kostasvti έγραψε: |
Χωράει άνετα καρότσι πίσω πορτπαγκαζ αλλά και παιδικό καθισματάκι στο πίσω κάθισμα!! Παθών!!!! Αλλά έμενα τώρα που είναι 7 μηνών έχει βαρύνει και με δυσκολέυει το 3πορτο πολυ φίλε μου... |
Gr13 έγραψε: | ||
Στο πορτπαγκάζ χωράει το καρότσι ,το καθισματάκι πως το χώρεσες στο πίσω ,εμένα δεν μπαίνει με τίποτα στο cc μου ότι και να έκανα.Τελικά απογοητεύτηκα και πήρα το άλλο αμάξι ![]() |
vasil80 έγραψε: |
3008 θα το ευχαριστηθεις...μονο την απλη εκδοση με τα 120 αλογα να μην παρεις...δεν παει βημα...επισης οι ακριβες εκδοσεις εχουν ενα συστημα στις πισω αναρτησεις που βοηθουν πολυ σε θεμα κρατηματος και ανεσης...ψαχ το λιγο...αν θες καμμια πληροφορια/εχεις απορια για το αμαξι,ρωτα ελευθερα (εχω το τουρμπο με τα 156 αλογα..) |
Blue Cub έγραψε: |
Αποκάλυψη στο Πεκίνο για το Peugeot 3008
![]() |
alexandros 207 Rallye έγραψε: |
Καπου ειδα θα βγει καινουριο 3008 , δεν προσεξα πότε
Ψαξτο λιγο αν θες |
Gr13 έγραψε: |
Ξέρει κανείς γι αυτό ,είναι κανενός απο το φόρουμ ?
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/7779021/ |
salex έγραψε: | ||
Τρελλή εισαγωγή από το εξωτερικό! Στην Ελλάδα σε διαβεβαιώνω κανένας δεν αγόρασε ποτέ τέτοια έκδοση και φαίνεται από το Navi ![]() Πιθανότατα δεν υπήρξε καν διαθέσιμη παρά μόνο για αυτοκίνητα showroom και κανένα εταιρικό high-end. Το νου σου στα χιλιόμετρα γιατί τις περισσότερες φορές είναι ό,τι γράφει η μάντρα +1 από μπροστά. 87.000 -> 187.000 |
Gr13 έγραψε: |
Στέλιο ένας μαντράς λεει στο σάιτ του: ΓΙΑ ΝΑ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΤΕ ΕΑΝ ΤΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΠΟΥ ΣΑΣ ΛΕΝΕ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ , ΚΑΙ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΧΩΡΑ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ( ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ), ΖΗΤΗΣΤΕ ΕΠΙΜΟΝΑ ΤΟ <<ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ>> ΟΠΟΥ ΑΝΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΤΑ 2 ΣΤΟΙΧΕΙΑ. Αλλά αυτό είναι καθαρά στον κάθε μαντρά αν θέλει να στα δείξει ή οχι |
salex έγραψε: |
Χρίστο, τελικά πόσο θέλεις να το δώσεις; |
salex έγραψε: |
Να σου πω την αμαρτία μου, εγώ το έκανα τράμπα σε μάντρα με ένα 3008, γνωρίζοντας τί σόι ανταλλαγή κάνω. Πλήρωσα μια διαφορά και όλα έγιναν εύκολα.
Δυστυχώς ποτέ δεν παίρνεις τόσο καλό αυτοκίνητο όσο δίνεις, αλλά θα κάνεις τη δουλειά σου καλύτερα από ό,τι τώρα. Στη δική μου περίπτωση το 207cc θα μας ήταν παντελώς άχρηστο για πολλά πολλά χρόνια. Δεν το οδηγούσε η σύζυγος όσο ήταν έγκυος, ούτε μετά το οδηγούσε. Οπότε έμεινα εγώ να βαζοβγάζω το μωρό στο 3θυρο 207 και να πρέπει να το έχω για οικογενειακό αυτοκίνητο. |
salex έγραψε: |
Όχι προς θεού ντίζελ. 1.6 THP είναι φυσικά.
Μου είναι πολύ πιο εύκολο και οικονομικό να συντηρώ έναν κινητήρα ΤΗΡ παρά HDI, για τα χιλιόμετρα που κάνω. Μέσα σε ένα χρόνο το αυτοκίνητο κάνει λιγότερα από 10.000χλμ, για αυτό δεν έχει νόημα να είναι ντίζελ. Αφήνω δε που με 156 άλογα, πάλι οριακό είναι για το βάρος του (μου έσπασε τα νεύρα και έφαγε πρόγραμμα γρήγορα). Δεν θέλω να φαντάζομαι πως θα ήταν με 112. Με 5 άτομα μέσα και μπαγκάζια και μαμά πρόγραμμα, μέτραγα τις ώρες για να κάνω καμια προσπέραση. Επειδή δεν καταλαβαίνεις πόσο μεγάλο είναι, είναι πολύ ωραίο για το μέγεθός του και οδηγείται πάρα πολύ ευχάριστα. Αλλά θέλει λίγη βοήθεια στο θέμα ροπής και δύναμης γενικώς. |
salex έγραψε: |
Ναι βέβαια και στους HDI κινητήρες βάζουμε πρόγραμμα αλλά επειδή ειναι πετρελαίου, το κέρδος είναι καμια 30αριά άλογα max. Γρηγορότερο θα γίνει, γρήγορο δεν το λές όμως.
Θέλεις να κάνεις σωστή επιλογή; Δες το σαν Ευρωπαίος. Κάνεις πάνω από 25.000χλμ τον χρόνο; Αν ναι τότε σίγουρα diesel. Αν όχι τότε δεν πρόκειται ποτέ να κάνεις απόσβεση στο υψηλό κόστος συντήρησης που έχουν σε σχέση με ένα κινητήρα βενζίνης. Έτσι στα γρήγορα, αν βαλεις κανένα καλό πετρέλαιο και σου βουλώσουν τα μπεκ, πηγαίνεις για ένα 500άρικο, Αν χαλάσει το φίλτρο μικροσωματιδίων (dpf) πηγαίνεις για ένα 2χίλιαρο. Θα μου πεις, αν θέλω το βγάζω. Συγγνώμη αλλά με το παιδί σου μέσα δεν το βγάζεις γιατί θα αναπνέετε εσείς όλα τα σωματίδια αιθάλης που βγαίνουν από εκεί πίσω (πολύ κακό πράγμα). |
vasil80 έγραψε: |
grip control θα βρεις,αν και του λειπει η τετρακινηση.....βαρυ αμαξι...μην περιμενεις δλδ οτι αντικαθιστα την τετρακινηση..και με πανοραμα χλωμο,πολυ δυσκολο...
μην κανεις το λαθος και το παρεις χωρις τουρμπο.και τα 156 αλογα σε καποιες περιπτωσεις οριακα ειναι,θελει λιγο ακομα δυναμη και ροπη οπως λεει ο salex. Ο αδερφος μου εχει το 308 χωρις τουρμπο και δεν παει βημα,φαντασου αυτο. Να προτιμησεις το premium pack (υπαρχει και σκετο premium) με Head up display βολευει εξαιρετικα σε ταξιδια και οι αεροπορικου τυπου διακοπτες δινουν πολυ πιο ωραια εικονα στο εσωτερικο. Δυστυχως στο car δεν βλεπω κατι καλο σε σωστη τιμη...απο περυσι που πηρα το δικο μου,εχει ανεβει η τιμη του (παραδοξο?) ενα-δυο χιλιαρικα. Με grip control βγαινει στις 16 ιντσες να ξερεις (χωρις grip 17") και για να δουλεψει ορθοτερα το grip θελει λαστιχα M+S (mud and snow,οχι καθαρα ασφαλτινα..). Αν θες και αλλες πληροφοριες,ευχαριστως.. |
Mono AEK έγραψε: |
Καλο το 3008
καλο και το κασκαι αλλα απτη στιγμη που υπαρχει το ds5 εγω νομιζω οτι δεν υπαρχει ανταγωνισμος. Κι αν δε κανω λαθος βγαινει και ντιζελ και 4κινητο και 200 αλογα |
salex έγραψε: |
Ναι βέβαια και στους HDI κινητήρες βάζουμε πρόγραμμα αλλά επειδή ειναι πετρελαίου, το κέρδος είναι καμια 30αριά άλογα max. Γρηγορότερο θα γίνει, γρήγορο δεν το λές όμως.
Θέλεις να κάνεις σωστή επιλογή; Δες το σαν Ευρωπαίος. Κάνεις πάνω από 25.000χλμ τον χρόνο; Αν ναι τότε σίγουρα diesel. Αν όχι τότε δεν πρόκειται ποτέ να κάνεις απόσβεση στο υψηλό κόστος συντήρησης που έχουν σε σχέση με ένα κινητήρα βενζίνης. Έτσι στα γρήγορα, αν βαλεις κανένα καλό πετρέλαιο και σου βουλώσουν τα μπεκ, πηγαίνεις για ένα 500άρικο, Αν χαλάσει το φίλτρο μικροσωματιδίων (dpf) πηγαίνεις για ένα 2χίλιαρο. Θα μου πεις, αν θέλω το βγάζω. Συγγνώμη αλλά με το παιδί σου μέσα δεν το βγάζεις γιατί θα αναπνέετε εσείς όλα τα σωματίδια αιθάλης που βγαίνουν από εκεί πίσω (πολύ κακό πράγμα). |
salex έγραψε: |
Αφήνω δε που με 156 άλογα, πάλι οριακό είναι για το βάρος του (μου έσπασε τα νεύρα και έφαγε πρόγραμμα γρήγορα). Δεν θέλω να φαντάζομαι πως θα ήταν με 112. Με 5 άτομα μέσα και μπαγκάζια και μαμά πρόγραμμα, μέτραγα τις ώρες για να κάνω καμια προσπέραση.
Επειδή δεν καταλαβαίνεις πόσο μεγάλο είναι, είναι πολύ ωραίο για το μέγεθός του και οδηγείται πάρα πολύ ευχάριστα. Αλλά θέλει λίγη βοήθεια στο θέμα ροπής και δύναμης γενικώς. |
salex έγραψε: |
για αυτό και τα αποφεύγω, λεω να αφήσω κανέναν άλλο να το δοκιμάσει. |
volvos έγραψε: |
de ξερω για τα σιτροεν
παντως στα λεξους και ειδικα τα τζιπ υβριδικα ξερω 2 περιπτωσεις με 9ετιας αμαξια και 250.000χλμ που ακομα δουλευουν τελεια ολα τα ηλεκτρικα. εχει πεσει λιγο η αποδοση μπαταριας και του ζητησαν κατω απο 3000ευρω για αντικατασταση με εμποριου οχι γνησια |
salex έγραψε: |
Του αλλουνού του έλιωσε TDIτου 2015 σε ταξίδι επειδή βούλωσε το 1 μπεκ. Η VW του έκανε πατ πατ στην πλάτη και του είπε συγγνώμη φίλε μου, δεν έχουν εγγύηση τα μπεκ γιατί είναι αναλώσιμα. Πλήρωσε για ένα μοτέρ τώρα. |
puglover έγραψε: | ||
Αποδεδειγμενο αυτο? Ελλαδα ή εξωτερικο? Δυσκολευομαι να το πιστεψω γιατι εχω φιλο μεσα στην καρεντα στο μαρουσι και μου λεει οτι περνανε εγγυησεις με ευκολια. Μηπως το TDI ηταν πειραγμενο και βρηκαν πατημα να μην το περασουν εγγυηση? |
salex έγραψε: |
Έτσι δηλαδή που θα γίνει σε λίγο όταν θυμηθεί το ελληνικό κράτος ότι το DS5 εκτός από υβριδικό είναι και 2λιτρο. Οπότε μέσα στα επόμενα 2 χρόνια από 0 τέλη και 0 φόρους, θα βρεθείς να πληρώνεις άλλα 3χιλιάρικα ανά έτος. Κάπως έτσι όπως έγινε με τα μεγάλα τζιποειδή. Στην αρχή ούτε τεκμήριο ούτε φόρους, στο τέλος πληρώνεις μέχρι να βαρεθείς και να το πουλήσεις. Πολύ σταθερό το κράτος μας. Ξέρεις ότι δεν θα τη γλυτώσεις στο τέλος. |
volvos έγραψε: |
Τα Toyota Hybrid συνοδεύονται από εγγύηση 10 ετών για την υβριδική μπαταρία και από εγγύηση 6 ετών για το αυτοκίνητο, καλύπτοντας φυσικά και τα υβριδικά μέρη του. |
salex έγραψε: | ||
Με την μικρή (πολύ μικρή) διαφορά ότι η εργοστασιακή εγγύηση της Toyota είναι ένα μικρό μέρος της ελληνικής εγγύησης. Δηλαδή 5 χρόνια. Για του λόγου το αληθές: https://www.toyota.co.uk/caring-for-your-toyota/warranty/toyota-warranty.json Φυσικά η Τουοτα δεν είναι χαζή. Ξέρει ότι θα φτάσεις τα 160.000χλμ πολύ πριν τα 8 χρόνια, οπότε η εγγύηση μπαταρίας πάει περίπατο. Βλέπετε τον αστερίσκο εκεί στην εγγύηση μπαταρίας; Το ενδεχόμενο να πάει περίπατο η εγγύηση επειδή μπορεί να μην έχεις τηρήσει κάποιον από τους όρους εγγύησης ευθύς εξαρχής είναι πάρα πολύ μεγάλο. Για να μη σας ζαλίζω, ο κατασκευαστής παίζει ένα παιχνίδι που αποκλείεται να χάσει. Με τον ένα τρόπο ή με τον άλλο, πάντα θα βγαίνει κερδισμένος γιατί έχει ομάδες ανθρώπων που δουλεύουν πάνω στον σχεδιασμό των συμβολαίων εγγυήσεων. Δεν βλέπω γιατί οι κάτοχοι DS5 hybrid θα είναι σε καλύτερη μοίρα τελικά από όλους εκείνους που αγόρασαν κάποτε Lexus hybrid και πέταξαν ένα κάρο λεφτά. Οι τελευταίοι έμειναν να μην έχουν αυτοκίνητο γιατί μέσα σε 6 χρόνια το σέρβις και οι επισκευές έφτασαν να κοστίζουν όσο το ίδιο αυτοκινητο μεταχειρισμένο. |
salex έγραψε: |
Παρένθεση στην παρένθεση, Χρήστοι έχετε παρατηρήσει ότι λευκό RCZ δεν υπάρχει πουθενά σε αγγελία; |
Gr13 έγραψε: |
6.000 μου τ κρατάει η μάντρα για να πάρω το 3008 hdi 2013 μοντέλο full extra χωρίς πανόραμα.Απο εβδομάδα θα κάνω και ένα test drive το 2008 και θα επιλέξω 2008 καινούριο ή μεταχειρισμένο το 3008 γιατί απο το πολύ ψάξιμο εχασα τη μπάλα.Οπότε αν καποιος απο εδω μέσα ενδιαφέρεται για 207 κάμπριο του το δίνω στα 6000 όσο μου το κρατάνε. |
harisma23 έγραψε: | ||
Φαντάζομαι ότι το 3008 HDi είναι εισαγωγής, οπότε θα σου πω ότι κατά 99% θα έχει σημαντικά περισσότερα χιλιόματρα από αυτά που γράφει το κοντέρ. Στη θέση σου θα προτιμούσα καινούριο 2008 ή την εξαιρετικά σπάνια περίπτωση ελληνικού 3008, όπου μπορείς να ελέγξεις τα χιλιόμετρα. |