PSClub - Hellas

Πωλήσεις - Προσφορές - 207 cc Turbo 2008

Gr13 - Τετ 02 Δεκ 2015, 11:13:00
Θέμα δημοσίευσης: 207 cc Turbo 2008
Είμαι σε σκέψη να το δώσω ,το χρησιμοποιώ ελάχιστα μετά από τη γέννηση της κόρης μου,υπάρχει και δεύτερο αμάξι και το κρατάω όλο αυτό το καιρό μονο και μονο επειδή μου αρέσει και δεν ήθελα να αποδεχτώ ότι δεν μου κάνει.
Εχουμε και λέμε:
Μοντέλο 28/08/2008
Χιλιόμετρα : 80.000
Κυβικά : 1.600 Turbo
Καύσιμο: Βενζίνη(V-Power Racing και ECO 100αρα,95αρα δεν εχει μπεί ποτε)
Extra: Πρόγραμμα E-tuners,Εξάτμιση απο μεσαίο και πισω απο RC,Ελεύθερο φίλτρο ,Μπαρόμετρο,σχεδόν καινούρια λάστιχα,ανεμοθραύστης,πανελ Φ/Β που διατηρεί την μπαταρία(δώρο Razz )
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/7321196/
Τιμή 6.500 για τους εντός ,υπάρχει σκέψει και για ανταλλαγή με RC(χωράει ενα καροτσακι και καθiσματάκι στο πισω καθισμα?)










Gr13 - Σαβ 12 Δεκ 2015, 10:09:10
Θέμα δημοσίευσης:
up Thumbs Up
Gr13 - Παρ 26 Φεβ 2016, 17:40:04
Θέμα δημοσίευσης:
Thumbs Up
Gr13 - Τρι 29 Μάρ 2016, 11:36:47
Θέμα δημοσίευσης:
Thumbs Up
kostasvti - Τρι 29 Μάρ 2016, 11:57:36
Θέμα δημοσίευσης:
Χωράει άνετα καρότσι πίσω πορτπαγκαζ αλλά και παιδικό καθισματάκι στο πίσω κάθισμα!! Παθών!!!! Αλλά έμενα τώρα που είναι 7 μηνών έχει βαρύνει και με δυσκολέυει το 3πορτο πολυ φίλε μου...
Gr13 - Τρι 29 Μάρ 2016, 13:00:46
Θέμα δημοσίευσης:
kostasvti έγραψε:
Χωράει άνετα καρότσι πίσω πορτπαγκαζ αλλά και παιδικό καθισματάκι στο πίσω κάθισμα!! Παθών!!!! Αλλά έμενα τώρα που είναι 7 μηνών έχει βαρύνει και με δυσκολέυει το 3πορτο πολυ φίλε μου...


Στο πορτπαγκάζ χωράει το καρότσι ,το καθισματάκι πως το χώρεσες στο πίσω ,εμένα δεν μπαίνει με τίποτα στο cc μου ότι και να έκανα.Τελικά απογοητεύτηκα και πήρα το άλλο αμάξι Laughing . Να σας ζήσει φίλε ,εμένα χτές εκλεισε τους 8 μήνες.
Gotcha - Τρι 29 Μάρ 2016, 13:47:14
Θέμα δημοσίευσης:
Gr13 έγραψε:
kostasvti έγραψε:
Χωράει άνετα καρότσι πίσω πορτπαγκαζ αλλά και παιδικό καθισματάκι στο πίσω κάθισμα!! Παθών!!!! Αλλά έμενα τώρα που είναι 7 μηνών έχει βαρύνει και με δυσκολέυει το 3πορτο πολυ φίλε μου...


Στο πορτπαγκάζ χωράει το καρότσι ,το καθισματάκι πως το χώρεσες στο πίσω ,εμένα δεν μπαίνει με τίποτα στο cc μου ότι και να έκανα.Τελικά απογοητεύτηκα και πήρα το άλλο αμάξι Laughing . Να σας ζήσει φίλε ,εμένα χτές εκλεισε τους 8 μήνες.


Ενοουσε στο RC
kostasvti - Τρι 29 Μάρ 2016, 15:51:11
Θέμα δημοσίευσης:
Εννοούσα στο ραλι! Πίσω από το κάθισμα του συνοδηγού κάθετε just! τώρα βέβαια χρησιμοποιώ swift diesel 5πορτο εταιρικό και έχω σωθεί!!

και σε σας να ζήσει φίλε μου και καλοπούλητο το αμάξι!
Gr13 - Τετ 13 Απρ 2016, 09:39:20
Θέμα δημοσίευσης:
Thumbs Up
Gr13 - Δευ 09 Μάϊ 2016, 21:41:36
Θέμα δημοσίευσης:
Ελα να φεύγει να πάρω το 3008 Laughing δεν θέλω να το αφήσω σε μάντρα
vasil80 - Δευ 09 Μάϊ 2016, 22:28:45
Θέμα δημοσίευσης:
3008 θα το ευχαριστηθεις...μονο την απλη εκδοση με τα 120 αλογα να μην παρεις...δεν παει βημα...επισης οι ακριβες εκδοσεις εχουν ενα συστημα στις πισω αναρτησεις που βοηθουν πολυ σε θεμα κρατηματος και ανεσης...ψαχ το λιγο...αν θες καμμια πληροφορια/εχεις απορια για το αμαξι,ρωτα ελευθερα (εχω το τουρμπο με τα 156 αλογα..)
Gr13 - Τρι 10 Μάϊ 2016, 08:06:17
Θέμα δημοσίευσης:
vasil80 έγραψε:
3008 θα το ευχαριστηθεις...μονο την απλη εκδοση με τα 120 αλογα να μην παρεις...δεν παει βημα...επισης οι ακριβες εκδοσεις εχουν ενα συστημα στις πισω αναρτησεις που βοηθουν πολυ σε θεμα κρατηματος και ανεσης...ψαχ το λιγο...αν θες καμμια πληροφορια/εχεις απορια για το αμαξι,ρωτα ελευθερα (εχω το τουρμπο με τα 156 αλογα..)


Το Hdi θα πάρω με πανόραμα και το grip control σε αυτό έχω καταλήξει.
alexandros 207 Rallye - Τρι 10 Μάϊ 2016, 10:51:45
Θέμα δημοσίευσης:
Καπου ειδα θα βγει καινουριο 3008 , δεν προσεξα πότε
Ψαξτο λιγο αν θες
Blue Cub - Τρι 10 Μάϊ 2016, 11:22:23
Θέμα δημοσίευσης:
Blue Cub έγραψε:
Αποκάλυψη στο Πεκίνο για το Peugeot 3008
Arrow http://www.newsauto.gr/apokalipsi-sto-pekino-gia-peugeot-3008/


Peugeot 3008. Οι πρώτες φωτογραφίες του εσωτερικού του
http://www.autoblog.gr/2016/04/15/peugeot-3008-oi-prwtes-fwtografies-toy-eswterikoy-toy/
Gr13 - Τρι 10 Μάϊ 2016, 11:38:21
Θέμα δημοσίευσης:
alexandros 207 Rallye έγραψε:
Καπου ειδα θα βγει καινουριο 3008 , δεν προσεξα πότε
Ψαξτο λιγο αν θες


Στην Peugeot στη Πάτρα που ρώτησα χτές ,μου είπαν τέλος Ιουλίου έρχεται το νέο 3008.Να σου πώ την αλήθεια αυτό που θέλω σίγουρα να έχει είναι η πανοραμική ,όλα τα άλλα δεν με ενδιαφέρουν και τόσο(οθόνες κλπ).
Αλλα το θέμα ειναι να φύγει το 207 μου για να το πάρω,δεν ειναι καιροι για να φτιαξω στόλο Laughing .
alexandros 207 Rallye - Τρι 10 Μάϊ 2016, 12:15:12
Θέμα δημοσίευσης:
Ναι οκ, οτι θες και οποιο θες θα παρεις Laughing , απλά το ειπα γιατι μπορει να "χαλαστεις" αν παρεις το τωρινο 3008 και μετα απο λιγο ερθει το καινουριο
Και κυριως μηπως καταφερεις να πετυχεις καλυτερη τιμη αν επιλεξεις το τωρινο 3008 που ειναι στο τελος της παραγωγης του
Επισης ρωτα και σε αλλες αντπροσωπειες ποσο στο δινουν και ποσο κρατανε το 207
Ισως βρεις καλυτερη προσφορα

Οπως και να χει, καλοπουλητο και με το καλο το καινουριο Cool Thumbs Up
Gr13 - Τετ 11 Μάϊ 2016, 10:38:28
Θέμα δημοσίευσης:
Ξέρει κανείς γι αυτό ,είναι κανενός απο το φόρουμ ?
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/7779021/
salex - Πεμ 12 Μάϊ 2016, 08:08:06
Θέμα δημοσίευσης:
Gr13 έγραψε:
Ξέρει κανείς γι αυτό ,είναι κανενός απο το φόρουμ ?
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/7779021/


Τρελλή εισαγωγή από το εξωτερικό!
Στην Ελλάδα σε διαβεβαιώνω κανένας δεν αγόρασε ποτέ τέτοια έκδοση και φαίνεται από το Navi Smile .
Πιθανότατα δεν υπήρξε καν διαθέσιμη παρά μόνο για αυτοκίνητα showroom και κανένα εταιρικό high-end.

Το νου σου στα χιλιόμετρα γιατί τις περισσότερες φορές είναι ό,τι γράφει η μάντρα +1 από μπροστά. 87.000 -> 187.000
SnakeMJK - Πεμ 12 Μάϊ 2016, 16:57:24
Θέμα δημοσίευσης:
όσο περισσότερα χιλιόμετρα έχουν, τόσο φθηνότερα τα τέλη εισαγωγής! γι αυτό τα πάντα είναι από 150 και άνω... μόνο το automarin δε τα κατεβάζει (νομίζω) και τα βλέπεις τα περισσότερα με 100στάρια και βάλε.
Gr13 - Πεμ 12 Μάϊ 2016, 17:29:52
Θέμα δημοσίευσης:
salex έγραψε:
Gr13 έγραψε:
Ξέρει κανείς γι αυτό ,είναι κανενός απο το φόρουμ ?
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/7779021/


Τρελλή εισαγωγή από το εξωτερικό!
Στην Ελλάδα σε διαβεβαιώνω κανένας δεν αγόρασε ποτέ τέτοια έκδοση και φαίνεται από το Navi Smile .
Πιθανότατα δεν υπήρξε καν διαθέσιμη παρά μόνο για αυτοκίνητα showroom και κανένα εταιρικό high-end.

Το νου σου στα χιλιόμετρα γιατί τις περισσότερες φορές είναι ό,τι γράφει η μάντρα +1 από μπροστά. 87.000 -> 187.000


Στέλιο ένας μαντράς λεει στο σάιτ του:
ΓΙΑ ΝΑ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΤΕ ΕΑΝ ΤΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΠΟΥ ΣΑΣ ΛΕΝΕ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ , ΚΑΙ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΧΩΡΑ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ( ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ), ΖΗΤΗΣΤΕ ΕΠΙΜΟΝΑ ΤΟ <<ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ>> ΟΠΟΥ ΑΝΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΤΑ 2 ΣΤΟΙΧΕΙΑ.
Αλλά αυτό είναι καθαρά στον κάθε μαντρά αν θέλει να στα δείξει ή οχι
salex - Πεμ 12 Μάϊ 2016, 20:20:37
Θέμα δημοσίευσης:
Gr13 έγραψε:

Στέλιο ένας μαντράς λεει στο σάιτ του:
ΓΙΑ ΝΑ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΤΕ ΕΑΝ ΤΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΠΟΥ ΣΑΣ ΛΕΝΕ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ , ΚΑΙ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΧΩΡΑ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ( ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ), ΖΗΤΗΣΤΕ ΕΠΙΜΟΝΑ ΤΟ <<ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ>> ΟΠΟΥ ΑΝΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΤΑ 2 ΣΤΟΙΧΕΙΑ.
Αλλά αυτό είναι καθαρά στον κάθε μαντρά αν θέλει να στα δείξει ή οχι


Το κακό της υπόθεσης είναι ότι μπορεί να σου δείξει τα χαρτιά που τον βολεύουν, ανάλογα με τί έχει διαθέσιμο.
Οι περισσότεροι έχουν ένα βιβλίο service της τελευταίας στιγμής, ίσα ίσα για να δικαιολογηθούν τα χιλιόμετρα.
Gr13 - Πεμ 16 Ιούν 2016, 16:58:02
Θέμα δημοσίευσης:
Thumbs Up Βλέπω τέλος καλοκαιριού να το κάνω τράμπα σε μάντρα
Gr13 - Παρ 12 Αύγ 2016, 11:44:14
Θέμα δημοσίευσης:
Thumbs Up
salex - Παρ 12 Αύγ 2016, 14:48:25
Θέμα δημοσίευσης:
Χρίστο, τελικά πόσο θέλεις να το δώσεις;
Gr13 - Παρ 12 Αύγ 2016, 17:47:47
Θέμα δημοσίευσης:
salex έγραψε:
Χρίστο, τελικά πόσο θέλεις να το δώσεις;


Δεν θα ήθελα να το δώσω αλλά έχει προτεραιότητα η φαμίλια Στελάρα Laughing

7.000 το έχω στο car ,αλλά δεν το βλέπω ,οπότε οτι καλύτερο πιάσω και δεν θέλω να το δώσω και σε μάντρα ρε φίλε ,το αμάξι είναι χαρτί ,μηδεν προβλήματα.
salex - Κυρ 14 Αύγ 2016, 20:04:04
Θέμα δημοσίευσης:
Να σου πω την αμαρτία μου, εγώ το έκανα τράμπα σε μάντρα με ένα 3008, γνωρίζοντας τί σόι ανταλλαγή κάνω. Πλήρωσα μια διαφορά και όλα έγιναν εύκολα.

Δυστυχώς ποτέ δεν παίρνεις τόσο καλό αυτοκίνητο όσο δίνεις, αλλά θα κάνεις τη δουλειά σου καλύτερα από ό,τι τώρα. Στη δική μου περίπτωση το 207cc θα μας ήταν παντελώς άχρηστο για πολλά πολλά χρόνια. Δεν το οδηγούσε η σύζυγος όσο ήταν έγκυος, ούτε μετά το οδηγούσε. Οπότε έμεινα εγώ να βαζοβγάζω το μωρό στο 3θυρο 207 και να πρέπει να το έχω για οικογενειακό αυτοκίνητο.
Gr13 - Τρι 16 Αύγ 2016, 08:05:17
Θέμα δημοσίευσης:
salex έγραψε:
Να σου πω την αμαρτία μου, εγώ το έκανα τράμπα σε μάντρα με ένα 3008, γνωρίζοντας τί σόι ανταλλαγή κάνω. Πλήρωσα μια διαφορά και όλα έγιναν εύκολα.

Δυστυχώς ποτέ δεν παίρνεις τόσο καλό αυτοκίνητο όσο δίνεις, αλλά θα κάνεις τη δουλειά σου καλύτερα από ό,τι τώρα. Στη δική μου περίπτωση το 207cc θα μας ήταν παντελώς άχρηστο για πολλά πολλά χρόνια. Δεν το οδηγούσε η σύζυγος όσο ήταν έγκυος, ούτε μετά το οδηγούσε. Οπότε έμεινα εγώ να βαζοβγάζω το μωρό στο 3θυρο 207 και να πρέπει να το έχω για οικογενειακό αυτοκίνητο.


Θα δω μετά το καλοκαίρι μπορεί να το κάνω και εγώ τράμπα σε μάντρα ,προς το παρόν τα βολεύω με το τρίθυρο ford που έχω και για πιο μακριά με το τζιπ του πατέρα μου.Καλό το 3008 ,ντίζελ είναι ?Εγώ το ψάχνω για ντίζελ ,grip control και πανόραμα .
salex - Τρι 16 Αύγ 2016, 09:09:02
Θέμα δημοσίευσης:
Όχι προς θεού ντίζελ. 1.6 THP είναι φυσικά.
Μου είναι πολύ πιο εύκολο και οικονομικό να συντηρώ έναν κινητήρα ΤΗΡ παρά HDI, για τα χιλιόμετρα που κάνω. Μέσα σε ένα χρόνο το αυτοκίνητο κάνει λιγότερα από 10.000χλμ, για αυτό δεν έχει νόημα να είναι ντίζελ.

Αφήνω δε που με 156 άλογα, πάλι οριακό είναι για το βάρος του (μου έσπασε τα νεύρα και έφαγε πρόγραμμα γρήγορα). Δεν θέλω να φαντάζομαι πως θα ήταν με 112. Με 5 άτομα μέσα και μπαγκάζια και μαμά πρόγραμμα, μέτραγα τις ώρες για να κάνω καμια προσπέραση.

Επειδή δεν καταλαβαίνεις πόσο μεγάλο είναι, είναι πολύ ωραίο για το μέγεθός του και οδηγείται πάρα πολύ ευχάριστα. Αλλά θέλει λίγη βοήθεια στο θέμα ροπής και δύναμης γενικώς.
Gr13 - Τρι 16 Αύγ 2016, 09:35:01
Θέμα δημοσίευσης:
salex έγραψε:
Όχι προς θεού ντίζελ. 1.6 THP είναι φυσικά.
Μου είναι πολύ πιο εύκολο και οικονομικό να συντηρώ έναν κινητήρα ΤΗΡ παρά HDI, για τα χιλιόμετρα που κάνω. Μέσα σε ένα χρόνο το αυτοκίνητο κάνει λιγότερα από 10.000χλμ, για αυτό δεν έχει νόημα να είναι ντίζελ.

Αφήνω δε που με 156 άλογα, πάλι οριακό είναι για το βάρος του (μου έσπασε τα νεύρα και έφαγε πρόγραμμα γρήγορα). Δεν θέλω να φαντάζομαι πως θα ήταν με 112. Με 5 άτομα μέσα και μπαγκάζια και μαμά πρόγραμμα, μέτραγα τις ώρες για να κάνω καμια προσπέραση.

Επειδή δεν καταλαβαίνεις πόσο μεγάλο είναι, είναι πολύ ωραίο για το μέγεθός του και οδηγείται πάρα πολύ ευχάριστα. Αλλά θέλει λίγη βοήθεια στο θέμα ροπής και δύναμης γενικώς.


Τα 156άρια τα έχουν και φτοινά σε σχέση με τα ντίζελ,απλά έλεγα αφού θα αλλάξω που θα αλλάξω ,να πάω σε κατι που δεν καίει.Στο ντίζελ δεν βάζεις πρόγραμμα ? Laughing Laughing
salex - Τρι 16 Αύγ 2016, 22:56:56
Θέμα δημοσίευσης:
Ναι βέβαια και στους HDI κινητήρες βάζουμε πρόγραμμα αλλά επειδή ειναι πετρελαίου, το κέρδος είναι καμια 30αριά άλογα max. Γρηγορότερο θα γίνει, γρήγορο δεν το λές όμως.

Θέλεις να κάνεις σωστή επιλογή; Δες το σαν Ευρωπαίος. Κάνεις πάνω από 25.000χλμ τον χρόνο; Αν ναι τότε σίγουρα diesel. Αν όχι τότε δεν πρόκειται ποτέ να κάνεις απόσβεση στο υψηλό κόστος συντήρησης που έχουν σε σχέση με ένα κινητήρα βενζίνης.

Έτσι στα γρήγορα, αν βαλεις κανένα καλό πετρέλαιο και σου βουλώσουν τα μπεκ, πηγαίνεις για ένα 500άρικο, Αν χαλάσει το φίλτρο μικροσωματιδίων (dpf) πηγαίνεις για ένα 2χίλιαρο. Θα μου πεις, αν θέλω το βγάζω. Συγγνώμη αλλά με το παιδί σου μέσα δεν το βγάζεις γιατί θα αναπνέετε εσείς όλα τα σωματίδια αιθάλης που βγαίνουν από εκεί πίσω (πολύ κακό πράγμα).
Gr13 - Τετ 17 Αύγ 2016, 13:09:27
Θέμα δημοσίευσης:
salex έγραψε:
Ναι βέβαια και στους HDI κινητήρες βάζουμε πρόγραμμα αλλά επειδή ειναι πετρελαίου, το κέρδος είναι καμια 30αριά άλογα max. Γρηγορότερο θα γίνει, γρήγορο δεν το λές όμως.

Θέλεις να κάνεις σωστή επιλογή; Δες το σαν Ευρωπαίος. Κάνεις πάνω από 25.000χλμ τον χρόνο; Αν ναι τότε σίγουρα diesel. Αν όχι τότε δεν πρόκειται ποτέ να κάνεις απόσβεση στο υψηλό κόστος συντήρησης που έχουν σε σχέση με ένα κινητήρα βενζίνης.

Έτσι στα γρήγορα, αν βαλεις κανένα καλό πετρέλαιο και σου βουλώσουν τα μπεκ, πηγαίνεις για ένα 500άρικο, Αν χαλάσει το φίλτρο μικροσωματιδίων (dpf) πηγαίνεις για ένα 2χίλιαρο. Θα μου πεις, αν θέλω το βγάζω. Συγγνώμη αλλά με το παιδί σου μέσα δεν το βγάζεις γιατί θα αναπνέετε εσείς όλα τα σωματίδια αιθάλης που βγαίνουν από εκεί πίσω (πολύ κακό πράγμα).


Με προβλημάτισες με αυτά που μου είπες και κοίταξα λίγο για το 156 αρι ,αλλα δεν το βρίσκω όπως το θέλω , πανόραμα και grip control.
vasil80 - Τετ 17 Αύγ 2016, 20:34:46
Θέμα δημοσίευσης:
grip control θα βρεις,αν και του λειπει η τετρακινηση.....βαρυ αμαξι...μην περιμενεις δλδ οτι αντικαθιστα την τετρακινηση..και με πανοραμα χλωμο,πολυ δυσκολο...
μην κανεις το λαθος και το παρεις χωρις τουρμπο.και τα 156 αλογα σε καποιες περιπτωσεις οριακα ειναι,θελει λιγο ακομα δυναμη και ροπη οπως λεει ο salex.
Ο αδερφος μου εχει το 308 χωρις τουρμπο και δεν παει βημα,φαντασου αυτο.
Να προτιμησεις το premium pack (υπαρχει και σκετο premium) με Head up display βολευει εξαιρετικα σε ταξιδια και οι αεροπορικου τυπου διακοπτες δινουν πολυ πιο ωραια εικονα στο εσωτερικο. Δυστυχως στο car δεν βλεπω κατι καλο σε σωστη τιμη...απο περυσι που πηρα το δικο μου,εχει ανεβει η τιμη του (παραδοξο?) ενα-δυο χιλιαρικα.
Με grip control βγαινει στις 16 ιντσες να ξερεις (χωρις grip 17") και για να δουλεψει ορθοτερα το grip θελει λαστιχα M+S (mud and snow,οχι καθαρα ασφαλτινα..). Αν θες και αλλες πληροφοριες,ευχαριστως..
Gr13 - Πεμ 18 Αύγ 2016, 09:48:56
Θέμα δημοσίευσης:
vasil80 έγραψε:
grip control θα βρεις,αν και του λειπει η τετρακινηση.....βαρυ αμαξι...μην περιμενεις δλδ οτι αντικαθιστα την τετρακινηση..και με πανοραμα χλωμο,πολυ δυσκολο...
μην κανεις το λαθος και το παρεις χωρις τουρμπο.και τα 156 αλογα σε καποιες περιπτωσεις οριακα ειναι,θελει λιγο ακομα δυναμη και ροπη οπως λεει ο salex.
Ο αδερφος μου εχει το 308 χωρις τουρμπο και δεν παει βημα,φαντασου αυτο.
Να προτιμησεις το premium pack (υπαρχει και σκετο premium) με Head up display βολευει εξαιρετικα σε ταξιδια και οι αεροπορικου τυπου διακοπτες δινουν πολυ πιο ωραια εικονα στο εσωτερικο. Δυστυχως στο car δεν βλεπω κατι καλο σε σωστη τιμη...απο περυσι που πηρα το δικο μου,εχει ανεβει η τιμη του (παραδοξο?) ενα-δυο χιλιαρικα.
Με grip control βγαινει στις 16 ιντσες να ξερεις (χωρις grip 17") και για να δουλεψει ορθοτερα το grip θελει λαστιχα M+S (mud and snow,οχι καθαρα ασφαλτινα..). Αν θες και αλλες πληροφοριες,ευχαριστως..


Ευχαριστώ για τις πληροφορίες ,όσο αναφορά το grip control θα το ήθελα για τα ψιλά κανένα ταξιδάκι σε νησιά και κατέβασμα σε χωμάτινο ,καμια εξόρμηση σε βουνό με χιονόπτωση το χειμώνα κλπ,αυτό που θέλω να έχει σίγουρα είναι η πανοραμική.Το grip αν βρω και το έχει καλός ,αν δεν το έχει δεν θα με πειράξει ιδιαιτερα,έχει και τζιπ ο πατέρας μου και ο αδερφός μου ,οποτε αν χρειαστεί να πάω κάπου για καθαρά εκτος δρόμου η πολύ χιόνι κάνω τράμπα τα αμάξια.Το κακό είναι οτι σε 156άρι δεν βλέπω κανένα με πανόραμα,οπότε η πάω σε Diesel ή πάω σε QASHQAI που είναι η επόμενη επιλογή μου.
vasil80 - Πεμ 18 Αύγ 2016, 21:29:21
Θέμα δημοσίευσης:
το grip δεν ειναι για πολλα πολλα,οπως το λες για κανα ψιλο...το qashqai το κοιταγα και εγω αλλα ειναι πολυ πιο ακριβο σε ιδιο επιπεδο εξοπλισμου και παλι εχει λιγα αλογα...συν οτι δεν εχει τετρακινηση και αυτο,μονο το 2λιτρο...
τα 3008 diesel εχουν πανοραμα στο car αλλα ειναι ολα εισαγωγης,ασε που οταν παρεις τηλεφωνο σιγουρα θα σου πουν η τιμη ειναι για πολυτεκνους κτλ...δηλαδη στην τιμη που πηρα το δικο μου φουλ εξτρα (εκτος οροφης/με 156 αλογα) του 2012,εβρισκα το nissan πριν το facelift του 2010 (μετα επαιρνε 1-2000 ευρω πανω το facelift) και πιο πολλα χλμ και νομιζω καπου στα 120 αλογα....παντως να σκεφτεις οτι σιγουρα και στα δυο το μεγεθος/αμαξωμα ειναι ιδανικο ια Ελλαδα,βεβαια ο ιαπωνας πρεπει να ειναι πιο ποιοτικος,αλλα εχει πιο σοβαρες γραμμες σε σχεση με την νεανικοτητα του γαλλου (γουστα ειναι αυτα),πιο ακριβο,εχει κανει ηδη facelift και αλλαγη μοντελου (εμεις ειμαστε ακομα σε facelift) και,για εμενα,το σοβαροτερο, εχει λιγα αλογα..νομιζω και για τα δυο αμαξωματα θα ηταν το ιδανικο 180-200 αλογα και με τερακινηση..τελος παντων,βαλε στη ζυγαρια και τα γουστα σου,παντως και τα δυο θα σε βολεψουν εξαιρετικα,ειναι ιδανικες επιλογες
Mono AEK - Σαβ 20 Αύγ 2016, 22:14:11
Θέμα δημοσίευσης:
Καλο το 3008
καλο και το κασκαι
αλλα απτη στιγμη που υπαρχει το ds5 εγω νομιζω οτι δεν υπαρχει ανταγωνισμος.

Κι αν δε κανω λαθος βγαινει και ντιζελ και 4κινητο και 200 αλογα
salex - Δευ 22 Αύγ 2016, 00:44:36
Θέμα δημοσίευσης:
Mono AEK έγραψε:
Καλο το 3008
καλο και το κασκαι
αλλα απτη στιγμη που υπαρχει το ds5 εγω νομιζω οτι δεν υπαρχει ανταγωνισμος.

Κι αν δε κανω λαθος βγαινει και ντιζελ και 4κινητο και 200 αλογα


Χρήστο μου, μου αρέσει κι εμένα πάρα πολύ το DS5.
Αν και μάλλον μοιράζονται όλα αυτά τα αυτοκίνητα το ίδιο υποπλαίσιο, δεν υπάρχει σύγκριση μεταξύ τους γιατί η καμπίνα είναι εντελώς διαφορετική και ο προσανατολισμός του αυτοκινήτου επίσης.

Δυστυχώς έχει γεμίσει ο κόσμος με αυτά τα ψευτο4Χ4 γιατί εισάγονται με μειωμένους δασμούς και τέλη κυκλοφορίας λόγω υβριδικής τεχνολογίας.
Το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι ότι οι υβριδικές εκδόσεις με τα 200 άλογα είναι 150 ντίζελ+50 ηλεκτρικά. Τετρακίνητο είναι το αυτοκίνητο αλλά μέσω λογισμικού. Δεν είναι τετρακίνηση με μετάδοση, διαφορικά και άξονες όπως σε ένα πραγματικό 4Χ4. Είναι 150 εμπρός και 50 πίσω (όταν και όποτε το αποφασίσουν).

Περιμένω πως και πως να δω κανένα βιντεάκι στο γιουτιουμπ με τέτοιο αυτοκίνητο μέσα σε νερο να προσπαθεί να τραβήξει κανένα σκάφος. Θα έχει πλάκα.

Οι μπαταρίες βρίσκονται στο πορτ μπαγκάζ και ο πίσω άξονας είναι ο ηλεκτρικός. Μόλις με το καλό φτάσεις την πενταετία, μπαταρία τέλος και μετά πάνε όλα για πέταμα. Ξέρετε κανένα μάστορα για ηλεκτρικά μοτέρ αυτοκινήτων και συστήματα μετάδοσης ηλεκτρικών; Εγώ όχι, για αυτό και τα αποφεύγω, λεω να αφήσω κανέναν άλλο να το δοκιμάσει.
Steve - Δευ 22 Αύγ 2016, 08:29:56
Θέμα δημοσίευσης:
salex έγραψε:
Ναι βέβαια και στους HDI κινητήρες βάζουμε πρόγραμμα αλλά επειδή ειναι πετρελαίου, το κέρδος είναι καμια 30αριά άλογα max. Γρηγορότερο θα γίνει, γρήγορο δεν το λές όμως.

Θέλεις να κάνεις σωστή επιλογή; Δες το σαν Ευρωπαίος. Κάνεις πάνω από 25.000χλμ τον χρόνο; Αν ναι τότε σίγουρα diesel. Αν όχι τότε δεν πρόκειται ποτέ να κάνεις απόσβεση στο υψηλό κόστος συντήρησης που έχουν σε σχέση με ένα κινητήρα βενζίνης.

Έτσι στα γρήγορα, αν βαλεις κανένα καλό πετρέλαιο και σου βουλώσουν τα μπεκ, πηγαίνεις για ένα 500άρικο, Αν χαλάσει το φίλτρο μικροσωματιδίων (dpf) πηγαίνεις για ένα 2χίλιαρο. Θα μου πεις, αν θέλω το βγάζω. Συγγνώμη αλλά με το παιδί σου μέσα δεν το βγάζεις γιατί θα αναπνέετε εσείς όλα τα σωματίδια αιθάλης που βγαίνουν από εκεί πίσω (πολύ κακό πράγμα).
Εγώ να μη με ματιάξω, με τον HDI έκλεισα 80.000 χλμ σε 4 χρόνια (20.000 το χρόνο) και τώρα θα αλλάξω... λάστιχα και φρένα μπροστά (άντε και καναν υαλοκαθαριστήρα στα πολλά κέφια)!

Και θρέφεται με V-Power Diesel πλην κανα 3-4 γεμίσματα που έγιναν με αντίστοιχης ποιότητας πετρέλαιο.

salex έγραψε:
Αφήνω δε που με 156 άλογα, πάλι οριακό είναι για το βάρος του (μου έσπασε τα νεύρα και έφαγε πρόγραμμα γρήγορα). Δεν θέλω να φαντάζομαι πως θα ήταν με 112. Με 5 άτομα μέσα και μπαγκάζια και μαμά πρόγραμμα, μέτραγα τις ώρες για να κάνω καμια προσπέραση.

Επειδή δεν καταλαβαίνεις πόσο μεγάλο είναι, είναι πολύ ωραίο για το μέγεθός του και οδηγείται πάρα πολύ ευχάριστα. Αλλά θέλει λίγη βοήθεια στο θέμα ροπής και δύναμης γενικώς.
Είσαι και 200-250 κιλά σα σασί παραπάνω από εμένα, οπότε σε καταλαβάινω Smile

Αλλά ένα big turbo σε HDI δε χάλασε κανέναν Laughing
volvos - Δευ 22 Αύγ 2016, 08:40:19
Θέμα δημοσίευσης:
de ξερω για τα σιτροεν
παντως στα λεξους και ειδικα τα τζιπ υβριδικα ξερω 2 περιπτωσεις με 9ετιας αμαξια και 250.000χλμ που ακομα δουλευουν τελεια ολα τα ηλεκτρικα.
εχει πεσει λιγο η αποδοση μπαταριας και του ζητησαν κατω απο 3000ευρω για αντικατασταση με εμποριου οχι γνησια
Mono AEK - Δευ 22 Αύγ 2016, 13:34:18
Θέμα δημοσίευσης:
salex έγραψε:
για αυτό και τα αποφεύγω, λεω να αφήσω κανέναν άλλο να το δοκιμάσει.


Νομιζω αυτη η προταση τα λεει ολα
ολα τα αλλα ειναι εικασιες
θεωρω οτι απτη στιγμη που η σιτροεν δινει 5 χρονια εγγυηση πλεον σιγουρα δεν ειναι επιφοβο να χαλασουν οι μπαταριες αλλα και να ναι μακαρι να χαλασουν στα 5 να βγαλεις αλλα 5 τζαπα

Οσων αφορα τη 4κινηση σιγουρα κατι ξερεις παραπανω και δε μπορω να διαφωνισω αλλα δε νομιζω αυτος που θα παρει ds5 να το παρει αντι για χαιλουξ η νιβα οποτε δε θα εχει και τρελλες απαιτησεις ειδικα στη συγκεκριμενη περιπτωση που ενα γκριπ κοντρολ ειναι αρκετο για τον gr13.

Τεσπα το καθενα εχει τα συν και τα πλην του γνωμη μου εμενα ειναι οτι σε αυτη τη κατηγορια ds5 δαγκωτο κυριως για την εμφανιση και οχι μονο!
salex - Δευ 22 Αύγ 2016, 15:22:40
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
de ξερω για τα σιτροεν
παντως στα λεξους και ειδικα τα τζιπ υβριδικα ξερω 2 περιπτωσεις με 9ετιας αμαξια και 250.000χλμ που ακομα δουλευουν τελεια ολα τα ηλεκτρικα.
εχει πεσει λιγο η αποδοση μπαταριας και του ζητησαν κατω απο 3000ευρω για αντικατασταση με εμποριου οχι γνησια


Πάλι καλά γιατί κι εγω ξέρω 2 ακόμα που χάλασε η μπαταρία και το αυτοκίνητο δεν πάει πουθενά χωρίς πρώτα να την αντικαταστήσεις.

Lexus ξεLexus, οι μπαταρίες πάνω από 5ετία δεν βγάζουν εύκολα.
Μετά σκας το 3χιλιαράκι σου και πληρώνεις και τέλη κυκλοφορίας μαζί.
Κύριος!

Κούκλες, οι μπαταρίες θεωρούνται αναλώσιμο. Αν χαλάσουν, τι κρίμα! Ρίξτε μια ματιά στους όρους εγγύησης. Όπως επίσης τα μπεκ θεωρούνται αναλωσιμα και δεν καλύπτονται από εγγύηση αν σου λιώσει το μοτέρ. Του αλλουνού του έλιωσε TDIτου 2015 σε ταξίδι επειδή βούλωσε το 1 μπεκ. Η VW του έκανε πατ πατ στην πλάτη και του είπε συγγνώμη φίλε μου, δεν έχουν εγγύηση τα μπεκ γιατί είναι αναλώσιμα. Πλήρωσε για ένα μοτέρ τώρα.

Έτσι δηλαδή που θα γίνει σε λίγο όταν θυμηθεί το ελληνικό κράτος ότι το DS5 εκτός από υβριδικό είναι και 2λιτρο. Οπότε μέσα στα επόμενα 2 χρόνια από 0 τέλη και 0 φόρους, θα βρεθείς να πληρώνεις άλλα 3χιλιάρικα ανά έτος.
Κάπως έτσι όπως έγινε με τα μεγάλα τζιποειδή. Στην αρχή ούτε τεκμήριο ούτε φόρους, στο τέλος πληρώνεις μέχρι να βαρεθείς και να το πουλήσεις.

Πολύ σταθερό το κράτος μας. Ξέρεις ότι δεν θα τη γλυτώσεις στο τέλος.
puglover - Δευ 22 Αύγ 2016, 16:02:03
Θέμα δημοσίευσης:
salex έγραψε:
Του αλλουνού του έλιωσε TDIτου 2015 σε ταξίδι επειδή βούλωσε το 1 μπεκ. Η VW του έκανε πατ πατ στην πλάτη και του είπε συγγνώμη φίλε μου, δεν έχουν εγγύηση τα μπεκ γιατί είναι αναλώσιμα. Πλήρωσε για ένα μοτέρ τώρα.


Αποδεδειγμενο αυτο? Ελλαδα ή εξωτερικο? Δυσκολευομαι να το πιστεψω γιατι εχω φιλο μεσα στην καρεντα στο μαρουσι και μου λεει οτι περνανε εγγυησεις με ευκολια. Μηπως το TDI ηταν πειραγμενο και βρηκαν πατημα να μην το περασουν εγγυηση?
volvos - Δευ 22 Αύγ 2016, 16:23:23
Θέμα δημοσίευσης:
ta lexus αγαπη εχουν 6 χρονια ολικη εγγυηση και +3 για μπαταρια αν θυμαμαι καλα.\προτεινομενη αλλαγη στα 12.
θα το ξανακοιταξω
PANOSBR - Δευ 22 Αύγ 2016, 17:43:50
Θέμα δημοσίευσης:
puglover έγραψε:
salex έγραψε:
Του αλλουνού του έλιωσε TDIτου 2015 σε ταξίδι επειδή βούλωσε το 1 μπεκ. Η VW του έκανε πατ πατ στην πλάτη και του είπε συγγνώμη φίλε μου, δεν έχουν εγγύηση τα μπεκ γιατί είναι αναλώσιμα. Πλήρωσε για ένα μοτέρ τώρα.


Αποδεδειγμενο αυτο? Ελλαδα ή εξωτερικο? Δυσκολευομαι να το πιστεψω γιατι εχω φιλο μεσα στην καρεντα στο μαρουσι και μου λεει οτι περνανε εγγυησεις με ευκολια. Μηπως το TDI ηταν πειραγμενο και βρηκαν πατημα να μην το περασουν εγγυηση?


επειδή και εγώ εργάζομαι εντος του κλάδου,και έχω περάσει παρα πολλες εγγυήσεις για μπεκ/τουρμπίνες κτλπ,δε μπορω να δεχτώ οτι σε αμαξι ενος ετους δεν καλύπτουν την ζημιά.συνήθως είναι στο χέρι του αντιπροσώπου πως θα το περάσει και μάλλον δεν ¨γουστάρει" να ασχοληθεί γιατί ως γνωστόν ο αντιπρόσωπος στις περισσότερες περιπτώσεις μπαίνει "μέσα" με τις εγγυήσεις.
απόψη μου είναι πάντως να κυνηγήσει το θέμα με συνηγορο πολιτη κτλπ.
salex - Δευ 22 Αύγ 2016, 18:37:28
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδιά αυτά που λέτε γίνονταν κάποτε. Δεν γίνονται πλέον γιατί κάθε κατάστημα λογοδοτεί για τις σοβαρές εγγυήσεις του απευθείας.
Κάποτε που οι τοπικές αντιπροσωπείες ήταν υπεύθυνες για ένα μεγάλο μερίδιο εγγυήσεων, γινόταν της μουρλής. Αλλά αυτοί οι καιροί έχουν περάσει.

Από τη στιγμη που το εργοστάσιο παρέχει εγγύηση απευθείας στον τελικό καταναλωτή και ελέγχει όλη τη διαδικασία, ο μεταπωλητής παίζει διακοσμητικό ρόλο στο να κρίνει αν είναι ή δεν είναι άξιο.

Άντε πες στην VW ότι έκανε λάθος που δεν πέρασε εγγύηση το (εντελώς εργοστασιακό) μοτέρ.
Εχει όμως ένα δίκιο: Δεν έχει ευθύνη για την ποιότητα καυσίμου που χρησιμοποιούν οι πελάτες της.
Mono AEK - Δευ 22 Αύγ 2016, 18:45:37
Θέμα δημοσίευσης:
salex έγραψε:


Έτσι δηλαδή που θα γίνει σε λίγο όταν θυμηθεί το ελληνικό κράτος ότι το DS5 εκτός από υβριδικό είναι και 2λιτρο. Οπότε μέσα στα επόμενα 2 χρόνια από 0 τέλη και 0 φόρους, θα βρεθείς να πληρώνεις άλλα 3χιλιάρικα ανά έτος.
Κάπως έτσι όπως έγινε με τα μεγάλα τζιποειδή. Στην αρχή ούτε τεκμήριο ούτε φόρους, στο τέλος πληρώνεις μέχρι να βαρεθείς και να το πουλήσεις.

Πολύ σταθερό το κράτος μας. Ξέρεις ότι δεν θα τη γλυτώσεις στο τέλος.


Τωρα αυτο παλι ειναι εικασια
πιθανοτατα να γινει αλλα δε παυει να ειναι ενα απλο σεναριο τη προκειμενη στιγμη

Επισης δε συμφωνω με την ευρωπαικη θεωρια περι ντιζελ
ισως αν κανεις το πολυ 10-15 χιλ.χλμ το χρονο αλλα και παλι σε αυτη τη περιπτωση πρωτα θα πουλησεις το αμαξι και μετα θα γεμισει το dpf

Προφανως για σενα ειναι καλυτερη επιλογη το 3008 με τον thp γιαυτο και το πηρες αλλα γουστα ειναι αυτα δε γινεται ολοι να συμφωνουμε
Mono AEK - Δευ 22 Αύγ 2016, 18:47:41
Θέμα δημοσίευσης:
Οσο αφορα τον tdi της vw δε νομιζω οτι τιθεται καν θεμα συγκρισης με της psa.

Κι εγω ξερω για πατομοιο περιστατικο
με την εγγυηση δε ξερω τι εγινε αλλα αυτο νομιζω ειναι δευτερευον
volvos - Δευ 22 Αύγ 2016, 20:28:46
Θέμα δημοσίευσης:
Τα Toyota Hybrid συνοδεύονται από εγγύηση 10 ετών για την υβριδική μπαταρία και από εγγύηση 6 ετών για το αυτοκίνητο, καλύπτοντας φυσικά και τα υβριδικά μέρη του.


Re stelio mipos eixe boulemeno mpek o dikos sou me ti mpataria
salex - Τρι 23 Αύγ 2016, 16:29:04
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
Τα Toyota Hybrid συνοδεύονται από εγγύηση 10 ετών για την υβριδική μπαταρία και από εγγύηση 6 ετών για το αυτοκίνητο, καλύπτοντας φυσικά και τα υβριδικά μέρη του.



Με την μικρή (πολύ μικρή) διαφορά ότι η εργοστασιακή εγγύηση της Toyota είναι ένα μικρό μέρος της ελληνικής εγγύησης. Δηλαδή 5 χρόνια.

Για του λόγου το αληθές:
https://www.toyota.co.uk/caring-for-your-toyota/warranty/toyota-warranty.json

Φυσικά η Τουοτα δεν είναι χαζή. Ξέρει ότι θα φτάσεις τα 160.000χλμ πολύ πριν τα 8 χρόνια, οπότε η εγγύηση μπαταρίας πάει περίπατο.
Βλέπετε τον αστερίσκο εκεί στην εγγύηση μπαταρίας;
Το ενδεχόμενο να πάει περίπατο η εγγύηση επειδή μπορεί να μην έχεις τηρήσει κάποιον από τους όρους εγγύησης ευθύς εξαρχής είναι πάρα πολύ μεγάλο.

Για να μη σας ζαλίζω, ο κατασκευαστής παίζει ένα παιχνίδι που αποκλείεται να χάσει. Με τον ένα τρόπο ή με τον άλλο, πάντα θα βγαίνει κερδισμένος γιατί έχει ομάδες ανθρώπων που δουλεύουν πάνω στον σχεδιασμό των συμβολαίων εγγυήσεων.

Δεν βλέπω γιατί οι κάτοχοι DS5 hybrid θα είναι σε καλύτερη μοίρα τελικά από όλους εκείνους που αγόρασαν κάποτε Lexus hybrid και πέταξαν ένα κάρο λεφτά. Οι τελευταίοι έμειναν να μην έχουν αυτοκίνητο γιατί μέσα σε 6 χρόνια το σέρβις και οι επισκευές έφτασαν να κοστίζουν όσο το ίδιο αυτοκινητο μεταχειρισμένο.
Gr13 - Τρι 23 Αύγ 2016, 19:48:13
Θέμα δημοσίευσης:
Καλά όλα αυτά αλλά πρέπει να δώσω το 207 πρώτα ,δεν παίζει αυτή τη στιγμή να πάρω και 3ο αυτοκίνητο Laughing Laughing
vasil80 - Τρι 23 Αύγ 2016, 21:10:51
Θέμα δημοσίευσης:
αν και εχουμε χαλασει την αγγελια του παιδιου...

βενζινη vs ντιζελ....δυστυχως στην Ελλαδα στερουν την επιλογη αξιοπρεπους ντιζελ στον μεσο Ελληνα και εξηγουμαι..

Περυσι εψαχνα να παρω αυτοκινητο μεταχειρισμενο,3-4τιας,μεσαιου ογκου, εχοντας στο μυαλο αναγκες και περιπου σε τι λεφτα θα κινηθω..απο σποντα,κατεληξα στο 3008 (ας πουμε οτι ο καθενας εχει καταληξει στο μοντελο που θα παρει..).

Αφου βρηκα (βρεις) το μοντελο,ψαχνω τιμες..το δικο μου κοστιζε ενα χ ποσο (full extra,ελληνικο,λιγα χλμ,thp,καλη τιμη,λιγα χρονια). Να δω και το ντιζελ λεω (οπως και σε καθε αμαξι που κοιταγα). Στην ιδια χρονια, βρισκεις ντιζελ συν 2-3000 ευρω,αρκετα υποδεεστερες εκδοσεις. Στα ιδια λεφτα,πας 3-5 χρονια πισω σε μοντελο. Σε αντιστοιχη εκδοση εξοπλισμου,ηθελα σχεδον 4000 ευρω πανω και φυσικα ειαγωγης με διπλα/τριπλα χλμ...δηλαδη να παρω ντιζελ,για ποιο λογο?μονο αν κανεις 20000+ χλμ το χρονο.. ειναι να παρεις αμαξι,σου δινουν να διαλεξεις μεσα απο 2 ολοιδια αυτοκινητα,το ενα ντιζελ,το αλλο βενζινη. Και σου λενε και τα δυο κοστιζουν χ ποσο,αλλα στη βενζινη παρε και δωρο 4000 ευρω (η διαφορα στη τιμη) για τα καυσιμα...(δεν συζηταμε για διαφορα κοστους σερβις/συντηρησης)..ο μεσος Ελληνας θα παρει ντιζελ? Οταν ερθει η ωρα να κανω αποσβεσητη διαφορα κοστους αποκτησης απο τη διαφορα της τιμης του καυσιμου,θα εχει ερθει και η ωρα να μπω στη διαδικασια το πουλαω ή το παντρευομαι...

Τα υβριδικα τωρα...δυστυχως η τεχνολογια των μπαταριων (σε θεμα αποδοσης) δεν εχει φτασει σε τετοιο επιπεδο ωστε να αξιζει...η μπαταρια ειναι ενας πυκνωτης ο οποιος σε καθε φορτιση,χανει ενα πολυ μικρο μερος της μεγιστης χωρητικοτητας του,οποτε ειναι καταδικασμενη να πεθανει,οπως καθε μπαταρια (ολες οι εταιρειες εχουν μηχανικους που ασχολουνται με την αντοχη υλικων κτλ.,οι εγγυησεις ειναι υπολογισμενες...)..Και εδω,οπως με τα ντιζελ,οι τιμες ειναι αρκετα τσιμπημενες σε σχεση με το ιδιο σε βενζινη...τι να το κανω,αν την εξοικονομηση που θα μου προσφερει θα την πληρωσω σε μπαταριες σε 6 χρονια?Αντι να τα δινω λιγα-λιγα σε καυσιμα,θα τα δωσω πολλα και μαζεμενα.. Τοτε θα ειναι και οι περιοδος που πιθανον θα θες να το πουλησεις,οποτε ή θα το σκοτωσεις ή θα εισαι σε διλημμα να το φτιαξεις μπας και πιασει καλυτερη τιμη (παλι θα χασεις λεφτα,και αν ειναι να το φτιαξεις θα σκεφτεσαι διπλα να το πουλησεις->παλι το παντρευεσαι)..

Γουστα ειναι βεβαια,εννοειται η πλειοψηφια θα ηθελε ενα ντιζελ/υβριδικο,αλλα νομιζω για τους παραπανω λογους,ο μεσος Ελληνας (ας συνυπολογισουμε οτι ανα δεκαετια περιπου αλλαζει αυτοκινητο και συνηθως παλι μεταχειρισμενο παιρνει), η επιλογη σε βενζινη καταληγει .
Mono AEK - Τετ 24 Αύγ 2016, 00:38:26
Θέμα δημοσίευσης:
Πριν 1.5 χρονο πηρε ο πατερας μου το c3d καινουριο
Ηταν πιο φτηνο απο το αντιστοιχο με βενζινη

Rolling eyes Rolling eyes Rolling eyes

Θελω να πω οτι δεν ειναι απολυτο αυτο που λες
τωρα στο μτχ ο καθενας πουλαει οτι θελει
λογικο ο μαντρας εν καιρο κρισης να χτυπαει το πιο οικονομικο στη συντηρηση
ομοιως ειναι πιο ακριβο κι ενα γιαρις απο ενα πασατ

Οσο για τις μπαταριες εκτος οτι δεν ειναι μια καινουρια τεχνολογια αλλα μια εξελιγμενη ας μην ειμαστε τοσο απολυτοι
ειδικα απτη στιγμη που κανεις μας δεν εχει προσωπικη εμπειρια

Αλλα οπως ειπες γουστα ειναι ολα και ο καθενας επιλεγει οτι θεωρει καλυτερο
salex - Τετ 24 Αύγ 2016, 10:09:58
Θέμα δημοσίευσης:
Παρένθεση στην παρένθεση, Χρήστοι έχετε παρατηρήσει ότι λευκό RCZ δεν υπάρχει πουθενά σε αγγελία;
volvos - Τετ 24 Αύγ 2016, 10:42:54
Θέμα δημοσίευσης:
salex έγραψε:
volvos έγραψε:
Τα Toyota Hybrid συνοδεύονται από εγγύηση 10 ετών για την υβριδική μπαταρία και από εγγύηση 6 ετών για το αυτοκίνητο, καλύπτοντας φυσικά και τα υβριδικά μέρη του.



Με την μικρή (πολύ μικρή) διαφορά ότι η εργοστασιακή εγγύηση της Toyota είναι ένα μικρό μέρος της ελληνικής εγγύησης. Δηλαδή 5 χρόνια.

Για του λόγου το αληθές:
https://www.toyota.co.uk/caring-for-your-toyota/warranty/toyota-warranty.json

Φυσικά η Τουοτα δεν είναι χαζή. Ξέρει ότι θα φτάσεις τα 160.000χλμ πολύ πριν τα 8 χρόνια, οπότε η εγγύηση μπαταρίας πάει περίπατο.
Βλέπετε τον αστερίσκο εκεί στην εγγύηση μπαταρίας;
Το ενδεχόμενο να πάει περίπατο η εγγύηση επειδή μπορεί να μην έχεις τηρήσει κάποιον από τους όρους εγγύησης ευθύς εξαρχής είναι πάρα πολύ μεγάλο.

Για να μη σας ζαλίζω, ο κατασκευαστής παίζει ένα παιχνίδι που αποκλείεται να χάσει. Με τον ένα τρόπο ή με τον άλλο, πάντα θα βγαίνει κερδισμένος γιατί έχει ομάδες ανθρώπων που δουλεύουν πάνω στον σχεδιασμό των συμβολαίων εγγυήσεων.

Δεν βλέπω γιατί οι κάτοχοι DS5 hybrid θα είναι σε καλύτερη μοίρα τελικά από όλους εκείνους που αγόρασαν κάποτε Lexus hybrid και πέταξαν ένα κάρο λεφτά. Οι τελευταίοι έμειναν να μην έχουν αυτοκίνητο γιατί μέσα σε 6 χρόνια το σέρβις και οι επισκευές έφτασαν να κοστίζουν όσο το ίδιο αυτοκινητο μεταχειρισμένο.


ta lexus ειδικα που λεμε εχουν ολικη εγγυηση απο το εξωτερικο οχι την ελληνικη μαιμουδια και ειδικα για μπαταριεσ επειδη γινεται ντορος και πολλοι γκρινιαζοθν και φοβουνται κατα την αγορα η εγγυηση αφορα ολα τα χρονια καιειναι απευθειας απο το εργοστασιο.
Mono AEK - Τετ 24 Αύγ 2016, 11:07:25
Θέμα δημοσίευσης:
salex έγραψε:
Παρένθεση στην παρένθεση, Χρήστοι έχετε παρατηρήσει ότι λευκό RCZ δεν υπάρχει πουθενά σε αγγελία;


Ενταξει τη ξεφτιλισαμε την αγγελια

Εχω την εντυπωση οτι η πεζο ειχε φερει επι των πληστων μαυρα rcz
Για λευκο ηθελε παραγγελια

Απτη στιγμη που rcz μπαινει αγγελια μια φορα το εξαμηνο και αν λογικο δεν ειναι οι πιθανοτητες να ειναι υπερ του μαυρου?
Gr13 - Δευ 29 Αύγ 2016, 22:43:33
Θέμα δημοσίευσης:
Γνωρίζει κανείς τίποτα γι αυτό ,μου ήρθε σε sms στο κινητο

galanos@otenet.gr: I am interested in buying your classified Car on www.car.gr
Please contact me through my email only with your final price(desmondlucas507@gmail.com)
Desmond
alexandros 207 Rallye - Τρι 30 Αύγ 2016, 08:25:07
Θέμα δημοσίευσης:
Προσοχη ειναι απατεώνας

http://www.car.gr/information/simboulos/
Διαβασε κυρίως εκει που λεει για αγοραστές από το εξωτερικό
Gr13 - Σαβ 17 Σεπ 2016, 10:11:30
Θέμα δημοσίευσης:
Μιας και το αμάξι δεν πουλήθηκε μέχρι τώρα ,το πιθανότερο που σκέφτομαι να κάνω είναι να πάω να πάρω το 2008 καινούριο και όπως το θέλω με πανόραμα κλπ και να το αφήσω στην αντιπροσωπεία.Λογικά θα πάω και μέσα στην εβδομάδα να κάνω και ένα test drive,το έχει κανενας να μου πει τι έχει δει μεχρι τώρα?
Blue Cub - Σαβ 17 Σεπ 2016, 10:26:04
Θέμα δημοσίευσης:
Όπου και να το δώσεις, μην ξεχάσεις να βγάλεις το αυτοκόλλητο του psclub. Είναι που είναι λίγοι αυτοί που το χουν, μη μιλήσουμε σε κανέναν και είναι ξεμπαρκος.
Gr13 - Κυρ 25 Σεπ 2016, 14:44:51
Θέμα δημοσίευσης:
6.000 μου τ κρατάει η μάντρα για να πάρω το 3008 hdi 2013 μοντέλο full extra χωρίς πανόραμα.Απο εβδομάδα θα κάνω και ένα test drive το 2008 και θα επιλέξω 2008 καινούριο ή μεταχειρισμένο το 3008 γιατί απο το πολύ ψάξιμο εχασα τη μπάλα.Οπότε αν καποιος απο εδω μέσα ενδιαφέρεται για 207 κάμπριο του το δίνω στα 6000 όσο μου το κρατάνε.
harisma23 - Πεμ 29 Σεπ 2016, 10:49:26
Θέμα δημοσίευσης:
Gr13 έγραψε:
6.000 μου τ κρατάει η μάντρα για να πάρω το 3008 hdi 2013 μοντέλο full extra χωρίς πανόραμα.Απο εβδομάδα θα κάνω και ένα test drive το 2008 και θα επιλέξω 2008 καινούριο ή μεταχειρισμένο το 3008 γιατί απο το πολύ ψάξιμο εχασα τη μπάλα.Οπότε αν καποιος απο εδω μέσα ενδιαφέρεται για 207 κάμπριο του το δίνω στα 6000 όσο μου το κρατάνε.

Φαντάζομαι ότι το 3008 HDi είναι εισαγωγής, οπότε θα σου πω ότι κατά 99% θα έχει σημαντικά περισσότερα χιλιόματρα από αυτά που γράφει το κοντέρ.
Στη θέση σου θα προτιμούσα καινούριο 2008 ή την εξαιρετικά σπάνια περίπτωση ελληνικού 3008, όπου μπορείς να ελέγξεις τα χιλιόμετρα.
Gr13 - Πεμ 29 Σεπ 2016, 10:56:53
Θέμα δημοσίευσης:
harisma23 έγραψε:
Gr13 έγραψε:
6.000 μου τ κρατάει η μάντρα για να πάρω το 3008 hdi 2013 μοντέλο full extra χωρίς πανόραμα.Απο εβδομάδα θα κάνω και ένα test drive το 2008 και θα επιλέξω 2008 καινούριο ή μεταχειρισμένο το 3008 γιατί απο το πολύ ψάξιμο εχασα τη μπάλα.Οπότε αν καποιος απο εδω μέσα ενδιαφέρεται για 207 κάμπριο του το δίνω στα 6000 όσο μου το κρατάνε.

Φαντάζομαι ότι το 3008 HDi είναι εισαγωγής, οπότε θα σου πω ότι κατά 99% θα έχει σημαντικά περισσότερα χιλιόματρα από αυτά που γράφει το κοντέρ.
Στη θέση σου θα προτιμούσα καινούριο 2008 ή την εξαιρετικά σπάνια περίπτωση ελληνικού 3008, όπου μπορείς να ελέγξεις τα χιλιόμετρα.


ΝΑι είναι το Hdi εισαγωγής απο Γαλλία τέλος 2013 μοντέλο και έχει όλα τα χαρτια απο σέρβις ,ποιστοποίηση χιλιομέτρων και γραπτή εγγύηση για 1 χρόνο
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr