Kostaswannabe έγραψε: |
Η αλλαγή τύπου καυσίμου είναι παράνομο σε περίπτωση που δεν το ξες και παίζει ξεσκις σε ανάλογη περίπτωση. Εκτός αν το γνωρίζεις κ απλά το αγνοεις. |
sotos 106xs έγραψε: |
Καλησπέρα, δεν γνωρίζω τί γίνεται με τις βάσεις και πολύ δύσκολα θα μπορέσεις να βρείς κάποιον που να ξέρει να σου απαντήσει αυτό που ρωτάς. Λίγοι έχουν ασχοληθεί με αυτό το μοντέλο και ένας απο τους λόγους είναι ότι οι επιλογές αναβάθμισης ήταν εξαιρετικά λίγες,για παράδειγμα για τα τριμπούλονα 1.3lt η μόνη επιλογή ήταν αποκλειστικά το 1.5lt και για τα τετραμπούλονα υπήρχαν οι επιλογές σε 1.5lt-1.6lt και 1.9lt – απ’ότι καταλαβαίνω για να έχεις βάλει 1.6lt απο 405 τότε έχεις τετραμπούλονο και λογικά όχι 1.3lt ή 1.5lt γιατί αυτά ήταν με το σασμάν ενσωματωμένο ενώ το 405 το είχε χώρια και η τοποθέτησή του θα ήταν δύσκολη ή αδύνατη-σίγουρα θέλει άλλες βάσεις και ποιός ξέρει τί άλλο.
Σε diesel υπήρχε το 1.9lt αλλά απ’ότι ξέρω δεν μπαίνουν όλοι οι τύποι αυτού του μοτέρ απο 205 και 405 σε 305 – αυτά τα μοντέλα είχαν 3 μοτέρ κοινά,το 1.6lt Β1Α και Β1Ε, το 1.9lt DFZ και το 1.9lt diesel D9A. Βγαίνανε και με διαφορετικούς κωδικούς για κάθε μοντέλο στα ίδια κυβικά αλλά δεν ήταν κοινά.. Σαν λύση το 1.9lt diesel απόφυγέ το. Αρχικά πρέπει να είσαι 100% σίγουρος ότι μπαίνει-κάτι που με σιγουριά δεν μπορεί να στο πεί κανένας-δές πάντως τί κωδικό γράφει πάνω του. Μετά είναι το θέμα της νομοθεσίας όπως αναφέρθηκε πρίν και να ξέρεις ότι τα diesel δεκαετίας ’80 κάνανε αρκετό θόρυβο οπότε είναι σχεδόν απίθανο να περάσεις απαρατήρητος..... Ακόμα σκέψου ότι αφού είχες μέχρι τώρα το 1.6lt ήσουν ονομαστικά στους 80 ίππους, το diesel 1.9lt ίσα που βγάζει 65 οπότε θα έρθει και το ανάλογο ξενέρωμα... Είχα κάποτε το 1.3lt με τους 65hp οι οποίοι ήταν πολύ λίγοι για τα 950 κιλά του 305. Σκέψου επίσης ότι μετά από τόσα χρόνια είναι σχεδόν απίθανο να έχουν παραμείνει 65......να ξέρεις ότι diesel μοτέρ μπορεί να είναι και απο ταξί με 1.000.000 χιλιόμετρα.... Αν θέλεις να κρατήσεις το αμάξι ψάξε να βρείς μοτέρ απο 405 που φόραγες ή ακόμα καλύτερα ψάξε για 1.9lt (DFZ) με τους 105hp απο το 305 GTX το οποίο το φοράγανε και τα 205/405 και είναι σαφώς λιγότερο φορεμένο-δουλεμένο απο τα diesel και ακόμα και απο τα 1.6lt γιατί δεν είχε κυκλοφορήσει πολύ. |