PSClub - Hellas

Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων - diesel νομοθεσια αλλαγη κινητηρα κλπ

Nikos Kal - Κυρ 15 Νοέ 2015, 16:17:12
Θέμα δημοσίευσης: diesel νομοθεσια αλλαγη κινητηρα κλπ
καλησπερα σας παιδες. κοιταγα στο καρ μεταχειρισμενο ντιζελ με λιγα λεφτα. κατεληξα σε 2 : 206 1.4 και punto 1.3

η ερωτηση ειναι η εξης. το 206 φοραει ιδιου τυπου κινητηρα ντιζελ με ενα c3 μετα του 2010;

η ερωτηση προεκυψε απο το γεγονος οτι αν ενας κινητηρας ειναι ιδιου τυπου βαση υπουργειου δεν θελει δηλωση κλπ

βεβαια ολα αυτα τα λεω για μετατροπη που ενος οριου σε ευρο ισως να ειναι υποφερτη

περιμενω απαντησεις και γνωμες
RoadRunner122 - Κυρ 15 Νοέ 2015, 17:15:10
Θέμα δημοσίευσης:
Λογικά ακόμα κι αν καταφέρεις να το κάνεις νόμιμα, δε θα κινείσαι εντός αθήνας νόμιμα αφού επιτρέπονται euro5 +
Nikos Kal - Κυρ 15 Νοέ 2015, 17:22:21
Θέμα δημοσίευσης:
RoadRunner122 έγραψε:
Λογικά ακόμα κι αν καταφέρεις να το κάνεις νόμιμα, δε θα κινείσαι εντός αθήνας νόμιμα αφού επιτρέπονται euro5 +


γιατι τι γιουρο ειναι το συγκεκριμενο μοτερ? ασε που δεν με πολυαπασχολει μιας κ σε λιγους μηνες θα φυγω θεσσαλονικη μονιμα
salex - Κυρ 15 Νοέ 2015, 19:28:51
Θέμα δημοσίευσης:
Euro5 είναι οι κινητήρες που βρίσκονται σε μοντέλα μετά το 2011 συνήθως.
Το 206 δεν είχε ποτέ τέτοιο φυσικά. Το νεο C3 έχει.

Στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη ισχύουν οι ίδιοι περιορισμοί για τα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα. Εφόσον δεν είναι Euro 5, δεν μπορεί να κυκλοφορείς.

Αν κυκλοφορείς συστηματικά ρισκάρεις να συμβούν δύο κακά πράγματα:
1. Να σε γράψουν
2. Να γίνει ατύχημα ή να κλαπεί το αυτοκίνητο και η ασφάλεια να αρνηθεί να σε καλύψει επειδή δεν προβλέπεται να είσαι με Euro4 ή χαμηλότερο μέσα σε αυτές τις πόλεις. Συνέβη σε έναν φίλο, που του έκλεψαν το αυτοκίνητο μέσα από το γκαράζ του και δεν πήρε ποτέ πίσω αποζημίωση.
volvos - Κυρ 15 Νοέ 2015, 20:25:11
Θέμα δημοσίευσης:
Απαγορευεται να αλλαξεις τύπο καυσιμου ασχετα με κυβικα κλπ κλπ.
τελος
Nikos Kal - Τρι 17 Νοέ 2015, 14:24:21
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
Απαγορευεται να αλλαξεις τύπο καυσιμου ασχετα με κυβικα κλπ κλπ.
τελος


καλησπερα φιλε μου. δεν ειπα να αλλαξω τυπο καυσιμου εχω διαβασει τον νομο. απο πετρελαιο μπορεις να τ κανεις βενζινη, το αντιθετο οχι.γιαυτο λεω να παρω ενα 206 hdi 1.6 απο ιταλια για παραδειγμα και να του βαλω κινητηρα 1.6 παλι αλλα ευρο 5 απο σ3 για παραδειγμα
και ερωτω αν ο τυπος κινητηρα ειναι ιδιος.και αυτο γιατι το υπουργειο λεει οτι αν ειναι ιδιος ο τυπος δεν χρειαζεται δηλωση κλπ
SnakeMJK - Τρι 17 Νοέ 2015, 14:32:07
Θέμα δημοσίευσης:
Nikos Kal έγραψε:
volvos έγραψε:
Απαγορευεται να αλλαξεις τύπο καυσιμου ασχετα με κυβικα κλπ κλπ.
τελος


καλησπερα φιλε μου. δεν ειπα να αλλαξω τυπο καυσιμου εχω διαβασει τον νομο. απο πετρελαιο μπορεις να τ κανεις βενζινη, το αντιθετο οχι.γιαυτο λεω να παρω ενα 206 hdi 1.6 απο ιταλια για παραδειγμα και να του βαλω κινητηρα 1.6 παλι αλλα ευρο 5 απο σ3 για παραδειγμα
και ερωτω αν ο τυπος κινητηρα ειναι ιδιος.και αυτο γιατι το υπουργειο λεει οτι αν ειναι ιδιος ο τυπος δεν χρειαζεται δηλωση κλπ


αφού ο ένας είναι πετρέλαιο και ο άλλος βενζίνη... πως γίνεται να έχουν τον ίδιο τύπο κινητήρα; Razz Razz
επίσης, το 'σ3' εννοείς φαντάζομαι c3 και όχι s3.... ε; Very happy
Kostaswannabe - Τρι 17 Νοέ 2015, 15:01:30
Θέμα δημοσίευσης:
Ρε παιδιά μόνο σ μένα φαίνεται απόλυτα κατανοητό αυτό που λέει ο φίλος? Θέλει να πάρει ένα 206 πετρέλαιο και να κάνει μετατροπή με μοτέρ από c3 πετρέλαιο . Δηλαδή από hdi 1.6 πχ του '03 να βάλει hdi 1.6 του' 13 που ναι euro 5. Εφόσον βέβαια ταιριάζει φαντάζομαι.
SnakeMJK - Τρι 17 Νοέ 2015, 15:09:44
Θέμα δημοσίευσης:
Kostaswannabe έγραψε:
Ρε παιδιά μόνο σ μένα φαίνεται απόλυτα κατανοητό αυτό που λέει ο φίλος? Θέλει να πάρει ένα 206 πετρέλαιο και να κάνει μετατροπή με μοτέρ από c3 πετρέλαιο . Δηλαδή από hdi 1.6 πχ του '03 να βάλει hdi 1.6 του' 13 που ναι euro 5. Εφόσον βέβαια ταιριάζει φαντάζομαι.


in that case, ναι το 206 1.6 hdi έχει ίδιο τύπο με του c3. (σύμφωνα με αυτό https://en.wikipedia.org/wiki/Ford_DLD_engine#DLD-416 ) άρα λογικά δε χρειάζεται χαρτούρα από υπουργείο.
Nikos Kal - Τρι 17 Νοέ 2015, 15:12:55
Θέμα δημοσίευσης:
χαχαχα επιτελους συννεοηθηκαμε αυτο εννοουσα φιλοι μου ευχαριστω παρα πολυ. λογικα ταιριαζει τον ποτερ αφου ειναι ιδιου τυπου και δεν θα εχω και θεμα με το κρατος ..

ευχαριστω για τις απαντησεις
Nikos Kal - Τρι 17 Νοέ 2015, 17:22:05
Θέμα δημοσίευσης:
καλησπερα! καθως με εβαλε σε σκεψεις περι πρασινου δαχτυλιου κοιταγα για εναλακτικες λυσεις εκτος απτην αλλαγη κινητηρα

και βρηκα αυτο http://www.autotritipro.gr/data/news/preview_news/106984.asp

δεν κανω διαφημηση παρεπιπτοντος απλα θελω την γνωμη σας και κατα ποσο ισχυει κατι τετοιο. δηλαδη με φιλτρα μικροσωματηδιων θεωρειτε ευρο 5 και κυκλοφορει κανονικα στο κεντρο;
Andreasf1 - Τετ 18 Νοέ 2015, 00:27:11
Θέμα δημοσίευσης:
Nikos Kal έγραψε:
καλησπερα! καθως με εβαλε σε σκεψεις περι πρασινου δαχτυλιου κοιταγα για εναλακτικες λυσεις εκτος απτην αλλαγη κινητηρα

και βρηκα αυτο http://www.autotritipro.gr/data/news/preview_news/106984.asp

δεν κανω διαφημηση παρεπιπτοντος απλα θελω την γνωμη σας και κατα ποσο ισχυει κατι τετοιο. δηλαδη με φιλτρα μικροσωματηδιων θεωρειτε ευρο 5 και κυκλοφορει κανονικα στο κεντρο;


Αρχικά αναφέρεται σε επαγγελματικά οχήματα οποτε μπορεί να υπάρχει σχετική νομοθεσία αλλά μόνο για επαγγελματικά.
Μπορείς να πάρεις τηλέφωνο να ρωτήσεις την ίδια την εταιρία αν υπάρχει κάτι αντίστοιχο και για ΙΧ.

Αν πεις πάντως πως γίνεται και σε συμφέρει οικονομικά η μετατροπή δημιουργείται μετά άλλος "προβληματισμός".
Πόσο καλά λειτουργεί αλήθεια το συγκεκριμένο φίλτρο μικροσωματιδιων σε αμάξι που απο το εργοστάσιο δεν φέρει αυτη την τεχνολογία;; Rolling eyes
salex - Πεμ 19 Νοέ 2015, 19:52:30
Θέμα δημοσίευσης:
Βρε παιδιά, το πρόβλημα δεν το είδατε.
Δεν μπορείς να βάλεις Euro 5 κινητήρα στο 206 και να εισαι νόμιμος γιατί το 206 δεν κυκλοφόρησε ποτε με Euro 5 μοτέρ. Το 206+ ίσως να βγήκε για λίγο με Euro4 αλλά μέχρι εκεί. Σε ό,τι αφορά τους κωδικούς πλαισίου, δεν έχουν καμία σχέση.

Για να είναι νόμιμη η αλλαγή κινητήρα πάνω σε ένα αυτοκίνητο πρέπει ο κινητήρας που μπαίνει να υπήρχε ως διαθέσιμη επιλογή από το εργοστάσιο, για το συγκεκριμένο μοντέλο. Αυτό είναι ανεξάρτητο από τον τύπο καυσίμου.

Και Euro 6 κινητήρα να βρεις, πάνω σε 206 δεν μπαίνει γιατί το 206 έβγαινε με προδιαγραφές Euro3. Για αυτό ό,τι και να κάνεις δε μπορείς να το δηλώσεις στο Υπουργείο εκτός κι αν βρεις κανένα παράθυρο (μπαλκονόπορτα χρειάζεται) και το καταφέρεις αλλιώς.
Andreasf1 - Παρ 20 Νοέ 2015, 02:26:47
Θέμα δημοσίευσης:
salex έγραψε:
Για να είναι νόμιμη η αλλαγή κινητήρα πάνω σε ένα αυτοκίνητο πρέπει ο κινητήρας που μπαίνει να υπήρχε ως διαθέσιμη επιλογή από το εργοστάσιο, για το συγκεκριμένο μοντέλο. Αυτό είναι ανεξάρτητο από τον τύπο καυσίμου.


Με επιφύλαξη το λέω, αλλά νομιζω γίνεται να βάλεις μοτέρ που δεν το φορούσε απο την μάνα του απλά θέλει αρκετό χρήμα για την δήλωση (αν γίνεται πρώτη φορά αυτή η μετατροπή) και πολύ χαρτουρα.
Nikos Kal - Παρ 20 Νοέ 2015, 22:48:45
Θέμα δημοσίευσης:
εγω παντως που διαβασα την σχετικη νομοθεσια του υπουργιου περι αλλαγης κινητηρα λεει χαρακτηριστικα οτι

για αλλαγη κινητηρα ιδιου τυπου δεν χρειαζεται δηλωση( βεβαια σε μενα θα χρειαστει για να αναγραφεται στην αδεια το γιουρο του νεου κινητηρα)
επιτρεπει ακομα και τον υπερκυβισμο

ολα αυτα αν δεν υπερβαινει το 25% της εργοστασιακης ισχυς και το 25% του αρχικου κυβισμου

γτ μετα χρειαζεσαι χαρτι απο την αντιπροσωπια καθως και απο μηχανολογο που θα βαλει την υπογραφη του και θα αναφερει ακριβως τα ανταλλακτικα και την ολη μετατροπη που χρειαστικε για να μπορει να ειναι νομιμο
salex - Σαβ 21 Νοέ 2015, 14:46:23
Θέμα δημοσίευσης:
Nikos Kal έγραψε:

γτ μετα χρειαζεσαι χαρτι απο την αντιπροσωπια καθως και απο μηχανολογο που θα βαλει την υπογραφη του και θα αναφερει ακριβως τα ανταλλακτικα και την ολη μετατροπη που χρειαστικε για να μπορει να ειναι νομιμο


Έτσι μπράβο! Για να σου δώσει χαρτί η αντιπροσωπεία πρέπει το αυτοκίνητο που έχεις να υποστηρίζει τον κινητήρα που βάζεις (δηλαδή να έβγαινε από το εργοστάσιο με αυτό τον κινητήρα).

Διαφορετικά είτε βάλεις κινητήρα από 207/208 1.4 HDI ή μοτέρ Νισσάν Σίλβια/Σκαιλάιν, διαφορά δεν θα υπάρχει καμία στους λόγους για τους οποίους αυτό είναι μια πολύ κακή ιδέα. Όπως επίσης και στους λόγους για τους υποίους δεν θα μπορείς να βγάλεις άδεια.
Nikos Kal - Κυρ 22 Νοέ 2015, 16:10:37
Θέμα δημοσίευσης:
salex έγραψε:
Nikos Kal έγραψε:

γτ μετα χρειαζεσαι χαρτι απο την αντιπροσωπια καθως και απο μηχανολογο που θα βαλει την υπογραφη του και θα αναφερει ακριβως τα ανταλλακτικα και την ολη μετατροπη που χρειαστικε για να μπορει να ειναι νομιμο


Έτσι μπράβο! Για να σου δώσει χαρτί η αντιπροσωπεία πρέπει το αυτοκίνητο που έχεις να υποστηρίζει τον κινητήρα που βάζεις (δηλαδή να έβγαινε από το εργοστάσιο με αυτό τον κινητήρα).

Διαφορετικά είτε βάλεις κινητήρα από 207/208 1.4 HDI ή μοτέρ Νισσάν Σίλβια/Σκαιλάιν, διαφορά δεν θα υπάρχει καμία στους λόγους για τους οποίους αυτό είναι μια πολύ κακή ιδέα. Όπως επίσης και στους λόγους για τους υποίους δεν θα μπορείς να βγάλεις άδεια.


στελιο δεν ισχυει αυτο που λες.ισως δεν διαβασες τι λεω απο πανω
αυτο συμβαινει οταν : ο νεος κινητηρας ξεπερναει 25% ιπποδυναμη και κυβικα
δεν ειναι ιδιου τυπου

για παραδειγμα θα σου πω

εχεις ενα σ2 ντιζελ αν ο τυπος κωδικος ομως θες πεστο ειναι ιδιος με αυτον απο σ3 του 2015 γιουρο 5 μπαινει χωρις δηλωση. την δηλωση την κανεις εσυ στο υπουργειο προφανος για να εχεις και τα απαραιτητα πλεονεκτηματα
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr