Paraptoma έγραψε: |
Γεια σας παιδια,
Ηρθε η ωρα να αγορασω το πρωτο μου αυτοκινητο και σκεφτομαι αναλογα με το τι θα βρω στην αγορα να παρω ενα 207 GT ή RC. Οπως εχω δει σε διαφορα topic εχει διαφορα θεματακια, καιει λαδια, χρονισμο..ισως και αλλα που δεν μου ερχονται στο μυαλο. Οποτε θελω να μου πειτε τι θεωρειται πως χρηζει προσοχης κατα τον ελενχο ενος μτχ?? (αν εχει ξαναδημιουργηθει καποιο αντιστοιχο θεμα, συγγνωμη δεν το πηρε το ματι μου) |
JDROGAS έγραψε: |
Καταρχην για μενα κανονας οταν κανεις αγορα μεταχ/σμενου αυτοκινητου και θα συμφωνησω με το Στελιο (salex) ειναι να παρεις μια σωστη καροτσα η οποια δεν ειναι ταλαιπωρημενη απο αυτχηματα.
Αναλογως τα χλμ θα πρεπει να δεις να υπαρχει και αναλογη συντηρηση δηλαδη δεν μπορει να εχει 150κ και να εχει το ιδιο δισκο-πλατω. Τωρα απο θεμα ζημιων θεωρω οτι ολα ειναι θεμα συντηρησης,αναλογης οδηγησης και συμπεριφορας του ιδιοκτητη και λιγοτερο θεμα τυχης. Ισως πολλοι διαφωνησουν μαζι μου αλλα εγω εχω rc του 2007 εκλεισε 8 χρονια στην κατοχη μου,εχει αισιως 201.000 χλμ και δεν εχει βγαλει καμια ζημια απο αυτες που αναφερει ο puglover οποτε μην κοψεις λασπη. Ειμαι με την ιδια μοναδα esp,με την ιδια αντλια νερου εδω και 130κ (αλλαχτηκε οταν χρονισαμε προαιρετικα) με την ιδια αντλια υψηλης,με τα ιδιες φουσκες,ημιμπαρα,ημιαξονια, ψαλιδια αλλαξα πριν απο 20κ διοτι ηθελα να βαλω αλλα συνεμπλοκ (polybush) και το μετανιωσα,σωληνακι λαδιου τουρμπο ειναι πρωτο,βαλβιδα N75 δεν εχω αλλαξει,μια σκαστρα απο s3 φοραω η οποια ειναι επανω προ αμνημονευτων ετων,και εχω αλλαξει μια κοντρα βαση απο κατω (polybush). Σημειωτεον οτι ειμαι προγραμματισμενος εδω και 170.000 χλμ απο e-tuners,αρχισε να καταναλωνει λαδι εδω και 5-6κ χλμ ελυσα μοτερ λεγοντας μου ολοι οτι τα χιτωνια μου θα ειναι σωβρακο (κατι με το οποιο διαφωνουσα και στοιχηματιζα επ'αυτου με τον αρχι-μαστορα στην πεζω) Guess!!! Το στοιχημα το κερδισα εκτος απο λιγη καρβουνιλα στα εμβολα και στις βαλβιδες το μοτερ καθρεφτης,η καταναλωση λαδιου ειναι απο την τουρμπινα μου την οποια την ξεχασα κι εγω για 200.000 χλμ. Σε συζητηση μου με 2-3 παιδια με αυτοκινητα του group-vag καμια τουρμπινα τους δεν εχει κρατησει πανω απο 125-150κ. Νομιζαν οτι τους κανω πλακα. Για να μην μακρυγορω θεωρω οτι και το 207 οπως και ολα τα υπολοιπα αυτοκινητα ειναι λιγακι θυματα της νεας τεχνολογιας και παρουσιαζουνε καποιες ζημιες συγκεκριμενες οι οποιες μπορουν να αποφευχθουν η αν οχι, με σωστη γνωση η οποια δεν υπηρχε απο την πεζω προφανως οταν πρωτο βγηκε το 207 να λυθουν. Επειδη τυγχανει να εχω αλλαξει περι τα 30 αυτοκινητα και δει μεταχειρισμενα εκτος απο το 207 που ειναι το πρωτο μου καινουργιο θα σου πω οτι ολα εξαρτιωνται γνωμη μου κατα 90% απο το ποδι του εκαστοτε οδηγου το αλλο 10% ειναι αστοχια υλικου,λαθος συνεργεια κλπ κλπ. Τελος το 207 θελει καλη συντηρηση οπως αρμοζει σε ενα υπερτροφοδοτουμενο μοτερ,καλα λαδακια συχνες αλλαγες,σωστα μπουζι με λιγο πιο συχνες αλλαγες ισως και φυσικα καλο καυσιμο. Αποψη μου να προτιμησεις RC εναντι του GT/RALLY η διαφορα τους σαν μεταχειρισμενα ειναι ψιχουλα μπροστα σε αυτα που θα κερδισεις. |
Paraptoma έγραψε: |
το λιγότερο κάνα 1000 παραπάνω το οποίο προτιμώ να το έχω καβάτζα για την οποιαδήποτε στραβή και αν προκύψει... |
puglover έγραψε: | ||
Εγραψες ενα "σεντονι" ολοκληρο και δεν προσφερεις τιποτα ουσιαστικο στο ερωτημα που εχει τεθει. Μονο κομπαζεις για τις προσωπικες σου επιλογες και τα στοιχηματα που κερδισες. Τι προτεινεις δηλαδη στο παιδι? Να κανει τον σταυρο του και να ευχεται να αγορασει αμαξι απο εναν τοσο "επιμελη" ιδιοκτητη οπως εισαι εσυ? Εχεις να πεις κατι απτο παρα να μας αραδιαζεις κονταροντας το δικο μου ποστ τι βλαβες ΔΕΝ εβγαλε το δικο σου αμαξι? |