Κινητήρας - 207 RC - Wastegate - Update Arvas - Παρ 25 Σεπ 2015, 13:47:03 Θέμα δημοσίευσης: 207 RC - Wastegate - Update
Έχω μία απορία η οποία είναι κατά βάση τεχνική. Θεωρούσα ότι η wastegate μου έχει χαλαρώσει και γι αυτό δοκίμασα την εξής πατέντα για να δω τι θα γίνει. Έβαλα μία ροδέλα στη βίδα ανάμεσα στο actuator και στον βραχίονα που τον συγκρατεί. Με αυτό τον τρόπο ουσιαστικά πέτυχα μία ελαφριά προφόρτηση στην wastegate και περίμενα να δω υψηλότερη πίεση ενδεχομένως και λαμπάκι. Αυτό που είδα όμως ήταν το ακριβώς αντίθετο. Αρχικά στο πάτημα είναι πιο άμεσο και ορεξάτο το οποίο είναι λογικό λόγω της "προφόρτισης" αλλά μέτά όταν πάει να σηκώσει πίεση σταματάει με αποτέλεσμα να κάνει ένα peak στα 10psi και μετά να πέφτει στα 4-5 οπότε και πετάει σφάλμα underboost ή no boost. Καμία ιδέα γιατί γίνεται αυτο;; reselie-206 - Παρ 25 Σεπ 2015, 14:07:44 Θέμα δημοσίευσης:
αφού εχει παξιμάδι γιατί απλά δεν την έσφιξες?
Για να λειτουργήσει όπως το φαντάζεσαι πρέπει η wg να μετακινηθεί ΠΡΟΣ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ και όχι το αντίθετο Arvas - Παρ 25 Σεπ 2015, 14:34:56 Θέμα δημοσίευσης:
Μα προς την μπαταρία μετακινήθηκε αν το σκεφτείς. Βάζοντας μία ροδέλα πίσω από το actuator το απομάκρυνα 1mm Arvas - Παρ 25 Σεπ 2015, 17:22:54 Θέμα δημοσίευσης:
Για να γίνει και πιο κατανοητό παραθέτω φψτό με σημειωμένη τη ροδέλα.
Βασικά δεν μπορεί να λειτουργήσει όπως φαντάζεσαι, μιας και η wastegate λειτουργεί μέσω της n75. Δεν είναι μηχανική ουσιαστικά η λειτουργία της
+1
Στην ουσία οι μικροαλλαγές στη ρύθμιση της βίδας δεν επηρεάζουν τη λειτουργία της, μιας και η Ν75 θα τη ρυθμισει παλι τοσο ωστε να κρατησει την επιθυμητη απο τον εγκεφαλο πιεση. reselie-206 - Παρ 25 Σεπ 2015, 19:45:54 Θέμα δημοσίευσης:
Καλα δεν ειναι ακριβώς έτσι και πάλι αναλόγως το πρόγραμμα αν δουλεύει με στόχο ροπής ή fixed pwm value Arvas - Παρ 25 Σεπ 2015, 19:52:45 Θέμα δημοσίευσης:
Α ναι ξέχασα να πω φουλ μαμά το αυτοκίνητο. Το θέμα μου είναι γιατι δεν σηκώνει πίεση; πάει να σηκώσει και ο εγκέφαλος το ανοίγει τελείως και τρώει τσεκ με underboost. Εγώ υπολόγιζα ότι θα γίνει αυτό που λέει ο Μάκης αλλα τζίφος. Arvas - Δευ 28 Σεπ 2015, 15:37:21 Θέμα δημοσίευσης:
Update στο θέμα. Αφαιρώντας τις ροδέλες το αυτοκίνητο φουσκώνει και μετά χάνει την πίεση του εντελώς από τις 3500-4000 και μετά. Με μία βόλτα στους french specialists στο γέρακα μου είπαν ότι έχει χαλάσει το κλαπέτο της wastegate και θα παίξει στα 250ε η επισκευή του. Πίστευα ότι μάλλον έχει να κάνει με τη N75 αλλά μου είπε ότι ο εγκέφαλος δεν δείχνει κάτι. Καμία ιδέα; η και κανένα έμπιστο συνεργείο να πάρω μία 2η γνώμη; Arvas - Σαβ 03 Οκτ 2015, 12:59:07 Θέμα δημοσίευσης:
Θέλω να ευχαριστήσω το συνεργείο pavlidis competition που βρήκε το πραγματικό μου πρόβλημα και με γλύτωσε από΄την άσκοπη δαπάνη των 250ε. Τελικά ήταν όντως Ν75 SαλιγκαρAKIS - Κυρ 05 Μάρ 2017, 09:15:41 Θέμα δημοσίευσης:
Καλημέρα παίδες, έχω καιρό να γράψω ομολογώ.. Μιας και δεν θέλω να ανοίξω νέο τόπικ. Να κάνω μια ερώτηση σε όποιον γνωρίζει.
Μπορεί κάποιος να μου πει επακριβώς πως δουλεύει μια μαμά wastegate σε έναν thp? Και όταν λέω επακριβώς το λέω ξέροντας πως δουλεύει μια wg σε ένα "νορμάλ" τουρμπάτο όχημα χωρίς αντλίες κενού και πάει λέγοντας.
Ρωτώ ουσιαστικά εάν η διαφορά βρίσκεται μόνο στο port της wg που είναι ανοιχτό υπό τη πίεση του ελατηρίου ή και στο εσωτερικό (κεφάλι) της wg?
Η διαχείρησή της γίνεται με υποπίεση από την αντλία κενού ή με πίεση μέσω της πολλαπλής?