PSClub - Hellas

Ανάρτηση και Σύστημα Διεύθυνσης - Μετατροπή εμπρός ανάρτησης σε coilover

kpsig - Παρ 11 Σεπ 2015, 12:01:49
Θέμα δημοσίευσης: Μετατροπή εμπρός ανάρτησης σε coilover
http://www.pistonheads.com/gassing/topic.asp?h=8&f=47&t=1115112&i=60&mid=0&nmt=Twincharged%2C+Wide-arched+Convertible+Peugeot+405
Δείτε στο σημείο που λέει για
First, cut off spring mounting cup
όπου ουσιαστικά καθαρίζει το σώμα του αμορτισέρ για να περάσει το δακτυλίδι με το σπείρωμα για να στηρίξει το coilover.
Σε μαμά αμορτισέρ 206, 306 κτλ, βγάζουμε το πιατέλο (εύκολο) και μετά μένει το περιφερειακό εξόγκωμα που στήριζε το πιατέλο όπου καθόταν το μαμά ελατήριο.
Φαντάζομαι και εκεί γίνεται να τροχιστεί για να περάσει το δακτυλίδι, ξέρει κανείς περισσότερα; Θέλω λίγο να χαμηλώσω το 205 εμπρός όπου ήδη έχω κάνει τη μετατροπή σε coilover, χωρίς κοντύτερα ελατήρια.... Όπως είναι τώρα, το κάτω δακτυλίδι που πατάει το ελατήριο coilover φτάνει μέχρι εκεί που έχει μείνει η "πατούρα" που στήριζε το μαμά πιατέλο,
geo106xs - Παρ 11 Σεπ 2015, 14:23:07
Θέμα δημοσίευσης:
Ενας τροπος που σκεφτηκα,ειναι να βιδωσεις το αμορτισερ πιο χαμηλα στο ακρο(που μαλλον δε γινεται,γιατι λογικα θα το ειχες σκεφτει)...αλλιως μονο μηχανουργειο,να επεκτεινεις το σπειρωμα...
Οσο για την πατεντα που εκανε ο τυπος στο λινκ,φοβαμαι πως επηρεαζει την μακροζωια του αμορτισερ,λογω του "καψιματος" απο την αργκον...
kpsig - Παρ 11 Σεπ 2015, 14:45:28
Θέμα δημοσίευσης:
geo106xs έγραψε:
Ενας τροπος που σκεφτηκα,ειναι να βιδωσεις το αμορτισερ πιο χαμηλα στο ακρο(που μαλλον δε γινεται,γιατι λογικα θα το ειχες σκεφτει)...αλλιως μονο μηχανουργειο,να επεκτεινεις το σπειρωμα...
Οσο για την πατεντα που εκανε ο τυπος στο λινκ,φοβαμαι πως επηρεαζει την μακροζωια του αμορτισερ,λογω του "καψιματος" απο την αργκον...

Δεν γίνεται το βίδωμα που λες,
επίσης δεν το έκαψε με αργκόν, νομίζω από τις φωτό φαίνεται ότι το τρόχισε
geo106xs - Παρ 11 Σεπ 2015, 15:01:59
Θέμα δημοσίευσης:
Στην τεταρτη φωτογραφια απο το "first cut off..." φαινεται καθαρα πως εχει κολλησει το σωληνα με το σπειρωμα,πανω στο αμορτισερ...αλλωστε το γραφει "and weld on coilover conversion tube:"
Επισης,απ'οτι καταλαβα,τα πιατελα στα συγκεκριμενα αμορτισερ,ειναι κολλημενα και οχι σφηνωμενα οπως π.χ στο 106.
Απ'οτι φαινεται,δε τα γλυτωνεις τα κοντυτερα ελατηρια Confused

Για την ιστορια,προσφατα,"εσφαξα" ενα εργοστασιακο αμορτισερ απο 106,επαθα πλακα με το ποσο λεπτο ειναι το περιβλημα τους!

Edit
Μπορεις να εξαλειψεις τα εξογκωματα του αμορτισερ,με ενα στρογγυλεμενο σφυρακι,το θεμα ειναι,οτι θα πρεπει να τα πας σε μηχανουργο,να σου κολλησει,ενα δακτυλιο πιο κατω,ωστε να συγκρατει το πιατελο...
Πολυ φοβαμαι,οτι με τροχισμα,επηρεαζεται σημαντικα το παχος του τοιχωματος.
Rolling eyes
nik_marin - Παρ 11 Σεπ 2015, 15:27:03
Θέμα δημοσίευσης: Re: Μετατροπή εμπρός ανάρτησης σε coilover
kpsig έγραψε:
http://www.pistonheads.com/gassing/topic.asp?h=8&f=47&t=1115112&i=60&mid=0&nmt=Twincharged%2C+Wide-arched+Convertible+Peugeot+405
Δείτε στο σημείο που λέει για
First, cut off spring mounting cup
όπου ουσιαστικά καθαρίζει το σώμα του αμορτισέρ για να περάσει το δακτυλίδι με το σπείρωμα για να στηρίξει το coilover.
Σε μαμά αμορτισέρ 206, 306 κτλ, βγάζουμε το πιατέλο (εύκολο) και μετά μένει το περιφερειακό εξόγκωμα που στήριζε το πιατέλο όπου καθόταν το μαμά ελατήριο.
Φαντάζομαι και εκεί γίνεται να τροχιστεί για να περάσει το δακτυλίδι, ξέρει κανείς περισσότερα; Θέλω λίγο να χαμηλώσω το 205 εμπρός όπου ήδη έχω κάνει τη μετατροπή σε coilover, χωρίς κοντύτερα ελατήρια.... Όπως είναι τώρα, το κάτω δακτυλίδι που πατάει το ελατήριο coilover φτάνει μέχρι εκεί που έχει μείνει η "πατούρα" που στήριζε το μαμά πιατέλο,



Έχει η Peugeot έτοιμο δαχτυλιδι με πατούρα που χρησιμοποιεί το εξογκωμα πού λες ως στοπ...
Το εξόγκωμα κάθετε περιπου στην μέση του σπειρώματος. ( φαίνεται στην δεύτερη φώτο )

κωδικός 617061-02
http://thmbcache.com/thumbs/32809/c/reglaje_copela_inferior_106.jpg
http://thmbcache.com/thumbs/32809/c/reglaje_copela_inferior_106_2.jpg
nik_marin - Παρ 11 Σεπ 2015, 15:36:43
Θέμα δημοσίευσης: Re: Μετατροπή εμπρός ανάρτησης σε coilover
kpsig έγραψε:
Θέλω λίγο να χαμηλώσω το 205 εμπρός όπου ήδη έχω κάνει τη μετατροπή σε coilover, χωρίς κοντύτερα ελατήρια.... Όπως είναι τώρα, το κάτω δακτυλίδι που πατάει το ελατήριο coilover φτάνει μέχρι εκεί που έχει μείνει η "πατούρα" που στήριζε το μαμά πιατέλο,


Δεν νομίζω να τροχίζετε γιατί το εξόγκωμα φαίνεται ότι ειναι από πρεσάρισμα του αμορτισερ (λαμαρίνας) ...
Θεωρώ το ποιο ευκολο και στο τέλος... ποιο οικονομικό ειναι να βάλεις ποιο κοντό ελατήριο.
kpsig - Παρ 11 Σεπ 2015, 15:44:27
Θέμα δημοσίευσης: Re: Μετατροπή εμπρός ανάρτησης σε coilover
nik_marin έγραψε:
kpsig έγραψε:
Θέλω λίγο να χαμηλώσω το 205 εμπρός όπου ήδη έχω κάνει τη μετατροπή σε coilover, χωρίς κοντύτερα ελατήρια.... Όπως είναι τώρα, το κάτω δακτυλίδι που πατάει το ελατήριο coilover φτάνει μέχρι εκεί που έχει μείνει η "πατούρα" που στήριζε το μαμά πιατέλο,


Δεν νομίζω να τροχίζετε γιατί το εξόγκωμα φαίνεται ότι ειναι από πρεσάρισμα του αμορτισερ (λαμαρίνας) ...
Θεωρώ το ποιο ευκολο και στο τέλος... ποιο οικονομικό ειναι να βάλεις ποιο κοντό ελατήριο.

Και εμένα μου φαίνεται σαν πρεσαρισμένη λαμαρίνα, αλλά δεν βγάζει νόημα... Να πρεσάρεις τον κύλινδρο του αμορτισερ για να κάνεις βάση για το πιατέλο... και απο μέσα τι κάνεις με το τσάκισμα;
nik_marin - Παρ 11 Σεπ 2015, 15:55:55
Θέμα δημοσίευσης: Re: Μετατροπή εμπρός ανάρτησης σε coilover
kpsig έγραψε:
nik_marin έγραψε:
kpsig έγραψε:
Θέλω λίγο να χαμηλώσω το 205 εμπρός όπου ήδη έχω κάνει τη μετατροπή σε coilover, χωρίς κοντύτερα ελατήρια.... Όπως είναι τώρα, το κάτω δακτυλίδι που πατάει το ελατήριο coilover φτάνει μέχρι εκεί που έχει μείνει η "πατούρα" που στήριζε το μαμά πιατέλο,


Δεν νομίζω να τροχίζετε γιατί το εξόγκωμα φαίνεται ότι ειναι από πρεσάρισμα του αμορτισερ (λαμαρίνας) ...
Θεωρώ το ποιο ευκολο και στο τέλος... ποιο οικονομικό ειναι να βάλεις ποιο κοντό ελατήριο.

Και εμένα μου φαίνεται σαν πρεσαρισμένη λαμαρίνα, αλλά δεν βγάζει νόημα... Να πρεσάρεις τον κύλινδρο του αμορτισερ για να κάνεις βάση για το πιατέλο... και απο μέσα τι κάνεις με το τσάκισμα;


Και γιατί να κάνεις κατι...
κύλινδρος ειναι... κούφιο μέσα...
λάδι έχει και άλλον ενόν πιο μικρο κύλινδρο...
(δεν έχεις παρά να βρεις ένα παλιό αμορτισερ και να δεις...)
geo106xs - Παρ 11 Σεπ 2015, 16:01:07
Θέμα δημοσίευσης:
Αν ειναι monotube,θα εχεις προβλημα,αν οχι επειδη οπως ειπα και πιο πανω,εκοψα προσφατα twintube αμορτισερ,δε θα εχει κανενα προβλημα να το εξαλειψεις με σφυρακι,εχει αρκετο χωρο.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr