PSClub - Hellas

Ανάρτηση και Σύστημα Διεύθυνσης - Koni Κιτρινα 207 GT

Bec32 - Παρ 04 Σεπ 2015, 10:51:46
Θέμα δημοσίευσης: Koni Κιτρινα 207 GT
Ενδιαφέρομαι για αλλαγη ανάρτησης και με μια γρηγορη ματία ειμαι στο να βάζω τα παραπάνω.Τιμη σχετίκα καλή για αυτό που λέει οτι προσφέρει....!Γνώμες παρακαλώ...
Mono AEK - Παρ 04 Σεπ 2015, 13:20:25
Θέμα δημοσίευσης:
φιλε μου τα εχω δοκιμασει σε αλλο αμαξι

γενικα παρα πολυ ικανοποιημενος αλλα δε μου εβγαλαν πολλα χιλιομετρα
Bec32 - Παρ 04 Σεπ 2015, 13:23:21
Θέμα δημοσίευσης:
Καλησπερα..οταν λες λιγα να υποθεσω πανω απο 50.000
Mono AEK - Παρ 04 Σεπ 2015, 14:58:20
Θέμα δημοσίευσης:
στις 40.000 περιπου αρχισαν να κοπανανε

κατα τα αλλα παρα πολυ καλα
τα φοραγα σε μεγκαν καμπριο σκεψου και με το που τα εβαλα οι τριγμοι μειωθηκαν τουλαχιστον ενα 80%

βεβαια ηταν και αρκετα βαρυ αμαξι...
airfrance - Σαβ 05 Σεπ 2015, 12:18:57
Θέμα δημοσίευσης:
πόσα λεφτά τα βρίσκεις ??
Bec32 - Κυρ 06 Σεπ 2015, 17:28:17
Θέμα δημοσίευσης:
570€ Με τοποθέτηση
airfrance - Δευ 07 Σεπ 2015, 18:14:12
Θέμα δημοσίευσης:
ρυθμιζόμενη είναι full?
TopGear - Δευ 07 Σεπ 2015, 18:57:47
Θέμα δημοσίευσης:
airfrance έγραψε:
ρυθμιζόμενη είναι full?


Τα κίτρινα είναι σε σκληρότητα μόνο. Όχι σε ύψος.

Τα δικά μου πχ στο 206 έτσι είναι.
Bec32 - Δευ 07 Σεπ 2015, 20:00:26
Θέμα δημοσίευσης:
Ναι.ειναι μονο σε σκληροτητα,δεν μπορω να βρω κατι αλλο παντως σε αυτα τα λεφτα..υπαρχουν και τα bilstein αλλα ειμαι λιγο προκατειλημμένος με τα ρημαδια...
George S - Δευ 07 Σεπ 2015, 20:24:20
Θέμα δημοσίευσης:
ειναι επισκευασιμα?
TopGear - Δευ 07 Σεπ 2015, 21:17:37
Θέμα δημοσίευσης:
George S έγραψε:
ειναι επισκευασιμα?


Μου έχουν πει ότι παίρνουν rebuild αλλά δε θα κρατήσουν τόσο όσο θα περίμενε κανείς όσο ίσως σε άλλα αμορτισέρ.
TopGear - Δευ 07 Σεπ 2015, 21:22:48
Θέμα δημοσίευσης:
Bec32 έγραψε:
Ναι.ειναι μονο σε σκληροτητα,δεν μπορω να βρω κατι αλλο παντως σε αυτα τα λεφτα..υπαρχουν και τα bilstein αλλα ειμαι λιγο προκατειλημμένος με τα ρημαδια...


Τα KONI είναι πάρα πολύ καλά αμορτισέρ και με σωστό στήσιμο έχεις αγνώριστο αμάξι. Εγώ τα έχω εδώ και 50.000χλμ περίπου και σχεδόν 7 χρόνια.

Έχω παρατηρήσει μια μικρή πτώση στην απόδοση αλλά είναι και παλιό το αμάξι όμως. Στο τελευταίο ΚΤΕΟ (Γενάρης 2015) που τα μέτρησα μου βγήκαν τα 2 μπροστινά 80%-85% περίπου αν θυμάμαι καλά, ενώ τα πίσω το ένα βγήκε 61% και το άλλο 47%. Πριν κανά χρόνο μου το'χε πει κι ο μάστορας ότι είχαν κάπως θέμα με τη βαλβίδα τα πισινά και ίσως πήραν νερά και δε θα λειτουργούσαν σαν κανονικά KONI. Ωστόσο, γενικά κάποιος μου είχε αναφέρει πώς τα πίσω αμορτισέρ ταλαιπωρούνται πιο εύκολα, ειδικότερα αν το φορτώνεις και το αμάξι.

Η χρήση που του κάνω είναι κανονική, δεν τα σκίζω συχνά, έχουν φάει ένα καλοκαίρι προ διετίας γερή λακκούβα (σε ανηφορικό χωματόδρομο με μεγάλες πέτρες) για κανά 15ήμερο και καθημερινότητα στους υπέροχους ελληνικούς δρόμους...
George S - Δευ 07 Σεπ 2015, 21:39:33
Θέμα δημοσίευσης:
οκ Χρηστο ευχαριστω.μαμα αμορτισερ εχω ακομα με 72000 χλμ.στο κτεο που το περασα περυσι εδειξε περιπου 50% μπροστα και 70% πισω Shocked . σκεφτομαι και εγω καποια στιγμη να τα βαλω αυτα, ή καποια αλλη μαρκα επωνυμη με ρυθμιζομενη σκληροτητα αλλα μεχρι τωρα αυτα βρηκα σαν ρυθμιζομενα
airfrance - Τρι 08 Σεπ 2015, 01:54:14
Θέμα δημοσίευσης:
570 πάντως για να μην ειναι και full ρυθμιζόμενη αρκετά μου φαίνονται ..
Andreasf1 - Τρι 08 Σεπ 2015, 09:05:39
Θέμα δημοσίευσης:
Έχω ακούσει πως τα ΚΟΝΙ όταν επισκευάζονται γίνονται μόνο λαδιού απο αεριου-λαδιου ενω δεν συμβαίνει το ίδιο και στα bilstein όπου μετά την επισκευή τους γίνονται αερίου λαδιού όπως είναι όταν τα πρωτοαγοραζεις.
Ξέρει κανείς αν ισχύει αυτό; και τελικά, τι ισχύει για την επισκευή; Rolling eyes
Bec32 - Τρι 08 Σεπ 2015, 17:43:52
Θέμα δημοσίευσης:
[quote="TopGear"]
Bec32 έγραψε:
Ναι.ειναι μονο σε σκληροτητα,δεν μπορω να βρω κατι αλλο παντως σε αυτα τα λεφτα..υπαρχουν και τα bilstein αλλα ειμαι λιγο προκατειλημμένος με τα ρημαδια...


Τα KONI είναι πάρα πολύ καλά αμορτισέρ και με σωστό στήσιμο έχεις αγνώριστο αμάξι. Εγώ τα έχω εδώ και 50.000χλμ περίπου και σχεδόν 7 χρόνια.

Έχω παρατηρήσει μια μικρή πτώση στην απόδοση αλλά είναι και παλιό το αμάξι όμως. Στο τελευταίο ΚΤΕΟ (Γενάρης 2015) που τα μέτρησα μου βγήκαν τα 2 μπροστινά 80%-85% περίπου αν θυμάμαι καλά, ενώ τα πίσω το ένα βγήκε 61% και το άλλο 47%. Πριν κανά χρόνο μου το'χε πει κι ο μάστορας ότι είχαν κάπως θέμα με τη βαλβίδα τα πισινά και ίσως πήραν νερά και δε θα λειτουργούσαν σαν κανονικά KONI. Ωστόσο, γενικά κάποιος μου είχε αναφέρει πώς τα πίσω αμορτισέρ ταλαιπωρούνται πιο εύκολα, ειδικότερα αν το φορτώνεις και το αμάξι.

Η χρήση που του κάνω είναι κανονική, δεν τα σκίζω συχνά, έχουν φάει ένα καλοκαίρι προ διετίας γερή λακκούβα (σε ανηφορικό χωματόδρομο με μεγάλες πέτρες) για κανά 15ήμερο και καθημερινότητα στους υπέροχους ελληνικούς δρόμους...[/qu

Εντάξει μια χαρα σου βγήκε η μέτρηση..ειναι μεσα στα πλαίσια λειτουργικότητας της αναρτησης..και οπως ειπες παίζει μεγαλο ρολο σε τι δρομους κινείσαι....
Bec32 - Κυρ 20 Σεπ 2015, 17:38:29
Θέμα δημοσίευσης:
Μπήκανε λοιπόν τα Κονι τα κίτρινα,και πρώτες εντυπώσεις πολυ καλές όσο αφορά την αίσθηση.Σχεδον άλλο αυτοκίνητο.Βεβαια τα παλιά αμορτισέρ ήταν λατέρνα αλλά το ζητούμενο τώρα είναι ότι το αμάξι έχει μαμά ελατήρια και ψήλωσε αρκετά.δεν θα το χαμήλωνα με τίποτα αλλά το look είναι αστείο..φαίνονται τα κίτρινα αμορτισέρ είναι και μαύρο το αμάξι....
Tzakos - Κυρ 20 Σεπ 2015, 18:38:32
Θέμα δημοσίευσης:
Αν θέλεις την γνώμη μου,βάλε ένα σετάκι eibach.
Φοράω αυτόν τον συνδυασμό και είναι πολύ καλός.
Bec32 - Κυρ 20 Σεπ 2015, 19:20:44
Θέμα δημοσίευσης:
Μάνθο τα φόραγε το αμάξι όταν το πήρα με μαμά ανάρτηση και το αποτέλεσμα ήταν να βγάλει ΟΦ τις αναρτήσεις πολυ νωρίς και έπειτα να κόψει ένα ρουλεμάν στον αριστερό τροχό..όσο για το μπαμ μπου στους δρόμους.οτι πιο κουραστικό
Gotcha - Κυρ 20 Σεπ 2015, 20:14:33
Θέμα δημοσίευσης:
Ναι γιατι φοραγες ελατηρια χαμηλοματος σε μαμα αναρτηση. Τι περιμενες, να μη σου τα βγαλει οφ? Εγω παντως στα δικα μου τα μαμα τα εχω 110.000 κμ και αντεχουν ακομα μια χαρα. Πραγματικα δεν καταλαβαινω τι χρηση κανετε στα αμαξια για να βγαζετε οφ αμορτισερ στις 50.000κμ
Bec32 - Κυρ 20 Σεπ 2015, 20:26:28
Θέμα δημοσίευσης:
George δεν διάβασες καλά..βιαστηκες λίγο..είπα φόραγε όταν το πήρα όχι έβαλα εγώ!!!και έγραψα τις εντυπώσεις μου για την ανάρτηση..από την άλλη δεν απάντησες αν γνωρίζεις αν με κάποια ελατήρια θα γινοταν καλύτερο το set up...!!!
vagelis207 - Κυρ 20 Σεπ 2015, 22:54:04
Θέμα δημοσίευσης:
Φιλε Γιωργο και 'γω θα σου προτεινα eibach.Τα φοραω μαζι με bilstein B8 και ειμαι πολυ ευχαριστημενος.Το αμαξι εχει πολυ καλη αισθηση χωρις να κοπαναει.Πιστευω το ιδιο αποτελεσμα θα εχεις και με τα Koni.
Οντως αν φοραγες μαμα αμορτισερ με ελατηρια χαμηλωματος ειναι ο λογος που στα φτυσανε τα μαμα αμορτισερ.
Με τα κονι δε θα εχεις θεμα.
Bec32 - Παρ 25 Σεπ 2015, 07:49:23
Θέμα δημοσίευσης:
Φίλε Βαγγέλη ευχαριστω για την απάντηση!!η Άλλη ερώτηση μου είναι η εξής μετά από λίγο ψάξιμο:το χαμηλότερο ελατήριο θα δουλέψει καλύτερα με την ανάρτηση?αν ναι γιατί στο σάιτ ο κατασκευαστής απλά αναγράφει ότι απλά ταιριάζει με ελατήρια χαμηλωματος?μηπως το μαμά ελατήριο κάνει καλύτερες αποσβέσεις;και δεν μιλάω μόνο για Γούβες και σαμάρια αλλά για στροφιλίκια πράγμα που είναι οτι πιο αγαπητό κατα την άποψη μου σε αυτό το αμάξι.μηπως το να αλλάξει η γεωμετρία δεν είναι μια απλή υπόθεση;
Τώρα Βαγγέλη να σου πω τον προβληματισμό μου..δεν μπορώ να καταλάβω πως ένα μαμά ελατήριο με τα Κονι μέσα στην αθηνα είναι οριακά άνετα και δεν κοπανάνε και πως όταν θα το χαμήλωσω δεν θα πάρω ένα αρνητικό αποτέλεσμα!
Οποίος μπορεί να δώσει φώτα να το κάνει γιατί νομίζω είναι ένα θέμα που απασχολεί αρκετούς..ευχαριστω.
vagelis207 - Παρ 25 Σεπ 2015, 11:45:16
Θέμα δημοσίευσης:
Γιωργο απὀσο ξερω τα κιτρινα κονι κανουν για χαμηλοτερα ελατηρια.Βεβαια το χερι μου στη φωτια δεν το βαζω.
Για παραδειγμα η bilstein βγαζει δυο τυπους,τα Β8 που ειναι για ελατηρια χαμηλωματος και τα Β6 που ειναι για τα κανονικα του αυτοκινητου.Απ'οσο ξερω με τα Κονι δεν παιζει κατι τετοιο.Ισως ενα mail στην εταιρια να σε διαφωτιζε.
Με 3.5 ποντους χαμηλωμα εισαι οκ,δε χανεις κατι σε κρατημα.
Εμεις λεμε την αποψη μας αλλα ειναι υποκειμενικη.Το πιο σωστο πιστευω αλλα και δυσκολο ειναι να βρεις ενα αμαξι με αυτο το σετ απ και να το δοκιμασεις.
Και εγω πριν τα βαλω ειχα αποριες σαν τις δικες σου αλλα εβαλε ενας φιλος σε gt και μου αρεσε.
Mono AEK - Παρ 25 Σεπ 2015, 13:05:14
Θέμα δημοσίευσης:
το χαμηλοτερο ελατηριο κανει και πιο σφιχτο το αμαξι
αυτο εχει σαν αποτελεσμα να χανει σε ανεση (λακουβες και σαμαρια) επειδη εχει μικροτερη διαδρομη
αλλα και να κερδιζει σε στριψιμο (λιγοτερο πλαγιασμα)

για να δουλεψει σωστα ομως χρειαζεται και την αντιστοιχη αναρτηση
τα κονι τα κιτρινα ακριβως επειδη ειναι ρυθμιζομενα κανουν ειτε για χαμηλομενο ειτε για οχι
mathanas - Παρ 25 Σεπ 2015, 17:34:26
Θέμα δημοσίευσης:
τα ΚΟΝΙ προφανως ειναι πολυ καλυτερα αμορτισερ απο αυτα που βρισκεις σε διαφορα σετ coilover ειδικα οταν ολο το σετ εχει οσο τα ΚΟΝΙ μονα τους (για αυτα με 150-200 euro δε κανουμε κουβεντα). Πανε με οσο χαμηλο θες αρκει να μη τερματιζουν (να χεις τα σωστα bump stops) το γραφει και η ιδια η εταιρεια. Και ρυθμιζεις το rebound να ταιριαξει με το ελατηριο.

Εχω μπει σε 207 με ΚΟΝΙ και EIBACH και ειχε πολυ καλη αισθηση και ηταν ανεκτο αρκετα ως προς την ανεση.


Και με μαμα ελατηριο αν τα σφυξεις λιγο απο κει που τα χει η ΚΟΝΙ το αλλαζουν το 207 (ειδικα πισω που τα μαμα αμορτισερ ειναι σουπα)
android - Παρ 25 Σεπ 2015, 19:17:53
Θέμα δημοσίευσης:
Με τα μαμα ελατηρια θα βγαλεις περισοτερα χλμ.Με τα χαμηλωματος θα χεις εμφανιση που εχει ανταλαγμα λιγοτερα χλμ.
Κατω απο 3-3,5 ποντους μην πας παντως
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr