PSClub - Hellas

Ηλεκτρικά - Ηλεκτρονικά - Ηχοσυστήματα - OBD και ενδείξεις

RallyeSound - Τρι 28 Ιούλ 2015, 12:07:50
Θέμα δημοσίευσης: OBD και ενδείξεις
Καλησπέρα σας,

θα ήθελα να μάθω την συσχέτιση μεταξύ κάποιων τιμών που βλέπουμε απο το διαγνωστικό με πιθανά προβλήματα.

Για παράδειγμα, στο rc μου το LTFT είναι στο 14.8%.

Διάβασα αρκετά και κάποιοι λένε για χρονισμό και κάποιοι άλλοι για αντλία υψηλής.

Για να έχουμε μια ποιο καθαρή εικόνα, την αντλία υψηλής μπορώ να την δω και απο κάποια άλλη μέτρηση αν έχει πρόβλημα;

Στο διαγνωστικό έχει και μέτρηση πίεσης καυσίμου σε psi, αυτό είναι;
πόσο πρέπει να είναι;
Και τέλος τι άλλο μαρτυράει στο διαγνωστικό οτι πρέπει να γίνει χρονισμός;

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Gotcha - Τρι 28 Ιούλ 2015, 12:16:16
Θέμα δημοσίευσης:
το 14% LTFT κατα 99% ειναι χρονισμα. Εχεις κανει ποτε? Τι μοντελο ειναι το αμαξι και τι χιλιομετρα εχεις. Αν η τιμη του LTFT δεν παει 20-22, δε θα σου αναψει λαμπακι. Μπορεις πολυ απλα να πας σε καποιον που ξερει, να σου ανοιξει ψευτοκαπακο και με το ειδικο εργαλειο να κρινει αν χρειαζεται χρονισμα η οχι.
RallyeSound - Τρι 28 Ιούλ 2015, 12:21:56
Θέμα δημοσίευσης:
Το αμάξι είναι μοντέλο του 08 , έχει 120000 χλμ και χρόνισμα δεν έχει γίνει ποτέ, + οτι τελευταίες μέρες έχει πέσει η απόδοσή του.

Έχω πρόγραμμα, ανεβάζει πίεση κανονικά αλλα δεν πάει όπως πήγαινε και χτες ενώ ήμουν με 4η πάτησα τέρμα γκάζι και έκανε κομπιάσματα.

Δεν ξέρω αν όλο αυτό οφείλεται σε χρόνισμα ή σε αντλία υψηλής ή σε τουρμπίνα.

Γιαυτό ρωτάω τις τιμές μπας και καταλάβω τι γίνεται.
Gotcha - Τρι 28 Ιούλ 2015, 13:36:39
Θέμα δημοσίευσης:
Καλα τις τελευταιες μερες εχει και 40 βαθμους εξω, λογικο να μην πηγαινει οπως και πριν. Αλλα οπως σου πα και πριν, καλο θα ταν τουλαχιστον προληπτικα να κανεις εναν ελεγχο χρονισμου. Απο την στιγμη που θα ανοιξεις ψευτοκαπακο κανε και ενα καθαρισμο βαλβιδες. Μετα απο 120.000 δεν φανταζεσαι τι μουργα θα εχει η εισαγωγη σου.

Τωρα για την αντλια υψηλης δεν μπορω να σου πω, αλλα καλο θα ταν να πας σε ενα εξουσιοδοτημενο, να δωσεις 20-25 ευρο για να το βαλουν στο διαγνωστικο και να δειξει τυχον προβληματα
Tzive - Τρι 28 Ιούλ 2015, 16:23:26
Θέμα δημοσίευσης:
Gotcha έγραψε:
Τωρα για την αντλια υψηλης δεν μπορω να σου πω, αλλα καλο θα ταν να πας σε ενα εξουσιοδοτημενο, να δωσεις 20-25 ευρο για να το βαλουν στο διαγνωστικο και να δειξει τυχον προβληματα
Μπορει και αυτη να την δει αν σηκώνει τα bar που πρέπει...
RallyeSound - Τρι 28 Ιούλ 2015, 23:04:39
Θέμα δημοσίευσης:
tzive που το βλέπω;
drdino - Τετ 29 Ιούλ 2015, 08:36:05
Θέμα δημοσίευσης:
Fuel Rail Pressure ή Fuel Pressure.
Θεωρητικά max είναι 120 bar.
Tzive - Τετ 29 Ιούλ 2015, 15:48:15
Θέμα δημοσίευσης:
drdino έγραψε:
Fuel Rail Pressure ή Fuel Pressure.
Θεωρητικά max είναι 120 bar.
+1. Εξάρτάται το πρόγραμμα βέβαια αλλά ναι πρέπει να περνάει τα 110-120 bar και να τα κρατάει και σε ψηλές στροφές...
RallyeSound - Πεμ 30 Ιούλ 2015, 07:44:25
Θέμα δημοσίευσης:
Σας ευχαριστώ παίδες.

Θα ελέγξω και την αντλία.

Ρώτησα σε εξουσιοδοτημένο Peugeot για χρονισμό και μου είπαν 160 ευρώ.

Πολλά μου φάνηκαν, ή κανω λάθος και είναι οκ;
Gotcha - Πεμ 30 Ιούλ 2015, 09:01:50
Θέμα δημοσίευσης:
Αναλογα τι ανταλλακτικα θα σου αλλαξουν. κανα 2 χρονια πριν αν ρωταγες σε αντιπρωσοπεια για χρονισμα σου λεγανε κοντα στα 400-450 και μια μερα μεσα το αμαξι
RallyeSound - Παρ 31 Ιούλ 2015, 08:46:11
Θέμα δημοσίευσης:
Ρώτησα και αλλού και μου είπαν τα ίδια χρήματα, οπότε είναι οκ η τιμή.

Μου είπε βέβαια οτι αν το ανοίξει ίσως να θέλει καδένα... θα δείξει..

Σας ευχαριστώ πολύ όλους!
Gotcha - Παρ 31 Ιούλ 2015, 09:43:44
Θέμα δημοσίευσης:
Κοιτα, η καδενα και καλα ειναι lifetime, αλλα συμφωνα με τον Salex, ειναι καλο να αλλαχθει στις 150.000 κμ (??) γιατι ισως να περνει ανοχες κλπ. Το θεμα ειναι να ρωτησεις αν αλλαχθει ολο το σετ χρονισμου ποσο θα σου παει. (καδενα, τεντωτηρας, βιδες, γλυστρες) δλδ να σου δωσουν μια τιμη ταβανι (οχι μια τιμη με κρυφα εξοδα μεσα). Επισης το θεμα ειναι να το πας καπου και να δουνε αν θελει χρονισμα ή οχι και οχι απλα να το πας σε μια αντιπρωσοπεια και να σου κανουν χρονισμα επειδη τους το ζητησες. Καταλαβαινεις τι λεω
thodorisls - Παρ 31 Ιούλ 2015, 11:02:35
Θέμα δημοσίευσης:
RallyeSound έγραψε:
Ρώτησα και αλλού και μου είπαν τα ίδια χρήματα, οπότε είναι οκ η τιμή.

Μου είπε βέβαια οτι αν το ανοίξει ίσως να θέλει καδένα... θα δείξει..

Σας ευχαριστώ πολύ όλους!


εγω με αλλαγή τεντωτηρα,γλυστρες,βίδες και χρωνισμα πριν κανενα 2μηνο 160ευρώ το αφησα πρωί το πήρα μεσημέρι
RallyeSound - Σαβ 01 Αύγ 2015, 11:41:03
Θέμα δημοσίευσης:
Ναι Gotcha κατάλαβα τι λες..

Δηλαδή μπορούν να δουν αν θέλει χρόνισμα πριν το ανοίξουν;

Αν είναι έτσι το ξεκίνησα λάθος.. θα πάω να τους πω να ελέγξουν αν θέλει..
salex - Σαβ 01 Αύγ 2015, 17:02:28
Θέμα δημοσίευσης:
Βασικά όχι 150.000χλμ την καδένα γιατί αν κοπεί, πάνε περίπατο όλα μαζί και δεν αξίζει τον κοπο για το κόστος της.

Ανά 100-120χιλ χλμ καλό είναι να παίρνει δρόμο, προληπτικά.
Η Peugeot έχει ένα εργαλείο που ελέγχει την σωστή τάνυσή της.
Αν η καδένα έχει χαλαρώσει λόγω φθοράς, χρειάζεται επι τόπου αλλαγή πρωτού κοπεί και δημιουργήσει προβλήματα.
volvos - Κυρ 02 Αύγ 2015, 09:25:35
Θέμα δημοσίευσης:
Aπιστευτο
αγοράζεις αμαξι με καδενα και φοβασαι σα να εχεις ιμαντα.

νομιζω οτι σε λιγα χρονια θα μας κοροιδευουν και οι αλφακηδες
nick sapanidis - Τρι 04 Αύγ 2015, 17:27:06
Θέμα δημοσίευσης:
P0087 Fuel Rail/System Pressure - Too Low
Καλησπερα. Εδω και κανα μηνα το αμαξι (peugeot 207 rc fc 87.000km)ρεταρει στο ρελαντι. δουλευει οπως να ειναι στην αρχη μεχρι να πεσουν οι στροφες. Προσφατα ειχα missfire στον 3ο κυλινδρο. εχθες εβαλα μπροστα και δουλευε οπως να ειναι. μετα ειχα engine managment system faulty και σφαλμα p0087.
αντλια καυσιμου? τι λετε?
Tzive - Τρι 04 Αύγ 2015, 19:04:56
Θέμα δημοσίευσης:
nick sapanidis έγραψε:
P0087 Fuel Rail/System Pressure - Too Low
Καλησπερα. Εδω και κανα μηνα το αμαξι (peugeot 207 rc fc 87.000km)ρεταρει στο ρελαντι. δουλευει οπως να ειναι στην αρχη μεχρι να πεσουν οι στροφες. Προσφατα ειχα missfire στον 3ο κυλινδρο. εχθες εβαλα μπροστα και δουλευε οπως να ειναι. μετα ειχα engine managment system faulty και σφαλμα p0087.
αντλια καυσιμου? τι λετε?
Μετά μόλις ζεσταίνεται στρώνει?
rallaki-1 - Τετ 05 Αύγ 2015, 09:07:33
Θέμα δημοσίευσης:
Πραγματικά τι άλλο θα βγάλουν αυτά τα 207??? Evil

Όσο ζω θα μαθαίνω για κάποιο καινούργιο πρόβλημα των 207.. Rolling eyes
nick sapanidis - Τετ 05 Αύγ 2015, 11:01:13
Θέμα δημοσίευσης:
Ναι μολις ζεστενεται στρωνει. κανει μικρες διακοπες στο πατημα του γκαζιου αλλα δουλευει πολυ καλυτερα απο το ρελαντι.
Tzive - Τετ 05 Αύγ 2015, 11:46:28
Θέμα δημοσίευσης:
nick sapanidis έγραψε:
Ναι μολις ζεστενεται στρωνει. κανει μικρες διακοπες στο πατημα του γκαζιου αλλα δουλευει πολυ καλυτερα απο το ρελαντι.
Γιατι έχω την εντύπωση οτι ειναι πολλαπλασιαστές. Το ίδιο κάνει και εμένα όταν είναι κρύο και έχει κρύο έξω. Τώρα το καλόκαιρι δεν το κάνει.
nick sapanidis - Τετ 05 Αύγ 2015, 12:32:28
Θέμα δημοσίευσης:
https://www.youtube.com/watch?v=zAFfsCZVhjw

Κατι παρομοιο κανει και εμενα.
piratee - Τετ 05 Αύγ 2015, 17:50:05
Θέμα δημοσίευσης:
Κατα 90% αντλία υψηλής είναι. Τα ίδια έκανε κ σε εμένα κ άλλαξα πολλαπλασιαστές κ μπουζί, έστρωσε για λίγο όμως μετά το ξανα έκανε. Άλλαξα την αντλία υψηλής κ απο τότε έστρωσε
Tzive - Τετ 05 Αύγ 2015, 17:53:55
Θέμα δημοσίευσης:
nick sapanidis έγραψε:
https://www.youtube.com/watch?v=zAFfsCZVhjw

Κατι παρομοιο κανει και εμενα.
αν κάνει έτσι στο ρελαντί στα φορτία τι πρέπει να κάνει...?
nick sapanidis - Τετ 05 Αύγ 2015, 18:42:03
Θέμα δημοσίευσης:
Όχι ρε μετά στρώνει.. Δεν κάνει έτσι στα ψηλά!!
Tzive - Τετ 05 Αύγ 2015, 19:19:00
Θέμα δημοσίευσης:
nick sapanidis έγραψε:
Όχι ρε μετά στρώνει.. Δεν κάνει έτσι στα ψηλά!!
Γνώμη μου δεν ειναι τρόμπα. Αν είναι πεθαμένη η τρόμπα δεν μπορεί να σηκωσεί πάνω απο 80-90bar. Εμένα έκανε pick 100bar και μετά τις 5.000rpm έπεφτε στα 50-55bar (όσο έχει στο ρελαντί δηλάδη) και αποτέλεσμα να στεγνώνει.

Αυτο το ρετάρισμα για ηλεκτρικό μου κάνει. Εγω έχω 119.000 και μόλις βγεί το καλοκαίρι στο service του θα αλλάξω και του πολλαπλασιαστές πάντως. Ήρθε η ώρα τους.
nick sapanidis - Σαβ 08 Αύγ 2015, 15:39:34
Θέμα δημοσίευσης:
Ρε παιδιά μήπως είναι κανένα κόλλημα του εγκέφαλου από το πρόγραμμα?
Μήπως να κάνω update πρώτα πριν αλλάξω οτιδήποτε? Διαβασα σε αλλο θεμα οτι και αλλα παιδια ειχαν προβληματα τα οποια ηταν θεμα εγκεφαλου και ταλαιπωριθικαν χωρίς λόγο.
nick sapanidis - Τετ 12 Αύγ 2015, 13:14:12
Θέμα δημοσίευσης:
Τελικά αντλία υψηλής είναι!!! Το φάγαμε!!! 87000 km και πάθαμε αντλία!! Στα 150.000 km θα είναι για ολική αλλαγή...
alexandros 207 Rallye - Τετ 12 Αύγ 2015, 16:08:14
Θέμα δημοσίευσης:
την μετρησες ποσα bar δινει?
nick sapanidis - Σαβ 15 Αύγ 2015, 23:58:07
Θέμα δημοσίευσης:
Ρε παιδιά άλλαξα την αντλία υψηλής και σταμάτησαν τα κοψίματα.. Παρόλα αυτά έχει αλλάξει πολύ ο ήχος του κινητήρα. Έχει γίνει πολύ μπασος ο ήχος της εξατμισης!! Πιο πολύ θόρυβο κάνει τώρα!! Ξέρει κανείς τίποτα;
nick sapanidis - Τρι 18 Αύγ 2015, 12:23:06
Θέμα δημοσίευσης:
Ο πρώτος λάμδα έχει κολλήσει στο πλούσιο μίγμα!! Στέλνει αβέρτα βενζίνη! Πιθανώς να οφείλεται σε αυτό!
spyros_rallye - Κυρ 20 Μάρ 2016, 22:39:01
Θέμα δημοσίευσης:
Σε 207 rallye μαμα δοκιμασα σημερα το OBD 2 πηπως μπορεσω να δω γιατι εχει πεσει η αποδοση του αυτοκινητου και γενικοτερα απο περιεργεια να δω αν δουλευει σωστα...θα σας πω μερικες μετρησεις που ειδα και θελω τη γνωμη σας ...
Οποιος το εχει χρησιμοποιησει θα καταλαβει τι λεω..Καταρχην στο report στο τελος μου τα ειχε ολα PASS εκτος απο ενα fail που δεν ξερω τι ειναι..
MID:$30 TID:$e6 Max 2 Min 4.241 Result 13.696 Fail

Eπισης, FTLT -14% FTST -2% +2%
Fuel Rail Pressure 720psi
Intake air temperature 37C
Intake manifold pressure 15psi
turbo boost +vacuum gauge 0.85psi
absolute throtle position 20%
O2 volts bank 1 sensor 1 0.75V + sensor 2 0.45V

Και μου εδειξε max horse power 110hp!!!

Τι καταλαβαινει κανεις απο αυτα???
Gotcha - Δευ 21 Μάρ 2016, 10:28:06
Θέμα δημοσίευσης:
FTLT -14%

Κοιτα χρονισμα και αντλια βενζινης

και λογικα σου εχει ανεβασει και καταναλωση τον τελυτευταιο καιρο ε?
spyros_rallye - Δευ 21 Μάρ 2016, 19:46:53
Θέμα δημοσίευσης:
Όντως καίει περισσότερο! Χρονισμα έχει γίνει πριν περίπου 5000κμ και επίσης αντλία άλλαξα πρόσφατα! Παίζει να έχει θέμα με τον λ ?!
puglover - Δευ 21 Μάρ 2016, 20:13:23
Θέμα δημοσίευσης:
Το καπακι σου ειναι φραγμενο.
309 lover - Δευ 21 Μάρ 2016, 20:53:35
Θέμα δημοσίευσης:
Το φραξιμο της εισαγωγης στρεφει τα LTFT στο αρνητικο φασμα δηλαδη;;; Λογικο βεβαια...
spyros_rallye - Δευ 21 Μάρ 2016, 21:23:25
Θέμα δημοσίευσης:
τι εννοειται ρε παιδια οτι το καπακι ειναι φραγμενο?
Gotcha - Τρι 22 Μάρ 2016, 08:59:26
Θέμα δημοσίευσης:
Επικαθυσεις ανθρακα απο τις αναθυμιασεις λαδιου.

https://www.google.gr/search?q=tsi+valves&espv=2&biw=1455&bih=726&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiM3crh29PLAhWBHxQKHe1xDUEQ_AUIBigB#imgrc=heUZo8KIn7bAeM%3A

Μπορεις απλα σε εναν μαστορα ξεκουμπωνοντας την πολλαπλη εισαγωγης, να δειτε την κατασταση στους αυλους και στις βαλβιδες και να πραξετε αναλογως

Επισης, χρονισμα που εκανες? Εχει γινει σιγουρα σωστα?
spyros_rallye - Τρι 22 Μάρ 2016, 16:30:57
Θέμα δημοσίευσης:
Το χρονισμα έχει γίνει εκτός Peugeot αλλά μετά απο επισκεψη μου εκει για αλλο λογο.. τσεκαριστηκε και από μάστορα της αντιπροσωπείας και ήταν οκ..!
NoDsl - Τρι 22 Μάρ 2016, 16:59:48
Θέμα δημοσίευσης:
spyros_rallye έγραψε:
Το χρονισμα έχει γίνει εκτός Peugeot αλλά μετά απο επισκεψη μου εκει για αλλο λογο.. τσεκαριστηκε και από μάστορα της αντιπροσωπείας και ήταν οκ..!


Έχεις αλλάξει καδένες γρανάζια κτλ; ή απλά έλεγχο έκανες; Τι κατασκευής είναι αυτοκίνητο; λέει πάνω στα φανάρια.
spyros_rallye - Τρι 22 Μάρ 2016, 19:08:07
Θέμα δημοσίευσης:
εχω αλλαξει τεντωτηρα μονο παιδια και εγινε χρονισμα..το αμαξι ειναι του 2009!

Με βαση τις ενδειξης, πιεση ανεβαζει κανονικα οπως το ξαναδοκιμασα εφτασε 0,83.. τωρα καπου εχει θεμα πιστευω εγω η με τους λ η με τα λαδια που ειπατε και μπορει να θελει καθαρισμα βαλβιδες.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr