PHSYBORG έγραψε: |
Marelli , ε !
Μονο εμεις ημαστε οι γκαντεδες με τον Sagem ? |
Πέτρος έγραψε: |
-Οι τιμές άνταλλακτικών και αξεσουάρ είναι κοινές σε ολο το δίκτυο Peugeot. |
PHSYBORG έγραψε: |
Marelli , ε !
Μονο εμεις ημαστε οι γκαντεδες με τον Sagem ? |
STELIOS έγραψε: | ||
Μπορω να σου πω με μεγαλη σιγουρια και απο εμπειρια πως αυτο δεν ειναι αληθεια. |
Πέτρος έγραψε: |
Στέλιο το ξερω πως δεν ειναι αλήθεια και γι αυτο ακριβως εκανα και την ερωτηση. Εφοσον αυτη ειναι η επισημη θεση της Lion απο εδω και περα ισως πρεπει να μην σιωπουμε οταν καποια αντιπροσωπεια μας πουλαει κατι ακριβοτερα απο καποια άλλη...ε? |
PHSYBORG έγραψε: |
Marelli , ε !
Μονο εμεις ημαστε οι γκαντεδες με τον Sagem ? |
Vaggelis έγραψε: | ||
Μόνο εσείς..... Εγώ έχω Magnetti Marelli...... ![]() |
TONY PAP έγραψε: |
Ο BOSCH είναι τριφυσος . |
STELIOS έγραψε: |
Κι'εγω που το ειχα ψαξει λιγο φενεται πως μεχρι το τελος του 2000 ειχαν Marelli και Bosh. Απ'το 2001 μεχρι και αρχες 2003 η πλειοψηφια ηταν Sagem (οπως και σε αρκετα 307) και τελευταια γυρισαν στoν Marelli παλι. Παντως οι περισσοτεροι βελτιωτες προτημουν να δουλευουν με τους Marelli. |
Touristas έγραψε: |
206 1.4 L3 με των καταλυτη απο κατο Marelli
206 1.4 L4 καταλυτης μπροστα Sagem 206 1.6 8V και 16V Bosch |
Touristas έγραψε: |
206 1.4 L3 με των καταλυτη απο κατο Marelli
206 1.4 L4 καταλυτης μπροστα Sagem 206 1.6 8V και 16V Bosch |
Touristas έγραψε: |
Εινια διαφορετικος και προτα σε σχεδιση σε σχεση με το 8V !!! |
Touristas έγραψε: |
Δεν ειναι σε αλλη θεση εχει διαφορετικο σωληνα και δεν εχει ζουαν αλλα σπυραλ.....!!! ![]() |
Παράθεση: |
Η υπόθεση της αναβάθμισης ECU ξεκίνησε περίπου πριν από 27 χρόνια στις Η.Π.Α. με αποκλειστικό αποδέκτη τα αγωνιστικά οχήματα. Εκεί τέθηκαν οι βάσεις των επεμβάσεων για όλα τα ακόλουθα χρόνια. Ένα χρόνο μετά, το 1977, ιδρύθηκε στη Γενεύη της Ελβετίας μια δυναμική εταιρεία που σκοπό είχε την παροχή υπηρεσιών αναβάθμισης ECU για αυτοκίνητα αγώνων, προσπάθεια που στέφθηκε και εξακολουθεί να στέφεται με απόλυτη επιτυχία. Δέκα χρόνια μετά, το 1987, στην ίδια πόλη ιδρύθηκε θυγατρική εταιρεία που σκοπό είχε την παροχή αντίστοιχων υπηρεσιών αναβάθμισης ECU, κατάλληλων για τα επιβατικά αυτοκίνητα. Έκτοτε, η αποδοχή του κόσμου ήταν τόσο θεαματική που σήμερα, η Power Tuning International είναι ένας πολυεθνικός κολοσσός με 12 θυγατρικές εταιρείες, και παραρτήματα σε περισσότερες από 72 χώρες σε όλο τον κόσμο.
Το ελληνικό παράρτημα, η Power Tuning Hellas, αντλεί τεχνογνωσία από την μητρική εταιρεία και προσφέρει τις ίδιες ακριβώς παροχές εγγυήσεων, ασφάλειας και καλύψεων με όλους τους συνεργάτες ανά τον κόσμο. Στην Ελλάδα, όπως και σε άλλες χώρες του κόσμου, υπάρχουν ανταγωνίστριες εταιρείες που προσφέρουν υπηρεσίες αναβάθμισης, μέσω αντικατάστασης chip, με μικρότερο κόστος. Στην πραγματικότητα όμως, αυτό που προσφέρουν είναι απλά και μόνο ένα νέο, γενικής χρήσης αρχείο (archive) για την ECU που δίδει αύξηση ισχύος 5-9 άλογα, με άγνωστη επίπτωση στην κατανάλωση καυσίμου, στην εκπομπή ρύπων και στην αξιοπιστία του κινητήρα, ενώ ούτε λόγος για εγγύηση...! Σε εμάς δεν υπάρχουν γενικευμένες συνταγές αναβάθμισης. Εμείς προγραμματίζουμε το κάθε αυτοκίνητο ξεχωριστά, εξατομικευμένα και μεμονωμένα. Στα εργαστήριά μας συνδέουμε την ECU στους κατάλληλους Η/Υ, διαβάζουμε τα στοιχεία κατασκευής, επικοινωνούμε με τις αρμόδιες κατασκευάστριες εταιρείες αυτοκινήτου και ECU, και αφού στείλουμε τα κατάλληλα δεδομένα, λαμβάνουμε τους κωδικούς ασφαλείας που μας επιτρέπουν να αποκτήσουμε απεριόριστη πρόσβαση στα εσώτερα της ECU. Αμέσως μετά από αυτή την τετράωρη διαδικασία, ξεκινά η ουσιαστική εργασία επαναπρογραμματισμού, σε περιβάλλον πολύωρης (30-36 ώρες) οδηγικής προσομοίωσης, όπου ειδικοί Η/Υ χτίζουν στην ECU τους νέους χάρτες λειτουργίας, αρχικά ανά 500 στροφές, μετά ανά 200, ανά 100, και τέλος ανά 50 στροφές, για όλες τις πιθανές οδηγικές συνθήκες. Έτσι, ο ένας και μοναδικός χάρτης λειτουργίας που είχε αρχικά η ECU του αυτοκινήτου, αντικαθίσταται από 4-18 νέους χάρτες (συν τον χάρτη safe-mode), αναλόγως της μνήμης που διαθέτει η ECU, και ταυτόχρονα, ο ηλεκτρονικός εγκέφαλος μαθαίνει να επιλέγει το βέλτιστο χάρτη, αναλόγως των οδηγικών συνθηκών. Αυτός είναι ο λόγος που έχουμε τη δυνατότητα να προσφέρουμε τόσο υψηλές αποδόσεις, διατηρώντας την κατανάλωση καυσίμου στα ίδια επίπεδα (σε μερικές περιπτώσεις και χαμηλότερα) και την εκπομπή ρύπων εντός των πλέον αυστηρών κοινοτικών προδιαγραφών. Συγκεκριμένα, δεν πρόκειται να παρουσιαστεί καμία απολύτως αύξηση στην κατανάλωση καυσίμου, το εναντίον μάλιστα: συχνά θα παρατηρηθεί μείωση της κατανάλωσης από αντίστοιχη μείωση των απαιτούμενων στροφών λειτουργίας του κινητήρα. Με λίγα λόγια, εκεί που απαιτούνταν 4000 ή 5000 στροφές και τρίτη ή τετάρτη ταχύτητα, θα διαπιστωθεί πόσο πιο άνετα θα κινείται το "αναβαθμισμένο" αυτοκίνητο με 1000 έως 1500 στροφές λιγότερες και μια ή δύο σχέσεις στο κιβώτιο πιο ψηλά. Ταυτόχρονα, είμαστε η μόνη εταιρεία στον κόσμο που προσφέρει έγγραφη εγγύηση τριών ετών (η 60'000 km) τόσο για την ECU, όσο και για όλο τον κινητήρα. Πρέπει να σημειωθεί ότι οι επεμβάσεις της εταιρείας μας θεωρούνται κορυφαίες στον κόσμο, τόσο για την απόδοση που επιτυγχάνεται, όσο και για την αξιοπιστία των εργασιών και του αποτελέσματος, δεδομένου ότι είμαστε έγκριτοι προμηθευτές και συνεργάτες των περισσότερων αυτοκινητοβιομηχανιών, σε θέματα software automation και engine control & management, με μακρόχρονη συνεργασία και τεχνογνωσία. Ετσι, η αναβάθμιση που προσφέρουμε αποτελεί ίσως τη βέλτιστη λύση, αφού τόσο η αύξηση απόκρισης του κινητήρα, όσο και η εξαφάνιση του φαινομένου της "τρύπας ισχύος" που εμφανίζεται στις χαμηλές και μέσες στροφές, ευεργετούν την όλη προσπάθεια. Βλέπετε, κύριο μέλημά μας δεν είναι μόνο να ενισχύσουμε την απόδοση του κινητήρα, αλλά κυρίως να αλλάξουμε τη μορφή της καμπύλης απόκρισης της ιπποδύναμης και της ροπής, κάνοντας την απόδοση πιο γραμμική και σαφώς πιο εκρηκτική. Βέβαια, το άνω όριο περιστροφής του κινητήρα (κόφτης) παραμένει στο ίδιο ακριβώς σημείο. Ειδικότερα και αναφορικά με τα στοιχεία του δικού σας αυτοκινήτου, σας ενημερώνω ότι μπορούμε να προβούμε σε αναβάθμιση του software του ηλεκτρονικού εγκεφάλου (ECU) του κινητήρα, με πραγματικά θεαματικά αποτελέσματα. Συγκεκριμένα, στη συνημμένη προσφορά (αρχείο pdf) εμφανίζονται τόσο τα τεχνικά στοιχεία της περίπτωσής σας, όσο και τα οικονομικά. Επιπρόσθετα, δεν απαιτούνται άλλες επεμβάσεις στο αυτοκίνητο, ώστε να επιτευχθεί το επιθυμητό αποτέλεσμα. Παράλληλα, κανένα από τα υποσυστήματα του αυτοκινήτου δεν πρόκειται να επηρεαστεί από την εν λόγω επέμβαση, μιας και αυτά ελέγχονται και οδηγούνται από ανεξάρτητους ελεγκτές και συστήματα αυτομάτου ελέγχου που δεν έχουν καμία απολύτως συσχέτιση με την ECU χαρτογράφησης του κινητήρα. Ως εκ τούτου η γενική συμπεριφορά του αυτοκινήτου θα παραμείνει ίδια, ενώ η προβλεψιμότητα της απόκρισης του κινητήρα θα αυξηθεί κατακόρυφα. Τέλος, πρέπει να σας επισημάνω ότι για την επέμβαση που προσφέρουμε ΔΕΝ απαιτείται η παρουσία του αυτοκινήτου. Το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να αφαιρέσετε την ECU από το αυτοκίνητο και να μας τη στείλετε στα εργαστήριά μας, με κάποια υπηρεσία courier. Πρέπει να λάβετε υπόψη σας ότι τόσο η αφαίρεση όσο και η επανατοποθέτηση της ECU στο αυτοκίνητο είναι μια ιδιαίτερα απλή διαδικασία που μπορείτε γρήγορα και αβασάνιστα να υλοποιήσετε με τρόπο ασφαλή και αξιόπιστο. Εμπιστευτείτε την παλαιότερη και πλεόν έγκυρη εταιρεία στον κόσμο, σε θέματα ECU tuning & reprogramming. Παρακαλώ, μη διστάσετε να έρθετε σε επαφή μαζί μου για οποιαδήποτε περαιτέρω διευκρίνηση ή πληροφορία. Με Τιμή και Φιλικούς Χαιρετισμούς, Γεώργιος Ι. Δουγάς M.Sc. Ηλ.-Μηχ. - Γενικός Δ/ντης Power Tuning Hellas Τσιμισκή 33, 54624 Θεσσαλονίκη Τηλ: 23 10 252088, 69 46 909903 Fax: 23 10 252089 Email: info@power-tuning.gr URL: http://www.power-tuning.gr/ |
Judger έγραψε: |
Εμένα πάλι,αυτό το ''απλή διαδικασία που μπορείτε γρήγορα και αβασάνιστα να υλοποιήσετε με τρόπο ασφαλή και αξιόπιστο'',πολύ μου αρέσει... |
Dj-Steve έγραψε: | ||
Ψάξιμο, ψάξιμο, ψάξιμο, ψάξιμο, ψάξιμο, ψάξιμο....
Λιώσιμο, λιώσιμο, λιώσιμο, λιώσιμο, λιώσιμο, λιώσιμο... Λέτε να μου γλίτωνε? Μπάααα... ![]() Έστειλα mail στα παληκάρια της Power Tuning Hellas και πήρα την εξής απάντηση: (συγνώμη που παραθέτω όλο το mail αλλά τα βρίσκω κάπως σοβαρά τα όσα λένε!!!)
Γιά δείτε και το περιβόητο .pdf που ήταν σε attachment... +12hp και +18Nm? Έλεος? ![]() Ακούω γνώμες!!! πΕτΡοοοοοοο! που είσαι ρεεεεε? ![]() ![]() ![]() |
πΕτΡοS έγραψε: |
μια ειναι η βασικη ερώτηση...
αν το βαλουν και δε μας κανει γινεται να βαλουν ξανα το μαμα και να παρουμε πισω τα λεφτα μας? αν δε γινεται γα**το. δηλαδη να παω στα τυφλα σε μια κωλοεταιρια να δωσω 650 με την ελπιδα πως θα παρω 12 αλογα και μετα το αμαξι μου να ειναι σκ**α και να αναγκαστω να δωσω αλλα 500 σε καποιον αξιοπιστο για να μου το διορθωσει?? No way... και steve, αστο το προγραμμα ακομα ρε... αφου δεν εχεις κανει τιποτα αλλο. Αμα οπως λες σκοπευεις να βαλεις χταποδια,καταλυτες,σκουπες, εκκεντροφορους πρεπει να βαλεις τελευταιο το προγραμμα... |
Dj-Steve έγραψε: | ||
πΕτΡο έχεις δίκιο, δεν λέει να δώσεις 650 για φτιάξιμο και μετά άλλα τόσα για επισκευή. Αξίζει όμως η δοκιμή! ;)Και όπως έχω πεί, σκέφτομαι να κάνω ένα πακετάκι των 10 μωβ € και να τα δώσω όλα μαζί ![]() ![]() Έλεος? ![]() |
Dj-Steve έγραψε: | ||
πΕτΡο έχεις δίκιο, δεν λέει να δώσεις 650 για φτιάξιμο και μετά άλλα τόσα για επισκευή. Αξίζει όμως η δοκιμή! ![]() Και όπως έχω πεί, σκέφτομαι να κάνω ένα πακετάκι των 10 μωβ € και να τα δώσω όλα μαζί ![]() ![]() Έλεος? ![]() |
Ntinos έγραψε: |
...'tuning' δεν γινεται μονο με την προσθηκη προγραμματος και ενος φιλτρου... |
Dj-Steve έγραψε: |
πως θα ξέρουνε οι γκασμάδες τι μετατροπές θα έχω στο αμάξι στέλνοντας τους μόνο το ECU? Να συνάψω και ένα αντίγραφο των μετατροπών/βελτιώσεων? ![]() |
Dj-Steve έγραψε: | ||||
Ntino, αν παρακολουθείς καλά το topic, το δημιούργησα για να δω γνώμες. Και εμένα μου φαίνεται πατάτα το όλο σύστημα. Και το ξέρω πως
Για μεγαλύτερο μοτεράκι αν είναι να πάρω, θα το είχα ήδη πάρει εργοστασιακό. Δεν πρόκειται να αλλάξω μοτέρ, θα αλλάξω όλο το αμάξι ![]() Και ναι, το έχω ξαναδεί αυτό που έχεις γράψει για τους "reverse engineers" και επειδή έχω και εγώ 12 χρόνια που ασχολούμαι με υπολογιστές, μπορώ να το επιβεβαιώσω αυτό που λες! ![]() Αλλά μάλλον δεν πρόσεξες ότι είπα
Σε παρακαλώ, πες κάτι επί της ουσίας ή γράψε κάποιο σχετικό link να δούμε τι θες να πείς! ![]() |
-=N4X=- έγραψε: |
Αγαπητε Ντινο χωρις να θελω να κανω τον δικηγορο του διαβολου ναι ακομα και 200 και 300 αλογα να ειχα θα ηθελα να τα ανεβασω μονο κ μονο για να το βελτιωσω!
Και δεν ισχυει οτι περνουμε αμαξι που νομιζουμε οτι θελουμε απλα συμβιβαζομαστε γιατι δεν μπορουμε κατι καλυτερο κ σιγα σιγα προσπαθουμε να το ανεβασουμε μονοι μας. Δηλαδη εμενα θα με χαλουσε αντι για 1.6 gti να επαιρνα rc????Αλλα που λεφτα???? Ομως το αμαξακι το κανω πολυ κεφι και γουσταρω να το ανεβασω σε ολα οπως μπορω και ας φτασει μακροπροθεσμα να περναει την τιμη του rc καινουργιο! Οπως ενας φιλος εδω στην Λαρισα που πηρε leon 180 και το αμαξι μετα απο 1 μηνα ειναι 270 αλογα με full πανακριβη ρυθμιζομενη αναρτηση 18" ζανταρες και το παιδι παει κ για αλλα ενω ειναι ακομα αστρωτο!!!!!! |
Dj-Steve έγραψε: |
Μπρρρρ! επί του θέματος ρεεε! ![]() ![]() |
nOkpos έγραψε: |
για να μην ανοιγω και αλλο θεμα..αν μπορει καποιος να μου πει ενα μαγαζι (καλο) που να περναει προγραμα??(απο θεσσαλονικη) |
nOkpos έγραψε: |
για να μην ανοιγω και αλλο θεμα..αν μπορει καποιος να μου πει ενα μαγαζι (καλο) που να περναει προγραμα??(απο θεσσαλονικη) |
nOkpos έγραψε: |
για να μην ανοιγω και αλλο θεμα..αν μπορει καποιος να μου πει ενα μαγαζι (καλο) που να περναει προγραμα??(απο θεσσαλονικη) |
nOkpos έγραψε: |
λοιπον για να καταλαβεται ολοι τι θελω..
Αυτο που θελω οπως ειπε και ο λιον ειναι απλα να ζωηρεψει..τπτ περισσοτερο ξερω τι αυτοκινητο εχω οτι και να το κανω 1.6 δεν θα γινει! |
Pughell έγραψε: |
Σχετικα με το προγραμμα,δεν θα το εβαζα καθως πιστευω οτι ο μαμα εγκεφαλος ειναι σε θεση να καλυψει τις αναγκες ενος φιλτρου και μιας εξατμισης... ![]() |
volvos έγραψε: |
επισης τα εχεις βαλει με καποιο αμαξι πριν και μετα???
γιατι εκει ειναι η ουσια. |
Lion80 έγραψε: |
αξία..(άσχετο:πάντως τα clio για 1400cc πάνε πολύ καλά!!! ![]() |
DrJekyll έγραψε: |
Με το μπαρδόν παίδες αλλά "αρχ**ια Καράτε πήρε άλογα" πες του....
Πάλι τα ίδια λέμε με τα προγράμματα... Ρε συ...σε δουλεύει ψιλό γαζί ο τύπος...ακόμα πιστεύετε ότι με πρόγραμμα πέρνεις +15 άλογα, ή έστω 5??? Το πιο πιθανό είναι να σου κάνει ζημιά παρά καλό... |
Lion80 έγραψε: |
Άλλωστε το 206 1.4lt δεν είναι για κόντρες!! |
Steve έγραψε: | ||
Άσε ρε φίλε ![]() |
lezadas έγραψε: |
Καλησπέρα!έχω το 206 16v 90hp έχω ένα πρόβλημα από όταν πήρα το αυτοκίνητο όταν είναι κρύο κάνει διακοπές μόλις ζεσταθεί σταματάνε!το είχα πάει στην αντιπροσωπεία και αλλάξαν μπουζί αισθητήρες κ.τ.λ αλλά πάλι συνέχιζε και δεν το ξαναπήγα γιατί μου το είχαν κρατήσει πολλές μέρες κ δεν έκαναν τίποτα και μετά από 3 μισή χρονιά και αφού έκανα κ το σέρβις το τελευταίο συνεχίζουν πιο έντονα ο μηχανικός μου είπε μάλλον είναι εγκέφαλος και ότι συμβαίνει σε πολλά 206 16βαλβιδα το έχει πάθει κανένας άλλος αυτό?τι μπορω να κάνω? ![]() |
plaketokofths έγραψε: |
πιστεύω δεν είναι θεμα καυσίμου τόσο, όσο λιπαντικού ενα τέτοιο φαινόμενο. Είναι λογικό να απαιτείται ενα μικρό χρονικό διάστημα να ζεσταθεί το λιπαντικό - 1 λεπτό φτάνει.
Το θέμα ειναι οτι παρουσιάστηκε ύστερα απο καιρό και μόνο στην κρύα εκκίνηση. Θα θέλα να προσθέσω εδώ πως αν δεν κάνω λάθος, οι αισθητήρες λ απαιτούν ενα μικρο χρονικο διαστημα προθέρμανσης για να λειτουργήσουν σωστά... ισως να ναι αυτο. Μια αλλη εκδοχή είναι ο μεταβλητός χρονισμός και συγκεκριμένα το γρανάζι του μεταβλητού το οποίο πρόβλημα παρουσιάζεται και σε αλλα μοντέλα οπως c4 kai megane. Προσωπικά αντιμετωπίζω το φαινόμενο αυτό απο τα 5000χλμ το οποίο δεν με ενοχλεί ιδιαίτερα και δεν ασχολούμαι (εχω κινητηρα et3j4). Παρατήρησα οτι με λιπαντικό motul 81000 5w40 το φαινόμενο μειώθηκε όπως και οτι τις ζεστές μέρες δεν είναι τόσο έντονο. Ελπίζω να βοήθσησα. |
lezadas έγραψε: |
Ευχαριστώ φιλέ να σαι καλά |
Steve έγραψε: |
Επειδή και σε εμένα μου συμβαίνει αρκετό καιρό, πίστευα πως ήταν λόγω υγρασίας. Μέχρι να τελειώσει η εγγύηση, έβαζα το BP Visco που μου δίνανε από την αντιπροσωπεία. Με την αλλαγή σε Motul 8100 5w40 το φαινόμενο έχει μειωθεί αισθητά, και αυτό μου συμβαίνει στο πρώτο 2λεπτο λειτουργίας, και μόνο άν εχει να κινηθεί παραπάνω από 10 ώρες το αμάξι. |
leodas έγραψε: |
παιδια καλησπερα...
εχει βγαλει η ρeugeot sport προγραμμα για αυτο το μοντελο? γιατι μου ειπε ο μηχανικος πως εχει βγαλει... |