alxdr74 έγραψε: |
Εχω μια απορια! Υπαρχει πιθανοτητα να μπορουμε να μεταμορφοσουμε τον 8βαλβιδο κινητηρα μας σε 16βαλβιδο αλλαζοντας την κεφαλη και βαζοντας αυτη απο το 1,6? Και να τοποθετουσαμε επισης και τον εγγεφαλο του 1,6 που "υποστηριζει" βαση προγραμματος τον εξτρα εκεντροφορο..Η κεφαλη εχει τις ιδιες διαστασεις? Δηλαδη θα κουμπωσει που λενε ακριβως επανω? Εαν οχι γινεται καποια πατεντα επι αυτου?? Και εστω οτι θεωρητικα γινεται..Κερδιζουμε τιποτα? Δεν ξερω εαν χρειαζεται και τιποτα παραπανω απο αυτα!!! ( Τι σκεφτετε καποιος για να παρει εστω καποια αλογα αφου απο προγραμμα.. ![]() ![]() |
seridim έγραψε: | ||
Μέχρι να σου πετάξουν οι άλλοι πάρε από εμένα ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tony έγραψε: |
Το μόνο που μπορώ να σου πω είναι πως άμα έχεις SAGEΜ εγκέφαλο πως μπορείς να τον τοποθετήσεις έναν καινούργιο εκκεντροφόρο που έβγαλε η Kent δεν θυμάμαι πώς τον ονομάζει που τοποθετείτε στα 1,4 8v και χωρίς πρόγραμμα σου δίνει 9 αλογάκια χαλαρά. Μαζί με ρυθμιζόμενο γρανάζι και ιμάντα μου είπε 190.000. (με τοποθέτηση) ![]() |
Lord Cypher έγραψε: | ||
Ποιος ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Αφηστε τα παίδες γιατί μου έτυχε κάτι και θα τρελαθώ... Βρήκα μοτερ από VTS Saxo και ετοιμάζομαι να το κουμπώσω πάνω στο δικό μου..... Ααααααααααααααα ![]() ![]() ![]() ![]() |
vassop26 έγραψε: |
Δεν ξέρω αν έχει σχέση αυτό που θα αναφέρω αλλά στη Βραζιλία υπάρχουν μόνο 206 1000Κ.Β. 16V και 1600 16V. Καθόλου 1400. ![]() 8.500 ευρω ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ntinos έγραψε: |
λοιπον ξαναγραφω σε αυτο το topic γιατι πηραμε με ντοματες το παλικαρι ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Miltellas έγραψε: |
ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() (για το περιοδικό που το έγραψε...) |
Lord Cypher έγραψε: | ||
Ποιος ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Αφηστε τα παίδες γιατί μου έτυχε κάτι και θα τρελαθώ... Βρήκα μοτερ από VTS Saxo και ετοιμάζομαι να το κουμπώσω πάνω στο δικό μου..... Ααααααααααααααα ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tony έγραψε: | ||||
Από έναν φίλο μου που είναι από τους καλύτερους μάστορες σε όλη την Ελλάδα για Peugeot (Υπεύθυνος στην εταιρεία Superchips). |
Hannibal_Jr έγραψε: |
Loipon meta apo polles syzhthseis me ton Von Krasoylen... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kouzman έγραψε: |
με το καλο...
ευχομαι να πετυχει αυτο το project... τετοια να βλεπω... Γκαζοφιλ ενωθειτε.... ![]() ![]() ![]() |
PoLiThS έγραψε: |
Εσένα μικρέ CCδάκια σου χρωστάω μια κόντρα μόλις τελιώσω το αυτοκίνητο ![]() |
Hannibal_Jr έγραψε: |
Loipon meta apo polles syzhthseis me ton Von Krasoylen... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hannibal_Jr έγραψε: |
Loipon meta apo polles syzhthseis me ton Von Krasoylen... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hannibal_Jr έγραψε: |
Loipon meta apo polles syzhthseis me ton Von Krasoylen... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tomcat έγραψε: |
το θέμα είναι να μας αναλύσεις λίγο παραπάνω το project σου .. ώστε να αναζωπυρωθούν λίγο οι ελπίδες μας. |
PoiSoNeR έγραψε: | ||
Αυτο ειναι μυστικο!!! ![]() ![]() ![]() |
Hannibal_Jr έγραψε: |
Loipon san kostos den kserw giati ola ta ylika ta bazei o Von Krasoylen.....
Kserw oti bazoyme olo to kapaki, eisagwgh, hlektrika apo to 1600 16v syn alloys ekkentrwforoys (mallon kent), syn roikh, syn metalikh flantza, syn megalyteres balbides kai kati alla psyla poy den ta gnwrizw.... |
STELIOS έγραψε: |
θα'χεις ενα 1400αρι που θα ξεπερναει το μαγικο νουμερο των 100-105 αλογων. |
PoLiThS έγραψε: |
XAAAXXAXAAXAXAXAX Γιάννη Το Γκαζοφίλ μ'άρεσε....
Εσένα μικρέ CCδάκια σου χρωστάω μια κόντρα μόλις τελιώσω το αυτοκίνητο ![]() |
zzzleepy έγραψε: |
Για ποιο λόγο γίνεται αυτή η μετατροπή; Για δοκιμή ή το αποτέλεσμα είναι |
Hannibal_Jr έγραψε: |
..... San lefta kymainetai mazi me ergasies klp antallaktika gyrw sta 1300 euro ena ena moter exei apo mono toy 1500-1800 euro xwris ergasies kai antallaktika poy mporei na xreiastoyn. |
konstantinos έγραψε: | ||
ενδιαφέρουσα πρόταση θα έλεγα... και εάν είναι δια χειρός mr Power Boost... αξίζει θα έλεγα. Σε πόσες άτοκες δόσεις είπαμε? |
Hannibal_Jr έγραψε: |
Niko egw poy exw rollbar na er8w h paizeis mono me 206????? ![]() ![]() |
STELIOS έγραψε: |
Πραγματι καποιος ειπε οτι το εχουν δοκιμασει (νομιζω ο Action_Peugeot) και δουλευει. Βεβαια δεν εχουν διευκρινισει αν μηλανε για το 16βαλβιδο καπακι του 1.6 ή το 16βαλβιδο καπακι του καινουριου 1.4. ΑΝ μηλαμε για το καπακι του 1600 ειμαι κι'εγω περιεργος να δω πως το εκαναν. Εμενα μου φενεται πιο λογικο να δοκιμασαν το καινουριο του 1400. |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
Απο μεσα θα περασωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω ![]() ![]() ![]() |
Judger έγραψε: | ||
αυτό τώρα εμένα γιατί μου φέρνει κατι απο Πήλιο και P206Mike?? Aχχχχ....Ωραιές μέρες,ε Νίκο.. ![]() ![]() |
Hannibal_Jr έγραψε: |
Newtera apo to metwpo. Kata 70% to amaksi paraskeyh brady 8a alonizei stoys dromoys...... An to exei o hlektrologos kai exoyn ly8ei ta egkefalika toy problhmata...... ![]() ![]() |
zzzleepy έγραψε: |
Να υποθέσω λοιπόν πως το project στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία;
Άντε περιμένουμε τεχνικές λεπτομέρειες και πάνω απ'όλα κόστος! Ίσως να είναι μια καλή λύση για τους 14άρηδες. Κι από θέμα αξιοπιστίας; |
Hannibal_Jr έγραψε: |
Arh moy (poisoner) to xrepi bghke stoys dromoys 8erizei kai thn deytera paei gia kainoyria eksatmish apo dixalo kai pisw kai kainoyrio programma..... ypologizete gyrw sta 130 HP. Leptomeries apo konta giati einai polles..... ![]() |
Hannibal_Jr έγραψε: |
To dynamometro edeikse 129 P.S stis 6794 RPM kai 153,5 Nm stis 5165 Rpm( dhladh peripoy sta 15,6 kila). ![]() ![]() |
PoLiThS έγραψε: |
Ποιό Σαζμάν Φοράς ? |
Skull έγραψε: |
Hannibal_Jr έγραψε:
To dynamometro edeikse 129 P.S stis 6794 RPM kai 153,5 Nm stis 5165 Rpm( dhladh peripoy sta 15,6 kila). Αυτα δηλαδη ειναι μονο με το καπακι του 16v??? Αν ειναι ετσι ειναι παραπολυ καλα,νομιζω! |