PSClub - Hellas

Κινητήρας - 206 cc

arg - Τρι 07 Ιούλ 2015, 12:28:05
Θέμα δημοσίευσης: 206 cc
Κακησπερα παιδια εχω ενα 206 cc 1600 κηβικα και 110 αλογα 2002 μοντελο και θελω να ρο δυναμοσο λιγο λιγο που εψαξα και ρωτισα νε ειπαν ολοι φιλτρο προγραμα και εξατμιση αρχηκα μια ολοσομη εξατμιση θελω να μου εξιφηση μου εξηγηση οποιος μπορει αν ειναι μαζι με χταποδι η παη χορια γιατι ξερω η ολοσομη σου δινη 3 με 4 αλογα αλλα το χταποδι απο οσα εχω ακουση σου δηνη αρκετα αλογα μετα το προγραμα ποσα αλογα θα μου δωση ενα καλο προγραμα τι μπορει να μπει και που βοηθαει ακρηβος οσο για το φιλτεο εχει το αμαξι πανο φιλτρι κν με ειπαν καλητερα ειναι η σκουπα αλλα δεν ξερω της διαφορες επισης α τα κανω αυρα τι αλο θα χρειαστη να αλαξω για να ειναι ποιο σταθερο το αμαξι και τα φρενα λογικα επιση σκεφτομε αμα γινουν αυτα να βαλω αγωνιστικο σασμαν τωρα ποσα αλογα θα φτασει το αμαξι και ποσα χρηματα πεειπιυ να βγει οτι βαλω θα ειναι κενουριο και οχι μεταχειρισμενο και θελω να βαλω καλα πραματα α και κατι που ξεχασα τι ακριβως ειναι η εκεντροφορη που βοηυανε και μπορω να βαλω εγω στο συγγεκριμενο αμαξι σοει αμα σας κουρασα
OnyX - Τρι 07 Ιούλ 2015, 21:07:30
Θέμα δημοσίευσης:
Αν καταλαβα καλα θελεις να βελτιωσεις το αμαξακι σου.
Μπορεις να ακολουθησεις τα "κλασσικα" που εχουν κανει πολλοι εδω μεσα,οπως εκκεντρα απο 106 rallye ( η αν το οικονομικο δεν αποτελει προβλημα μπορεις να βαλεις εκκεντρα schrick η cat cams κτλ),εισαγωγη απο rallye ( η απο C2 VTS μαζι με μπεκιερα-μπεκ ),το χταποδι του rallye ειναι μια χαρα για τα αλογα που θα φτασεις ( θα χρειαστεις καινουριο διχαλο και μια εξατμιση 52 - 54 χιλιοστα ).Αν θελεις να βγαλεις και το τελευταιο αλογακι βαλε και τα γραναζακια του rallye μιας και ειναι ρυθμιζομενα και θα τα ρυθμισεις στο δυναμομετρο οταν φτιαξεις προγραμματακι.
Για στροφαρισμα μεχρι 7 χιλ,δεν ειναι απαραιτητα τα ελατηρια βαλβιδων του rallye αν και αποψη μου ειναι να τα βαλεις μιας και ο κοφτης σου θα φτασει 7300 περιπου( θα φυλαγεσαι μονο στα κατεβασματα μην καρφωσεις βαλβιδα).
arg - Τετ 08 Ιούλ 2015, 07:16:55
Θέμα δημοσίευσης:
Φιλαρακη ευχαριστω για την απαντιση τωρα αρχηκα τι ακριβος κανουν τα εκεντρα το αμαξι ποσα αλογα μπορει να φτασει ατμοσφερικο οσο για την εξατμιση οπως ειπα για ολισομη και γμε το φιλρεο τι να κανω το ;λαζω γιατι οσους ρωτισα με ειπαν να βαλω σκουπα επεισης ενα καλο προγραμα ποσα αλογα σε δινη και ποσο στο περιπου θα κοστιαουν οσο για της προτασεις οραν ξεκινισω να το φτιαχνο δεν θελω να βαλω μεταχιρισμενα πανο γιατι ειδα με πεοτινες πολα πραγματα απο rally οσο γαι το οικονομικο βλεπω τι και πως θα γινει και πρατω οπως ανεφςρα θελω να ωαλω καινουρια και καλα πραματα πανο
OnyX - Τετ 08 Ιούλ 2015, 18:08:22
Θέμα δημοσίευσης:
Mε τα καλυτερα απο αυτα που σου ανεφερα θα φτασεις τα 150 ( schrick η Cat cams,χταποδι-διχαλο rallye που επαρκει για αυτα τα αλογα,ελευθερο καταλυτη και εξατμιση 54 χιλιοστα,εισαγωγη C2 VTS μαζι με μπεκ-μπεκιερα).
Θα προτεινα να μην βαλεις σκουπα γιατι δεν δουλευει στο 206 σε αντιθεση με το 106.Καλυτερα να βαλεις βαρελακι η το κλασικο κοψε - ραψε στο φιλτροκουτι του 206 και να τραβας αερα απο την μετωπη ( μπορεις να δεις στο σχετικο τοπικ...)

Το προγραμμα ΔΕΝ ΔΙΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ σχεδον και επεται των αλλων περιφερειακων που ανεφερα.
Τουτεστην, πρωτα βαζεις εκκεντρα,ελατηρια βαλβιδων,εξατμιση,εισαγωγη κτλ και μετα προγραμματιζεις τον εγκεφαλο για να δουλεψει με σωστα μειγματα,αλλιως θα κανεις ανασταση 2 φορες σε ενα χρονο Wink

Αποψη μου ειναι να βαλεις μεταχειρισμενα ( δεν παθαινουν τιποτα τα εκκεντρα και η εισαγωγη ) γιατι με το κοστος που εχουν καινουρια καλυτερα πουλα το και παρε κανενα group vag 20VT...
Eκτος απο τα εκκεντρα που αν πας σε κατι επωνυμο και καινουριο,υπολογιζεις ενα 700 πανω-κατω και την εξατμιση που λογικα θα την φτιαξεις καινουρια ολα τα υπολοιπα μπορεις να τα βρεις σε πολυ χαμηλες τιμες. ( υπολογισε και 250 για προγραμμα χωρις δυναμομετρο)
arg - Τετ 08 Ιούλ 2015, 22:41:42
Θέμα δημοσίευσης:
Καταρχας ευχαριστω για της απαντισης τωρα απο οτι καταλαβα θα με βγει κανα 2000ρο τωρα θελω να μου εξιγισεις λιγο για τα εκεντρα τι ακριβος κανιυν και τι εργαδια χρειαζετε τωρα εκτος απο αυτο τι θελει για να εχει καλα κρατιματα με τα αλογα που θα παρει τωρα εχει απο μαα πολυ καλα κρατιματα τι παραπανο θελει να κανω επισεις πως πρεπει να κεκινισω να το φτιαχνο και οσο για τα μεταχιρισμενα δεν εμπιατευομε απολιτα τα ραλι για αυτο δεν εμπιστευομε αυτα τα ανταλακτικα
OnyX - Πεμ 09 Ιούλ 2015, 17:59:27
Θέμα δημοσίευσης:
Απο οτι καταλαβαινω δεν γνωριζεις και πολλα περι αλλων μοντελων της Peugeot.
Το 106 rallye ειναι ισως το 2ο κορυφαιο αυτοκινητο της Peugeot της 20ετιας με το 306 Race στην πρωτη θεση...
Το 206 cc ( αυτο εχω καταλαβει οτι εχεις ) δεν εχει καλα κρατηματα,σε σχεση με το 3πορτο gti ( ειμαι κατοχος και των 2 μοντελων ).
Απο θεμα στησιματος,αν δεν θελεις χαμηλωμα μπορεις να βαλεις μια Bilstein κιτρινη που επισκευαζεται κιολας αλλα μπορεις επισης να την προσαρμοσεις στα γουστα σου απο αποψη σκληροτητας με αλλαγη μπουκαλων.

Τωρα,οσο αναφορα το κοστος κτλ θα πρεπει να μας πεις που θελεις να φτασεις απο ιπποδυναμη.
Αν εχεις σκοπο να φτασεις και ισως να ξεπερασεις τα 150 ατμοσφαιρικα αλογα,τοτε 2000 ευροπουλα δεν σου φτανουν για καινουρια ανταλλακτικα.
Επισης δεν εχεις υπολογισει και την εργασια,περιπου ενα 300 ευρω πανω-κατω χωρις να εχει ανοιχτει μοτερ.

Το τι κανουν τα εκκεντρα μπορεις να το βρεις στο google,καθοτι ειναι λιγο δυσκολο να στο εξηγησω σε ενα ποστ.Πιθανον να υπαρχει και καποιο τοπικ στο φορουμ οπου μπορεις να διαβασεις πολλα περι εκκεντρων.
arg - Παρ 10 Ιούλ 2015, 00:14:59
Θέμα δημοσίευσης:
εχαριστω για της απαντισεις θα κανω μια ερευνα και θα γραψω τι αποφασισα τελικα εσει τι μου πρωτινεις να κανω να παρο μια ιδεα
arg - Σαβ 22 Αύγ 2015, 14:33:47
Θέμα δημοσίευσης:
λοιπον παιδια μετα απο λιγο ψαξιμο κατελιξα στομ θεμα της εξατμισης σε αυτο
SUPERSPRINT:ΧΤΑΠΟΔΙ 4-2-1 INOX ,ΜΕΤΑΛΛΙΚΟΣ ΚΑΤΑΛΥΤΗΣ KΥΨΕΛΕΣ: 300cpsi, ΝΔΙΑΜΕΣΟ ΣΙΛΑΝΣΙΕ KΥΨΕΛΕΣ: 300cpsi, ΤΕΛΙΚΟ ΣΙΛΑΝΣΙΕ ΣΤΡΟΓΓΥΛΗ ΤΙΤΑΝΙΟΥ (ø90mm) και ΣΩΛΗΝΩΣΕΙΣ ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ: 48mm και σιγαστιρα πητε μου την γνωμησας οποιος θελει οσο για φιλτρο σκευτομε να κρατισω το κν που εχει πανω και για προγραμμα θελω μια βοηθεια οποιος θελει να μου πρωτινη κατι
Pughell - Σαβ 22 Αύγ 2015, 16:56:02
Θέμα δημοσίευσης:
Ξαναδιαβασε τι σου εγραψε ο Γιωργος(onyx) πιο πανω... Rolling eyes
Τωρα αν θες να πεταξεις λεφτα,καντο ελευθερα αφου υπαρχουν.
kpsig - Σαβ 22 Αύγ 2015, 17:53:55
Θέμα δημοσίευσης:
arg έγραψε:
λοιπον παιδια μετα απο λιγο ψαξιμο κατελιξα στομ θεμα της εξατμισης σε αυτο
SUPERSPRINT:ΧΤΑΠΟΔΙ 4-2-1 INOX ,ΜΕΤΑΛΛΙΚΟΣ ΚΑΤΑΛΥΤΗΣ KΥΨΕΛΕΣ: 300cpsi, ΝΔΙΑΜΕΣΟ ΣΙΛΑΝΣΙΕ KΥΨΕΛΕΣ: 300cpsi, ΤΕΛΙΚΟ ΣΙΛΑΝΣΙΕ ΣΤΡΟΓΓΥΛΗ ΤΙΤΑΝΙΟΥ (ø90mm) και ΣΩΛΗΝΩΣΕΙΣ ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ: 48mm και σιγαστιρα πητε μου την γνωμησας οποιος θελει οσο για φιλτρο σκευτομε να κρατισω το κν που εχει πανω και για προγραμμα θελω μια βοηθεια οποιος θελει να μου πρωτινη κατι

Λάθος.
Κάποιος εξατμισάς σου υπόσχεται στραγάλια.
OnyX - Κυρ 23 Αύγ 2015, 19:56:40
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν μπορω να καταλαβω γιατι πολλοι ξεκινανε μετατροπες αναποδα...


Πρωτα θα αποφασισεις τι θα κανεις στο μοτερ σου απο εκκεντρα,εισαγωγη,μπεκ κτλ και ΜΕΤΑ θα ΦΤΙΑΞΕΙΣ εξατμιση ΑΝΑΛΟΓΗ των μετατροπων που εχεις κανει.
Το ραλλισιο χταποδι ειναι μια χαρα για μονοπεταλουδα ραλλακια,αρα θεωρω οτι αν δεν θελεις να βγαλεις και το τελευταιο αλογακι απο το μοτερ,μπορεις να βαλεις ραλλισιο χταποδι που τα βρισκεις σε τιμη ξεφτιλα.Διχαλο θα χρειαστεις καινουριο η θα προσθεσεις ενα κομματι 5 ποντους στο ραλλισιο διχαλο.Αν σου πουν για καρτερ απο ραλλυ,προσεχε γιατι το ραλλυ εχει διαφορετικη τρομπα λαδιου απο το 206 ( δεν ειμαι σιγουρος δηλαδη για την σωστη λιπανση του μοτερ σου )
Το προγραμμα ειναι το ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ πραγμα που θα κανεις ΑΜΕΣΩΣ μετα απο τις μετατροπες σε μοτερ,εισαγωγη και εξαγωγη.Προσεχε οτι αν βαλεις εκκεντρα,χταποδι κτλ κτλ δεν θα πας κοφτες γιατι θα δουλευεις πολυ φτωχος και θα πιθανον θα κανεις "ανασταση"...

Υ.Γ Υπαρχουν μια ντουζινα τοπικ να διαβασεις με προτασεις απο μελη του φορουμ,ψαξε λιγο και θα καταλαβεις πολλα πραγματα για την ορθη σειρα των πραγματων που πρεπει να κανεις.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr