PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - Πεταλουδα 207

Gotcha - Τετ 24 Ιούν 2015, 10:08:38
Θέμα δημοσίευσης: Πεταλουδα 207
Καλησπερα

Μετα απο ενα safe mode σαβατο, το οποιο εσβησε μετα απο ενα ρεσταρτ του κινητιρα, το πηγα να δω βλαβες και μου βγαζει p1161 και p3010

P1161 Throttle position regulation fault : Coherence – Short circuit to earth or to positive

P3010 Difference between throttle reference value and actual value or throttle jammed fault : Coherence

Μου φενεται πως αρχιζει η πεταλουδα και τα παιζει. Εχει τυχει σε κανενα? Μηπως απλα ειναι τυχαιο ή ειναι προεορτιο
reselie-206 - Τετ 24 Ιούν 2015, 10:20:00
Θέμα δημοσίευσης:
Κάποτε προ 1 έτους μου άναψε 4-5 φορές κ έσβησε "Engine management system faulty" χωρίς να εμφανίζει κωδικό σφάλματος στα κλασσικα διαγνωστικά.. το αγνόησα..μετά απο 1-2 μέρες στα καλά καθούμενα με σταθερό γκάζι μπήκε safe mode. εσβησα ξανα έβαλα μπρος όλα καλά..μετά απο λίγο το ίδιο. Σφάλματα μου έβγαλε ακριβώς τα ίδια με τα δικά σου και στο τελικό στάδιο όταν έκλασε τελείως η πεταλούδα άρχισε να κάνει και θόρυβο (έβαζα το κλειδί, πατούσα το πεντάλ τέρμα και έκανε σα να βαράνε γρανάζια...)

170€ είχα πληρώσει αν θυμάμαι καλά για γνήσια πεταλούδα και μάλιστα έχει δώσει καινούργιο ανταλλακτικό σε σχέση με αυτό που είχα (2007/11)

Απ'τη στιγμή που άλλαξα πεταλούδα όλα οκ και δεν ξανάναψε ούτε το το engine management system faulty
Gotcha - Τετ 24 Ιούν 2015, 10:41:05
Θέμα δημοσίευσης:
Ετσι την βλεπω και την δουλεια με το δικο μου. Μεχρι τωρα μου αναψε μονο μια φορα, ξεκινωντας σε ενα φαναρι (απο σταματημενος, ουτε καν το εσκιζα κλπ). Το βαλα στην ακρη επιτοπου (δεν εκανα πανω απο 5 μετρα) εσβησα, πατησα μις τους πολλαπλασιαστες απο πανω (γτ μου εμοιαζε σαν τρικυλινδρο), εβαλα μπρος και ολα οκ. Απο τοτε δεν μου το ξαναεκανε

Το ανταλλακτικο απο αντιπροσωπεια μου πανε 180κατι
reselie-206 - Τετ 24 Ιούν 2015, 12:20:22
Θέμα δημοσίευσης:
nai με το που μπαίνει safe mode δουλεύει σα δικύλινδρο , ούτε καν 3κύλινδρο... και εγώ έψαχνα τότε τι έγινε..τι μπουζί τι πολλ/στές...

Πεταλούδα η δουλειά...
Gotcha - Τετ 24 Ιούν 2015, 12:27:43
Θέμα δημοσίευσης:
Μαλιστα. Ευχαριστω Τασο. Τωρα μενει να δουμε αν θα αρχισει να μου το ξαναεμφανιζει και ποσο συχνα. Ελπιζω να το τρεναρω κανα 6μηνο, γτ πρεπει να βαλω τουρμπο για service και να αλλαξω σωληνακια λαδιου κλπ (καταραμενα THP)
reselie-206 - Τετ 24 Ιούν 2015, 12:41:35
Θέμα δημοσίευσης:
Εμένα πάντως αφού το έκανε 1-2 φορές την εβδομάδα περίπου μια μέρα απλά έμεινα στη μέση του πουθενά και έμπαινε safe mode με το που ακουμπούσα το ποδι στο γκάζι...Πέρασα μισή κυριακή να περιμένω το γερανό να έρθει μέρα μεσημέρι στο Μαρκόπουλο...!!!
puglover - Τετ 24 Ιούν 2015, 12:57:52
Θέμα δημοσίευσης:
Την "ακουει" για καποιο λογο η πεταλουδα στα βελτιωμενα αυτοκινητα ή δεν εχει σχεση και μπορει να το παρουσιασει και μαμα?
reselie-206 - Τετ 24 Ιούν 2015, 13:01:38
Θέμα δημοσίευσης:
Δέν ξέρω καθόλου αλλα και με 100.000 χλμ δεν κάθισα να το ψάξω κιόλας..
Gotcha - Τετ 24 Ιούν 2015, 13:30:43
Θέμα δημοσίευσης:
Καλα αν φτασει σε σημειο να μου το κανει 1-2 φορες τη βδομαδα θα παω για αλλαγη αμεσα. Δεν με ψηνει το γεγονος να μεινω
Gotcha - Πεμ 25 Ιούν 2015, 09:34:36
Θέμα δημοσίευσης:
Και ετσι οπως το συζηταγαμε χθες, σημερα το πρωι παλι τα ιδια, απλα το safe mode δεν εφυγε ποτε. Περιμενω οδικη να το παω συνεργειο, μεγεια μας!
reselie-206 - Πεμ 25 Ιούν 2015, 09:39:23
Θέμα δημοσίευσης:
πωπω τελικά έχω γίνει πολύ σοφός άνθρωπος συμβιώνοντας με το 207 μου Laughing

Περαστικά - το καλό είναι οτι είναι απλή η λύση του προβλήματος..
Gotcha - Πεμ 25 Ιούν 2015, 09:42:08
Θέμα δημοσίευσης:
Εισαι προφητης (ή απλα γκαντεμης χαχαχαχ). Τεσπα το θεμα ειναι πως το αμαξι θα το εβαζα μεσα δευτερα, για να φτιαξω (παλι) αυτο το ρημαδοσωληνακι λαδιου της τουρμπινας. 220 αυτο και αλλα 180 η πεταλουδα , ενα 400αρι στο νερο. Δεν πειραζει θα κοψω φαι και καπνισμα για τον Ιουλιο
saikoe_39 - Πεμ 25 Ιούν 2015, 10:26:04
Θέμα δημοσίευσης:
Γιατί θα δώσεις 220 για το μαρκουτσι??
Πάτε καλά βρε??
Gotcha - Πεμ 25 Ιούν 2015, 11:01:28
Θέμα δημοσίευσης:
Εχει και κατι ψιλολογια αριστερα δεξια (φουσκα ημιαξονιου, βαλβολινες κλπ). Το σωληνακι με εργασια ειναι 150.

BTW, εχω απο την κατω μερια της τουρμπινας λαδι, το οποιο σε καθε παρκαρισμα μου αφηνει μια σταγονα στο πατωμα. Το πηγα αριστερα δεξια να το δουνε. Ο ενας μου πε μονο το πανω σωληνακι, ο αλλος μου πε να κανω σερβις τουρμπινα. Δεν ξερω τη συμβαινει τελικα
Tzive - Πεμ 25 Ιούν 2015, 13:30:34
Θέμα δημοσίευσης:
reselie-206 έγραψε:
πωπω τελικά έχω γίνει πολύ σοφός άνθρωπος συμβιώνοντας με το 207 μου Laughing
Γκαντέμη...
reselie-206 - Πεμ 25 Ιούν 2015, 17:16:17
Θέμα δημοσίευσης:
Tzive έγραψε:
reselie-206 έγραψε:
πωπω τελικά έχω γίνει πολύ σοφός άνθρωπος συμβιώνοντας με το 207 μου Laughing
Γκαντέμη...




Driver ///M - Παρ 26 Ιούν 2015, 01:03:40
Θέμα δημοσίευσης:
Κανα καθαρισμο πεταλουδας εχετε κανει πριν προβειτε σε αλλαγη?
Γιατι εγω οταν ειχα κανει ειδα και διαφορα στον χρονο αποκρισης του γκαζιου και κατι ψιλορεταρισματα που ειχα στα ξεκινηματα απο σταση εξαφανιστηκαν.
Gotcha - Παρ 26 Ιούν 2015, 08:43:38
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν ξερω κατα ποσο καθαριζεται η πεταλουδα. γτ το fail το κανει το μοτερ.

Βεβαια, ισως το σφαλμα απο την πεταλουδα να σχετιζεται και το οτι εχανα λαδια απο την παροχη λαδιου μεσα στην τουρμπινα. Ισως να περασε extra μουργα προς τα μεσα, με αποτελεσμα να την κανει κωλο και να τα παιξει
reselie-206 - Παρ 26 Ιούν 2015, 09:18:29
Θέμα δημοσίευσης:
Kαι εγώ τότε είχα το ίδιο θέμα με λάδια αλλα η πεταλούδα χάλασε στο μηχανισμό της εσωτερικά δηλαδή στα γρανάζια..
genik - Τετ 15 Ιούλ 2015, 11:10:12
Θέμα δημοσίευσης:
Πως μπορεί να καθαριστεί η πεταλούδα παιδιά;
nick sapanidis - Δευ 07 Σεπ 2015, 14:14:24
Θέμα δημοσίευσης:
Η πεταλούδα βρίσκεται κάτω από το φιλτροκουτι; Θέλω να την βγάλω για καθαρισμό γιατί μάλλον έχω θέμα. Με τον διακόπτη ανοιχτό πατώντας το γκάζι κάνει θόρυβο. Όπως είπε πριν ο reselie-206 ακούω κάτι σαν γρανάζια να βαρανε. Κάτι κοψίματα κάνει μόλις ξεκινάς . Check και safe mode δεν έχω ακόμα.. Για να δούμε. Πάντως αν κάποιος γνωρίζει ακριβώς που είναι ας μου πει για να μην ξυλωνω τζάμπα πράγματα μέχρι να την βρω.
makis106 - Δευ 07 Σεπ 2015, 14:29:15
Θέμα δημοσίευσης:
Ειναι κατω-αριστερα απο την πολλαπλη εισαγωγης. Παντως σε ολα φυσιολογικα ακουγεται ο μηχανισμος της πεταλουδας με ανοιχτο τον διακοπτη και πατημα του γκαζιου.
nick sapanidis - Δευ 07 Σεπ 2015, 14:59:10
Θέμα δημοσίευσης:
Τι εννοείς Μάκη? είναι φυσιολογικό αυτό που ακούγεται με ανοιχτό το διακόπτη? επισης προσβαση στην πεταλουδα εχουμε απο κατω αμα σηκωθει το αμαξι η μονο απο πανω?
reselie-206 - Δευ 07 Σεπ 2015, 15:59:01
Θέμα δημοσίευσης:
το φυσιολογικό είναι να ακούγεται ομαλός ήχος σερβομηχανισμού.. το ανώμαλο είναι να ακούγεται σαματάς λές και αλέθεις παξιμάδια
nick sapanidis - Δευ 07 Σεπ 2015, 16:45:50
Θέμα δημοσίευσης:
Χαχαχαχα...Ακούγεται η πεταλούδα που ανοίγει και κλείνει η τέλος πάντων ο μηχανισμός της.. Κάτι engine management system faulty με πετάει τελευταία αντί για depolution (δεν έχω καταλύτη) γι αυτό είπα να τσεκάρω την πεταλούδα!
makis106 - Τρι 08 Σεπ 2015, 06:33:52
Θέμα δημοσίευσης:
nick sapanidis έγραψε:
Χαχαχαχα...Ακούγεται η πεταλούδα που ανοίγει και κλείνει η τέλος πάντων ο μηχανισμός της.. Κάτι engine management system faulty με πετάει τελευταία αντί για depolution (δεν έχω καταλύτη) γι αυτό είπα να τσεκάρω την πεταλούδα!
το διαγνωστικο τι κωδικό βγαζει?
nick sapanidis - Τρι 08 Σεπ 2015, 11:35:14
Θέμα δημοσίευσης:
P0420 Catalyst System Efficiency Below Threshold (Bank 1)
saikoe_39 - Τρι 08 Σεπ 2015, 13:24:58
Θέμα δημοσίευσης:
Κλάιν...άστο να το βγάζει..
nick sapanidis - Τρι 08 Σεπ 2015, 17:25:55
Θέμα δημοσίευσης:
Thumb Left
Έτσι ακριβώς!!!
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr