PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - Σβήσιμο κινητήρα όταν πατάω το συμπλέκτη

ippokampos - Πεμ 18 Ιούν 2015, 22:16:44
Θέμα δημοσίευσης: Σβήσιμο κινητήρα όταν πατάω το συμπλέκτη
Καλησπέρα είμαι καινούριος στο φόρουμ και είπα να γράψω κι εγώ τον πόνο μήπως και πάρω καμιά απάντηση.
Πριν 2 χρόνια πήρα μεταχειρισμένο από την αντιπροσωπεία της Peugeot στη Ρόδο ένα 307 1,4 του 2003 (58.000km) δίνοντας μου και εγγύηση 6 μήνες καλής λειτουργίας.
Τον πρώτο μήνα όλα πήγαιναν τέλεια, μέχρι που μια μέρα σ'ένα κατέβασμα απο 3η προς 2α σβήνει ο κινητήρας (ανάβουν τα λαμπάκια στο ταμπλό) και παραλίγο να σκοτωθώ κιόλας.Μέχρι να πάω σπίτι το χε κάνει μερικές φορές ΜΟΝΟ στο κατέβασμα απλά πατώντας το συμπλέκτη και έπαιρνε πάλι μπρος απότομα όταν τον άφηνα τελείως και γύριζα το κλειδί στη μίζα όταν δεν έπαιρνε έτσι.
Το πήγα στην αντιπροσωπεία και μου καθάρισαν λέει την πεταλούδα του γκαζιού. Όντως για 7-8 μήνες να το είχε κάνει 1-2 φορές πια. Μετά πάλι τα ίδια.Από τότε το έχω πάει σε 2 συνεργεία + πάλι της αντιπροσωπείας και όλοι μου λέγαν ότι στον εγκέφαλο δεν βλέπουμε τπτ και ότι την πεταλούδα την έχουν καθαρίσει καλά. Και όποτε το οδηγούσαν λίγο να το δουν ποτέ δεν έσβηνε σε κανέναν εν κινήσει.Και τελοσπάντων δεν μου δινε κανεις μια σαφή απάντηση.
Αν είχε κάποιος το ίδιο πρόβλημα θα ήθελα μια συμβουλή στο που να κατευθυνθώ γιατί ,μιας και δεν ξέρω απο αυτοκινητα παρά τα βασικά,και τα συνεργεία μπορεί να σε βάλουν να αλλάξεις και ολοκληρη τη μηχανή που λέει ο λόγος
207swo - Κυρ 21 Ιούν 2015, 08:07:32
Θέμα δημοσίευσης:
Πολύ μικρό κόστος και εύκολο στη δοκιμή είναι να αλλάξεις έναν αισθητήρα πεντάλ συμπλέκτη. Η δουλειά του είναι να δίνει σήμα στον εγκέφαλο ώστε να ρίχνει τις στροφές για να γίνονται πιο ομαλά οι αλλαγές ταχύτητας. Πιθανώς να κολλάει μερικές φορές και να επιδεινώνει την κατάσταση όταν έχεις χαμηλές στροφές.

Αν το αυτοκίνητό σου έχει τον κινητήρας KFU (16V/90hp) και ταυτόχρονα αντιμετωπίζεις προβλήματα με ρεταρίσματα όταν είναι κρύο, πήγαινε ξανά στην αντιπροσωπεία να δείτε τους αισθητήρες "λ" και να το δοκιμάσετε τηλεφόρτωση/αναβάθμιση του εγκεφάλου κινητήρα μαζί με αρχικοποίηση πεταλούδας.

Δεν ξέρω αν σου πρότειναν κάποια τέτοια λύση, αν όχι ρώτα τους αν γίνεται να κάνεις μόνο την αναβάθμιση του εγκεφάλου κινητήρα σαν πρώτο βήμα γιατί οι "λ" είναι αρκετά ακριβοί.

Επίσης εφόσον δεν παρουσιάζει βλάβη στο διαγνωστικό, πρότεινέ τους να επικοινωνήσουν με Γαλλία για έναν πιο εις βάθος έλεγχο (κανονικά αυτοί θα έπρεπε να τον πουν αυτό).

ΥΓ: Μήπως ο προηγούμενος κάτοχος ενσωμάτωσε σύστημα start&stop? Smile
STELIOS - Δευ 22 Ιούν 2015, 10:23:35
Θέμα δημοσίευσης:
Βασικο ερωτημα, ειναι το 8βαλβιδο η το 16βαλβιζο μοντελο ?

Το 8βαλβιδο ηταν με τη ντιζα/μηχανικη πεταλουδα ενω για στο 16βαλβιδο ειχε τη καινουρια κεφαλη με το ηλεκτρονικο γκαζι.

Εμενα μου ακουγεται σαν μοτερακι ρελαντι στα τελευταια του.
Andreasf1 - Δευ 22 Ιούν 2015, 13:33:56
Θέμα δημοσίευσης:
STELIOS έγραψε:
Βασικο ερωτημα, ειναι το 8βαλβιδο η το 16βαλβιζο μοντελο ?

Το 8βαλβιδο ηταν με τη ντιζα/μηχανικη πεταλουδα ενω για στο 16βαλβιδο ειχε τη καινουρια κεφαλη με το ηλεκτρονικο γκαζι.

Εμενα μου ακουγεται σαν μοτερακι ρελαντι στα τελευταια του.


Θα το έλεγα και εγώ αλλά αν κατάλαβα καλά το κάνει μόνο όταν πατάς συμπλέκτη;; δλδ αν είσαι σταματημένος και πατάς συμπλέκτη, σβήνει;;

Αν όχι, και είναι το 8v μοτέρ τοτε στεκαρε μοτεράκι ρελαντί ή τον μαπ.
STELIOS - Τρι 23 Ιούν 2015, 13:27:32
Θέμα δημοσίευσης:
Το παθαινα κ'εγω στο 206 (1.4 8β) οταν πατουσα συμπλεκτη (αλλα οχι στο ρελαντι).
Συμβαινει γιατι οταν πατας συμπλεκετη εν κινηση πεφτουν αποτομα οι στροφες και δεν "προλαβαινει" το μοτερακι να πιασει ρελαντι.
Αλλα εμενα μου το εκανε το χειμωνα σε κρυο καιρο, με το που επιανε ζεστη σταματουσε η τελος παντων το εκανε σπανια.
ippokampos - Κυρ 28 Ιούν 2015, 17:50:15
Θέμα δημοσίευσης:
Καλησπέρα και πάλι , τώρα είδα τις απαντήσεις σας κι ευχαριστώ που μπήκατε στον κόπο. Ναι το 8V είναι το δικό μου μοντέλο. Στην αντιπροσωπεία δεν μου προτείναν τπτ. Μόνο ας πουμε καθάρισε μ'ενα υγρο την πεταλούδα χωρίς φυσικά να την βγάλει έξω(ειδα τα threads με τον σωστό καθαρισμό της και κουνούσα το κεφάλι μου.) Το βαλε απλα στο διαγνωστικό είδε ότι δεν υπάρχει σχετικό σφάλμα και μου ανέφερε ότι μπορεί να είναι πολλά και διάφορα.

Το σβήσιμο γίνεται πάντα εν κινήσει και πάντα στο κατέβασμα(συνήθως απο 3η σε 2α) Ο δεικτης των στροφών απλά πέφτει με τη μία στο 0 χωρίς να κρατάει ρελαντί. Όταν κρατάει το βλέπω που κατεβαίνει ας πουμε πιο γλυκά και μένει.
TopGear - Κυρ 28 Ιούν 2015, 20:20:43
Θέμα δημοσίευσης:
Αν λες ανάβουν λαμπάκια, χάνεις λογικά και υδραυλική υποβοήθηση, σκληραίνουν φρένα κτλ, το πιο πιθανό είναι αισθητήρας ρελαντί. Μου το έκανε και μένα παλιά.
Gotcha - Δευ 29 Ιούν 2015, 10:07:27
Θέμα δημοσίευσης:
Και φανταζομαι οταν εισαι εν κινηση και αφησεις συμπλεκτη με ταχυτητα μεσα, ολα καλα ? Το χα παθει και γω το 2002 σε 206 1.1 8v. Δεν θυμαμαι καλα, αλλα νομιζο και σε μενα κατι επαιζε με τον αισθητηρα ρελαντι
Giannis307 - Δευ 29 Ιούν 2015, 17:05:40
Θέμα δημοσίευσης:
μοτερακι ρελαντι
ippokampos - Πεμ 02 Ιούλ 2015, 17:45:59
Θέμα δημοσίευσης:
Ναι όταν αφήνω τον συμπλέκτη με ταχυτητα δίνει απότομα και ανάβει πάλι.
Τωρα όσο για την υποβοηθηση και τα φρένα δεν σκληραίνουν όπως ας πουμε ειναι ακινητοποιημένο.

Ένα άλλο θέμα που προέκυψε είναι ότι ο δείκτης της βενζίνης δεν δείχνει τη στάθμη και το λαμπάκι αναβοσβήνει μόνιμα όπως και στον υπολογιστή που δείχνει -------. Το πήγα σ έναν άλλο ηλεκτρολόγο , κοίταξε το φλοτέρ ήταν οκ.
Το βαλε στο διαγνωστικό και έδωσε εντολή στο δείκτη και κουνιόταν πάνω κάτω μια χαρά. Όλα αυτά χωρίς κανένα σφάλμα κιόλας. Καμιά ιδέα;

Αυριο θα το πάω σ'εναν μηχανικό (4ος) να μου πει κι αυτος. (Τουλάχιστον να το ψάξει το θέμα κι οχι να μου λέει αρλούμπες επειδη βαριεται.) και θας πω και παλι.
ippokampos - Σαβ 04 Ιούλ 2015, 02:06:05
Θέμα δημοσίευσης:
Για το θέμα του δείκτη της βενζίνης τελικά έφταιγε η bsi Crying or Very sad . Εκεί που κατέληγε το βύσμα απο την πλεξούδα που εχει και τα καλώδια του φλοτέρ
ήταν σαν οξειδωμένη(μια γαλανή σκονη).Την καθάρισε και δοκίμασε αλλα τζίφος.Με μια άλλη bsi (για αλλο μοντελο 307) ο δεικτης έδειχνε κανονικά...
ippokampos - Παρ 25 Σεπ 2015, 15:14:37
Θέμα δημοσίευσης:
Λόγω οικονομικών δυσκολιών το παράτησα για λίγο το θέμα με το ξαφνικό σβήσιμο. Αφού επισκέφθηκα το μηχανικό για αλλαγή δίσκου-πλατό-ρουλεμάν μες τη βδομάδα,
είπαμε να δοκιμάσουμε να αλλάξουμε τον αισθητήρα στροφών (ήταν και η πιο φθηνή λύση). Δεν ξέρω αν χρειάζεται προσαρμογή στο διάβασμα απο τον εγκέφαλο, αλλά μου ξανασβησε την ίδια μέρα 2 φορές με τη σύμπλεξη στο κατέβασμα.
Επειδή τσατίστηκα επισκέφθηκα έναν άλλο μηχανικό που μου συνέστησε ενας γνωστός και αφού του είπα το πρόβλημα κατευθείαν έβγαλε και κοίταξε τη φίσα του αισθητήρα MAP , και με ένα δοκιμαστικό διορθωσε λίγο τα σιδεράκια της φίσας μήπως και δεν έκανε επαφή.Μου είπε αν επιμείνει να περάσω τη δευτέρα να τον αλλάξουμε.Η αληθεια ειναι ότι απο χθες το βράδυ δεν μου χει κάνει κάτι. Επειδή προτείνατε το μοτεράκι του ρελαντί, αν ήταν αυτό δε θα μου έκανε σκαμπανεβάσματα στις στροφές στο ρελαντί;;; Εμένα απλά πέφτει στο 0 αφού πατήσω συμπλέκτη εν κινήσει.Όταν είμαι σταματημένος δεν έχει θέμα στο να κρατάει ρελαντί. Τέλος αν φταίει ο MAP υπάρχει και κάποιο άλλο σύμπτωμα που μπορώ να προσέξω ας πουμε σχετικά εύκολα ;;; Ευχαριστώ
ippokampos - Δευ 12 Οκτ 2015, 16:35:17
Θέμα δημοσίευσης:
Μπορεί κάποιο να μου πει σε ποιο σημείο βρίσκεται το μοτερ ρελαντί στο 307 μου (75hp . 1400 , 2002). Αν γινεται και απαντηση με φωτογραφία θα ηταν οτι καλυτερο.Ευχαριστώ.
athanas - Δευ 12 Οκτ 2015, 22:44:30
Θέμα δημοσίευσης:
ippokampos έγραψε:
Μπορεί κάποιο να μου πει σε ποιο σημείο βρίσκεται το μοτερ ρελαντί στο 307 μου (75hp . 1400 , 2002). Αν γινεται και απαντηση με φωτογραφία θα ηταν οτι καλυτερο.Ευχαριστώ.



λογικα η πεταλουδα που εχει το μοτερ σου ειναι αυτη της εικονας

https://bartebben.nl/dailySQL/Images/img_ic/gi0s8u17.jpg

ειναι το πανω "βαρελακι" που βλεπεις (magneti marelli vdo που γραφει)
ippokampos - Τρι 13 Οκτ 2015, 15:25:58
Θέμα δημοσίευσης:
Σ'ευχαριστώ πολύ.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr