PSClub - Hellas

Νέα - Citroen C4

Vaggelis - Σαβ 03 Μάϊ 2003, 21:55:10
Θέμα δημοσίευσης: Νέο Citroen C4


Είθισται κάθε φορά που παρουσιάζεται ένα νέο μοντέλο, όλοι να λένε ή να γράφουν πόσο σημαντικό είναι για τον κατασκευαστή του. Το ίδιο ισχύει και στην περίπτωση του διαδόχου της Xsara για τον οποίο η Citroen δεν τρέφει απλώς μεγάλες προσδοκίες αλλά φέρεται σίγουρη για την επιτυχία του.

Πρωταρχικός στόχος της γαλλικής φίρμας ήταν να κατασκευάσει ένα μοντέλο που θα κατορθώσει να τραβήξει το βλέμμα του κοινού από τα Ford Focus, VW Golf, Opel Astra και φυσικά από το "αδελφό" -αλλά πάντοτε ανταγωνιστικό- Peugeot 307.Για το λόγο το C4 δανείζεται αρκετά στοιχεία από το concept car C-Airdream που παρουσιάστηκε στο Παρίσι τον περασμένο Σεπτέμβριο ενώ σε επιμέρους τμήματα του αυτοκινήτου είναι εμφανείς οι επιρροές τόσο από το C3 όσο και από το επερχόμενο C2.


Η "γωνιώδης" σχεδίαση είναι σαφώς επηρεασμένη από παλαιότερα μοντέλα της φίρμας όπως τα CX και XM και επελέγη -σύμφωνα με τα στελέχη της- ώστε να εξασφαλισθεί ο καλύτερος δυνατός αεροδυναμικός συντελεστής με προφανή οφέλη τόσο στον τομέα της οικονομίας καυσίμου όσο και σε εκείνον των επιδόσεων. Η επίσημη παρουσίαση της C4 αναμένεται να πραγματοποιηθεί στο Παρίσι, το Σεπτέμβριο του 2004 και εντάσσεται στο πρόγραμμα των παρουσιάσεων της Citroen που ξεκίνησε πριν από περίπου δύο μήνες στη Γενεύη με το C2 JWRC -το οποίο αποτελεί προάγγελο του C2 που αντικαθιστά το Saxo και θα παρουσιαστεί στη Φρανκφούρτη τον ερχόμενο Σεπτέμβριο- και θα συνεχισθεί με την εμφάνιση του C4 WRC στη Γενεύη το 2004.


Σύμφωνα με πληροφορίες το νέο μεσαίο μοντέλο της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας θα είναι διαθέσιμο με έξι διαφορετικούς κινητήρες, ωστόσο τα πράγματα όσον αφορά τα μοτέρ βενζίνης είναι μπερδεμένα καθώς -προς το παρόν- γίνεται λόγος μόνο για δύο σύνολα 1,4 και 1,8 λίτρων με απόδοση 75(!) και 120 ίππων (???!!!) αντίστοιχα. Αντίθετα στην περίπτωση των diesel οι οποίοι θα είναι και οι δημοφιλέστεροι στην υπόλοιπη Ευρώπη η βασική έκδοση θα εξοπλίζεται με το μοτέρ των 1,4 λίτρων HDi που τοποθετείται και στο C3 και αποδίδει 92 ίππους ενώ στην αμέσως επόμενη έκδοση θα τοποθετείται ο κινητήρας των 1,6 λίτρων που εξελίχθηκε από κοινού με τη Ford και αποδίδει 90 και 110 ίππους ανάλογα με τις ρυθμίσεις.


Η κορυφαία πετρελαιοκίνητη έκδοση θα φέρει ένα ολοκαίνουργιο μοτέρ 2,0 λίτρων HDi ισχύος 136 ίππων. Το C4 θα διατίθεται αρχικά σε τρίθυρες και πεντάθυρες εκδόσεις ενώ το 2005 αναμένεται η έκδοση Estate η οποία θα διακρίνεται για το ιδιόμορφο πίσω μέρος της, που παραπέμπει στο μοντέλο Ami 6 του 1961.


Πηγή: Auto Express
Αναδημοσίευση: auto.in.gr

DimiP - Κυρ 04 Μάϊ 2003, 14:09:13
Θέμα δημοσίευσης:
ρε κολημα με τα 75 αλογα!!! Evil Evil Evil Evil Evil

δωστε κανα αλογακι στο λαο ρε σεις !!!
Δημήτριος - Κυρ 04 Μάϊ 2003, 18:52:06
Θέμα δημοσίευσης:
DimiP έγραψε:
ρε κολημα με τα 75 αλογα!!! Evil Evil Evil Evil Evil

δωστε κανα αλογακι στο λαο ρε σεις !!!


Πάντως εγώ θα αγόραζα την έκδοση με τον diesel, χωρίς την παραμικρή σκέψη...
Στην Ελλάδα όμως απαγορεύεται να είσαι ρηξικέλευθος... Τι να πει κανείς...
Vaggelis - Δευ 05 Μάϊ 2003, 09:16:15
Θέμα δημοσίευσης:
Λίγο υπομονή παιδιά...
Από το 2004 με την Ολυμπιάδα, ίσως δούμε λίγο φώς...
Αν τότε απελευθερωθούν πλήρως οι diesel στην χώρα μας...
Vaggelis - Παρ 20 Φεβ 2004, 10:09:46
Θέμα δημοσίευσης: Citroen C4


Καμία πληροφορία δεν υπάρχει για το νέο WRC της γαλλικής φίρμας εκτός φυσικά από τον τόπο που θα παρουσιαστεί για πρώτη φορά στο κοινό

Όπως φαίνεται, μετά τις επιτυχίες της στο WRC, η Citroen έχει παγιώσει την τακτική να αποκαλύπτει πρώτα τις αγωνιστικές εκδόσεις και κατόπιν τα μοντέλα παραγωγής.

Όπως και στην περίπτωση του C2, στη Γενεύη θα παρουσιαστεί ένα αγωνιστικό με την ονομασία "Sport Concept Car", το οποίο προετοιμάζει το έδαφος όχι μόνο για το νέο εκπρόσωπο της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας στα ράλι αλλά και για την επερχόμενη C4.


Πηγή: Citroen / in.gr
glf - Τρι 24 Φεβ 2004, 11:05:49
Θέμα δημοσίευσης:
εγώ ξέρω ότι η σωστή γαλλική πολεμική μηχανή είναι χρώματος κόκκινου... Very happy
Vaggelis - Τρι 09 Μάρ 2004, 22:04:39
Θέμα δημοσίευσης:


Τα αγωνιστικά αυτοκίνητα και ιδιαίτερα αυτά που βασίζονται σε μοντέλα παραγωγής, χρησιμοποιούνταν ανέκαθεν από τις αυτοκινητοβιομηχανίες για την ενίσχυση του κύρους τους. Πέρα όμως από "εργαλεία" των τμημάτων marketing, τα αυτοκίνητα αυτά, τα οποία κρύβουν στα μηχανικά τους μέρη πλήθος καινοτομιών, αποτελούν επίσης μέσο επίδειξης για το τι είναι ικανές να πετύχουν οι εταιρείες και οι μηχανικοί τους σε τεχνολογικό επίπεδο.

Μέχρι πρότινος, η συνήθης τακτική των τμημάτων marketing "απαιτούσε" να παρουσιάζεται πρώτα ένα νέο αυτοκίνητο σε έκδοση παραγωγής και μετέπειτα να ακολουθεί η αγωνιστική του έκδοση.

Η σειρά αυτή καταρρίφθηκε από την Citroen πέρσι με το C2 Junior WRC, το οποίο η γαλλική εταιρεία παρουσίασε αρχικά στη Γενεύη και λίγους μήνες αργότερα ακολούθησε η έκδοση παραγωγής. Το πείραμα μάλλον κρίθηκε επιτυχημένο για την γαλλική εταιρεία και το γεγονός αυτό την ώθησε να το επαναλάβει και με το επόμενο μοντέλο της.

Στη φετινή Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης η Citroen παρουσίασε, σε μορφή πρωτοτύπου, την αγωνιστική έκδοση του C4, του νέου της μοντέλου που θα κληθεί σε λίγους μήνες να αντικαταστήσει την Xsara στην μικρομεσαία κατηγορία και την Xsara WRC στις Ειδικές Διαδρομές του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι.

To C4 Sport, όπως ονομάζει η εταιρεία το πρωτότυπο, ήταν αδιαμφισβήτητα ένα από τα πιο ενδιαφέροντα μοντέλα της έκθεσης και ένα από αυτά που μαγνήτισαν το βλέμμα χιλιάδων επισκεπτών. Το συγκεκριμένο concept αποκαλύπτει τη σχεδιαστική φιλοσοφία των μελλοντικών μοντέλων της Citroen και ίσως την τάση που θα επικρατήσει στα αγωνιστικά αυτοκίνητα των αγώνων Ράλι τα επόμενα χρόνια.

Στο εμπρός τμήμα ξεχωρίζουν τα μεγάλα φωτιστικά σώματα που εκτείνονται μέχρι τα φτερά και η νέα μάσκα που θα υιοθετήσει η εταιρεία στα μοντέλα της, την οποία και πρωτοείδαμε στα επίσης πρωτότυπα μοντέλα C-Airlounge και C-Airdream.

Η δυναμική όψη του αυτοκινήτου τονίζεται από τις μεγάλες εισαγωγές αέρα, οι οποίες στην έκδοση WRC θα φροντίζουν για την επαρκή ψύξη του κινητήρα και του εμπρός συστήματος πέδησης.

Το κεκλιμένο παρμπρίζ τονίζει τoν δυναμισμό και ενισχύει την αεροδυναμική του αμαξώματος, όπως άλλωστε συμβαίνει και με την οροφή, η οποία αρχίζει να χαμηλώνει από το ύψος της μεσαίας κολόνας. Αυτά, σε συνδυασμό με το υπερυψωμένο πίσω μέρος και τα τραπεζοειδή παράθυρα, σου δίνουν την αίσθηση ενός coupe αμαξώματος.

Τα μεγάλα κάθετα πίσω φωτιστικά σώματα, το διάφανο τμήμα στην πόρτα του χώρου αποσκευών -παρόμοιο με αυτό της Mercedes-Benz SportsCoupe- και η μεγάλη αεροτομή ολοκληρώνουν την εξωτερική εμφάνιση του C4 Sport. Οι εξωτερικές του διαστάσεις φθάνουν τα 4,286 μέτρα σε μήκος, 1,79 μέτρα σε πλάτος και 1,4 μέτρα σε ύψος. Τέλος το μεταξόνιο δεν ξεπερνάει τα 2,6 μέτρα.

Η εξωτερική εμφάνιση αυτού του concept car επιδεικνύει πολλά από τα χαρακτηριστικά που θα φέρει το C4 στην τελική του μορφή, δεν συμβαίνει όμως το ίδιο και με το γυμνό, αγωνιστικό, εσωτερικό του στο οποίο ξεχωρίζουν το κάθετα τοποθετημένο χειρόφρενο και ο μοχλός αλλαγής των ταχυτήτων πίσω από το τιμόνι.

Τα bucket καθίσματα και οι τελείως απαραίτητοι διακόπτες για την λειτουργία των ηλεκτρονικών συστημάτων συμπληρώνουν την εικόνα των "θέσεων εργασίας" του πληρώματος, για την ασφάλεια του οποίου φροντίζει ο κλωβός ασφαλείας.

Πηγή: in.gr
Vaggelis - Δευ 19 Ιούλ 2004, 21:10:50
Θέμα δημοσίευσης:





Ο αντικαταστάτης της Xsara στην αγορά των πωλήσεων αλλά και στους αγώνες αυτοκινήτων WRC, θα είναι το C4. Ο νέος εκπρόσωπος της γαλλικής εταιρίας στην κατηγορία C θα παρουσιαστεί στη Διεθνή Έκθεση του Παρισιού στις 23 Σεπτεμβρίου. Το νέο C4 θα διατίθενται σε πεντάθυρες εκδόσεις αλλά και κουπέ.
Η οικογενειακή και συνάμα πεντάθυρη εκδοχή διαθέτει περισσότερες καμπύλες, ενώ αντίθετα οι κουπέ αφήνουν με το σχεδιασμό τους μία περισσότερο δυναμική και σπορτίφ εικόνα, η οποία απορρέει από τις κοφτές γραμμές του.
Το νέο Citroen C4 με τις εκλεπτυσμένες και ρευστές γραμμές προσδίδει στο αυτοκίνητο σωστή αεροδυναμική (αεροδυναμικός συντελεστής cd 0.28), γεγονός που εγγυάται και κορυφαίες επιδόσεις.

Στον εσωτερικό διάκοσμο...
...δεσπόζουν οι τεχνολογικές καινοτομίες, οι οποίες είναι σχεδιασμένες να υπηρετούν και να προσφέρουν τις μέγιστες δυνατότητες στους επιβαίνοντες. Στο πολυχρηστικό τιμόνι φιλοξενούνται πλήθος λειτουργιών και είναι σχεδιασμένο κατά τέτοιο τρόπο που να προσφέρει σωστή εργονομία στον οδηγό. Ο πίνακας οργάνων δίνει πληροφορίες στον οδηγό μέσα από μία οθόνη πολλαπλών ενδείξεων, ο φωτισμός της οποίας συνδυάζεται με τις συνθήκες φωτισμού του περιβάλλοντος.
Μερικές από τις ηλεκτρονικές ευκολίες είναι το πρωτοποριακό σύστημα ειδοποίησης αλλαγής λωρίδας κυκλοφορίας. Αυτό λειτουργεί κυρίως στους αυτοκινητόδρομους ή πολυσύχναστους δρόμους και ειδοποιεί ακαριαία τον οδηγό σε περίπτωση που αλλάξει λωρίδα και δεν το καταλάβει. Μερικά ακόμη είναι η ειδοποίηση υπέρβασης ορίου ταχύτητας και το σύστημα ανίχνευσης χαμηλής πίεσης ελαστικών.
Τα μηχανικά σύνολα σύμφωνα με πληροφορίες που έχει δώσει στη δημοσιότητα η Citroen, θα είναι πέντε 16-βάλβιδοι κινητήρες βενζίνης και τρεις πετρελαίου. Στην πρώτη περίπτωση η χωρητικότητα θα ξεκινάει από τα 1400 κ.εκ. και θα φτάνει μέχρι τα 2000 κ.εκ με ιπποδύναμη που θα φτάνει μέχρι και τους 180 ίππους. Αντίθετα οι πετρελαιοκινητήρες θα ξεκινούν από 92 ίππους και θα φτάνουν μέχρι τους 138 ίππους. Οι περισσότεροι από αυτούς θα πληρούν τις προδιαγραφές EURO IV.

Πηγή: e-go.gr
Recifees - Τρι 20 Ιούλ 2004, 16:08:24
Θέμα δημοσίευσης:
Σαν ευθυγραμισμένο 323 προηγούμενης γενιάς μου φαίνεται Confused
shark_zak - Τετ 21 Ιούλ 2004, 22:56:13
Θέμα δημοσίευσης:
ωραιο ειναι....
το 4πορτο φερνει και λιγο απο focus...νομιζω.... Silly
Steve - Παρ 23 Ιούλ 2004, 03:22:08
Θέμα δημοσίευσης:
Θέλω ένα με WRC look Razz

Όμορφο δείχνει πάντως! Wink
netblaster - Σαβ 24 Ιούλ 2004, 11:34:14
Θέμα δημοσίευσης:
Τουλαχιστον, δειχνει πιο σπορτιφ απο αυτο που ειδαμε στις πρωτες φωτο του 308!!! Καλο ειναι, αν και λιγο "προχωρημενο", πραγμα που θα διχασει...
Recifees - Κυρ 25 Ιούλ 2004, 08:38:47
Θέμα δημοσίευσης:
netblaster έγραψε:
Τουλαχιστον, δειχνει πιο σπορτιφ απο αυτο που ειδαμε στις πρωτες φωτο του 308!!! Καλο ειναι, αν και λιγο "προχωρημενο", πραγμα που θα διχασει...



Κλασσική Citroen η σου αρέσει ή την μισείς
kavaliotis - Σαβ 25 Σεπ 2004, 03:57:54
Θέμα δημοσίευσης:
Δηλαδη σας αρεσε το 3πορτο απο πισω ρε παιδια? Τυφλος πρεπει να ειμαι τελικα γιατι εμενα μου φαινεται ΕΝΤΕΛΩΣ ΚΑΓΚΟΥΡΙΚΟ το πισω μερος και μου θυμιζει κατι αποτυχημενα αμαξια που τα οδηγουνε α******!!!! (no offense!). Το 5πορτο καλο φαινεται αλλα αν το επαιρνα το πρωτο που θα εκανα ειναι να βρω κανενα aftermarket mod να βγαλω το ηλιθιο σημα της Citroen και να βαλω γριλιες (ψαθα) στην θεση του... Και καλυτερο look θα εχει, και θα λειπει το χαζο σημα, και καλυτερη ψυξη θα εχει η μηχανη! Αληθεια ποσα αλογα ειπαμε εχει το 1.6? Και ποτε ερχεται Ελλαδα? Τιμη ξερουμε?
netblaster - Σαβ 25 Σεπ 2004, 12:32:32
Θέμα δημοσίευσης:
Εχει και μερικα ασυνηθιστα πραγματα στο εσωτερικο, οπως για παραδειγμα, το κεντρικο τμημα του τιμονιου που εχει πανω τα κουμπακια, αεροσακο, θα παραμενει σταθερο και θα περιστρεφεται μονο η στεφανη!!! Και θα ειναι καλο αυτο τωρα??? Εγινε λεει χαριν τις ασφαλειας, ωστε να ειναι ο αεροσακος συνεχως στη σωστη θεση μπροστα στο προσωπο του οδηγου!!! Και ακουστε και το αλλο...θα εχει και ενα συστημα αρωματισμου του εσωτερικου!!! Θα διαλεγεις εσυ το αρωμα στην αντιπροσωπεια, θα σου γεμιζουν το δοχειο, και ανα τακτα χρονικα διαστηματα θα αρωματιζεται το εσωτερικο!!! Αυτο το βρισκω αρκετα εξυπνο... Wink
shark_zak - Πεμ 07 Οκτ 2004, 00:48:29
Θέμα δημοσίευσης:
netblaster έγραψε:
Και ακουστε και το αλλο...θα εχει και ενα συστημα αρωματισμου του εσωτερικου!!! Θα διαλεγεις εσυ το αρωμα στην αντιπροσωπεια, θα σου γεμιζουν το δοχειο, και ανα τακτα χρονικα διαστηματα θα αρωματιζεται το εσωτερικο!!! Αυτο το βρισκω αρκετα εξυπνο... Wink


αρκετα εξυπνο, αλλα και αλλος ενας τροπος να σου περνει λεφτα η αντιπροσωπεια, αν δεν μπορεις και μονος σου να το γεμισεις.... Idea Wink
gianic - Πεμ 07 Οκτ 2004, 17:54:28
Θέμα δημοσίευσης:
Recifees έγραψε:
Κλασσική Citroen η σου αρέσει ή την μισείς


Σωστά , αλλωστε υπαρχουν απειρα παραδειγματα DS, SM, CX, XM καιρος ειναι να βρει τον παλιο της χαρακτηρα , αν και δυσκολο
Παντως αν εψαχνα αυτοκινητο στην κατηγορια της C4 θα την επαιρνα σιγουρα (2θυρη)
o κωλος της μ αρεσει , ειναι ενα μπασταρδεμα ΧΜ και CX . γουσταρω γουσταρω!
geopili - Παρ 12 Νοέ 2004, 01:21:04
Θέμα δημοσίευσης: Citroen C4: Τέλος Νοεμβρίου στην Ελλάδα
Με τιμή που είναι πιθανό να ξεκινά, για τη βασική 3θυρη έκδοση με τον κινητήρα των 1,4 λίτρων, κάτω από τα 14.000 ευρώ, θα διατίθεται από τα τέλη Νοεμβρίου το Citroen C4 στην ελληνική αγορά, προκειμένου να προσπαθήσει να ανταγωνιστεί τα VW Golf, Toyota Corolla, Opel Astra, Ford Focus και Peugeot 307.

Περισσότερα: http://www.automotopress.gr
geopili - Κυρ 14 Νοέ 2004, 19:37:47
Θέμα δημοσίευσης:
Αποστολή Biarritz: Όλες οι λεπτομέρειες για το νέο Citroen C4

Με τιμή που ίσως να κινείται οριακά κάτω από τα 14.000 ευρώ, όπως πρώτο αποκάλυψε το Automotopress, αναμένεται να ξεκινήσει η διάθεση του νέου Citroen C4 στην Ελλάδα, από το τέλος Νοεμβρίου (μεταξύ 29 Νοεμβρίου και 4 Δεκεμβρίου). Η κορυφαία 3θυρη έκδοση με τους 180 ίππους, αναμένεται να έχει κόστος 23.500 ευρώ.

Αναλυτικά τα πλέον ενδιαφέροντα στοιχεία για το νέο C4, είναι:

http://www.automotopress.gr/showarticle.asp?ID=699
Vaggelis - Δευ 15 Νοέ 2004, 09:00:07
Θέμα δημοσίευσης:
geopili έγραψε:
Αποστολή Biarritz: Όλες οι λεπτομέρειες για το νέο Citroen C4

Με τιμή που ίσως να κινείται οριακά κάτω από τα 14.000 ευρώ, όπως πρώτο αποκάλυψε το Automotopress, αναμένεται να ξεκινήσει η διάθεση του νέου Citroen C4 στην Ελλάδα, από το τέλος Νοεμβρίου (μεταξύ 29 Νοεμβρίου και 4 Δεκεμβρίου). Η κορυφαία 3θυρη έκδοση με τους 180 ίππους, αναμένεται να έχει κόστος 23.500 ευρώ.

Αναλυτικά τα πλέον ενδιαφέροντα στοιχεία για το νέο C4, είναι:

http://www.automotopress.gr/showarticle.asp?ID=699



Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked
Τι λες τώρα;;;;
Πίστευα οτι μέχρι στιγμής, η Mazda είχε κάνει την κίνηση ματ με την τιμή του RX-8 με τα 192 άλογα......
¶λλα αν ευσταθούν οι πληροφορίες, νομίζω οτι θα έχουμε ένα νέο Best Value for Money.....
pduke - Δευ 15 Νοέ 2004, 12:35:53
Θέμα δημοσίευσης:
Έχω την εντύπωση ότι το C4 θα είναι το πιο πραγματικό citroen των τελευταίων ετών.
MEMsound - Πεμ 18 Νοέ 2004, 16:29:22
Θέμα δημοσίευσης:
Απο Autoxress.co.uk



C4 Transformed Into Dancing Robot


lready known for its striking looks, it turns out the Citroen C4 is quite a mover, too! A new TV advert shows the car it turning into a robot, much like the toys based on Eighties cartoon TV series Transformers. After doing a funky dance, the machine returns to its original shape.

The realistic moves were choreographed by Marty Kudelka, who has worked with the likes of US pop star Justin Timberlake. Kudelka had motion sensors placed all over his body to record every move he made. These were then reproduced by animation experts at Canada's Spy Films to create the 3D images of the dancing C4.

The commercial is airing from this week until the end of the year. Alain Favey, managing director of Citroen UK, told Auto Express: "The new C4 is a car that really stands out from the crowd, and it demands an advertising approach which drives this home."

MEMsound - Πεμ 18 Νοέ 2004, 20:08:03
Θέμα δημοσίευσης:
Απο www.automoto.flash.gr
7 χρόνια πέρασαν από το λανσάρισμα της Xsara, ενός από τα πιο εμπορικά μοντέλα της Citroen και της μικρομεσαίας κατηγορίας γενικότερα. Το 1.500.000 αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους ευρωπαϊκούς δρόμους, χωρίς να υπολογίζονται στο νούμερο αυτό οι πωλήσεις του Picasso, το αποδεικνύουν περίτρανα. Αυτή τη φορά η Citroen επανέρχεται με ένα μοντέλο που φαίνεται πως έχει όλα εκείνα τα προσόντα που χρειάζονται, για να συνεχίσει την επιτυχημένη πορεία του προκατόχου του. Το C4 δεν αποτελεί σε καμία περίπτωση την απλή εξέλιξη της Xsara, καθώς είναι εμφανές πως πρόκειται για ένα συνολικά καινούργιο αυτοκίνητο.

Η Citroen επέλεξε την εξέλιξη δύο αμαξωμάτων, έτσι ώστε να ικανοποιηθούν όλες οι ειδικές ανάγκες των αγοραστών, όπως χαρακτηριστικά αναφέρθηκε κατά την επίσημη παρουσίαση του μοντέλου. Παρά την εντελώς διαφορετική αισθητική των δύο αμαξωμάτων πάντως (3θυρου και 5θυρου), οι εσωτερικοί χώροι είναι ακριβώς οι ίδιοι, καθώς το συνολικό μήκος των δύο αυτοκινήτων, διαφέρει κατά 1 μόλις εκατοστό (πιο κοντό το 3θυρο) στον πίσω προφυλακτήρα. Όσο για τον συντελεστή αεροδυναμικής, το 0.28 για το Coupe και το 0.29 για το Hatchback είναι πολύ καλές τιμές.

Οι στόχοι της Citroen στην Ευρώπη
Ενδιαφέρον όμως έχουν και οι εκτιμήσεις της Citroen όσον αφορά στην πορεία των δύο μοντέλων στην αγορά και την αναλογία των πωλήσεων που αναμένονται. Ο στόχος πωλήσεων λοιπόν για το 2005, ανέρχεται σε 260.000 μονάδες, ενώ η αναλογία μεταξύ των δύο αμαξωμάτων, είναι 75% για το 5θυρο και 25% για το 3θυρο. Παράλληλα, η Citroen εκτιμά πως το 60% των C4 που θα πωλούνται (συνολικά στην Ευρώπη) θα είναι ντίζελ και μόνο το 40% βενζίνης. Κλείνοντας τη σύντομη αναφορά μας στους αριθμούς που συνοδεύουν ή αναμένεται να συνοδεύσουν το νέο μοντέλο της Citroen, να πούμε πως το συνολικό ύψος της επένδυσης για το C4 έφτασε τα 720 εκ. ευρώ, ενώ θα είναι το πρώτο αυτοκίνητο της εταιρίας που θα παράγεται αποκλειστικά στο εργοστάσιο στη Μυλούζ (ΒΑ Γαλλία) με ρυθμό 1.150 αυτοκινήτων την ημέρα.

Οι άνθρωποι της Citroen έδειξαν να δίνουν ιδιαίτερο βάρος στις καινοτομίες που έχουν ενσωματωθεί στο C4, ωστόσο πέρα ακόμη κι απ’ αυτές, η εκτίμηση είναι πως η μεγαλύτερη καινοτομία του νέου μοντέλου είναι η ίδια του η εμφάνιση, που είναι αυτή τη στιγμή ίσως ότι πιο σύγχρονο και μοντέρνο έχει να επιδείξει η συγκεκριμένη κατηγορία. Πάντως, ανάμεσα στα στοιχεία του εξοπλισμού που διαφοροποιούν το C4 από τον ανταγωνισμό, είναι το τιμόνι με το σταθερό κεντρικό τμήμα στο οποίο βρίσκονται ενσωματωμένοι διακόπτες ελέγχου όλων των λειτουργιών (ηχοσυστήματος, cruise control, τηλεφώνου κλπ.) και το ενσωματωμένο σύστημα αρωμάτων που είναι συνδεδεμένο με το κλιματιστικό, με αποτέλεσμα τη διοχέτευση αρωματικού αέρα στην καμπίνα. Υπάρχουν 9 διαφορετικά αρώματα (κατά την αγορά του αυτοκινήτου σας δίνονται 4) και η διάρκεια του καθενός είναι περίπου 2-3 μήνες με μέση ημερήσια χρήση μίας ώρας.

Στοιχεία εξοπλισμού που προάγουν την κατηγορία
Κάποια επιπλέον ενδιαφέροντα στοιχεία εξοπλισμού, είναι οι κατευθυνόμενοι προβολείς xenon που βελτιώνουν την ορατότητα κατά 20 μέτρα, οι αισθητήρες στάθμευσης εμπρός-πίσω με 6 ζώνες ανίχνευσης, το σύστημα μέτρησης της πίεσης ελαστικών για κάθε τροχό ανεξάρτητα, το σύστημα πλοήγησης, το τηλέφωνο με hands free και το 5δισκο cd changer με 10 ηχεία της JBL. Τέλος, για αυξημένη πρακτικότητα, ο χώρος αποσκευών μπορεί να χωριστεί σε 4-5 τμήματα.

Σε επίπεδο κινητήρων, η 5θυρη έκδοση θα διατίθεται στη βασική έκδοση με το νέο κινητήρα 1.4 16V απόδοσης 90 ίππων, ενώ στη συνέχεια θα υπάρχει ο 1.6 με 110 ίππους και ο δίλιτρος απόδοσης 143 ίππων. Η 3θυρη έκδοση θα διατίθεται και αυτή με τους κινητήρες 1.4 και 1.6 λίτρων, με τη διαφορά ότι στην κορυφή θα υπάρχει ο δίλιτρος απόδοσης 180 ίππων, καθιστώντας την έκδοση αυτή την πιο ισχυρή που έχει παρουσιάσει η Citroen στη συγκεκριμένη κατηγορία. Η ανάρτηση περιλαμβάνει ψευδο-ΜακΦέρσον μπροστά και αντιστρεπτική ράβδο πίσω, ενώ το τιμόνι διαθέτει ηλεκτρική υποβοήθηση.

Η ελληνική πραγματικότητα

Η Citroen θα λανσάρει το C4 στην Ελλάδα τις πρώτες ημέρες του Δεκεμβρίου. Αν και οι οριστικές τιμές δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμη, τα στελέχη της Citroen Ελλάδος μας ανέφεραν ενδεικτικά τιμή περί τα 14.800 ευρώ για το 3θυρο 1.4 με εξοπλισμό που θα περιλαμβάνει σίγουρα 4 αερόσακους, κλιματισμό, ηλ. παράθυρα, ABS κ.α. χωρίς όμως ηχοσύστημα. Σημειώστε πως οι 5θυρες εκδόσεις θα έχουν μία επιπλέον επιβάρυνση 200 ευρώ. Η κορυφαία έκδοση των 180 ίππων, θα κοστίζει περίπου 23.000 ευρώ με εξοπλισμό που θα περιλαμβάνει τα πάντα. Για την Ελλάδα εκτιμάται ότι η αναλογία πωλήσεων μεταξύ 3θυρου και 5θυρου, θα είναι 40 και 60% αντίστοιχα. Ο στόχος για το 2005, είναι οι 6.500 πωλήσεις, ενώ εξετάζεται το ενδεχόμενο της επέκτασης της εργοστασιακής εγγύησης κατά 2 χρόνια (στα 4 συνολικά) με έξτρα κόστος.

Αρθρο/φωτογραφιες http://automoto.flash.gr/testdrive/models/2004/11/18/4310id/
netblaster - Παρ 19 Νοέ 2004, 12:05:09
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν ξερω ποτε λενε οτι θα ερθει στην Ελλαδα το C4, αλλα εγω ειδα ενα 5θυρο προχθες με ελληνικες πινακιδες, χρωματος ασημι!!! Βλεποντας το μεσα στην κινηση βλεπεις οτι προκειται για μια καινουρια παρουσια, αρκετα διαφορετικη απο τα στερεοτυπα της κατηγοριας (ευτυχως οχι στο βαθμο του νεου Megane)!!! Πιστευω οτι το σχημα του θα "περασει" μακροπροθεσμα...
ultra-one - Παρ 19 Νοέ 2004, 16:19:56
Θέμα δημοσίευσης:
pduke έγραψε:
Έχω την εντύπωση ότι το C4 θα είναι το πιο πραγματικό citroen των τελευταίων ετών.


Σε αυτό θα συμφωνήσω απόλυτα!!!
Η Citroen ήταν για μένα η πιο αγαπημένη μου εταιρεία (πριν γίνει PSA).
Μέχρι τώρα δεν έχει βγει πιο όμορφο αυτοκίνητο στον κόσμο από την DS21 Cool

Ξέρω πολύ καλά όλα τα παλία Citroen (Ami, 2CV, Dyanne, Visa, GS, GSA, CX, ID, DS, SM κλπ) και πραγματικά όταν είδα το C4 συγκινήθηκα!! Rolling eyes

Επίτέλους ένα πραγματικό (σχεδόν) Citroen μετά από πολλά χρόνια!
Δεν έχει υδροπνευματική ανάρτηση, καλυμμένους πίσω τροχούς κλπ, αλλά γενικότερα το σχήμα του και ειδικά αυτό το 3θυρο μαμώτο μοιάζει με SM από πίσω!. Επίσης αυτό το τιμόνι που γυρίζει μόνο η στεφάνη χωρίς τον αμφαλό και οι κατευθυνόμενοι προβολείς (αλά DS!) είναι αναμφισβήτητα κάτι που μόνο η Citroen θα έκανε!

Ελπίζω να πουλήσει!
MEMsound - Πεμ 25 Νοέ 2004, 10:20:14
Θέμα δημοσίευσης:
Απο autoexpress.co.uk

Citroen C4 Coupé 2.0 HDi VTS

It's one of the most promising cars we have driven all year, and we've already been impressed by its performance in Europe - but now comes the real crunch for the Citroen C4. How does it measure up to the rough and tumble of life in the UK?

We hit the road in one of the first right-hand-drive examples in the country to find out - the 2.0 HDi VTS. The three-door looks the part in this top-of-the-range trim, with 17-inch alloys adding to its already rakish styling.

Its refreshingly modern design is unmistakably Citroen, and marks a return to the styling flair for which the French maker was once famous. But is this enough to make the C4 succeed? After all, in Britain a car has to be tough to survive potholes, speed humps and stop-start traffic. And previous Citroens never had a great reputation for build quality...

Yet the finish in the left-hand-drive models we've tried is carried over to the UK, and on our car there were no rattles or loose trim; only a simple, quality dash and seats, and an overall feeling of well being. If this is the standard we're now to expect from Citroen, it looks like the firm could be putting the flash back in place of cashback.

The fixed boss of the steering wheel is also clever. As well as allowing controls to be located within a thumb's reach, it also makes room for a larger airbag - which should help the C4 score five stars in Euro NCAP crash testing. With the option of sat-nav, Bluetooth phone connection and a CD changer in the armrest, it's clear that Citroen has worked hard to match the competition's equipment levels, too.



The three-door is very comfortable. Rear headroom is less than in the five-door, but it has same 320 litres of load space and can carry four people with ease. Getting into the back can be awkward, but the seat release is clever, doubling as a belt holder for the front passengers, so you needn't reach behind to buckle up. Fire up the 2.0-litre engine and it's not immediately obvious that it's an oil-burner. The refined powerplant, combined with good insulation, keeps out typical diesel rattle.

The HDi unit pulls well; with 320Nm of torque from only 2,000rpm matched to the six-speed gearbox, overtaking punch is easily accessible for relaxed motorway cruising. And with a top speed of nearly 130mph, as well as a 0-60mph time of less than 10 seconds, the C4 is easily quick enough.

Equally impressive are the Citroen's ride and handling. Despite the VTS's stiffer suspension for improved grip, it copes well with potholes and uneven surfaces, and never becomes crashy. This compliance pays dividends when cornering - informative steering and very little body roll make the VTS an entertaining back-road companion, without the ESP and traction control intervening too early to spoil the fun.



The C4 is the strongest indication yet of Citroen's thinking on its new cars. Combining traditional elements of flair and value for money with the modern emphasis on safety and build quality, the firm can offer something unusual in a crowded and highly competitive sector.

With a number of its rivals produc-ing uninspired evolutions of previous-generation models, Citroen's forward thinking deserves to win sales from more conservative competitors. The car's individuality could well be the start of something big for the manufacturer in this highly competitive UK market.
Matt Joy

Vaggelis - Τετ 01 Δεκ 2004, 10:55:46
Θέμα δημοσίευσης:
Με τιμές που κυμαίνονται μεταξύ 13.900 έως 22.950 ευρώ για την coupe έκδοση και 14.470 έως 19.300 ευρώ για την πεντάθυρη, ξεκινούν την Παρασκευή 3 Δεκεμβρίου οι πωλήσεις της Citroen C4 στην ελληνική αγορά.

Η τρίθυρη έκδοση του γαλλικού μοντέλου θα διατίθεται με κινητήρες 1,4, 1,6 και 2,0 λίτρων, ισχύος 90, 110 και 180 ίππων αντίστοιχα, σε τέσσερα επίπεδα εξοπλισμού �XT, VTR, VTR Pack, και VTS- ενώ η πεντάθυρη έκδοση εξοπλίζεται με τους δύο μικρότερους κινητήρες των 90 και 110 ίππων και συνδυάζεται με τέσσερα επίπεδα εξοπλισμού �S, SX, SX Pack και Exclusive.

Αναλυτικά, στον εξοπλισμό της βασικής, τρίθυρης, έκδοσης 1,4 ΧΤ που κοστίζει 13.900 ευρώ, περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων 6 αερόσακοι, παρμπρίζ από κρύσταλλο ασφαλείας, air-condition, σύστημα διεύθυνσης μεταβαλλόμενης υποβοήθησης, τιμόνι ρυθμιζόμενο σε ύψος και μήκος, ABS με EBD & Brake Assist, Cruise control και speed limiter, ραδιοφωνική προεγκατάσταση, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, ηλεκτρικοί καθρέφτες, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, κάθισμα οδηγού ρυθμιζόμενο σε ύψος, πίσω διαιρούμενο κάθισμα και τροχοί 15 ιντσών. Η έκδοση 1,4 VTR κοστίζει 14.890 ευρώ και διαθέτει, επιπλέον της XT, ράδιο-CD με 6 ηχεία και χειριστήρια στο τιμόνι, sport καθίσματα, φώτα ομίχλης, ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών και αρωματικό χώρου.

Στα 1.600κ.εκ. η C4 Coupe διατίθεται σε τρία επίπεδα εξοπλισμού � VTR, VTR Pack και VTS- με τη βασική έκδοση να κοστίζει 15.990 ευρώ και να περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, 6 αερόσακους, παρμπρίζ από κρύσταλλο ασφαλείας, air-condition, σύστημα διεύθυνσης μεταβαλλόμενης υποβοήθησης, τιμόνι ρυθμιζόμενο σε ύψος και βάθος, ABS με EBD & Brake Assist, Cruise control και speed limiter, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, ηλεκτρικούς καθρέφτες, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, sport καθίσματα, κάθισμα οδηγού ρυθμιζόμενο σε ύψος, πίσω διαιρούμενο κάθισμα, ράδιο-CD με 6 ηχεία και χειριστήρια στο τιμόνι, φώτα ομίχλης, ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών και αρωματικό χώρου.

Η τρίθυρη C4 VTR Pack κοστίζει 16.950 ευρώ και διαθέτει επιπλέον της VTR, αυτόματο κλιματισμό 2 ζωνών, κάθισμα οδηγού με ρύθμισης μέσης, δερμάτινο τιμόνι, ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, αθερμικό παρμπρίζ και εσωτερικό καθρέφτη με αισθητήρα φωτεινότητας, αυτόματους υαλοκαθαριστήρες, αυτόματη λειτουργία προβολέων και το «Easy» pack που περιλαμβάνει σύστημα διαμερισμού και δίχτυ στο χώρο αποσκευών, μπροστινό υποβραχιόνιο με θήκη για CD, θήκες στην πλάτη των μπροστινών καθισμάτων, συρτάρι κάτω από το κάθισμα του συνοδηγού και πρίζα 12V. Η πληρέστερη, από άποψης εξοπλισμού, τρίθυρη C4 στα 1.600 κ.εκ. φέρει τα διακριτικά VTS, κοστίζει 18.950 ευρώ και στον εξοπλισμό της περιλαμβάνονται, επιπλέον της έκδοσης VTR Pack, ESP, ηλεκτρικοί, θερμαινόμενοι και αναδιπλούμενοι καθρέφτες, ενεργά φώτα Xenon, σύστημα καθαρισμού των προβολέων, σύστημα ανίχνευσης της πίεσης των ελαστικών και αισθητήρες στάθμευσης πίσω.

Η κορυφαία έκδοση VTS με τον κινητήρα των 180 ίππων κοστίζει 22.950 ευρώ και θα είναι διαθέσιμη αποκλειστικά με τρίθυρο αμάξωμα, στο εξοπλισμό του οποίου περιλαμβάνονται 6 αερόσακοι, παρμπρίζ από κρύσταλλο ασφαλείας, αυτόματος κλιματισμός 2 ζωνών, σύστημα διεύθυνσης μεταβαλλόμενης υποβοήθησης, τιμόνι ρυθμιζόμενο σε ύψος και βάθος, ABS με EBD και Brake Assist, Cruise control και speed limiter, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, ηλεκτρικοί, θερμαινόμενοι και αναδιπλούμενοι καθρέφτες, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, sport καθίσματα με επένδυση alcantara, κάθισμα οδηγού ρυθμιζόμενο σε ύψος και με ρύθμιση μέσης, πίσω διαιρούμενο κάθισμα, αεροτομή και λογότυπο VTS, ράδιο-CD με 6 ηχεία και χειριστήρια στο τιμόνι, ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, αρωματικό χώρου, αυτόματοι υαλοκαθαριστήρες και αυτόματη λειτουργία προβολέων, αθερμικό παρμπρίζ και εσωτερικός καθρέφτης με αισθητήρα φωτεινότητας, ESP και το «Εasy» pack που περιλαμβάνει σύστημα διαμερισμού & δίχτυ στο χώρο αποσκευών, μπροστινό υποβραχιόνιο με θήκη για CD, θήκες στην πλάτη των μπροστινών καθισμάτων, συρτάρι κάτω από το κάθισμα του συνοδηγού, πρίζα 12V, ενεργά φώτα Xenon και σύστημα καθαρισμού προβολέων, σύστημα ανίχνευσης της πίεσης των ελαστικών και αισθητήρες στάθμευσης πίσω.

Οι τιμές των πεντάθυρων εκδόσεων της C4 ξεκινούν από τα 14.470 ευρώ για την έκδοση 1,4 S, o εξοπλισμός της οποίας περιλαμβάνει 6 αερόσακους, παρμπρίζ από κρύσταλλο ασφαλείας, air-condition, σύστημα διεύθυνσης μεταβαλλόμενης υποβοήθησης, τιμόνι ρυθμιζόμενο σε ύψος και βάθος, ABS με EBD και Brake Assist, Cruise control και speed limiter, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, ηλεκτρικούς καθρέφτες, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, κάθισμα οδηγού ρυθμιζόμενο σε ύψος, πίσω διαιρούμενο κάθισμα και τροχούς 15 ιντσών.

Η C4 1,4 SX κοστίζει 15.100 ευρώ και διαθέτει, επιπλέον της S, τροχούς 16 ιντσών, ράδιο-CD με 6 ηχεία και χειριστήρια στο τιμόνι, φώτα ομίχλης και αρωματικό χώρου ενώ η καλύτερα εξοπλισμένη C4 1,4 SX Pack των 16.200 ευρώ, διαθέτει επιπλέον της SX, αυτόματο κλιματισμό 2 ζωνών, κάθισμα οδηγού με ρύθμιση μέσης, δερμάτινο τιμόνι, αυτόματη λειτουργία προβολέων, αθερμικό παρμπρίζ και εσωτερικό καθρέφτη με αισθητήρα φωτεινότητας, αυτόματους υαλοκαθαριστήρες, ηλεκτρικά παράθυρα πίσω, παιδικές ασφάλειες και το �Easy� pack με σύστημα διαμερισμού και δίχτυ στο χώρο αποσκευών, μπροστινό υποβραχιόνιο με θήκη για CD, θήκες στην πλάτη των μπροστινών καθισμάτων, συρτάρι κάτω από το κάθισμα του συνοδηγού και πρίζα 12V.

Στα 1.600 κ.εκ. η πεντάθυρη C4 διατίθεται σε τρία επίπεδα εξοπλισμού, με το βασικό SX να κοστίζει 16.200 ευρώ περιλαμβάνοντας, μεταξύ άλλων, 6 αερόσακους, παρμπρίζ από κρύσταλλο ασφαλείας, air-condition, σύστημα διεύθυνσης μεταβαλλόμενης υποβοήθησης, τιμόνι ρυθμιζόμενο σε ύψος και βάθος, ABS με EBD και Brake Assist, Cruise control και speed limiter, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, ηλεκτρικούς καθρέφτες, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, κάθισμα οδηγού ρυθμιζόμενο σε ύψος, πίσω διαιρούμενο κάθισμα, ράδιο CD με 6 ηχεία και χειριστήρια στο τιμόνι, φώτα ομίχλης και αρωματικό χώρου.

Η πεντάθυρη C4 SX Pack κοστίζει 17.350 ευρώ και στον εξοπλισμό της περιλαμβάνονται, επιπλέον της SX, αυτόματος κλιματισμός 2 ζωνών, κάθισμα οδηγού με ρύθμισης μέσης. δερμάτινο τιμόνι, αθερμικό παρμπρίζ και εσωτερικός καθρέφτης με αισθητήρα φωτεινότητας, αυτόματοι υαλοκαθαριστήρες, αυτόματη λειτουργία προβολέων και το �Easy� pack με σύστημα διαμερισμού και δίχτυ στο χώρο αποσκευών, μπροστινό υποβραχιόνιο με θήκη για CD, θήκες στην πλάτη των μπροστινών καθισμάτων, συρτάρι κάτω από το κάθισμα του συνοδηγού και πρίζα 12V.

Τέλος, η ακριβότερη έκδοση Exclusive της πεντάθυρης C4 με το μοτέρ των 110 ίππων, κοστίζει 19.300 ευρώ και στον εξοπλισμό της περιλαμβάνονται, επιπλέον της SX Pack, ηλεκτρικοί, θερμαινόμενοι και αναδιπλούμενοι καθρέφτες, ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, ESP, ενεργά φώτα Xenon και σύστημα καθαρισμού των προβολέων, σύστημα ανίχνευσης της πίεσης των ελαστικών και αισθητήρες στάθμευσης πίσω.

Πηγή: in.gr

Ο ανταγωνισμός αναμένεται σκληρός.....
Δείτε τις δηλώσεις της Ford Hellas για τις τιμές του νέου Focus

Όπως κατ' επανάληψη έχει τονίσει ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Ford Motor Ελλάς κ. Δημήτρης Σακελλαρόπουλος, στόχος της εταιρίας του, είναι να πιάνει τον παλμό της αγοράς, διαθέτοντας τα αυτοκίνητά της στην τιμή που μπορεί να πληρώσει ο Έλληνας καταναλωτής. Το Focus δεν είναι μία τυχαία περίπτωση. Είναι το μοντέλο που το 1997 αποτέλεσε το μεταβατικό στάδιο που θα έφερνε τη Ford σε μία νέα εποχή. Σηματοδοτεί τη μετάβαση από την εποχή του Escort στην εποχή του Focus και σε ότι ακολούθησε.

Ford Focus
Σήμερα, το όνομα Focus δεν φέρει το βάρος -και τη βαρύτητα- του πρωτοπόρου, δεν έχει το άγχος της επανατοποθέτησης της μάρκας στην αγορά. Μέσα στα 7 χρόνια που προηγήθηκαν, έχτισε ίματζ, επένδυσε στις αξίες του και τα τελευταία χρόνια η ανταπόδοση ήρθε από τα νούμερα πωλήσεων. Η Ford υποστηρίζει πως το Focus II, είναι ένα συνολικά καλύτερο αυτοκίνητο, βελτιωμένο σε όλους τους τομείς. Λογική λοιπόν και η ακολουθία σκέψεων του κ. Σακελλαρόπουλου κατά την παρουσίαση του μοντέλου στους έλληνες δημοσιογράφους: «με βάση το γεγονός ότι εσείς οι ίδιοι αναφέρατε ότι το προηγούμενο Focus ήταν από τα καλύτερα στην κατηγορία του ακόμη και στη δύση της καριέρας του, τότε με δεδομένο ότι έχουμε ένα συνολικά βελτιωμένο αυτοκίνητο, το Focus II είναι το πληρέστερο μοντέλο της κατηγορίας C».

Προς τι όλη αυτή η εισαγωγή; Πολύ απλά, για να δώσουμε και εμείς με τη σειρά μας έμφαση στην τιμή του νέου Focus, η οποία σε αντίθεση με ότι ίσως θα περίμεναν αρκετοί, είναι αυτή που κλέβει την παράσταση. Τι θα περίμενε κανείς; Θα περίμενε προφανώς, η βασική τιμή του καλύτερου -κατά τη γνώμη της ίδιας της εταιρίας του- αυτοκινήτου της κατηγορίας C, να βρίσκεται πιο κοντά σε εκείνη της Corolla ή του Golf, παρά σε αυτή του Stilo. Θα περίμενε τουλάχιστον, να είναι έστω και λίγο υψηλότερη από του απερχόμενου Focus.

Κι όμως, η βασική έκδοση Ambiente του νέου Focus στα 1.4 λίτρα, είναι φτηνότερη από την αντίστοιχη του προηγούμενου. Στα 13.669 ευρώ, θα περιλαμβάνει 4 αερόσακους, κλιματισμό, ABS, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός-πίσω και κάποια πράγματα ακόμη, που η Ford δεν θέλησε να αποκαλύψει ελέω ανταγωνισμού, καθώς η ημερομηνία λανσαρίσματος αργεί σχετικά (μέσα Ιανουαρίου). Κι όλα αυτά, τη στιγμή που στο νέο Focus, η Ford έχει προσθέσει πάνω από 2.000 ευρώ σε εξέλιξη, που μεταφράζεται σε ποιότητα, ασφάλεια και τεχνολογία. Αναγκάζεται δηλαδή λόγω της ανταγωνιστικότητας, να πουλάει φτηνότερα ένα καλύτερο προϊόν. Το ερώτημα που προκύπτει λοιπόν, είναι πως θα αντιδράσουν και οι υπόλοιπες εταιρίες στην γραμμή που ακολουθεί η Ford, η οποία δεν κρύβει ότι θεωρεί ρεαλιστικό να πουλάει 1.000 Focus το μήνα.

Ποιος λοιπόν δεν θα συμμεριζόταν την αισιοδοξία των ανθρώπων της Ford, όσον αφορά στην πορεία του νέου Focus στην αγορά; Τη στιγμή που τα στοιχεία δείχνουν ότι το 80% της ελληνικής αγοράς κινείται ανάμεσα στα 1.000 με 1.400 κ.εκ. και λίγο ακόμη στα 1.600, τότε η τιμή ενός αυτοκινήτου είναι καθοριστική σε αυτές τις εκδόσεις. Αυτό είναι κάτι που αποδέχονται όλοι σχεδόν οι κατασκευαστές, τονίζοντας πως η τιμή και οι προσφορές των εταιριών, αποτελούν τους βασικούς παράγοντες επιλογής αυτοκινήτου.

Το Focus από την πλευρά του, είναι το πιο εμπορικό μοντέλο της Ford, αντιπροσωπεύοντας το 40% των πωλήσεών της, ενώ από αυτό, το 50% είναι εκδόσεις στα 1.6 λίτρα. Θέλοντας να εκφράσει έμπρακτα τις ευχαριστίες της προς τους αγοραστές του Focus, η ελληνική Ford τους δίνει τη δυνατότητα εφόσον το επιθυμούν, να αποκτήσουν το νέο Focus με δωρεάν επιπλέον εξοπλισμό αξίας περίπου 2.500 ευρώ, δίνοντας ως προκαταβολή το Focus που έχουν ήδη και ξεκινώντας να αποπληρώνουν το νέο μετά από 2 χρόνια, διάστημα για το οποίο δεν θα υπάρχουν τόκοι (η προσφορά ισχύει για παραγγελίες μέχρι τις 31/12/04).

Η Ford έχει αποστείλει ενημέρωση σχετικά με την προσφορά αυτή, σε 35.000 κατόχους Focus στην Ελλάδα. Ο κ. Σακελλαρόπουλος, δηλώνει ικανοποιημένος αν ανταποκριθούν ακόμη και 3.000 από αυτούς.

Πηγή: flash.gr
ultra-one - Τετ 01 Δεκ 2004, 17:28:07
Θέμα δημοσίευσης:
Το θέλωωωωωωωωωωωωωω! (3θύρο, VTS180)

Να κάνετε έρανο να μου πάρετε ένα?? Laughing Laughing Laughing
the_kangur - Τετ 01 Δεκ 2004, 23:33:03
Θέμα δημοσίευσης: -
Πού να το δείτε και WRC!!!!! Shocked Είναι πολύ γαμάτο φουσκωμένο!


Στα πόσα κυβικά βγαίνει με 180αλόγατα?
MEMsound - Πεμ 02 Δεκ 2004, 02:33:49
Θέμα δημοσίευσης: Re: -
the_kangur έγραψε:
Πού να το δείτε και WRC!!!!! Shocked Είναι πολύ γαμάτο φουσκωμένο!


Στα πόσα κυβικά βγαίνει με 180αλόγατα?


Ειναι διλιτρο.
Φοραει το ιδιο μοτερ με το 206 rc και 307cc Sport.
Το C4 2.0vts πραγματι πολυ ομορφο.
Δυστυχως το C4 WRC δεν θα το δουμε σε αγωνες...
Vaggelis - Πεμ 02 Δεκ 2004, 11:13:25
Θέμα δημοσίευσης:
Πραγματικά πολύ καλή η τιμή του C4 2.0 180PS...... (αλλά και το ίδιο το C4 μου φαίνεται πολύ καλό...)
Ως γνωστόν, η Citroen και η Peugeot, ανακοίνωσαν οτι το 2005 θα είναι η τελευταία τους χρονιά στο WRC, ως εκ τούτου η εξέλιξη του C4 WRC σταμάτησε.....
Baphomet - Πεμ 02 Δεκ 2004, 18:35:48
Θέμα δημοσίευσης:
πετυχα το πρωτο C4 χτες αργα το βραδυ στον κηφισο...μαυρο και εντυπωσιακο...
the_kangur - Πεμ 02 Δεκ 2004, 19:19:19
Θέμα δημοσίευσης: -
Γιατί ρε να μην το δούμε το wrc σε αγώνες? Το είχα δεί στο tracion και είπε πωσ θα μπεί!!!!!!Τώρα 2005? 2006? δεν θύμαμαι.
Κουκλί πάντως:lol: [/quote]
MEMsound - Πεμ 02 Δεκ 2004, 19:46:05
Θέμα δημοσίευσης: Re: -
the_kangur έγραψε:
Γιατί ρε να μην το δούμε το wrc σε αγώνες?


Διαβασε εδω γιατι ....
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=4179
Δυστηχως φιλε μου....
nikapos - Παρ 03 Δεκ 2004, 09:33:41
Θέμα δημοσίευσης:
Πήγα χθες και την οδήγησα το C4 στην Αμφιθέας
Πολύ εντυπωσιακό αμάξωμα, καλή συμπεριφορά, ωραίοι χώροι αλλά δείχνει κάπως πιο φτωχή μέσα από το 307.

Ειδικά για το αμάξωμα, χαίρομαι που βγήκε κάτι διαφορετικό απο 307, γκολφ, κορόλα και αστρα, χωρίς να έχει τις ακρότητες του μεγκάν. Το σχεδιασμό τον θεωρώ φανταστικό, και η τιμή του 180αριού απίστευτη. Είναι δυνατόν? ίδια λεφά με το RC?

Τους βγήκε μάλλον λίγο βαρύ ή αλλιώς κάτι έχουν κάνει λάθος με τη διαβαθμιση του κιβωτίου καθώς παρόλο που έχει αεροδυναμικό συντελεστή .28 και σαφώς μικρότερη μετωπική επιφάνεια από το 307 είναι πολύ πιο αργό (άλλο 1'' για 0-100)

Σε αναμονή του νέου φόκους λοιπόν, αλλά μέχρι τότε το θεωρώ από τις καλύτερες προτάσεις στην κατηγορία.
Ronin - Παρ 03 Δεκ 2004, 10:08:31
Θέμα δημοσίευσης:
nikapos έγραψε:
Πήγα χθες και την οδήγησα το C4 στην Αμφιθέας
Πολύ εντυπωσιακό αμάξωμα, καλή συμπεριφορά, ωραίοι χώροι αλλά δείχνει κάπως πιο φτωχή μέσα από το 307.

Ειδικά για το αμάξωμα, χαίρομαι που βγήκε κάτι διαφορετικό απο 307, γκολφ, κορόλα και αστρα, χωρίς να έχει τις ακρότητες του μεγκάν. Το σχεδιασμό τον θεωρώ φανταστικό, και η τιμή του 180αριού απίστευτη. Είναι δυνατόν? ίδια λεφά με το RC?

Τους βγήκε μάλλον λίγο βαρύ ή αλλιώς κάτι έχουν κάνει λάθος με τη διαβαθμιση του κιβωτίου καθώς παρόλο που έχει αεροδυναμικό συντελεστή .28 και σαφώς μικρότερη μετωπική επιφάνεια από το 307 είναι πολύ πιο αργό (άλλο 1'' για 0-100)

Σε αναμονή του νέου φόκους λοιπόν, αλλά μέχρι τότε το θεωρώ από τις καλύτερες προτάσεις στην κατηγορία.


Νίκο,το τιμόνι πως σου φάνηκε?Αν δεν κάνω λάθος ,ο σχεδιασμός του είναι λίγο ασυνήθιστος.
Είναι βολικό αυτο?
netblaster - Σαβ 04 Δεκ 2004, 12:14:28
Θέμα δημοσίευσης:
Ετυχε να οδηγησω κιεγω ενα 3θυρο C4 και μαλιστα με τα 180ps (ας οψεται το φιλαρακι απο το περιοδικο Wink )!!! Αποκει που το θεωρουσα ασχημο, τωρα το θεωρω εντυπωσιακο!!! Δυστυχως, δεν μου επετραπει να το σκισω, αλλα μια 2α-3η την εκανα!!! Αρκετα γρηγορο, αλλα δεν εχω οδηγησει RC ή 307CC για να καταλαβω την οποια διαφορα!!! Εμενα μου αρεσε παντως!!! Καλο τιμονι, που "ελαφραινει" λιγο παραπανω ομως σε σημεια που το περιμενεις "βαρυτερο"!!! Οσον αφορα την εργονομια του τιμονιου τωρα, μπορω να πω οτι δεν εχει καμια διαφορα σε σχεση με τα κλασσικα τιμονια!!! Απλα θα πρεπει να το συνηθισεις οπτικα, οτι δηλαδη το κεντρικο τμημα παραμενει σταθερο!!! Για τον εσωτερικο σχεδιασμο θα περιμενα κατι πιο ευφανταστο!!! Το θεωρω καπως ατολμο και αδειο...Θελει οπως και δηποτε την κεντρικη οθονη για να δειξει καπως!!!
Οσον αφορα την οδικη συμπεριφορα σε συνθηκες πιστας τωρα (οριακες δηλαδη), απο τα οσα μου ειπε ο φιλος μου μετα απο την εμπειρια του στις Σερρες, μονο καλα λογια ειχε να πει!!! Οχι οτι φτανει σε επιπεδα RC, αλλα ειναι καθολα αξιολογο!!! Wink
MEMsound - Τρι 06 Δεκ 2005, 15:23:44
Θέμα δημοσίευσης:
Το topic "Citroen C4: Τέλος Νοεμβρίου στην Ελλάδα" ενσωματόπηκε με το παρών.

Εκ της Mod Team
MEMsound

MEMsound - Σαβ 24 Δεκ 2005, 12:10:34
Θέμα δημοσίευσης:
Ώρες ώρες οι ιδέες της Citroen είναι αν μη τι άλλο περίεργες... Shocked Confused Shocked Confused

http://autopic.sohu.com/auto_images/piclib/02/11/Img1111102_middle.jpg

http://galeria.forocoches.com/data/500/C4_sedan_trasera1.jpg

Ας περιμένουμε να το δούμε και από κοντά. Shocked Confused
Stevon - Σαβ 24 Δεκ 2005, 12:31:53
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound έγραψε:
Ώρες ώρες οι ιδέες της Citroen είναι αν μη τι άλλο περίεργες... Shocked Confused Shocked Confused



Μόνο της Citroen...????εμείς πάμε πίσω...ή η Renault??
Και γενικότερα εγώ προσωπικά το έχω ξαναπεί ότι όποιο αυτοκίνητο σχεδιάζεται εξ' αρχής 3πορτο & 5πορτο και αργότερα η κατασκευάστρια εταιρεία αποφασίσει να το κάνει sedan......όχι απλά χάνει.....
μπλιάχ.... Puke right
vinman - Σαβ 24 Δεκ 2005, 14:27:06
Θέμα δημοσίευσης:
Τι ειναι τουτο καλεεεε???
Puke right Puke right Puke right
Puke right Puke right Puke right
ninjalex - Τρι 31 Ιαν 2006, 19:08:05
Θέμα δημοσίευσης:
Εχθες το βραδυ εβαλα κοντριτσα με ενα C4 ειδα ζαντες 17' αρες και το φοβηθηκα μην ειναι το 2λιτρο.
Μου εφυγε στην 1η Confused αλλα μολις την γεμισα την 2ρα τον πηρα χαλαρα. Laughing
Πως τρομαξα οταν μου εφυγε στην αρχη.
Πανεμορφο το αμαξι αλλα εαν δεν εχεις το 2λιτρο δεν λεει ασε που ειναι και παγιδα διοτι μιαζει με 16αρι!!! Wink
ΘΕΛΩ ΕΝΑ!!!!!! Crying or Very sad
brz20 - Τρι 31 Ιαν 2006, 22:39:30
Θέμα δημοσίευσης:
Στην αρχη δεν ηθελα να το βλεπω καθολου.Αλλα οταν μπηκα στο site της Carzone για να ψαξω τι καλουδια εχει για το καμαρι μου ειδα ενα C4 τουμπανιασμενο.Απο τοτε εχει γινει ενα απο τα αγαπημενα μου.
MaGeLaNoS - Κυρ 05 Φεβ 2006, 19:43:37
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδια να ρωτησω κατι.Το μοτερ στα 1.6 ειναι το παλιο κλασσικο της PSA που φοραει και το 206 GTi χωρις μεταβλητο χρονισμο η οποιαδηποτε αλλη συγχρονη τεχνολογια σωστα?

Αν θυμαμαι καλα καπου στα 118αλογα αποδιδει?
brz20 - Δευ 06 Φεβ 2006, 04:16:11
Θέμα δημοσίευσης:
Μαλλον ετσι ειναι.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr