OnyX έγραψε: |
Ναι εχουν διαφορες και η σημαντικοτερη ειναι το διαφραγμα της σκαστρας το οποιο θα σκιστει στην ιμιτασιον και μετα πας για κατι τετοιο
http://ngrperformance.com/product/ngr-type-s-diaphragms/#!prettyPhoto για να την ξανακανεις να δουλεψει. Αποψη μου,προτιμησε μια forge που ειναι φθηνοτερη σαν μεταχειρισμενη παρα μια μαιμου σκαστρα. |
Gr13 έγραψε: |
Αν πάρεις από το S3 δεν χρειάζεσαι κάτι επιπλέον.’Ασε ότι με 60 ευρώ θα βρείς σίγουρα από S3 σκαστρα και θα είσαι και σίγουρος ότι δεν θα έχει απώλειες και δεν θα πάθει κάτι .Αλλα δεν θα κερδίσεις κάτι σε σχέσει με την μαμά σκαστρα σου από την στιγμή που δεν έχει πρόβλημα.’αντε του S3 να κρατάει λίγο καλύτερα την πίεση λόγο πιο καλού και σκληρού ελατηρίου. |
nikos207gt έγραψε: |
Του s3 κλειστη δεν ειναι..? Αρα ουτε αυτη θα ακουγεται... τωρα εβαλα ενα φιλτρακι pipercross.. και ελεγα για να ρουφαει ακομα περισσοτερο αερα να του ανοιγα 2-3 τρυπουλες στο φιλτροκουτι.. τι λες??? Ετσι αν δεν κανω λαθος θα ακουγεται κακ παραπανω η σκαστρα και θα εχει και καλυτερη αποδοση... |
nikos207gt έγραψε: |
Του s3 κλειστη δεν ειναι..? Αρα ουτε αυτη θα ακουγεται... τωρα εβαλα ενα φιλτρακι pipercross.. και ελεγα για να ρουφαει ακομα περισσοτερο αερα να του ανοιγα 2-3 τρυπουλες στο φιλτροκουτι.. τι λες??? Ετσι αν δεν κανω λαθος θα ακουγεται κακ παραπανω η σκαστρα και θα εχει και καλυτερη αποδοση... |
OnyX έγραψε: |
Πιστεψε με,αλλο ο γρυλος και αλλο η σκαστρα η οι τουρμπινες... |