PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - peugeot 207 πρόβλημα

thodorisls - Τετ 06 Μάϊ 2015, 01:31:58
Θέμα δημοσίευσης: peugeot 207 πρόβλημα
καλησπέρα έχω δυο προβληματάκια και θα ήθελα να μου πείτε αν το έχετε πάθει και εσείς και αν ναι πως το λύσατε λοιπόν το πρώτο είναι ότι η πόρτα του συνοδηγού όταν ανοιγοκλείνει κάνει έναν θόρυβο σαν τρίξιμο και το δεύτερο είναι με το παραθυρου του οδηγού όταν παω να το ανοιξω κάνει ένα πολύ δυνατό ήχο σαν να ξεκουμπώνει αν το σταματήσω και ξανά πατήσω να κατεβαίνει πάλι κανει τον ίδιο θόρυβο αλλα όχι συνεχόμενα μονο όταν ξεκινάει να κατεβαίνει όλο αυτό μέχρι να φτάσει περίπου στην μέση και κάποιες φορες όταν είναι ανοιχτό το παράθυρο και πάω να το ανεβάσω ανεβαίνει για λίγο k κολλάει πρέπει να ξανά πατήσω το κουμπάκι να ανεβεί άλλο λίγο και να ξανά κολλήσει και πάλι το ίδιο μετά
Kostaswannabe - Τετ 06 Μάϊ 2015, 08:20:26
Θέμα δημοσίευσης:
Γρυλος κατά 99% στο θέμα του παραθύρου.. Τώρα στο άλλο της πόρτας δοκίμασε να ρίξεις λίγο wd μπας κ έχει πιάσει τίποτα σκόνες η κάτι άλλο.
thodorisls - Τετ 06 Μάϊ 2015, 08:53:44
Θέμα δημοσίευσης:
Kostaswannabe έγραψε:
Γρυλος κατά 99% στο θέμα του παραθύρου.. Τώρα στο άλλο της πόρτας δοκίμασε να ρίξεις λίγο wd μπας κ έχει πιάσει τίποτα σκόνες η κάτι άλλο.


ειναι ευκολη η αλλαγή του γρύλου?βγαίνει εύκολα το καλυμα της πόρτας?
Vini - Τετ 06 Μάϊ 2015, 08:55:22
Θέμα δημοσίευσης:
Έχεις ανοίξει τις πόρτες για να βάλεις ηχεία;
κάτι δεν πάει καλά με το μοτέρ/γρύλο του παραθύρου.
Κοίταξε το σύντομα γιατί αν πέσει ξαφνικά το τζάμι κάτω μπορεί και να σπάσει.
Το έχω δει σε Polo.

Όσο για το τρίξιμο εκτός από λάδι/γράσο μπορεί να θέλει και ρεγουλάρισμα ο μεντεσές (συνήθως πέφτει η πόρτα από το βάρος της ή από τραντάγματα.)
thodorisls - Τετ 06 Μάϊ 2015, 08:57:55
Θέμα δημοσίευσης:
Vini έγραψε:
Έχεις ανοίξει τις πόρτες για να βάλεις ηχεία;
κάτι δεν πάει καλά με το μοτέρ/γρύλο του παραθύρου.
Κοίταξε το σύντομα γιατί αν πέσει ξαφνικά το τζάμι κάτω μπορεί και να σπάσει.
Το έχω δει σε Polo.

Όσο για το τρίξιμο εκτός από λάδι/γράσο μπορεί να θέλει και ρεγουλάρισμα ο μεντεσές (συνήθως πέφτει η πόρτα από το βάρος της ή από τραντάγματα.)


οχι δεν το έχω ανοίξει για αυτο και ρωταω αν ειναι εύκολη η διαδικασία να βγει το καλυμα
Vini - Τετ 06 Μάϊ 2015, 09:14:27
Θέμα δημοσίευσης:
Εγώ δεν έχω βγάλει ταπετσαρία από πόρτα. Ίσως κάποιος άλλος μπορεί να βοηθήσει.
Kostaswannabe - Τετ 06 Μάϊ 2015, 09:46:37
Θέμα δημοσίευσης:
Κάτι δύσκολο δεν είναι. Απλά έχει μέσα κάτι πιο λεπτό σαν αφρολεξ που ίσως από άπειρια να το κόψεις.
alexandros 207 Rallye - Τετ 06 Μάϊ 2015, 11:42:56
Θέμα δημοσίευσης: Re: peugeot 207 πρόβλημα
thodorisls έγραψε:
και κάποιες φορες όταν είναι ανοιχτό το παράθυρο και πάω να το ανεβάσω ανεβαίνει για λίγο k κολλάει πρέπει να ξανά πατήσω το κουμπάκι να ανεβεί άλλο λίγο και να ξανά κολλήσει και πάλι το ίδιο μετά

αυτο το κανουν και άλλα 207
το κανει και το δικο μου καμια φορα
δεν εχει παρουσιασει κατι αλλο και το εχω αφησει ετσι
αν παξεις λιγο με τον διακοπτη, στρωνει

για το θορυβο στο κατεβασμα δεν ξερω, εμενα δεν κανει θορυβο
οσο για το τριξιμο στην πορτα, λογικα λιγο λαδωμα θα θελει
Andreasf1 - Τετ 06 Μάϊ 2015, 12:25:34
Θέμα δημοσίευσης:
Μιας και ανοίχτηκε το θέμα....

Εμένα παλι το παράθυρο του οδηγου τριζει αν είναι έστω και λίγο ανοιχτό.. Παλιότερα αν το ρύθμιζα λίγο με το διακόπτη πάνω-κάτω κάπως διορθωνοταν αλλά πλέον δεν!! Αν πιάσω και κουνισω με το χέρι το παράθυρο πάνω κάτω ενω είναι ανοιχτό πάλι ακούω αυτον τον θόρυβο-τρίξιμο. Είναι σαν να έχει παρει μποσικα ο οδηγός του παραθύρου, βέβαια μπορεί να είναι και φυσιολογικό να έχει ενα μικρό μποσικο. Αν είναι ο οδηγός θέλει αλλαγή ή υπάρχει καμια πατέντα, σφίξιμο, κατι που να διορθώνεται; Έχω ακούσει πως και σε 208 φίλου έχει ξεκινήσει να εμφανίζεται το φαινόμενο.

Στου συνοδηγού απο την άλλη οταν το κλεινω και έχει φτάσει στο πάνω σημείο για να σταματήσει κάνει εναν θόρυβο σαν να σπάει κάποιο πλαστικό απο μέσα ή σαν να κλωτσαει κάποιο δόντι απο τον οδηγο. Βέβαια δεν το κανει πάντα, οπότε το θυμηθεί. Το έχω έτσι 2,5 χρόνια και δεν έχει πάθει κάτι, αλλά με τσαντιζει όποτε το κάνει..

Έχει κανείς άλλος πάθει κάτι αντίστοιχο;
Vini - Τετ 06 Μάϊ 2015, 12:48:55
Θέμα δημοσίευσης:
Νομίζω ότι σε όλες αυτές τις περιπτώσεις των τζαμιών στις πόρτες δεν υπάρχει άλλη λύση από το να βγει η ταπετσαρία ώστε να εντοπιστεί η πηγή του θορύβου είτε κάπου χαμηλά στον οδηγό, είτε στις μεταλλικές ράγες που ακολουθεί το τζάμι, είτε στο μοτέρ.

Πιθανά σε κάποιο service να έμπαινε και αυτό στα υπόψη ώστε να το διορθώσει το συνεργείο.
Gotcha - Τετ 06 Μάϊ 2015, 13:34:01
Θέμα δημοσίευσης:
Τριξημο με λιγο ανοιχτο το τζαμι, μπορει να προερχεται και απο σκονη που υπαρχει στις τσιμουχες γυρω γυρω απο το τζαμι. Καθαρισετες καλα και δες αν συνεχιζει να ακουγεται.
Andreasf1 - Τετ 06 Μάϊ 2015, 13:44:14
Θέμα δημοσίευσης:
Μπα όχι, δεν νομίζω.. Ακούγεται απο πιό χαμηλά, μέσα απο την ταπετσαρία..
M207GT - Κυρ 28 Ιούν 2015, 17:59:04
Θέμα δημοσίευσης:
Καλησπέρα σε όλους.

Ήμουν ξαναγραμμένη ως μέλος εδώ αλλά, έπειτα από καιρό, δεν μπόρεσα να ανακτήσω τον λογαριασμό μου και, έτσι, δημιούργησα άλλον.

Έχω ένα απροσδιόριστο πρόβλημα με το GT μου και για να μην ανοίξω άλλο τόπικ, ρωτώ εδώ ζητώντας τις γνώμες σας...


Το 207GT μου με απασχολεί πρώτη φορά με αυτό που θα σας περιγράψω αμέσως παρακάτω :

Σήμερα το πρωί ξεκίνησα για μια διαδρομή 15 περίπου χιλιομέτρων. Έφτασα και κανένα πρόβλημα έως εδώ.
Το μεσημέρι που πήγα να πάρω το αυτοκίνητο για να επιστρέψω, βάζω μπροστά και ακούγεται ένα ''γρέζι'' από το μηχανοστάσιο, κάτι σαν ρετάρισμα αλλά χωρίς να έχω τραντάγματα στο αυτοκίνητο, αρρυθμίες ή θέμα με το ρελαντί. Πάντως, και στο ρελαντί (κυρίως) αλλά και εν κινήσει, ο ήχος του κινητήρα είναι αλλαγμένος, κάνει έντονα σαν ντίζελ. Είναι σαν ήχος ρουλεμάν, αφού, όταν πατάω γκάζι (όχι απότομα) και ανεβαίνουν σταδιακά οι στροφές, το ''γρέζι'' αυτό ακούγεται αναλογικά πιο ''γρήγορο''.

Λέω λοιπόν, αφού είναι μόνο ''ακουστικό'' το θέμα, ας φύγω και ό,τι γίνει στη διαδρομή...
Από τα πρώτα που θέλησα να ελέγξω είναι αν τουρμπίζει. Τουρμπίζει κανονικά αλλά τα ξεφυσήματα της τουρμπίνας πιο αδύναμα, η πίεση πρέπει να 'ναι πεσμένη. Η απόκριση του γκαζιού πιο πεσμένη, το αμάξι όχι τόσο νευρικό όσο συνήθιζε να είναι. Έχω σίγουρα απώλεια ισχύος αλλά είναι λίγη και κυρίως στα τουρμπίσματα από χαμηλά (κυρίως με 2α-3η), στα τουρμπίσματα στις υψηλές δεν αντιλήφθηκα τόσο αισθητή μείωση απόδοσης.

Κάνω τα 15 χιλιόμετρα μες τη ζέστη, το πίεσα και λίγο για να ελέγξω αρκετές φορές την απόκρισή του, για να βεβαιωθώ τελικά ότι δεν είναι τόσο πρόθυμο...
Αλλά, πάνω απ' όλα, δεν μ' αρέσει ο ήχος του. Φθάνοντας σπίτι, το βάζω μέσα στην πιλοτή και απομονωμένη πια από εξωτερικούς θορύβους, άνοιξα το καπό και έσκυψα κοντά να δω από πού κάνει αυτό το ''γρέζι''. Μάλλον προέρχεται, απ' όσο μπόρεσα να αντιληφθώ, από το καβούκι της τουρμπίνας ή κάπου εκεί γύρω ( πολύ διαφωτιστική, ε; Wink ).

Δεν ξέρω αν παίζει ρόλο για να το αναφέρω αλλά λιγότερο από ένα 24ωρο πριν εμφανιστεί το πρόβλημα που σας περιέγραψα, γέμισα βενζίνη (ΕΚΟ Racing 100 βάζω πάντα) από ένα πρατήριο γνωστό και με μεγάλη επισκεψιμότητα αλλά που εγώ δεν είχα ξαναβάλει εκεί, βάζω πάντα από ένα άλλο ΕΚΟ.
Το πρόβλημα πάντως παρατηρήθηκε κατά την 2η μεγάλη διαδρομή του αυτοκινήτου με αυτό το καύσιμο και όχι αμέσως χθες με το που έφυγα από το εν λόγω βενζινάδικο. Συγκεκριμένα, το θέμα εμφανίστηκε μετά από 20 διανυθέντα χιλιόμετρα με το καινούριο καύσιμο. Λέω όλες τις λεπτομέρειες για να μου πείτε αν πρέπει να αποκλείσω ή όχι την πιθανή υπαιτιότητα του καυσίμου.

Για αυξημένη κατανάλωση δεν πρόσεξα, γιατι, όπως έγραψα παραπάνω, έχει κάνει λίγα χιλιόμετρα με αυτήν τη βενζίνη που έβαλα εχθές.

Επίσης, κανένα λαμπάκι προβλήματος δεν έχει ανάψει στο ταμπλό (μέχρι στιγμής).

( P. 207 GT με 52000 χλμ και, βασικά, ούτε θέλω να σκέφτομαι όλες τις παρακάτω πιθανές αιτίες που διάβασα κάπου :
1. Φραγμένο φίλτρο αέρα
2. Φραγμένος αγωγός αέρα από την εισαγωγή πρός την πολλαπλή εισαγωγής
3. Φραγμένη εισαγωγή πολλαπλής
4. Διαρροή αέρα στην τροφοδοσία από την εισαγωγή πρός την πολλαπλή εισαγωγής
5. Διαρροή αέρα μεταξύ της πολλαπλής εισαγωγής και της μηχανής
6. Ξένο αντικείμενο στην πολλαπλή εξαγωγής (από την μηχανή)
7. Περιορισμένο σύστημα εξαγωγής
8. Σπασμένη πολλαπλή εξαγωγής, φλάτζες με διαρροή
9. Διαρροή αερίων στην εισαγωγή καυσαερίων (σύνδεση με πολλαπλή εξαγωγής)
10. Κακή ρύθμιση μπεκ η αντλίας καυσίμου
11. Κακή ρύθμιση βαλβίδων μηχανής
12. Φαγωμένα ελατήρια μηχανής
13. Καμένες βαλβίδες ή και πιστόνια
14. Υπερβολική βρωμιά - κάπνια στην φτερωτή εισαγωγής
15. Κατεστραμμένο Turbo (http://www.subamaniacs.com/forum/viewtopic.php?t=505)
16. Βλάβη στην westgate wastegate
)


Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τον χρόνο σας.
bagos - Κυρ 28 Ιούν 2015, 23:46:05
Θέμα δημοσίευσης:
Αν δεν ειναι κατι που φαινεται στο ματι,οπως καποιο κολαρο κτλ,ριχτε μια ματια στη πολλαπλη εξαγωγης μηπως εχει ραγισει στο twin scroll ,κ χανει καυσαερια.
Gotcha - Δευ 29 Ιούν 2015, 10:01:49
Θέμα δημοσίευσης:
Εμανα παντως η πορτα του οδηγου τριζει τρελα. Τι γρασο εβαλα, τι WD40, τπτ. Περνει ρεγουλαρισμα?
thodorisls - Δευ 29 Ιούν 2015, 10:30:36
Θέμα δημοσίευσης:
Gotcha έγραψε:
Εμανα παντως η πορτα του οδηγου τριζει τρελα. Τι γρασο εβαλα, τι WD40, τπτ. Περνει ρεγουλαρισμα?


εβαλες γράσο μεσα στις τρύπες εκει που ο μηχανισμός που ανοιγοκλεινει η πόρτα?
Gotcha - Δευ 29 Ιούν 2015, 10:36:11
Θέμα δημοσίευσης:
Εβαλα γρασο στους 2 μεντεσεδες. Αλλα μονο στους πυρους που μπαινουν μεσα στους μεντεσεδες (στα κεφαλια των πυρων, δεν εχο προσβαση για μεσα στο μηχανισμο)
thodorisls - Δευ 29 Ιούν 2015, 10:41:53
Θέμα δημοσίευσης:
Gotcha έγραψε:
Εβαλα γρασο στους 2 μεντεσεδες. Αλλα μονο στους πυρους που μπαινουν μεσα στους μεντεσεδες (στα κεφαλια των πυρων, δεν εχο προσβαση για μεσα στο μηχανισμο)


στο μεντεσε τον μεγάλο που ειναι ενα στρογυλο πράγμα αν βάλεις το χερι σου απο κατω εχει τρεις μικρές τρύπες αν εχεις σπρευ γρασου ρίξε μπόλικο εκει μέσα και κουνα και την πορτα μετα απο λιγο θα δεις δεν θα ακουγετε τιποτα εγω και στις δυο πόρτες το ειχα αυτο ειχα ρίξει ποσο γράσο εξωτερικα στους μεντεσέδες και τιποτα μολις βρηκα τις τρυπες και εβαλα μπολικο εκει μεσα εγινε θαύμα
Gotcha - Δευ 29 Ιούν 2015, 11:15:07
Θέμα δημοσίευσης:
Οραιος! Θα το τσεκαρω μετα. WD40 θα κανει δουλεια ?
thodorisls - Δευ 29 Ιούν 2015, 11:47:37
Θέμα δημοσίευσης:
Gotcha έγραψε:
Οραιος! Θα το τσεκαρω μετα. WD40 θα κανει δουλεια ?


λογικα ναι δεν ξερω όμως αν κανει ακριβώς την ιδια δουλειά με τον γράσο, εγω ειχα παρει ενα sprey γρασου απο το praktiker και το εχω στο αμάξι για οτι χρειαστεί γιατι εκτος απο τις πόρτες ετριζε και ο πισω υαλοκαθαριστιρας
M207GT - Τρι 30 Ιούν 2015, 12:38:38
Θέμα δημοσίευσης:
bagos έγραψε:
Αν δεν ειναι κατι που φαινεται στο ματι,οπως καποιο κολαρο κτλ,ριχτε μια ματια στη πολλαπλη εξαγωγης μηπως εχει ραγισει στο twin scroll ,κ χανει καυσαερια.


Ευχαριστώ για την απάντησή σου. Θα το δω.


Υπάρχει περίπτωση να οφείλεται το θέμα σε πολύ κακής ποιότητας καύσιμο; Rolling eyes
bagos - Τρι 30 Ιούν 2015, 18:26:05
Θέμα δημοσίευσης:
Πολυ δυσκολο...πρεπει να ειναι μονο νερο μεσα για να στο κανει κ στο ρελαντι.συνηθως η κακης ποιοτητας βενζινης φαινεται στο ζορι.
M207GT - Παρ 10 Ιούλ 2015, 07:50:13
Θέμα δημοσίευσης:
Επανέρχομαι...

Μέσες-άκρες, η ετυμηγορία ήταν αντλία νερού και χρόνισμα. Κόστος ~450€.

Πώς το ακούτε;
thodorisls - Παρ 10 Ιούλ 2015, 07:52:18
Θέμα δημοσίευσης:
M207GT έγραψε:
Επανέρχομαι...

Μέσες-άκρες, η ετυμηγορία ήταν αντλία νερού και χρόνισμα. Κόστος ~450€.

Πώς το ακούτε;


σε αντιπροσωπία?
M207GT - Παρ 10 Ιούλ 2015, 07:55:42
Θέμα δημοσίευσης:
Ναι.
thodorisls - Παρ 10 Ιούλ 2015, 07:58:16
Θέμα δημοσίευσης:
M207GT έγραψε:
Ναι.


για αυτό είχε αυτό το κόστος, εγώ που έκανα χρονισμα 150€ αλλά εκτός αντιπροσωπίας
M207GT - Παρ 10 Ιούλ 2015, 07:59:51
Θέμα δημοσίευσης:
Σου παρουσίαζε κι εσένα κάτι από αυτά που περιέγραψα;
thodorisls - Παρ 10 Ιούλ 2015, 08:05:05
Θέμα δημοσίευσης:
M207GT έγραψε:
Σου παρουσίαζε κι εσένα κάτι από αυτά που περιέγραψα;


εμένα ήθελε χρονισμό για άλλο πρόβλημα αλλά γενικά τον τελευταίο καιρό κάνει κάτι σαν γρεζι από την δεξιά πλευρά και τώρα που ειπες αντλία νερού θα την κοιτάξω άλλο που σίγουρα δεν χάνει, εσένα έφτιαξε ο θόρυβος.??
M207GT - Παρ 10 Ιούλ 2015, 08:08:55
Θέμα δημοσίευσης:
Σήμερα θα φτιαχτεί. Τώρα είναι στο συνεργείο. Και ελπίζω να είναι αυτό και όχι κάτι πιο απλό και να βρήκαν την ευκαιρία να ''μου πιάσουν τον πισινό''. Wink
thodorisls - Παρ 10 Ιούλ 2015, 08:10:18
Θέμα δημοσίευσης:
M207GT έγραψε:
Σήμερα θα φτιαχτεί. Τώρα είναι στο συνεργείο. Και ελπίζω να είναι αυτό και όχι κάτι πιο απλό και να βρήκαν την ευκαιρία να ''μου πιάσουν τον πισινό''. Wink


στον έχουν πιάσει είδει με τα λεφτά που θα πληρωσεις Laughing
M207GT - Παρ 10 Ιούλ 2015, 08:13:18
Θέμα δημοσίευσης:
Ξέρω πάντως ότι και η αντλία νερού είναι ακριβή υπόθεση.

Πάνω-κάτω, ποια θα ήταν μια φυσιολογική τιμή για αντλία νερού και χρόνισμα;...
thodorisls - Παρ 10 Ιούλ 2015, 08:17:25
Θέμα δημοσίευσης:
M207GT έγραψε:
Ξέρω πάντως ότι και η αντλία νερού είναι ακριβή υπόθεση.

Πάνω-κάτω, ποια θα ήταν μια φυσιολογική τιμή για αντλία νερού και χρόνισμα;...


εγώ σου είπα χρονισμό μαζί με αλλαγή τεντωτηρα και εργασία 150€ μια αντλία νερού SKF έχει γύρω στα 50-60 ευρώ και μετά ή εργασία
M207GT - Παρ 10 Ιούλ 2015, 08:18:57
Θέμα δημοσίευσης:
Ευχαριστώ.
bagos - Παρ 10 Ιούλ 2015, 13:01:12
Θέμα δημοσίευσης:
200 ευρω σε δικο μου συνεργειο,χρονισμα,αντλια κ εργασια.
M207GT - Παρ 10 Ιούλ 2015, 21:34:08
Θέμα δημοσίευσης:
bagos, θυμάσαι στα πόσα χιλιόμετρα είχες κάνει αυτή τη δουλειά στο δικό σου;


(Τη Δευτέρα που θα ξαναέχω πρόσβαση σε σκανερ, θα σας παραθέσω τί αλλάχτηκε και τί ακριβώς πλήρωσα)
bagos - Σαβ 11 Ιούλ 2015, 07:27:13
Θέμα δημοσίευσης:
Εγω στα πρωτα 20000 κμ αν θυμαμαι εκανα χρονισμα με σετ χρονισματος,γραναζι μεταβλητου κτλ,στην αντιπροσωπια,κ πληρωσα σχετικα λιγα,λογο του οτι ημουν 2 μηνες εκτος εγγυησης.στα 60000κμ που εκανα σφυρηλατο ταμαξι,κ γενικη επισκευη ολο το μοτερ,ξαναχρονιστηκε(αλλα δεν ειχε χασει χρονισμα).τοτε που εκανα τη γενικη επισκευη,αλλαξα κ την αντλια νερου.νομιζω οτι ο μηχανικος μου ειχε παρει σε φιλο μου,100 ευρω με αλλαγη σετ χρονισματος,ανταλλακτικα κ εργασια.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr