PSClub - Hellas

Φρένα - Ερωτηση

Cpkdemian - Σαβ 02 Μάϊ 2015, 18:55:45
Θέμα δημοσίευσης: Ερωτηση
Καλησπερα σας.
Θελω να ρωτησω τους κατοχους peugeot 207 rallye.
Το πεταλι του φρενου εχει νεκρο σημειο λιγα χιλιοστα?
Ετσι πρεπει να ειναι? Εκανα εξαερωση πισω δεν αλλαξε τιποτα.
Ο μηχανικος μου ειπε οτι ετσι ειναι τα συγκεκριμενα αυτοκινητα.
Επισης οταν το αμαξι ειναι αναμενο και ειμαι σταματημενος και πατησω 5-6 φορες το πεταλι μπλοκαρει. Οπως οταν καποιος ειναι με σβηστη μηχανη και μπλοκαρει το πεταλι .
Το αμαξι εχει 45 000 χιλιομετρα.
Του χαμε κανει και διαγνωση ολα ειναι κομπλε.
Θελω να ρωτησω τους κατοχους του ραλυ αν οντος ειναι ετσι τα πραγματα.
ευχαριστω Very happy
alexandros 207 Rallye - Κυρ 03 Μάϊ 2015, 10:44:40
Θέμα δημοσίευσης: Re: Ερωτηση
Cpkdemian έγραψε:

Το πεταλι του φρενου εχει νεκρο σημειο λιγα χιλιοστα?
Ετσι πρεπει να ειναι? Εκανα εξαερωση πισω δεν αλλαξε τιποτα.

λιγα χιλιοστα εχει, ναι
αυτο ειναι σχετικο ομως
προσφατα που αλλαξα τακακια, υγρα και εκανα και εξαερωση, αν και τα παλια τακακια ειχανε πολυ "ψωμι" ακομα, η νεκρη διαδρομη μειωθηκε
εξαερωση πρεπει να κανεις σε ολα ομως, οχι μονο πισω
και κατα προτίμηση με διαγνωστικο


Cpkdemian έγραψε:

Επισης οταν το αμαξι ειναι αναμενο και ειμαι σταματημενος και πατησω 5-6 φορες το πεταλι μπλοκαρει. Οπως οταν καποιος ειναι με σβηστη μηχανη και μπλοκαρει το πεταλι .
αυτο το εκανε κι εμενα, αλλά οχι με 5-6 φορες μονο
θελει πολλα και γρηγορα πατα ασε , πχ περιπου 10 πολυ γρηγορα πατε ασε
οσο πιο γρηγορα μπορεις (παντως επανερχεται πολυ γρηγορα , σε μενα τουλαχιστον)
δεν ξερω αν ειναι φυσιολογικο ή χανει καπου το σερβο
το κανει και εν κινησει
αλλά δεν ειδα να επηρεάζει καπου
και στο συνεργειο που ρωτησα που ειπαν οτι ειναι φυσιολογικο (γιατι δεν προλαβαινει να γεμισει το σερβο)
σε αλλο αμαξι που δοκιμασα ( toyota) δεν το εκανε παντως
δεν ξερω αν ειναι θεμα κατασκευης ή προβληματος
παντως μερικα 3008 ειχανε θεμα με τρυπιο σερβο
για 207 δεν εχω ακουσει κατι προς το παρον
Mono AEK - Κυρ 03 Μάϊ 2015, 22:26:36
Θέμα δημοσίευσης:
Εμενα πετρωνει το πεταλι απτο δευτερο πατημα και στο τριτο χανει ολη του τη διαδρομη.
Ετσι ειναι απτη πρωτη μερα ειναι απολυτα φυσιολογικο
marios_207_GT - Κυρ 03 Μάϊ 2015, 22:39:59
Θέμα δημοσίευσης:
Mono AEK έγραψε:
Εμενα πετρωνει το πεταλι απτο δευτερο πατημα και στο τριτο χανει ολη του τη διαδρομη.
Ετσι ειναι απτη πρωτη μερα ειναι απολυτα φυσιολογικο


Μιλας για σβηστο κινητηρα μάλλον......
Mono AEK - Κυρ 03 Μάϊ 2015, 22:59:10
Θέμα δημοσίευσης:
Οχι...
alexandros 207 Rallye - Κυρ 03 Μάϊ 2015, 23:08:11
Θέμα δημοσίευσης:
μηπως εχει θεμα το σερβο σου?
κοιταξες σε κανενα αλλο rcz αν κανει ετσι?
Cpkdemian - Κυρ 03 Μάϊ 2015, 23:45:11
Θέμα δημοσίευσης:
Mono AEK έγραψε:
Εμενα πετρωνει το πεταλι απτο δευτερο πατημα και στο τριτο χανει ολη του τη διαδρομη.
Ετσι ειναι απτη πρωτη μερα ειναι απολυτα φυσιολογικο


και μενα μου το κανει αυτο. αν ειμαι εν κινηση και το πατησω μερικες φορες το πεταλι κοκκαλονει (σκληρενει)
Mono AEK - Δευ 04 Μάϊ 2015, 12:30:11
Θέμα δημοσίευσης:
alexandros 207 Rallye έγραψε:
μηπως εχει θεμα το σερβο σου?
κοιταξες σε κανενα αλλο rcz αν κανει ετσι?


βρες εσυ αλλο rcz να το δοκιμασουμε.. Laughing Laughing

ετσι ειναι οπως ειπα απτη πρωτη μερα
σε ερωτηση μου μου ειπαν οτι ετσι ειναι το φυσιολογικο

κανενα θεμα μεχρι σημερα
Tzive - Δευ 04 Μάϊ 2015, 13:08:52
Θέμα δημοσίευσης:
Mono AEK έγραψε:
Εμενα πετρωνει το πεταλι απτο δευτερο πατημα και στο τριτο χανει ολη του τη διαδρομη.
Ετσι ειναι απτη πρωτη μερα ειναι απολυτα φυσιολογικο
Δεν ειναι απόλυτα φυσιολογικό να χάνεις το πετάλι είτε σβηστός είτε αναμένος... check it
Gotcha - Δευ 04 Μάϊ 2015, 14:18:23
Θέμα δημοσίευσης:
Tzive έγραψε:
Mono AEK έγραψε:
Εμενα πετρωνει το πεταλι απτο δευτερο πατημα και στο τριτο χανει ολη του τη διαδρομη.
Ετσι ειναι απτη πρωτη μερα ειναι απολυτα φυσιολογικο
Δεν ειναι απόλυτα φυσιολογικό να χάνεις το πετάλι είτε σβηστός είτε αναμένος... check it

+1
android - Δευ 04 Μάϊ 2015, 15:21:54
Θέμα δημοσίευσης:
σβηστο το χανεις σε 2-3 φρενα και ειναι λογικο δεν εχεις σεβρο
Αναμενο σε 5-6 γρηγορες μυτιες μειωνετε πολυ η διαδρομη προς τα κατω ,δεν εχεις καθολου καλο φρενο και θελει ενα καλο πατα ασε

Τα 283 φρενα εχουν μικροτερη νεκρη διαδρομη απο τα 302
Γενικα ειναι απο τα πιο αμεσα στο δαγκωμα απο αρκετα αλλα
Tzive - Δευ 04 Μάϊ 2015, 20:34:12
Θέμα δημοσίευσης:
android έγραψε:
σβηστο το χανεις σε 2-3 φρενα και ειναι λογικο δεν εχεις σεβρο
Δεν ειναι λογικό αυτο. Λογικό είναι να γίνεται πέτρα το πετάλι
Mono AEK - Τρι 05 Μάϊ 2015, 09:50:46
Θέμα δημοσίευσης:
Tzive έγραψε:
Mono AEK έγραψε:
Εμενα πετρωνει το πεταλι απτο δευτερο πατημα και στο τριτο χανει ολη του τη διαδρομη.
Ετσι ειναι απτη πρωτη μερα ειναι απολυτα φυσιολογικο
Δεν ειναι απόλυτα φυσιολογικό να χάνεις το πετάλι είτε σβηστός είτε αναμένος... check it


Θες να εξηγησεις και το λογο?

Επισης δυο ποστ πιο κατω λες οτι σβηστο πρεπει να γινεται πετρα..
android - Τρι 05 Μάϊ 2015, 14:18:38
Θέμα δημοσίευσης:
Tzive έγραψε:
android έγραψε:
σβηστο το χανεις σε 2-3 φρενα και ειναι λογικο δεν εχεις σεβρο
Δεν ειναι λογικό αυτο. Λογικό είναι να γίνεται πέτρα το πετάλι


Το ιδιο ενοουμε
Tzive - Τρι 05 Μάϊ 2015, 15:17:54
Θέμα δημοσίευσης:
Σε καμια περίπτωση δεν πρέπει να χάνεις το πετάλι (να πηγαίνει στο πάτωμα κάτω). Όταν δεν έχεις σεβρό (σβηστό) είναι όπως οι αγωνιστικές τρόμπες το πετάλι μονίμως πέτρα. Το οτι έχω πετάλι πέτρα δεν σημαίνει οτι δεν έχω φρένα. Όσοι δύναμη του ασκήσεις τόσο θα φρενάει... Τώρα αν αναμμένο αν κάνεις πετάλια γρήγορα το σεβρό δεν προλαβαίνει να κάνει την δουλεία και πάλι το πετάλι σκλήρενει. Αυτο δεν είναι ανησυχητικό. Τώρα αν μέτα απο 2-3-5-10 πεταλίες το πετάλι πηγαίνει στον πάτο, αυτό είναι πρόβλημα και πρέπει να το κοιτάξετε...
21 quadra - Τρι 05 Μάϊ 2015, 19:17:27
Θέμα δημοσίευσης:
Σεβρό είναι το αδιάβροχο κατσικίσιο δέρμα.

Servo είναι ο μηχανισμός υποβοήθησης, όπου με διάμετρο 200mm προσθέτει 150 kg δύναμη στην κύρια αντλία του φρένου αυξάνοντας τη δύναμη που πιέζονται τα τακάκια στον δίσκο.

Όταν το πατάμε στο ρελαντί γρήγορα απανωτές φορές αδειάζει το καζανάκι του servo γιατί δεν υπάρχει αρκετή υποπίεση ώστε να γεμίσει ο θάλαμος του servo.

Αν το πεντάλ πηγαίνει στο πάτωμα ενώ τα φρένα μας δεν είναι πολύ ζεστά και δεν έχουν βράσει τα υγρά, τότε υπάρχει περίπτωση είτε φθοράς είτε αστοχίας της κύριας αντλίας και τα υγρά ανακυκλώνονται μέσα αστην αντλία χωρίς αυτή να μπορεί να τα συμπιέσει και να τα στείλει προς τις δαγκάνες.
android - Τρι 05 Μάϊ 2015, 22:19:50
Θέμα δημοσίευσης:
Το κανει κ με στροφες στον κοφτη αυτο το πετρωμα σε ολα τα 207 απο καινουργια ,ενοχλει μονο αν κανεις πολυ γρηγρορα γκαζοφρενα σε καποιο "s"
πχ.


Οταν βραζουν υγρα και τακακια απλα γινετε τρομακτικο
Tzive - Τετ 06 Μάϊ 2015, 01:02:07
Θέμα δημοσίευσης:
21 quadra έγραψε:
Σεβρό είναι το αδιάβροχο κατσικίσιο δέρμα.

Servo είναι ο μηχανισμός υποβοήθησης, όπου με διάμετρο 200mm προσθέτει 150 kg δύναμη στην κύρια αντλία του φρένου αυξάνοντας τη δύναμη που πιέζονται τα τακάκια στον δίσκο.

Όταν το πατάμε στο ρελαντί γρήγορα απανωτές φορές αδειάζει το καζανάκι του servo γιατί δεν υπάρχει αρκετή υποπίεση ώστε να γεμίσει ο θάλαμος του servo.

Αν το πεντάλ πηγαίνει στο πάτωμα ενώ τα φρένα μας δεν είναι πολύ ζεστά και δεν έχουν βράσει τα υγρά, τότε υπάρχει περίπτωση είτε φθοράς είτε αστοχίας της κύριας αντλίας και τα υγρά ανακυκλώνονται μέσα αστην αντλία χωρίς αυτή να μπορεί να τα συμπιέσει και να τα στείλει προς τις δαγκάνες.


Όταν λες πεντάλ εννοείς τον ποδομοχλό του φρένου?
21 quadra - Τετ 06 Μάϊ 2015, 07:56:18
Θέμα δημοσίευσης:
Tzive έγραψε:
21 quadra έγραψε:
Σεβρό είναι το αδιάβροχο κατσικίσιο δέρμα.

Servo είναι ο μηχανισμός υποβοήθησης, όπου με διάμετρο 200mm προσθέτει 150 kg δύναμη στην κύρια αντλία του φρένου αυξάνοντας τη δύναμη που πιέζονται τα τακάκια στον δίσκο.

Όταν το πατάμε στο ρελαντί γρήγορα απανωτές φορές αδειάζει το καζανάκι του servo γιατί δεν υπάρχει αρκετή υποπίεση ώστε να γεμίσει ο θάλαμος του servo.

Αν το πεντάλ πηγαίνει στο πάτωμα ενώ τα φρένα μας δεν είναι πολύ ζεστά και δεν έχουν βράσει τα υγρά, τότε υπάρχει περίπτωση είτε φθοράς είτε αστοχίας της κύριας αντλίας και τα υγρά ανακυκλώνονται μέσα αστην αντλία χωρίς αυτή να μπορεί να τα συμπιέσει και να τα στείλει προς τις δαγκάνες.


Όταν λες πεντάλ εννοείς τον ποδομοχλό του φρένου?


Ναί, το πεντάλ του φρένου εννοώ.
Mono AEK - Τετ 06 Μάϊ 2015, 11:25:34
Θέμα δημοσίευσης:
Tzive έγραψε:
Τώρα αν αναμμένο αν κάνεις πετάλια γρήγορα το σεβρό δεν προλαβαίνει να κάνει την δουλεία και πάλι το πετάλι σκλήρενει. Αυτο δεν είναι ανησυχητικό. Τώρα αν μέτα απο 2-3-5-10 πεταλίες το πετάλι πηγαίνει στον πάτο, αυτό είναι πρόβλημα και πρέπει να το κοιτάξετε...


δε μπορω να καταλαβω που διαφωνουμε νομιζω οτι το ιδιο ειπα

οτι στις 3 πεταλιες πετρωνει το πενταλ με αναμενη τη μηχανη και ειναι φυσιολογικο
alexandros 207 Rallye - Τετ 06 Μάϊ 2015, 12:09:55
Θέμα δημοσίευσης:
21 quadra έγραψε:
Όταν το πατάμε στο ρελαντί γρήγορα απανωτές φορές αδειάζει το καζανάκι του servo γιατί δεν υπάρχει αρκετή υποπίεση ώστε να γεμίσει ο θάλαμος του servo.
αυτο δεν το κανουν ολα τα αμαξια παντως
προφανως λειτουργουν καπως διαφορετικα (εσυ τα ξερεις αυτα, που ασχολεισαι με φρενα )
παντως στο 207 οντως αδειαζει
κι οπως λεει κι ο android:
android έγραψε:
Το κανει κ με στροφες στον κοφτη αυτο το πετρωμα σε ολα τα 207 απο καινουργια
το κανει και με πολλες στροφες, και εν κινησει με ταχυτητα μεσα



Tzive έγραψε:
Όταν λες πεντάλ εννοείς τον ποδομοχλό του φρένου?

τι άλλο μπορει να εννοουσε?
alexandros 207 Rallye - Τετ 06 Μάϊ 2015, 12:13:22
Θέμα δημοσίευσης:
Mono AEK έγραψε:
οτι στις 3 πεταλιες πετρωνει το πενταλ με αναμενη τη μηχανη και ειναι φυσιολογικο

3 μου φαινονται πολυ λιγες Rolling eyes
στο δικο μου θελει αρκετα παραπανω

μαπα αμαξι σου εδωσαν , αν θες τα ανταλλάζουμε Laughing Laughing
Tzive - Τετ 06 Μάϊ 2015, 13:24:40
Θέμα δημοσίευσης:
Mono AEK έγραψε:
Tzive έγραψε:
Τώρα αν αναμμένο αν κάνεις πετάλια γρήγορα το σεβρό δεν προλαβαίνει να κάνει την δουλεία και πάλι το πετάλι σκλήρενει. Αυτο δεν είναι ανησυχητικό. Τώρα αν μέτα απο 2-3-5-10 πεταλίες το πετάλι πηγαίνει στον πάτο, αυτό είναι πρόβλημα και πρέπει να το κοιτάξετε...


δε μπορω να καταλαβω που διαφωνουμε νομιζω οτι το ιδιο ειπα

οτι στις 3 πεταλιες πετρωνει το πενταλ με αναμενη τη μηχανη και ειναι φυσιολογικο


Mono AEK έγραψε:
Εμενα πετρωνει το πεταλι απτο δευτερο πατημα και στο τριτο χανει ολη του τη διαδρομη.
Ετσι ειναι απτη πρωτη μερα ειναι απολυτα φυσιολογικο

Στο οτι χάνει όλη του την διαδρομή διαφωνούμε...
Gotcha - Τετ 06 Μάϊ 2015, 13:32:19
Θέμα δημοσίευσης:
Το οτι χανει την διαδρομη, εννοει πως δεν πατιεται καθολου (απο το πετρωμα). Οχι πως βυθιζεται εντελως.
Tzive - Τετ 06 Μάϊ 2015, 13:32:28
Θέμα δημοσίευσης:
alexandros 207 Rallye έγραψε:
Tzive έγραψε:
Όταν λες πεντάλ εννοείς τον ποδομοχλό του φρένου?

τι άλλο μπορει να εννοουσε?


Ε όταν υπάρχει διαφορά μετάξυ σεβρό που είναι το αδιάβροχο κατσικίσιο δέρμα, και servo που ειναι ο μηχανισμός υποβοήθησης φρεναρίσματος, έπρεπε να και εγώ να διευκρινίσω αν το πετάλ που εννοεί είναι ο ποδομοχλός του φρένου και όχι το πεταλ του ποδηλάτου Laughing

Γιατι το να googleάρεις την λέξη σεβρό και να δίνεις αυτή την απάντηση σε ένα topic που προσπαθούμε να μιλήσουμε σοβάρα, εγώ προσωπικά το θεωρώ κόμπλεξ.

Πόσο μάλλον την στιγμή που το google στην αναζήτηση εικόνων για την λέξε σεβρό τα αποτελέσματα ειναι αυτά
alexandros 207 Rallye - Τετ 06 Μάϊ 2015, 14:06:02
Θέμα δημοσίευσης:
Tzive έγραψε:
alexandros 207 Rallye έγραψε:
Tzive έγραψε:
Όταν λες πεντάλ εννοείς τον ποδομοχλό του φρένου?

τι άλλο μπορει να εννοουσε?


Ε όταν υπάρχει διαφορά μετάξυ σεβρό που είναι το αδιάβροχο κατσικίσιο δέρμα, και servo που ειναι ο μηχανισμός υποβοήθησης φρεναρίσματος, έπρεπε να και εγώ να διευκρινίσω αν το πετάλ που εννοεί είναι ο ποδομοχλός του φρένου και όχι το πεταλ του ποδηλάτου Laughing

Γιατι το να googleάρεις την λέξη σεβρό και να δίνεις αυτή την απάντηση σε ένα topic που προσπαθούμε να μιλήσουμε σοβάρα, εγώ προσωπικά το θεωρώ κόμπλεξ.

Πόσο μάλλον την στιγμή που το google στην αναζήτηση εικόνων για την λέξε σεβρό τα αποτελέσματα ειναι αυτά

σοβαρεψου κι εσυ Razz
παντως καλο ειναι να το λεμε σωστα Big wink
πολλοι το μπερδευουν και το το λενε σεβρό
οι εικονες που δειχνουν ολες μηχανισμους servo, στη λεξη σερβό, ειναι ολες απο ελληνικα sites Laughing
τυχαιο ? δε νομιζω Laughing
το σωστο ειναι σεΡΒό
android - Τετ 06 Μάϊ 2015, 15:03:12
Θέμα δημοσίευσης:
Tzive έγραψε:
alexandros 207 Rallye έγραψε:
Tzive έγραψε:
Όταν λες πεντάλ εννοείς τον ποδομοχλό του φρένου?

τι άλλο μπορει να εννοουσε?


Ε όταν υπάρχει διαφορά μετάξυ σεβρό που είναι το αδιάβροχο κατσικίσιο δέρμα, και servo που ειναι ο μηχανισμός υποβοήθησης φρεναρίσματος, έπρεπε να και εγώ να διευκρινίσω αν το πετάλ που εννοεί είναι ο ποδομοχλός του φρένου και όχι το πεταλ του ποδηλάτου Laughing

Γιατι το να googleάρεις την λέξη σεβρό και να δίνεις αυτή την απάντηση σε ένα topic που προσπαθούμε να μιλήσουμε σοβάρα, εγώ προσωπικά το θεωρώ κόμπλεξ.

Πόσο μάλλον την στιγμή που το google στην αναζήτηση εικόνων για την λέξε σεβρό τα αποτελέσματα ειναι αυτά


Ο δικος του καλδος μας το χει μαθει ετσι και μαλλον εχει τυψεις και προσπαθει να το αλλαξει,καλα κανει,ο καθενας με τον τροπο του κ γω μαζι του,αλλα ειλικρινα δεν υπαρχη λογος συνεχειας
Mono AEK - Τετ 06 Μάϊ 2015, 15:35:43
Θέμα δημοσίευσης:
Tzive έγραψε:
Mono AEK έγραψε:
Tzive έγραψε:
Τώρα αν αναμμένο αν κάνεις πετάλια γρήγορα το σεβρό δεν προλαβαίνει να κάνει την δουλεία και πάλι το πετάλι σκλήρενει. Αυτο δεν είναι ανησυχητικό. Τώρα αν μέτα απο 2-3-5-10 πεταλίες το πετάλι πηγαίνει στον πάτο, αυτό είναι πρόβλημα και πρέπει να το κοιτάξετε...


δε μπορω να καταλαβω που διαφωνουμε νομιζω οτι το ιδιο ειπα

οτι στις 3 πεταλιες πετρωνει το πενταλ με αναμενη τη μηχανη και ειναι φυσιολογικο


Mono AEK έγραψε:
Εμενα πετρωνει το πεταλι απτο δευτερο πατημα και στο τριτο χανει ολη του τη διαδρομη.
Ετσι ειναι απτη πρωτη μερα ειναι απολυτα φυσιολογικο

Στο οτι χάνει όλη του την διαδρομή διαφωνούμε...


Gotcha έγραψε:
Το οτι χανει την διαδρομη, εννοει πως δεν πατιεται καθολου (απο το πετρωμα). Οχι πως βυθιζεται εντελως.


αυτο ακριβως


alexandros 207 Rallye έγραψε:
Mono AEK έγραψε:
οτι στις 3 πεταλιες πετρωνει το πενταλ με αναμενη τη μηχανη και ειναι φυσιολογικο

3 μου φαινονται πολυ λιγες Rolling eyes
στο δικο μου θελει αρκετα παραπανω

μαπα αμαξι σου εδωσαν , αν θες τα ανταλλάζουμε Laughing Laughing


μηπως παιζουν ρολο και τα EBD Hill assist και λοιπα βοηθηματα??
να σου πω την αληθεια δε ψηνομαι... Razz
Cpkdemian - Τετ 06 Μάϊ 2015, 15:56:26
Θέμα δημοσίευσης:
παντως το πενταλ φρενου στο 207 το ραλυ ειναι παραξενο κατα τη γνωμη μου.
δεν ξερω ισως εχω συνηθησει σοτ πατερα μου το αμαξι και στης αδερφης μου ,εχει πιο μεγαλη νεκρη διαδρομη και ειναι γενικα πιο μαλακο κατεβαινει περισσοτερο απο τα αλλα.
ο μηχανικος μου ειπε δεν εχει κανενα προβλημα ειναι κομπλε.
επισης μου ειπε κατι το οποιο μου φανηκε παραξενο οτι στα αυτοκινητα που βγαζουνε αλογα τα φρενα πιανουνε καλυτερα στις μεγαλες ταχυτητες παρα στις μικρες (30 κμ)
Γι αυτο σκεφτομουνα να κανω μια εξαερωση μπροστα στο abs μηπως η νεκρη διαδρομη μειωθει αλλα μου ειπε οτι ειχε κανει και οτι τα συγκεκριμενα αυτοκινητα ετσι ειναι και να μην τα συγκρινω με τα αλλα (συγκεκριμενα με τα αλλα 2 τησ οικογενειας).
android - Τετ 06 Μάϊ 2015, 16:04:32
Θέμα δημοσίευσης:
Cpkdemian έγραψε:
παντως το πενταλ φρενου στο 207 το ραλυ ειναι παραξενο κατα τη γνωμη μου.
δεν ξερω ισως εχω συνηθησει σοτ πατερα μου το αμαξι και στης αδερφης μου ,εχει πιο μεγαλη νεκρη διαδρομη και ειναι γενικα πιο μαλακο κατεβαινει περισσοτερο απο τα αλλα.
ο μηχανικος μου ειπε δεν εχει κανενα προβλημα ειναι κομπλε.
επισης μου ειπε κατι το οποιο μου φανηκε παραξενο οτι στα αυτοκινητα που βγαζουνε αλογα τα φρενα πιανουνε καλυτερα στις μεγαλες ταχυτητες παρα στις μικρες (30 κμ)
Γι αυτο σκεφτομουνα να κανω μια εξαερωση μπροστα στο abs μηπως η νεκρη διαδρομη μειωθει αλλα μου ειπε οτι ειχε κανει και οτι τα συγκεκριμενα αυτοκινητα ετσι ειναι και να μην τα συγκρινω με τα αλλα (συγκεκριμενα με τα αλλα 2 τησ οικογενειας).


Τι αμαξια ειναι τα αλλα?
Cpkdemian - Τετ 06 Μάϊ 2015, 16:05:10
Θέμα δημοσίευσης:
android έγραψε:
Cpkdemian έγραψε:
παντως το πενταλ φρενου στο 207 το ραλυ ειναι παραξενο κατα τη γνωμη μου.
δεν ξερω ισως εχω συνηθησει σοτ πατερα μου το αμαξι και στης αδερφης μου ,εχει πιο μεγαλη νεκρη διαδρομη και ειναι γενικα πιο μαλακο κατεβαινει περισσοτερο απο τα αλλα.
ο μηχανικος μου ειπε δεν εχει κανενα προβλημα ειναι κομπλε.
επισης μου ειπε κατι το οποιο μου φανηκε παραξενο οτι στα αυτοκινητα που βγαζουνε αλογα τα φρενα πιανουνε καλυτερα στις μεγαλες ταχυτητες παρα στις μικρες (30 κμ)
Γι αυτο σκεφτομουνα να κανω μια εξαερωση μπροστα στο abs μηπως η νεκρη διαδρομη μειωθει αλλα μου ειπε οτι ειχε κανει και οτι τα συγκεκριμενα αυτοκινητα ετσι ειναι και να μην τα συγκρινω με τα αλλα (συγκεκριμενα με τα αλλα 2 τησ οικογενειας).


Τι αμαξια ειναι τα αλλα?

citroen c5 -hundai attos prime Embarassed
android - Τετ 06 Μάϊ 2015, 16:36:16
Θέμα δημοσίευσης:
sorry αλλα αν εχεις φτασει σε σημειο να κανεις συγκριση τα φρενα σου με τα φρενα του atos prime κατι δεν παει καλα
Cpkdemian - Τετ 06 Μάϊ 2015, 16:43:05
Θέμα δημοσίευσης:
android έγραψε:
sorry αλλα αν εχεις φτασει σε σημειο να κανεις συγκριση τα φρενα σου με τα φρενα του atos prime κατι δεν παει καλα

οχι δεν καταλαβες, καθολου νεκρο σημειο σε αυτα τα 2. μη νομιζεις το αμαξι δεν το εχω πολυ καιρο απο τοτε που το αγορασα(μεταχειρισμενο)
δεν το εχω συνηθησει ακομα.απλα κατα τη γνωμη μου επειδη βγαζει και αλογα οχι οτι ειναι παρα πολλα αλλα εστω αυτα τα 150 θα επρεπε να εχει αμεσοτατο πεταλι (χτυπα ξυλο σε περιπτωση αναγκης).
alexandros 207 Rallye - Τετ 06 Μάϊ 2015, 17:18:32
Θέμα δημοσίευσης:
Mono AEK έγραψε:

μηπως παιζουν ρολο και τα EBD Hill assist και λοιπα βοηθηματα??

δεν ξερω (αν και δε νομιζω)
EBD εχουν και τα δικα μας Nod
το Hill assist ειναι για τους κουλους Razz

Mono AEK έγραψε:
να σου πω την αληθεια δε ψηνομαι... Razz

εσυ θα χασεις Laughing Laughing




Cpkdemian έγραψε:
παντως το πενταλ φρενου στο 207 το ραλυ ειναι παραξενο κατα τη γνωμη μου.
δεν ξερω ισως εχω συνηθησει σοτ πατερα μου το αμαξι και στης αδερφης μου ,εχει πιο μεγαλη νεκρη διαδρομη και ειναι γενικα πιο μαλακο κατεβαινει περισσοτερο απο τα αλλα.
ο μηχανικος μου ειπε δεν εχει κανενα προβλημα ειναι κομπλε.
επισης μου ειπε κατι το οποιο μου φανηκε παραξενο οτι στα αυτοκινητα που βγαζουνε αλογα τα φρενα πιανουνε καλυτερα στις μεγαλες ταχυτητες παρα στις μικρες (30 κμ)
Γι αυτο σκεφτομουνα να κανω μια εξαερωση μπροστα στο abs μηπως η νεκρη διαδρομη μειωθει αλλα μου ειπε οτι ειχε κανει και οτι τα συγκεκριμενα αυτοκινητα ετσι ειναι και να μην τα συγκρινω με τα αλλα (συγκεκριμενα με τα αλλα 2 τησ οικογενειας).
την εξαερωση να την κανεις και στα 4 ακρα, κατα προτιμηση με διαγνωστικο, δλδ μαλλον σε επισημο συνεργειο peugeot θα πας.
χωρις διαγνωστικο μπορει να μη γινει σωστη εξαερωση (επι τη ευκαιρία thanks makis106 Wink )
ριξτε και μια ματια στα τακακια

Cpkdemian έγραψε:
....θα επρεπε να εχει αμεσοτατο πεταλι (χτυπα ξυλο σε περιπτωση αναγκης).
για εκει εχει και το EBA (Emergency brake assist)
παντως μια σωστη εξαερωση πρεπει να την κανεις (καλου κακου αλλαξε και τα υγρα φρενων)
geo106xs - Τετ 06 Μάϊ 2015, 18:25:28
Θέμα δημοσίευσης:
Μαλλον δεν εχετε οδηγησει 106 rallye χρονολογιας <2000! Νεκρη διαδρομη,χααααος Laughing
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr