PSClub - Hellas

Κινητήρας - Θόρυβος και επίλυση

lem-x24 - Κυρ 12 Απρ 2015, 08:33:45
Θέμα δημοσίευσης: Θόρυβος και επίλυση
Καλημέρα σας φίλοι, Χρόνια πολλά και Χριστός Ανέστη

μια σύντομη αναφορά στο ιστορικό του θέματος μου και αφορμή για κουβέντα.
στις 100000 χιλιόμετρα, άρχισε να ακούγεται το κλασικό κροτάλισμα.
αλλάζω λάδια και μου προτείνει ο τεχνίτης να καθαρίσω και το μεταβλητό στον εκκεντροφόρο. γίνεται ο καθαρισμός (δεν είχε τίποτα απολύτως) και συνεχίζει το ίδιο βιολί. βάζω καθαριστικό μέσα στο κύκλωμα λαδιού, πάλι τα ίδια, καμία βελτίωση.
κοιτάζω μπας και ακούγεται καμία βάση μηχανής ή η εξάτμιση, όλα ήταν καλώς σφιγμένα και στη θέση τους.
αυτό που παρατήρησα έπειτα από πολύ μελέτη επάνω στο αμάξι, είναι μία μικρή καθυστέρηση της πεταλούδας κατά το πάτημα του γκαζιού. εκεί δηλαδή που βυθίζεις απότομα το γκάζι, καταλαβαίνεις ότι η πεταλούδα έχει μια υστέρηση.
το πήγα στην αντιπροσωπεία της περιοχής μου και αφού το έβαλαν στο διαγνωστικό, δεν βρήκαν κανένα φάουλ.

η ερώτησή μου είναι η εξής: αφού πλέον έχω καταλήξει ότι το κροτάλισμα αυτό είναι από τους θαλάμους καύσης, τα λεγόμενα πυράκια όπως τα λένε όλοι στην πιάτσα, θεωρώ ότι κάτι δεν είναι καλώς συγχρονισμένο. τώρα ο αέρας είναι, τα μπεκ ψεκασμού είναι πραγματικά δε ξέρω.

προσωπική μου άποψη είναι, ότι όλες οι εντολές είναι σωστές αλλά κάποιο μηχανικό μέρος υστερεί στην ανταπόκριση. δηλαδή ορθώς δίνει εντολές ο εγκέφαλος (όλα τα σήματα βαίνουν καλώς) αλλά κάποιο μηχανικό μέρος "ακούει" μετά από λίγο.

συγνώμη για το μεγάλο πόστ μου,
οποιαδήποτε άποψη είναι δεκτή και σεβαστή.
groupN - Κυρ 12 Απρ 2015, 23:55:18
Θέμα δημοσίευσης:
και σε μενα το εκανε καιρο χωρις να αναβει το λαμπακι μηχανης για βλαβη. στην αρχη νομιζα ηταν τα λαδια αλλα μετα απο καιρο αναβε, εσβηνε μονο του και ξανα παλι. τελικα ηταν ο αισθητηρας λ. τωρα σε σενα ειναι στην αρχη μαλλον και εχει μικρη αποκλιση γι'αυτο δεν βγαζει βλαβη
bagos - Δευ 13 Απρ 2015, 11:07:03
Θέμα δημοσίευσης:
Απο μπουζι κ πολλαπλασιαστες πως πας??
lem-x24 - Δευ 13 Απρ 2015, 19:28:13
Θέμα δημοσίευσης:
bagos έγραψε:
Απο μπουζι κ πολλαπλασιαστες πως πας??


και από τα δύο μια χαρά είμαι. τα αλλάζω μόνος μου και τα ελέγχω όλα. και οι πολλαπλασιαστές οκ και τα μπουζί αλλαγμένα στην ώρα τους (και μάλιστα είχαν ακόμα αρκετά ακίδα για να μπορέσουν να δουλέψουν απροβλημάτιστα)

τώρα τι να πω. να είναι αισθητήρας λ και να μη βγάζει τίποτα ακόμα? είναι ένα εκατομμύριο αισθητήρες τους οποίους σε καμία περίπτωση δε μπορώ να αλλάξω για να ανακαλύψω ποιος μπορεί να ευθύνεται.
lem-x24 - Δευ 13 Απρ 2015, 19:29:55
Θέμα δημοσίευσης:
groupN έγραψε:
και σε μενα το εκανε καιρο χωρις να αναβει το λαμπακι μηχανης για βλαβη. στην αρχη νομιζα ηταν τα λαδια αλλα μετα απο καιρο αναβε, εσβηνε μονο του και ξανα παλι. τελικα ηταν ο αισθητηρας λ. τωρα σε σενα ειναι στην αρχη μαλλον και εχει μικρη αποκλιση γι'αυτο δεν βγαζει βλαβη



ποιους από τους δύο ήταν φίλε? ο πρώτος μετά την πολλαπλή ή ο δεύτερος στην αρχή του σωλήνα της εξάτμισης??
nickterc - Δευ 13 Απρ 2015, 19:51:58
Θέμα δημοσίευσης:
Εφοσον μιλαϛ για πειρακια πριν μπλεξειϛ κ χασειϛ την μπαλα βαλε βενζινη 100 οκτανιων κανε μερικα χιλιομετρα να παραμετροποιησει ο εγκεφαλοϛ κ βλεπειϛ τι κανει.Μπορει ναναι κατι τοσο απλο
nickterc - Δευ 13 Απρ 2015, 19:55:33
Θέμα δημοσίευσης:
lem-x24 έγραψε:
groupN έγραψε:
και σε μενα το εκανε καιρο χωρις να αναβει το λαμπακι μηχανης για βλαβη. στην αρχη νομιζα ηταν τα λαδια αλλα μετα απο καιρο αναβε, εσβηνε μονο του και ξανα παλι. τελικα ηταν ο αισθητηρας λ. τωρα σε σενα ειναι στην αρχη μαλλον και εχει μικρη αποκλιση γι'αυτο δεν βγαζει βλαβη



ποιους από τους δύο ήταν φίλε? ο πρώτος μετά την πολλαπλή ή ο δεύτερος στην αρχή του σωλήνα της εξάτμισης??
Ο πρωτοϛ ελεγχει μιγματα ο δευτεροϛ ελεγχει τη λειτουργια του καταλυτη.Οποτε αν φταει ο λ θα ναι ο πρωτοϛ
groupN - Δευ 13 Απρ 2015, 23:42:28
Θέμα δημοσίευσης:
αυτο με την 100αρα βενζινη μου το ειχανε πει και εμενα, να κανω μερικα χλμ. καλυτερα ταξιδι πλακωσε το και λιγο να ξεμπουκωσει. ο αισθητηρας λ σε μενα ηταν ο δευτερος απο κατω στο σωληνα. μολις τον αλλαξα σταματησε να χτυπαει πυρακια
lem-x24 - Κυρ 21 Ιούν 2015, 18:30:02
Θέμα δημοσίευσης:
λοιπόν φίλοι θα σας πω την εξέλιξη της ιστορίας μου:

άναψε το κλασσικό "check engine" και αφού το συνέδεσα με το διαγνωστικό, το πόρισμα ήταν "γήρανση καταλύτη". ήταν της "μαμάς" και αφού είχα κάνει 120000 χμλ τον άλλαξα. όλα καλά όλα ωραία και πλέον το αμάξι έχει και πάλι το αρχικό του νεύρο (ο παλιός καταλύτης ήταν κεραμικός και ένα κομμάτι είχε αποκοπεί και βούλωσε την εξάτμιση).

το κροτάλισμα παρέμεινε και παίρνω την απόφαση να το "σφάξω". με έναν συνάδελφο ο οποίος είναι μηχανικός, το λύνουμε. βρήκα ένα κολλημένο ωστήριο και αφού έφτασα ως εκεί τα άλλαξα όλα.

το χειρότερο όμως είναι τώρα: όταν πριν από 5 χρόνια άλλαξα φλάντζα κεφαλής, ο τότε μηχανικός που το πήγαινα, καθώς έκλεισε το καπάκι των εκκεντροφόρων έβαλε πιο πολύ φλαντόκολλα και βούλωσε μία τρύπα που λιπαίνει το έδρανο του εκκεντροφόρου. αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να σηκώσει γρέζι τόσο ο εκκεντροφόρος όσο και το έδρανο.

τώρα ετοιμάζομαι να το πάω για γυάλισμα- ρεκτιφιέ και να το κλείσω ξανά.

ελπίζω έπειτα από αυτό το κροτάλισμα να σταματήσει.

προσοχή που αφήνετε τα αμαξάκια σας!!!! να είστε όσο το δυνατόν από πάνω όταν κάνουν επεμβάσεις. γίνονται λάθη και όλα αυτά κοστίζουν χρήμα, κόπο και νεύρα!!!
207swo - Κυρ 21 Ιούν 2015, 19:08:29
Θέμα δημοσίευσης:
Είχες ποτέ ηχητικό σήμα χωρίς να ανάβει κάποια ένδειξη στο καντράν;

Αν ναι, λάβε υπόψην σου ότι σε μεγάλη παρτίδα αυτών των κινητήρων είναι κοινό πρόβλημα η εμφάνιση χαμηλής πίεσης λαδιού. Οπότε ενδεχομένως η όποια φθορά να προήλθε χωρίς να φταίει ο τεχνικός που σου άνοιξε το καπάκι προ 5ετίας.

Κατά τη γνώμη μου αν είχε βουλώσει κάποιο κανάλι λαδιού θα είχες μετά το κλείσιμο του καπακιού άμεσως χτύπημα από ωστήριο(α).

Διάβασε κι εδώ σχετικό πρόβλημα:
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=15331

Φυσικά όλα αυτά μπορεί να επιδεινώθηκαν με την λάθος επισκευή που αναφέρεις πως εντόπισες.
lem-x24 - Κυρ 21 Ιούν 2015, 19:26:16
Θέμα δημοσίευσης:
207swo έγραψε:
Είχες ποτέ ηχητικό σήμα χωρίς να ανάβει κάποια ένδειξη στο καντράν;

Αν ναι, λάβε υπόψην σου ότι σε μεγάλη παρτίδα αυτών των κινητήρων είναι κοινό πρόβλημα η εμφάνιση χαμηλής πίεσης λαδιού. Οπότε ενδεχομένως η όποια φθορά να προήλθε χωρίς να φταίει ο τεχνικός που σου άνοιξε το καπάκι προ 5ετίας.

Κατά τη γνώμη μου αν είχε βουλώσει κάποιο κανάλι λαδιού θα είχες μετά το κλείσιμο του καπακιού άμεσως χτύπημα από ωστήριο(α).

Διάβασε κι εδώ σχετικό πρόβλημα:
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=15331

Φυσικά όλα αυτά μπορεί να επιδεινώθηκαν με την λάθος επισκευή που αναφέρεις πως εντόπισες.


μάλλον δεν το εξήγησα καλά. η τρύπα που στέλνει λάδι στο έδρανο του εκκεντροφόρου ήταν γεμάτη από κόλλα και το έδρανο αυτό είχε σηκώσει γρέζι.

δε θεωρώ ότι ο θόρυβος προέρχεται από τα ωστήρια. γιατί και που τα άλλαξα όλα πάλι υπάρχει. θεωρώ ότι με τα χρόνια αφού φθάρθηκε η έδραση του εκκεντροφόρου πλέον έχει τζόγο- μπόσικα και κατά την περιστροφή (ιδίως στο φόρτωμα τότε που μεταβάλλεται ο χρονισμός) υπάρχει ταλάντωση και το ακούω ως κροτάλισμα.

δε μπορώ να σκεφτώ κάτι άλλο.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr