bagos έγραψε: |
Απο μπουζι κ πολλαπλασιαστες πως πας?? |
groupN έγραψε: |
και σε μενα το εκανε καιρο χωρις να αναβει το λαμπακι μηχανης για βλαβη. στην αρχη νομιζα ηταν τα λαδια αλλα μετα απο καιρο αναβε, εσβηνε μονο του και ξανα παλι. τελικα ηταν ο αισθητηρας λ. τωρα σε σενα ειναι στην αρχη μαλλον και εχει μικρη αποκλιση γι'αυτο δεν βγαζει βλαβη |
lem-x24 έγραψε: | ||
ποιους από τους δύο ήταν φίλε? ο πρώτος μετά την πολλαπλή ή ο δεύτερος στην αρχή του σωλήνα της εξάτμισης?? |
207swo έγραψε: |
Είχες ποτέ ηχητικό σήμα χωρίς να ανάβει κάποια ένδειξη στο καντράν;
Αν ναι, λάβε υπόψην σου ότι σε μεγάλη παρτίδα αυτών των κινητήρων είναι κοινό πρόβλημα η εμφάνιση χαμηλής πίεσης λαδιού. Οπότε ενδεχομένως η όποια φθορά να προήλθε χωρίς να φταίει ο τεχνικός που σου άνοιξε το καπάκι προ 5ετίας. Κατά τη γνώμη μου αν είχε βουλώσει κάποιο κανάλι λαδιού θα είχες μετά το κλείσιμο του καπακιού άμεσως χτύπημα από ωστήριο(α). Διάβασε κι εδώ σχετικό πρόβλημα: http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=15331 Φυσικά όλα αυτά μπορεί να επιδεινώθηκαν με την λάθος επισκευή που αναφέρεις πως εντόπισες. |