alfasud έγραψε: |
Από εγγλέζικο φόρουμ: ( με... υπότιτλους - μεγάλα παιδιά είμαστε ![]() ![]() ![]() ![]() Υ.Γ.: Βάλε αρκετό φωτισμό μεν, πήγαινε ψηλαφηστά δε! Πρώτα φέρνεις τους εκκεντροφόρους στα σημάδια που πρέπει, αλλά ΔΕΝ τους κλειδώνεις. Αφού εντοπίσεις την τρυπίτσα της φωτογραφίας, βάζεις μέσα ένα άλεν. Λογικά δεν θα κουμπώσει αμέσως, θα χρειαστεί να κουνήσεις ελαφρά πέρα δώθε το στρόφαλο. Μόλις νιώσεις οτι το άλεν πέρασε βαθύτερα, το αφήνεις εκεί και τότε κλειδώνεις πάνω τους εκκεντροφόρους ![]() |
alfasud έγραψε: |
Για 8V κινητήρες πεζό, από οτι λέει το manual, είναι παρόμοια η διαδικασία, απλά κλειδώνεις μόνο ένα εκκεντροφόρο. Δεν αναφέρει κάτι σχετικά με τον τεντωτήρα του ιμάντα, άρα καλύτερα άστον στην ησυχία του μέχρι να κλειδώσεις πάνω - κάτω.
Υπ όψη, το στρόφαλο τον γυρνάς μόνο δεξιόστροφα και για να γυρνάει ευκολότερα, καλό ειναι να βγάλεις τα μπουζί. Η τρυπούλα είναι στο μπλοκ, θα πρέπει να εντοπίσεις πρώτα τη μεγάλη τρύπα με την τάπα στο μπλοκ και μετά πηγαίνοντας λιγο πάνω και αριστερά, θα βρεις και τη μικρουλα ( μπορεί να μη πολυφαίνεται λόγω λαδιών, βρωμιάς κλπ). |