PSClub - Hellas

Κινητήρας - ΓΕΝΙΚΑ - Φορητά διαγνωστικά

Baphomet - Κυρ 15 Φεβ 2004, 12:06:50
Θέμα δημοσίευσης: ΓΕΝΙΚΑ - Φορητά διαγνωστικά
http://www.avs.com.gr

για δειτε αυτό...
gavanas - Κυρ 15 Φεβ 2004, 13:29:41
Θέμα δημοσίευσης:
Το software που πουλάει ο λεβέντης είναι γνωστό, αλλά μεταφρασμένο. Στα forums του scantool.net τα αμάξια μας φαίνονταν από τα πιο δύσκολα. Δεν έδιναν ας πούμε τα δεδομένα που μπορεί να δίνει ενα VAG. Βέβαια έχω κανα τρίμηνο να ασχοληθώ με την OBD II και μπορεί να εχει κυκλοφορήσει patch. Δεν είναι σπάνιο.

Το κακό είναι οτι αυτό το κιτ που βλέπεις στην φωτογραφία είναι αρκετά ακριβό για αυτά που προσφέρει σε μας(δεν αποκλείεται να είναι πάνω από 400 euros). Συν ότι το software είναι πολύ δύσκολο να το βρείς σπασμένο στο δίκτυο. Κανει registration με το serial number του εγκέφαλου. Στο gtc.gr κυκλοφορεί η basic εκδοση του OBD II και μια full (δεν είμαι σίγουρος...). Και άν δεν θες να τα σκάσεις και για το hardware κυκλοφορούν κατασκευές για μετατροπέα από OBD σε RS232. Το συνδέεις και στο palm η το laptop και έχεις ένα διαγνωστικό. Μετρήσεις από λ και ρυθμίσεις αβάνς , μέχρι εξομοίωση δυναμομέτρησης.
Δημήτριος - Κυρ 15 Φεβ 2004, 17:55:55
Θέμα δημοσίευσης:
gavanas έγραψε:
Το software που πουλάει ο λεβέντης είναι γνωστό, αλλά μεταφρασμένο. Στα forums του scantool.net τα αμάξια μας φαίνονταν από τα πιο δύσκολα. Δεν έδιναν ας πούμε τα δεδομένα που μπορεί να δίνει ενα VAG. Βέβαια έχω κανα τρίμηνο να ασχοληθώ με την OBD II και μπορεί να εχει κυκλοφορήσει patch. Δεν είναι σπάνιο.

Το κακό είναι οτι αυτό το κιτ που βλέπεις στην φωτογραφία είναι αρκετά ακριβό για αυτά που προσφέρει σε μας(δεν αποκλείεται να είναι πάνω από 400 euros). Συν ότι το software είναι πολύ δύσκολο να το βρείς σπασμένο στο δίκτυο. Κανει registration με το serial number του εγκέφαλου. Στο gtc.gr κυκλοφορεί η basic εκδοση του OBD II και μια full (δεν είμαι σίγουρος...). Και άν δεν θες να τα σκάσεις και για το hardware κυκλοφορούν κατασκευές για μετατροπέα από OBD σε RS232. Το συνδέεις και στο palm η το laptop και έχεις ένα διαγνωστικό. Μετρήσεις από λ και ρυθμίσεις αβάνς , μέχρι εξομοίωση δυναμομέτρησης.


Τι λε ρε παιδί μου...!!! Shocked Shocked Very happy
Πωωωωω πω!!! Silly Silly Scratch
chatasos - Τετ 18 Φεβ 2004, 05:30:55
Θέμα δημοσίευσης:
gavanas έγραψε:

Συν ότι το software είναι πολύ δύσκολο να το βρείς σπασμένο στο δίκτυο. Κανει registration με το serial number του εγκέφαλου. Στο gtc.gr κυκλοφορεί η basic εκδοση του OBD II και μια full (δεν είμαι σίγουρος...). Και άν δεν θες να τα σκάσεις και για το hardware κυκλοφορούν κατασκευές για μετατροπέα από OBD σε RS232. Το συνδέεις και στο palm η το laptop και έχεις ένα διαγνωστικό. Μετρήσεις από λ και ρυθμίσεις αβάνς , μέχρι εξομοίωση δυναμομέτρησης.


Για όλα υπάρχουν άκρες Twisted evil Twisted evil Twisted evil
gavanas - Τετ 18 Φεβ 2004, 18:00:53
Θέμα δημοσίευσης:
Bluegrab
το 'πιασα το υπονοούμενο.
Ψήνω ένα παιδί με γνώση ηλεκτρωνικών να κάνει μια κατασκευή για το καλώδιο.λαπτοπ θα βρούμε από το πανεπιστήμιο... για να δούμε μηπως βγάλουμε λαβράκι
Baphomet - Τετ 18 Φεβ 2004, 18:06:33
Θέμα δημοσίευσης:
gavanas έγραψε:
Bluegrab
το 'πιασα το υπονοούμενο.
Ψήνω ένα παιδί με γνώση ηλεκτρωνικών να κάνει μια κατασκευή για το καλώδιο.λαπτοπ θα βρούμε από το πανεπιστήμιο... για να δούμε μηπως βγάλουμε λαβράκι


ένα κοινο laptop έχω κι εγώ... Wink
ΝΙΚΟΣ - Τετ 18 Φεβ 2004, 19:24:54
Θέμα δημοσίευσης:
Πηρε ο Αδερφος μου για το IMPREZA ενα τετοιο προγραμμα μαζι με το καλωδιο που το συνδεεις στο LAP TOP και κανεις δυναμομετρηση.Απλα μπορεις να αλλαξεις μονο καποιες παραμετρους του αβανς και οχι να κανεις επαναπρογραμματισμο του εγκεφαλου.Εκει θα χρειαστεις να πληρωσεις τα δικαιωματα για να σε στειλουν το χασπ.Το προγραμμα ειναι το ιδιο που χρησιμοποιει η PRODRIVE για τον επαναπρογραμματισμο των εγκεφαλων και εχει περισοτερες λειτουργιες απο τα διαγνωστικα των αντ/πων.Για τα δικα μας θα κανει δουλεια αλλα θα χρειαστει καποιος μηχανλογος για να μπορει να καταλαβει τις παραμετρους οι οποιες ειναι παααρα πολλες.
Touristas - Τετ 18 Φεβ 2004, 20:37:25
Θέμα δημοσίευσης:
Διαγνωστικο θα φτιακσο κι εγω με των αδελφο μου !!Ελπιζω να δουλεψη!! Wink
gavanas - Πεμ 19 Φεβ 2004, 04:21:17
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν νομίζω ότι κανείς έχει την ψευδαίσθηση ότι μπορεί να "φτίαξει" ή έστω να μεταβάλει τους χάρτες του προγράμματος. Επίσης ως μηχανολόγος δεν θεωρώ ότι μπορώ να κατανοήσω το συγκεκριμένο πρόγραμμα καλύτερα από σένα. Το σημαντικό πιστεύω είναι η δυσκολία του λογισμικού της κάθε εταιρίας και των διαφορετικών κωδικών για κάθε λειτουργία. Πιστεύω πως συνδυάζω επαρκείς γνώσεις μηχανολογίας και προγραμματισμού, αλλά παρόλα αυτά η μεταβολή σε βασικούς χάρτες χρόνων έκχυσης - φορτίου, και όχι μόνο του αβανς (που στην ουσία είναι μικρορύθμιση ανάλογα το καύσιμο) μου φαίνεται χάος. Υπάρχουν ολόκληρες εταιρίες που κάνουν αυτή τη δουλειά και πάλι με όχι τέλεια αποτελέσματα. Χωρίς βάση δεδομένων, χωρίς εμπεριστατομένο support, στην ουσία θα είναι σαν να κανουμε τους κινητήρες μας πειραματόζωα. Το θετικό από μια τέτοια προσπάθεια θα ήταν να μπορούμε να επιβεβαιώσουμε π.χ. ότι το τάδε φίλτρο κάνει την τάδε αλλαγή, αν η πατέντα στην εισαγωγή φέρνει όντως πιο κρύο αέρα, ότι η σκούπα στεγνώνει το μοτέρ ψηλά, ή ότι ο ρυθμιστής πίεσης βενζίνης δεν κάνει δουλειά, χωρίς να χρειάζεται κάθε φορά να δίνουμε 80 ευρώ στο δυναμόμετρο και έχοντας ένα διαγνωστικό για την κάθε περίπτωση που θα χρειζόταν κανονικά να πάμε στο συνεργείο.
Touristas - Πεμ 19 Φεβ 2004, 18:47:03
Θέμα δημοσίευσης:
Το μονο σηγουρο ειναι αυτο δεν περειμενω να μπορουμε να κανουμε θαυματα αλλα θα βοηθουσε αρκετα το να μπορει ο καθενας με λιγες γνωσης να τεσταρη τις τυχων αλαγες που θα ειχε ενα φιλτρο μια σκουπα κτλ. !!! Idea
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr