astakos έγραψε: |
Ανοιγω το θεμα για να ενημερωσω με την σειρα μου ντιζελακιδες που εχουν θεμα με το υγρο του φιλτρου σωματιδιων (DPF). Μετα απο καμποσα τηλεφωνα σε επισημες Peugeot ολης της Αθηνας κτλπ πηρα μια τιμη στα 200-250ευρω για το ανταλακτικο μαζι με την εργασια. Σημερα το αντικατεστησα με 80 σε επισημη Citroen , το eolys bag που περιεχει το υγρο παιρνει γυρω στο 1lt και κατι , το αναπληρωσαμε και περισεψαν 200ml και συμφωνα με τους ιδιους ποτε δεν εχει ζητησει καποιο αμαξι παραπανω ποσοτητα απο 700-800ml .H διαδικασια αλλαγης μαζι με το σβησιμο του σφαλματος δε ξεπερναει τα 15 λεπτα και δεν μου πηρε καν εργατικα . Οποτε ζητηστε το Μονολιτρο eolys και μην ακουμε παραμυθια για 50ρια εργατικα!!!! |
gogoulos έγραψε: |
ωραιος και το fap τι ειναι? |
gogoulos έγραψε: |
(Οι πετρελαιομηχανές PSA (σύμπραξη Peugeot – Citroen) και μερικά Ford και Volvo έχουν ενσωματωμένο αυτόματο σύστημα έγχυσης υλικού μέσα στο ρεζερβουάρ, για γρήγορή και συχνή αναγέννηση. Υπάρχει ξεχωριστό δοχείο ενσωματωμένο στο ρεζερβουάρ όπου γεμίζεται με το ειδικό πρόσθετο καθαριστικό DPF cleaner τύπου ΚΙΤFLUID (1 lit). |
gogoulos έγραψε: |
To dpf δεν έχει ειδικό δοχείο με πρόσθετο υγρό eolys λέγεται. |
Mixanologos έγραψε: |
Πολύ χρήσιμο το θέμα αυτό! Φανταστείτε οτι έχω Volvo με τον κινητήρα του PSA Group και πρώτη φορά το διαβάζω αυτό για το υγρό. Έχω ήδη 160000 χλμ αλλά δεν έχει ζητήσει κάτι. Ανάβει κάποια ένδειξη ή απλά δεν κάνει σωστό καθαρισμό το DPF και θα κλαίμε; Επίσης μια ακόμα απορία. Στα Peugeot-Citroen ανάβει κάποια ένδειξη όταν ξεκινάει ο καθαρισμός του DPF ώστε να το γνωρίζεις και να μην τον διακόψεις; Στο Volvo δεν υπάρχει τίποτα και είναι πολύ εκνευριστικό. Μόνο απο το Start-Stop μπορεί και να το καταλάβεις αλλά και πάλι υπο συνθήκες. Το είδα σε Opel αυτό με την ένδειξη και το θεωρώ εξαιρετικά χρήσιμο. |