PSClub - Hellas

Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων - Λιωμένο μπουζί σε 207gt

juniorGT - Παρ 20 Φεβ 2015, 22:18:12
Θέμα δημοσίευσης: Λιωμένο μπουζί σε 207gt
καλησπέρα,είμαι καινούργιο μέλος και εχθές ξεκινώντας για ταξίδι αντιμετώπισα
το εξής πρόβλημα στα πρώτα 100km.Μου έβγαλε το σφάλμα pollution fault system και όταν σταμάτησα κατάλαβα ότι δεν δούλευαν όλοι οι κύλινδροι.Στο συνεργείο που το πήγα βρήκαμε το ένα μπουζί λιωμένο και τον κύλινδρο χωρίς συμπίεση.Το θέμα είναι από τι μπορεί να προκλήθηκε αυτή η ζημιά,
υπάρχει περίπτωση να φταίει το καύσιμο?
makis106 - Παρ 20 Φεβ 2015, 22:35:32
Θέμα δημοσίευσης:
Πόσα χλμ ειχαν τα μπουζί? Το αμάξι είναι εργοστασιακό? Ελεγχος χρονισμού εχει γίνει ποτε?
recife_rallye - Σαβ 21 Φεβ 2015, 06:55:24
Θέμα δημοσίευσης:
Χρονιζζζζμα μπεκ βενζίνη κακό πρόγραμμα αν έχεις (που δεν είναι απόλυτο γιατί πολλοί είναι αυτοί που ανατρεχουν στο πρόγραμμα επειδή δεν ξέρουν την πραγματική αιτία ).
Όπως και να χει το εμβολο που θα βγάλετε θα τα μαρτυρήσει όλα. Είναι πάντως και μια ευκαιρία να φρεσκαρεις το μοτέρ σου ειδικά αν έχεις και κατανάλωση λαδιού.
juniorGT - Σαβ 21 Φεβ 2015, 11:42:26
Θέμα δημοσίευσης:
Καλημερα,το αυτοκινητο το αγορασα μεταχειρισμενο με 93000χλμ,τωρα εχει 116000χλμ.Τα μπουζι τα ειχα αλλαξει στο service που ειχα κανει πριν 6000χλμ. (το αυτοκινητο ειναι εργοστασιακο)
makis106 - Σαβ 21 Φεβ 2015, 12:28:04
Θέμα δημοσίευσης:
juniorGT έγραψε:
Καλημερα,το αυτοκινητο το αγορασα μεταχειρισμενο με 93000χλμ,τωρα εχει 116000χλμ.Τα μπουζι τα ειχα αλλαξει στο service που ειχα κανει πριν 6000χλμ. (το αυτοκινητο ειναι εργοστασιακο)

Τα μπουζί είναι καινούργια, οποτε αν δεν καναν καμια πατάτα και σου βαλαν τα απλά αντι για τα αυτα που παιρνει ο ΤΗΡ150, τότε δεν φταίνε αυτα. Προτίμησε τα καινουργια που θα βαλεις να ειναι του ΤΗΡ200 που ειναι πιο ψυχρά και αλλαγή ανα 20000.
Κατα τα αλλα, το αμάξι σου μπορει να ειχε χασει χρόνισμα και να στέγνωνε πολυ το μιγμα. Τωρα ετσι κι αλλιώς θα ξαναχρονιστει σωστα, αλλα μπορεις να ζητησεις πριν το λυσουνε να τσεκαρουν το χρονισμα για να ξερεις αν εφταιγε αυτο για να μην ψαχνεις αλλες αιτίες. Επισης καλο θα ειναι να αλλαχτει και το σετ χρονισμού για να εισαι σιγουρος οτι φοραει τα αναβαθμισμενα ανταλλακτικα και δεν θα εχεις θεμα με χρονισμα.
Μπορει επισης να βουλωσε το μπεκ του κυλινδρου που χτυπησε. Καλο θα είναι να καθαριστουν και αυτα.
Επισης θεωρω δεδομενο οτι θα σου καθαρίσουν αυλούς/βαλβίδες εισαγωγής αφου θα λυθει, αλλα ζητα το και εσυ καλου κακού.
Ριξτε και μια ματια στον προκαταλύτη να σιγουρευτειτε οτι δεν εχει λιώσει.
Τελος εχε υπόψην οτι το εργοστασιακό πρόγραμμα δουλευει με πολυ στεγνά μίγματα για λόγους οικονομίας/ρύπων, οποτε ενα "καλό" πιο πλουσιο πρόγραμμα θα βοηθούσε τον κινητηρα και σε αυτον τον τομέα.
Και καλό κουράγιο!
alfasud - Σαβ 21 Φεβ 2015, 13:55:01
Θέμα δημοσίευσης:
Ένας μεταχειρισμένος κινητήρας ΤΗΡ πόσο πάει παιδιά?
reselie-206 - Σαβ 21 Φεβ 2015, 13:59:00
Θέμα δημοσίευσης:
alfasud έγραψε:
Ένας μεταχειρισμένος κινητήρας ΤΗΡ πόσο πάει παιδιά?


650-800 εβραίους για κορμό και κεφαλή , δηλαδή δεμένο μοτόρι χωρίς περιφεριακά
android - Σαβ 21 Φεβ 2015, 14:43:58
Θέμα δημοσίευσης:
makis106 έγραψε:

Προτίμησε τα καινουργια που θα βαλεις να ειναι του ΤΗΡ200 που ειναι πιο ψυχρά και αλλαγή ανα 20000.



Μακη οχι,τα μπουζι του thp 200 ειναι μονο ιριδιου σε σχεση με τα δικα μας δεν ειναι πιο ψυχρα ,πιο ψυχρα - ιριδιου φυσικα ειναι του rcz R 270
makis106 - Σαβ 21 Φεβ 2015, 16:08:40
Θέμα δημοσίευσης:
android έγραψε:
makis106 έγραψε:

Προτίμησε τα καινουργια που θα βαλεις να ειναι του ΤΗΡ200 που ειναι πιο ψυχρά και αλλαγή ανα 20000.



Μακη οχι,τα μπουζι του thp 200 ειναι μονο ιριδιου σε σχεση με τα δικα μας δεν ειναι πιο ψυχρα ,πιο ψυχρα - ιριδιου φυσικα ειναι του rcz R 270

Γιώργο τι διαφορά εχουν τα μπουζι που δίνει για τον ΤΗΡ150 απο αυτα του ΤΗΡ200?
juniorGT - Σαβ 21 Φεβ 2015, 19:12:05
Θέμα δημοσίευσης:
τελικα συμφερει να αγορασω ενα μεταχειρισμενο μοτερ και να κρατησω το δικο μου για ανταλλακτικα η να το φτιαξω;
makis106 - Σαβ 21 Φεβ 2015, 19:19:46
Θέμα δημοσίευσης:
Ρισκάρεις να πάρεις ενα μοτερ το οποιο μπορεί να καιει λάδια, ή να ειναι αρπαγμενη η τουρμπίνα του, ή να ειναι αχρόνιστο, ακαθάριστο, ή με καμια χτυπημενη αντλία (δλδ πραγματα που δεν μπορεις να δεις πριν το παρεις) και να του ρίξεις αλλα τόσα?
Εγω στη θεση σου θα εφτιαχνα το δικο μου.
android - Κυρ 22 Φεβ 2015, 12:09:37
Θέμα δημοσίευσης:
makis106 έγραψε:
android έγραψε:
makis106 έγραψε:

Προτίμησε τα καινουργια που θα βαλεις να ειναι του ΤΗΡ200 που ειναι πιο ψυχρά και αλλαγή ανα 20000.



Μακη οχι,τα μπουζι του thp 200 ειναι μονο ιριδιου σε σχεση με τα δικα μας δεν ειναι πιο ψυχρα ,πιο ψυχρα - ιριδιου φυσικα ειναι του rcz R 270

Γιώργο τι διαφορά εχουν τα μπουζι που δίνει για τον ΤΗΡ150 απο αυτα του ΤΗΡ200?


Πλατινα τα 150αρια ιριδιου του 200αριου
makis106 - Κυρ 22 Φεβ 2015, 12:21:53
Θέμα δημοσίευσης:
android έγραψε:
makis106 έγραψε:
android έγραψε:
makis106 έγραψε:

Προτίμησε τα καινουργια που θα βαλεις να ειναι του ΤΗΡ200 που ειναι πιο ψυχρά και αλλαγή ανα 20000.



Μακη οχι,τα μπουζι του thp 200 ειναι μονο ιριδιου σε σχεση με τα δικα μας δεν ειναι πιο ψυχρα ,πιο ψυχρα - ιριδιου φυσικα ειναι του rcz R 270

Γιώργο τι διαφορά εχουν τα μπουζι που δίνει για τον ΤΗΡ150 απο αυτα του ΤΗΡ200?


Πλατινα τα 150αρια ιριδιου του 200αριου
πάντως ανθεκτικοτερα ετσι.
reselie-206 - Κυρ 22 Φεβ 2015, 19:34:54
Θέμα δημοσίευσης:
Όπως έγραψα και πέρυσι στο τοπικ των μπουζί:
reselie-206 wrote on 14-Iαν-2014 έγραψε:
Τα μπουζί τα έχω βάλει., είναι τα NGK ir ilzkr8c-8g , 8μμ διάκενο , 8 ψυχρότητα 60€ .. Μέχρι τώρα μόνο θετικές εντυπώσεις σε συνδιασμό με ολοκαίνουριους πολλ/στές που έβαλα..περισσότερα σε 500χλμ που θα ελέγξω για carbon fouling...Αν και μάλλον θα είναι θετικά αφού δε συνηθίζω να το δουλεύω σε χαμηλές θερμοκρασίες καύσης Laughing

Μοναδικός μου ενδιασμός το διάκενο μιας και ναι'μεν είναι καλύτερο απο 7'αρι αλλα δεδομένου οτι ανοίγει το διάκενο με τη χρήση φοβάμαι μήπως τελικά ανοίξει περισσότερο απο τα 7άρια μαμά.. Anyway πάνω απο 8.000 δε σκοπεύω να τα κρατήσω έτσι και αλλιώς

α το κλειδί που είχα (διεξαγωνικό 14μμ) δεν κάνει. θέλουν 16μμ εξάγωνο. ΠΟΛΥ δύσκολο να βρεθεί κάτι που θα χωράει στη κεφαλή. Εγώ δοκίμασα πάνω απο 10 καρυδάκια και κατέληξα σε σωληνοτό μπουζόκλειδο της FACOM 1/2" .. χωράει οριακά και κοστίζει περι τα 30€.



Για νορμάλ σετάπ είναι μια χαρά του 200αριού , ακόμα και το μαμά μπουζί.

Για πιεσμένες καταστάσεις:

ILZKR8C8G

Τώρα αναλόγως σετάπ και λειτουργίας με το διάκενο ο καθένας μπορεί να κάνει οτι καταλαβαίνει..
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr