dimitrisem έγραψε: |
Παιδιά καλησπέρα,
Πηγαίνοντας χτες το 206 για τον δωρεάν χειμερινό έλεγχο της peugeot μου είπαν ότι : 1. Χάνει λάδια από φλάντζα κεφαλής 2. Χάνει από την αντλία υδραυλικού τομονιού 3. Θέλει αλλαγή η κάτω βάση μηχανής και η τσιμούχα του δεξί ημιαξονίου. Το αυτοκίνητο το έχω 1 εβδομάδα και έχω κάνει 200 χλμ( το αγόρασα μεταχ/νο ). Ρώτησα αν θέλει συμπλήρωμα Λάδι ή στην αντλία λαδιού και μου είπαν όχι. Τα κρίσιμα ερώτηματα είναι 1. Μπορώ απλά να συμπληρώνω λάδι στην αντλία υδρ. τιμονιού και να την αλλάξω αργότερα ( προς το πάσχα που θα παρουμε το δώρο ) 2. Βρίσκω μεταχειρισμένη με 50-60 ευρώ. Η καινούργιες έχουν πάνω από 150-200 από ότι είδα. Μπορώ να βάλω μεταχ/νη ;. 2. Τι κόστος να υπολογίζω για φλάτζα κεφαλής; Και πάλι αν το αφήσω ως το πάσχα θα έχω πρόβλημα; Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων. |
PeugeotakiasGT έγραψε: |
Η όλη φάση γίνεται αν βάλεις
1τον την μεταλλική και όχι την πλαστική και 2ρον Αν στο φτιαξούν καλά αυτοί που στο φτιάχνουν.. στο 206 μου 1.4 16v παθόν 2 φορές.. με λίμνη λάδι στο έδαφος... |
PeugeotakiasGT έγραψε: |
Από 1.6 16v που ήταν μεταλλική αν δεν κάνω λάθος. Η οποία δεν είχε ποτέ θέμα με φλάτζα. Εγώ πάντως μεταλλική είδα την δεύτερη φορά να μπαίνει πάνω.. |
Driver ///M έγραψε: | ||
Nαι του 1.6 ειναι οντως μεταλλικη αλλα δεν εχουν ιδια κεφαλη το 1.4 με το 1.6 και κατα συνεπεια δεν μπαινει στο 1.4. Οποτε αν δεν πηγες σε custom λυση, σχεδον σιγουρα δεν εβαλες μεταλλικη φλατζα. |
spar@ έγραψε: |
Η φλατζα η εργοστασιακή εχει αλλάξει κωδικο η προηγουμενη ειχε θεμα στον αγωγό λαδιου γι αυτο πέταγε λαδια!
Με την μεταλλική δεν ειναι σίγουρο οτι θα πετύχει πρεπει να εχει λίγα κμ το μοτερ ! Αρη εσένα τι εγινε με τη φλατζα ; |