PSClub - Hellas

Κινητήρας - Εκκεντροφοροι για 106 rallye 16v

ds - Δευ 09 Φεβ 2015, 16:51:02
Θέμα δημοσίευσης: Εκκεντροφοροι για 106 rallye 16v
Καλησπερα.Επειδη το 106 μου χανει λαδακι απο φλατζα κεφαλης και θα ανοιχτει σκεφτομουν αφου θα ανοιχτει που να ανοιχτει το μοτερ να βαλω και εκκεντροφορους,τι νουμερο προτινετε χωρις να σκαλισουμε πολλα πολλα?ποιοι μπαινουν ακριβως?για schrick μπορω να απευθυνθω και στο μπουμπη αλλιως περα απο τους cat 708 ποια ειναι η γνωμη σας για τους colombo?ευχαριστω πολυ παιδες!
alfasud - Δευ 09 Φεβ 2015, 21:09:39
Θέμα δημοσίευσης:
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=13901&start=0

Ριξε μια ματιά εδώ Smile

http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=9633&start=0
...κι εδω.
ds - Πεμ 12 Φεβ 2015, 13:44:20
Θέμα δημοσίευσης:
Οι colombo bariani 258-280 με μαμα πιστονια κανουν?με φλατζα απο 206 και στο καπακι μια συμπιεση.
ds - Πεμ 12 Φεβ 2015, 13:50:01
Θέμα δημοσίευσης:
επισης βρηκα πεζο σπορτ μινι γκρουπ α με 282 μοιρες.θα ειναι πολυ για μαμα πιστονια?επειδη εχω μπερδευτει λιγακι απο τις συζυτησεις για αυτο ρωταω για πραγματα που ενδιαφερουν εμενα.Ευχαριστω πολυ
geo106xs - Πεμ 12 Φεβ 2015, 15:32:09
Θέμα δημοσίευσης:
Στο καρ τζι αρ τους εχεις βρει ε; Very happy
Επειδη τους κοιταζα κι εγω... Το θεμα ειναι τι θες εσυ απο το αυτοκινητο σου,π.χ τα πεζοσπορισια,μαζι με το προγραμμα τους,δε κρατανε ρελαντι και γενικα δεν ενδεικνυται σαν καθημερινο σεταπ... Το καλο ειναι οτι "παιζουν" με εργοστασιακα εμβολα!
Οι κολομπο,λογικα ειναι πιο ηπιοι,αλλα λεπτομεριες δε γνωριζω Rolling eyes
ds - Πεμ 12 Φεβ 2015, 15:55:16
Θέμα δημοσίευσης:
Ναι στο καρ τους βρηκα.το ρελαντι δεν με πειραζει απλα θελω κατι αξιοπιστο γενικος,να μην ειμαι στο οριο επειδη το αμαξι ειναι καθημερινο.αυτοι οι πεζοσπορ κανουν δηλαδη λες με μαμα πιστονια?επισης ψαχνω και schrick εκκεντρα αλλα δεν βρισκω πουθενα...
geo106xs - Πεμ 12 Φεβ 2015, 16:45:34
Θέμα δημοσίευσης:
Ο alfasud,τους εχει με εργοστασιακα εμβολα,σαν εκκεντροφοροι,δεν εχουν πολυ μεγαλο βυθισμα,οποτε εισαι ο.κ με "μαμα" εντοσθια Wink
Το θεμα με τους συγκεκριμενους ειναι,αν θα βρεις γνησιους!
ds - Παρ 13 Φεβ 2015, 09:18:22
Θέμα δημοσίευσης:
απλα βλεπω πως εχουν μεγαλο βυθισμα αυτοι.και χλωμο μου φαινετε να ειναι γνησιοι και να τους δινει 250$..ξερεις που μπορω να βρω schrick?
alfasud - Παρ 13 Φεβ 2015, 10:07:33
Θέμα δημοσίευσης:
Οι αυθεντικοί Peugeot Sport ΔΕΝ έχουν μεγάλο βύθισμα ( γύρω στο 9 αν θυμάμαι καλά, λίγο πιο πάνω από το εργοστασιακό βύθισμα δηλαδή). Η διάρκεια από την άλλη είναι... τραβηγμένη από τα μαλιά, εξ ου και το μεγάλο overlap με τα προβλήματα του ( ρελαντί και καυσαέρια...), αλλά και η καλή απόδοσή τους, σε συνδιασμό βέβαια με το αντίστοιχο πρόγραμμα/ ή εγκέφαλο. Το οποίο με τη σειρά του ευθύνεται για την αυξημένη κατανάλωση βενζίνης υπό πίεση και με τη.. νόθευση των λαδιών με βενζίνη ( από το πολύ πλούσιο μείγμα που κατά τα άλλα βοηθά την safe λειτουργία του μοτέρ).

Για καθημερινό σετάπ, διάλεξε κάτι άλλο, για τους colombo δεν ξέρω να σου πω...
BTS - Παρ 13 Φεβ 2015, 10:41:17
Θέμα δημοσίευσης:
Για τους Colombo είχε ένα πολύ αναλυτικό ποστ στο 4Tforum το μέλος Theorallye.

Με μετρήσεις επιδόσεων πριν και μετά, λάμδα κλπ.

Είχε βγάλει 146 με μαμά πρόγραμμα.[/img]
ds - Σαβ 14 Φεβ 2015, 17:07:19
Θέμα δημοσίευσης:
Κατάλαβα.τους Schrick δεν ξερεις κάποιος που μπορώ να βρω;είχα μπει σε δυο ραλλι με τέτοια εκκεντρα και δούλευαν πολύ καλά και χωρίς κανένα πρόβλημα ποτέ.
Pughell - Δευ 16 Φεβ 2015, 17:05:42
Θέμα δημοσίευσης:
Πουλανε εξωτερικο με κανα 600αρι.
Μεταχειρισμενους,δυσκολα...
turbomaniac - Παρ 13 Μάρ 2015, 08:12:35
Θέμα δημοσίευσης:
o cat743 με πρόγραμμα και κόφτη 8 είναι ότι πρεπει για σενα, ο 707 παραείναι light.

ρελαντι δεν θα χεις προβλημα.

Αρκει ο προγραμματιστης που θα το φτιαξει να ξερει τι του γινεται

Αλλιως, αν δεν περισευουν λεφτα, reprofile στον μπουμπη και θα είσαι οκ. Πες του στα ιδια λεφτα να στο χρονισει κι όλας γιατι ξερει απο χρόνισμα και ξερει να παίξει λίγο με τα γρανάζια.

Αν και για μενα μην αλλαξεις εκκεντροφόρους, απλα χρόνισε 2 κοιρες αργοπορία στην εξαγωγή και στην εισαγωγή (όχι παραπάνω γιατι βρισκει στο πιστονι, την εισαγωγή μπορεις να την αφήσεις και στο 0) και βαλε προγραμμα και θα σαι οκ
hlias303 - Σαβ 14 Μάρ 2015, 00:16:32
Θέμα δημοσίευσης:
turbomaniac έγραψε:
o cat743 με πρόγραμμα και κόφτη 8 είναι ότι πρεπει για σενα, ο 707 παραείναι light.

ρελαντι δεν θα χεις προβλημα.

Αρκει ο προγραμματιστης που θα το φτιαξει να ξερει τι του γινεται

Αλλιως, αν δεν περισευουν λεφτα, reprofile στον μπουμπη και θα είσαι οκ. Πες του στα ιδια λεφτα να στο χρονισει κι όλας γιατι ξερει απο χρόνισμα και ξερει να παίξει λίγο με τα γρανάζια.

Αν και για μενα μην αλλαξεις εκκεντροφόρους, απλα χρόνισε 2 κοιρες αργοπορία στην εξαγωγή και στην εισαγωγή (όχι παραπάνω γιατι βρισκει στο πιστονι, την εισαγωγή μπορεις να την αφήσεις και στο 0) και βαλε προγραμμα και θα σαι οκ

πες μου ειλικρινά έδωσες ποτε αργοπορία σε εξαγωγή και είδες και διαφορα?
Pughell - Σαβ 14 Μάρ 2015, 10:25:54
Θέμα δημοσίευσης:
Προσωπικα,οσες φορες το overlap ηταν πολυ περισσοτερο απο οτι επρεπε,μια χαρα δουλεψε με αργοπορεια στον εξαγωγης...

Σε αντιθεση με τις μαλακiες με την προπορεια στον εισαγωγης που ειναι η μεγαλυτερη βλακεια που εχει ειπωθει ποτε μιας και 8 στα 10 ζωα ουτε καν ξερουν τι συνεπειες εχει...
hlias303 - Κυρ 15 Μάρ 2015, 13:54:09
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Προσωπικα,οσες φορες το overlap ηταν πολυ περισσοτερο απο οτι επρεπε,μια χαρα δουλεψε με αργοπορεια στον εξαγωγης...

Σε αντιθεση με τις μαλακiες με την προπορεια στον εισαγωγης που ειναι η μεγαλυτερη βλακεια που εχει ειπωθει ποτε μιας και 8 στα 10 ζωα ουτε καν ξερουν τι συνεπειες εχει...



θα συμφωνήσουμε με το θέμα εισαγωγής αλλα θα σου πω ότι από εξαγωγή και ειδικά αργοπορία έχω δει μονο διαφορα στο δούλεμα (ρελαντί) δεν το έχω δει σε δυναμόμετρο ποτε αλλα γενικά με τον εξαγωγής δεν καταλαβαίνω κάποια διαφορα στον δρόμο ενώ με εισαγωγής είναι αισθητή η διαφορα!
Pughell - Κυρ 15 Μάρ 2015, 17:45:58
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν διαφωνω σε αυτο,το θεμα ειναι τι "βλεπει" το μοτερ σε φθορα απο την καθε περιπτωση...
Γιατι αν η πιεση στους κυλινδρους ειναι χαμηλη,τοτε δεν τιθεται ιδιαιτερο θεμα ομως αν η πιεση ειναι ηδη πανω απο τα ορια,τοτε μακροπροθεσμα κλαις το μοτερ... Wink

Και το λεω γιατι αν το κριτηριο ειναι η διαφορα στο γκαζι και οχι η σωστη/απροβληματιστη λειτουργια,τοτε ψεκαζεις και μια 50αρα και εισαι κουκλος,δεν ψαχνεσαι με χρονισματα και χαζομαρες... Laughing Laughing Laughing
turbomaniac - Δευ 16 Μάρ 2015, 08:53:03
Θέμα δημοσίευσης:
hlias303 έγραψε:
turbomaniac έγραψε:
o cat743 με πρόγραμμα και κόφτη 8 είναι ότι πρεπει για σενα, ο 707 παραείναι light.

ρελαντι δεν θα χεις προβλημα.

Αρκει ο προγραμματιστης που θα το φτιαξει να ξερει τι του γινεται

Αλλιως, αν δεν περισευουν λεφτα, reprofile στον μπουμπη και θα είσαι οκ. Πες του στα ιδια λεφτα να στο χρονισει κι όλας γιατι ξερει απο χρόνισμα και ξερει να παίξει λίγο με τα γρανάζια.

Αν και για μενα μην αλλαξεις εκκεντροφόρους, απλα χρόνισε 2 κοιρες αργοπορία στην εξαγωγή και στην εισαγωγή (όχι παραπάνω γιατι βρισκει στο πιστονι, την εισαγωγή μπορεις να την αφήσεις και στο 0) και βαλε προγραμμα και θα σαι οκ

πες μου ειλικρινά έδωσες ποτε αργοπορία σε εξαγωγή και είδες και διαφορα?


συμφωνοι δεν βλεπεις και τρελα πραγματα, απλα κραταει λίγο δύναμη και μετα τις 7200. Μιλαμε για 2-3 άλογα το πολύ, αλλα όταν έχεις πρόγραμμα με κόφτη 7800-8000 είναι χρήσιμο γιατι δεν κρεμαει τόσο πολύ μετα τις 7300. Για την προπορεία στην εισαγωγη θα συμφωνησω, δεν παιρνεις τιποτα ψηλά. Μόνο με αργοπορεία στην εισαγωγή παίρνεις στα ψηλά αλλα αμα δώσεις αργοπορία στην εισαγωγή πρέπει να δώσεις το ίδιο και στην εξαγωγή γιατι αλλιώς χάνεις σε οβερλαπ, οποτε δεν έχεις κερδος. Γι αυτο είπα καλύτερα να αφησεις την εισαγωγη στο μηδεν και να δωσεις 2 μοιρες αργοπορία στην εξαγωγή γιατι έτσι κερδιζεις και απο την αυξηση του οβερλαπ αλλα και απο την αργοπορεία στην εξαγωγή.
volvos - Δευ 16 Μάρ 2015, 23:04:22
Θέμα δημοσίευσης:
Για ποσα τακ μιλαμε?
hlias303 - Τρι 17 Μάρ 2015, 23:01:22
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
Για ποσα τακ μιλαμε?


ισα με δέκα!!!

υγ :σε μαμά έκκεντρα με φλάτζα μονο και πρόγραμμα αργοπορίας in προπορία out και μετά τις 4800-5000 γίνηται v-tec!
turbomaniac - Τετ 18 Μάρ 2015, 08:21:06
Θέμα δημοσίευσης:
δεν το θυμαμαι, παει καιρος για πόσα τακ, περιπου 2-3 χλστ να μετακινηθει το γραναζι της εξαγωγής αριστερά (σαν να ξεβιδώνεις) νομιζω.
alfasud - Τετ 18 Μάρ 2015, 11:03:12
Θέμα δημοσίευσης:
hlias303 έγραψε:
volvos έγραψε:
Για ποσα τακ μιλαμε?


ισα με δέκα!!!

υγ :σε μαμά έκκεντρα με φλάτζα μονο και πρόγραμμα αργοπορίας in προπορία out και μετά τις 4800-5000 γίνηται v-tec!


Μήπως γίνεται vtec γιατί το έχεις "κουφώσει" εντελώς χαμηλά? Confused Rolling eyes
hlias303 - Σαβ 21 Μάρ 2015, 08:51:50
Θέμα δημοσίευσης:
alfasud έγραψε:
hlias303 έγραψε:
volvos έγραψε:
Για ποσα τακ μιλαμε?


ισα με δέκα!!!

υγ :σε μαμά έκκεντρα με φλάτζα μονο και πρόγραμμα αργοπορίας in προπορία out και μετά τις 4800-5000 γίνηται v-tec!


Μήπως γίνεται vtec γιατί το έχεις "κουφώσει" εντελώς χαμηλά? Confused Rolling eyes


σίγουρα έχει κρεμάσει χαμηλά αλλα ψιλά έχει αισθητή διαφορα από τα μαμά σημάδια!
Pughell - Σαβ 21 Μάρ 2015, 11:08:33
Θέμα δημοσίευσης:
Να δωσω ενα tip...

Κατανοειτε τον λογο που σχεδον ολοι κατασκευαστες(εργοστασια αλλά και aftermarket) προσπαθουν να χρονισουν οσο πιο κοντα γινεται με το πιστονι στο ΑΝΣ;
turbomaniac - Κυρ 22 Μάρ 2015, 08:06:23
Θέμα δημοσίευσης:
τι θελεις να πεις? δεν καταλαβα
Pughell - Κυρ 22 Μάρ 2015, 08:40:40
Θέμα δημοσίευσης:
Θελω να πω οτι ο λογος που οι κατασκευαστες δινουν συνηθως το περισσοτερο overlap οταν το πιστονι ειναι στο ΑΝΣ ειναι απλος και συγκεκριμενος. Very happy
ds - Τρι 24 Μάρ 2015, 11:03:55
Θέμα δημοσίευσης:
Μετα απο αρκετο ψαξιμο βρηκα μοτερ ετοιμο με τσεπες και εκκεντρφορο κεντ,το μοτερ ειχε και αγραφο πανω αλλα λογο τιμης λεω να φτιαξω προγραμματακι..και βρηκα και ρευματα msd ππου σκεφτομαι μηπωσ τα τσιμησω
Pughell - Τρι 24 Μάρ 2015, 11:12:54
Θέμα δημοσίευσης:
Απλά προσεχε το ρισκο του να ειναι χειροτερο απο το δικο σου και στο τελος πληρωσεις μοτερ ολοκληρο για δυο μεταχειρισμενους εκκεντροφορους...
ds - Τρι 24 Μάρ 2015, 16:18:53
Θέμα δημοσίευσης:
Ηταν πανω στο αυτοκινητο το μοτερ και ειδα και την δυναμομετρηση.τα ρευματα να τα βαλω τι λες θα βοηθησει;
ds - Τρι 24 Μάρ 2015, 16:20:32
Θέμα δημοσίευσης:
Το δικο μου εχει μονο φλατζα απο 206 και λεω να το βαλω στην ακρη για ωρα αναγκης..χτυπα ξυλο!
Pughell - Τρι 24 Μάρ 2015, 18:52:34
Θέμα δημοσίευσης:
ds έγραψε:
Ηταν πανω στο αυτοκινητο το μοτερ και ειδα και την δυναμομετρηση.τα ρευματα να τα βαλω τι λες θα βοηθησει;

Η δυναμομετρηση δηλαδη σου εξασφαλιζει το οτι ειναι καλο το μοτερ; Laughing Laughing Laughing

Αν τελικα αποφασισεις να το παρεις,παρτο οπως ειναι,μην βγαλεις πραγματα απο πανω.Για να εχει εξωτερικο πολλαπλασιαστη,σημαινει οτι ψηλα κατι του ελειπε με τον μαμα. Confused
Λογικα παντα βεβαια,εκτος και αυτος που το εχει,ειχε λεφτα για πεταμα...

ds έγραψε:
Το δικο μου εχει μονο φλατζα απο 206 και λεω να το βαλω στην ακρη για ωρα αναγκης..χτυπα ξυλο!

Απλά προσεχε μην ερθει αυτη η ωρα πριν καν προλαβεις να το χαρεις... Laughing
ds - Παρ 27 Μάρ 2015, 13:07:30
Θέμα δημοσίευσης:
Οκ θα το δω..απλα μετα σκεφτομε για προγραμμα τι να κανω!να μαζεψω λεφτα για αγραφο η να μου φτιαξει ο νομικος ενα καλο?για ολα μαζι δεν γινονται..
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr