turbomaniac έγραψε: |
o cat743 με πρόγραμμα και κόφτη 8 είναι ότι πρεπει για σενα, ο 707 παραείναι light.
ρελαντι δεν θα χεις προβλημα. Αρκει ο προγραμματιστης που θα το φτιαξει να ξερει τι του γινεται Αλλιως, αν δεν περισευουν λεφτα, reprofile στον μπουμπη και θα είσαι οκ. Πες του στα ιδια λεφτα να στο χρονισει κι όλας γιατι ξερει απο χρόνισμα και ξερει να παίξει λίγο με τα γρανάζια. Αν και για μενα μην αλλαξεις εκκεντροφόρους, απλα χρόνισε 2 κοιρες αργοπορία στην εξαγωγή και στην εισαγωγή (όχι παραπάνω γιατι βρισκει στο πιστονι, την εισαγωγή μπορεις να την αφήσεις και στο 0) και βαλε προγραμμα και θα σαι οκ |
Pughell έγραψε: |
Προσωπικα,οσες φορες το overlap ηταν πολυ περισσοτερο απο οτι επρεπε,μια χαρα δουλεψε με αργοπορεια στον εξαγωγης...
Σε αντιθεση με τις μαλακiες με την προπορεια στον εισαγωγης που ειναι η μεγαλυτερη βλακεια που εχει ειπωθει ποτε μιας και 8 στα 10 ζωα ουτε καν ξερουν τι συνεπειες εχει... |
hlias303 έγραψε: | ||
πες μου ειλικρινά έδωσες ποτε αργοπορία σε εξαγωγή και είδες και διαφορα? |
volvos έγραψε: |
Για ποσα τακ μιλαμε? |
hlias303 έγραψε: | ||
ισα με δέκα!!! υγ :σε μαμά έκκεντρα με φλάτζα μονο και πρόγραμμα αργοπορίας in προπορία out και μετά τις 4800-5000 γίνηται v-tec! |
alfasud έγραψε: | ||||
Μήπως γίνεται vtec γιατί το έχεις "κουφώσει" εντελώς χαμηλά? ![]() ![]() |
ds έγραψε: |
Ηταν πανω στο αυτοκινητο το μοτερ και ειδα και την δυναμομετρηση.τα ρευματα να τα βαλω τι λες θα βοηθησει; |
ds έγραψε: |
Το δικο μου εχει μονο φλατζα απο 206 και λεω να το βαλω στην ακρη για ωρα αναγκης..χτυπα ξυλο! |