Αν σε άκουγε κανένας Άγγλος ότι θέλεις diesel και κάνεις 5000χλμ το χρόνο θα σου πεταγε ντομάτες επιτόπου! Κάθε εργαλείο έχει και τη σωστή χρήση του. Δεν είναι αυτή η χρήση των diesel.
Από προσωπική εμπειρία έχοντας οδηγήσει 207 1.6 HDI αλλά και το δικό μου 207 GT 1.6THP στους ίδιους δρόμους (στο εξωτερικό), άλλο βούρτσα και άλλο ... παρότι είναι το ίδιο αυτοκίνητο. Ακόμη και με το 207 GT HDI έχει διαφορά γιατί ο κινητήρας είναι όλη η αίσθηση που έχεις.
Ωραίο, ήσυχο, οικονομικό, αλλά είναι για να πηγαίνεις από το σημείο Α στο σημείο Β σαν άνθρωπος και μόνο αυτό. Τη στιγμή που θα νομίσεις ότι πας να χαρείς το αυτοκίνητό σου, θα σου φύγει η όρεξη γιατί δεν έχει κανένα μα κανένα οδηγικό ενδιαφέρον ούτε και επιδόσεις ως εργοστασιακό. Άντε να ταξιδεύεις με 120χλμ/ώρα σταθερά και μέχρι εκεί. Αν έρθει η ώρα για προσπέραση, κάνουμε και το σταυρό μας λίγο.
Το 1.4 HDI είναι απλώς τραγικό από επιδόσεις και καίει το ίδιο με το 1.6 HDI αφού το βάρος του οχήματος είναι ίδιο.
Σενάριο Β: παίρνεις ένα παραδοσιακό 207 1.6Τ με 5-6 χιλιάδες ευρώ να το χαρείς. Αντί να δώσεις 7500Ε. Με 5000χλμ το χρόνο είναι 10 γεμίσματα των 45 λίτρων από 500χλμ έκαστο. Δηλαδή περίπου 700Ε το πολύ με τις τρέχουσες τιμές βενζίνης. Σου μένουν για τα επόμενα 3 χρόνια τα χρήματα για βενζίνη.
Προς θεού, αφήστε τα ατμοσφαιρικά εκεί που ανήκουν - στον κάδο απορριμάτων της Peugeot. Δεν ήταν της προκοπής ούτε και έγιναν ποτέ της προκοπής στην πορεία. |