PSClub - Hellas

Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων - Nέο μέλος - 206 - Ερωτήσεις!

Philduke7 - Σαβ 31 Ιαν 2015, 12:35:59
Θέμα δημοσίευσης: Nέο μέλος - 206 - Ερωτήσεις!
Καλημέρα παιδιά και κάλως σας βρήκα!

Είμαι ένα νέο μελος στο φόρουμ κάτοχος 206 ( 2001 1.1 8v ) και θα ήθελα να σας κάνω δύο ερωτήσεις όντας πιο έμπειροι απο έμενα.

( Πριν αρχίσω να σας προειδοποιήσω οτι δεν σκαμπάζω πολλά πράγματα απο μηχανολογικά και αναβαθμίσεις μονο τα πολύ βασικά ).

Θέλω να αλλάξω κινητήρα στο 206 μου και ενδιαφέρομαι για τον 1.4 ( 8v ή 16v βασικά πιο πολύ για το 16v αλλά τελοσπαντων ).

Αξίζει να γίνει αυτή η αλλαγή ή καλύτερα να περάσω ένα πρόγραμμα στον 1.1 ?

Εκτός απο το ίδιο το μοτέρ , το σασμάν και το εγκέφαλο τι άλλο θα χρειαστώ και επίσης πέραν απο την τιμή του κινητήρα πόσα χρήματα θα χρειαστώ για να γίνει αυτή η αλλαγή, γνωρίζει κάνεις?

και η δεύτερη ερώτηση:

Έχω ένα κινητήρα Renault clio 1.2 16v ( 90.000χλμ ) γνωρίζει κάνεις αμα μπαίνει στο 206 και κατά πόσο είναι "ιστορία" για να αλλάξει? ( Έχω τα πάντα που είναι κάτω απο το καπό. )

θα μου πείτε τώρα " καλά ρε φίλε έχεις 1.1 και θα βάλεις ( αν μπαίνει ) 1.2? "

Τον συγκεκριμένο κινητήρα τον είχα οδηγήσει και είχα εντυπωσιαστει ( εργοστάσιο, ούτε πρόγραμμα, ούτε φίλτρο , τίποτα! ) πάνω από τις 3500 σαλ άνοιγε σαν λυσσασμένος.

Για άλλη μια φορά κάλως σας βρήκα και ευχαριστώ εκ τον προτέρων.
z@ck! - Σαβ 31 Ιαν 2015, 14:36:45
Θέμα δημοσίευσης:
καλησπερα και καλως ηρθες!

να αρχισουμε απο το μοτερ του clio... σαν αρχη ολα μπαινουν παντου... σαν κοπος, χρημα κτλ οχι δεν αξιζει με την καμια και για κανεναν λογο. και το κυριοτερο ποτε δεν θα μπορεσεις να το κανεις νομιμο! πιστευω οτι ουτε σε "πληρωμενο" ΚΤΕΟ θα στο περνουσαν ποτε! Στην Ελλαδα δεν επιτρεπετε να αλλαξεις μοτερ με αλλου κατασκευαστη, παρα μονο με της ιδιας εταιριας.

τωρα για την μετατροπη σε 14αρι.. σιγουρα γινεται με το 8ν... για το 16ν δεν ξερω γιατι ειναι μεταγενεστερης ηλικιας οποτε και δεν γνωριζω αν τα ηλεκτρικα ειναι plug&play. Καλυτερα να μιλησουν οσοι γνωριζουν.
Αποψη μου ειναι οτι σιγουρα ενα μοτερ με 20 αλογα παραπανω στα ιδια κυβικα θα ηταν καλυτερο αλλα δεν ξερω κατα ποσο θα ηταν και οικονομικοτερη η μετατροπη.
για το τι θα χρειαστει ας τα πουν καλυτερα οσι ξερουν..
Philduke7 - Σαβ 31 Ιαν 2015, 14:44:49
Θέμα δημοσίευσης:
Z@ck!

Σε ευχαριστώ για τις πληροφορίες σχετικά με άλλους κινητήρες. Δεν γνώριζα οτι υπάρχει πρόβλημα με το ΚΤΕΟ.

Περιμένω και άλλους να εκφέρουν αποψη για το πρώτο σκέλος του ποστ μου τότε!
reselie-206 - Σαβ 31 Ιαν 2015, 14:56:02
Θέμα δημοσίευσης:
η προσωπική μου άποψη επι του θέματος είναι οτι συγκεκριμένα στο 206 δεν αξίζει να μπείς καν στη διαδικασία μετατροπής αφου αν βάλεις τα χρήματα που θα σου κοστίσει (+ τη ταλαιπωρία αν δεν πάνε όλα ρολόι, + το οτι θα έχεις ένα αυτοκίνητο φρανκενσταιν αν μπείς στη διαδικασία για 16v μοτόρι) + τα χρήματα που θα πάρεις αν το πουλήσεις παίρνεις ενα πχ 206 XS 1.4

Σε κάθε περίπτωση αν δώσεις το δικό σου μινιμουμ 2000€ (αν είναι '00 και μετά) και βάλεις και 1500€ (κάτι παραπάνω απ'ότι θεωρητικά θα σου πάει η μετατροπή) παίρνεις μέχρι και 206 1.6 GTI >2004 που φυσικά δεν έχει καμία σχέση ούτε σε σαλόνι ούτε στήσιμο ούτε μοτέρ ούτε αξεσουΆΡ (αυτόματα φώτα,υαλοκαθαριστηρες κτλπ)
Philduke7 - Σαβ 31 Ιαν 2015, 15:55:28
Θέμα δημοσίευσης:
reselie-206 έγραψε:
η προσωπική μου άποψη επι του θέματος είναι οτι συγκεκριμένα στο 206 δεν αξίζει να μπείς καν στη διαδικασία μετατροπής αφου αν βάλεις τα χρήματα που θα σου κοστίσει (+ τη ταλαιπωρία αν δεν πάνε όλα ρολόι, + το οτι θα έχεις ένα αυτοκίνητο φρανκενσταιν αν μπείς στη διαδικασία για 16v μοτόρι) + τα χρήματα που θα πάρεις αν το πουλήσεις παίρνεις ενα πχ 206 XS 1.4

Σε κάθε περίπτωση αν δώσεις το δικό σου μινιμουμ 2000€ (αν είναι '00 και μετά) και βάλεις και 1500€ (κάτι παραπάνω απ'ότι θεωρητικά θα σου πάει η μετατροπή) παίρνεις μέχρι και 206 1.6 GTI >2004 που φυσικά δεν έχει καμία σχέση ούτε σε σαλόνι ούτε στήσιμο ούτε μοτέρ ούτε αξεσουΆΡ (αυτόματα φώτα,υαλοκαθαριστηρες κτλπ)


Βλέπω που το πας αρχηγέ και με την λογική σου ναι αξίζει να γίνει οτι είπες.

Αλλα ας υποθέσουμε ότι δεν θέλω να αλλάξω το συγκεκριμένο αυτοκίνητο για xy λόγους.

Τι είναι το πιο "σοφό" να κάνω απο αυτά που ανέφερα ε'αρχης?

Εννοειτε οτι αν κάποιος εχει καλύτερη ιδέα να υην εκφέρει. Ας έχουμε όμως σαν δεδομένο οτι δεν θα ήθελα να πουλήσω το αυτοκίνητο για να πάρω την "ταδε" καλύτερη έκδοση.
Manos206 - Σαβ 31 Ιαν 2015, 15:59:24
Θέμα δημοσίευσης:
Το πιο σοφο φιλιππε ειναι να μαθεις πανω σε αυτο χωρις να του κανεις την παραμικρη μετατροπη γτ δεν αξιζει και οταν μπορεις να παρεις κατι καλυτερο..! Στο λεω εγω που ειχα ακριβως το ιδιο.. 1.1 και μετα 1.6..
Philduke7 - Σαβ 31 Ιαν 2015, 16:02:44
Θέμα δημοσίευσης:
Manos206 έγραψε:
Το πιο σοφο φιλιππε ειναι να μαθεις πανω σε αυτο χωρις να του κανεις την παραμικρη μετατροπη γτ δεν αξιζει και οταν μπορεις να παρεις κατι καλυτερο..! Στο λεω εγω που ειχα ακριβως το ιδιο.. 1.1 και μετα 1.6..


Ούτε καν Φ.Ε.Κ+ πρόγραμμα?
Manos206 - Σαβ 31 Ιαν 2015, 16:09:48
Θέμα δημοσίευσης:
Philduke7 έγραψε:
Ούτε καν Φ.Ε.Κ+ πρόγραμμα?


Εγω ειχα απλα μια εξατμιση σαν πιτσιρικας για το καυλαντισμα! αλλα για μενα προς θεου οχι προγραμμα! φιλτρο εβαλα για πολυ λιγο και το μονο που καταφερα ηταν να το κανω να καιει. Τπτ παραπανω.. Για εμενα απο την εμπειρια μου καθε ευρω που εβαλα σε αυτο το αμαξι το μετανιωσα.. Αλλα στα 18 ειναι διαφορετικα τα πραγματα.. Razz
Philduke7 - Σαβ 31 Ιαν 2015, 16:14:15
Θέμα δημοσίευσης:
Manos206 έγραψε:
Philduke7 έγραψε:
Ούτε καν Φ.Ε.Κ+ πρόγραμμα?


Εγω ειχα απλα μια εξατμιση σαν πιτσιρικας για το καυλαντισμα! αλλα για μενα προς θεου οχι προγραμμα! φιλτρο εβαλα για πολυ λιγο και το μονο που καταφερα ηταν να το κανω να καιει. Τπτ παραπανω.. Για εμενα απο την εμπειρια μου καθε ευρω που εβαλα σε αυτο το αμαξι το μετανιωσα.. Αλλα στα 18 ειναι διαφορετικα τα πραγματα.. Razz


Γιατι τόσο αρνητικός? Χεχε

Αν με το ΦΕΚ συν το πρόγραμμα φτάσει σε απόδοση το 1.4 εγω θα ειμαι αρκετα ευχάριστημένος...
reselie-206 - Σαβ 31 Ιαν 2015, 16:30:12
Θέμα δημοσίευσης:
Εγώ είχα ενα 206 1.4 8v σαν πρώτο αυτοκίνητο..οι καταστάσεις με οδήγησαν να βάλω εξάτμιση απο το ζουάν και πίσω, φίλτρα σκούπες και διάφορες παρπαριές..Το αποτέλεσμα ήταν να έχω ένα αυτοκίνητο φασαριόζικο (αλα κατσαρόλ) το οποίος στη τελική δεν είχε πάρει τίποτα απολύτως. Η βελτίωση σε αυτά τα μοτέρ είναι άσκοπη αφού μόνο ψυχολογικό ντοπάρισμα προσφέρει και τίποτα άλλο. Θα μπορούσες να βάλεις χταποδοεξατμιση,κάποιου είδους ramair , πρόγραμμα και δεν ξέρω αν στο μοτέρ σου κάνουν τίποτα εκκεντροφόροι απο μεγαλύτερο αδερφάκι. Σε κάθε περίπτωση θα δώσεις ένα σκασμό λεφτά και πάνω απο 5 άντε 7,5 άλογα δεν θα πάρεις Laughing

Απο την άλλη μπορείς να ακολουθήσεις το δρόμο της μετατροπής , καλύτερα αποτελέσματα θα έχεις αλλα κατα τα άλλα πάλι ένα 206 με εξοπλισμό 1100 θα έχεις. Μπορείς να βάλεις 1400 8v ή 1600 8v άνετα και με λίγο παραπάνω κόπο 1.6 16v ραλλομοτέρ. τα ηλεκτρόγκαζα 16v είναι λίγο πιο φασαριόζικα αφού θέλουν bsi,can-bus πλεξούδες και φιρφιρίκια.

Υ.Γ.: Αχ.... όταν είχα το 1400 τα ίδια έκανα και δεν το άλλαζα με τίποτα :D να'ναι καλά ο κακομοίρης που έφυγε με κόκκινο και με έβγαλε ολική αναγκάζοντας με να πάρω άλλο (τότε πήρα το 206 GTI 1.6 - ΜΕΡΑ με ΝΥΧΤΑ στα Π.Α.Ν.Τ.Α)
Manos206 - Σαβ 31 Ιαν 2015, 16:34:43
Θέμα δημοσίευσης:
Οπως τα λεει ο τασος.. Και στις τιμες που παιζουν πλεον τα 1.6 δε συμφερει σε καμια περιπτωση να κανεις μετατροπες..
Philduke7 - Σαβ 31 Ιαν 2015, 16:35:21
Θέμα δημοσίευσης:
Το πρόγραμμα δεν σΟυ δινει 20-30 ιππους?
z@ck! - Σαβ 31 Ιαν 2015, 16:38:30
Θέμα δημοσίευσης:
χαχαχαχαχα
και ενα σταυλο να τα βαζεις!! Οχι φιλαρακι... το προγραμμα σου δινει αναλογα με το μοτερ που φορας και τα βελτιωτικα περιφεριακα που του εχεις βαλει επανω..
Και σκεψου το εξης... τι θα προτημουσες? ενα 1100 που θα καιει σαν 1600 8ν στην καλυτερη, και θα πηγαινει σαν 1400 στην καλυτερη η ενα 1600 κατευθειαν?

Wink
Philduke7 - Σαβ 31 Ιαν 2015, 16:41:15
Θέμα δημοσίευσης:
z@ck! έγραψε:
χαχαχαχαχα
και ενα σταυλο να τα βαζεις!! Οχι φιλαρακι... το προγραμμα σου δινει αναλογα με το μοτερ που φορας και τα βελτιωτικα περιφεριακα που του εχεις βαλει επανω..
Και σκεψου το εξης... τι θα προτημουσες? ενα 1100 που θα καιει σαν 1600 8ν στην καλυτερη, και θα πηγαινει σαν 1400 στην καλυτερη η ενα 1600 κατευθειαν?

Wink


Οπως ανεφερα επειδή δεν θέλω να αλλάξω το αυτοκίνητο θα προτιμούσα μετατροπές να αγγίζουν την 1.4 έκδοση αφου η αλλαγή κινητήρα σε 1.4 οπως προανεφεραν οι προηγουμενοι δεν πολυαξιζει
Manos206 - Σαβ 31 Ιαν 2015, 16:47:20
Θέμα δημοσίευσης:
Philduke7 έγραψε:
Το πρόγραμμα δεν σΟυ δινει 20-30 ιππους?


Hell no!

Κοιτα εδω για να παρεις μια γευση..

http://www.e-tuners.com/?s=13&t=235

Φιλτρο προγραμμα εξατμιση σε 1.6 και εβγαλε 121 αλογα.. απο 110-115 που ειναι μαμα.. Στο 1.1 ειναι περιττο να πω τι θα δωσει.. Cool
z@ck! - Σαβ 31 Ιαν 2015, 17:47:38
Θέμα δημοσίευσης:
οταν ειπα 1600 εννουσα το 8ν μοτερ (αν και το αμαξι θα ηταν ιδανικο...)... οχι το αμαξι ολοκληρο.. πας αμεσα στα 90-95 αλογατακια και μπορεις να καταλαβεις πολυ καλυτερα και σταδιακοτερα τις ανοχες του αμαξιου σου. + οτι βρομαει ο τοπος απο ανταλλακτικα και δεν θελει πολλες μετατροπες απ'οτι ξερω. Wink
reselie-206 - Σαβ 31 Ιαν 2015, 18:21:48
Θέμα δημοσίευσης:
Aν έχεις αποφασίσει να κάνεις τράμπα μοτέρ για εμένα βάλε το 1600 8v αν δεν 'περισεύουν' αλλιώς ψάξτο για μετατροπή σε 1600 16v με ραλλομοτέρ που είναι μηχανόγκαζο και δεν θέλει πολλά πολλά. Ξέρω κάποιον που το έχει κάνει
Philduke7 - Σαβ 31 Ιαν 2015, 18:23:48
Θέμα δημοσίευσης:
1.6 8v ε...?
χμ...
Τα τέλη να 'ουμε είναι μεγάλη διαφορά απο 1.4 σε 1.6 για αυτό εξαρχής ανέφερα το 1.4
Μην τα θέλουμε όλα δικά μας θα μου πεις.

Υ.Γ: Δεν ενδιαφέρομαι για ραλλομοτέρ. Δεν θέλω να ανοίγω στους δρόμους και ιστορίες απλά θέλω το αυτοκίνητο να ''σέρνει'' γιατί το 1.1 που έχω δεν ''πολυσέρνει''..
reselie-206 - Σαβ 31 Ιαν 2015, 18:32:16
Θέμα δημοσίευσης:
το 16v ραλλομοτέρ είναι το ιδανικό. παίζει να είναι και πιο οικονομικό απο βενζίνες.΄Θές πλεξούδα,εγκέφαλο,ιμιαξόνια,μοτέρ και ιδανικά σασμαν (κάνει και το δικό σου αλλα πέραν της κλιμάκωσης είναι με μικρά πλανητικά το δικό σου οπότε δεν προτίνεται) Αφού θα μπείς που θα μπείς στη διαδικασία κοίτα το σοβαρά.

το 1600 8v είναι πολυφορεμένη μια χαρά λύση απλά πιο παλαιό απο άποψη τεχνολογίας


Τέλος το σήμα απο 1400 σε 1600 είναι 20? ευρώ διαφορά..μη το συζητάς καν.
Snap5 - Κυρ 01 Φεβ 2015, 11:24:41
Θέμα δημοσίευσης:
Και γιατί να μην το αφήσεις έτσι όπως είναι (1.1) και να ξενοιάσεις από τέλη κυκλοφορίας, ασφάλειες και βενζίνες? Rolling eyes
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr