TED έγραψε: |
γειασασ παιδια θελω τισ γνωσεις σας !το 206μου ειναι μεσα για σερβις και θελει δισκους!μπορω να βαλω αεριζομενους ειναι 1,4 χς και αποτι ειδα στο εμπορειο υπαρχουν αλλα στο συνεργειο μου ειπαν οτι δεν υπαρχουν γιατι ειναι μονη η δισκοπλακα!!τι λετε
στο εμπορειο μου ειπαν 100ε για δισκους σπαρκο!!καλη τιμη!!ακουω??? |
TED έγραψε: |
χωρις δαγκανες τιποτα!!!μηπως ξερεις ποσο πανε αυτες? |
TED έγραψε: |
τηλεμεχε ευχαριστω παρα πολυ για το ενδιαφερων !!τελικα βρηκα στο συνεργειο που το εχω (ακομα 3 βδομαδα)και θα τα βαλω εκει ειναι λιγο τζιμπημενο σαν τιμη αλλα ειναι γνωστος και θα τα βρουμε !!εβαλα επισης και τακακαι αναλογων επιδωσεων και τον αλλο μηνα θα βαλω και σολινακια !!(θα μου πεις σιγα τα γκαζια απλα ειπα να βαλω και φρενα )
ευχαριστω και παλι!!! ![]() ![]() ![]() |
DimiP έγραψε: |
το σχεδιο εχει ως εξης:
φρενα απο rallye (δαγκανες βασικα) και δισκοι χαρακτοι αεριζομ. πιθανα tarox ή omp. τακακια ...πονεμενη ιστορια... θα δουμε... σωληνακια αεροπορικου τυπου και φυγαμε... αργοτερα πισω αξονας (κομματια) απο rallye ή 206 με δισκους και μετατροπη. περιμενω τις δαγκανες ! |
action_peugeot έγραψε: | ||
Δημητρη τις δαγκανες θα τις εχω σε μια ή δυο βδομαδες το αργοτερο αν μπορεις να περιμενεις ειναι δικες σου ![]() ![]() ![]() |
DimiP έγραψε: | ||||
εγω περιμενω! , το 206 που παει χωρις φρενα περιμενει;;; ![]() ![]() ![]() |
action_peugeot έγραψε: | ||||||
Δεν ειναι και κομματια ![]() |
DimiP έγραψε: | ||||||||
θα το πας βολτα αυριο το απογ. και θα μου πεις αν το σταματησεις η οχι! θα ερθουμε να δουμε το 1.1 -> 2.0 |
DimiP έγραψε: |
εχω κανει γυρω στα 2500 χλμ μετα την αλλαγη των εμπρος φρενων στο 206.
Ειχα παρατηρησει οτι τα φρενα του 1400 δεν με ικανοποιουσαν μετα απο 30000+ χλμ. εψαχνα λοιπον να δω τι μπορω να κανω για να ξανααποκτησω το αισθημα ασφαλειας που ελειπε. αποφασισα να αλαξω τα εμπρος φρενα και μελλοντικα και τα πισω. η ολη μετατροπη κρινεται ολοκληρωμενη εκτος απο ενα σημειο. ετσι μπηκαν: μεταχειρισμενες δαγκανες απο 106 rallye 16v καινουργιοι αεριζομενοι δισκοι peugeot (ιδια mm με του 1400) καινουργια τακακια peugeot (για rallye) δεν μπηκαν σωληνακια "αεροπορικου τυπου" αλλα συντομα θα μπουν και αυτα. Το αποτελεσμα ειναι ακρως ικανοποιητικο για τα μετρα του 1400. αν και στην αρχη ειχα τις επιφυλαξεις μου και τις αποριες και ενδοιασμους που εχουν ολοι (να βαλω ferodo τακακια ή bendix να βαλω tarox η omp δισκους και τετοια...) εμπιστευτηκα μια γνωμη και πηγα σε peugeot. τα φρενα λοιπον αφου "πατησαν" καλα στα πρωτα χιλιομετρα, δουλευουν αψογα! ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΓΚΥΡΕΣ! για να μην μπερδευτει κανεις αλλα ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΠΑΝΤΑ και ΔΕ ΣΕ ΠΡΟΔΙΔΟΥΝ αν ξερει τι κανεις. σε αυτο παιζουν ρολο και τα τακακια που ειναι σχετικα μαλ**α και πιανουν απο την αρχη σε αντιθεση με αλλα που θα χρειαζονταν ζετσαμα. τις πρωτες μερες και σε φρεναρισμα σχεδον πανικου το 206 σταματησε ενω πιστευα πως δεν θα τα καταφερνε και με εξεπληξε αλλα και προσφατα σε παρομοια περιπτωση στην Εθνικη ταλαιπωρηθηκε λιγο αλλα σταματησε και μαλιστα και με προοδευτικο κατεβασμα και σε 2α απο 5η. Αλλα και μετα απο γρηγορους ρυθμους (μ.ο. 150Κμ) για τα μετρα του 1400 σε Αττικη οδο και συνεχες φρενο-γκαζι τα φρενα δεν φανηκαν να κουραζονται και λειτουργουν οπως πρεπει. γενικα ειμαι ευχαριστημενος γιαυτο που πηρα χωρις να λεω πως δεν υπαρχουν και καλυτερες υλοποιησεις. Το μονο μειωνεκτημα που πιθανα υπαρχει ειναι οτι το φρεναρισμα συνεχιζει να ειναι σταδιακο και δεν εγινε αποτομο οπως πιστευα, τετοιο αποτομο φρεναρισμα για παραδειγμα εχει το gt. για οποιον σκεφτεται παρομοια μετατροπη σε φρενα πιστευω πως ο παραπανω συνδιασμος θα τον ικανοποιησει. παραπερα "τεσταρισματα" θα γινουν σε ταξιδια >250 Km προσεχως οπου θα ελεγχθει η "κοπωση" και το "αναμα" των δισκων. ![]() |
Πέτρος έγραψε: | ||
ένα πραγμα που χαιρομαι εδω μέσα είναι που βλέπω τους πιο πολλούς να νοιάζονται να βελτιώσουν τα φρένα, την ανάρτηση, το κρατημα και δεν ειναι στο πως θα βρουν +50 αλογα... μπραβο φιλε μου! χαιρομαι που τα λεφτα σου επιασαν τόπο. σιγουρα τωρα θα εχεις μια σιγουριά! όταν βάλεις τα σωληνακια η αισθηση στο φρεναρισμα θα βελτιωθεί ακόμα πιο πολύ. για το απότομο που λες θέλεις μαλλον 4-6πιστονες δαγκανες. τα τακακια σου ειναι peugeot?? γιατι κατεληξες εκει? |
DimiP έγραψε: | ||||
ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΠΑΝΤΑ και ΔΕ ΣΕ ΠΡΟΔΙΔΟΥΝ αν ξερεις τι κανεις. σε αυτο παιζουν ρολο και τα τακακια που ειναι σχετικα μαλ**α και πιανουν απο την αρχη σε αντιθεση με αλλα που θα χρειαζονταν ζεσταμα. |
Πέτρος έγραψε: | ||
ένα πραγμα που χαιρομαι εδω μέσα είναι που βλέπω τους πιο πολλούς να νοιάζονται να βελτιώσουν τα φρένα, την ανάρτηση, το κρατημα και δεν ειναι στο πως θα βρουν +50 αλογα... μπραβο φιλε μου! χαιρομαι που τα λεφτα σου επιασαν τόπο. σιγουρα τωρα θα εχεις μια σιγουριά! όταν βάλεις τα σωληνακια η αισθηση στο φρεναρισμα θα βελτιωθεί ακόμα πιο πολύ. για το απότομο που λες θέλεις μαλλον 4-6πιστονες δαγκανες. τα τακακια σου ειναι peugeot?? γιατι κατεληξες εκει? |
Judger έγραψε: | ||||
4-6 Πίστονες????Υπερβολή...6απίστονες εχει η Ferrari F 40,οπότε καταλαβαινεις.... Και το GT,σίγουρα δεν έχει 6απίστονες... |
Πέτρος έγραψε: | ||||||
![]() ![]() |
Πέτρος έγραψε: |
1/ ειναι καλο αυτο? γινεται ευκολα?
2/ κοστιζει? 3/ τι ακριβως κανει? |
netblaster έγραψε: |
Ρε παιδια επειδη ψαχνομαι κιεγω για φρενα και ειδα οτι υπαρχουν ατομα που εχουν κανει ηδη μετατροπες, μπορειτε να μου πειτε το κοστος για δαγκανες-δισκους απο ραλλυ??? Οσο για την τρομπα δεν τοξερα...φτου κιαλλα εξοδα ![]() ![]() |
Πέτρος έγραψε: | ||
ένα πραγμα που χαιρομαι εδω μέσα είναι που βλέπω τους πιο πολλούς να νοιάζονται να βελτιώσουν τα φρένα, την ανάρτηση, το κρατημα και δεν ειναι στο πως θα βρουν +50 αλογα... μπραβο φιλε μου! χαιρομαι που τα λεφτα σου επιασαν τόπο. σιγουρα τωρα θα εχεις μια σιγουριά! όταν βάλεις τα σωληνακια η αισθηση στο φρεναρισμα θα βελτιωθεί ακόμα πιο πολύ. για το απότομο που λες θέλεις μαλλον 4-6πιστονες δαγκανες. τα τακακια σου ειναι peugeot?? γιατι κατεληξες εκει? |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: | ||||
.....μαλλον για μεγαλυτερο σερβοφρενο μιλαει και οχι 6πιστονα και 4πιστονα.Στο αποτομο παιζει ρολο η υποβοηθηση. |
Judger έγραψε: | ||
Κοίταξε,ο Δημήτρης απ οτι διάβασα,τοποθέτησε τα φρένα απο το 106,αλλα άφησε την τρόμπα φρένων απο το 1400αρι. Οπότε,ναι μεν τα φρένα λειτουργούν,αλλα οχι όπως θα μπορούσαν,καθ'οτι η πίεση που δίνει η τρόμπα,είναι μικρότερη. Κατα τη γνώμη μου,είναι επιβεβλημένη η αλλαγή τρόμπας,αφου ο Δημήτρης προσανατολίζετε και στην τοποθέτηση φρένων στον πίσω άξονα. Αυτά,ετσι απλα ακαδημαικά,για να πάρεις μια ιδέα... |
PoLiThS έγραψε: |
Τρόμπα απο 1,6 16V είναι αρκετή.. 7/8inch ήτοι 22,2mm ακόμα και το RC τέτοια φοράει |
Daloup-man έγραψε: | ||
Σ'ευχαριστώ Polith!!! Μήπως ξέρει κανείς η δικιά μου (1,4 8v) τι διαστάσεις έχει? Πόσο περίπου κοστίζει? Υ.Γ.Αυπνίες είχες??? |
netblaster έγραψε: |
Τα εβαλα τα φρενα κιεγω!!! ![]() |
Touristas έγραψε: | ||||
Χωρις ABS 20.6mm με ABS 22.2mm για το 1.4!! ![]() |
Daloup-man έγραψε: | ||||||
Ρε σεις,απ'ότι μου λέτε η τρόμπα που έχει το 206 μου είναι ίδια με του 1,6! Τελικά χρήζει αλλαγής ή όχι? Στον τύπο που ρώτησα για δίσκους και τακάκια δεν μου είπε τίποτα για τη τρόμπα! Θα ρωτήσω και το μηχανικό μου αλλά αν ξέρατε θα με βοηθούσατε! |
Touristas έγραψε: | ||||||||
Δεν χρειαζετε αλαγη,μονο αω βαλης δισκους και πεισω!! |
Πέτρος έγραψε: |
εγώ που έχω δίσκους πίσω? έχω μεγαλύτερη τρόμπα? |
netblaster έγραψε: | ||
Προφανως Πετρο εχεις μαγαλυτερη τρομπα!!! Αν σκεφτεις οτι πρεπει να "τραβαει" υγρο για 4 δαγκανες ταυτοχρονα...Παντως εσυ δεν εχεις προβλημα απο φρενα, εισαι jet!!! ![]() |
Touristas έγραψε: |
Πετρο ολα τα καινουργια XS και QS εχουν ΑBS αρα και μεγαλυτερη τρομπα ....!! ![]() |
PHSYBORG έγραψε: | ||
Δηλαδη εμενα το ΧΤ που εχει ΑΒS και ταμππυρα πισω εχει πιο μεγαλη τρομπα απο τα αλλα ? |
Touristas έγραψε: | ||||
Αν εχει ABS ναι εχει την μεγαλη ... ![]() |
PHSYBORG έγραψε: | ||||||
Ποια διασταση αν ξερεις ?? Δηλαδη αν αλλαξω δαγανες κ δισκους μπροστα ( 266) ειμαι κυριλε !!!! |
PoLiThS έγραψε: |
Υ.Γ. εχω καταντήσει ο φρενατζής του κλαμπ ρεεεεεεεε θα ανοιξω και καταστημα οπου να'ναι... |
dark έγραψε: |
mia kali metatropi pou den tha stoixisei o koukos aidoni einai na pame kai na tsimpisoume olo to mpostino kit twn frenwn apo xara 2litro se metaxeirismena ************* |
sps έγραψε: |
Φιλε σε παρακαλουμε γραψε Ελληνικα
απαγορευονται τα Greeklish απο τον κανονισμο του φορουμ. |