PSClub - Hellas

Φρένα - 206 - Φρένα από 106 Rallye 16v στο 206 1400 8v ή κάτι άλλο?

TED - Δευ 06 Οκτ 2003, 00:02:40
Θέμα δημοσίευσης: Φρένα 206 1.4
γειασασ παιδια θελω τισ γνωσεις σας !το 206μου ειναι μεσα για σερβις και θελει δισκους!μπορω να βαλω αεριζομενους ειναι 1,4 χς και αποτι ειδα στο εμπορειο υπαρχουν αλλα στο συνεργειο μου ειπαν οτι δεν υπαρχουν γιατι ειναι μονη η δισκοπλακα!!τι λετε
στο εμπορειο μου ειπαν 100ε για δισκους σπαρκο!!καλη τιμη!!ακουω???
action_peugeot - Δευ 06 Οκτ 2003, 00:12:32
Θέμα δημοσίευσης: Re: παρακαλω φρενα
TED έγραψε:
γειασασ παιδια θελω τισ γνωσεις σας !το 206μου ειναι μεσα για σερβις και θελει δισκους!μπορω να βαλω αεριζομενους ειναι 1,4 χς και αποτι ειδα στο εμπορειο υπαρχουν αλλα στο συνεργειο μου ειπαν οτι δεν υπαρχουν γιατι ειναι μονη η δισκοπλακα!!τι λετε
στο εμπορειο μου ειπαν 100ε για δισκους σπαρκο!!καλη τιμη!!ακουω???

Μπενουν αεριζομενες δισκοπλακες αλλα θελει και δαγκανες.Στα μεταχειρισμενα θα βρεις δαγκανες
TED - Δευ 06 Οκτ 2003, 00:14:16
Θέμα δημοσίευσης:
χωρις δαγκανες τιποτα!!!μηπως ξερεις ποσο πανε αυτες?
action_peugeot - Δευ 06 Οκτ 2003, 00:16:40
Θέμα δημοσίευσης:
TED έγραψε:
χωρις δαγκανες τιποτα!!!μηπως ξερεις ποσο πανε αυτες?

6947123587 Tηλεμαχος
TED - Τρι 07 Οκτ 2003, 16:23:35
Θέμα δημοσίευσης:
τηλεμεχε ευχαριστω παρα πολυ για το ενδιαφερων !!τελικα βρηκα στο συνεργειο που το εχω (ακομα 3 βδομαδα)και θα τα βαλω εκει ειναι λιγο τζιμπημενο σαν τιμη αλλα ειναι γνωστος και θα τα βρουμε !!εβαλα επισης και τακακαι αναλογων επιδωσεων και τον αλλο μηνα θα βαλω και σολινακια !!(θα μου πεις σιγα τα γκαζια απλα ειπα να βαλω και φρενα )
ευχαριστω και παλι!!! Very happy Very happy Very happy
action_peugeot - Τρι 07 Οκτ 2003, 21:46:32
Θέμα δημοσίευσης:
TED έγραψε:
τηλεμεχε ευχαριστω παρα πολυ για το ενδιαφερων !!τελικα βρηκα στο συνεργειο που το εχω (ακομα 3 βδομαδα)και θα τα βαλω εκει ειναι λιγο τζιμπημενο σαν τιμη αλλα ειναι γνωστος και θα τα βρουμε !!εβαλα επισης και τακακαι αναλογων επιδωσεων και τον αλλο μηνα θα βαλω και σολινακια !!(θα μου πεις σιγα τα γκαζια απλα ειπα να βαλω και φρενα )
ευχαριστω και παλι!!! Very happy Very happy Very happy

Οτι θελετε στη διαθεση σας
PHSYBORG - Τετ 08 Οκτ 2003, 07:51:24
Θέμα δημοσίευσης:
Για πες ρε αδερφε , ποσο σου πηγε δισκοι , δαγκανες κ τακακια !
Alex - Τετ 08 Οκτ 2003, 21:37:01
Θέμα δημοσίευσης:
Βασικα και εγω θα κανω αναβαθμιση καποια στιγμη στο εγγυς μελλον γιατι τωρα δε σταματαει με τιποτα.

Αλλα μιας και θ'αλλαξω δισκοπλακες σκεφτομαι να κανω γενικα κατι καλυτερο. Οποτε λεω να βαλω και δαγκανες με αεριζομενους. Το θεμα ειναι να βαλω απο ραλλυ η απο 206 που πανε και ~20 χιλιοστα πιο πανω? Αν η διαφορα τιμης δεν ειναι μεγαλη προφανως θα παω για του 206.. Ελπιζω μονο να μη θελει αλλαγη τρομπας.

Ξερει κανεις τιποτα?
DimiP - Πεμ 09 Οκτ 2003, 00:24:02
Θέμα δημοσίευσης:
το σχεδιο εχει ως εξης:

φρενα απο rallye (δαγκανες βασικα) και δισκοι χαρακτοι αεριζομ. πιθανα tarox ή omp. τακακια ...πονεμενη ιστορια... θα δουμε... σωληνακια αεροπορικου τυπου και φυγαμε...
αργοτερα πισω αξονας (κομματια) απο rallye ή 206 με δισκους και μετατροπη.

περιμενω τις δαγκανες !
action_peugeot - Πεμ 09 Οκτ 2003, 00:31:06
Θέμα δημοσίευσης:
DimiP έγραψε:
το σχεδιο εχει ως εξης:

φρενα απο rallye (δαγκανες βασικα) και δισκοι χαρακτοι αεριζομ. πιθανα tarox ή omp. τακακια ...πονεμενη ιστορια... θα δουμε... σωληνακια αεροπορικου τυπου και φυγαμε...
αργοτερα πισω αξονας (κομματια) απο rallye ή 206 με δισκους και μετατροπη.

περιμενω τις δαγκανες !

Δημητρη τις δαγκανες θα τις εχω σε μια ή δυο βδομαδες το αργοτερο αν
μπορεις να περιμενεις ειναι δικες σου Shocked Shocked Shocked
DimiP - Πεμ 09 Οκτ 2003, 00:52:06
Θέμα δημοσίευσης:
action_peugeot έγραψε:
DimiP έγραψε:
το σχεδιο εχει ως εξης:

φρενα απο rallye (δαγκανες βασικα) και δισκοι χαρακτοι αεριζομ. πιθανα tarox ή omp. τακακια ...πονεμενη ιστορια... θα δουμε... σωληνακια αεροπορικου τυπου και φυγαμε...
αργοτερα πισω αξονας (κομματια) απο rallye ή 206 με δισκους και μετατροπη.

περιμενω τις δαγκανες !

Δημητρη τις δαγκανες θα τις εχω σε μια ή δυο βδομαδες το αργοτερο αν
μπορεις να περιμενεις ειναι δικες σου Shocked Shocked Shocked


εγω περιμενω! , το 206 που παει χωρις φρενα περιμενει;;; Wink Wink Wink
action_peugeot - Πεμ 09 Οκτ 2003, 00:55:27
Θέμα δημοσίευσης:
DimiP έγραψε:
action_peugeot έγραψε:
DimiP έγραψε:
το σχεδιο εχει ως εξης:

φρενα απο rallye (δαγκανες βασικα) και δισκοι χαρακτοι αεριζομ. πιθανα tarox ή omp. τακακια ...πονεμενη ιστορια... θα δουμε... σωληνακια αεροπορικου τυπου και φυγαμε...
αργοτερα πισω αξονας (κομματια) απο rallye ή 206 με δισκους και μετατροπη.

περιμενω τις δαγκανες !

Δημητρη τις δαγκανες θα τις εχω σε μια ή δυο βδομαδες το αργοτερο αν
μπορεις να περιμενεις ειναι δικες σου Shocked Shocked Shocked


εγω περιμενω! , το 206 που παει χωρις φρενα περιμενει;;; Wink Wink Wink

Δεν ειναι και κομματια Smile
DimiP - Πεμ 09 Οκτ 2003, 01:00:10
Θέμα δημοσίευσης:
action_peugeot έγραψε:
DimiP έγραψε:
action_peugeot έγραψε:
DimiP έγραψε:
το σχεδιο εχει ως εξης:

φρενα απο rallye (δαγκανες βασικα) και δισκοι χαρακτοι αεριζομ. πιθανα tarox ή omp. τακακια ...πονεμενη ιστορια... θα δουμε... σωληνακια αεροπορικου τυπου και φυγαμε...
αργοτερα πισω αξονας (κομματια) απο rallye ή 206 με δισκους και μετατροπη.

περιμενω τις δαγκανες !

Δημητρη τις δαγκανες θα τις εχω σε μια ή δυο βδομαδες το αργοτερο αν
μπορεις να περιμενεις ειναι δικες σου Shocked Shocked Shocked


εγω περιμενω! , το 206 που παει χωρις φρενα περιμενει;;; Wink Wink Wink

Δεν ειναι και κομματια Smile


θα το πας βολτα αυριο το απογ. και θα μου πεις αν το σταματησεις η οχι!
θα ερθουμε να δουμε το 1.1 -> 2.0
Tomcat - Πεμ 09 Οκτ 2003, 02:19:37
Θέμα δημοσίευσης:
DimiP έγραψε:
action_peugeot έγραψε:
DimiP έγραψε:
action_peugeot έγραψε:
DimiP έγραψε:
το σχεδιο εχει ως εξης:

φρενα απο rallye (δαγκανες βασικα) και δισκοι χαρακτοι αεριζομ. πιθανα tarox ή omp. τακακια ...πονεμενη ιστορια... θα δουμε... σωληνακια αεροπορικου τυπου και φυγαμε...
αργοτερα πισω αξονας (κομματια) απο rallye ή 206 με δισκους και μετατροπη.

περιμενω τις δαγκανες !

Δημητρη τις δαγκανες θα τις εχω σε μια ή δυο βδομαδες το αργοτερο αν
μπορεις να περιμενεις ειναι δικες σου Shocked Shocked Shocked


εγω περιμενω! , το 206 που παει χωρις φρενα περιμενει;;; Wink Wink Wink

Δεν ειναι και κομματια Smile




θα το πας βολτα αυριο το απογ. και θα μου πεις αν το σταματησεις η οχι!
θα ερθουμε να δουμε το 1.1 -> 2.0


Μου μυριζει Larry??? Tι κανει αυτη η ψυχη μια που τον ειδαμε στο Kartchallenge Και μια που τον χασαμε!!!!Ρε πες και ενα γεια οταν μπαινεις!!!!!
kavaliotis - Παρ 10 Οκτ 2003, 05:57:06
Θέμα δημοσίευσης:
Τελικα τιμη για δαγκανες δεν ακουσα ακομα!!!! Αν γινεται χωρις να παιρνουμε τηλεφωνο σε κινητα, αν ειναι ετσι παω και ρωταω στα μαγαζια! Laughing Οποτε πειτε μια τιμη για καινουργιο/μεταχειρισμενο για να δουμε διαφορες και ιδιαιτερα για τα μαμα του 206 1.6 και του 2.0 ...Αν ειναι να βαλουμε, καλυτερα ας βαλουμε καλυτερες απο τα γρηγοροτερα αδερφακια μας...
TED - Δευ 13 Οκτ 2003, 19:28:34
Θέμα δημοσίευσης:
εγω εβαλα δισκους με 140ε τρυπιτους αν και ειχα βρει σπαρκο με 100ε τωρα για δαγκανες δεν ξερω !ακομα 120ε κανουν τα σολινακια ηψυλης πιεσης
DimiP - Τετ 11 Φεβ 2004, 10:10:10
Θέμα δημοσίευσης: 206 - Φρένα από 106 Rallye 16v στο 206 1400 8v ή κάτι άλλο?
εχω κανει γυρω στα 2500 χλμ μετα την αλλαγη των εμπρος φρενων στο 206.
Ειχα παρατηρησει οτι τα φρενα του 1400 δεν με ικανοποιουσαν μετα απο 30000+ χλμ.
εψαχνα λοιπον να δω τι μπορω να κανω για να ξαναποκτησω το αισθημα ασφαλειας που ελειπε.
αποφασισα να αλαξω τα εμπρος φρενα και μελλοντικα και τα πισω.
η ολη μετατροπη κρινεται ολοκληρωμενη εκτος απο ενα σημειο.
ετσι μπηκαν:
μεταχειρισμενες δαγκανες απο 106 rallye 16v
καινουργιοι αεριζομενοι δισκοι peugeot (ιδια mm με του 1400)
καινουργια τακακια peugeot (για rallye)
δεν μπηκαν σωληνακια "αεροπορικου τυπου" αλλα συντομα θα μπουν και αυτα.
Το αποτελεσμα ειναι ακρως ικανοποιητικο για τα μετρα του 1400.
αν και στην αρχη ειχα τις επιφυλαξεις μου και τις αποριες και ενδοιασμους που εχουν ολοι (να βαλω ferodo τακακια ή bendix να βαλω tarox η omp δισκους και τετοια...) εμπιστευτηκα μια γνωμη και πηγα σε peugeot.
τα φρενα λοιπον αφου "πατησαν" καλα στα πρωτα χιλιομετρα, δουλευουν αψογα!
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΓΚΥΡΕΣ! για να μην μπερδευτει κανεις αλλα ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΠΑΝΤΑ και ΔΕ ΣΕ ΠΡΟΔΙΔΟΥΝ αν ξερεις τι κανεις.
σε αυτο παιζουν ρολο και τα τακακια που ειναι σχετικα μαλ**α και πιανουν απο την αρχη σε αντιθεση με αλλα που θα χρειαζονταν ζεσταμα.
τις πρωτες μερες και σε φρεναρισμα σχεδον πανικου το 206 σταματησε ενω πιστευα πως δεν θα τα καταφερνε και με εξεπληξε αλλα και προσφατα σε παρομοια περιπτωση στην Εθνικη ταλαιπωρηθηκε λιγο αλλα σταματησε και μαλιστα και με προοδευτικο κατεβασμα και σε 2α απο 5η.
Αλλα και μετα απο γρηγορους ρυθμους (μ.ο. 150Κμ) για τα μετρα του 1400 σε Αττικη οδο και συνεχες φρενο-γκαζι τα φρενα δεν φανηκαν να κουραζονται και λειτουργουν οπως πρεπει.
γενικα ειμαι ευχαριστημενος γιαυτο που πηρα χωρις να λεω πως δεν υπαρχουν και καλυτερες υλοποιησεις.
Το μονο μειωνεκτημα που πιθανα υπαρχει ειναι οτι το φρεναρισμα συνεχιζει να ειναι σταδιακο και δεν εγινε αποτομο οπως πιστευα, τετοιο αποτομο φρεναρισμα για παραδειγμα εχει το gt.
για οποιον σκεφτεται παρομοια μετατροπη σε φρενα πιστευω πως ο παραπανω συνδιασμος θα τον ικανοποιησει.
παραπερα "τεσταρισματα" θα γινουν σε ταξιδια >250 Km προσεχως οπου θα ελεγχθει η "κοπωση" και το "αναμα" των δισκων.
Wink
Baphomet - Τετ 11 Φεβ 2004, 10:20:20
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ: φρενα rallye 16v στο 206 1400 8v
DimiP έγραψε:
εχω κανει γυρω στα 2500 χλμ μετα την αλλαγη των εμπρος φρενων στο 206.
Ειχα παρατηρησει οτι τα φρενα του 1400 δεν με ικανοποιουσαν μετα απο 30000+ χλμ.
εψαχνα λοιπον να δω τι μπορω να κανω για να ξανααποκτησω το αισθημα ασφαλειας που ελειπε.
αποφασισα να αλαξω τα εμπρος φρενα και μελλοντικα και τα πισω.
η ολη μετατροπη κρινεται ολοκληρωμενη εκτος απο ενα σημειο.
ετσι μπηκαν:
μεταχειρισμενες δαγκανες απο 106 rallye 16v
καινουργιοι αεριζομενοι δισκοι peugeot (ιδια mm με του 1400)
καινουργια τακακια peugeot (για rallye)
δεν μπηκαν σωληνακια "αεροπορικου τυπου" αλλα συντομα θα μπουν και αυτα.
Το αποτελεσμα ειναι ακρως ικανοποιητικο για τα μετρα του 1400.
αν και στην αρχη ειχα τις επιφυλαξεις μου και τις αποριες και ενδοιασμους που εχουν ολοι (να βαλω ferodo τακακια ή bendix να βαλω tarox η omp δισκους και τετοια...) εμπιστευτηκα μια γνωμη και πηγα σε peugeot.
τα φρενα λοιπον αφου "πατησαν" καλα στα πρωτα χιλιομετρα, δουλευουν αψογα!
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΓΚΥΡΕΣ! για να μην μπερδευτει κανεις αλλα ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΠΑΝΤΑ και ΔΕ ΣΕ ΠΡΟΔΙΔΟΥΝ αν ξερει τι κανεις.
σε αυτο παιζουν ρολο και τα τακακια που ειναι σχετικα μαλ**α και πιανουν απο την αρχη σε αντιθεση με αλλα που θα χρειαζονταν ζετσαμα.
τις πρωτες μερες και σε φρεναρισμα σχεδον πανικου το 206 σταματησε ενω πιστευα πως δεν θα τα καταφερνε και με εξεπληξε αλλα και προσφατα σε παρομοια περιπτωση στην Εθνικη ταλαιπωρηθηκε λιγο αλλα σταματησε και μαλιστα και με προοδευτικο κατεβασμα και σε 2α απο 5η.
Αλλα και μετα απο γρηγορους ρυθμους (μ.ο. 150Κμ) για τα μετρα του 1400 σε Αττικη οδο και συνεχες φρενο-γκαζι τα φρενα δεν φανηκαν να κουραζονται και λειτουργουν οπως πρεπει.
γενικα ειμαι ευχαριστημενος γιαυτο που πηρα χωρις να λεω πως δεν υπαρχουν και καλυτερες υλοποιησεις.
Το μονο μειωνεκτημα που πιθανα υπαρχει ειναι οτι το φρεναρισμα συνεχιζει να ειναι σταδιακο και δεν εγινε αποτομο οπως πιστευα, τετοιο αποτομο φρεναρισμα για παραδειγμα εχει το gt.
για οποιον σκεφτεται παρομοια μετατροπη σε φρενα πιστευω πως ο παραπανω συνδιασμος θα τον ικανοποιησει.
παραπερα "τεσταρισματα" θα γινουν σε ταξιδια >250 Km προσεχως οπου θα ελεγχθει η "κοπωση" και το "αναμα" των δισκων.
Wink


ένα πραγμα που χαιρομαι εδω μέσα είναι που βλέπω τους πιο πολλούς να νοιάζονται να βελτιώσουν τα φρένα, την ανάρτηση, το κρατημα και δεν ειναι στο πως θα βρουν +50 αλογα... μπραβο φιλε μου! χαιρομαι που τα λεφτα σου επιασαν τόπο. σιγουρα τωρα θα εχεις μια σιγουριά! όταν βάλεις τα σωληνακια η αισθηση στο φρεναρισμα θα βελτιωθεί ακόμα πιο πολύ. για το απότομο που λες θέλεις μαλλον 4-6πιστονες δαγκανες. τα τακακια σου ειναι peugeot?? γιατι κατεληξες εκει?
DimiP - Τετ 11 Φεβ 2004, 10:47:44
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ: φρενα rallye 16v στο 206 1400 8v
Πέτρος έγραψε:
DimiP έγραψε:
εχω κανει......
.....παραπερα "τεσταρισματα" θα γινουν σε ταξιδια >250 Km προσεχως οπου θα ελεγχθει η "κοπωση" και το "αναμα" των δισκων.
Wink


ένα πραγμα που χαιρομαι εδω μέσα είναι που βλέπω τους πιο πολλούς να νοιάζονται να βελτιώσουν τα φρένα, την ανάρτηση, το κρατημα και δεν ειναι στο πως θα βρουν +50 αλογα... μπραβο φιλε μου! χαιρομαι που τα λεφτα σου επιασαν τόπο. σιγουρα τωρα θα εχεις μια σιγουριά! όταν βάλεις τα σωληνακια η αισθηση στο φρεναρισμα θα βελτιωθεί ακόμα πιο πολύ. για το απότομο που λες θέλεις μαλλον 4-6πιστονες δαγκανες. τα τακακια σου ειναι peugeot?? γιατι κατεληξες εκει?



ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΠΑΝΤΑ και ΔΕ ΣΕ ΠΡΟΔΙΔΟΥΝ αν ξερεις τι κανεις.
σε αυτο παιζουν ρολο και τα τακακια που ειναι σχετικα μαλ**α και πιανουν απο την αρχη σε αντιθεση με αλλα που θα χρειαζονταν ζεσταμα.

Baphomet - Τετ 11 Φεβ 2004, 10:51:53
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ: φρενα rallye 16v στο 206 1400 8v
DimiP έγραψε:
Πέτρος έγραψε:
DimiP έγραψε:
εχω κανει......
.....παραπερα "τεσταρισματα" θα γινουν σε ταξιδια >250 Km προσεχως οπου θα ελεγχθει η "κοπωση" και το "αναμα" των δισκων.
Wink


ένα πραγμα που χαιρομαι εδω μέσα είναι που βλέπω τους πιο πολλούς να νοιάζονται να βελτιώσουν τα φρένα, την ανάρτηση, το κρατημα και δεν ειναι στο πως θα βρουν +50 αλογα... μπραβο φιλε μου! χαιρομαι που τα λεφτα σου επιασαν τόπο. σιγουρα τωρα θα εχεις μια σιγουριά! όταν βάλεις τα σωληνακια η αισθηση στο φρεναρισμα θα βελτιωθεί ακόμα πιο πολύ. για το απότομο που λες θέλεις μαλλον 4-6πιστονες δαγκανες. τα τακακια σου ειναι peugeot?? γιατι κατεληξες εκει?



ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΠΑΝΤΑ και ΔΕ ΣΕ ΠΡΟΔΙΔΟΥΝ αν ξερεις τι κανεις.
σε αυτο παιζουν ρολο και τα τακακια που ειναι σχετικα μαλ**α και πιανουν απο την αρχη σε αντιθεση με αλλα που θα χρειαζονταν ζεσταμα.


καλά ντε...μη βαρας...
Ronin - Τετ 11 Φεβ 2004, 11:00:38
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ: φρενα rallye 16v στο 206 1400 8v
Πέτρος έγραψε:
DimiP έγραψε:
εχω κανει γυρω στα 2500 χλμ μετα την αλλαγη των εμπρος φρενων στο 206.
Ειχα παρατηρησει οτι τα φρενα του 1400 δεν με ικανοποιουσαν μετα απο 30000+ χλμ.
εψαχνα λοιπον να δω τι μπορω να κανω για να ξανααποκτησω το αισθημα ασφαλειας που ελειπε.
αποφασισα να αλαξω τα εμπρος φρενα και μελλοντικα και τα πισω.
η ολη μετατροπη κρινεται ολοκληρωμενη εκτος απο ενα σημειο.
ετσι μπηκαν:
μεταχειρισμενες δαγκανες απο 106 rallye 16v
καινουργιοι αεριζομενοι δισκοι peugeot (ιδια mm με του 1400)
καινουργια τακακια peugeot (για rallye)
δεν μπηκαν σωληνακια "αεροπορικου τυπου" αλλα συντομα θα μπουν και αυτα.
Το αποτελεσμα ειναι ακρως ικανοποιητικο για τα μετρα του 1400.
αν και στην αρχη ειχα τις επιφυλαξεις μου και τις αποριες και ενδοιασμους που εχουν ολοι (να βαλω ferodo τακακια ή bendix να βαλω tarox η omp δισκους και τετοια...) εμπιστευτηκα μια γνωμη και πηγα σε peugeot.
τα φρενα λοιπον αφου "πατησαν" καλα στα πρωτα χιλιομετρα, δουλευουν αψογα!
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΓΚΥΡΕΣ! για να μην μπερδευτει κανεις αλλα ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΠΑΝΤΑ και ΔΕ ΣΕ ΠΡΟΔΙΔΟΥΝ αν ξερει τι κανεις.
σε αυτο παιζουν ρολο και τα τακακια που ειναι σχετικα μαλ**α και πιανουν απο την αρχη σε αντιθεση με αλλα που θα χρειαζονταν ζετσαμα.
τις πρωτες μερες και σε φρεναρισμα σχεδον πανικου το 206 σταματησε ενω πιστευα πως δεν θα τα καταφερνε και με εξεπληξε αλλα και προσφατα σε παρομοια περιπτωση στην Εθνικη ταλαιπωρηθηκε λιγο αλλα σταματησε και μαλιστα και με προοδευτικο κατεβασμα και σε 2α απο 5η.
Αλλα και μετα απο γρηγορους ρυθμους (μ.ο. 150Κμ) για τα μετρα του 1400 σε Αττικη οδο και συνεχες φρενο-γκαζι τα φρενα δεν φανηκαν να κουραζονται και λειτουργουν οπως πρεπει.
γενικα ειμαι ευχαριστημενος γιαυτο που πηρα χωρις να λεω πως δεν υπαρχουν και καλυτερες υλοποιησεις.
Το μονο μειωνεκτημα που πιθανα υπαρχει ειναι οτι το φρεναρισμα συνεχιζει να ειναι σταδιακο και δεν εγινε αποτομο οπως πιστευα, τετοιο αποτομο φρεναρισμα για παραδειγμα εχει το gt.
για οποιον σκεφτεται παρομοια μετατροπη σε φρενα πιστευω πως ο παραπανω συνδιασμος θα τον ικανοποιησει.
παραπερα "τεσταρισματα" θα γινουν σε ταξιδια >250 Km προσεχως οπου θα ελεγχθει η "κοπωση" και το "αναμα" των δισκων.
Wink


ένα πραγμα που χαιρομαι εδω μέσα είναι που βλέπω τους πιο πολλούς να νοιάζονται να βελτιώσουν τα φρένα, την ανάρτηση, το κρατημα και δεν ειναι στο πως θα βρουν +50 αλογα... μπραβο φιλε μου! χαιρομαι που τα λεφτα σου επιασαν τόπο. σιγουρα τωρα θα εχεις μια σιγουριά! όταν βάλεις τα σωληνακια η αισθηση στο φρεναρισμα θα βελτιωθεί ακόμα πιο πολύ. για το απότομο που λες θέλεις μαλλον 4-6πιστονες δαγκανες. τα τακακια σου ειναι peugeot?? γιατι κατεληξες εκει?


4-6 Πίστονες????Υπερβολή...6απίστονες εχει η Ferrari F 40,οπότε καταλαβαινεις....

Και το GT,σίγουρα δεν έχει 6απίστονες...
Baphomet - Τετ 11 Φεβ 2004, 11:03:21
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ: φρενα rallye 16v στο 206 1400 8v
Judger έγραψε:
Πέτρος έγραψε:
DimiP έγραψε:
εχω κανει γυρω στα 2500 χλμ μετα την αλλαγη των εμπρος φρενων στο 206.
Ειχα παρατηρησει οτι τα φρενα του 1400 δεν με ικανοποιουσαν μετα απο 30000+ χλμ.
εψαχνα λοιπον να δω τι μπορω να κανω για να ξανααποκτησω το αισθημα ασφαλειας που ελειπε.
αποφασισα να αλαξω τα εμπρος φρενα και μελλοντικα και τα πισω.
η ολη μετατροπη κρινεται ολοκληρωμενη εκτος απο ενα σημειο.
ετσι μπηκαν:
μεταχειρισμενες δαγκανες απο 106 rallye 16v
καινουργιοι αεριζομενοι δισκοι peugeot (ιδια mm με του 1400)
καινουργια τακακια peugeot (για rallye)
δεν μπηκαν σωληνακια "αεροπορικου τυπου" αλλα συντομα θα μπουν και αυτα.
Το αποτελεσμα ειναι ακρως ικανοποιητικο για τα μετρα του 1400.
αν και στην αρχη ειχα τις επιφυλαξεις μου και τις αποριες και ενδοιασμους που εχουν ολοι (να βαλω ferodo τακακια ή bendix να βαλω tarox η omp δισκους και τετοια...) εμπιστευτηκα μια γνωμη και πηγα σε peugeot.
τα φρενα λοιπον αφου "πατησαν" καλα στα πρωτα χιλιομετρα, δουλευουν αψογα!
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΓΚΥΡΕΣ! για να μην μπερδευτει κανεις αλλα ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΠΑΝΤΑ και ΔΕ ΣΕ ΠΡΟΔΙΔΟΥΝ αν ξερει τι κανεις.
σε αυτο παιζουν ρολο και τα τακακια που ειναι σχετικα μαλ**α και πιανουν απο την αρχη σε αντιθεση με αλλα που θα χρειαζονταν ζετσαμα.
τις πρωτες μερες και σε φρεναρισμα σχεδον πανικου το 206 σταματησε ενω πιστευα πως δεν θα τα καταφερνε και με εξεπληξε αλλα και προσφατα σε παρομοια περιπτωση στην Εθνικη ταλαιπωρηθηκε λιγο αλλα σταματησε και μαλιστα και με προοδευτικο κατεβασμα και σε 2α απο 5η.
Αλλα και μετα απο γρηγορους ρυθμους (μ.ο. 150Κμ) για τα μετρα του 1400 σε Αττικη οδο και συνεχες φρενο-γκαζι τα φρενα δεν φανηκαν να κουραζονται και λειτουργουν οπως πρεπει.
γενικα ειμαι ευχαριστημενος γιαυτο που πηρα χωρις να λεω πως δεν υπαρχουν και καλυτερες υλοποιησεις.
Το μονο μειωνεκτημα που πιθανα υπαρχει ειναι οτι το φρεναρισμα συνεχιζει να ειναι σταδιακο και δεν εγινε αποτομο οπως πιστευα, τετοιο αποτομο φρεναρισμα για παραδειγμα εχει το gt.
για οποιον σκεφτεται παρομοια μετατροπη σε φρενα πιστευω πως ο παραπανω συνδιασμος θα τον ικανοποιησει.
παραπερα "τεσταρισματα" θα γινουν σε ταξιδια >250 Km προσεχως οπου θα ελεγχθει η "κοπωση" και το "αναμα" των δισκων.
Wink


ένα πραγμα που χαιρομαι εδω μέσα είναι που βλέπω τους πιο πολλούς να νοιάζονται να βελτιώσουν τα φρένα, την ανάρτηση, το κρατημα και δεν ειναι στο πως θα βρουν +50 αλογα... μπραβο φιλε μου! χαιρομαι που τα λεφτα σου επιασαν τόπο. σιγουρα τωρα θα εχεις μια σιγουριά! όταν βάλεις τα σωληνακια η αισθηση στο φρεναρισμα θα βελτιωθεί ακόμα πιο πολύ. για το απότομο που λες θέλεις μαλλον 4-6πιστονες δαγκανες. τα τακακια σου ειναι peugeot?? γιατι κατεληξες εκει?


4-6 Πίστονες????Υπερβολή...6απίστονες εχει η Ferrari F 40,οπότε καταλαβαινεις....

Και το GT,σίγουρα δεν έχει 6απίστονες...


Evil Evil δε του ειπα να βαλει. του ειπα πως θα αποκτησει το αυτοκινητο την αισθηση "αν δε φορας ζωνη καλυτερα μην φρεναρεις γιατι θα χρειαστεις παρ-μπριζ". σιγα μη τις βαλουμε στα αμαξια μας! και 4πιστονες πολύ ειναι...αμεσως πεσατε να με φατε....
Ronin - Τετ 11 Φεβ 2004, 11:08:47
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ: φρενα rallye 16v στο 206 1400 8v
Πέτρος έγραψε:
Judger έγραψε:
Πέτρος έγραψε:
DimiP έγραψε:
εχω κανει γυρω στα 2500 χλμ μετα την αλλαγη των εμπρος φρενων στο 206.
Ειχα παρατηρησει οτι τα φρενα του 1400 δεν με ικανοποιουσαν μετα απο 30000+ χλμ.
εψαχνα λοιπον να δω τι μπορω να κανω για να ξανααποκτησω το αισθημα ασφαλειας που ελειπε.
αποφασισα να αλαξω τα εμπρος φρενα και μελλοντικα και τα πισω.
η ολη μετατροπη κρινεται ολοκληρωμενη εκτος απο ενα σημειο.
ετσι μπηκαν:
μεταχειρισμενες δαγκανες απο 106 rallye 16v
καινουργιοι αεριζομενοι δισκοι peugeot (ιδια mm με του 1400)
καινουργια τακακια peugeot (για rallye)
δεν μπηκαν σωληνακια "αεροπορικου τυπου" αλλα συντομα θα μπουν και αυτα.
Το αποτελεσμα ειναι ακρως ικανοποιητικο για τα μετρα του 1400.
αν και στην αρχη ειχα τις επιφυλαξεις μου και τις αποριες και ενδοιασμους που εχουν ολοι (να βαλω ferodo τακακια ή bendix να βαλω tarox η omp δισκους και τετοια...) εμπιστευτηκα μια γνωμη και πηγα σε peugeot.
τα φρενα λοιπον αφου "πατησαν" καλα στα πρωτα χιλιομετρα, δουλευουν αψογα!
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΓΚΥΡΕΣ! για να μην μπερδευτει κανεις αλλα ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΠΑΝΤΑ και ΔΕ ΣΕ ΠΡΟΔΙΔΟΥΝ αν ξερει τι κανεις.
σε αυτο παιζουν ρολο και τα τακακια που ειναι σχετικα μαλ**α και πιανουν απο την αρχη σε αντιθεση με αλλα που θα χρειαζονταν ζετσαμα.
τις πρωτες μερες και σε φρεναρισμα σχεδον πανικου το 206 σταματησε ενω πιστευα πως δεν θα τα καταφερνε και με εξεπληξε αλλα και προσφατα σε παρομοια περιπτωση στην Εθνικη ταλαιπωρηθηκε λιγο αλλα σταματησε και μαλιστα και με προοδευτικο κατεβασμα και σε 2α απο 5η.
Αλλα και μετα απο γρηγορους ρυθμους (μ.ο. 150Κμ) για τα μετρα του 1400 σε Αττικη οδο και συνεχες φρενο-γκαζι τα φρενα δεν φανηκαν να κουραζονται και λειτουργουν οπως πρεπει.
γενικα ειμαι ευχαριστημενος γιαυτο που πηρα χωρις να λεω πως δεν υπαρχουν και καλυτερες υλοποιησεις.
Το μονο μειωνεκτημα που πιθανα υπαρχει ειναι οτι το φρεναρισμα συνεχιζει να ειναι σταδιακο και δεν εγινε αποτομο οπως πιστευα, τετοιο αποτομο φρεναρισμα για παραδειγμα εχει το gt.
για οποιον σκεφτεται παρομοια μετατροπη σε φρενα πιστευω πως ο παραπανω συνδιασμος θα τον ικανοποιησει.
παραπερα "τεσταρισματα" θα γινουν σε ταξιδια >250 Km προσεχως οπου θα ελεγχθει η "κοπωση" και το "αναμα" των δισκων.
Wink


ένα πραγμα που χαιρομαι εδω μέσα είναι που βλέπω τους πιο πολλούς να νοιάζονται να βελτιώσουν τα φρένα, την ανάρτηση, το κρατημα και δεν ειναι στο πως θα βρουν +50 αλογα... μπραβο φιλε μου! χαιρομαι που τα λεφτα σου επιασαν τόπο. σιγουρα τωρα θα εχεις μια σιγουριά! όταν βάλεις τα σωληνακια η αισθηση στο φρεναρισμα θα βελτιωθεί ακόμα πιο πολύ. για το απότομο που λες θέλεις μαλλον 4-6πιστονες δαγκανες. τα τακακια σου ειναι peugeot?? γιατι κατεληξες εκει?


4-6 Πίστονες????Υπερβολή...6απίστονες εχει η Ferrari F 40,οπότε καταλαβαινεις....

Και το GT,σίγουρα δεν έχει 6απίστονες...


Evil Evil δε του ειπα να βαλει. του ειπα πως θα αποκτησει το αυτοκινητο την αισθηση "αν δε φορας ζωνη καλυτερα μην φρεναρεις γιατι θα χρειαστεις παρ-μπριζ". σιγα μη τις βαλουμε στα αμαξια μας! και 4πιστονες πολύ ειναι...αμεσως πεσατε να με φατε....


Α κοίτα,μπορεί να κάνει και κατι ποιό εύκολο,για να αποκτήσει αίσθηση στο φρενάρισμα...

Να αλλάξει και την τρόμπα φρένων...

(αν και φαντάζομαι οτι ο Τηλέμαχος θα το έχει ήδη στα υπ όψιν,ε Δημήτρη??)
Baphomet - Τετ 11 Φεβ 2004, 11:18:02
Θέμα δημοσίευσης:
1/ ειναι καλο αυτο? γινεται ευκολα?
2/ κοστιζει?
3/ τι ακριβως κανει?
Ronin - Τετ 11 Φεβ 2004, 11:35:09
Θέμα δημοσίευσης:
Πέτρος έγραψε:
1/ ειναι καλο αυτο? γινεται ευκολα?
2/ κοστιζει?
3/ τι ακριβως κανει?


Κοίταξε,ο Δημήτρης απ οτι διάβασα,τοποθέτησε τα φρένα απο το 106,αλλα άφησε την τρόμπα φρένων απο το 1400αρι.
Οπότε,ναι μεν τα φρένα λειτουργούν,αλλα οχι όπως θα μπορούσαν,καθ'οτι η πίεση που δίνει η τρόμπα,είναι μικρότερη.

Κατα τη γνώμη μου,είναι επιβεβλημένη η αλλαγή τρόμπας,αφου ο Δημήτρης προσανατολίζετε και στην τοποθέτηση φρένων στον πίσω άξονα.

Αυτά,ετσι απλα ακαδημαικά,για να πάρεις μια ιδέα...
netblaster - Τετ 11 Φεβ 2004, 11:55:23
Θέμα δημοσίευσης:
Ρε παιδια επειδη ψαχνομαι κιεγω για φρενα και ειδα οτι υπαρχουν ατομα που εχουν κανει ηδη μετατροπες, μπορειτε να μου πειτε το κοστος για δαγκανες-δισκους απο ραλλυ??? Οσο για την τρομπα δεν τοξερα...φτου κιαλλα εξοδα Sad !!! Anyway, ποσα πρεπει να δωσουμε γιαυτη???

Arrow P.S.:Θα ηταν υπερβολη να βαλω τους δισκους απτο 206gti(266mm)?!?!?
Baphomet - Τετ 11 Φεβ 2004, 12:03:22
Θέμα δημοσίευσης:
netblaster έγραψε:
Ρε παιδια επειδη ψαχνομαι κιεγω για φρενα και ειδα οτι υπαρχουν ατομα που εχουν κανει ηδη μετατροπες, μπορειτε να μου πειτε το κοστος για δαγκανες-δισκους απο ραλλυ??? Οσο για την τρομπα δεν τοξερα...φτου κιαλλα εξοδα Sad !!! Anyway, ποσα πρεπει να δωσουμε γιαυτη???

Arrow P.S.:Θα ηταν υπερβολη να βαλω τους δισκους απτο 206gti(266mm)?!?!?


αν νομιζεις οτι θα σου φανουν χρησιμα...βαλτα!! περι ορεξεως...!
ΝΙΚΟΣ - Τετ 11 Φεβ 2004, 13:10:18
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ: φρενα rallye 16v στο 206 1400 8v
Πέτρος έγραψε:
DimiP έγραψε:
εχω κανει γυρω στα 2500 χλμ μετα την αλλαγη των εμπρος φρενων στο 206.
Ειχα παρατηρησει οτι τα φρενα του 1400 δεν με ικανοποιουσαν μετα απο 30000+ χλμ.
εψαχνα λοιπον να δω τι μπορω να κανω για να ξανααποκτησω το αισθημα ασφαλειας που ελειπε.
αποφασισα να αλαξω τα εμπρος φρενα και μελλοντικα και τα πισω.
η ολη μετατροπη κρινεται ολοκληρωμενη εκτος απο ενα σημειο.
ετσι μπηκαν:
μεταχειρισμενες δαγκανες απο 106 rallye 16v
καινουργιοι αεριζομενοι δισκοι peugeot (ιδια mm με του 1400)
καινουργια τακακια peugeot (για rallye)
δεν μπηκαν σωληνακια "αεροπορικου τυπου" αλλα συντομα θα μπουν και αυτα.
Το αποτελεσμα ειναι ακρως ικανοποιητικο για τα μετρα του 1400.
αν και στην αρχη ειχα τις επιφυλαξεις μου και τις αποριες και ενδοιασμους που εχουν ολοι (να βαλω ferodo τακακια ή bendix να βαλω tarox η omp δισκους και τετοια...) εμπιστευτηκα μια γνωμη και πηγα σε peugeot.
τα φρενα λοιπον αφου "πατησαν" καλα στα πρωτα χιλιομετρα, δουλευουν αψογα!
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΓΚΥΡΕΣ! για να μην μπερδευτει κανεις αλλα ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΠΑΝΤΑ και ΔΕ ΣΕ ΠΡΟΔΙΔΟΥΝ αν ξερει τι κανεις.
σε αυτο παιζουν ρολο και τα τακακια που ειναι σχετικα μαλ**α και πιανουν απο την αρχη σε αντιθεση με αλλα που θα χρειαζονταν ζετσαμα.
τις πρωτες μερες και σε φρεναρισμα σχεδον πανικου το 206 σταματησε ενω πιστευα πως δεν θα τα καταφερνε και με εξεπληξε αλλα και προσφατα σε παρομοια περιπτωση στην Εθνικη ταλαιπωρηθηκε λιγο αλλα σταματησε και μαλιστα και με προοδευτικο κατεβασμα και σε 2α απο 5η.
Αλλα και μετα απο γρηγορους ρυθμους (μ.ο. 150Κμ) για τα μετρα του 1400 σε Αττικη οδο και συνεχες φρενο-γκαζι τα φρενα δεν φανηκαν να κουραζονται και λειτουργουν οπως πρεπει.
γενικα ειμαι ευχαριστημενος γιαυτο που πηρα χωρις να λεω πως δεν υπαρχουν και καλυτερες υλοποιησεις.
Το μονο μειωνεκτημα που πιθανα υπαρχει ειναι οτι το φρεναρισμα συνεχιζει να ειναι σταδιακο και δεν εγινε αποτομο οπως πιστευα, τετοιο αποτομο φρεναρισμα για παραδειγμα εχει το gt.
για οποιον σκεφτεται παρομοια μετατροπη σε φρενα πιστευω πως ο παραπανω συνδιασμος θα τον ικανοποιησει.
παραπερα "τεσταρισματα" θα γινουν σε ταξιδια >250 Km προσεχως οπου θα ελεγχθει η "κοπωση" και το "αναμα" των δισκων.
Wink


ένα πραγμα που χαιρομαι εδω μέσα είναι που βλέπω τους πιο πολλούς να νοιάζονται να βελτιώσουν τα φρένα, την ανάρτηση, το κρατημα και δεν ειναι στο πως θα βρουν +50 αλογα... μπραβο φιλε μου! χαιρομαι που τα λεφτα σου επιασαν τόπο. σιγουρα τωρα θα εχεις μια σιγουριά! όταν βάλεις τα σωληνακια η αισθηση στο φρεναρισμα θα βελτιωθεί ακόμα πιο πολύ. για το απότομο που λες θέλεις μαλλον 4-6πιστονες δαγκανες. τα τακακια σου ειναι peugeot?? γιατι κατεληξες εκει?


.....μαλλον για μεγαλυτερο σερβοφρενο μιλαει και οχι 6πιστονα και 4πιστονα.Στο αποτομο παιζει ρολο η υποβοηθηση.
Baphomet - Τετ 11 Φεβ 2004, 14:01:39
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ: φρενα rallye 16v στο 206 1400 8v
ΝΙΚΟΣ έγραψε:
Πέτρος έγραψε:
DimiP έγραψε:
εχω κανει γυρω στα 2500 χλμ μετα την αλλαγη των εμπρος φρενων στο 206.
Ειχα παρατηρησει οτι τα φρενα του 1400 δεν με ικανοποιουσαν μετα απο 30000+ χλμ.
εψαχνα λοιπον να δω τι μπορω να κανω για να ξανααποκτησω το αισθημα ασφαλειας που ελειπε.
αποφασισα να αλαξω τα εμπρος φρενα και μελλοντικα και τα πισω.
η ολη μετατροπη κρινεται ολοκληρωμενη εκτος απο ενα σημειο.
ετσι μπηκαν:
μεταχειρισμενες δαγκανες απο 106 rallye 16v
καινουργιοι αεριζομενοι δισκοι peugeot (ιδια mm με του 1400)
καινουργια τακακια peugeot (για rallye)
δεν μπηκαν σωληνακια "αεροπορικου τυπου" αλλα συντομα θα μπουν και αυτα.
Το αποτελεσμα ειναι ακρως ικανοποιητικο για τα μετρα του 1400.
αν και στην αρχη ειχα τις επιφυλαξεις μου και τις αποριες και ενδοιασμους που εχουν ολοι (να βαλω ferodo τακακια ή bendix να βαλω tarox η omp δισκους και τετοια...) εμπιστευτηκα μια γνωμη και πηγα σε peugeot.
τα φρενα λοιπον αφου "πατησαν" καλα στα πρωτα χιλιομετρα, δουλευουν αψογα!
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΓΚΥΡΕΣ! για να μην μπερδευτει κανεις αλλα ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΠΑΝΤΑ και ΔΕ ΣΕ ΠΡΟΔΙΔΟΥΝ αν ξερει τι κανεις.
σε αυτο παιζουν ρολο και τα τακακια που ειναι σχετικα μαλ**α και πιανουν απο την αρχη σε αντιθεση με αλλα που θα χρειαζονταν ζετσαμα.
τις πρωτες μερες και σε φρεναρισμα σχεδον πανικου το 206 σταματησε ενω πιστευα πως δεν θα τα καταφερνε και με εξεπληξε αλλα και προσφατα σε παρομοια περιπτωση στην Εθνικη ταλαιπωρηθηκε λιγο αλλα σταματησε και μαλιστα και με προοδευτικο κατεβασμα και σε 2α απο 5η.
Αλλα και μετα απο γρηγορους ρυθμους (μ.ο. 150Κμ) για τα μετρα του 1400 σε Αττικη οδο και συνεχες φρενο-γκαζι τα φρενα δεν φανηκαν να κουραζονται και λειτουργουν οπως πρεπει.
γενικα ειμαι ευχαριστημενος γιαυτο που πηρα χωρις να λεω πως δεν υπαρχουν και καλυτερες υλοποιησεις.
Το μονο μειωνεκτημα που πιθανα υπαρχει ειναι οτι το φρεναρισμα συνεχιζει να ειναι σταδιακο και δεν εγινε αποτομο οπως πιστευα, τετοιο αποτομο φρεναρισμα για παραδειγμα εχει το gt.
για οποιον σκεφτεται παρομοια μετατροπη σε φρενα πιστευω πως ο παραπανω συνδιασμος θα τον ικανοποιησει.
παραπερα "τεσταρισματα" θα γινουν σε ταξιδια >250 Km προσεχως οπου θα ελεγχθει η "κοπωση" και το "αναμα" των δισκων.
Wink


ένα πραγμα που χαιρομαι εδω μέσα είναι που βλέπω τους πιο πολλούς να νοιάζονται να βελτιώσουν τα φρένα, την ανάρτηση, το κρατημα και δεν ειναι στο πως θα βρουν +50 αλογα... μπραβο φιλε μου! χαιρομαι που τα λεφτα σου επιασαν τόπο. σιγουρα τωρα θα εχεις μια σιγουριά! όταν βάλεις τα σωληνακια η αισθηση στο φρεναρισμα θα βελτιωθεί ακόμα πιο πολύ. για το απότομο που λες θέλεις μαλλον 4-6πιστονες δαγκανες. τα τακακια σου ειναι peugeot?? γιατι κατεληξες εκει?


.....μαλλον για μεγαλυτερο σερβοφρενο μιλαει και οχι 6πιστονα και 4πιστονα.Στο αποτομο παιζει ρολο η υποβοηθηση.


εγω εννοω αυτο που ειπα. βέβαια, εσυ ξερεις καλυτερα. Wink
DimiP - Τετ 11 Φεβ 2004, 19:19:59
Θέμα δημοσίευσης:
Judger έγραψε:
Πέτρος έγραψε:
1/ ειναι καλο αυτο? γινεται ευκολα?
2/ κοστιζει?
3/ τι ακριβως κανει?


Κοίταξε,ο Δημήτρης απ οτι διάβασα,τοποθέτησε τα φρένα απο το 106,αλλα άφησε την τρόμπα φρένων απο το 1400αρι.
Οπότε,ναι μεν τα φρένα λειτουργούν,αλλα οχι όπως θα μπορούσαν,καθ'οτι η πίεση που δίνει η τρόμπα,είναι μικρότερη.

Κατα τη γνώμη μου,είναι επιβεβλημένη η αλλαγή τρόμπας,αφου ο Δημήτρης προσανατολίζετε και στην τοποθέτηση φρένων στον πίσω άξονα.

Αυτά,ετσι απλα ακαδημαικά,για να πάρεις μια ιδέα...


σωστος εισαι!
η τρομπα ειναι η ιδια.
εχει μελλον η δουλεια, ολα μαζι δεν γινονται!
Daloup-man - Παρ 20 Φεβ 2004, 23:44:40
Θέμα δημοσίευσης:
Να ρωτήσω και εγώ κάτι?
Πρόκειται να αλλάξω σύντομα τα μπροστά φρένα μου και σχεδόν σίγουρα θα χρειαστώ μεγαλύτερη τρόμπα!

Έχουμε και λέμε,θα βάλω δαγκάνες από 1,6 με αεριζόμενες τρυπητές δισκόπλακες 266χιλ,τακάκια ferodo racing-γεια σου ρε Αρούλη-και σωληνάκια υψηλής!

Ρωτάω λοιπόν:θα χρειαστώ μεγαλύτερη τρόμπα και αν ναι από ποιό μοντέλο θα είναι ικανοποιητηκή???

*Ακαδημαική ερώτηση:η τρόμπα μετά από ποιά αλλαγή(δαγκανών,δίσκων ή τι άλλο) θα είναι επιβεβλιμένη?
PoLiThS - Σαβ 21 Φεβ 2004, 03:32:51
Θέμα δημοσίευσης:
Τρόμπα απο 1,6 16V είναι αρκετή.. 7/8inch ήτοι 22,2mm ακόμα και το RC τέτοια φοράει
Daloup-man - Σαβ 21 Φεβ 2004, 15:17:33
Θέμα δημοσίευσης:
PoLiThS έγραψε:
Τρόμπα απο 1,6 16V είναι αρκετή.. 7/8inch ήτοι 22,2mm ακόμα και το RC τέτοια φοράει

Σ'ευχαριστώ Polith!!!

Μήπως ξέρει κανείς η δικιά μου (1,4 8v) τι διαστάσεις έχει?
Πόσο περίπου κοστίζει?

Υ.Γ.Αυπνίες είχες???
Touristas - Σαβ 21 Φεβ 2004, 17:10:37
Θέμα δημοσίευσης:
Daloup-man έγραψε:
PoLiThS έγραψε:
Τρόμπα απο 1,6 16V είναι αρκετή.. 7/8inch ήτοι 22,2mm ακόμα και το RC τέτοια φοράει

Σ'ευχαριστώ Polith!!!

Μήπως ξέρει κανείς η δικιά μου (1,4 8v) τι διαστάσεις έχει?
Πόσο περίπου κοστίζει?

Υ.Γ.Αυπνίες είχες???

Χωρις ABS 20.6mm με ABS 22.2mm για το 1.4!! Wink
netblaster - Σαβ 21 Φεβ 2004, 17:18:41
Θέμα δημοσίευσης:
Τα εβαλα τα φρενα κιεγω!!! Very happy Δαγκανες απο ραλλυ, καινουριες δισκοπλακες απο την Peugeot (247mm/20.6mm), και τακακια Ferodo Premium (τα απλα)!!! Δεν εχω κανει ακομα ουτε 100km (σημερα τα εβαλα...), οποτε θα περιμενω λιγο ακομα μεχρι να "στρωσουν" τα τακακια και οι δισκοι!!! Οσο για την τρομπα, η αλλαγη της με αυτην του ραλλυ κρινεται επιβεβλημενη η οχι???
Touristas - Σαβ 21 Φεβ 2004, 17:34:33
Θέμα δημοσίευσης:
netblaster έγραψε:
Τα εβαλα τα φρενα κιεγω!!! Very happy Δαγκανες απο ραλλυ, καινουριες δισκοπλακες απο την Peugeot (247mm/20.6mm), και τακακια Ferodo Premium (τα απλα)!!! Δεν εχω κανει ακομα ουτε 100km (σημερα τα εβαλα...), οποτε θα περιμενω λιγο ακομα μεχρι να "στρωσουν" τα τακακια και οι δισκοι!!! Οσο για την τρομπα, η αλλαγη της με αυτην του ραλλυ κρινεται επιβεβλημενη η οχι???

Τα βαλαμε τα φρενακια Very happy Δν ειναι αναγκη να την αλαξης οχι πως δεν ειναι καλητερα αλλα αφου δεν εχεις κανη τιποτα με πισω φρενα αστη !!Καλο θα ειναι αν βρης και βαλης σεβρο απο το 1.9 Wink
Daloup-man - Σαβ 21 Φεβ 2004, 20:53:18
Θέμα δημοσίευσης:
Touristas έγραψε:
Daloup-man έγραψε:
PoLiThS έγραψε:
Τρόμπα απο 1,6 16V είναι αρκετή.. 7/8inch ήτοι 22,2mm ακόμα και το RC τέτοια φοράει

Σ'ευχαριστώ Polith!!!

Μήπως ξέρει κανείς η δικιά μου (1,4 8v) τι διαστάσεις έχει?
Πόσο περίπου κοστίζει?

Υ.Γ.Αυπνίες είχες???

Χωρις ABS 20.6mm με ABS 22.2mm για το 1.4!! Wink

Ρε σεις,απ'ότι μου λέτε η τρόμπα που έχει το 206 μου είναι ίδια με του 1,6!
Τελικά χρήζει αλλαγής ή όχι?
Στον τύπο που ρώτησα για δίσκους και τακάκια δεν μου είπε τίποτα για τη τρόμπα!
Θα ρωτήσω και το μηχανικό μου αλλά αν ξέρατε θα με βοηθούσατε!
Touristas - Σαβ 21 Φεβ 2004, 21:15:03
Θέμα δημοσίευσης:
Daloup-man έγραψε:
Touristas έγραψε:
Daloup-man έγραψε:
PoLiThS έγραψε:
Τρόμπα απο 1,6 16V είναι αρκετή.. 7/8inch ήτοι 22,2mm ακόμα και το RC τέτοια φοράει

Σ'ευχαριστώ Polith!!!

Μήπως ξέρει κανείς η δικιά μου (1,4 8v) τι διαστάσεις έχει?
Πόσο περίπου κοστίζει?

Υ.Γ.Αυπνίες είχες???

Χωρις ABS 20.6mm με ABS 22.2mm για το 1.4!! Wink

Ρε σεις,απ'ότι μου λέτε η τρόμπα που έχει το 206 μου είναι ίδια με του 1,6!
Τελικά χρήζει αλλαγής ή όχι?
Στον τύπο που ρώτησα για δίσκους και τακάκια δεν μου είπε τίποτα για τη τρόμπα!
Θα ρωτήσω και το μηχανικό μου αλλά αν ξέρατε θα με βοηθούσατε!

Δεν χρειαζετε αλαγη,μονο αω βαλης δισκους και πεισω!!
Baphomet - Κυρ 22 Φεβ 2004, 15:22:44
Θέμα δημοσίευσης:
Touristas έγραψε:
Daloup-man έγραψε:
Touristas έγραψε:
Daloup-man έγραψε:
PoLiThS έγραψε:
Τρόμπα απο 1,6 16V είναι αρκετή.. 7/8inch ήτοι 22,2mm ακόμα και το RC τέτοια φοράει

Σ'ευχαριστώ Polith!!!

Μήπως ξέρει κανείς η δικιά μου (1,4 8v) τι διαστάσεις έχει?
Πόσο περίπου κοστίζει?

Υ.Γ.Αυπνίες είχες???

Χωρις ABS 20.6mm με ABS 22.2mm για το 1.4!! Wink

Ρε σεις,απ'ότι μου λέτε η τρόμπα που έχει το 206 μου είναι ίδια με του 1,6!
Τελικά χρήζει αλλαγής ή όχι?
Στον τύπο που ρώτησα για δίσκους και τακάκια δεν μου είπε τίποτα για τη τρόμπα!
Θα ρωτήσω και το μηχανικό μου αλλά αν ξέρατε θα με βοηθούσατε!

Δεν χρειαζετε αλαγη,μονο αω βαλης δισκους και πεισω!!


εγώ που έχω δίσκους πίσω? έχω μεγαλύτερη τρόμπα?
netblaster - Κυρ 22 Φεβ 2004, 18:38:12
Θέμα δημοσίευσης:
Πέτρος έγραψε:

εγώ που έχω δίσκους πίσω? έχω μεγαλύτερη τρόμπα?


Προφανως Πετρο εχεις μαγαλυτερη τρομπα!!! Αν σκεφτεις οτι πρεπει να "τραβαει" υγρο για 4 δαγκανες ταυτοχρονα...Παντως εσυ δεν εχεις προβλημα απο φρενα, εισαι jet!!! Very happy
Baphomet - Κυρ 22 Φεβ 2004, 18:42:51
Θέμα δημοσίευσης:
netblaster έγραψε:
Πέτρος έγραψε:

εγώ που έχω δίσκους πίσω? έχω μεγαλύτερη τρόμπα?


Προφανως Πετρο εχεις μαγαλυτερη τρομπα!!! Αν σκεφτεις οτι πρεπει να "τραβαει" υγρο για 4 δαγκανες ταυτοχρονα...Παντως εσυ δεν εχεις προβλημα απο φρενα, εισαι jet!!! Very happy


όλα είναι καλά μέχρι να γίνουν καλύτερα.
Που σημαίνει ότι όχι ακόμα αλλά κάποια στιγμή θα αλλαχθούν κι αυτα.
Για την ώρα σκεφτομαι τις αντιστρεπτικές του 2.0...
Touristas - Κυρ 22 Φεβ 2004, 19:02:19
Θέμα δημοσίευσης:
Πετρο ολα τα καινουργια XS και QS εχουν ΑBS αρα και μεγαλυτερη τρομπα ....!! Wink
PHSYBORG - Κυρ 22 Φεβ 2004, 19:05:20
Θέμα δημοσίευσης:
Touristas έγραψε:
Πετρο ολα τα καινουργια XS και QS εχουν ΑBS αρα και μεγαλυτερη τρομπα ....!! Wink


Δηλαδη εμενα το ΧΤ που εχει ΑΒS και ταμππυρα πισω εχει πιο μεγαλη τρομπα απο τα αλλα ?
Touristas - Κυρ 22 Φεβ 2004, 19:10:20
Θέμα δημοσίευσης:
PHSYBORG έγραψε:
Touristas έγραψε:
Πετρο ολα τα καινουργια XS και QS εχουν ΑBS αρα και μεγαλυτερη τρομπα ....!! Wink


Δηλαδη εμενα το ΧΤ που εχει ΑΒS και ταμππυρα πισω εχει πιο μεγαλη τρομπα απο τα αλλα ?

Αν εχει ABS ναι εχει την μεγαλη ... Wink
PHSYBORG - Κυρ 22 Φεβ 2004, 19:23:13
Θέμα δημοσίευσης:
Touristas έγραψε:
PHSYBORG έγραψε:
Touristas έγραψε:
Πετρο ολα τα καινουργια XS και QS εχουν ΑBS αρα και μεγαλυτερη τρομπα ....!! Wink


Δηλαδη εμενα το ΧΤ που εχει ΑΒS και ταμππυρα πισω εχει πιο μεγαλη τρομπα απο τα αλλα ?

Αν εχει ABS ναι εχει την μεγαλη ... Wink


Ποια διασταση αν ξερεις ??
Δηλαδη αν αλλαξω δαγανες κ δισκους μπροστα ( 266) ειμαι κυριλε !!!!
Touristas - Κυρ 22 Φεβ 2004, 19:38:21
Θέμα δημοσίευσης:
PHSYBORG έγραψε:
Touristas έγραψε:
PHSYBORG έγραψε:
Touristas έγραψε:
Πετρο ολα τα καινουργια XS και QS εχουν ΑBS αρα και μεγαλυτερη τρομπα ....!! Wink


Δηλαδη εμενα το ΧΤ που εχει ΑΒS και ταμππυρα πισω εχει πιο μεγαλη τρομπα απο τα αλλα ?

Αν εχει ABS ναι εχει την μεγαλη ... Wink


Ποια διασταση αν ξερεις ??
Δηλαδη αν αλλαξω δαγανες κ δισκους μπροστα ( 266) ειμαι κυριλε !!!!

Ναι εισαι οκ Razz
PoLiThS - Δευ 23 Φεβ 2004, 02:24:50
Θέμα δημοσίευσης:
Αλλη η τρόμπα για ABS άλλη για μη ABS η μία έχει 2 εξόδους η αλλη 4 μην τα μπερδεύετε...

Οσον αφορα την τρόμπα του Rallye ξεχάστε το δεν μπαινει λόγω διαφορετικής βάσης και πολλών άλλων αφήστε που είναι μονο 20mm ακριβώς και οχι 20,6(6/8inch)




Υ.Γ. εχω καταντήσει ο φρενατζής του κλαμπ ρεεεεεεεε θα ανοιξω και καταστημα οπου να'ναι...
netblaster - Πεμ 26 Φεβ 2004, 23:28:44
Θέμα δημοσίευσης:
Αν και ακομα ειναι νωρις για συμπερασματα, μπορω να πω πως τα φρενα μου δινουν μια μεγαλυτερη αισθηση ασφαλειας!!! Καταρχας αλλαξε η αισθηση στο πενταλ προς το καλυτερο (που να μπουν και τα σωληνακια...), καθως και σε κατι καλουτσικα φρεναρισματα ειδα καλυτερο "grip"!!! Παντως εχει αλλαξει και η αισθηση στο τιμονι (προς το καλυτερο κιαυτη), λετε λογω του μεγαλυτερου βαρους των δαγκανων-δισκων??? Φρεναρισματα σε συνθηκες αυτοκινητοδρομου (ταξιδιου δηλαδη...) και πανικου θα γινουν τωρα που θα κατεβω στον Πυργο για εκλογες!!!


Arrow P.S.: Η σκουριτσα πανω στις δαγκανες ειναι ανησυχητικο φαινομενο???
mick206 - Παρ 27 Φεβ 2004, 19:34:58
Θέμα δημοσίευσης:
PoLiThS έγραψε:
Υ.Γ. εχω καταντήσει ο φρενατζής του κλαμπ ρεεεεεεεε θα ανοιξω και καταστημα οπου να'ναι...

Άντε ρε Νικόλα! Τι το λές και δεν το κάνεις; Πλάκα πλάκα... Wink
STAMOS - Παρ 05 Μάρ 2004, 13:20:35
Θέμα δημοσίευσης:
ΕΧΩ ΑΛΛΑΞΕΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΦΡΕΝΑ,ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΦΡΕΝΑΡΙΣΜΑ ΤΟ ΕΙΔΑ ΜΕ ΤΑ PBR ΤΑΚΑΚΙΑ,ΤΑ FERODO MOY ΦΑΝΗΚΑΝ ΣΚΛΗΡΑ ΒΕΒΑΙΑ ΟΙ ΤΑROX ΔΙΣΚΟΠΛΑΚΕΣ ΣΤΑ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΝΑ ΘΕΛΟΥΝ ΑΛΛΑΓΜΑ Η ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΤΟΡΝΑΡΙΣΜΑ KAI DEN JERV AN EINAI ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ & ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ ΣΤΟ ΟΤΙ ΦΡΕΝΑΡΩ ΟΡΙΑΚΑ ,ΤΑ FERODO ΗΘΕΛΑΝ ΖΕΣΤΑΜΑ ΕΝΩ ΤΑ PBR ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΚΑΛΑ.ΕΠΙ ΤΗ ΕΥΚΑΙΡΕΙΑ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟΨΗ ΓΙΑ ΤΟ ΤΟΡΝΑΡΙΣΜΑ.ΑΞΙΖΕΙ ΤΟΝ ΚΟΠΟ Η ΝΑ ΠΑΩ ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ ΣΕ ΑΛΛΑΓΗ?ΕΠΙΣΗΣ ΟΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ ΦΡΕΝΑ ΝΑ ΑΠΕΥΘΥΝΘΩ ΓΙΑ ΠΙΣΩ ΑΞΟΝΑ ΑΣ ΣΤΕΙΛΕΙ PM ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΟΜΠΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΕΙΔΗΜΩΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΑΝ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΜΕΤΡΟ ΤΗΣ ΔΙΣΚΟΠΛΑΚΑΣ ΧΩΡΙΣ ΠΕΡΙΦΕΡΙΑΚΑ ΝΑ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ (ΒΑΡΟΣ.ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ) ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ Η ΑΛΛΑΓΗ ΤΡΟΜΠΑΣ ΑΛΛΑ ΙΣΑ ΙΣΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ Η ΥΠΑΡΧΟΥΣΑ.ΑΝ ΞΕΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ
STAMOS - Πεμ 11 Μάρ 2004, 12:51:02
Θέμα δημοσίευσης:
TI ΕΓΙΝΕ ΠΑΙΔΕΣ? ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΠΟΨΗ ΓΙΑ ΤΟ ΤΟΡΝΑΡΙΣΜΑ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΓΙΑ ΠΙΣΩ ΑΞΟΝΑ Sad
Recifees - Πεμ 11 Μάρ 2004, 15:22:35
Θέμα δημοσίευσης:
ΤΟΡΝΑΡΙΣΜΑ ΔΙΣΚΩΝ Shocked Shocked

Αστο καλύτερααα Παρε καλύτερα καινούργιους . Exclamation
Οσο για τον πίσω άξονα διίστανται οι απόψεις
πολλοί πιστεύουν ότι αλλάζοντας τα μουαγιέ μπαινουν οι βάσεις και οι δίσκοι , αλλοι πάλι ότι χρειάζεται αλλαγή υποχρεωτικά όλος ο άξονας ....

Δυστυχώς δεν γνωρίζω περισσότερα
alekou - Πεμ 08 Μάρ 2007, 14:02:21
Θέμα δημοσίευσης:
Όσο δυνατό αυτοκίνητο κι αν έχεις, σου είναι άχρηστο αν δεν μπορείς να το κουμαντάρεις.

Πάντα ότι και να έκανα με θέματα βελτίωσης. Κυρίως στα moto. ΠΡΩΤΑ έβαζα φρένα, ανάρτήσεις κτλ και ΜΕΤΑ πείραζα τον κινητήρα.


Τώρα στο 206 δεν πρόκειτε να ακουμπήσω τον κινητήρα.
Τον προτιμώ μαμα!

Για φρένα και αναρτήσεις σκέφτομαι.
Alexis_7 - Τετ 17 Οκτ 2007, 17:25:16
Θέμα δημοσίευσης: Φρενα 206
Γεια χαρα συνονοματε! Οι δισκοι σου ειναι ιδιοι με του zx- 106- 205? Δηλαδη για να λυσεις τα τακακια πρεπει να βγαλεισ τα πυρακια ή να λυσεις 2 7αρες αλεν βιδδεσ απο πισω?Αν ειναι με τις 1ες μπορω να σου πω κολπακι χςρισ να αλλαξεις ολη τη δαγκανα να βαλεις δισκους αρεριζομενους .
dark - Κυρ 21 Δεκ 2008, 18:28:45
Θέμα δημοσίευσης: hi
mia kali metatropi pou den tha stoixisei o koukos aidoni einai na pame kai na tsimpisoume olo to mpostino kit twn frenwn apo xara 2litro se metaxeirismena ***********


post edited / MEMsound
sps - Κυρ 21 Δεκ 2008, 19:25:56
Θέμα δημοσίευσης: Re: hi
dark έγραψε:
mia kali metatropi pou den tha stoixisei o koukos aidoni einai na pame kai na tsimpisoume olo to mpostino kit twn frenwn apo xara 2litro se metaxeirismena *************

Φιλε σε παρακαλουμε γραψε Ελληνικα
απαγορευονται τα Greeklish απο τον κανονισμο του φορουμ.

post edited / MEMsound
Steve - Κυρ 21 Δεκ 2008, 20:20:15
Θέμα δημοσίευσης: Re: hi
sps έγραψε:
Φιλε σε παρακαλουμε γραψε Ελληνικα
απαγορευονται τα Greeklish απο τον κανονισμο του φορουμ.
Εκτός από αυτό, η πληροφορία που μας έδωσε είναι απόλυτα χρήσιμη και δεν αποτελεί προϊόν διαφήμισης σίγουρα Wink
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr