PSClub - Hellas

Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων - Κόστος Βελτίωσης 106 ραλλυ

ToyotaSupra - Δευ 26 Ιαν 2015, 13:09:42
Θέμα δημοσίευσης: Κόστος Βελτίωσης 106 ραλλυ
Γειά σας,σκέφτομαι να αγοράσω ένα 106 ραλλυ 16v,και αναρωτιόμουν πόσο θα κόστιζε πάνω κάτω να το φτάσω στα 300 άλογα περίπου.Συγνώμη κιόλας αν η ερώτηση μου είναι κάπως χαζή,αλλα δεν εχω κάνει ποτέ ξανά βελτίωση αυτοκινήτου στη ζωή μου,οπότε δεν έχω ιδέα από τέτοια Embarassed
Gotcha - Δευ 26 Ιαν 2015, 13:28:26
Θέμα δημοσίευσης: Re: Κόστος Βελτίωσης 106 ραλλυ
ToyotaSupra έγραψε:
Γειά σας,σκέφτομαι να αγοράσω ένα 106 ραλλυ 16v,και αναρωτιόμουν πόσο θα κόστιζε πάνω κάτω να το φτάσω στα 300 άλογα περίπου.Συγνώμη κιόλας αν η ερώτηση μου είναι κάπως χαζή,αλλα δεν εχω κάνει ποτέ ξανά βελτίωση αυτοκινήτου στη ζωή μου,οπότε δεν έχω ιδέα από τέτοια Embarassed


Μονο με τουρμπισμα. Λες πως δεν εχεις ασχοληθει με βελτιωση παλι αλλα θες να κανεις ενα ατμοσφαιρικο 125 αλογα -->300. Εχεις σκεφτει το κοστος συντηρισης αλλα και την αξιοπιστια ενος τετοιου προτζεκτ? Κατευθειαν στα βαθεια ε?
geo106xs - Δευ 26 Ιαν 2015, 14:37:46
Θέμα δημοσίευσης:
Χωρις παρεξηγηση,εχεις οδηγησει ραλλυ ειτε εργοστασιακο ειτε ελαφρως βελτιωμενο και δε σου εφτασε η ιπποδυναμη του; Embarassed
Οπως και να 'χει,υπολογιζε 5000+ γιουρος για κατι "σωστο"...
ToyotaSupra - Δευ 26 Ιαν 2015, 15:18:21
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν έχω ξανά οδηγήσει ποτέ ραλλυ,τώρα θα πάρω το πρώτο μου αμάξι το οποίο θα είναι σίγουρα ένα 106 ραλλυ αλλά δεν έχω αποφασίσει ακόμα αν θα είναι 8v ή 16v γιατί άκουσα ότι το 16v είναι ακριβότερο και καίει περισσότερο.Όσ' αναφορα την ερώτηση μου για την βελτίωση,ρωτάω απλός από περιέργεια,δεν έχω αποφασίσει ότι θα το πάρω και θα το βελτιώσω.Απλός αν αποφασίσω κάποτε να το κάνω να εχω υπόψη κάποιες "στάνταρ" τιμές.
RoadRunner122 - Δευ 26 Ιαν 2015, 15:56:03
Θέμα δημοσίευσης:
Ψάξε για κάποιο που να είναι ήδη τουρμπάτο απ'τη μάνα του.

Τα 106 χαλάνε.
formulagloria - Δευ 26 Ιαν 2015, 16:50:41
Θέμα δημοσίευσης:
Βασίλη καλησπέρα,

Βοήθησέ με να κατανοήσω κάτι σε παρακαλώ..

Όταν λες "τώρα θα πάρω το πρώτο μου αμάξι"
εννοείς πως είσαι νέος οδηγός..?Δηλαδή 18-20 χρονων..??
alfasud - Δευ 26 Ιαν 2015, 17:02:31
Θέμα δημοσίευσης:
Παρε καποιο vw οχι 106...
christos_99 - Δευ 26 Ιαν 2015, 17:12:49
Θέμα δημοσίευσης:
αν οντως εισαι 18-20 ετων και ειναι το πρωτο σου αυτοκινητο μακρυα γενικοτερα απο 106, παρε κανα σεατακι ιμπιζα, κανα πολακι... να μαθεις να οδηγας δλδ, και ασε τα σαξοραλλα για τα 23-24 σου βρε ανθρωπε, που θες και 300 αλογα...

106 για πρωτο αυτοκινητο και "τοση τρελα που κουβαλας" δεν ειναι ο καλυτερος συνδυασμος για την ασφαλεια σου

φιλικα παντα Very happy Very happy
Kostaswannabe - Δευ 26 Ιαν 2015, 17:32:46
Θέμα δημοσίευσης:
Όπως λέει και ο Χρήστος μακριά απ αυτές τις σκέψεις αν είναι το πρώτο σου αυτοκίνητο. Θα σκοτωθεις σίγουρα με τέτοια μυαλά. Και με τα 150 άλογα αξιοπρεπής βελτίωσης χωρίς πολλά λεφτά σε ένα 106 είναι σκοτωστρα αν τα μυαλά είναι στα πόδια. Πόσο μάλλον με τουρμπινα και 200+ . Γενικά δε στα λέμε αυτά για να σε ξενερωσουμε και μην πάρεις αμάξι.. Φυσικά κ να πάρεις ένα σπορ και σχετικά γρήγορο αμαξακι άμα θες απλά έχε στο νου σου ότι τώρα θα μάθεις στην ουσία να οδηγας και ότι βγαίνεις σε δρόμους ελληνικούς που ο καθένας κάνει ότι θέλει και οπότε θέλει. Συν ότι τα άλογα δεν είναι στραγαλια ούτε need for speed.
z@ck! - Δευ 26 Ιαν 2015, 18:46:30
Θέμα δημοσίευσης: Re: Κόστος Βελτίωσης 106 ραλλυ
ToyotaSupra έγραψε:
Γειά σας,σκέφτομαι να αγοράσω ένα 106 ραλλυ 16v,και αναρωτιόμουν πόσο θα κόστιζε πάνω κάτω να το φτάσω στα 300 άλογα περίπου..


ToyotaSupra έγραψε:
Δεν έχω ξανά οδηγήσει ποτέ ραλλυ, τώρα θα πάρω το πρώτο μου αμάξι το οποίο θα είναι σίγουρα ένα 106 ραλλυ αλλά δεν έχω αποφασίσει ακόμα αν θα είναι 8v ή 16v γιατί άκουσα ότι το 16v είναι ακριβότερο και καίει περισσότερο......


Ελα... πες την αληθεια.... δεν εχεις παρει ακομα διπλωμα, ετσι ?.... Rolling eyes
Driver ///M - Δευ 26 Ιαν 2015, 18:51:20
Θέμα δημοσίευσης:
ToyotaSupra έγραψε:
Δεν έχω ξανά οδηγήσει ποτέ ραλλυ,τώρα θα πάρω το πρώτο μου αμάξι το οποίο θα είναι σίγουρα ένα 106 ραλλυ αλλά δεν έχω αποφασίσει ακόμα αν θα είναι 8v ή 16v γιατί άκουσα ότι το 16v είναι ακριβότερο και καίει περισσότερο.Όσ' αναφορα την ερώτηση μου για την βελτίωση,ρωτάω απλός από περιέργεια,δεν έχω αποφασίσει ότι θα το πάρω και θα το βελτιώσω.Απλός αν αποφασίσω κάποτε να το κάνω να εχω υπόψη κάποιες "στάνταρ" τιμές.

Δηλαδή φίλε σε ενδιαφέρει η οποια διαφορά κατανάλωσης υπάρχει ανάμεσα σε 8v και 16v 106, ενώ παράλληλα θες να το φτάσεις 300 άλογα (που η κατανάλωση θα είναι τεράστια) ?

Επίσης, με ποια κριτήρια διάλεξες το 106?
Αφού σαν εργοστασιακή ιπποδύναμη απέχει πολύ απ'ότι θα'θελες, ενώ για να το κάνεις να αποδίδει σωστά και ασφαλώς τα άλογα αυτά στο δρόμο θες κοντά άλλα τόσα χρήματα όσα χρειάζεσαι για τούρμπο, γιατί δεν κοιτάς ένα εργοστασιακό τουρμπάτο που θα παίρνει και άλογα ευκολότερα (πχ το προηγούμενο ibiza cupra για να μην ξεφύγεις και τρελά στα λεφτά)?

Γενικά, νομίζω ότι δεν έχεις σκεφτεί σοβαρά τους λόγους για τους οποιους θες να αγοράσεις αυτοκίνητο, ούτε ποιο μοντέλο σε καλύπτει πραγματικά.
Πάντως, πρώτο αυτοκίνητο και πολύ μεγάλη ιπποδύναμη είναι ο πλεον επικίνδυνος συνδυασμός.
Σκέψου λίγο περισσότερο τί θες και για ποιο λόγο.
alfasud - Δευ 26 Ιαν 2015, 19:40:16
Θέμα δημοσίευσης:
106 τουρμπο 300 αλογα, αν του ριξεις και +100 νιτρα,δε θα το κοψει στη μεση? Laughing (παρε και τα νιτρα! Laughing )
geo106xs - Δευ 26 Ιαν 2015, 20:13:31
Θέμα δημοσίευσης:
alfasud έγραψε:
106 τουρμπο 300 αλογα, αν του ριξεις και +100 νιτρα,δε θα το κοψει στη μεση? Laughing (παρε και τα νιτρα! Laughing )

Μαμα μου! Laughing
Snap5 - Δευ 26 Ιαν 2015, 22:28:40
Θέμα δημοσίευσης:
Φίλε μου no offence, αλλά για πρώτο αυτοκίνητο πάρε κάτι νορμάλ και ασφαλές.

Το username σου "ToyotaSupra" με έφερε στο μυαλό κάτι από ταινία:



Και πίστεψε με, ξεκινάς με λάθος πρότυπο....

Αν πάλι θες ντε και καλά να έχεις ένα αυτοκίνητο με 300 άλογα αγόρασε ένα που έχει εργοστασιακά τόσα ή κοντά σε αυτά (αν και είμαι σίγουρος ότι δεν έχεις συναίσθηση τι σημαίνει όχι 300 άλογα αλλά ούτε 100). Τουλάχιστον θα έχεις ένα σωστό στήσιμο, χωρίς προβλήματα και θα σου έρθει φθηνότερα, ειδικά με τις τιμές που παίζουν σήμερα. Εννοείται ότι φυσικά ΘΑ καίει πολύ.

Ξανα σκέψου το Wink
ToyotaSupra - Τρι 27 Ιαν 2015, 14:06:50
Θέμα δημοσίευσης:
Ευχάριστο για όλες τις απαντήσεις σας,και ναι γι'αυτό είπα το πρώτο μου αμάξι, επειδή σε λίγο καιρό βγάζω δίπλωμα και δεν έχω καταλήξει σε ποιό αμάξι θα πάρω,αλλά όπως και να έχει απλός απορία είχα για το πόσο περίπου κοστίζουν οι βελτιώσεις.
formulagloria - Τρι 27 Ιαν 2015, 18:19:44
Θέμα δημοσίευσης:
Όμορφα... Wink

Αφού λοιπόν Βασίλη ακόμα δεν εχεις κατανοήσει απόλυτα τι σημαίνει
ιπποδύναμη και τι συνέπειες έχει αυτή στη συμπεριφορά του οχήματος καλό
θα ήταν να επικεντρωθείς πρώτα στα βασικά όπως φρενάρω, στρίβω, επιταχύνω...
(με αυτή τη σειρά συγκεκριμένα) Wink

θα ήταν λοιπον πολύ χρήσιμο για να γίνεις καλός οδηγός και να χτίσεις
ενα ασφαλές και ποιοτικό οδηγικό στύλ..να ξεκινήσεις με κάτι
που θα το ελέγχεις (μέσα σε λίγο καιρό, κανα χρονο δηλαδη) Smile

και μετά πάς σε κάτι παραπέρα,δηλαδή πιο γρήγορο... Thumb Left

Το δικό μου 106 rallye το πήρα στα 24 έχοντας αρκετή εμπειρία
και πάνω απόλα ώριμο (καλα αυτο ειναι πολυ σχετικό Laughing ) μυαλό..

Αν ποτέ το πουλήσω (που δεν το νομιζω) σίγουρα δεν θα το έδινα σε 18χρονο
οδηγό γιατί σε αντίθεση με αλλα αυτοκίνητα δεν συγχωρεί
συνήθως το λάθος και όλοι οι οδηγοί κάνουν δυστυχως λάθη..

Αυτα περί 300 αλόγων δεν τα σχολιάζω καν, γιατί το όχημα ειναι
σχεδιασμένο τη δεκαετία του 1990...και γενικά δεν εχει προδιαγραφες για
κάτι τέτοιο..

(((Μην βιαστείς να πάς ψηλά...είναι προτιμότερο να φτιάξεις μια καλή
βάση και αν θες ταπα γκάζια τότε κανε λίγο ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ καρτ..)))
z@ck! - Τρι 27 Ιαν 2015, 18:51:52
Θέμα δημοσίευσης:
αυτο που δεν εχετε καταλαβει ολοι ειναι οτι πλεον τα 106 ειναι τα νεα ΠΑΠΙΑ! ολοι οι πιτσιρικαδες πανε και τα αγοραζουν γιατι ειναι παν-φτηνα, εχουν μικρο κοστος βελτιωσης και γιατι βρωμαει ο κοσμος!!!
Και ειναι ακριβως ο λογος που εχουν αρχισει και εκλιπτουν σε σωστη μορφη.... γιατι τα κανουν σκραπ υπαρχει πληθωρα ανταλλακτικων, οποτε ολοι αγοραζουν ενα σαξο η ενα ραλλυ, η μια καροτσα και τα κανουν κακες μετατροπες, οδηγοντας τα με την πεποιθηση οτι ειναι σε ραγες...

Και μην παραξενευεστε οταν ακουτε τον αλλο να λεει 300 αλογα σε ραλλυ...
1 τα αλογα τα εχουν κανει στραγαλια
2 παιζουν πολλα τουρματα με πολλα κακοφτιαγμενα - χαλασμενα ανταλλακτικα για να κανεις την μετατροπη
3 αυτα συμβαινουν οταν εχουμε για προτυπο το tokyo drift και NFS

Δεν το εχετε παρει χαμπαρι αλλα τα 106-σαξο ειναι πλεον τα νεα παπια για τους πιτσιρικαδες... Γιαυτο και σκοτωνονται σαν μυγες .....

Τυχαιο οτι δυσκολα βρισκεις πλεον 13αρι με 13αρα μηχανη σε αυθρντικη 13αρα καροτσα?....

Βασικα αυτο ειναι ενα νεο τοπικ που θα πρεπει να μας απασχολησει πολυ σοβαρα για παρα παρα παρα πολους λογος... Rolling eyes Confused

ΞΕΧΑΣΤΕ ΤΟ ΠΩΣ ΜΙΛΟΥΣΑΜΕ ΕΜΕΙΣ, ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΠΟΥ ΘΕΛΑΜΕ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΣΟΥ ΕΜΕΙΣ, ΚΑΙ ΤΟ ΤΙ ΘΕΩΡΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΣΩΣΤΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ..
Evil
ToyotaSupra - Πεμ 29 Ιαν 2015, 18:09:23
Θέμα δημοσίευσης:
Απ'ότι βλέπω το ραλλυ έχει πολύ άσχημη φήμη,εσείς πιο αμάξι θα μου συνιστουσατε?Ψάχνω για ένα που να είναι δίπορτο ή να είναι γενικά λίγο σπορ,να μην καίει πολλά,και να είναι και κάπως φτηνό(όσο και το ραλλυ πάνω κάτω)Δεν με νοιάζουν οι ίπποι άμα το αμάξι έχει τα παραπάνω.Ξέρω,ότι αυτό είναι λίγο εκτός θέματος του thread,αλλά δεν θέλω να φτιάξω άλλο για να μην κανώ spam.Πείτε τι γνώμη σας Smile
puglover - Πεμ 29 Ιαν 2015, 18:32:33
Θέμα δημοσίευσης:
πες μας τι ποσο διαθετεις να σου πουμε.
Kostaswannabe - Πεμ 29 Ιαν 2015, 19:03:57
Θέμα δημοσίευσης:
Daihatsu charade. .
Tzive - Πεμ 29 Ιαν 2015, 20:13:46
Θέμα δημοσίευσης:
Γιατι εμείς τι πάθαμε με pt52 στα 18 μας?
ToyotaSupra - Πεμ 29 Ιαν 2015, 20:40:06
Θέμα δημοσίευσης:
puglover έγραψε:
πες μας τι ποσο διαθετεις να σου πουμε.

Εως 5000 αλλά άμα έχετε κάποιο λίγο ποιο ακριβό υπόψιν πείτε το.
Tzive - Παρ 30 Ιαν 2015, 00:14:59
Θέμα δημοσίευσης:
το κάνεις pt52 με μπίελες. περίπου 2000€ και του πετάς και 100 άλογα νίτρο και είσαι fast&furious με ούτε 3000€...
puglover - Παρ 30 Ιαν 2015, 00:50:26
Θέμα δημοσίευσης:
με 5000 € αγοραζεις παπαδες...Μερικα που μου ερχονται τωρα στο μυαλο:

1) peugeot 206 gti '04 1.6lt 110ps 3000-3500 €
2) peugeot 207 rallye '07 1.6lt 150ps 5000-5500 €
3) seat ibiza fr '04 1.8lt 20vt 150ps 4000-4500 €
4) seat ibiza topgun '04 1.4lt 115ps 3000-3500 €
5) mitsubishi colt czt '05 1.5lt 150ps 4500-5000 €
6) fiat grande punto tjet '07 1.4lt 120ps 5500-6000 €

Με ολα τα παραπανω εχεις και γκαζι και μια στοιχειωδη ασφαλεια,πολυ περισσοτερη σιγουρα απο την καροτσα του 106 rallye.
Driver ///M - Παρ 30 Ιαν 2015, 03:55:09
Θέμα δημοσίευσης:
puglover έγραψε:
με 5000 € αγοραζεις παπαδες...Μερικα που μου ερχονται τωρα στο μυαλο:

1) peugeot 206 gti '04 1.6lt 110ps 3000-3500 €
2) peugeot 207 rallye '07 1.6lt 150ps 5000-5500 €
3) seat ibiza fr '04 1.8lt 20vt 150ps 4000-4500 €
4) seat ibiza topgun '04 1.4lt 115ps 3000-3500 €
5) mitsubishi colt czt '05 1.5lt 150ps 4500-5000 €
6) fiat grande punto tjet '07 1.4lt 120ps 5500-6000 €

Με ολα τα παραπανω εχεις και γκαζι και μια στοιχειωδη ασφαλεια,πολυ περισσοτερη σιγουρα απο την καροτσα του 106 rallye.

207 rallye της προκοπης με 5 κατι χιλιαρικα δεν παιρνεις.
Αντε να παρεις 1600αρι ατμο.

Τα αμοσφαιρικα που αναφερεις παντως δεν νομιζω να ενδιαφερουν τον φιλο γιατι ψαχνεται για πολλα αλογατα.
Μονο το ibiza fr ισως τον ενδιαφερει που και στο μπατζετ του ειναι και εχει καταλληλο κινητηρα για βελτιωση.
puglover - Παρ 30 Ιαν 2015, 10:34:22
Θέμα δημοσίευσης:
Driver ///M έγραψε:
207 rallye της προκοπης με 5 κατι χιλιαρικα δεν παιρνεις.Αντε να παρεις 1600αρι ατμο.


http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5983757/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5885129/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5487173/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5943570/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5963163/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5872377/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5831993/

Μερικα απο αυτα πρεπει να ειναι αξιολογα,δε θα ειναι και ολα χρεπια!
alfasud - Παρ 30 Ιαν 2015, 10:51:21
Θέμα δημοσίευσης:
Εφόσον πρόκειται για πρώτο αμάξι, θεωρώ θα πρέπει πρώτα απ όλα να επιλέξεις ένα "φιλικό" σασί που να συγχωρεί λάθη και... νεανικές ταρζανιές.
Λίγη και καλή ιπποδύναμη για αρχή ( ξέχνα τα 300 τουρμπατα άλογα για τις πρώτες σου ώρες ως διπλωματουχος οδηγος ).

Ίσως η ιδανικότερη επιλογή για τον φίλο μας: ένα C2 VTS, μια χαρά για αμάξι 20χρονου και τη συντροφιά του, πλαίσιο σίγουρα πιο φιλικό από σαξόραλο, μοτεράκι σπιρτόζικο εύστροφο με φθηνά ανταλακτικά και άπειρα αφτερ και έτοιμο για όλα ( ακόμη και για τουρμπισμα)

Εναλλακτικά εκτός του 207 που προτάθηκε ήδη, γιατί δεν κοιτάς και για κάποιο Μini? Στρίβει και πάει πολύ ωραία



Very happy
z@ck! - Παρ 30 Ιαν 2015, 12:52:51
Θέμα δημοσίευσης:
βασικα κατι δεν εχετε καταλαβει....

Παράθεση:
τώρα θα πάρω το πρώτο μου αμάξι το οποίο θα είναι σίγουρα ένα 106 ραλλυ αλλά δεν έχω αποφασίσει ακόμα αν θα είναι 8v ή 16v γιατί άκουσα ότι το 16v είναι ακριβότερο και καίει περισσότερο......


Τι του λετε για αμαξια που κοστιζουν 3-6-7 χιλιαρικα? Εδω δεν ξερει αν θα παρει 8ν η 16ν λογω διαφορας χρηματων... Mad

παρε ενα 106 1400 και βαλε του ραλισια κεφαλη.... μανι μανι απο τα 75αλογα θα πας στα 105 χωρις καν να αλλαξεις ηλεκτρικα.... Evil
μετα βαλε αλλες 2 τετοια μοτερ και θα εχεις 300 αλογα... Puke right
Andreas1971 - Παρ 30 Ιαν 2015, 14:33:49
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν ξέρω τι κατάληξη θα έχει το θέμα που έχει ανοίξει ο φίλος, αλλά επειδή έχω δεί σε διάφορα forum παρόμοιες ερωτήσεις, στο τέλος καταλήγουν στο να πρυτανεύει η ψυχραιμία να καθαρίζει κάπως η θολούρα που έχει ο ερωτών στο κεφάλι του και να μην γίνεται τίποτε.
Γνώμη μου είναι φίλε μου πάρε πρώτα το δίπλωμα, κάνε μερικά χιλιόμετρα με το οικογενειακό σας αυτοκίνητο, πήγαινε σε μια πίστα κάρτ να μάθεις τα βασικά, πριν βγείς στα εθνικά δρομοσφαγεία και στην συνέχεια θα δείς τι θα κάνεις. Δόξα τω θεό αυτοκίνητα οι μάντρες είναι γεμάτα.
Έχω στην κατοχή μου δυο 106 Rallye 16v σε άριστη κατάσταση. Μερικές φορές έρχονται πιτσιρικάδες και χτυπάνε το κουδούνι μου μήπως τους πουλήσω το ένα, τους ρωτάω τι θα το κάνεις και παίρνω απαντήσεις του στύλ θα το φτιάξω, θα το τουρμπίσω, θα βάλω μπασοκούτια πίσω. Έχεις την εντύπωση ότι έτσι και πουλήσω το ένα, που δεν υπάρχει περίπτωση, θα κρατήσει στα χέρια τους πάνω απο εξάμηνο ή θα το βρώ σε κανένα τοίχο χαλκομανία?
Τώρα τα περί 300 ίπων και τα σχετικά τα αφήνω ασχολίαστα εαν μάλιστα είσαι τόσο χεράς, μόλις πάρεις το δίπλωμα, έλα να πάμε βόλτα το Rallye μαζί πιθανόν να διαπιστώσεις ότι και τα 122 άλογα είναι υπέρ αρκετά. Άλλωστε πολλά απο δαύτα έτρεχαν σε αναβάσεις με σίγουρα πολύ λιγότερα απο 300 άλογα λές να μην τους έφταναν?.
Τέλος στο ποσό που υπολογίζεις (5000 ευρώ) έχε υπόψιν σου ότι υπάρχουν τέλη κυκλοφορίας, ασφάλειες (για εσένα πιθανόν πιο ακριβές λόγω νέου οδηγού) έξοδα μεταβίβασης και σίγουρα ένα καλό service΄, πιθανόν λάστιχα και ότι προκύψει. Δες στο τέλος τι θα σου μείνει και εαν μπορείς να το συντηρείς απο άποψη τεκμηρίων και ότι άλλο.
Mono AEK - Παρ 30 Ιαν 2015, 14:57:36
Θέμα δημοσίευσης:
εγω δεν εχω καταλαβει ενα πραγμα...

δεν εχεις αποφασισει αν θες 8ν η 16ν λογω οικονομιας και ενω ακομα δεν εχεις διπλωμα σκεφτεσαι τα 300 αλογα που θες δε θες η οικονομια παει περιπατο.

θες λεφτα και για μετατροπες και για βενζινες και για συντηρηση γενικα
η νομιζεις με 300 αλογα θα κανεις σερβις καθε 10.000 χλμ?

και επειδη τα ονειρα ειναι για να γινονται (κι εγω στα 18- 500 αλογα ονειρευομουν και 10 χρονια μετα δεν εχω φτασει τα 200 ακομα) και επειδη το πιο πιθανο το συγκεκριμενο ειναι να μην πραγματοποιηθει ποτε εγω θα σου πω οτι το 106 ειναι μια πολυ καλη επιλογη για πρωτο αμαξι που αν και οταν το βαρεθεις και ετοιμες λυσεις υπαρχουν για τη βελτιωση του η αλλιως ευκολα θα το πουλησεις χωρις να χασεις πολλα. Wink
ToyotaSupra - Παρ 30 Ιαν 2015, 21:04:29
Θέμα δημοσίευσης:
Δυστυχώς έχετε μείνει ακόμη στην κάπως απερίσκεπτη ερώτηση που έκανα στην αρχή σχετικά με τα 300 άλογα.Όπως είπα ΔΕΝ με νοιάζουν οι ίπποι του αμαξιού που θα πάρω,απλός θέλω να είναι κάπως σπορ,να μην καίει πολλά και να είναι φτηνό.Επίσης τι θα λέγατε για ένα honda
civic?καλό μου φαίνεται
z@ck! - Σαβ 31 Ιαν 2015, 10:11:33
Θέμα δημοσίευσης:
ToyotaSupra έγραψε:
.....τώρα θα πάρω το πρώτο μου αμάξι το οποίο θα είναι σίγουρα ένα 106 ραλλυ αλλά δεν έχω αποφασίσει ακόμα αν θα είναι 8v ή 16v γιατί άκουσα ότι το 16v είναι ακριβότερο και καίει περισσότερο.....


ToyotaSupra έγραψε:
.Όπως είπα ΔΕΝ με νοιάζουν οι ίπποι του αμαξιού που θα πάρω,απλός θέλω να είναι κάπως σπορ,να μην καίει πολλά και να είναι φτηνό.Επίσης τι θα λέγατε για ένα honda
civic?καλό μου φαίνετα
ι


τετοιο εννοεις?



φιλε Βασιλη, με αυτα που λες, σαν μας τρολλαρεις .... Μην παρεις civic, παρε ενα S2000(η καλυτερα 2 η 3)... αλλιως ενα Α class ειναι οτι πρεπει.... ηενα φτιαγμενο ΑΕ86.... Evil

Παρε πρωτα το διπλωμα, οδηγα να μαθεις που παν τα 4, μαζεψε κανα φραγκο και κοιτα και κανα car.gr για να καταλαβεις τιμες ...

Επισης διαβασε λιγακι να δεις τι κοστιζει καθε αμαξι σαν σερβις, σαν ασφαλεια, σαν καταναλωση και σαν επιδοσεις...

το τι αμαξι θα παρεις εξαρταται καθαρα απο τα χρηματα που διαθετεις... Ξεκινα απο εκει...

εγω σταματαω να συμμετεχω ... ξερετε τι μου θυμιζει η συζητηση? σαν να ειμαι υπαλληλος στο MAX PERYY, να μπηκε ενα αρρωστο παιδακι που δεν κανει να φαει σοκολατα και να θελει να διαλεξει κατι για να το φαει οοταν θα ειναι καλα, αλλα μονο 1 κομματι, χωρις να ξερει ποσα λεφτα θα εχει, και χωρις να εχει ξαναφαει σοκολατα ...

Σορρυ φιλε μου. Silent
formulagloria - Σαβ 31 Ιαν 2015, 15:06:57
Θέμα δημοσίευσης:
"το τι αμαξι θα παρεις εξαρταται καθαρα απο τα χρηματα που διαθετεις... Ξεκινα απο εκει..."

αυτό ειναι και το πρόβλημα όμως...στην οδήγηση όλοι νομίζουν ότι το
πορτοφόλι είναι η εικόνα του τί πρέπει να οδηγήσουν και όχι η
ικανότητα, η εμπειρία και η ετοιμότητα...

Γιαυτό εμείς οι μεγαλύτεροι πρέπει να δείξουμε την καλή διαγωγή
και ένα πιτσιρικά που δικαίως δεν ξέρει που παν τα 4, να τον
καθοδηγίσουμε σε ασφαλή μονοπάτια..

Βασίλη ξέχνα τα rallye, vts, gt, turbo, vti, type r, tsi κτλ...
Αυτα τα οχήματα είναι όπως λένε και τα ονόματά τους μεγαλύτερη
κατηγορία από αυτή του αρχάριου..πρώτον δεν μπορείς να τα ελέγξεις
και δευτερον δεν θα σε μάθουν τίποτα..θα προσπαθείς να τα οδηγήσεις
με επικίνδυνες συνέπειες καθώς έχουν χαρακτήρα "αγωνιστικό" και
απαιτούν γνώσεις που σαν Νέος οδηγός δεν τις κατέχεις..

Θα σου πρότεινα να πάρεις ένα αυτοκινητάκι τύπου peugeot 206 1,4...
ένα VW polo 1,4...κάτι σε mini cooper (οχι το S)...κατι τέτοιο...
Επίσης φρόντισε να έχεις κάποια ποιοτική παθητική ασφάλεια..
αερόσακους σιγουρα, abs ίσως...

Μετά από 1,2 χρόνια ανάλογα με την βελτίωσή σου πάς σε κάτι πιο
γρήγορο... Wink
ToyotaSupra - Σαβ 31 Ιαν 2015, 19:35:25
Θέμα δημοσίευσης:
Όταν έφτιαξα αυτό το θέμα ήμουνα σχεδόν έτοιμος να πάρω ραλλυ,μετά από τόσα προσβλητικά(οχι όλα) σχόλια,αποφάσισα να ακούσω την συμβουλή σας και να μην πάρω 106 ραλλυ.Από αυτά που μου προτείνατε μου αρέσει το 206 και το 207 ραλλυ,αλλά και το Ibiza top gun δεν είναι και άσχημο.Το θέμα μπορεί να κλείσει έμαθα ότι ήθελα να μάθω.
Pughell - Σαβ 31 Ιαν 2015, 20:44:55
Θέμα δημοσίευσης:
Τα 106/Saxo ειναι πολυ καλα "σχολεία" για να μαθεις...
Αλλά μεχρι εκει.
Για τα υπολοιπα,δεν κανουν,ή τελοσπαντων τα υπολοιπα αυτοκινητα της κατηγοριας τα κανουν πολυ καλυτερα.

Καταρχην δες το διαθεσιμο κεφαλαιο που εχεις,μετα κανε μια λιστα με τις προτεραιοτητες που εχεις και αφου τις βαλεις σε μια σειρα(κυριες-δευτερευουσες),θα βρει παααρα πολλα μεταχειρισμενα στο car.gr.

Εδω λογικο ειναι,γαλλικο θα σου πουν οι περισσοτεροι,αυτο δεν σημαινει οτι τα υπολοιπα ειναι χάλια...

Η ομορφια ειναι κατι υποκειμενικο,απο εκει και περα βλεπεις τι σου κανει κλικ και ρωτας στο αναλογο club για επιπλεον πληροφοριες.

Υ.Γ. Οτι και αν σου αρεσει,οπου και αν ρωτησεις,οποιον ακους να σου λεει οτι το αυτοκινητο που ενδιαφερεσαι ειναι το καλυτερο ολων,μην τον παρεις στα σοβαρα,ψεματα σου λεει. Wink
Snap5 - Σαβ 31 Ιαν 2015, 23:06:04
Θέμα δημοσίευσης:
ToyotaSupra έγραψε:
Δυστυχώς έχετε μείνει ακόμη στην κάπως απερίσκεπτη ερώτηση που έκανα στην αρχή σχετικά με τα 300 άλογα.Όπως είπα ΔΕΝ με νοιάζουν οι ίπποι του αμαξιού που θα πάρω,απλός θέλω να είναι κάπως σπορ,να μην καίει πολλά και να είναι φτηνό.Επίσης τι θα λέγατε για ένα honda
civic?καλό μου φαίνεται


Αυτή η απάντηση μου μπορεί θα σταθεί αφορμή πλήθος φορουμιτών να σηκώσουν του πυρσούς και με φωνές να ζητούν τον αφορισμό μου από το ανώτατο δικαστήριο των admin, αλλά θα το πω... Laughing

Όντας και κάτοχος ενός honda civic eg 1992-1995 μπορώ να σου πω ότι τα honda είναι πραγματικά καλά αυτοκίνητα. Αρκετά μπροστά σε θέμα ποιότητας και τεχνολογίας, νεανικά και σπορ, με άπειρα ανταλλακτικά είναι μια πολύ καλή επιλογή. Μην ξεχνάμε μιλάμε για Ιάπωνες και μια από τις μεγαλύτερες αυτοβιομηχανίες στον κόσμο.

Στα 5000 ευρώ θα βρεις πολλά, αλλά ψάξε για κάτι σχετικά καινούργιο και καλοσυντηρημένο.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr