Steve έγραψε: |
Μιας που φτάσαμε την μαμά ανάρτηση στο όριο και κάναμε και 20.000 χλμ... ![]() |
stevedek έγραψε: |
περιμένοντας το 208 GTi που έκλεισα, αποφάσισα να προμηθευτών (μετά από διάβασμα σε διάφορα forum) τα ελατήρια της Eibach (μέσω ebay)
στο παρελθόν, σε άλλο αυτοκίνητο (Impreza STi), είχα τοποθετήσει coil-over στην πίστα ΄σκοτώνει', αλλά σε καθημερινή χρήση πάλι 'σκοτώνει' θα σας μεταβιβάσω εντυπώσεις σε λίγες ημέρες ελπίζω |
ΣΠΥΡΟΣ.Κ έγραψε: |
Καλημέρα σήμερα μίλαγα με ενα μαγαζί και μου πρότεινε blistein κίτρινα ρυθμιζόμενα σε υψος και eibach η ir ελλατηρια.Με παραγγελία από Γερμανία.Πώς σας φαίνεται ο συνδυασμός. |
Mono AEK έγραψε: |
ειλικρινα υπαρχουν τοσοι πολλοι χεραδες εδω μεσα??
προς θεου δεν το λεω ειρωνικα για κανεναν και μπραβο σας απλα μου φαινεται περιεργο γιατι εγω οσο κι αν το παλευω δε μπορω να φτασω τα ορια του αυτοκινητου μου τα οποια ειναι πολυ παραπανω απτα δικα μου (μιλαω παντα για δημοσιους δρομους) οποτε ισως και το τελευταιο πραγμα που θα αλλαζα να ηταν η αναρτηση η οποια με υπερκαλυπτει. το λεω ολο αυτο γιατι μου δημιουργειται η εντυπωση οτι καποιοι προχωρουν σε "βελτιωσεις" απλα για να τις κανουν... ξαναλεω δε γραφω κακοπροαιρετα, δεν εχω καποιον συγκεκριμενο στο μυαλο μου και δεν το λεω για να θιξω οποιονδηποτε |
lefteraki έγραψε: |
προς τους φιλους που εχουν η περιμενουν το 208 gti..
σημερα εβαλα τα ελατηρια χαμηλωματος της eibach 3cm(καπου εχω γραψει πως ηταν 2.5ποντα λαθος μου..) τα οποια εχουν τον ιδιο κοδικο με αυτα του 207(E10-70-010-01-22) eibach pro kit. πρωτες εντυπωσεις απο οδηγηση..μου φαινετε πολυ καλυτερο απο πριν οδηγηκα.. λιγοτερες κλησεις στις στροφες,μου φαινετε οτι παταει καλυτερα στο δρομο..λιγακι πιο σκληρο απο πριν.γενικοτερα τα συστηνω ανεπυφηλακτα καθως ταμαξι δειχνει πολυ πιο ομορφο και κανουν δουλεια αισθητα! μειωνεκτημα 9θελει λυσημο απο τη μερια του οδηγου το πλαστικο κατω απο τους καθαριστηρες οι καθαροστηρες..απο την αλλη εχει κουμπομα και βγαινει ευκολα καθως ειναι και το φιλτρο καμπινας διπλα στο αμορτισερ.. θελει προσοχη στο πως θα βγουν τα πλαστικα μη σπασει κανα κουμπωμα..για αυτους που θα το μαστορεψουν μονοι τους. |
ΣΠΥΡΟΣ.Κ έγραψε: | ||
|
lefteraki έγραψε: | ||||
Σπυρο προς το παρων με τα μαμα.. μωλις τα παιξουν νομιζω πως θα παω σε kw variant να σου πω την αληθεια.. οχι πως τα bilstein δεν ειναι καλα απλα θελω να δοκιμασω τη kw καθως ειχα στο προηγουμενο αμαξι pss9 κα εχω κατσει σε πολλα με kw variant 1,2 λεω να τη δοκιμασω.. |
ΣΠΥΡΟΣ.Κ έγραψε: | ||||||
|
SAKIS-LEMANS έγραψε: |
τα ελατήρια αυτά στην μανίσια ανάρτηση του 207 την καταστρέφουν σιγά σιγά.
Αν δεν βρεις ελατήρια-αμορτισέρ δεν θεωρώ καλή κίνηση ελατήρια χαμηλώματος.Εκτός αν φυσικά σε 20.000-30.000 την αλλάξεις όλη. |
volvos έγραψε: |
Δε θα σχολιασω οτι πηγες κ αλλαξες ελατηρια σε 208gti..
αλλα το να βαζεις ελατηρια χαμηλωματος με ιδιο κωδικο με 207 που ειναι 100κιλα βαρυτερο κ με αλλη διαδρομη κ γεωμετρια είναι τραγικο και επικινδυνο. |
volvos έγραψε: |
αλλα το να βαζεις ελατηρια χαμηλωματος με ιδιο κωδικο με 207 που ειναι 100κιλα βαρυτερο κ με αλλη διαδρομη κ γεωμετρια είναι τραγικο και επικινδυνο. |
lefteraki έγραψε: |
http://eibachloweringsprings.pumaspeed.co.uk/Eibach-Peugeot-208-1.6-Pro-Kit-E10-70-010-01-22_16744_15_595_3523.jsp
πατα εκει που λεει will this fit my car και δες για πια μοντελα τα δινει.. |
lefteraki έγραψε: |
http://eibachloweringsprings.pumaspeed.co.uk/Eibach-Peugeot-208-1.6-Pro-Kit-E10-70-010-01-22_16744_15_595_3523.jsp
πατα εκει που λεει will this fit my car και δες για πια μοντελα τα δινει.. |
Andreasf1 έγραψε: | ||
Αρχηγέ μου δεν είδα πως έχεις γράψει, δεν έκανα refresh την σελίδα. Απλά είναι πολύ περίεργο που η ίδια η eibach δίνει ίδιο κωδικό για 207 αλλά και για 208 που είναι πολύ λιγότερα κιλά. Βαριόταν να φτιάξει άλλα για το 208 και σου λέει καλά είναι και του 207, ας τα βάλουμε;! Τέσπα.. Δεν γνωρίζω τι πραγματικά παίζει. Περιμένουμε να μας πεις και άλλες εντυπώσεις.. Ανέβασε και καμιά φώτο πριν και μετά να δούμε που έκατσε το αμάξι.. |
ΣΠΥΡΟΣ.Κ έγραψε: | ||
|
lefteraki έγραψε: |
![]() |
volvos έγραψε: |
Oxi Giorgio to problima mas einai oti brike malakes I eibach
na ksestokarei 207 antallaktika. an esena sou elege kapoios na baleis elatiria apo 16v sto 1.3 epeidi tairiazoun sta piatela ti tha tou esournes???? to 207 einai 110kila barytero ....peripou sa 106 1.3 me 16v e ti na leme. poso mallon pou 207exei k alla amortiser se diadromi roll camber curvesklp klp klp |
alfasud έγραψε: |
Δεν μας έχετε πει το σπουδαιότερο! Πως στρίβει το 208? Από παιχνιδιάρικη συμπεριφορά? Επέμβαση του ESP? |
ΣΠΥΡΟΣ.Κ έγραψε: |
Μάλλον εγώ θα πάω σε blistein b14 pss αναρτηση και σε eibach ελλατηριο.Η ανάρτηση θα είναι ρυθμιζόμενη καθ ύψος.Γνώμες καλοπροαίρετες μόνο. |
ΣΠΥΡΟΣ.Κ έγραψε: |
Κάθε γνώμη δέκτη αλλά είναι κάποιοι εδω μέσα που ότι και να πεις βγάζουν μια εμπάθεια. |
lefteraki έγραψε: |
μονο μειων του τα πισω φρενα.. για μενα παντα ετσι.. εμπρος του βαλανε 305 δισκο και πισω το λιλι και δεν ειναι ουτε καν αεριζομενο αχαχ οταν πατας αποτομα γωνατιζει αρκετα.. τουλαχιστον σε μενα μου φαινετε.. η διαφορα γατι αδηγαω καθε μερα το 106 και αυτο ειναι μπαμια σε φρενα σε σχεση με το 208.. (το τελευταιο με τα φρενα ειναι οφ τοπικ αν ειναι να ανοιξουμε ενα θεμα για τα φρενα να μου πειτε και γνωμες γιαυτο..) |
lefteraki έγραψε: |
![]() |
ΣΠΥΡΟΣ.Κ έγραψε: |
Παιδιά καλησπέρα Τελευταίες ερωτήσεις πρίν την υλοποίηση.Αποφασίσαμε μς τον ΓΚΑΛΟ PEUGEOT.Η Bilstein b8 spint και Eibach ελλατηρια η Kw variant 1.Το ξέρω η μια ειναι ρυθμιζόμενη σε ύψος η άλλη όχι.Εμένα αυτό που με ενδιαφέρει περισσότερο με ποιά απο της δύο θα κοπανάει λιγότερο.Σίγουρα θα είναι σκληρές και η δύο αλλα ειμσι σε μεγάλο δίλημμα και η τιμή περίπου η ίδια.Σας ευχαριστώ πολύ για την υπομονή σας.Είναι πολύτιμη η γνώμη των ειδικών!!! |
stevedek έγραψε: |
να και οι photo μετά τις αλλαγές ...
http://1drv.ms/18fqntQ http://1drv.ms/18fqohE http://1drv.ms/18fqrKk http://1drv.ms/1GJDmTA http://1drv.ms/1GJDpic http://1drv.ms/18fqA0n τα αυτοκόλλητα Peugeot Sport από ebay στην Αγγλία ... για όποιον ενδιαφέρεται |
stevedek έγραψε: |
να και οι photo μετά τις αλλαγές ...
http://1drv.ms/18fqntQ http://1drv.ms/18fqohE http://1drv.ms/18fqrKk http://1drv.ms/1GJDmTA http://1drv.ms/1GJDpic http://1drv.ms/18fqA0n τα αυτοκόλλητα Peugeot Sport από ebay στην Αγγλία ... για όποιον ενδιαφέρεται |
lefteraki έγραψε: | ||
αν θες βαλε και τα καπακια στις ζαντες με το κοκκινο περιγραμμα.. και εμαν μαυρο ειναι τοχω χαμηλωμενο επεισεις με τα eibach και εχω βαλει και τα καπακια που σου λεω ταμαξι αλαζει.. θα ανεβασω φωτο να δεις! αν εχεις fb στειλε π.μ να τα λεμε απο εκει..μιλαμε με 2-3 παιδια που εχουν 208.. |
makis106 έγραψε: |
Αφαίρεσα δυο λεπτες φετες, μια απο καθε μερια της βάσης με μια φαλτσετα και ετσι δε σφίγγει τόσο, οποτε πετυχα μια μεση κατασταση. Για μενα την ιδανικη. |
makis106 έγραψε: |
Ρωταω γιατι για μενα ηταν ανυποφορη, μολις την εβαλα και εβαλα μπροστα και ετρεμε ολο το αμαξι σαν τα stayer του στρατου, λεω δεν παιζει να την αφησω πάνω.
Επίσης αυτη χρειαζοταν στα 207 για να αντιμετωπίσει το φαινομενο του χτυπηματος γρηγορης αλλαγης απο 1η σε 2α, που οντως το πετυχαινει. Στο 6αρι του 208 δεν νομιζω οτι υπαρχει τετοιο θεμα. Τεσπα όπως είπες γούστα είναι αυτα. Εγω παντως την ειχα κοψει και την ειχα βαλει πανω, ωστε να ειναι πιο χαλαρή. τη φοραω 5 χρονια τωρα και ουτε ξαναχτυπησε αλλαγη ουτε εχει το τρεμουλο που εχει ολοκληρη. |
saikoe_39 έγραψε: | ||
Μακη εγω οταν την εβαλα για καποιες μερες εφερνε ενα τρεμουλο...μετα απο 1 μηνα εγινε οπως πριν... Πρεπει να σε βαλω στο δικο μου με vibra ολο το κιτ και 5 φτερο ον οφ... |
Andreasf1 έγραψε: |
Μία low cost μοντα είναι και θερμική σιλικόνη επίσης για όσους ενδιαφέρονται.. |
makis106 έγραψε: | ||
|
Andreasf1 έγραψε: | ||||
Δεν μασαει φίλε μου.. Και στο κάτω κάτω έχεις χαλάσει 1-2¤ για να πάρεις καμιά 10αρια μπαστουνακια (απο το Jumbo να φανταστεις τα πήρα εγώ ![]() Αλλά ξανά λέω είναι τόσο σκληρή που δεν παθαίνει τίποτα. |
makis106 έγραψε: | ||||||
|
ΣΠΥΡΟΣ.Κ έγραψε: |
Ξέρει κανένας την διαφορά bilstein b6 με b8; |
Andreasf1 έγραψε: | ||
B6 μη χαμηλωματος, b8 χαμηλωματος. |
ΣΠΥΡΟΣ.Κ έγραψε: | ||||
|
stevedek έγραψε: |
Έγινε και η ευθυγράμμιση εχθές ... δεν μου αποκάλυψε ο μάστορας τι εκανε ... τον εμπιστεύομαι όμως γιατί έχει κάνει μαγικά και στα προηγούμενα αυτοκίνητα που είχα ...
Δυστυχώς λόγω καιρού δεν το πήγα βόλτα να το δοκιμάσω, αν έχει καλό καιρο 25η Μαρτίου ... ![]() |
stevedek έγραψε: |
λοιπόν ...
εχθές τοποθετήθηκε η Bilstein B14 ... εργοστασιακά αμορτισέρ ΤΕΛΟΣ στα 40.000km όπως και τα top-mount ... αλλάχθηκαν και αυτά ... ευθυγράμμιση του κατασκευαστή ... εντάξει έχει γίνει λίγο κατσίκι εντός πόλης σε χαλαρούς ρυθμούς αλλά θα το δω με το καλό στο βουνό και στην πιστά ... |