PSClub - Hellas

Κινητήρας - 206 - Μπορεί να μπει το 1.800 8v από 306 στο 206?

Darkvow - Τρι 10 Φεβ 2004, 10:22:08
Θέμα δημοσίευσης: 206 - Μπορεί να μπει το 1.800 8v από 306 στο 206?
kalispera re paidia,
NAI den exw peuanei edw eimai Cool Cool Cool Cool

moy elege kapoios gia to moter toy 306 to 1.800 8v 107hp.
ayto to moter mpainei sto 206????? tha koumpvnei to sasman sto 206
?????

molis ebala ta frena toy rallye kai tis anarthseis toy gti kai paw gia to moteraki twra
Tomcat - Τρι 10 Φεβ 2004, 11:41:25
Θέμα δημοσίευσης:
Και γιατι δεν βάζει τον 1.6 8V του rallye με τα 105 άλογα ??Η απόδοση ειναι ίδια και η μετατροπή είναι απροβλημάτιστη!(σχεδον ...χεχεχεχε Wink Wink Wink ) Ασε που δεν φαινεται εξωτερική διαφορα στα δύο μοτερ (Κτεο - κτλ)
Droemmen - Τρι 10 Φεβ 2004, 11:55:59
Θέμα δημοσίευσης:
Tomcat έγραψε:
Και γιατι δεν βάζει τον 1.6 8V του rallye με τα 105 άλογα ??Η απόδοση ειναι ίδια και η μετατροπή είναι απροβλημάτιστη!(σχεδον ...χεχεχεχε Wink Wink Wink ) Ασε που δεν φαινεται εξωτερική διαφορα στα δύο μοτερ (Κτεο - κτλ)

Συμφωνώ απόλυτα, άσε που μετά μπορείς να τον πειράξεις πιο έυκολα! Wink Cool
pduke - Τρι 10 Φεβ 2004, 12:25:15
Θέμα δημοσίευσης:
και γιατί δεν βάζεις το δίλιτρο του 206 που μπαίνει σίγουρα;
Droemmen - Τρι 10 Φεβ 2004, 13:18:20
Θέμα δημοσίευσης:
Ελατός έγραψε:
και γιατί δεν βάζεις το δίλιτρο του 206 που μπαίνει σίγουρα;

Δεν θα είναι ακριβότερος ο δίλιτρος?
pduke - Τρι 10 Φεβ 2004, 13:30:45
Θέμα δημοσίευσης:
Droemmen έγραψε:
Ελατός έγραψε:
και γιατί δεν βάζεις το δίλιτρο του 206 που μπαίνει σίγουρα;

Δεν θα είναι ακριβότερος ο δίλιτρος?


Εδώ θα σε γελάσω( Laughing ) αλλά όλα είναι θέμα επαφών και ακρών...
Εδώ επάνω υπάρχει καλή άκρη μπορώ να ρωτήσω
zzzleepy - Τρι 10 Φεβ 2004, 13:34:31
Θέμα δημοσίευσης:
Μπαίνει χωρίς πρόβλημα ο δίλιτρος; Exclamation

Δεν είναι λίγο ανάποδος σαν κατασκευή από τους 1.4 και 1.6; Έτσι είχα ακούσει τουλάχιστον... Αν όντως μπαίνει τότε με βάζεις σε σκέψεις... Twisted evil
kanelj - Τρι 10 Φεβ 2004, 15:40:22
Θέμα δημοσίευσης:
Droemmen έγραψε:
Tomcat έγραψε:
Και γιατι δεν βάζει τον 1.6 8V του rallye με τα 105 άλογα ??Η απόδοση ειναι ίδια και η μετατροπή είναι απροβλημάτιστη!(σχεδον ...χεχεχεχε Wink Wink Wink ) Ασε που δεν φαινεται εξωτερική διαφορα στα δύο μοτερ (Κτεο - κτλ)

Συμφωνώ απόλυτα, άσε που μετά μπορείς να τον πειράξεις πιο έυκολα! Wink Cool


Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing

ΕΓΩ ΝΑ ΔΕΙΣ ΠΩΣ ΣΥΜΦΩΝΩ!!! ΣΤΕΛΙΟ ΣΤΑΜΑΤΑ ΤΙΣ ΕΞΥΠΝΑΔΕΣ ΜΕ ΤΑ.....ΣΧΕΔΟΝ Exclamation Twisted evil Twisted evil Twisted evil
Baphomet - Τρι 10 Φεβ 2004, 15:45:13
Θέμα δημοσίευσης:
kanelj έγραψε:
Droemmen έγραψε:
Tomcat έγραψε:
Και γιατι δεν βάζει τον 1.6 8V του rallye με τα 105 άλογα ??Η απόδοση ειναι ίδια και η μετατροπή είναι απροβλημάτιστη!(σχεδον ...χεχεχεχε Wink Wink Wink ) Ασε που δεν φαινεται εξωτερική διαφορα στα δύο μοτερ (Κτεο - κτλ)

Συμφωνώ απόλυτα, άσε που μετά μπορείς να τον πειράξεις πιο έυκολα! Wink Cool


Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing

ΕΓΩ ΝΑ ΔΕΙΣ ΠΩΣ ΣΥΜΦΩΝΩ!!! ΣΤΕΛΙΟ ΣΤΑΜΑΤΑ ΤΙΣ ΕΞΥΠΝΑΔΕΣ ΜΕ ΤΑ.....ΣΧΕΔΟΝ Exclamation Twisted evil Twisted evil Twisted evil


θα κριθεις εκ του αποτελεσματος...
Tomcat - Τρι 10 Φεβ 2004, 16:00:06
Θέμα δημοσίευσης:
Πέτρος έγραψε:
kanelj έγραψε:
Droemmen έγραψε:
Tomcat έγραψε:
Και γιατι δεν βάζει τον 1.6 8V του rallye με τα 105 άλογα ??Η απόδοση ειναι ίδια και η μετατροπή είναι απροβλημάτιστη!(σχεδον ...χεχεχεχε Wink Wink Wink ) Ασε που δεν φαινεται εξωτερική διαφορα στα δύο μοτερ (Κτεο - κτλ)

Συμφωνώ απόλυτα, άσε που μετά μπορείς να τον πειράξεις πιο έυκολα! Wink Cool


Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing

ΕΓΩ ΝΑ ΔΕΙΣ ΠΩΣ ΣΥΜΦΩΝΩ!!! ΣΤΕΛΙΟ ΣΤΑΜΑΤΑ ΤΙΣ ΕΞΥΠΝΑΔΕΣ ΜΕ ΤΑ.....ΣΧΕΔΟΝ Exclamation Twisted evil Twisted evil Twisted evil


θα κριθεις εκ του αποτελεσματος...


Το αποτέλεσμα μια χαρα θα είναι απλώς ο ιδιοκτητης ---- θα μας εχει γκαστρώσει μέχρι να το παραλάβει !!!!!

Αδερφε στην περίπτωση σου τα "μυάλα" Wink Wink Wink Wink παραπήραν αέρα Wink Wink Wink !!!
DimiP - Τρι 10 Φεβ 2004, 20:10:22
Θέμα δημοσίευσης:
για οποιον ενδιαφερεται υπαρχει 2λιτρη μηχανη με 35000 χλμ νομιζω προς ποληση. βασικα υπαρχει ολο το 206 απο τρακαρισμα.
οποιος ενδιαφερεται ας μου στειλει PM να του πω σε ποιον θα απευθυνθει.

Wink
Pughell - Τρι 10 Φεβ 2004, 23:49:45
Θέμα δημοσίευσης:
Απο οσο θυμαμαι το 306 εβγαινε με 18αρι 16v μοτερ με 114 αλογα.
*βαλβιδα υπηρχαν μονο στα 1400,1600 και στα 2000 κυβικα.
netblaster - Τρι 10 Φεβ 2004, 23:56:30
Θέμα δημοσίευσης:
Τα πρωτα μοντελα 306 φοραγαν το 1.8 8ν!!! Αν θυμασαι το πρωτο 306 Cabriolet φοραγε το 1.8 8ν και το 2λιτρο!!! Ειναι το ιδιο μοτερ που φοραγε η Xantia οταν πρωτοβγηκε!!! Παντως φιλε Darkvow καλυτερα να πας για το 2λιτρο!!! Μπορει να δωσεις κατι παραπανω, αλλα χαλαλι...Μην κανεις το λαθος και βαλεις αυτο το μοτερ που λες απο εμειρια μου (ειχαμε μια Xantia παλια...) δεν αξιζει!!! Ασε που θα εισαι και παρανομος μετα!!!
ΒΑΣΙΛΗΣ - Τετ 11 Φεβ 2004, 11:24:17
Θέμα δημοσίευσης:
ΑΠΟ ΟΤΙ ΕΧΩ ΜΑΘΕΙ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΑΥΞΗΣΗ ΜΟΝΟ 50%. ΑΠΟ 8V ΣΕ 16V ΘΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΟΛΥ...ΠΙΣΤΕΥΤΕ ΟΤΙ O 8V ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΠΑΡΑΤΗΡΗΤΟΣ???
ΤΙ ΛΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ 1400 16V 90HP???ΕΧΩ ΒΡΕΙ ΕΝΑΝ ΓΙ ΑΥΤΟ ΡΩΤΑΩ. ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΠΟΛΛΑ ΓΥΡΟ ΓΥΡΟ ΚΑΙ ΑΝ ΘΕΣ ΔΗΛΩΝΕΤΑΙ ΚΙΟΛΑΣ, ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ???
Baphomet - Τετ 11 Φεβ 2004, 11:29:21
Θέμα δημοσίευσης:
ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
ΑΠΟ ΟΤΙ ΕΧΩ ΜΑΘΕΙ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΑΥΞΗΣΗ ΜΟΝΟ 50%. ΑΠΟ 8V ΣΕ 16V ΘΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΟΛΥ...ΠΙΣΤΕΥΤΕ ΟΤΙ O 8V ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΠΑΡΑΤΗΡΗΤΟΣ???
ΤΙ ΛΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ 1400 16V 90HP???ΕΧΩ ΒΡΕΙ ΕΝΑΝ ΓΙ ΑΥΤΟ ΡΩΤΑΩ. ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΠΟΛΛΑ ΓΥΡΟ ΓΥΡΟ ΚΑΙ ΑΝ ΘΕΣ ΔΗΛΩΝΕΤΑΙ ΚΙΟΛΑΣ, ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ???


όντως νομίζω οτι ισχυει το 50% άρα 90 είναι το όριο. άρα είτε 1.4 16V είτε 1.6 8V (από 206). Κατά την γνωμη μου αν υπάρχει διαθεσιμος 1.4 σαν τον δικό μου-----> με κλειστά ματια. αλλιώς rallye 1.6 16V και στην παρανομία.
netblaster - Τετ 11 Φεβ 2004, 11:31:57
Θέμα δημοσίευσης:
Οχι φιλε Βασιλη, αυτο ισχυε καποτε!!! Τωρα πρεπει απλα να βαλεις ενα μοτερ που τοποθετειται στο αυτοκινητο απο το εργοστασιο!!! Δηλαδη εσυ μπορεις να βαλεις αποιοδηποτε μοτερ απο 206 θελεις χωρις να εισαι παρανομος!!! Αν βαλεις ομως το μοτερ του rallye για παραδειγμα δεν θα φωταει μεν, αλλα θα εισαι out of the law... Wink
ΒΑΣΙΛΗΣ - Τετ 11 Φεβ 2004, 11:34:50
Θέμα δημοσίευσης:
ΝΑΙ ΑΛΛΑ Ο 1600 8V ΑΠΟ ΤΟ RALLYE ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΟΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΟΠΤΙΚΑ. ΟΥΦΦΦΦ ΕΣΚΑΣΑ, ΤΙ ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΕΣ......
ΒΑΣΙΛΗΣ - Τετ 11 Φεβ 2004, 11:37:56
Θέμα δημοσίευσης:
ΤΟ ΝΑ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΟΜΩΣ ΕΝΑ 2ΛΙΤΡΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΣΕ ΟΚ, ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΕΙΡΩΝΕΙΣ ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ ΤΕΛΗ ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΓΙΑ 2 ΛΙΤΡΟ....ΩΧ ΜΑΝΑ ΜΟΥ.....
Baphomet - Τετ 11 Φεβ 2004, 11:40:07
Θέμα δημοσίευσης:
1. ρώτα καποιον σχετικο (δικηγορο ισως) τι παιζει με την νομοθεσια για να εισαι σιγουρος
2. ψαξε καλυτερα για 16V κινητηρα
3. ψαξε για καλο μαστορα
4. σκεψου την πιθανοτητα να παρεις καινουριο αμαξι (αν η διαφορα απο την μετατροπη δεν ειναι κ τοσο μεγαλη συμφερει).
5. αποφασισε τελικά εσύ βασει των προτεραιοτήτων σου τι θα κανεις.
6. καλη τυχη Wink

αλήθεια που βρηκες μοτερι από 1.4 16V? ακομα δε βγηκε το στουκαραν?
netblaster - Τετ 11 Φεβ 2004, 11:46:43
Θέμα δημοσίευσης:
Οι διαφορες δεν αναφερονται οσον αφορα το φανερο μερος του κινητηρα (καπακια κτλ.), αλλα οταν θα πας να δηλωσεις το μοτερ θα δωσεις τον αριθμο του κινητηρα που ειναι "χτυπημενος" πανω του!!! Εκει φαινεται αν ο εκαστοτε κινητηρας προβλεπεται απο τον κατασκευαστη για το συγκεκριμενο μοντελο!!! Υπαρχει βεβαια και αλλη εκδοχη...χτυπας αλλο αροθμο αριθμο αλλα εισαι με την ψυχη στο στομα!!! Wink
ΒΑΣΙΛΗΣ - Τετ 11 Φεβ 2004, 11:47:25
Θέμα δημοσίευσης:
1-0 ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΧΩ ΚΑΛΟ ΜΗΧΑΝΙΚΟ
2-0 ΤΙ ΝΑ ΠΑΡΩ???ΜΆΡΕΣΕΙ ΤΟ ΛΙΟΝΤΑΡΑΚΙ ΚΑΙ ΑΝ ΣΚΕΥΤΟΜΟΥΝΑ ΓΙ ΑΛΛΟ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 20000€.
3-0 ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΑΠΟ ΟΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΗΡΘΕ ΑΠΟ ΓΑΛΛΙΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΔΟΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ.

ΠΑΡΟΛΑ ΑΥΤΑ ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΟ ΚΑΙ ΣΑΣΜΑΝ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΣΠΑΣΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΚΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΗΡΘΑΝ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΝΤΑΛΙΚΑ. ΠΡΕΠΕΙ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΩ!!!

ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΤΕΡΕΟΤΗΤΕΣ ΜΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΠΡΟΧΟΡΑΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΤΟ ΚΑΚΟΜΗΡΟ!!!!!!
Baphomet - Τετ 11 Φεβ 2004, 11:56:19
Θέμα δημοσίευσης:
εννοώ αντι να βαλεις μηχανη από 1.4 16V, να δωσεις το δικό σου και να πληρωσεις την διαφορα ώστε να παρεις ένα ολοκαίνουριο 1.4 16V. 13.000 κοστίζει-το δικό σου θα σου βγει κανα 7.000 ευρώ. και θα εχεις καινουριο αμαξακι 30 άλογα παραπανω απ'οτι οδηγεις τωρα και με δισκοφρενα πισω. σκεψου το!
vangsgr - Τετ 11 Φεβ 2004, 12:00:04
Θέμα δημοσίευσης:
...Γιατί εάν σε τσιμπίσουνε, την....
ΒΑΣΙΛΗΣ - Τετ 11 Φεβ 2004, 12:02:06
Θέμα δημοσίευσης:
ΒΕΒΑΙΑ ΑΛΛΟ 2000-3000€ ΚΑΙ ΑΛΛΟ 8000€ ΑΛΛΑ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΤΟ ΘΕΤΕΙΣ, ΔΕΔΟΜΕΝΟΥ ΟΤΙ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ 70000ΧΛΜ....ΔΕΝ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΚΑΚΟ, ΒΛΕΠΟΥΜΕ....
Baphomet - Τετ 11 Φεβ 2004, 12:04:52
Θέμα δημοσίευσης:
ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
ΒΕΒΑΙΑ ΑΛΛΟ 2000-3000€ ΚΑΙ ΑΛΛΟ 8000€ ΑΛΛΑ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΤΟ ΘΕΤΕΙΣ, ΔΕΔΟΜΕΝΟΥ ΟΤΙ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ 70000ΧΛΜ....ΔΕΝ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΚΑΚΟ, ΒΛΕΠΟΥΜΕ....


2.000 θα σου παει το μοτερ (ειδικα αν ειναι σχεδον καινουριο) + εργατικά + σασμαν + φρενα (που λογικά θα θες)...
netblaster - Τετ 11 Φεβ 2004, 12:10:14
Θέμα δημοσίευσης:
Υπολογισε και το γεγονος οτι αλλο να τοχει το μοτερ τοποθετημενο απο το εργοστασιο και αλλο "made in Greece"!!! Οχι οτι δεν υπαρχουν καλοι μηχανικοι στην Ελλαδα, αλλα εγω θα ημουν πολυ ανυσηχος!!! Confused
ΒΑΣΙΛΗΣ - Τετ 11 Φεβ 2004, 12:23:10
Θέμα δημοσίευσης:
ΚΑΛΩΣ ΜΩΡΕ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΤΩΡΑ ΕΦΥΓΕ ΑΠΟ ΤΗΝ LION ΜΕΤΑ ΑΠΟ 12 ΧΡΟΝΙΑ!
Baphomet - Τετ 11 Φεβ 2004, 13:47:58
Θέμα δημοσίευσης:
ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
ΚΑΛΩΣ ΜΩΡΕ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΤΩΡΑ ΕΦΥΓΕ ΑΠΟ ΤΗΝ LION ΜΕΤΑ ΑΠΟ 12 ΧΡΟΝΙΑ!


ενδιαφερον αυτό... μηπως να κανονιζοταν καμμια συνεργασια με το club? Razz
pduke - Τετ 11 Φεβ 2004, 14:30:49
Θέμα δημοσίευσης:
Απόσο ξέρω κανένα μοτερ δεν νομιμοποιείται παρά μόνο το ίδιο αλλά δεν είμαι και σίγουρος, βέβαια τι να την κάνεις τη νομιμοποίηση όταν το νόμιμο και το παράνομο περνάει κτέο με 50χιλ ούτως ή άλλως.Προσοχή δεν είμαι υπέρ τπυ παράνομου αλλά δυστυχώς η αλήθεια αυτή είναι.Έχω φίλο με BMW 518 που της έβαλε 3λιτρο!!!!! μαμά και οι μηχανικοί στο κτέο μαζεύτηκαν από πάνω και του έλαγαν τι ωραία δουλειά έκανε!!!!!

Πάντως η επιλογή κινητήρα από τη γκάμα του 206 είναι σαφώς καλύτερη λύση μιας και ταιριάζει προφανώς κουτί σε κάθε περίπτωση
Baphomet - Τετ 11 Φεβ 2004, 14:34:36
Θέμα δημοσίευσης:
Ελατός έγραψε:
Απόσο ξέρω κανένα μοτερ δεν νομιμοποιείται παρά μόνο το ίδιο αλλά δεν είμαι και σίγουρος, βέβαια τι να την κάνεις τη νομιμοποίηση όταν το νόμιμο και το παράνομο περνάει κτέο με 50χιλ ούτως ή άλλως.Προσοχή δεν είμαι υπέρ τπυ παράνομου αλλά δυστυχώς η αλήθεια αυτή είναι.Έχω φίλο με BMW 518 που της έβαλε 3λιτρο!!!!! μαμά και οι μηχανικοί στο κτέο μαζεύτηκαν από πάνω και του έλαγαν τι ωραία δουλειά έκανε!!!!!

Πάντως η επιλογή κινητήρα από τη γκάμα του 206 είναι σαφώς καλύτερη λύση μιας και ταιριάζει προφανώς κουτί σε κάθε περίπτωση


εγω ξερω οτι νομιμοποιείται κάθε μοτερ αρκει να υπάρχει το μοντελο αυτο σε ιδια ή μεγαλυτερα κυβικά. πχ. το μεγαλυτερο 206 είναι το 2.0 άρα δε νομιμοποιείται π.χ. αμα βαλεις κινητηρα 3.0!!
ή ξερω εγώ στο Yaris που παει μεχρι 1.5 δε μπορεις να βαλεις μηχανη από celica 1.8!!!!!!!
ΒΑΣΙΛΗΣ - Τετ 11 Φεβ 2004, 15:02:06
Θέμα δημοσίευσης:
ΑΔΕΡΦΙΑ ΔΕ ΞΕΡΩ ΓΙΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΜΟΥ, ΘΑ ΤΟΝ ΡΩΤΗΣΩ ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΚΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΠΩ.....ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΤΟΥ ΕΧΩ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ!!!ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΥΣΗΧΟΥΣ...ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΚΑΓΚΟΥΡΑΣ!!!!!!!!!
pduke - Τετ 11 Φεβ 2004, 15:19:41
Θέμα δημοσίευσης:
Πέτρος έγραψε:
Ελατός έγραψε:
Απόσο ξέρω κανένα μοτερ δεν νομιμοποιείται παρά μόνο το ίδιο αλλά δεν είμαι και σίγουρος, βέβαια τι να την κάνεις τη νομιμοποίηση όταν το νόμιμο και το παράνομο περνάει κτέο με 50χιλ ούτως ή άλλως.Προσοχή δεν είμαι υπέρ τπυ παράνομου αλλά δυστυχώς η αλήθεια αυτή είναι.Έχω φίλο με BMW 518 που της έβαλε 3λιτρο!!!!! μαμά και οι μηχανικοί στο κτέο μαζεύτηκαν από πάνω και του έλαγαν τι ωραία δουλειά έκανε!!!!!

Πάντως η επιλογή κινητήρα από τη γκάμα του 206 είναι σαφώς καλύτερη λύση μιας και ταιριάζει προφανώς κουτί σε κάθε περίπτωση


εγω ξερω οτι νομιμοποιείται κάθε μοτερ αρκει να υπάρχει το μοντελο αυτο σε ιδια ή μεγαλυτερα κυβικά. πχ. το μεγαλυτερο 206 είναι το 2.0 άρα δε νομιμοποιείται π.χ. αμα βαλεις κινητηρα 3.0!!
ή ξερω εγώ στο Yaris που παει μεχρι 1.5 δε μπορεις να βαλεις μηχανη από celica 1.8!!!!!!!

Θεωρώ ότι δεν είναι νόμιμο γιατί ο κινητήρας είναι ομολογκαρισμένος για το ίδιο μοντέλο αλλά με άλλα χαρακτηριστικά(φρένα, αναρτήσεις κλπ) πράγματα που δεν ελέγχονται αν αντικαταστάθηκαν. Δεν φαντάζομαι το κράτος να αναλάβει την ευθύνη για ένα μαμά 1.4 με 2λιτρο κινητήρα και πχ ταμπούρα πίσω!!!!!
Baphomet - Τετ 11 Φεβ 2004, 18:25:41
Θέμα δημοσίευσης:
Ελατός έγραψε:
Πέτρος έγραψε:
Ελατός έγραψε:
Απόσο ξέρω κανένα μοτερ δεν νομιμοποιείται παρά μόνο το ίδιο αλλά δεν είμαι και σίγουρος, βέβαια τι να την κάνεις τη νομιμοποίηση όταν το νόμιμο και το παράνομο περνάει κτέο με 50χιλ ούτως ή άλλως.Προσοχή δεν είμαι υπέρ τπυ παράνομου αλλά δυστυχώς η αλήθεια αυτή είναι.Έχω φίλο με BMW 518 που της έβαλε 3λιτρο!!!!! μαμά και οι μηχανικοί στο κτέο μαζεύτηκαν από πάνω και του έλαγαν τι ωραία δουλειά έκανε!!!!!

Πάντως η επιλογή κινητήρα από τη γκάμα του 206 είναι σαφώς καλύτερη λύση μιας και ταιριάζει προφανώς κουτί σε κάθε περίπτωση


εγω ξερω οτι νομιμοποιείται κάθε μοτερ αρκει να υπάρχει το μοντελο αυτο σε ιδια ή μεγαλυτερα κυβικά. πχ. το μεγαλυτερο 206 είναι το 2.0 άρα δε νομιμοποιείται π.χ. αμα βαλεις κινητηρα 3.0!!
ή ξερω εγώ στο Yaris που παει μεχρι 1.5 δε μπορεις να βαλεις μηχανη από celica 1.8!!!!!!!

Θεωρώ ότι δεν είναι νόμιμο γιατί ο κινητήρας είναι ομολογκαρισμένος για το ίδιο μοντέλο αλλά με άλλα χαρακτηριστικά(φρένα, αναρτήσεις κλπ) πράγματα που δεν ελέγχονται αν αντικαταστάθηκαν. Δεν φαντάζομαι το κράτος να αναλάβει την ευθύνη για ένα μαμά 1.4 με 2λιτρο κινητήρα και πχ ταμπούρα πίσω!!!!!


αυτό έχω ακούσει πάνο...δε ξερω...
STELIOS - Τετ 11 Φεβ 2004, 20:53:57
Θέμα δημοσίευσης:
Για να σας πω κι'εγω την ταπεινη μου γνωμη ξερω πως: Ο κινητηρας που θα βαλεις θα πρεπει να μπαινει στο εν'λογο μοντελο και απ'το εργοστασιο. Για να κριθει η μετατροπη νομιμη θα πρεπει και τα υπολυπα μερη (αναρτησεις-φρενα) να τοποθετηθουν οπως τα εχει και το αντιστοιχο του εργοστασιου. Βεβαια μπορεις να κανεις την μετατροπη και να βαλεις τα φρενα - αναρτησεις πριν περασεις ΚΤΕΟ. Το αλλο ζητημα ειναι η ασφαλεια, αν ΔΕΝ ειναι δηλομενη η μετατροπη (και αυτο ισχιει για τα παντα απο σκουπες - εξατμησεις μεχρι κινητηρες) και για καποιο λογο υποστει ζημια το αμαξι σου, η ασφαλιστηκη δεν θα πληρωσει για την ζημια σ'αυτα τα εξτρα αδηλοτα μερη. Επεισις αν, χτηπα ξυλο, εμπλακεις σε δυστηχημα οπου σκοτωσεις ή τραυματισεις αλλον και διαπιστωθει απ'την τροχαια πως εχεις κανει μια παρανομη - επικυνδηνη μετατροπη, τοτε η ασφαλεια δεν πληρωνει μια και η αστυνομια σε γαμ.....ει κανονικα και με τον νομο.
STELIOS - Τετ 11 Φεβ 2004, 21:01:31
Θέμα δημοσίευσης:
Παντως (πληροφοριακα για το αρχειο) μπορεις να βαλεις 1800 μοτερ απο 306. Ξερω ατομο εντως του Club που εχει βαλει το 2λιτρο μοτερ απο 306 GTI (167 αλογα) στο 206 του με μια μικροεπεμβαση στις βασεις, ολα τα αλλα ταιριαζουν κουτι.
netblaster - Τετ 11 Φεβ 2004, 22:11:24
Θέμα δημοσίευσης:
Mωρε ολα μπαινουν παντου (μεχρι και μηχανη Cosworth σε ραλλακι με ΠΙΣΩ κινηση εχω δει...σε περιοδικο εξ Αγγλιας εννοειται!!!), αλλα το θεμα ειναι να εισαι νομιμος!!! Μη βρεθεις σε καμια κακια στιγμη σαν ξεβρακωτος στα αγγουρια!!! Shocked Laughing
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr