PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - Περιεργο σφυριγμα απο τουρμπο

Andreas_DS3 - Τετ 24 Δεκ 2014, 09:18:30
Θέμα δημοσίευσης: Περιεργο σφυριγμα απο τουρμπο
Καλημερα σε ολους και καλως σας βρηκα,

Οντας κατοχος αυτοκινητου με μοτερ THP 155 μου παρουσιαστηκε η θεληση να το πειραξω Twisted evil Twisted evil

Αφου εβαλα λοιπον φιλτροχοανη forge, σκαστρα με τον ανταπτορα της GFB και προγραμμα απο εμπιστο φιλο προγραμματιστη διαπιστωσαμε απο κοινου απωλεια πιεσης πανω απο το 1 bar, ενω το προγραμμα θα επρεπε να σηκωνει 1,3.

παραλληλα σε επιταχυνση το αυτοκινητο κανει ενα περιεργο σφυριγμα απο απωλεια αερα προφανως... Απο σκαστρα θα μου εκανε εντυπωση πια να ειναι αλλα δεν ξερω.

Ερωτω λοιπον, τι μπορει να συμβαινει και σε ποια κομματια να δωαω εμφαση ωστε να λυθει το θεμα;;
Lalakis207 - Τετ 24 Δεκ 2014, 11:27:23
Θέμα δημοσίευσης:
Ακούς σφύριγμα δες κανένα κολάρο αν έχει τρυπήσει βασικά ..!! Αυτό το σφύριγμα στο κάνει στα χαμηλά μόνο η σε όλο το φάσμα γιατί εμένα όταν είχα τα ίδια συμπτώματα το αμάξι επρεπε να σηκώνει 1.4 σηκώνε 0.9 ειχε πρόβλημα η τουρμπινα μέχρι που μια μέρα έφαγε φτερωτες και άξονες για δες τα ολα λοιπών κολαρα σκαστρα και τουρμπινα ...!!!
Andreas_DS3 - Τετ 24 Δεκ 2014, 13:45:11
Θέμα δημοσίευσης:
Μολις παρατηρησα οτι το σφυριγμα το κανει στις 4000 στροφες και η μεγιστη πιεση που σηκωσα ηταν 1,1 bar.
Andreas_DS3 - Τετ 24 Δεκ 2014, 16:27:05
Θέμα δημοσίευσης:
Τα κολαρα ειναι καθαρα παντως.
Mono AEK - Τετ 24 Δεκ 2014, 17:23:27
Θέμα δημοσίευσης:
ειναι καλα σφιγμενα?
Tzive - Τετ 24 Δεκ 2014, 22:35:39
Θέμα δημοσίευσης:
Αν έχανε πίεση δεν θα σήκωνε ούτε μισό bar. Ο θόρυβος που ακούς είναι γνώμη μου απο το φούσκωμα του turbo και ακούγεται πολύ περισσότερο τώρα με την φιλτροχοάνη
Mono AEK - Πεμ 25 Δεκ 2014, 01:39:08
Θέμα δημοσίευσης:
Αν ηταν απτο τουρμπο τοτε θα σηκωνε πιεση.
Αν καποιο κολαρο δεν ειναι καλα σφιγμενο λογικο ειναι να χανει λιγο πιεση ψηλα
Kostaswannabe - Πεμ 25 Δεκ 2014, 03:47:22
Θέμα δημοσίευσης:
Μήπως απλά έχεις βάλει μικρή χοανη και δεν έχεις αρκετή παροχή αέρα?? Όταν δεν έχει άλλο παροχή αέρα η χοανη συνήθως σφυρίζει λιγάκι.
Andreas_DS3 - Πεμ 25 Δεκ 2014, 09:22:09
Θέμα δημοσίευσης:
Καλημερα και καλα Χριστουγεννα!

Λοιπον σε πρωινη βολτα συνεχισε να κανει το σφυριγμα αυτο παλι απο τις 3800-4000 και σηκωνε σημερα μονο 0,9 Crying or Very sad Crying or Very sad και στιγμιαια ανεβασε μεχρι 1,0...

Πραγματικα μ'εχει τρελανει...
https://imageshack.com/i/ip72OprPj
https://imageshack.com/i/eyeNmZPYj
https://imageshack.com/i/pbTM2QtBj

Οι φωτογραφιες ειναι απο τουρμπινα, ανω μερος κολλαρων, σκαστρα και φιλτροχοανη.

Εχω σκεφτει να μονταρω την GFB σκαστρα με αλλο ελατηριο αν και ειναι ηδη ακληρο.. Χανει απο 0,4-0,2 bar το συστημα απ'οσο βλεπω.
Lalakis207 - Πεμ 25 Δεκ 2014, 15:40:13
Θέμα δημοσίευσης:
Καλο θα είναι να πας να τα δεις ολα φίλε μου να προλάβεις τα χειρότερα δεν θέλω να σε τρομάξω αλλα και εμένα τα ίδια έκανε και εσκασα 450 ευρώ για να φτιάξω την τουρμπινα πηγαινε να δεις τ γίνεται ....!!
Andreas_DS3 - Πεμ 25 Δεκ 2014, 16:19:13
Θέμα δημοσίευσης:
Ωωχ ελπιζω να μην ειναι τοσο σοβαρα τα πραγματα...

Ευχαριστω παντως και θα περασω απο βδομαδα πια να δω τι γινεται.
saikoe_39 - Πεμ 25 Δεκ 2014, 16:43:38
Θέμα δημοσίευσης:
Ο ήχος που ακούς μπορεί να Είναι από την Εισαγωγή που έχεις...να κάνει ηχιο...

Βάλε παλι την μαμά εισαγωγή και κανε δοκιμη...
Εάν δεν στρώσει βάλε και την μαμά σκαστρα...Και δοκίμασε ξανά...
Andreas_DS3 - Πεμ 25 Δεκ 2014, 16:54:59
Θέμα δημοσίευσης:
Ειναι δηλαδη πιθανο λογω εισαγωγης να παρουσιαζει και την απωλεια πιεσης;;
saikoe_39 - Πεμ 25 Δεκ 2014, 17:01:42
Θέμα δημοσίευσης:
Δείτε ποσοστό% wastegate....
Να χάνεις πίεση και να σηκώνει 1 bar και να το ακούς και να μην βλέπεις τπτ..Είναι δυσκολο
Αυτό που ακούς λογικά ειναι από την Εισαγωγή...Και δεν είναι κακο που το ακούς...έτσι κάνουν...Όχι ολα..Αλλά μερικά..

Ναι πολλά 207 Όταν βάζεις εκεί χοάνη μουλαρωμουν και δεν δίνουν πίεση...
Βάλε την εργοστασιακή και κανε δοκιμη...

Την σκαστρα που φοράς δεν την έχω δει ποτέ οπότε δεν μπορώ να σου πω κάτι...

Διαφορετικά μπορεί να είναι από το πρόγραμμα..

Σου βγάζει σφάλμα;
Andreas_DS3 - Πεμ 25 Δεκ 2014, 17:12:50
Θέμα δημοσίευσης:
Η ECU λεει no faults stored.

Προγραμμα να ειναι το αποκλειω.

Για % wastegate θα σε γελασω και θα ρωτησω πως μπορω να το βρω αυτο;;

Σκαστρα θα κανω ενα πειραμα και βλεπουμε.

Παντως ο θορυβος ερχεται απο μπροστα αριστερα θαρρω
saikoe_39 - Πεμ 25 Δεκ 2014, 17:14:39
Θέμα δημοσίευσης:
Δοκίμασε την Εισαγωγή πρώτα...
Lalakis207 - Πεμ 25 Δεκ 2014, 17:42:50
Θέμα δημοσίευσης:
Βγάλε ενα Videο και κάνε ενα πάτημα με 3 απο 2.000 στροφές μέχρι τς 5.500 αν ακούς ςςςςςςςς και αφήνεις γκάζι και ακούγεται και ο ήχος τς σκαστρας τότε δεν έχεις κανένα πρόβλημα πουθενά ..!! Τώρα γιατί χάνεις πίεση δεν το ξέρω αλήθεια τ σκαστρα φοράς ;
Mono AEK - Πεμ 25 Δεκ 2014, 18:38:20
Θέμα δημοσίευσης:
Εισαι σιγουρος οτι πρεπει να σηκωσει παραπανω πιεση?
Μξπως ολα δουλευουν καλα και το προγραμμα ειναι για ως εκει?
Kostaswannabe - Πεμ 25 Δεκ 2014, 19:17:19
Θέμα δημοσίευσης:
Ρε Αντρέα όντως κάνε μια δοκιμή με τη μαμά εισαγωγή γιατί μου φαίνεται λίγο μικρή η χοανη οπότε είναι και πιθανό και να κάνει έτσι η χοανη. Να μην μπορεί έχει αρκετή παροχή αέρα
Andreas_DS3 - Πεμ 25 Δεκ 2014, 19:30:31
Θέμα δημοσίευσης:
Θα κανω ενα βιντεακι για να ακουστει. Για να το εξηγηαω απο πριν το αμαξι στην αρχη μολι επιταχυνεις αρχιζει να ρουφαει αερα αππ την χοανη και ακουγεται ο θορυβος απο ρουφηγμα Razz Razz

Μετα καπου στις 3800-4000, αρχιζει να σφυριζει λιγακι κολλωντας στο 0,9-1,0 ή στιγμιαια στο 1,1 ενω ο προγραμματιστης λεει 1,3 σταθερη και 0,9 κοφτη.

Οταν ξεκιναει να γεμιζει ολα καλα, μετα ακουγεται ενας ηχος σφυριγματος σαν απωλεια αερα.
Andreas_DS3 - Πεμ 25 Δεκ 2014, 20:44:00
Θέμα δημοσίευσης:
Βαγγέλη φοράω την GFB DV+ που χρησιμοποιεί το εργοστασιακό σωληνοειδές και αλλάζει τα σωθικά με άλλα μεταλλικά.

http://www.gofastbits.de/images/product_images/popup_images/3_1.jpg

Θα πάω να την μοντάρω με το ελατήριο που πήρα απο την σκάστρα του S3 και θα δώ αν θα το σταματήσει. Ειδάλλως θα πρέπει να πάμε σε συνεργείο πλέον..[/img]
puglover - Πεμ 25 Δεκ 2014, 20:50:57
Θέμα δημοσίευσης:
ποσα χλμ εχει κανει το αμαξι?Τα πραγματα τα εβαλες ολα μαζι,δηλαδη αγελαδα,χοανη,σκαστρα και προγραμμα την ιδια μερα? Βασικα οτι σου ειπαν τα παιδια,αρχισε να βαζεις τα μαμα πραγματα πανω και κανε δοκιμες.Ο θορυβος νομιζω παντως οτι προερχεται απο την εισαγωγη και ειναι φυσιολογικος.Αν οπως λες ειναι εμπιστος ο προγραμματιστης (καλλιροης μερια αν καταλαβα καλα? ) τοτε να σου περασει το stock προγραμμα παλι και να δει αν εχεις παλι απωλειες.Την πιεση την βλεπεις σε μπαρομετρο?Οταν ησουν μαμα τι πιεσεις εβλεπες? Αν μιλαμε για τον ιδιο παντως απο προσωπικη εμπειρια σου λεω οτι βαζει κονσερβες που δεν λειτουργουν σωστα σε ολα τα αυτοκινητα.
saikoe_39 - Πεμ 25 Δεκ 2014, 21:00:31
Θέμα δημοσίευσης:
Παίδες το σφύριγμα είναι από την χοάνη...και είναι λογικό...
Η χοάνη εχει καλό μέγεθος...εκτος του θέματος με την πίεση ..εχει λάθος θεση ομως...τραβάει ζεστό αέρα φουλ...
Andreas_DS3 - Πεμ 25 Δεκ 2014, 21:50:51
Θέμα δημοσίευσης:
puglover έγραψε:
ποσα χλμ εχει κανει το αμαξι?Τα πραγματα τα εβαλες ολα μαζι,δηλαδη αγελαδα,χοανη,σκαστρα και προγραμμα την ιδια μερα? Βασικα οτι σου ειπαν τα παιδια,αρχισε να βαζεις τα μαμα πραγματα πανω και κανε δοκιμες.Ο θορυβος νομιζω παντως οτι προερχεται απο την εισαγωγη και ειναι φυσιολογικος.Αν οπως λες ειναι εμπιστος ο προγραμματιστης (καλλιροης μερια αν καταλαβα καλα? ) τοτε να σου περασει το stock προγραμμα παλι και να δει αν εχεις παλι απωλειες.Την πιεση την βλεπεις σε μπαρομετρο?Οταν ησουν μαμα τι πιεσεις εβλεπες? Αν μιλαμε για τον ιδιο παντως απο προσωπικη εμπειρια σου λεω οτι βαζει κονσερβες που δεν λειτουργουν σωστα σε ολα τα αυτοκινητα.


Αρχικά να πώ οτι πρόκειται για το DS3 παιδιά και έχει 42000 χλμ. Τα πράγματα σαφώς και μπήκαν με μια σειρά, αρχικά απο σκάστρα GFB, μετά η χοάνη της FORGE και τέλος το πρόγραμμα. Ενδιάμεσα έκανα και δυναμομετρήσεις στο δυναμόμετρο του Φωτεινέλη.
Αρχικά είχα βάλει πρόγραμμα VIEZU απο έναν τύπο στην Κηφισσιά, αλλά έμεινα τελείως ανικανοποίητος απο το επιθετικό του υφάκι και την πλήρη άγνοια του για τον χώρο της αυτοκίνησης, ενώ το πρόγραμμά της εν λόγω εταιρείας πέταγε faults συνεχώς, έβγαλε 97,5 άλογα(!!!) και γενικά μου προκάλεσε σοβαρά προβλήματα. Εν ολίγοις τα μάζεψα και έφυγα(χωρίς απώλειες).

Στην παρούσα φάση αφότου έβαλα το εργοστασιακό πρόγραμμα και έκανα εκ νέου δυναμομέτρηση στα 145 άλογα, η πίεση που σήκωνε το τούρμπο ήταν 0,9 bar. Νομίζω τόσο όσο δηλώνει εργοστασιακά. Όλα πήγαιναν ρολόϊ και αποφάσισα να κάνω την μετατροπή, αφού ήλεγξα το όχημα και ευελπιστούσα να έχω τις σωστές μετρήσεις, αλλά μαζί με τον προγραμματιστή βλέπαμε τιμές της τάξης του 1,0-1,1 και 1,2 σε πολύ δυνατό πάτημα και στιγμιαία.
Η σκάστρα κάνει σκασίματα, το φίλτρο ρουφάει άερα(αν και όντως έιναι σε λάθος θέση απο την forge ένεκα του περίεργου χώρου που έχει το DS εκεί μπροστά οπότε ψάχνω πατέντα για να το απομονώσω σύντομα) και απλώς σφυράει χωρίς ν' ανεβάζει στο 1.3 που είναι η καινούργια πίεση.
saikoe_39 - Παρ 26 Δεκ 2014, 14:47:31
Θέμα δημοσίευσης:
Δλδ είχες στενές επαφές με τον Ερρίκο; Laughing
Άποψη μου ότι διποτε άλλο από ετουνερς και οβερλοαδ για thp το θεωρώ ανούσιο...
puglover - Παρ 26 Δεκ 2014, 16:19:54
Θέμα δημοσίευσης:
Κοιτα, η viezu ειναι αξιοπιστη εταιρια.Επισης ειναι λιγο ακριβη..750€ κανει το προγραμμα της.Αν πληρωσες λιγοτερα παιζει σοβαρα το ενδεχομενο ο τρελοeric να σου πασαρε για viezu ενα αλλο φθηνοτερο προγραμμα που παλιοτερα το εκανε δωρο με τις milltek Confused
saikoe_39 - Παρ 26 Δεκ 2014, 16:35:00
Θέμα δημοσίευσης:
Πουτσες μπλε είναι....
Andreas_DS3 - Παρ 26 Δεκ 2014, 17:02:45
Θέμα δημοσίευσης:
saikoe_39 έγραψε:
Δλδ είχες στενές επαφές με τον Ερρίκο; Laughing
Άποψη μου ότι διποτε άλλο από ετουνερς και οβερλοαδ για thp το θεωρώ ανούσιο...



Στενες δεν θα πεις τιποτα... Στενος κορσες μου ειχε γινει για να μου φαει 600 ευρω... Σκετη φαρσοκωμωδια το ατομο αυτο.

Δεν ξερω γιατι μεχρι στιγμης παιζει θεμα και με το αμαξι, αλλα στην πορεια θα το αξιολογησω. Αν βγαλει οσα πρεπει μετα το σταματημα του σφυριγματος τοτε θα ειμαι ευχαριστημενος. Αν και ηδη με το σφυριγμα εβγαλε 179,9....

Τελος παντων, οψομεθα Very happy Very happy
salex - Κυρ 28 Δεκ 2014, 00:07:06
Θέμα δημοσίευσης:
Ανδρέα μην ανησυχείς άδικα. Όλα τα THP με ελεύθερη εισαγωγή (όχι το εργοστασιακό φιλτροκούτι) κάνουν αυτό το σφύριγμα όταν βάλεις πρόγραμμα.

Μάλιστα αν παρατηρήσεις καλά θα δεις ότι το σφύριγμα ακούγεται πολύ πάνω από 0.9-1.0 bar. Φυσιολογικό είναι, μην ψάχνεις να βρεις κάτι λάθος.
Andreas_DS3 - Κυρ 28 Δεκ 2014, 12:58:21
Θέμα δημοσίευσης:
salex έγραψε:
Ανδρέα μην ανησυχείς άδικα. Όλα τα THP με ελεύθερη εισαγωγή (όχι το εργοστασιακό φιλτροκούτι) κάνουν αυτό το σφύριγμα όταν βάλεις πρόγραμμα.

Μάλιστα αν παρατηρήσεις καλά θα δεις ότι το σφύριγμα ακούγεται πολύ πάνω από 0.9-1.0 bar. Φυσιολογικό είναι, μην ψάχνεις να βρεις κάτι λάθος.


Στελιο σε ευχαριστω για την απαντηση. Ακριβως στις 4000 και στο 1 bar κανει τον ηχο, απλως με προβληματιζει γιατι δεν ανεβαινει στο 1,3.
salex - Κυρ 28 Δεκ 2014, 23:09:21
Θέμα δημοσίευσης:
Ταπεινή μου γνώμη:
1. πήγαινε βγάλε για λίγο την GFB, βάλε ξανά την εργοστασιακή σκάστρα πρώτα
2. κάνε μια δοκιμή έτσι πριν πάρεις τον προγραμματιστή άδικα στον λαιμό σου
3. για βγάλε για λίγο πόλο μπαταρίας και μετά κάνε ξανά δοκιμή να δεις τι πίεση σηκώνει.

Φυσικά δεν έχω καμία δουλειά να σου προτείνω λύσεις αντί για το παλουκάρι που στο έφτιαξε, αλλά κουβέντα να γίνεται.
Αν θέλεις να δεις περισσότερα πράγματα και να λύσεις τις απορίες σου, κατεβάζεις το Lionheart, παίρνεις ένα καλώδιο ELM327-USB και αρχίζεις τις δοκιμές. Εκεί μπορείς να δεις ζητούμενη πίεση και πραγματική πίεση ώστε να καταλάβεις αν υπάρχει διαρροή πίεσης ή όχι.
Andreas_DS3 - Κυρ 28 Δεκ 2014, 23:18:26
Θέμα δημοσίευσης:
salex έγραψε:
Ταπεινή μου γνώμη:
1. πήγαινε βγάλε για λίγο την GFB, βάλε ξανά την εργοστασιακή σκάστρα πρώτα
2. κάνε μια δοκιμή έτσι πριν πάρεις τον προγραμματιστή άδικα στον λαιμό σου
3. για βγάλε για λίγο πόλο μπαταρίας και μετά κάνε ξανά δοκιμή να δεις τι πίεση σηκώνει.

Φυσικά δεν έχω καμία δουλειά να σου προτείνω λύσεις αντί για το παλουκάρι που στο έφτιαξε, αλλά κουβέντα να γίνεται.
Αν θέλεις να δεις περισσότερα πράγματα και να λύσεις τις απορίες σου, κατεβάζεις το Lionheart, παίρνεις ένα καλώδιο ELM327-USB και αρχίζεις τις δοκιμές. Εκεί μπορείς να δεις ζητούμενη πίεση και πραγματική πίεση ώστε να καταλάβεις αν υπάρχει διαρροή πίεσης ή όχι.


Σε υπερευχαριστω για τις πληροφοριες και θα τα δοκιμασω να δω!!
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr