action_peugeot έγραψε: |
Μετα το χαμηλωμα θελουν ρυθμιση τα πισω φρενα απο των κατανεμιτη βαρους. Λιγο προσοχη θελει στη ρυθμιση |
TONY PAP έγραψε: |
Φιλιππε wake up !
Γράφω ότι δεν μάλλον δεν υπάρχει κατανεμητής ... |
TONY PAP έγραψε: |
Φίλιππε και να αναστηθεί και η ομάδα μας και να κάνει το Νταμπλ.
(αν και δεν είμαι αισιόδοξος...) Επίσης εσυ σε ποιά πεζω το πας το αμάξι σου? |
Παράθεση: |
Ο κατανεμητης αυξανει η μειωνει την πιεση στο κυκλωμα του πισω αξονα αναλογα με το καθετο φορτιο που δεχεται ο αξονας αυτος!
Οταν χαμηλωσουμε το καρο στον πισω αξονα, χρειαζεται εκ νεου ρυθμιση της βαλβιδας του κατανεμητη εκτος αν γουσταρουμε να παταμε φρενο κ να μπαινουμε στη στροφη με το πισω μερος κοιτωντασ αναποδα! |
Παράθεση: |
Όταν λοιπόν χαμηλώνει ο πίσω άξονας, σαφώς και χρειάζεται να γίνει ρύθμιση του κατανεμητή μιάς και "διαβάζει" βάρος το οποίο ουσιαστικά δεν υφίσταται με αποτέλεσμα μεγαλύτερη δύναμη πέδησης πίσω και κατά συνέπεια γύρισμα της ουράς στο δυνατό φρενάρισμα.
Εννοείται ότι κατανεμητή έχουν ΜΟΝΟ τα μοντέλα με δισκόφρενα στους πίσω τροχούς και όχι με ταμπούρα. Άρα, όσοι αναφέρατε ότι δεν διαθέτει κατανεμητή το αυτοκίνητό σας ή προφανώς έχετε πίσω ταμπούρα ή έχετε ηλεκτρονικό κατανεμητή ο οποίος λειτουργεί μέσω της κεντρικής μονάδας ελέγχου του ABS και ο οποίος δεν επιδέχεται τέτοιου είδους ρυθμίσεις. |
TONY PAP έγραψε: |
Εδώ αρχίζουν τα δύσκολα. Εχω πίσω δισκόφρενα, δεν εχω ABS και το φρενάρισμα μου είναι χειρότερο πίσω....Οταν ευκαιρίσω θα παω σε επίσημη peugeot. |
netblaster έγραψε: |
Τι να πω ρε παιδια...αυτο δεν το ηξερα!!! Αν και δεν εχω κανενα προβλημα στο φρεναρισμα απο τοτε που το χαμηλωσα, ουτε και τωρα που εχω βαλει ραλλοφρενα μπροστα, με βαλατε σε σκεψεις... ![]() |
George20vt έγραψε: |
Γειά σας και από εμένα,
Ο κατανεμητής πίεσης των φρένων βρίσκεται πάνω στον πίσω άξονα του αυτοκινήτου (και συγκεκριμένα κοντά στον πίσω-αριστερό τροχό) και όπως πολύ σωστά ειπώθηκε ανιχνεύει το φορτίο που δέχεται ό άξονας με σκοπό να δώσει περισσότερη πίεση πίσω ανάλογα με το βάρος. Όταν λοιπόν χαμηλώνει ο πίσω άξονας, σαφώς και χρειάζεται να γίνει ρύθμιση του κατανεμητή μιάς και "διαβάζει" βάρος το οποίο ουσιαστικά δεν υφίσταται με αποτέλεσμα μεγαλύτερη δύναμη πέδησης πίσω και κατά συνέπεια γύρισμα της ουράς στο δυνατό φρενάρισμα. Εννοείται ότι κατανεμητή έχουν ΜΟΝΟ τα μοντέλα με δισκόφρενα στους πίσω τροχούς και όχι με ταμπούρα. Άρα, όσοι αναφέρατε ότι δεν διαθέτει κατανεμητή το αυτοκίνητό σας ή προφανώς έχετε πίσω ταμπούρα ή έχετε ηλεκτρονικό κατανεμητή ο οποίος λειτουργεί μέσω της κεντρικής μονάδας ελέγχου του ABS και ο οποίος δεν επιδέχεται τέτοιου είδους ρυθμίσεις. |
TONY PAP έγραψε: |
Λοιπόν το πέσιμο των εμπρός sachs performance+Η&R έχει προκαλέσει το φαινόμενο να φρενάρει λιγότερο ο πίσω άξονας. ![]() Υστερα από 37000 χλμ πρέπει να αποφασίσω αν χρειάζονται αλλαγή. Αλήθεια οι πίσω δισκόπλακες πόσα χλμ βγάζουν πάνω κάτω (χωρις κατάβαση Πάρνηθας ή Πορταριάς) ? |
TONY PAP έγραψε: | ||
Ναι τον είδα ο κατανεμητής είναι πίσω δεξιά. Εχοντας ένα κλικ κούρδισμα πίσω και h&R μπροστά και χωρίς πίσω επιβάτες υπάρχει μεγάλη διαφορά εμπρός πίσω άξονα οπότε όλο το έργο του φρεναρίσματος πέφτει στο εμπρός μέρος... πρέπει λοιπόν ο κατανεμητής να πειραχτεί. Αργύρη και λοιποί είναι εύκολο γρήγορο και φτηνό το ρύθμισμα του κατανεμητή φρένων ή αρχίζουμε τις δοκιμές κλπ κλπ ![]() |
action_peugeot έγραψε: | ||||
|
Touristas έγραψε: | ||||||
Αλλά για κάποιων που θα το κάνει πρώτη φορά τι λες ? ![]() |