PSClub - Hellas

Φρένα - 206 - Ρύθμιση κατανεμητή φρένων

Γιωργος77 - Δευ 09 Φεβ 2004, 16:43:39
Θέμα δημοσίευσης: 206 - Ρύθμιση κατανεμητή φρένων
Φίλος με vw golf, αφου χαμηλωσε το αυτοκινητο του με κιτ της bilstein (αμορτισερ-ελατηρια), αντιμετωπισε το ακολουθο προβλημα: οταν φρεναρε το αυτοκινητο σε στροφή, ειχε εντονες τάσις υπερστροφής, εξαιτίας μπλοκαρίσματος των πίσω τροχών!Μαλιστα έκανε και ένα άσχημο τετ α κε χωρίς ευτυχώς συνέπειες!

Ψάχνοντας ανακάλυψε μετα από πολλά βάσανα (γιατί είναι καλα κρυμμένο μυστικό για να πουλιούνται κιτ αναρτήσεων χαμηλώματος) οτι το χαμήλωμα του αυτοκινήτου επηρρέαζε τη βαλβίδα κατανομής πίεσης στούς πίσω τροχούς και το αυτοκίνητο φρενάριζε ενώ ήταν άδειο, σαν να είχε πολυ μεγάλο φορτίο πίσω. Η επαναρύθμιση αυτής της βαλβίδας είναι δύσκολη υπόθεση και μετά την επαναρύθμιση με μετρησεις σε φρενόμετρο και πολλές δοκιμές στο δρόμο δεν είναι σίγουρος οτι το αυτοκίνητο επανήλθε στην σωστή ρύθμιση.

Ιδιο εξάρτημα υπάρχει στα περισσότερα αυτοκίνητα. Ειδικά για τα peugeot 206, όποιος έχει κάποιο manual όπως π.χ. HAYNES ας διαβάσει διοτι έχει μια ανεξάρτητη βαλβίδα για κάθε πίσω τροχο.

ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΣΧΟΛΙΑ...
action_peugeot - Δευ 09 Φεβ 2004, 23:35:18
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΧΑΛΑΝΕ ΤΑ ΦΡΕΝΑ ΟΤΑΝ ΧΑΜΗΛΩΝΕΙ ΤΟ ΑΜΑΞΩΜΑ;
Μετα το χαμηλωμα θελουν ρυθμιση τα πισω φρενα απο των κατανεμιτη βαρους. Λιγο προσοχη θελει στη ρυθμιση
glf - Τρι 10 Φεβ 2004, 10:39:12
Θέμα δημοσίευσης:
σε πολλούς αυτό είναι κοινή γνώση. να γιατί πρέπει να γίνει η knowledge base...
TONY PAP - Πεμ 08 Απρ 2004, 08:51:41
Θέμα δημοσίευσης:
Τσεκάραμε δισκόπλακες, τακάκια και υγρά φρένων και είμαστε ΟΚ.
Ομως το φρενάρισμα εδω και λίγο καιρό είναι χάλια...
Νομίζω ότι δεν υπάρχει ΚΑΤΑΝΕΜΗΤΗΣ φρενων οπότε τι ρυθμίζουμε καθώς το αμάξι φοράει H&R -3cm. ???
PHSYBORG - Πεμ 08 Απρ 2004, 09:02:59
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΧΑΛΑΝΕ ΤΑ ΦΡΕΝΑ ΟΤΑΝ ΧΑΜΗΛΩΝΕΙ ΤΟ ΑΜΑΞΩΜΑ;
action_peugeot έγραψε:
Μετα το χαμηλωμα θελουν ρυθμιση τα πισω φρενα απο των κατανεμιτη βαρους. Λιγο προσοχη θελει στη ρυθμιση

TONY PAP - Πεμ 08 Απρ 2004, 09:15:13
Θέμα δημοσίευσης:
Φιλιππε wake up !

Γράφω ότι δεν μάλλον δεν υπάρχει κατανεμητής ...
PHSYBORG - Πεμ 08 Απρ 2004, 09:23:16
Θέμα δημοσίευσης:
TONY PAP έγραψε:
Φιλιππε wake up !

Γράφω ότι δεν μάλλον δεν υπάρχει κατανεμητής ...


U wake up Antonis..
KATANEΜΗΤΗΣ ΦΡΕΝΩΝ λες εσυ !
ΚΑΤΑΝΕΜΗΤΗΣ ΒΑΡΟΥΣ ?????????????????
Δεν γινεται να μην υπαρχει !
TONY PAP - Πεμ 08 Απρ 2004, 09:34:46
Θέμα δημοσίευσης:
Εμένα είναι 1600 Φίλιππε και μάλλον(?) γίνεται μια ρύθμιση με την τρόμπα των φρένων εφόσον δεν υπάρχει κατανεμητής ...
Καλό Πάσχα !!!
PHSYBORG - Πεμ 08 Απρ 2004, 09:36:39
Θέμα δημοσίευσης:
ΤΙ καλο πασχα κ @@@@@@@@@@ ?
Εγω προσπαθω να βοηθησω κ εσυ μου λες WAKE UP!
Tες πα!
Καλη ανασταση !
PHSYBORG - Πεμ 08 Απρ 2004, 09:42:56
Θέμα δημοσίευσης:
Υπαρχει κατανεμητης πιεσης μεταξυ εμπρος κ πισω αξονα!
Ο κατανεμητης αυξανει η μειωνει την πιεση στο κυκλωμα του πισω αξονα αναλογα με το καθετο φορτιο που δεχεται ο αξονας αυτος!
Οταν χαμηλωσουμε το καρο στον πισω αξονα, χρειαζεται εκ νεου ρυθμιση της βαλβιδας του κατανεμητη εκτος αν γουσταρουμε να παταμε φρενο κ να μπαινουμε στη στροφη με το πισω μερος κοιτωντασ αναποδα!
Υπαρχειι δυνατοτητα ΠΡΟΣΘΗΚΗΣ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟΥ ΚΑΤΑΝΕΜΗΤΗ ( καταργωντα τον εργοστασιακο ) ο οποιος ελεγχεται χειροκινητα απο τον οδηγο!
TONY PAP - Πεμ 08 Απρ 2004, 09:52:04
Θέμα δημοσίευσης:
Φίλιππε και να αναστηθεί και η ομάδα μας και να κάνει το Νταμπλ.
(αν και δεν είμαι αισιόδοξος...)
Επίσης εσυ σε ποιά πεζω το πας το αμάξι σου?
PHSYBORG - Πεμ 08 Απρ 2004, 09:53:30
Θέμα δημοσίευσης:
TONY PAP έγραψε:
Φίλιππε και να αναστηθεί και η ομάδα μας και να κάνει το Νταμπλ.
(αν και δεν είμαι αισιόδοξος...)
Επίσης εσυ σε ποιά πεζω το πας το αμάξι σου?


ΟSCAR , why ?
TONY PAP - Πεμ 08 Απρ 2004, 10:14:41
Θέμα δημοσίευσης:
Παράθεση:
Ο κατανεμητης αυξανει η μειωνει την πιεση στο κυκλωμα του πισω αξονα αναλογα με το καθετο φορτιο που δεχεται ο αξονας αυτος!
Οταν χαμηλωσουμε το καρο στον πισω αξονα, χρειαζεται εκ νεου ρυθμιση της βαλβιδας του κατανεμητη εκτος αν γουσταρουμε να παταμε φρενο κ να μπαινουμε στη στροφη με το πισω μερος κοιτωντασ αναποδα!


Συμφωνώ αλλά νομίζω ότι στο δικό μου ίσως να γίνεται με άλλο τρόπο...
Θα τα πούμε μετά το Πάσχα.
Καλή ανάσταση και καλά γκάζια Wink
netblaster - Τρι 13 Απρ 2004, 11:54:39
Θέμα δημοσίευσης:
Τι να πω ρε παιδια...αυτο δεν το ηξερα!!! Αν και δεν εχω κανενα προβλημα στο φρεναρισμα απο τοτε που το χαμηλωσα, ουτε και τωρα που εχω βαλει ραλλοφρενα μπροστα, με βαλατε σε σκεψεις... Confused
netblaster - Τρι 13 Απρ 2004, 11:55:18
Θέμα δημοσίευσης:
Τι να πω ρε παιδια...αυτο δεν το ηξερα!!! Αν και δεν εχω κανενα προβλημα στο φρεναρισμα απο τοτε που το χαμηλωσα, ουτε και τωρα που εχω βαλει ραλλοφρενα μπροστα, με βαλατε σε σκεψεις... Confused Πρεπει να το παω για να το κοιταξει καποιος μηχανικος οπωσδηποτε???
George20vt - Τρι 13 Απρ 2004, 12:04:40
Θέμα δημοσίευσης:
Γειά σας και από εμένα,

Ο κατανεμητής πίεσης των φρένων βρίσκεται πάνω στον πίσω άξονα του αυτοκινήτου (και συγκεκριμένα κοντά στον πίσω-αριστερό τροχό) και όπως πολύ σωστά ειπώθηκε ανιχνεύει το φορτίο που δέχεται ό άξονας με σκοπό να δώσει περισσότερη πίεση πίσω ανάλογα με το βάρος.

Όταν λοιπόν χαμηλώνει ο πίσω άξονας, σαφώς και χρειάζεται να γίνει ρύθμιση του κατανεμητή μιάς και "διαβάζει" βάρος το οποίο ουσιαστικά δεν υφίσταται με αποτέλεσμα μεγαλύτερη δύναμη πέδησης πίσω και κατά συνέπεια γύρισμα της ουράς στο δυνατό φρενάρισμα.

Εννοείται ότι κατανεμητή έχουν ΜΟΝΟ τα μοντέλα με δισκόφρενα στους πίσω τροχούς και όχι με ταμπούρα. Άρα, όσοι αναφέρατε ότι δεν διαθέτει κατανεμητή το αυτοκίνητό σας ή προφανώς έχετε πίσω ταμπούρα ή έχετε ηλεκτρονικό κατανεμητή ο οποίος λειτουργεί μέσω της κεντρικής μονάδας ελέγχου του ABS και ο οποίος δεν επιδέχεται τέτοιου είδους ρυθμίσεις.
TONY PAP - Τετ 14 Απρ 2004, 08:03:45
Θέμα δημοσίευσης:
Παράθεση:
Όταν λοιπόν χαμηλώνει ο πίσω άξονας, σαφώς και χρειάζεται να γίνει ρύθμιση του κατανεμητή μιάς και "διαβάζει" βάρος το οποίο ουσιαστικά δεν υφίσταται με αποτέλεσμα μεγαλύτερη δύναμη πέδησης πίσω και κατά συνέπεια γύρισμα της ουράς στο δυνατό φρενάρισμα.

Εννοείται ότι κατανεμητή έχουν ΜΟΝΟ τα μοντέλα με δισκόφρενα στους πίσω τροχούς και όχι με ταμπούρα. Άρα, όσοι αναφέρατε ότι δεν διαθέτει κατανεμητή το αυτοκίνητό σας ή προφανώς έχετε πίσω ταμπούρα ή έχετε ηλεκτρονικό κατανεμητή ο οποίος λειτουργεί μέσω της κεντρικής μονάδας ελέγχου του ABS και ο οποίος δεν επιδέχεται τέτοιου είδους ρυθμίσεις.


Εδώ αρχίζουν τα δύσκολα. Εχω πίσω δισκόφρενα, δεν εχω ABS και το φρενάρισμα μου είναι χειρότερο πίσω....Οταν ευκαιρίσω θα παω σε επίσημη peugeot.
George20vt - Τετ 14 Απρ 2004, 08:14:29
Θέμα δημοσίευσης:
TONY PAP έγραψε:
Εδώ αρχίζουν τα δύσκολα. Εχω πίσω δισκόφρενα, δεν εχω ABS και το φρενάρισμα μου είναι χειρότερο πίσω....Οταν ευκαιρίσω θα παω σε επίσημη peugeot.



Πώς γίνεται να έχεις πίσω δίσκους χωρίς κατανεμητή; Shocked
Τους τοποθέτησες εσύ αργότερα μήπως;

Εγώ θα σου συνιστούσα να πας σε έναν καλό φρενά και όχι στην Peugeot, εκτός εάν παίζει θέμα εργοστασιακής εγγύησης.
Steve - Τετ 14 Απρ 2004, 14:17:55
Θέμα δημοσίευσης:
Θα συζητήσω το θέμα αυτό με ένα φίλο μου που έχει Saxo VTS 1.600cc 1ου σταδίου με αμορτισέρ αλλαγμένα ΚΟΝΙ, διότι έχουμε παρατηρήσει ότι μετά το χαμήλωμα του πετάει περισσότερο κ%$ο το αμάξι... Confused
PHSYBORG - Τετ 06 Οκτ 2004, 08:55:08
Θέμα δημοσίευσης:
netblaster έγραψε:
Τι να πω ρε παιδια...αυτο δεν το ηξερα!!! Αν και δεν εχω κανενα προβλημα στο φρεναρισμα απο τοτε που το χαμηλωσα, ουτε και τωρα που εχω βαλει ραλλοφρενα μπροστα, με βαλατε σε σκεψεις... Confused Πρεπει να το παω για να το κοιταξει καποιος μηχανικος οπωσδηποτε???


Eχεις ταμπουρα πισω αρα δεν παιζει κατανεμητης !
TONY PAP - Τετ 06 Οκτ 2004, 09:38:38
Θέμα δημοσίευσης:
Λοιπόν το πέσιμο των εμπρός sachs performance+Η&R έχει προκαλέσει το φαινόμενο να φρενάρει λιγότερο ο πίσω άξονας. Confused
Υστερα από 37000 χλμ πρέπει να αποφασίσω αν χρειάζονται αλλαγή.
Αλήθεια οι πίσω δισκόπλακες πόσα χλμ βγάζουν πάνω κάτω (χωρις κατάβαση Πάρνηθας ή Πορταριάς) ?
ultra-one - Σαβ 13 Νοέ 2004, 21:52:06
Θέμα δημοσίευσης:
Βρε παιδιά αν έχετε ABS τότε δεν υπάρχει λόγος να ασχολείστε πολύ πιστεύω.
Απο τη δικιά μου εμπειρία με το 309 χώρις ABS, το αυτοκίνητο φρενάρει απίστευτα καλύτερα στην ευθεία αν φρενάρουν περισσότερο οι πίσω τροχόι, διότι με αυτή (την καταπληκτική) ανάρτηση πίσω το αυτοκίνητο κάθεται όλο κάτω στο φρενάρισμα και οι αποστάσεις ακινητοποίησης μειόνονται δραστικά (στο μισό ίσως!) . Στις στροφές ήθελε κάποια προσοχή.
action_peugeot - Παρ 19 Νοέ 2004, 01:15:42
Θέμα δημοσίευσης:
George20vt έγραψε:
Γειά σας και από εμένα,

Ο κατανεμητής πίεσης των φρένων βρίσκεται πάνω στον πίσω άξονα του αυτοκινήτου (και συγκεκριμένα κοντά στον πίσω-αριστερό τροχό) και όπως πολύ σωστά ειπώθηκε ανιχνεύει το φορτίο που δέχεται ό άξονας με σκοπό να δώσει περισσότερη πίεση πίσω ανάλογα με το βάρος.

Όταν λοιπόν χαμηλώνει ο πίσω άξονας, σαφώς και χρειάζεται να γίνει ρύθμιση του κατανεμητή μιάς και "διαβάζει" βάρος το οποίο ουσιαστικά δεν υφίσταται με αποτέλεσμα μεγαλύτερη δύναμη πέδησης πίσω και κατά συνέπεια γύρισμα της ουράς στο δυνατό φρενάρισμα.

Εννοείται ότι κατανεμητή έχουν ΜΟΝΟ τα μοντέλα με δισκόφρενα στους πίσω τροχούς και όχι με ταμπούρα. Άρα, όσοι αναφέρατε ότι δεν διαθέτει κατανεμητή το αυτοκίνητό σας ή προφανώς έχετε πίσω ταμπούρα ή έχετε ηλεκτρονικό κατανεμητή ο οποίος λειτουργεί μέσω της κεντρικής μονάδας ελέγχου του ABS και ο οποίος δεν επιδέχεται τέτοιου είδους ρυθμίσεις.
πισω αριστερα για τα 106 και πισω δεξια για 206-306
TONY PAP - Παρ 19 Νοέ 2004, 09:15:49
Θέμα δημοσίευσης:
TONY PAP έγραψε:
Λοιπόν το πέσιμο των εμπρός sachs performance+Η&R έχει προκαλέσει το φαινόμενο να φρενάρει λιγότερο ο πίσω άξονας. Confused
Υστερα από 37000 χλμ πρέπει να αποφασίσω αν χρειάζονται αλλαγή.
Αλήθεια οι πίσω δισκόπλακες πόσα χλμ βγάζουν πάνω κάτω (χωρις κατάβαση Πάρνηθας ή Πορταριάς) ?


Ναι τον είδα ο κατανεμητής είναι πίσω δεξιά.
Εχοντας ένα κλικ κούρδισμα πίσω και h&R μπροστά και χωρίς πίσω επιβάτες υπάρχει μεγάλη διαφορά εμπρός πίσω άξονα οπότε όλο το έργο του φρεναρίσματος πέφτει στο εμπρός μέρος... πρέπει λοιπόν ο κατανεμητής να πειραχτεί.
Αργύρη και λοιποί είναι εύκολο γρήγορο και φτηνό το ρύθμισμα του κατανεμητή φρένων ή αρχίζουμε τις δοκιμές κλπ κλπ Question
Touristas - Παρ 19 Νοέ 2004, 21:25:56
Θέμα δημοσίευσης:
Είναι πολύ εύκολο !!
Αλλά τις δοκιμουλες του τις θέλει
Wink
action_peugeot - Τρι 23 Νοέ 2004, 23:29:13
Θέμα δημοσίευσης:
TONY PAP έγραψε:
TONY PAP έγραψε:
Λοιπόν το πέσιμο των εμπρός sachs performance+Η&R έχει προκαλέσει το φαινόμενο να φρενάρει λιγότερο ο πίσω άξονας. Confused
Υστερα από 37000 χλμ πρέπει να αποφασίσω αν χρειάζονται αλλαγή.
Αλήθεια οι πίσω δισκόπλακες πόσα χλμ βγάζουν πάνω κάτω (χωρις κατάβαση Πάρνηθας ή Πορταριάς) ?


Ναι τον είδα ο κατανεμητής είναι πίσω δεξιά.
Εχοντας ένα κλικ κούρδισμα πίσω και h&R μπροστά και χωρίς πίσω επιβάτες υπάρχει μεγάλη διαφορά εμπρός πίσω άξονα οπότε όλο το έργο του φρεναρίσματος πέφτει στο εμπρός μέρος... πρέπει λοιπόν ο κατανεμητής να πειραχτεί.
Αργύρη και λοιποί είναι εύκολο γρήγορο και φτηνό το ρύθμισμα του κατανεμητή φρένων ή αρχίζουμε τις δοκιμές κλπ κλπ Question
Δεν θελει δοκιμες μονο ρυθμιση
Touristas - Τετ 24 Νοέ 2004, 17:55:42
Θέμα δημοσίευσης:
action_peugeot έγραψε:
TONY PAP έγραψε:
TONY PAP έγραψε:
Λοιπόν το πέσιμο των εμπρός sachs performance+Η&R έχει προκαλέσει το φαινόμενο να φρενάρει λιγότερο ο πίσω άξονας. Confused
Υστερα από 37000 χλμ πρέπει να αποφασίσω αν χρειάζονται αλλαγή.
Αλήθεια οι πίσω δισκόπλακες πόσα χλμ βγάζουν πάνω κάτω (χωρις κατάβαση Πάρνηθας ή Πορταριάς) ?


Ναι τον είδα ο κατανεμητής είναι πίσω δεξιά.
Εχοντας ένα κλικ κούρδισμα πίσω και h&R μπροστά και χωρίς πίσω επιβάτες υπάρχει μεγάλη διαφορά εμπρός πίσω άξονα οπότε όλο το έργο του φρεναρίσματος πέφτει στο εμπρός μέρος... πρέπει λοιπόν ο κατανεμητής να πειραχτεί.
Αργύρη και λοιποί είναι εύκολο γρήγορο και φτηνό το ρύθμισμα του κατανεμητή φρένων ή αρχίζουμε τις δοκιμές κλπ κλπ Question
Δεν θελει δοκιμες μονο ρυθμιση
Αν το έχεις κάνει πολλές φορές και ξέρεις πόσο χρειάζεται δεν θέλει δόκιμη !
Αλλά για κάποιων που θα το κάνει πρώτη φορά τι λες ?
Exclamation
action_peugeot - Τετ 24 Νοέ 2004, 23:32:49
Θέμα δημοσίευσης:
Touristas έγραψε:
action_peugeot έγραψε:
TONY PAP έγραψε:
TONY PAP έγραψε:
Λοιπόν το πέσιμο των εμπρός sachs performance+Η&R έχει προκαλέσει το φαινόμενο να φρενάρει λιγότερο ο πίσω άξονας. Confused
Υστερα από 37000 χλμ πρέπει να αποφασίσω αν χρειάζονται αλλαγή.
Αλήθεια οι πίσω δισκόπλακες πόσα χλμ βγάζουν πάνω κάτω (χωρις κατάβαση Πάρνηθας ή Πορταριάς) ?


Ναι τον είδα ο κατανεμητής είναι πίσω δεξιά.
Εχοντας ένα κλικ κούρδισμα πίσω και h&R μπροστά και χωρίς πίσω επιβάτες υπάρχει μεγάλη διαφορά εμπρός πίσω άξονα οπότε όλο το έργο του φρεναρίσματος πέφτει στο εμπρός μέρος... πρέπει λοιπόν ο κατανεμητής να πειραχτεί.
Αργύρη και λοιποί είναι εύκολο γρήγορο και φτηνό το ρύθμισμα του κατανεμητή φρένων ή αρχίζουμε τις δοκιμές κλπ κλπ Question
Δεν θελει δοκιμες μονο ρυθμιση
Αν το έχεις κάνει πολλές φορές και ξέρεις πόσο χρειάζεται δεν θέλει δόκιμη !
Αλλά για κάποιων που θα το κάνει πρώτη φορά τι λες ?
Exclamation
OK ΘΕΛΕΙ
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr