volvos έγραψε: |
απο θεμα ρυπων λειτουργιας μοτερ-θερμοκρασιας που διαβαζουν λ κλπ κλπ
φανταζομαι ειναι ολα οκ? απο τη μια αψογη δουλεια και με μηδεν κοστος αλλα απο την αλλη οταν βλεπω τη τραγωδια που εχει μετα τη τουρμπινα ενα ντιζελ με πιανει η ψυχη μου. αραγε με καταλυτη απο κατω και σωστο dp θα δουλευε σωστα (για καλυτερα δε το συζηταω) ξερω ξερω ακριβη λυση |
volvos έγραψε: |
απο θεμα ρυπων λειτουργιας μοτερ-θερμοκρασιας που διαβαζουν λ κλπ κλπ
φανταζομαι ειναι ολα οκ? απο τη μια αψογη δουλεια και με μηδεν κοστος αλλα απο την αλλη οταν βλεπω τη τραγωδια που εχει μετα τη τουρμπινα ενα ντιζελ με πιανει η ψυχη μου. αραγε με καταλυτη απο κατω και σωστο dp θα δουλευε σωστα (για καλυτερα δε το συζηταω) ξερω ξερω ακριβη λυση |
RoadRunner122 έγραψε: |
Ανδρέα, με EGR τι ακριβώς έκανες; |
volvos έγραψε: |
To θεμα εχει δυο παραμετρους
α. Παρενέργειες στο μοτερ-λειτουργια β. Πραγματικά τι ρυπαινει. και σε ενα 206 βγαζεις Προκαταλυτες αλλα περναει κτεο κ δε βρωμαει πισω... |
Mono AEK έγραψε: |
Κι ομως φιλε μου θεωρητικα μονο τα euro 5 επιτρεπονται στις μεγαλουπολεις
Ασχετο που δεν υπαρχει ελεγχος |
Andreasf1 έγραψε: |
. Αιθάλη και μαύρο καπνό δεν πρόκειται να βγάλει το αυτοκίνητο όσο πιστεύεις ότι θα βγάλω. Δεν είμαστε στην δεκαετία του '70 που τα ταξί και άλλα πετρελαιοκίνητα είχαν έναν μόνιμο μαύρο καπνό απο πίσω τους. Η τεχνολογία των καινούργιων κινητήρων(και χωρίς dpf) δεν εμφανίζουν τέτοια φαινόμενα. Η καύση δεν γίνεται όπως τότε.. "Ρίχτε μέσα πετρέλαιο...". |
salex έγραψε: |
Πρωτού αρχίσετε να πλακώνεστε, να βοηθήσω λίγο τη συζήτηση περί μόλυνσης.
Ο λόγος για τον οποίο τα diesel έχουν φίλτρο μικροσωματιδίων και παγίδες αιθάλης είναι για να μην συνεισφέρουν στο νέφος αιθάλης που υπάρχει στις περισσότερες μεγαλουπόλεις του κόσμου. Κυρίως στις ευρωπαικές. Στην Αθήνα δεν έχουμε νέφος αιθάλης γιατί δεν έχουμε μεγάλη κατανάλωση πετρελαίου συνολικά. Έχουμε φωτοχημικό νέφος όμως από τους κινητήρες των αυτοκινήτων, βενζίνης, από τα μονοξείδια του αζώτου. Επομένως δεν υπήρχε ποτέ πρακτικό πρόβλημα με το να κυκλοφορήσουν diesel στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη. Το πραγματικό πρόβλημα ήταν πως θα εναρμονιστεί η τιμή του πετρελαίου κίνησης με το θέρμανσης για το 80% του πληθυσμού της Ελλάδας, ώστε να μην φοροδιαφεύγουν οι οδηγοί καίγοντας πετρέλαιο θέρμανσης (όπως έκαναν κάποιοι ταξιτζήδες κάποτε). Όπως και έγινε. Τα συμπεράσματα δικά σας. (επί τη ευκαιρία, μη νομίζετε ότι είναι λιγότερο καρκινογόνο για τον άνθρωπο το να γεμίζουμε την ατμόσφαιρα με μικροσωματίδια από χαλασμένους καταλύτες, αλλά για αυτό κανένας δεν μιλάει) |
kane έγραψε: |
Eγώ έχω μόνον να προσθέσω πως σαν το decat με φουλ πλούσιο μείγμα δεν έχει... |
salex έγραψε: |
Το NOx όμως είναι αρκετά μεγάλο πρόβλημα για τους diesel, ειδικά τους CR. Το ίδιο πρόβλημα έχουν κι οι άμεσου ψεκασμού βενζίνης, ειδικά με τις υψηλές δυναμικές συμπιέσεις. Στους diesel αυτό αντιμετωπίζεται με το EGR, χαμηλώνοντας τη θερμοκρασία του θαλάμου. |
Andreasf1 έγραψε: |
Αρχικά να πω πως αυτό έγινε για αποφυγή των σπαστικών αναγεννήσεων που έκανε το αυτοκίνητο κάθε 500χλμ περίπου. Τα θετικά της όλης υπόθεσης είναι:
- δεν ασχολείσαι ποτέ ξανά με επισκευές όπως είναι η συμπλήρωση πρόσθετου υγρού που χρησιμοποιείται κατά την αναγέννηση, τον καθαρισμό του φίλτρου dpf. |
Steve έγραψε: | ||
|
Andreasf1 έγραψε: |
Αναγγενηση σου έχει κανει και όχι μία δυο φορές, απλα δεν το εχεις καταλάβει. |
Steve έγραψε: |
Αναγέννηση... Καρδίτσας μου ακούγεται αυτό ![]() Το αμάξι έχει κινηθεί 3.000 χλμ εντός πόλης περίπου και τα άλα 49.000 είναι σε επαρχιακούς και συνήθως τέζα! ![]() Μάλλον κάτι κάνω καλύτερα από εσάς ![]() |
RoadRunner122 έγραψε: | ||
+1 Προσωπικα μου χει τυχει να το καταλαβω 2 φορες επειδη εσβησα και πηραν τα βεντιλατερ στο φουλ για κανα 10λεπτο. Καμια αλλη φορα δεν καταλαβα κατι, ουτε σε καταναλωση, ουτε σε συμπεριφορα μοτερ. Οταν κανει αναγεννηση, ενεργοποιει θερμανση πισω τζαμιου κ καθρεπτων ωστε να δημιουργησει επιπλεον φορτιο. Οποτε εαν εχεις υποψια οτι κανει αναγεννηση, αρκει να αγγιξεις τον εξωτερικο καθρεπτη να δεις αν καιει. Αυτο που αναρωτιεμαι ειναι γιατι θεωρειτε τοσο κακη την ολη διαδικασια. Μη μου πειτε λογω του κοστους αναπληρωσης υγρου eolys που γινεται μετα τα 100.000, θα βαλω τα γελια! |
RoadRunner122 έγραψε: | ||
+1 Προσωπικα μου χει τυχει να το καταλαβω 2 φορες επειδη εσβησα και πηραν τα βεντιλατερ στο φουλ για κανα 10λεπτο. Καμια αλλη φορα δεν καταλαβα κατι, ουτε σε καταναλωση, ουτε σε συμπεριφορα μοτερ. Οταν κανει αναγεννηση, ενεργοποιει θερμανση πισω τζαμιου κ καθρεπτων ωστε να δημιουργησει επιπλεον φορτιο. Οποτε εαν εχεις υποψια οτι κανει αναγεννηση, αρκει να αγγιξεις τον εξωτερικο καθρεπτη να δεις αν καιει. Αυτο που αναρωτιεμαι ειναι γιατι θεωρειτε τοσο κακη την ολη διαδικασια. Μη μου πειτε λογω του κοστους αναπληρωσης υγρου eolys που γινεται μετα τα 100.000, θα βαλω τα γελια! |
ixat47 έγραψε: |
Παντος με οσουν το εκανα κουβεντα ολοι ηταν κατα αυτου του φιλτρου λες και ειναι κατι πολυ κακο , τι να πω , θα δειξει . ![]() |
RoadRunner122 έγραψε: |
Αυτο που αναρωτιεμαι ειναι γιατι θεωρειτε τοσο κακη την ολη διαδικασια. Μη μου πειτε λογω του κοστους αναπληρωσης υγρου eolys που γινεται μετα τα 100.000, θα βαλω τα γελια! |
RoadRunner122 έγραψε: |
Αυτο που αναρωτιεμαι ειναι γιατι θεωρειτε τοσο κακη την ολη διαδικασια. Μη μου πειτε λογω του κοστους αναπληρωσης υγρου eolys που γινεται μετα τα 100.000, θα βαλω τα γελια! |
salex έγραψε: | ||
Γιάαααααννη δεν είναι όλα Euro 5, με υγρό! Τα Euro 4 έχουν σκέτα dpf χωρίς ψεκασμό ουρίας. Το αποτέλεσμα είναι να μπουκώνει το σύμπαν αν πέσεις σε κακή ποιότητα πετρελαίου. Με αναγέννηση ή χωρίς, το αποτέλεσμα είναι το ίδιο γιατί η τέφρα δεν φεύγει όταν στουμπώσει ο καταλύτης. Με συνοπτικές διαδικασίες η παγίδα μικροσωματιδίων πετρελαίου διαλύεται σε 100.000χλμ. Άντε 120.000χλμ το πολύ. |
Andreasf1 έγραψε: |
Είναι το σύνολο των "παρενεργειών" αυτού του διαολου και εξηγώ ξανά: αναγεννησεις, αυξημένη κατανάλωση, βουλωμα dpf οπότε και απώλεια ισχύος, πετρέλαιο στα λάδια του κινητήρα, άγχος να μην τον σβησεις πανω στην διαδικασία της αναγέννησης, αλλαγή σακουλάκι του πρόσθετου, αλλαγή dpf όταν χρειαστεί κτλ κτλ κτλ. |
Steve το Σαβ 06 Δεκ, 2014 στις 15:22 έγραψε: |
Εγώ με το δικό μου που φοράμε ίδιο μοτέρ, και 52.000 χλμ στη πλάτη, γιατί δε μου έχει ζητήσει ούτε μια φορά αναγέννηση και γιατί δεν συμπλήρωσα πρόσθετο υγρό ακόμα; |
Steve έγραψε: |
Και να μου δείξετε πού βλέπουμε στο διαγνωστικό τον αριθμό των αναγεννήσεων για να το ρίξω μια ματιά και εγώ! |
Andreasf1 έγραψε: |
Η μικρή εμπειρία μου όλον αυτον τον καιρό που έχω το δικό μου diesel με dpf αυτά μου έχει δείξει και έχει μαθει. Sorry κι όλας έτσι; |
Andreasf1 έγραψε: |
Αα κα και μην ξεχάσω, practice makes you perfect if you know what i mean.
Δεν θα ασχοληθω περαιτέρω για το τι ειναι σωστό και τι όχι. Φιλικά πάντα ![]() |
RoadRunner122 έγραψε: |
Γουέιτ ε μόμεντ γιατί μ'έστειλες τώρα, ισχυρίζεσαι δηλαδή ότι στα εβδομηνταφεύγα χχλμ δεν έχεις κάνει αναγέννηση; ![]() |
Andreasf1 έγραψε: |
Ενημέρωσε το club όταν σε λίγα χλμ αλλάξεις dpf eolys κτλ πόσο σου πήγε. |
Steve έγραψε: | ||
|
drdino έγραψε: |
eolys=/=ουρία (adblue)
Dpf, egr, adblue κλπ (οσονούπω και στα βενζινοκίνητα) καλώς ή κακώς είναι αποτέλεσμα των προδιαγραφών ρύπων και καμιά φορά καλούνται να επιτελέσουν και αντιφατικούς ρόλους. Γεγονός είναι πως πολλές φορές αυξάνουν την κατανάλωση, μπουκώνουν κλπ κλπ, αλλά έλα που χωρίς αυτά τα σωματίδια πάνε σύννεφο. Μεγάλη κουβέντα οι διάφορες αντιρρυπαντικές τεχνολογίες. |
Mono AEK έγραψε: |
Ρε παιδια μηπως εχετε κανει τη τριχα τριχια?
Λες και με το φιλτρο βγαζει καθαρο οξυγονο και χωρις σκετο δηλητηριο Τοσα χρονια κυκλοφορουν αυτοκινητα χωρις dpf και πετρελαια και βενζινη Εκτος αν βγαινετε και στους δρομους και σταματατε ολα τα πετρελαια και ολα τα παλια αμαξια και τους αναγκαζετε να πανε με τα ποδια Ο καθενας ειπε την αποψη του σεβαστη (κι εγω δε συμφωνω με τη καταργηση) αλλα τετοια επιθεση ειναι πρωτοφανης Τοσοι και τοσοι φτιαχνουν ντεκατ τετοιο κυρηγμα δεν εχουν φαει Στη τελικη επιλογη του ειναι ουτε προετρεψε κανεναν να το κανει ουτε εγκλημα εκανε Με τη λογικη του αν εβαζες το παιδι σου κτλ μεχρι να εφευρεθει αυτο το φιλτρο δεν επρεπε να μπαινει κανεις σε αμαξι Εγω προς το παρων καλα ειμαι που με βαζε ο πατερας μου σε αμαξι χωρις καταλυτη |
Andreasf1 έγραψε: |
Και να ξέρετε πόσος κόσμος ψάχνεται και πόσα προσωπικά μηνύματα έχω δεχτεί για βοήθεια.. Οι δήθεν υποκριτές οικολόγοι θα έβγαζαν σπυριά ![]() |