PSClub - Hellas

Τεχνικές - Μηχανολογικές Συζητήσεις - δοχείο υποπίεσης στο mini, ίσως υπάρχει και στο δικό σας?

genik - Κυρ 23 Νοέ 2014, 18:37:29
Θέμα δημοσίευσης: δοχείο υποπίεσης στο mini, ίσως υπάρχει και στο δικό σας?
Είμαι με mini (R56S) μεν, αλλά νομίζω μπορείτε να με βοηθήσετε μιας και φοράμε τον ίδιο κινητήρας (τον THP) που φοράνε τα RC και GT (εάν δεν απατώμαι). Λοιπόν ήθελα να ρωτήσω εάν πίσω και πιό χαμηλά από την πολλαπλή εισαγωγής υπάρχει στο δικό σας κάποιο δοχείο υποπίεσης (νομίζω έτσι λέγεται). Ξέρει κανείς τίποτα;
makis106 - Κυρ 23 Νοέ 2014, 18:58:09
Θέμα δημοσίευσης:
Δοχείο υποπίεσης?? Δεν νομιζω οτι υπάρχει κατι τέτοιο...
genik - Κυρ 23 Νοέ 2014, 19:18:38
Θέμα δημοσίευσης:
Όπως κοιτάμε το μπλοκ από μπροστά και την πολλαπλή εισαγωγής, πίσω και από κάτω της (ίσως δεξιά) δεν υπάρχει κάποιο δοχείο εκεί;
Kostaswannabe - Κυρ 23 Νοέ 2014, 19:36:49
Θέμα δημοσίευσης:
Μήπως εννοείς μπρε το δοχείο αναθυμιασεων?? Που αυτό κιόλας δεν είναι στοκ.. Από μαμά αν θυμάμαι καλά έχει τάπα
makis106 - Κυρ 23 Νοέ 2014, 19:49:16
Θέμα δημοσίευσης:
Δες εδω την πρώτη φωτο: http://www.ebay.com/itm/2007-Mini-Cooper-S-OEM-Factory-Engine-Motor-Assembly-1-6L-Turbo-Charged-R56-11-/181466860429
Δεν υπαρχει κάτι. Είναι στερεωμένο επάνω στον κινητήρα?
genik - Κυρ 23 Νοέ 2014, 20:06:02
Θέμα δημοσίευσης:
Για να έχει πρόσβαση σε αυτό έπρεπε να αφαιρέσει την πεταλούδα του γκαζιού!
saikoe_39 - Κυρ 23 Νοέ 2014, 20:55:49
Θέμα δημοσίευσης:
Ναι φιλε...υπάρχει το δοχείο κενού...τι έγινε;....τι θες απο αυτο; το σπασες...;
Στην ιδια θέση με το μίνι είναι και σε μας
genik - Κυρ 23 Νοέ 2014, 21:15:23
Θέμα δημοσίευσης:
saikoe_39 έγραψε:
Ναι φιλε...υπάρχει το δοχείο κενού...τι έγινε;....τι θες απο αυτο; το σπασες...;
Στην ιδια θέση με το μίνι είναι και σε μας
Ωραία, δύο ερωτήσεις...
1. Σε τι ακριβώς χρησιμεύει το δοχείο αυτό;
2. Eπικοινωνεί με κάτι χρησιμοποιώντας 2 σωληνάκια;
saikoe_39 - Κυρ 23 Νοέ 2014, 21:33:02
Θέμα δημοσίευσης:
ουσιαστικα ειναι μια δεξαμενη κενου για την διαχειριση της wastegate....τα σωληνάκια ειναι ενα απο την αντλια κενου(αυτη πανω στο καπακι) και το αλλο...παει στην ν75 και απο αυτην στην wastegate....!!!
genik - Κυρ 23 Νοέ 2014, 21:41:21
Θέμα δημοσίευσης:
saikoe_39 έγραψε:
ουσιαστικα ειναι μια δεξαμενη κενου για την διαχειριση της wastegate....τα σωληνάκια ειναι ενα απο την αντλια κενου(αυτη πανω στο καπακι) και το αλλο...παει στην ν75 και απο αυτην στην wastegate....!!!
Eάν τα έχεις δεί και στη πράξη, μιλάμε για κοντά σωληνάκια, όχι πάνω από 5εκ, σωστά; Aυτά τα σωληνάκια είναι λογικό να τσιχλιάζουν κατά τη χρήση;
saikoe_39 - Κυρ 23 Νοέ 2014, 22:21:39
Θέμα δημοσίευσης:
genik έγραψε:
saikoe_39 έγραψε:
ουσιαστικα ειναι μια δεξαμενη κενου για την διαχειριση της wastegate....τα σωληνάκια ειναι ενα απο την αντλια κενου(αυτη πανω στο καπακι) και το αλλο...παει στην ν75 και απο αυτην στην wastegate....!!!
Eάν τα έχεις δεί και στη πράξη, μιλάμε για κοντά σωληνάκια, όχι πάνω από 5εκ, σωστά; Aυτά τα σωληνάκια είναι λογικό να τσιχλιάζουν κατά τη χρήση;


Πριν 1 βδομάδα τα λύσαμε στου παρη...
Κατά τα άλλα είναι από σκληρό υλικό το σωληνάκι...Αυτά που είδα λοιπόν χλωμό το κόβω να τσιχλιαζουν....
genik - Κυρ 23 Νοέ 2014, 22:43:11
Θέμα δημοσίευσης:
saikoe_39 έγραψε:
genik έγραψε:
saikoe_39 έγραψε:
ουσιαστικα ειναι μια δεξαμενη κενου για την διαχειριση της wastegate....τα σωληνάκια ειναι ενα απο την αντλια κενου(αυτη πανω στο καπακι) και το αλλο...παει στην ν75 και απο αυτην στην wastegate....!!!
Eάν τα έχεις δεί και στη πράξη, μιλάμε για κοντά σωληνάκια, όχι πάνω από 5εκ, σωστά; Aυτά τα σωληνάκια είναι λογικό να τσιχλιάζουν κατά τη χρήση;
Πριν 1 βδομάδα τα λύσαμε στου παρη...
Κατά τα άλλα είναι από σκληρό υλικό το σωληνάκι...Αυτά που είδα λοιπόν χλωμό το κόβω να τσιχλιαζουν....
Τα δικά μου (κυρίως το ένα) είχαν τσιχλιάσει, αλλά λέω είναι φυσιολογικό και εάν ναι από τι τσιχλιάζουν, τι περνάει μέσα τους;
reselie-206 - Δευ 24 Νοέ 2014, 09:48:51
Θέμα δημοσίευσης:
Κενό περνάει απο μέσα...υποπίεση... βασικά και εγώ που τα αφαίρεσα ήταν απο πολύ σκληρό υλικό και δεν τα κόβω να μαλακώνουν ούτε απο θερμοκρασία...
genik - Δευ 24 Νοέ 2014, 09:49:46
Θέμα δημοσίευσης:
Και κάτι ακόμα, εάν αυτά τα σωληνάκια έχουν κάποιο θέμα, π.χ. δεν είναι σωστά τοποθετημένα ή είναι τσιχλιασμένα, δεν λειτουργούν σωστά τέλος πάντων...
1. Ανάβει check engine γι' αυτά;
2. Μπορεί να δημιουργούν προβλήματα κατά την εκκίνηση; Για παράδειγμα να μην κρατάει ρελαντί το αμάξι και μόλις ζεσταθούν με την 3-4 μιζιά να είναι οκ;
3. Μπορεί να είναι υπεύθυνα για μυρωδιά βενζίνης από την εξάτμιση κατά την εκκίνηση πάντα;
genik - Δευ 24 Νοέ 2014, 09:51:22
Θέμα δημοσίευσης:
reselie-206 έγραψε:
Κενό περνάει απο μέσα...υποπίεση... βασικά και εγώ που τα αφαίρεσα ήταν απο πολύ σκληρό υλικό και δεν τα κόβω να μαλακώνουν ούτε απο θερμοκρασία...
Τα αφαίρεσες; Eντελώς;
saikoe_39 - Δευ 24 Νοέ 2014, 10:59:46
Θέμα δημοσίευσης:
genik έγραψε:
Και κάτι ακόμα, εάν αυτά τα σωληνάκια έχουν κάποιο θέμα, π.χ. δεν είναι σωστά τοποθετημένα ή είναι τσιχλιασμένα, δεν λειτουργούν σωστά τέλος πάντων...
1. Ανάβει check engine γι' αυτά;
2. Μπορεί να δημιουργούν προβλήματα κατά την εκκίνηση; Για παράδειγμα να μην κρατάει ρελαντί το αμάξι και μόλις ζεσταθούν με την 3-4 μιζιά να είναι οκ;
3. Μπορεί να είναι υπεύθυνα για μυρωδιά βενζίνης από την εξάτμιση κατά την εκκίνηση πάντα;


θα αναψει check και δεν σηκωνει πιεση το τούρμπο ...

ολα τα αλλα που ρωτας δεν εχουν καμια σχεση με αυτο...

Ο τασος εχει αλλο τουρμπο..δεν εχει αναγκη το δοχειο κενου..!
genik - Δευ 24 Νοέ 2014, 11:15:17
Θέμα δημοσίευσης:
saikoe_39 έγραψε:
ολα τα αλλα που ρωτας δεν εχουν καμια σχεση με αυτο...
Σου θυμίζουν κάτι άλλο τα άλλα που ρωτάω; Wink
Tzive - Δευ 24 Νοέ 2014, 13:57:19
Θέμα δημοσίευσης:
genik έγραψε:
saikoe_39 έγραψε:
ολα τα αλλα που ρωτας δεν εχουν καμια σχεση με αυτο...
Σου θυμίζουν κάτι άλλο τα άλλα που ρωτάω; Wink
Πολλασπασιαστή/μπουζί/χρόνισμα μέχρι και αντλία υψηλής.
genik - Δευ 24 Νοέ 2014, 14:49:19
Θέμα δημοσίευσης:
Tzive έγραψε:
genik έγραψε:
saikoe_39 έγραψε:
ολα τα αλλα που ρωτας δεν εχουν καμια σχεση με αυτο...
Σου θυμίζουν κάτι άλλο τα άλλα που ρωτάω; Wink
Πολλασπασιαστή/μπουζί/χρόνισμα μέχρι και αντλία υψηλής.
Επιπλέον να πω πως δεν είναι σταθερό το πρόβλημα αυτό, τη μια το κάνει την άλλη όχι! Άρα μήπως κάποιες πιθανές αιτίες βγαίνουν εκτός;
saikoe_39 - Δευ 24 Νοέ 2014, 18:41:11
Θέμα δημοσίευσης:
Ποσα χλμ εχεις..???

φιλε ολα αυτα που σου γραψε ο λουκας ειναι αιτιες για μη σταθερα προβληματα..!!!!
marios_207_GT - Δευ 24 Νοέ 2014, 18:52:30
Θέμα δημοσίευσης:
saikoe_39 έγραψε:
Ποσα χλμ εχεις..???

φιλε ολα αυτα που σου γραψε ο λουκας ειναι αιτιες για μη σταθερα προβληματα..!!!!


Σορρυ που χαλαω τη συζητηση αλλα υπαρχει περιπτωση για το δικο μου προβλημα κωστα να τα χει παιξει καμια αντλια κενου? Πως το ελεγχουμε αυτο?
genik - Δευ 24 Νοέ 2014, 19:17:07
Θέμα δημοσίευσης:
saikoe_39 έγραψε:
Ποσα χλμ εχεις..???

φιλε ολα αυτα που σου γραψε ο λουκας ειναι αιτιες για μη σταθερα προβληματα..!!!!
ok. 85.000 έχω
saikoe_39 - Δευ 24 Νοέ 2014, 21:43:00
Θέμα δημοσίευσης:
marios_207_GT έγραψε:
saikoe_39 έγραψε:
Ποσα χλμ εχεις..???

φιλε ολα αυτα που σου γραψε ο λουκας ειναι αιτιες για μη σταθερα προβληματα..!!!!


Σορρυ που χαλαω τη συζητηση αλλα υπαρχει περιπτωση για το δικο μου προβλημα κωστα να τα χει παιξει καμια αντλια κενου? Πως το ελεγχουμε αυτο?



εσυ θες λιονχερτ...και ερευνα...κατι χαζο εχεις κανει
saikoe_39 - Δευ 24 Νοέ 2014, 21:59:32
Θέμα δημοσίευσης:
genik έγραψε:
saikoe_39 έγραψε:
Ποσα χλμ εχεις..???

φιλε ολα αυτα που σου γραψε ο λουκας ειναι αιτιες για μη σταθερα προβληματα..!!!!
ok. 85.000 έχω


στα 85.000 εισαι υποπτος για τρομπα και μπροστα και πισω...
χρονισμα εχεις δει..???
το δοχειου κενου σιγουρα δεν ειναι το προβλημα σου...
genik - Δευ 24 Νοέ 2014, 22:40:50
Θέμα δημοσίευσης:
saikoe_39 έγραψε:
genik έγραψε:
saikoe_39 έγραψε:
Ποσα χλμ εχεις..???

φιλε ολα αυτα που σου γραψε ο λουκας ειναι αιτιες για μη σταθερα προβληματα..!!!!
ok. 85.000 έχω


στα 85.000 εισαι υποπτος για τρομπα και μπροστα και πισω...
χρονισμα εχεις δει..???
το δοχειου κενου σιγουρα δεν ειναι το προβλημα σου...
Αντλία βενζίνης υψηλής πίεσης μπροστά και πίσω τρόμπα βενζίνης εννοείς;
Χρόνισμα δηλαδή;
Tzive - Δευ 24 Νοέ 2014, 23:54:49
Θέμα δημοσίευσης:
Τις 2 αντλίες που έχει το μότερ σου. Την μια που έχει μέσα στο τεπόζιτο για να στέλνει βενζίνη μπροστά και την αλλή που σηκώνει 120bar για να δουλέψουν τα αμέσου ψεκασμού μπεκ.

Χρόνισμα εννόει επειδη αυτο το μοτέρ δεν έχει σφίνες πουθένα μερικές φορές γλυστράει το V και χάνει το χρόνισμα του το μοτέρ.
genik - Δευ 24 Νοέ 2014, 23:59:08
Θέμα δημοσίευσης:
Tzive έγραψε:
Χρόνισμα εννόει επειδη αυτο το μοτέρ δεν έχει σφίνες πουθένα μερικές φορές γλυστράει το V και χάνει το χρόνισμα του το μοτέρ.
Το χρόνισμα όμως δεν θα πρέπει να είναι μια μόνιμη βλάβη? Μπορεί να δουλεύει τη μια και την άλλη όχι;
Tzive - Τρι 25 Νοέ 2014, 01:25:29
Θέμα δημοσίευσης:
genik έγραψε:
Tzive έγραψε:
Χρόνισμα εννόει επειδη αυτο το μοτέρ δεν έχει σφίνες πουθένα μερικές φορές γλυστράει το V και χάνει το χρόνισμα του το μοτέρ.
Το χρόνισμα όμως δεν θα πρέπει να είναι μια μόνιμη βλάβη? Μπορεί να δουλεύει τη μια και την άλλη όχι;
μπορεις να έχει "φυγει" λίγο και όποτε το θυμούνται οι αισθητήρες να σου κάνεις τα επιλιπτικά του...
genik - Τρι 25 Νοέ 2014, 01:40:41
Θέμα δημοσίευσης:
Tzive έγραψε:
genik έγραψε:
Tzive έγραψε:
Χρόνισμα εννόει επειδη αυτο το μοτέρ δεν έχει σφίνες πουθένα μερικές φορές γλυστράει το V και χάνει το χρόνισμα του το μοτέρ.
Το χρόνισμα όμως δεν θα πρέπει να είναι μια μόνιμη βλάβη? Μπορεί να δουλεύει τη μια και την άλλη όχι;
μπορεις να έχει "φυγει" λίγο και όποτε το θυμούνται οι αισθητήρες να σου κάνεις τα επιλιπτικά του...
Πως ελέγχεται εάν είναι αυτό το πρόβλημα; Με το διαγνωστικό;
Tzive - Τρι 25 Νοέ 2014, 01:48:14
Θέμα δημοσίευσης:
Ναι.
genik - Τρι 25 Νοέ 2014, 01:55:49
Θέμα δημοσίευσης:
Oι πολλαπλασιαστές και οι 2 αντλίες με ποιόν τρόπο ελέγχονται;
Greg 207 - Σαβ 29 Νοέ 2014, 20:48:28
Θέμα δημοσίευσης:
Στο δικό μου, αυτό το δοχείο κενού είχε λάδια μέσα, τόσα ώστε να στάζουν κάτω. Απο που μπορεί να έρχονται?
genik - Σαβ 29 Νοέ 2014, 20:54:49
Θέμα δημοσίευσης:
Greg 207 έγραψε:
Στο δικό μου, αυτό το δοχείο κενού είχε λάδια μέσα, τόσα ώστε να στάζουν κάτω. Απο που μπορεί να έρχονται?
Είχες ποτέ διαρροή λαδιών από τον τεντωτήρα της καδένας;
Greg 207 - Κυρ 30 Νοέ 2014, 11:58:45
Θέμα δημοσίευσης:
Απο τον τεντωτηρα όχι. Τα μόνα λάδια ήταν απο το καπάκι βαλβιδων που δακρυζε επειδή είχε χαλάσει η ενσωματωμένη στο καπάκι Pcv βαλβίδα και περνούσε πίεση στο καπάκι, η οποία και διορθώθηκε με κατάργηση της πίσω επιστροφής αναθυμιασεων.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr