PSClub - Hellas

Κινητήρας - 207 - πιεση βενίζης πίσω τρόμπας

Tzive - Τρι 11 Νοέ 2014, 21:32:40
Θέμα δημοσίευσης: 207 - πιεση βενίζης πίσω τρόμπας
Καλησπέρα, έχει μετρήσει κανείς πίεση βενζίνης στην πίσω τρόμπα σε rallye/gt/rc ???
Tzive - Σαβ 15 Νοέ 2014, 02:11:55
Θέμα δημοσίευσης:
κανείς?
saikoe_39 - Σαβ 15 Νοέ 2014, 03:41:46
Θέμα δημοσίευσης:
Αλλαξε την ρε.....
SAKIS-LEMANS - Σαβ 15 Νοέ 2014, 08:04:37
Θέμα δημοσίευσης:
όντως συνήθως εκεί είναι το πρόβλημα
marios_207_GT - Σαβ 15 Νοέ 2014, 09:56:48
Θέμα δημοσίευσης:
5 μπαρ ειναι κανονικα και μπορεις να τη δεις μεσω torque οταν γυρνας το διακοπτη χωρις να αναψεις μοτερ. Στο ξεκινημα φερνει 7 μπαρ η δικη μου μολις περασουν 20-30sec μενει σταθερη στα 5.
Tzive - Σαβ 15 Νοέ 2014, 14:12:07
Θέμα δημοσίευσης:
καλα το torque γράφει 6.8 6.9 bar στο ανοίγμα διακόπτη αλλά με όργανα που την μέτρησα πράλληλα δεν έδειξε πανω απο 5.1bar. Το θέμα είναι στα ζόρια τι κάνει. Εμένα μέχρι 4.9 πέφτει στο πάτωμα γκαζι 3η 4η.

Τα στοιχεία της peugeot λένε 5bar το έμαθα σήμερα.

Saikoe_39 έχω παραγκείλει υψηλής. Έβαλα το χέρι στην τσέπη Razz
saikoe_39 - Σαβ 15 Νοέ 2014, 14:42:23
Θέμα δημοσίευσης:
Ωραια δωσε αλλα 160 και παρε μια walbro η aeromotive για πισω.....
Τα οχηματα μας εχουν χλμ και χρονια στην πλατη τους....το ενα κακο φερνει το αλλο....οποτε χτυπας το κακο απο την ριζά και τελος..!!
N207r - Σαβ 15 Νοέ 2014, 15:02:03
Θέμα δημοσίευσης:
Κώστα η αερομοτιβ έχει Κ εξωτερικό φίλτρο που το αλλάζεις?
saikoe_39 - Σαβ 15 Νοέ 2014, 15:38:40
Θέμα δημοσίευσης:
Για να μπει σφαζεις την εργοστασιακη παπατζα...και ναι βαζεις φιλτρο..!!!
power - Σαβ 15 Νοέ 2014, 15:40:08
Θέμα δημοσίευσης:
marios_207_GT έγραψε:
5 μπαρ ειναι κανονικα και μπορεις να τη δεις μεσω torque οταν γυρνας το διακοπτη χωρις να αναψεις μοτερ. Στο ξεκινημα φερνει 7 μπαρ η δικη μου μολις περασουν 20-30sec μενει σταθερη στα 5.


που το γραφει αυτο στο torque?
Tzive - Σαβ 15 Νοέ 2014, 16:05:53
Θέμα δημοσίευσης:
θα φτιάξω δοχείο με bosch απο κάτω. τα εχω τα πράγματα έτοιμα...
reselie-206 - Σαβ 15 Νοέ 2014, 16:17:32
Θέμα δημοσίευσης:
Tzive έγραψε:
θα φτιάξω δοχείο με bosch απο κάτω. τα εχω τα πράγματα έτοιμα...


αφού είναι δοκιμασμένη λύση και "νοικοκυρεμένη" γιατί δεν ακολουθείς τη πεπατημένη ρε συ?

έτσι και αλλιώς απ'ότι ξέρω και η 044 μπαίνει πίσω
Tzive - Σαβ 15 Νοέ 2014, 17:09:29
Θέμα δημοσίευσης:
Μ'αρέσει να καινοτομώ Razz
saikoe_39 - Σαβ 15 Νοέ 2014, 17:22:29
Θέμα δημοσίευσης:
Ποια θα βαλεις..???κανονισε να ακους την τρομπα μεσα στην καμπινα...
Tzive - Σαβ 15 Νοέ 2014, 17:48:20
Θέμα δημοσίευσης:
Εξωτερικά θα μπεί ότι μπεί...
reselie-206 - Σαβ 15 Νοέ 2014, 17:55:10
Θέμα δημοσίευσης:
Tzive έγραψε:
Εξωτερικά θα μπεί ότι μπεί...


Προφανώς ο Κώστας εννοεί να συντονίζει στο σασί Laughing

ΤΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΖΡΖΡΖΡΖΡΖΡΖΡΡΖΡΖΡ
Tzive - Σαβ 15 Νοέ 2014, 18:52:49
Θέμα δημοσίευσης:
i know πόσο θόρυβο κάνουν. έχω 2 μέσα μέσα στην καμπινα στο αγωνιστίκο Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
recife_rallye - Σαβ 15 Νοέ 2014, 23:00:13
Θέμα δημοσίευσης:
Αν θέλεις να δεις αν επαρκεί η πίσω αντλία, πρέπει να δεις αν η πίεση της μπεκιερας πεφτει κατά το πατημα.οταν υπάρχει πρόβλημα παροχής τότε κατά το πάτα η μπεκιερα ανεβάζει στιγμιαία την προβλεπόμενη πίεση και καπάκι πέφτει σε αδικαιολόγητες τιμές.
Tzive - Κυρ 16 Νοέ 2014, 02:03:06
Θέμα δημοσίευσης:
τις ζητάω 130bar και μόλις πατάω με μεγάλη πίεση φτάνει μεχρι max 105 110 και μετά όσο ανεβαίνουν οι στροφές πέφτει 100-90-80-70 και μένω απο καύσιμο...
recife_rallye - Κυρ 16 Νοέ 2014, 09:45:39
Θέμα δημοσίευσης:
Στο πάτα στιγμιαία λογικά ανεβάζει πάνω από 130 και μετά αράζει ~110;αν ναι τότε σίγουρα πίσω βενζιναντλία

Υ. Γ σε νορμάλ κατάσταση των αντλιων μπρος πίσω η παροχή είναι πολύ μεγάλη πάνω από 450
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr