PSClub - Hellas

Κινητήρας - 106 1,6 8v nfw

nikos turbo - Κυρ 02 Νοέ 2014, 16:30:58
Θέμα δημοσίευσης: 106 1,6 8v nfw
Pios gnorizi gia tourbizmata
kostas8v - Τρι 04 Νοέ 2014, 22:13:47
Θέμα δημοσίευσης:
σε τι μοτερ φιλε μου?και που θες να φτασει?
nikos turbo - Τρι 04 Νοέ 2014, 23:07:00
Θέμα δημοσίευσης:
To moter ine to 1600 8v
kostas8v - Πεμ 06 Νοέ 2014, 21:07:32
Θέμα δημοσίευσης:
το ιδιο σε turbo εχω και εγω Cool τι στοχο εχεις για να σου πω...
nikos turbo - Πεμ 06 Νοέ 2014, 21:11:29
Θέμα δημοσίευσης:
200hp peripou
nikos turbo - Πεμ 06 Νοέ 2014, 21:22:38
Θέμα δημοσίευσης:
Vasika agorina tora forao mia 25ara k tin doulevo 0,4 me 2 extra mpek stin issagogi me ena paralilo egkefalaki manisia eksatmisi diametro xorismeseo xwris kataliti k ena teliko group n
kostas8v - Πεμ 06 Νοέ 2014, 21:32:01
Θέμα δημοσίευσης:
τα 200 αλογα ειναι ενα light set up.καταρχην πρεπει να βρεις ενα εγκεφαλο γιατι με προγραμμα extra μπεκ κτλ δεν θα κανεις δουλεια.θες φλαντζα κεφαλης να σπασεις και λιγο συμπιεση,μπουζονια εισαγωγη καλο ειναι να βαλεις του 1300,παροχη νερου και λαδιου για το turbo,μπεκ τρομπα χταποδι και τυπου λουκανικο σου κανει..τωρα απο turbo αναλογα καλο ειναι να βαλεις μια ρουλεμανατη ποθ να εχει παροχη για πολυ παραπανο,down pipe τελικο σωληνωσεις ιντερκουλερ,δισκο πλατω αλλο σασμαν Confused θα εχεις θεματα δεν αντεχει τετοιες καταστασεις καλο εινα να βαλεις ΒΕ,και πιστονια μπιελες για ασφαλεια οπως και ελατηρια retainers για να μην βαλβιδιζει.γενικοτερα να ξερεις ενα turbo set up θελει αρκετα για να ειναι αξιοπιστο.
nikos turbo - Πεμ 06 Νοέ 2014, 21:35:56
Θέμα δημοσίευσης:
Mporis na m pis kapies times xwris perastika..ala sigkekrimena
kostas8v - Πεμ 06 Νοέ 2014, 21:40:09
Θέμα δημοσίευσης:
σου εχω στειλει πμ νικο.
nikos turbo - Πεμ 06 Νοέ 2014, 21:44:53
Θέμα δημοσίευσης:
Den exw karta re file
bagos - Πεμ 06 Νοέ 2014, 23:47:33
Θέμα δημοσίευσης:
Θεουλης.... Laughing Laughing Laughing
τραβα δες τα μυνηματα σου απο το φορουμ.πανω στη σελιδα!
turbomaniac - Παρ 13 Μάρ 2015, 09:09:23
Θέμα δημοσίευσης:
υπαρχουν έτοιμα κιτ τουρμπίσματος και για 8V απο την dpengineering και την ATSspeed

http://atspeedracing.co.uk/products/index.php?main_page=product_info&cPath=4_5&products_id=20

http://www.dp-engineering.nl/shop-1/turbochargers-installation-parts.html

Για μεχρι 200 άλογα δεν χρειαζεται να βαλεις πιστονια-μπιέλες απλα πρεπει να βαλεις 1.5 χιλστο παχύτερη φλάντζα για να πεσει λίγο η συμπίεση.

Υπαρχουν καλοί μαστορες στην αγορά για τουρμπισμα, όπως ο 0-400 o σεβνταλής, o μανούκης, κλπ.

Μπορεις να παρεις μια τιμή απο όλους, αν και για μενα καλύτερα να παρεις όλα τα πραγματα μόνος σου απο την ATS, ιντερκουλερ σωληνωσεις απο τον ηρακλή, δισκο πλατο και να πας σε έναν μαστορα να στα περάσει. Υστερα πας σε έναν προγραμματιστη να στο φτιάξει ή με VEMS εγκέφαλο, ή με 5ο μπεκ, ή με μεγαλα μπεκ και προγραμμα στον μαμα εγκεφαλο (νομιζω ο σάλιας μπορει να το φτιαξει έτσι)

κόστος υπολόγισε 3 χιλιαρικα (χωρις πιστονια) αν παρεις όλα τα πραγματα μόνος σου και 4-5 αν στα παρει όλα ο μάστορας.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr