Κινητήρας - Peugeot Partner 1.6 HDI (92hp) Remap - τούφα το ντουμάνι! salex - Τρι 28 Οκτ 2014, 10:30:41 Θέμα δημοσίευσης: Peugeot Partner 1.6 HDI (92hp) Remap - τούφα το ντουμάνι!
Μιας και δόθηκε η ευκαιρία, με την πολύτιμη βοήθεια του κουλαλέξη γαργαλήσαμε το Partner του για να ανεβαίνει ευκολότερα καμια ανηφόρα. Η αλήθεια είναι ότι έρχεται λίγο ψόφιο με την εργοστασιακή χαρτογράφηση. Με αυτή την τροποποίηση γίνεται λίγο δυνατότερο από τα αδερφάκια 1.6 HDI με 110 και 113 ίππους.
http://www.e-tuners.com/index.php?s=13&t=456Andreasf1 - Τρι 28 Οκτ 2014, 15:40:33 Θέμα δημοσίευσης:
Εγίνε και κατάργηση του dpf και βαλβίδας egr? Επίσης ποσά χλμ είχε το αυτοκίνητο? salex - Τρι 28 Οκτ 2014, 17:57:43 Θέμα δημοσίευσης:
Όχι Ανδρέα, δεν αφαιρέσαμε τίποτα από τα παραπάνω κι έτσι το αυτοκίνητο παραμένει εργοστασιακό κατά τα άλλα.
Υπάρχει η δυνατότητα αλλά δεν υπήρχε λόγος - είχε μόλις 30.000χλμ. Andreasf1 - Τρι 28 Οκτ 2014, 18:31:56 Θέμα δημοσίευσης:
Για ποιον λόγω θεωρεις πως δεν υπήρχε λογος; λόγω των λίγων χλμτρων του αυτοκίνητου; ή για κάποιον άλλο λόγω; με ενδιαφέρει μιας και αύτη την βδομάδα μάλλον θα βγάλουμε dpf και egr και στο δικο μου.
. N207r - Τετ 29 Οκτ 2014, 20:29:38 Θέμα δημοσίευσης:
Να ρωτήσω κάτι το 208 με τον 1.4 hdi + cooler πόσα άλογα πάει Κ ροπή? salex - Πεμ 30 Οκτ 2014, 17:56:58 Θέμα δημοσίευσης:
Ο 1.4 HDI που βρίσκεται πάνω στο 208 Νίκο κερδίζει περίπου 15 ίππους και 2-3 κιλά ροπής. Δεν είναι άσχημο για τα κυβικά του φυσικά. volvos - Πεμ 30 Οκτ 2014, 18:28:54 Θέμα δημοσίευσης:
καλοριζικο στο κουλο αλεξη
εχουμε μαθει τελικα τι διαφορες εχει με το μεγαλο μοτερ ? COOL ALEXIS - Πεμ 30 Οκτ 2014, 19:56:10 Θέμα δημοσίευσης:
Η βασική εκτός από την τουρμπίνα είναι στο βολάν. Το μεγάλο έχει διπλής μάζας που δεν αντέχει και πολύ πείραγμα. Από όσο χάζεψα στο service box τα υπόλοιπα είναι τα ίδια. volvos - Κυρ 02 Νοέ 2014, 12:59:10 Θέμα δημοσίευσης:
ayto με βολαν ειναι θεμα παρτνερ ή ισχυει και στα απλα 110αρια (308-c4 κλπ) ??? salex - Κυρ 02 Νοέ 2014, 22:34:57 Θέμα δημοσίευσης:
Από ό,τι μου είπε το κουλαλέξι, είναι θέμα κιβωτίου ταχυτήτων.
Όσα έχουν κιβώτιο με 5 ταχύτητες, είναι ΒΕ και έχουν παραδοσιακό βολάν μονής μάζας.
Όσα έχουν κιβώτιο με 6 ταχύτητες, είναι γιαπωνέζικο και έχουν βολάν διπλής μάζας.
Αυτό δεν περιορίζεται μόνο στα ντίζελ αλλά και στα βενζινοκίνητα μοντέλα. volvos - Κυρ 02 Νοέ 2014, 22:45:39 Θέμα δημοσίευσης:
Manual only? Steve - Δευ 03 Νοέ 2014, 08:27:04 Θέμα δημοσίευσης:
Θα δούμε κάποια στιγμή τί γίνεται και με τα 110 και το 6άρι σασμάν... ; salex - Δευ 03 Νοέ 2014, 20:34:25 Θέμα δημοσίευσης:
Steve έγραψε:
Θα δούμε κάποια στιγμή τί γίνεται και με τα 110 και το 6άρι σασμάν... ;
Ούγκα. Θα το δούμε ή θα βρούμε κανένα βολάν να μας προσπερνάει στο δρόμο.
Τα αυτόματα είναι AISIN και θέλουν φροντίδα και προδέρμ επίσης. Andreasf1 - Τρι 04 Νοέ 2014, 00:59:02 Θέμα δημοσίευσης:
Αυτό με τα 6τάχυτα ότι έχουν διπλής μάζας και ότι τα 5τάχυτα έχουν μονής μάζας δεν ισχύει.. Τουλάχιστον όχι πάντα. Υπάρχουν ΒΕ 5τάχυτα με μονής μάζας βολάν και δίσκο με ελατήρια και επίσης ΒΕ 5τάχυτα με διπλής μάζας βολάν και δίσκο χωρίς ελατήρια.
Στο δικό μου που άλλαξα δισκο-πλατό και βολάν πριν 2-3 βδομάδες, που είναι 5τάχυτο με ΒΕ σασμάν, έχω διπλής μάζας βολάν και προφανώς με δίσκο χωρίς ελατήρια.
Επίσης έχω δει 207 με βολάν μονής μάζας και δίσκο με ελατήρια και 5ταχυτο ΒΕ σασμάν.Απλά αυτό ήταν με τα 90 άλογα.
Η αλήθεια είναι ότι την ακούνε εύκολα τα διπλής μάζας βολάν στα hdi είτε προγραμματισμένα είτε μη προγραμματισμένα, απλά στην πρώτη περίπτωση την ακούνε περίπου στις 100.000 με 150.000 χλμ(ανάλογα πόσο κάφτης είσαι, αν είσαι μπορεί και σε λιγότερα) ενώ στην δεύτερη λόγο της μεγαλύτερης ροπής που δίνει το πρόγραμμα βγαίνουν off πιο γρήγορα(επίσης ανάλογα το πόσο κάφτης είσαι).
Η καλύτερη επιλογή είναι μονής μάζας βολάν όταν μπεις στην διαδικασία να αλλάξεις για να μην ξανά ασχοληθείς ποτέ με βολάν. Ήδη έχω αρχίσει και μετανιώνω που δεν έβαλα μονής(και πάντρεμα με δίσκο με ελατήρια). Απλά ο ενδοιασμός μου ήταν ότι δεν ήξερα σίγουρα τι θα έπρεπε να επιλέξω για να έρθει να κουμπώσει κατευθείαν στο δικό μου. Ακόμα δεν ξέρω ποια θα ήταν η σωστή επιλογή. Εν πάση περιπτώσει..... :ΡΡ