PSClub - Hellas

Εσωτερικό και Αμάξωμα - 207 - Ελάφρωμα

rallaki-1 - Τετ 22 Οκτ 2014, 15:29:23
Θέμα δημοσίευσης: 207 - Ελάφρωμα
Καλησπέρα σε όλους,

Την προηγούμενη εβδομάδα με έπιασε μια τρέλα να ελαφρώσω το αυτοκίνητο και να δώ τι διαφορά μπορώ να κερδίσω με αυτό.. Αφορμή ήταν μια παρουσίαση του top gear:
http://www.topgear.com/uk/photos/how-fat-is-your-car
Έτσι λοιπόν αφαίρεσα αρχικά την ρεζέρβα, γρύλο και ότι άλλο βρήκα το πότρπαγκάζ. Το αποτέλεσμα ήταν -25kg. Το Σ/Κ που μας πέρασε αφαίρεσα και τα πίσω καθίσματα! Αλλα 25kg.. Το αποτέλεσμα ήταν παραπάνω από ορατά (επιτάχυνση κα). Σίγουρα υπάρχουν και αρνητικά όπως η φασαρία, η ποιότητα κύλισης, το ελάφρωμα του πίσω μέρους στο φρενάρισμα και το στρίψιμο. Αλλά είναι κάτι που μπορώ να υποστώ για αυτόν τον καιρό μιας και το παίρνω για βόλτα κάθε Σ/Κ και θέλω μόνο δύναμη..! Σκέπτομαι λοιπόν να το ψάξω λίγο παραπάνω το θέμα. Με μια πρόχειρή ανάλυση που έκανα είδα πως με τις ζάντες αν βάλουμε aftermarket κερδίζουμε περίπου 20kg (Εργοστασιακές 12.4, aftermarket 7kg). Μου περνάνε βέβαια και κάτι τρέλες να βάλω 16αρα.
Έχει ασχοληθεί κανένας με το ελάφρωμα του 207? Μήπως μπορούμε να το γδύσουμε λίγο παραπάνω? Γιατί σαν αναλογία κιλών ανά ίππο το 207 είναι μάπα.
akis1976 - Τετ 22 Οκτ 2014, 18:10:38
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν ξέρω αν το διάβασες ολόκληρο αλλά στο τέλος αντί να το κάνουν καλύτερο τα κάνανε χειρότερο!Ούτε σε χρόνο κερδίσανε και τα αμάξι έγινε πια ασταθές....
Mono AEK - Τετ 22 Οκτ 2014, 20:30:29
Θέμα δημοσίευσης:
Παντως το ελαφρωμα ειναι η πιο ασφαλης βελτιωση
Κερδιζεις σε ολο το φασμα των στροφων φρεναρεις πιο ευκολα καις λιγοτερο
Με ενα φιλο μου ειχαμε γδυσει καποτε ενα χιουνται κουπε 1.6
Ειχαμε ξηλωσει ακομα και τις μοκετες απτο πατωμα και τον ουρανο οπως και τα πανελ απο πορτες και πολλα αλλα
Υπερβολη βεβαια αλλα το αμαξι θα φτιαχνοταν μονο για " ειδικες"
Το αποτελσμα ηταν αρκετα κιλα κατω και να νομιζουμε οτι εχουμε καμια 50αρια αλογα πανω τεραστιες διαφορες και με ενα σωστο λαστιχο (πιζερο νερο)και χαμηλωμα μας εδωσε παρα πολλα χαμογελα
Βεβαια αλλο το σουλουπι του 207 αλλα εγω απτην εμπειρια μου δεθα αγχωνομουν τοσο
Περα απο ζαντες μπορεις να αλλαξεις και τα μπροστα καθισματα με μπακετ να βαλεις καρμπον κοματια και πολλα αλλα
JDROGAS - Τετ 22 Οκτ 2014, 21:19:53
Θέμα δημοσίευσης:
Το ελαφρωμα πρεπει να εχει ομοιογενεια.Εαν αφαιρεσεις μονο απο πισω λογικο ειναι να χασεις το πισω μερος.Το σημαντικο ειναι να μπορεσεις στο 207 να αφαιρεσεις βαρος απο μπροστα πραγμα δυσκολο.
Φυσικα οταν αφαιρεσεις συνολικα καποιο αξιοσημειωτο νουμερο θα πρεπει να αλλαξει κατι και στη γεωμετρια του για να ειναι οπως πρεπει...
N207r - Τετ 22 Οκτ 2014, 21:29:41
Θέμα δημοσίευσης:
Την εμπρός τραβερσα είναι βαριά αλλά από αλουμίνιο κοστίζει ακριβά..
Μετά πας σε αφαίρεση a/c, rcd πλαστικά τζάμια ξήλωμα υαλοκαθαριστηρων με τα μοτέρ τους απλά μετά θα είναι ειδικό το κάρο Κ θα κάνει μόνο για πατήματα..
το καλύτερο που μπορείς λοιπόν να κάνεις βάζεις μια φτεροτη μεγαλύτερη γδυνεις Κ το πορτ παγκαζ Κ είσαι κομπλέ!
makis106 - Τετ 22 Οκτ 2014, 22:26:10
Θέμα δημοσίευσης:
Θεωρώ οτι οτιδήποτε αφαιρέσεις απο ένα καθημερινό 207 θα σου λείψει απο κάπου αλλού. Εγω που δεν ειμαι διατεθημένος να θυσιάσω ούτε ανέσεις, ούτε ησυχία, αν θα έμπαινα στη διαδικασία να το βάλω σε "δίαιτα", θα κοίταζα για ελαφριές ζάντες, ελαφριά μπαταρία, αντικατάσταση ρεζέρβας με κιτ επισκευής, καλή η ιδέα του Νίκου για πιο ελαφρή τραβέρσα (αν και αυτο θελει λιγάκι ψαξιμο ίσως για θέμα αντοχής σε πιθανο τρακάρισμα), αντε και για κανα καρμπον καπό, αν και το μαμίσιο δεν το λες βαρύ, αλλα μεχρι εκεί. Αν Βέβαια ο Μιχάλης το θέλει μόνο για Σ/Κ και μόνο για "βρωμοδουλειές" τότε παω πάσο! Wink
rallaki-1 - Πεμ 23 Οκτ 2014, 12:27:51
Θέμα δημοσίευσης:
akis1976 έγραψε:
Δεν ξέρω αν το διάβασες ολόκληρο αλλά στο τέλος αντί να το κάνουν καλύτερο τα κάνανε χειρότερο!Ούτε σε χρόνο κερδίσανε και τα αμάξι έγινε πια ασταθές....


Για στρίψιμό είναι σίγουρα χειρότερο αλλά στις ευθείες..

JDROGAS έγραψε:
Το ελαφρωμα πρεπει να εχει ομοιογενεια.Εαν αφαιρεσεις μονο απο πισω λογικο ειναι να χασεις το πισω μερος.Το σημαντικο ειναι να μπορεσεις στο 207 να αφαιρεσεις βαρος απο μπροστα πραγμα δυσκολο.
Φυσικα οταν αφαιρεσεις συνολικα καποιο αξιοσημειωτο νουμερο θα πρεπει να αλλαξει κατι και στη γεωμετρια του για να ειναι οπως πρεπει...


Δυστυχώς όπως λες από μπροστά είναι δύσκολα τα πράγματα.. Ψάχνω είδη ανάρτηση για να το ισορροπήσω λίγο.

N207r έγραψε:
Την εμπρός τραβερσα είναι βαριά αλλά από αλουμίνιο κοστίζει ακριβά..
Μετά πας σε αφαίρεση a/c, rcd πλαστικά τζάμια ξήλωμα υαλοκαθαριστηρων με τα μοτέρ τους απλά μετά θα είναι ειδικό το κάρο Κ θα κάνει μόνο για πατήματα..
το καλύτερο που μπορείς λοιπόν να κάνεις βάζεις μια φτεροτη μεγαλύτερη γδυνεις Κ το πορτ παγκαζ Κ είσαι κομπλέ!...


Για πλαστικά τζάμια θα ψηνόμουνα αλλά από ασφάλεια τι γίνεται? Για φτερωτή ρώτησα στην αντιπροσωπεία για του 208 με τα 200 άλογα κ μου είπαν 1450€. Intercooler έχω, οι σωληνώσεις μου λείπουν. Αρχικά θα πιέσω και άλλο την μαμά τουρμπίνα και μετά θα δω για τα υπόλοιπα. Ψάχνω και οικονομικές λύσεις..

makis106 έγραψε:
Αν Βέβαια ο Μιχάλης το θέλει μόνο για Σ/Κ και μόνο για "βρωμοδουλειές" τότε παω πάσο!...


+1000
Tzive - Πεμ 23 Οκτ 2014, 12:44:57
Θέμα δημοσίευσης:
1450€ λέει.. χαχα! billet 6262 πέρνεις με τόσα λεφτά
N207r - Παρ 24 Οκτ 2014, 21:45:26
Θέμα δημοσίευσης:
Φτερωτή θα αλλάξεις μόνο + service κάνα 300 €.. έχεις 207 Κ ασχολείσαι ακόμη με αντιπροσωπία?
rallaki-1 - Κυρ 26 Οκτ 2014, 10:27:27
Θέμα δημοσίευσης:
Το θεωρούσα σαν κάτι αξιόπιστο που με περιφερειακά θα πήγαινε 250 άλογα που είναι ένα καλό όριο για το 207. Η αλλαγή φτερωτής είναι αξιόπιστη μετατροπή? θυμάμαι παλιά που είχαν αρκετοί θέματα με τα υβρίδια. Πόσο κοστίζει η μετατροπή?
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr