PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - ΞΕΚΙΝΗΜΑ ... ΓΙΟΚ !

TONY PAP - Παρ 06 Φεβ 2004, 14:26:34
Θέμα δημοσίευσης: ΞΕΚΙΝΗΜΑ ... ΓΙΟΚ !
Πολλές φορές το αμάξι μου δεν παίρνει μπροστά. Συγκεκριμένα ενώ τα ηλεκτρικά είναι ΟΚ (και η μπαταρία καινούργια) γυρίζοντας το κλειδί στην μίζα δεν γίνεται τίποτα. Βέβαια αν βγάλω και ξαναβάλω το κλειδί ή δοκιμάσω 2 - 3 φορές παίρνει μπρος αλλά σίγουρα είναι πολύ εκνευριστικό ή και ανησυχητικό να συμβεί πχ βράδυ σε ερημικό μέρος !!!

Επειδή στα προηγούμενα μου αυτοκίνητα δεν μου είχε τύχει (εκτός του να μείνω απο μπαταρία) ήθελα να μάθω αν είναι κάτι που συμβαίνει στα 206 γενικά οπότε μπορώ να κοιμάμαι ήσυχος !!!

Αιτία λογικά είναι το immobiliser και όχι τα μπουζί ή μήπως κάτι άλλο Question
Sidobre - Παρ 06 Φεβ 2004, 14:41:56
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν εξηγείς αν όταν γυρνάς το κλειδί γυρίζει η μίζα ή δεν κάνει τίποτα.

Τέλος πάντων, αν γυρίζει κανονικά η μίζα αλλά δεν παίρνει εμπρός τότε το πιο πιθανό είναι να μην διαβάζει το immobilizer το κλειδί σου και γι'αυτό να στα κάνει αυτά. Δοκίμασε για κάποιο διάστημα το δεύτερο κλειδάκι που σου δώσανε.

Αν δουλέψει κανονικά και σταματήσει να στο κάνει τότε φταίει το κλειδί σου και δεν ξέρω αν επισκευάζεται, μάλλον πάς για αλλαγή. Είναι πιθανό να έχει πάρει υγρασία ή οτιδήποτε άλλο.

Αν συνεχίζει να στο κάνει και με το δεύτερο κλειδί, τότε μπορεί να μην κάνει επαφή η καιραία που υπάρχει στο τιμόνι, οπότε θα πας σε ένα ηλεκτρολόγο στο Δίκτυο της Peugeot να στο ελέγξει/ φιάξει.
TONY PAP - Παρ 06 Φεβ 2004, 15:01:02
Θέμα δημοσίευσης:
Ναι γυρίζει κανονικά η μίζα αλλά δεν παίρνει εμπρός.

Ώστε αφου τσεκάρω το κλειδί μου - μήπως χρειάζεται καινούργια μπαταρία ή δεν παίζει κανένα ρόλο ? - να κοιτάξω και την κεραία του τιμονιού ...

Να θέλει η μίζα καθάρισμα ή αλλαγή το αποκλείουμε ?
Sidobre - Παρ 06 Φεβ 2004, 15:27:25
Θέμα δημοσίευσης:
Εφόσον γυρίζει κανονικά η μίζα είναι καθαρά θέμα ανάφλεξης.
Ομως αν είχες πρόβλημα στην ανάφλεξη τότε θα σου έκανε διάφορα τρελλά κατά την λειτουργία του αυτοκινήτου ή θα σου είχε ανάψει λαμπάκι κινητήρα. Αρα ΔΕΝ είναι πρόβλημα.

Το πρόβλημα για εμένα επικεντρώνεται στο κλειδί και στο σύστημα του immobilizer.

Η μπαταρία στο κλειδί δεν νομίζω ότι έχει να κάνει με το immobilizer, είναι μόνο για το σήμα των ηλεκτρομαγνητικών κλειδιαριών/ συναγερμό. Το κλειδί έχει μέσα ένα τσιπάκι που το διαβάζει κάθε φορά που το βάζεις στην κλειδαρότρυπα. Το πρόβλημα φαίνεται να είναι ότι ΔΕΝ διαβάζει το κλειδί κάθε φορά με αποτέλεσμα να μην παίρνει μπορστά το αυτοκίνητο (το immobilizer όταν δεν διαβάζει το κατάλληλο κλειδί δεν δίνει ρεύμα στην ανάφλεξη με αποτέλεσμα να μην παίρνει μπροστά το αυτοκίνητο από έλλειψη σπινθήρα).

Αρα το ξαναλέω:
1ον: Παίξε με το δεύτερο κλειδί σου για κάποιο διάστημα. Αν δεν στο κάνει τότε φταίει το πρώτο κλειδί σου. Ψάξε αν φιάχνεται (δεν το νομίζω) ή αντικατέστησέ το από το δίκτυο της Peugeot (MONO).
Αν συνεχίσει να στο κάνει τότε:
2oν: Επισκέψου το δίκτυο της Peugeot να διαγνώσουν αν η κεραία του immobilizer είναι σωστά στην θέση της ή αν υπάρχει γενικά κάποιο πρόβλημα. Αυτό είναι λίγο δύσκολο και μάλλον θα δεις ότι το κλειδί σου έχει κάποιο πρόβλημα.

Μήπως σου έπεσε το κλειδί σε κανένα καφέ;
TONY PAP - Παρ 06 Φεβ 2004, 15:36:44
Θέμα δημοσίευσης:
Ευχαριστώ για την άμεση και κατατοπιστική απάντηση. Wink

Παράθεση:
Μήπως σου έπεσε το κλειδί σε κανένα καφέ;


Εμένα όχι μπορεί όμως στον προηγούμενο ιδιοκτήτη. Rolling eyes
nik7 - Παρ 06 Φεβ 2004, 16:08:31
Θέμα δημοσίευσης:
epeidi epatha kai ego to idio mia fora ston ady dokimase na perimeneis na svisoun prota ta lampakia sto kantran kai meta apo liga defterolepta na valeis mprosta... emena opote bazo mpros grigora kai (an mou kanei pote -dio fores mou to exei kanei- kati tetio)tote ekana afto pou sou leo kai tote den exei provlima... oso gia to kleidi epanaprogramatizete poli efkola otan tha kaneis to epomeno service...
TONY PAP - Παρ 06 Φεβ 2004, 16:25:08
Θέμα δημοσίευσης:
nik7 έγραψε:
epeidi epatha kai ego to idio mia fora ston ady dokimase na perimeneis na svisoun prota ta lampakia sto kantran kai meta apo liga defterolepta na valeis mprosta... emena opote bazo mpros grigora kai (an mou kanei pote -dio fores mou to exei kanei- kati tetio)tote ekana afto pou sou leo kai tote den exei provlima... oso gia to kleidi epanaprogramatizete poli efkola otan tha kaneis to epomeno service...


Ναι το κάνω και αυτό να περιμένω να σβήσουν κλπ.
Δυστυχώς έχω χάσει το καρτελάκι με τον κωδικό immobiliser.... Confused
Sidobre - Παρ 06 Φεβ 2004, 16:26:50
Θέμα δημοσίευσης:
TONY PAP έγραψε:

Δυστυχώς έχω χάσει το καρτελάκι με τον κωδικό immobiliser.... Confused


Aυτό είναι πολύ κακό!
TONY PAP - Παρ 06 Φεβ 2004, 16:31:34
Θέμα δημοσίευσης:
Οπότε αν γίνει καμμιά στραβή πάω για καινούργιο εγκέφαλο ?

Μπορεί να πάω για κανένα peugeot sport egkefalo ή χρειάζομαι και τα μπεκ , εξαγωγή, πλεξόύδα κλπ (ξέρεις εσύ) Rolling eyes
teoman - Παρ 06 Φεβ 2004, 16:38:38
Θέμα δημοσίευσης:
Σβήνεις τα πάντα (φώτα,ράδιο και κυρίως τα alarm) και βάζεις μπροστά (με ελαφρά βοήθεια από γκάζι).Μου συμβαίνει τακτικά.Πιθανόν βραχυκύκλωμα,κακή επικοινωνία εγκεφάλου με έλεγχο ηλεκτρικών ή αυτοπροστασία για να μην "πέφτει" η μπαταριά (έτσι το εξηγώ εγώ).Προφανώς έχεις το προ multiplext μοντέλο.
TONY PAP - Παρ 06 Φεβ 2004, 16:50:26
Θέμα δημοσίευσης:
teoman έγραψε:
Σβήνεις τα πάντα (φώτα,ράδιο και κυρίως τα alarm) και βάζεις μπροστά (με ελαφρά βοήθεια από γκάζι).Μου συμβαίνει τακτικά.Πιθανόν βραχυκύκλωμα,κακή επικοινωνία εγκεφάλου με έλεγχο ηλεκτρικών ή αυτοπροστασία για να μην "πέφτει" η μπαταριά (έτσι το εξηγώ εγώ).Προφανώς έχεις το προ multiplext μοντέλο.


Μοντέλο Μάιος 2001 5θυρο ΧΤ οπότε multiplex.

Sidobre για πες για τον εγκέφαλο ....
teoman - Παρ 06 Φεβ 2004, 17:07:19
Θέμα δημοσίευσης:
TONY PAP έγραψε:
teoman έγραψε:
Σβήνεις τα πάντα (φώτα,ράδιο και κυρίως τα alarm) και βάζεις μπροστά (με ελαφρά βοήθεια από γκάζι).Μου συμβαίνει τακτικά.Πιθανόν βραχυκύκλωμα,κακή επικοινωνία εγκεφάλου με έλεγχο ηλεκτρικών ή αυτοπροστασία για να μην "πέφτει" η μπαταριά (έτσι το εξηγώ εγώ).Προφανώς έχεις το προ multiplext μοντέλο.


Μοντέλο Μάιος 2001 5θυρο ΧΤ οπότε multiplex.

Sidobre για πες για τον εγκέφαλο ....


Προ είναι...
p206Mike - Παρ 06 Φεβ 2004, 17:09:19
Θέμα δημοσίευσης:
teoman έγραψε:
Σβήνεις τα πάντα (φώτα,ράδιο και κυρίως τα alarm) και βάζεις μπροστά (με ελαφρά βοήθεια από γκάζι)



Προσοχή...........
Πότε γκάζι στο ξεκίνημα στα καταλυτικά αυτοκίνητα....
Το λέει το βιβλιαράκι και είναι θανατος για τον καταλύτη.....

Σκέτη μίζα.....πάντα και για πάντα...το πόδι αυστηρά στο πατάκι....
deppy - Παρ 06 Φεβ 2004, 17:31:00
Θέμα δημοσίευσης:
Το ίδιο πρόβλημα αντιμετωπισα και εγω πριν απο ενα μηνα περιπου. Μονο που σε μενα δεν επαιρνε μπρος η μηχανη με τιποτα. Τελικα πηγε με γερανο στην Peugeot , οπου διεγνωσαν προβλημα στον εγκεφαλο(κατι σαν αποπρογραμματισμο).

Ελπιζω να μην σου τυχει κατι τετοιο. Ειναι οτι χειροτερο.
TONY PAP - Παρ 06 Φεβ 2004, 17:37:08
Θέμα δημοσίευσης:
deppy έγραψε:
Το ίδιο πρόβλημα αντιμετωπισα και εγω πριν απο ενα μηνα περιπου. Μονο που σε μενα δεν επαιρνε μπρος η μηχανη με τιποτα. Τελικα πηγε με γερανο στην Peugeot , οπου διεγνωσαν προβλημα στον εγκεφαλο(κατι σαν αποπρογραμματισμο).

Ελπιζω να μην σου τυχει κατι τετοιο. Ειναι οτι χειροτερο.



ΠΟΛΥ ΚΟΥΦΟ αυτό Δέσποινα Rolling eyes Rolling eyes

Πόσο σου κόστισε και πως προκλήθηκε τι σου είπαν ?
Τι ημερομηνίας είναι το 206 σου?
Sidobre - Παρ 06 Φεβ 2004, 19:12:26
Θέμα δημοσίευσης:
TONY PAP έγραψε:
Sidobre για πες για τον εγκέφαλο ....



Aν έχεις γύρω στα 4.000 ευρώ προχώρα. Διαφορετικά δεν πρόκειται να δουλέψει! (πολλαπλή εισαγωγής, εγκέφαλος, μπεκ, πλεξούδα, πεταλούδα πάνε πακέτο, + εξάτμιση, +λοιπές εργασίες)
deppy - Σαβ 07 Φεβ 2004, 09:18:57
Θέμα δημοσίευσης:
TONY PAP έγραψε:


ΠΟΛΥ ΚΟΥΦΟ αυτό Δέσποινα Rolling eyes Rolling eyes

Πόσο σου κόστισε και πως προκλήθηκε τι σου είπαν ?
Τι ημερομηνίας είναι το 206 σου?


Οσο αφορα την αιτια που προκαλεσε το προβλημα, η επιστημη σηκωνει τα χερια ψηλα. Σαφεις απαντησεις δεν δοθηκαν, δυστυχως. Οσο αφορα το κοστος, δεν χρειαστηκε να πληρωσω τιποτα αφου το αυτοκινητο βρισκεται ακομα στην εγγυηση, το εχω μολις 6 μηνες.
netblaster - Σαβ 07 Φεβ 2004, 12:39:15
Θέμα δημοσίευσης:
Εχω κιεγω εμπειρια στο θεμα!!! Οταν το τουτου ηταν ακομα στα χερια της μανας μου επαθε αυτο ακριβως που λες κιεσυ!!! Γυρναγα το κλειδι, ακουγα τη μιζα αλλα τιποτα!!! Με τις προσπαθειες επαιρνε μπροστα, αλλα εκανε φοβερα "κολπα"!!! Το καλυτερο ηταν οτι εσβηνε οποτε του γουσταρε!!! Το πηγαμε στο συνεργειο και μας ειπαν αναφλεξη!!! Αλλαχθηκα και εκτοτε ουδεν προβλημα!!! Οσον αφορα το κλειδι με το immobiliser γινεται αλλαγη του κωδικου!!! Συγκεκριμενα ειχαμε προβλημα με το κλειδι της μπεμπας του πατηρ και μας ειπαν στη ΒΜW να παμε μια μερα με οοολα (6 στον αριθμο!!! Shocked ) κλειδια για αλλαγη κωδικου!!! Υπαρχει ειδικο μηχανημα...Μεσα σε 15' λεπτα ηταν ολα ΟΚ!!! Κιεσυ κατι τετοιο πρεπει να εχεις...Δε νομιζω αναφλεξη γιατι θα σου εκανε κιαλλα κολπα!!!
nik7 - Δευ 09 Φεβ 2004, 10:48:16
Θέμα δημοσίευσης:
p206Mike έγραψε:
teoman έγραψε:
Σβήνεις τα πάντα (φώτα,ράδιο και κυρίως τα alarm) και βάζεις μπροστά (με ελαφρά βοήθεια από γκάζι)



Προσοχή...........
Πότε γκάζι στο ξεκίνημα στα καταλυτικά αυτοκίνητα....
Το λέει το βιβλιαράκι και είναι θανατος για τον καταλύτη.....

Σκέτη μίζα.....πάντα και για πάντα...το πόδι αυστηρά στο πατάκι....



ontos teoman min to ksanakaneis den voithaei katholou isa isa pou mono zimia kaneis ston kataliti giati travas venzini mesa stin mixani kai aftin den kegete kai paei opos ine ston kataliti .... ama ftasei venzini ston kataliti tin biiiiiip.. kia pas gia kenourgio.....
teoman - Δευ 09 Φεβ 2004, 11:02:40
Θέμα δημοσίευσης:
nik7 έγραψε:
p206Mike έγραψε:
teoman έγραψε:
Σβήνεις τα πάντα (φώτα,ράδιο και κυρίως τα alarm) και βάζεις μπροστά (με ελαφρά βοήθεια από γκάζι)



Προσοχή...........
Πότε γκάζι στο ξεκίνημα στα καταλυτικά αυτοκίνητα....
Το λέει το βιβλιαράκι και είναι θανατος για τον καταλύτη.....

Σκέτη μίζα.....πάντα και για πάντα...το πόδι αυστηρά στο πατάκι....



ontos teoman min to ksanakaneis den voithaei katholou isa isa pou mono zimia kaneis ston kataliti giati travas venzini mesa stin mixani kai aftin den kegete kai paei opos ine ston kataliti .... ama ftasei venzini ston kataliti tin biiiiiip.. kia pas gia kenourgio.....


3 χρόνια δεν έχει πάθει τίποτα.Εξάλλου λέω ελαφρό πάτημα,και αν χρειαστεί.Στο κάτω-κάτω,αν πάθει κάτι ο καταλύτης πάω για αγωνιστικό... Wink
Sidobre - Δευ 09 Φεβ 2004, 18:13:36
Θέμα δημοσίευσης:
teoman έγραψε:
nik7 έγραψε:
p206Mike έγραψε:
teoman έγραψε:
Σβήνεις τα πάντα (φώτα,ράδιο και κυρίως τα alarm) και βάζεις μπροστά (με ελαφρά βοήθεια από γκάζι)



Προσοχή...........
Πότε γκάζι στο ξεκίνημα στα καταλυτικά αυτοκίνητα....
Το λέει το βιβλιαράκι και είναι θανατος για τον καταλύτη.....

Σκέτη μίζα.....πάντα και για πάντα...το πόδι αυστηρά στο πατάκι....



ontos teoman min to ksanakaneis den voithaei katholou isa isa pou mono zimia kaneis ston kataliti giati travas venzini mesa stin mixani kai aftin den kegete kai paei opos ine ston kataliti .... ama ftasei venzini ston kataliti tin biiiiiip.. kia pas gia kenourgio.....


3 χρόνια δεν έχει πάθει τίποτα.Εξάλλου λέω ελαφρό πάτημα,και αν χρειαστεί.Στο κάτω-κάτω,αν πάθει κάτι ο καταλύτης πάω για αγωνιστικό... Wink


Kαλά, αμα σου καταγράψει ο εγκέφαλος πρόβλημα στην πεταλούδα μην πολυψαχτείς....

Το έπαθα δις από τον βλάκα τον παρκαδόρο στο γκαράζ που αφήνω το τουτου στην δουλειά. Ε, πήγα στην Peugeot... και άλλαξα γκαράζ.
kanelj - Τρι 10 Φεβ 2004, 07:16:28
Θέμα δημοσίευσης:
απορια:
το να πατας συμπλεκτη στο ξεκινημα χρειαζεται?
αν ναι,ποιος ειναι ο λογος?
Sidobre - Τρι 10 Φεβ 2004, 08:58:10
Θέμα δημοσίευσης:
kanelj έγραψε:
απορια:
το να πατας συμπλεκτη στο ξεκινημα χρειαζεται?
αν ναι,ποιος ειναι ο λογος?



Πατώντας τον συμπλέκτη ελευθερώνεις κάποια κινητά μέρη, έτσι ώστε όταν γυρίσει η μίζα τον κινητήρα να χρειάζεται να παράγει μικρότερο έργο. Ασφάλεια για την μίζα είναι αυτό καθαρά.
sotamax - Τρι 10 Φεβ 2004, 10:00:51
Θέμα δημοσίευσης:
Ισως θα πρέπει να προσεξετε και το καύσιμο που βάζετε γιατι το δικο μου στα 2μιση χρόνια που το είχα μου παρουσίασε παρόμοιο προβλημα και απο ότι κατάλαβα απο φίλο που έχει συνεργείο και τοποθετώντας το στον εγκεφαλο μας είπε υπάρχει πρόβλημα αναφλεξης.
Αυτό οφειλώταν στο ότι είχε πιάσει βρωμια η βαλβίδα εισαγωγής καυσίμου που βρίσκεται εκεί που είναι τα μπουζί.
kanelj - Τρι 10 Φεβ 2004, 15:04:22
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:
kanelj έγραψε:
απορια:
το να πατας συμπλεκτη στο ξεκινημα χρειαζεται?
αν ναι,ποιος ειναι ο λογος?



Πατώντας τον συμπλέκτη ελευθερώνεις κάποια κινητά μέρη, έτσι ώστε όταν γυρίσει η μίζα τον κινητήρα να χρειάζεται να παράγει μικρότερο έργο. Ασφάλεια για την μίζα είναι αυτό καθαρά.


OK,ευχαριστω...αρα να συνεχιζω να το κανω!
klain - Τετ 11 Φεβ 2004, 02:38:53
Θέμα δημοσίευσης:
Υπάρχει περίπτωση να ξεκινήσει αλλά σε ελάχιστα δευτερόλεπτα η με την πρώτη "ενέργεια" (πχ πάτημα φρένου) να σβήσει λόγω immobilizer;
Αν ναί τότε θα μου φύγει επιτέλους ένα μεγάλο βάρος για το τί είχε συμβεί εκείνη την αποφράδα μέρα... (ακόμα αναρωτιέμαι)...
Ακόμα... μπορεί να υπάρξει πρόβλημα στο immobilizer άν σβήσεις το αμάξι, δεν βγάλεις το κλειδί, και μετά απο λίγο πάς να βάλεις μπρός. Αυτό μου έκανε πρίν καμιά βδομάδα και αφού έβγαλα το κλειδί και το ξαναέβαλα όλα ήταν ΟΚ.
Και να φανταστείτε είναι και multiplex (Αύγουστος '03)...
Touristas - Κυρ 15 Φεβ 2004, 12:16:21
Θέμα δημοσίευσης:
καλησπερα!!! Αν εχει χαση καποιος το καρτελακι με των κωδικο μπωρη να παραγκιλη καινουργιο!!! Τωρα το οτι δεν περνει μπροστα τις περησωτερες φορες ειναι θεμα κλειδιου!!
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr