PSClub - Hellas

Τεχνικές - Μηχανολογικές Συζητήσεις - Βελτιωση σε 206 1.6 16v

Wankel_Lover - Δευ 01 Σεπ 2014, 15:34:35
Θέμα δημοσίευσης: Βελτιωση σε 206 1.6 16v
Καλησπερα παιδια.
Τον τελευταιο καιρο σκεφτομαι να βελτιωσω λιγο το peugeot μου.Αυτη τη στιγμη το αμαξι ειναι ΦΠΕ + εκκεντροφορους απο ραλλυ.Εγω λεω να του αλλαξω την εξατμιση και να του βαλω απο χταποδι μεχρι πισω τελικο την εξατμιση της supersprint (http://www.supersprint.com/en/GR/prod-92-6001-peugeot_206_xs_14i2F16i_16v__01_E28093E280BA.aspx) και την εισαγωγη απο το c2.Μετα εναν αναπρογραμματισμο και τελος.Εσεις λετε αξιζει αυτη η βελτιωση τα περιπου 1.500Ε(σιγουρα δεν αξιζει σαν λεφτα,απλα αν αξιζει σαν βελτιωση)?Επισης οι εκκεντροφοροι απο ραλλυ θα ειναι αρκετοι αν αλλαχτουν τα παραπανω πραγματα,η καλο θα ηταν να αλλαχτουν και αυτοι με καποιος αλλους,π.χ catcams?Ακομα,μηπως ξερει καποιος που περιπου θα κυμαινεται το αμαξι μετα τις παραπανω αλλαγες(με catcams και χωρις)?
Απο τα παλια θεματα εχω διαβασει σχεδον τα παντα και κατεληξα στα παραπανω προιοντα,και απλα θελω να παρω και μια πιο συγκεκριμενη γνωμη.Σας ευχαριστω προκαταβολικα
reselie-206 - Πεμ 04 Σεπ 2014, 20:14:48
Θέμα δημοσίευσης:
με τα πράγματα που συζητάς +ίσως μπέκ και λίγο πιο άγρια έκκεντρα (Schrick,pt51 κτλπ) πάς στα 140+
nikolas206gti - Πεμ 04 Σεπ 2014, 21:53:45
Θέμα δημοσίευσης:
Εγώ πάντως όσα χρόνια έχω το 206 και με τα λεφτα που έχω χαλάσει, το μόνο που άξιζε από όοοοοοοολα αυτά, ήταν το πιο κοντό Κ/Π ! Wink
vag21 - Πεμ 04 Σεπ 2014, 22:44:14
Θέμα δημοσίευσης:
για κανε ενα translate για μενα τον ασχετο ρε νικο.
geo106xs - Πεμ 04 Σεπ 2014, 22:49:30
Θέμα δημοσίευσης:
Κ/Π ειναι το κωρονοπηνιο,δηλαδη,η τελικη σχεση μεταδοσης,του κιβωτιου ταχυτητων Wink
Wankel_Lover - Παρ 05 Σεπ 2014, 01:47:32
Θέμα δημοσίευσης:
nikolas206gti έγραψε:
Εγώ πάντως όσα χρόνια έχω το 206 και με τα λεφτα που έχω χαλάσει, το μόνο που άξιζε από όοοοοοοολα αυτά, ήταν το πιο κοντό Κ/Π ! Wink

Κ/Π εχει ηδη το αμαξι.Εσυ δηλαδη λες,οτι δν αξιζουν τα λεφτα της βελτιωσης σε σχεση με αυτα που κερδιζεις?Ουτε η εισαγωγη?
OnyX - Παρ 05 Σεπ 2014, 05:00:21
Θέμα δημοσίευσης:
Χμμμμ...εν μερει θα συμφωνησω με τον Νικο....εξαρταται βεβαια και την χρηση που κανεις στο αυτοκινητο ( στροφες η εθνικη οδο-ταξιδια κτλ)
Σαφως ολα τα αυτοκινητα εχουν Κ/Π αλλα με ενα ραλλισιο σασμαν με 14/60 σε στροφοδιαδρομες θα εισαι συνεχεια με μια ταχυτητα πανω και θα εχεις την αισθηση οτι οδηγεις μεγαλυτερου κυβισμου αυτοκινητο,πιο ροπατο κτλ.
Μπορεις να βαλεις ενα ραλλισιο σασμαν ( εχει κλειστες σχεσεις ) με ενα 14/60 Κ/Π (αποψη μου το πιο "ταιριαστο" Κ/Π) με μακρυα 5η αν ταξιδευεις...

Τωρα οσο αναφορα τα εκκεντρα σαφως και θα δεις καλυτερη αποδοση με schrick για 206 η ΡΤ51 και αν βαλεις εισαγωγη C2 πιστευω θελεις και την μπεκιερα-μπεκ του C2.Θα χρειαστεις ελατηρια βαλβιδων (τα ραλλισια μια χαρα ειναι) και με μια σωστη εξατμιση θα φλερταρεις με τα 145-150 αλογα στην καλυτερη περιπτωση ( με τους ραλλισιους θα εισαι περιπου 5-10 αλογα κατω).
RoadRunner122 - Παρ 05 Σεπ 2014, 08:44:05
Θέμα δημοσίευσης:
Φυσικα και αξιζει να προχωρησεις στις αλλαγες που αναφερεις αρκει να εισαι συνειδητοποιημενος, να γνωριζεις εκ των προτερων δηλαδη τι ζητας και τι προκειται να παρεις.
Το κερδος αν το δουμε σαν αναλογια €/ιππο δεν ειναι ασχημο, εφοσον μιλαμε για ατμοσφαιρικο μοτερ δεκαετιας+.
Επισης το κερδος αν το δουμε απ'την οψη της οδικης ικανοποιησης παλι ειναι θετικο αφου θα κερδισεις πρωτα απ'ολα σε αποκριση αλλα και αποδοση (μια αυξηση της ταξης του 35-40% μονο αμελητεα δεν τη λες) και μαλιστα χωρις να στερηθεις την πολιτισμενη λειτουργια του εργοστασιακου.

Ιδανικα, βρες καποιον που εχει κανει αντιστοιχη μετατροπη και ζητησε δοκιμη Wink
nikolas206gti - Παρ 05 Σεπ 2014, 10:29:53
Θέμα δημοσίευσης:
Wankel_Lover έγραψε:
nikolas206gti έγραψε:
Εγώ πάντως όσα χρόνια έχω το 206 και με τα λεφτα που έχω χαλάσει, το μόνο που άξιζε από όοοοοοοολα αυτά, ήταν το πιο κοντό Κ/Π ! Wink

Κ/Π εχει ηδη το αμαξι.Εσυ δηλαδη λες,οτι δν αξιζουν τα λεφτα της βελτιωσης σε σχεση με αυτα που κερδιζεις?Ουτε η εισαγωγη?


Τι Κ/Π έχει?
reselie-206 - Παρ 05 Σεπ 2014, 10:39:49
Θέμα δημοσίευσης:
nikolas206gti έγραψε:
Wankel_Lover έγραψε:
nikolas206gti έγραψε:
Εγώ πάντως όσα χρόνια έχω το 206 και με τα λεφτα που έχω χαλάσει, το μόνο που άξιζε από όοοοοοοολα αυτά, ήταν το πιο κοντό Κ/Π ! Wink

Κ/Π εχει ηδη το αμαξι.Εσυ δηλαδη λες,οτι δν αξιζουν τα λεφτα της βελτιωσης σε σχεση με αυτα που κερδιζεις?Ουτε η εισαγωγη?


Τι Κ/Π έχει?


TO 206 του Βασίλη είναι το πρώην δικό μου. Εάν δέν έχει αλλάξει κάτι ο βασίλης τότε έχει 16/65 πάνω μπλοκέ Quaife.. Γενικώς ένα 14/60 θα δώσει πολύ στο αμάξι απλά το 16/65 είναι ραμμένο πάνω στο μπλοκέ και δέν ξέρω πόσο εύκολα θα βγεί..

άποψη μου Βασίλη πρώτα βάλε ενα 14/60 (θα νομίζεις οτι πήρες 30 άλογα) και μετά φτιάξε μια εξάτμιση, εισαγωγή C2 με μπεκιέρα και κάνε ένα update στο πρόγραμμα που είχα βάλει. Θα είναι άλλο αμάξι
nikolas206gti - Παρ 05 Σεπ 2014, 10:41:41
Θέμα δημοσίευσης:
14/60 χωρίς μακριά 5η και ταξίδια, μια χαρά βολεύει. Απλά για λόγους κατανάλωσης και μόνο, πηγαίνω 20 χλμ κάτω απ' ότι πήγαινα. Κάποιους μπορεί να τους πειράζει, κάποιους άλλους όχι. Αλλά η αλήθεια είναι ότι όλα μαζί δεν μπορούν να συνδυαστούν σε μία βελτίωση. Κάτι πρέπει να θυσιάσεις Wink

Όσον αφορά την μηχανική βελτίωση, αν υποθέσουμε ότι θέλεις:

- 400 με 500 € για εισαγωγή
- 400 με 500 για 'εκκεντρα
-κάτι παραπάνω ακόμα για μία σωστή και ανθρώπινη εξάτμιση(με καταλύτη πάντα)
- ελατήρια βαλβίδων στο καπάκι (50 €)
- 400 με 500 το πρόγραμμα ώστε να δουλέψουν όλα τα παραπάνω.
- +++ εργασίες δεξιά και αριστερά. Μπορεί να μην φαίνονται αλλά φεύγουν εύκολα τα ευρω Cool

Οπότε που καταλήγουμε, αφού όπως λες έχεις ήδη εξάτμιση, ραλλοέκκεντρα και πρόγραμμα, μπορείς με ένα κόστος της τάξεως των 250 € να βάλεις ένα 14/60 ή ένα 13/59 (ανάλογα με τι σε ενδιαφέρει να ασχοληθείς περισσότερο), και τότε ξανακουβεντιάζουμε αν το 206 θέλει κανά 2 χιλιάρικα πεταμένα. (τα έχω πληρώσει και το ξέρω ) Laughing
Wankel_Lover - Παρ 05 Σεπ 2014, 10:43:21
Θέμα δημοσίευσης:
Ναι συγγνωμη δικο μου λαθος.Οταν λεω εχει δεν εννοω το μαμα.Εχει 13/59 με μακρια 5η.Οποτε νομιζω απο σασμαν ειμαστε οκ.Η χρηση ειναι κυριως στροφες,ταξιδια σπανια,απλα με τις αλλαγες θελω να κερδισω καλυτερη αποκριση και περισσοτερη ροπη για μεσα στη πολη.Επισης αν γινεται δεν θα ηθελα να χασω αρκετα σε χαμηλομεσαιες μιας και ειναι το ευρος που κινειται σε μεγαλο βαθμο το αμαξι.
nikolas206gti - Παρ 05 Σεπ 2014, 10:43:40
Θέμα δημοσίευσης:
Τάσο, είχες εξάτμιση??? Confused
Wankel_Lover - Παρ 05 Σεπ 2014, 11:00:10
Θέμα δημοσίευσης:
Λαθος 16/65 εχει το αμαξι,εχει δικιο ο Τασσος.Εγω μπερδευτηκα.
volvos - Σαβ 06 Σεπ 2014, 17:27:58
Θέμα δημοσίευσης:
Ti eksatmisi exeis
Wankel_Lover - Σαβ 06 Σεπ 2014, 18:04:30
Θέμα δημοσίευσης:
Νομιζω μονο μεσαιο τελικο αλλαγμενο.Ειναι η παλια που ειχε ο Τασσος στο αμαξι.Δεν εχω αλλαξει κατι.Απλα μου εχει γυαλισει η συγκεκριμενη της supersprint και απο οτι εχω ακουσει ειναι πολυ ψαγμενη και με πολυ καλο know how (backpressure,κτλ κτλ)
Wankel_Lover - Σαβ 13 Σεπ 2014, 23:16:59
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδια στην εξατμιση της supersprint(εννοω αν βαλεις και το χταποδι) δεν υπαρχει καποιος τροπος να μπει καταλυτης?Γιατι κατι διαβαζα απο παλια θεματα οτι εβαζαν εναν συρματινο αλλα δεν ανεφεραν λεπτομερειες.
Wankel_Lover - Παρ 19 Σεπ 2014, 11:49:02
Θέμα δημοσίευσης:
Κανεις???
alfasud - Παρ 19 Σεπ 2014, 13:16:59
Θέμα δημοσίευσης:
Η supersprint δεν βγάζει κάποιο κομμάτι με καταλύτη δικό της?
Wankel_Lover - Παρ 19 Σεπ 2014, 13:26:32
Θέμα δημοσίευσης:
alfasud έγραψε:
Η supersprint δεν βγάζει κάποιο κομμάτι με καταλύτη δικό της?


http://www.supersprint.com/en/GR/prod-92-6001-peugeot_206_xs_14i2F16i_16v__01_E28093E280BA.aspx
Εδω που εχει για το 16βαλβιδο,εχει χταποδι το οποιο λεει for racing use only.Πραγμα που σημαινει χωρις καταλυτη.Τωρα γενικα στα αλλα λιγο που κοιταξα εχει και χταποδια στα οποια μπαινει ο ΟΕΜ καταλυτης,απλα δεν ξερω αν θα εχουν την ιδια αποδοση με αυτο.
alfasud - Παρ 19 Σεπ 2014, 15:03:02
Θέμα δημοσίευσης:
Αυτή κομπλέ θα πάει 1000 ευρώ Shocked Δεν λέει με τίποτα να την... κανιβαλίσεις κόβοντάς τη, για να της περάσεις καταλύτη...
reselie-206 - Παρ 19 Σεπ 2014, 15:14:44
Θέμα δημοσίευσης:
alfasud έγραψε:
Αυτή κομπλέ θα πάει 1000 ευρώ Shocked Δεν λέει με τίποτα να την... κανιβαλίσεις κόβοντάς τη, για να της περάσεις καταλύτη...


+1


pare mono το χταποδι και κανε την υπόλοιπη φτιαχτη
geo106xs - Παρ 19 Σεπ 2014, 15:17:50
Θέμα δημοσίευσης:
Το χταποδι της raceland; Οικονομικο και αποδοτικο Wink
nikolas206gti - Παρ 19 Σεπ 2014, 15:27:11
Θέμα δημοσίευσης:
http://www.kamracing.co.uk/car-tuning/peugeot/peugeot-206/exhaust/exhaust-manifold/peugeot-206-ta-technix-exhaust-manifold-1-6-16v.html

Αυτό και τελειώνει η υπόθεση. Από εκεί και πίσω φτιαχτή με έναν καταλύτη και ένα τελικό μόνο Wink
volvos - Παρ 19 Σεπ 2014, 19:14:22
Θέμα δημοσίευσης:
Pate kala?
Ayyyto to prama einai to idio me mama xoris kataliti
eleeos
Wankel_Lover - Παρ 19 Σεπ 2014, 19:51:29
Θέμα δημοσίευσης:
Τωρα μπορω να πω οτι ψιλομπερδευτηκα Laughing Λοιπον,τη λυση του να παρω μονο το χταποδι της supersprint και να κανω την υπολοιπη φτιαχτη με καταλυτη το σκεφτηκα και γω,απλα ειχα διαβασει σε παλιοτερα ποστ οτι γενικα επειδη η συγκεκριμενη εταιρια ειναι ψαγμενη στην κατασκευη των εξατμισεων της και στο backpressure,ισως η αγορα χταποδιου να θελει και το υπολοιπο σετ για να αποδωσει τα μεγιστα μιας και ειναι μελετημενο για αυτα τα κομματια.Το να παρω το χταποδι που προτεινες nikolas206gti θα εχει εφαμιλλη αποδωση ενος πιο επωνυμου;Η θα ειναι σα ραλλοχταποδο;Γιατι αλλιως υπαρχει και αυτη η λυση.
RoadRunner122 - Παρ 19 Σεπ 2014, 21:11:02
Θέμα δημοσίευσης:
Wankel_Lover έγραψε:
.Το να παρω το χταποδι που προτεινες nikolas206gti θα εχει εφαμιλλη αποδωση ενος πιο επωνυμου;Η θα ειναι σα ραλλοχταποδο;Γιατι αλλιως υπαρχει και αυτη η λυση.

Θα έχει αρκετά υποδεέστερη απόδοση από του ραλλοχτάποδου (δηλ. εργοστασιακή 106 μαντεμένια πολλ/λη εξαγωγής+δίχαλο).

Δεν είναι τυχαίο ότι ακόμα και δυνατά-ακριβά αγωνιστικά 106 Α τρέχουν με εργοστασιακή πολλ/λη εξαγωγής.

Το μοναδικό κέρδος είναι το βάρος.
nikolas206gti - Παρ 19 Σεπ 2014, 21:31:43
Θέμα δημοσίευσης:
Εγώ αυτό φοράω πάντως εδώ και 3 χρόνια. Cool Και η τότε δυναμομέτρηση δεν έδειξε ότι το αυτοκίνητο έχει θέμα με εξαγωγή Wink
volvos - Παρ 19 Σεπ 2014, 22:33:01
Θέμα δημοσίευσης:
Oxi malaka wsy foras rwaceland pou einai kanoniko 4-1ztapodi oxi ayti I mal****. Bres ksana foto aoo diki sou. Esena exei kanonika kalamia oxi plenum sti thesi tou prokatalyti
OnyX - Παρ 19 Σεπ 2014, 22:39:23
Θέμα δημοσίευσης:

RoadRunner122 - Παρ 19 Σεπ 2014, 23:22:27
Θέμα δημοσίευσης:
nikolas206gti έγραψε:
Εγώ αυτό φοράω πάντως εδώ και 3 χρόνια. Cool Και η τότε δυναμομέτρηση δεν έδειξε ότι το αυτοκίνητο έχει θέμα με εξαγωγή Wink

Nικόλα, τα δικό σου ειναι 4-2-1. Το της KR είναι 4-1 με πλοκαμάκια 20cm (για να μπει με το εργοστασιακό κάρτερ).
nikolas206gti - Σαβ 20 Σεπ 2014, 00:07:47
Θέμα δημοσίευσης:
Όπα όπα εσείς θα με τρελάνετε. Το δικό μου είναι σαν αυτό της φωτό (4-1).
volvos - Σαβ 20 Σεπ 2014, 09:46:23
Θέμα δημοσίευσης:
Tetoio thes
http://m.ebay.com/itm/231189707544?nav=SEARCH

me makrya kalamia 4-2-1 allioa 4-1 alla pali etsi makry oxi 20cm proteyontes

nikola an foras tetoio prama pano meta apo tosa pou exoume grapsei apla respect
Wankel_Lover - Σαβ 20 Σεπ 2014, 10:54:11
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
Tetoio thes
http://m.ebay.com/itm/231189707544?nav=SEARCH

me makrya kalamia 4-2-1 allioa 4-1 alla pali etsi makry oxi 20cm proteyontes

nikola an foras tetoio prama pano meta apo tosa pou exoume grapsei apla respect

Δηλαδη αναμεσα σε αυτο και στο χταποδι της supersprint,οι διαφορες ειναι τετοιες που δεν αξιζουν τα παραπανω λεφτα;
nikolas206gti - Σαβ 20 Σεπ 2014, 13:35:09
Θέμα δημοσίευσης:
Ρε Τάκη, ήταν αυτό που πήραμε από raceland τότε στο gb Exclamation
reselie-206 - Σαβ 20 Σεπ 2014, 13:39:50
Θέμα δημοσίευσης:
nikolas206gti έγραψε:
Ρε Τάκη, ήταν αυτό που πήραμε από raceland τότε στο gb Exclamation


Nίκο εκείνα ήταν όντως με πλένουμ όμως είχαν πολύ μακρύτερα πλοκάμια που φτάναν εώς και σχεδόν στο κάρτερ ενώ αυτό που έβαλες πιο πάνω είναι σαν μαμά με κοντά πλοκάμια
nikolas206gti - Σαβ 20 Σεπ 2014, 14:08:43
Θέμα δημοσίευσης:
Τεσπά, στην φωτό ίδια φαίνονται πάντως Confused
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr