PSClub - Hellas

Νέα - Sto antro twn leontwn

Hannibal_Jr - Πεμ 05 Φεβ 2004, 13:46:52
Θέμα δημοσίευσης: Sto antro twn leontwn
Μεσημέρι στο Παρίσι και ένας φίλος από τα παλιά με περιμένει στο Velizy. Στο αεροδρόμιο ένας συμπαθητικός Γάλλος με περιμένει με για να με πάρει στον φίλο εδώ και 10 χρόνια Christian Guyard που είναι ο γενικός υπεύθυνος για την αποθήκη και τα ανταλλακτικά της Peugeot Sport. Μετά από λίγο είμαστε έξω από το ¶νδρο των Λεόντων στην βιομηχανική περιοχή έξω από το Παρίσι που λέγεται Velizy.

Το ρόλοι δείχνει 14:30 ώρα αιχμής στο εργοστάσιο μιας και τα καραβάνια της παγκόσμιας ομάδας μόλις είχαν έρθει από το Κοντέ Καρπό. Γνώριμες φάτσες μας χαιρετούσαν ευγενικά ενώ στο βάθος 2 γνώριμοι κύριοι, δεν ήταν άλλοι από τον κύριο Corrado Provera και Jean Pierre Nicholas που επέστρεφαν στο γραφείο από το συνεργείο.

Είναι καθημερινό φαινόμενο να κατεβαίνουν στο συνεργείο να μιλούν με τους τεχνικούς» μου λέει ο Christian ενώ προχωρούμε προς το γραφείο του. Έτσι απλά πέρασα το πρώτο απόγευμα αλλά η σκέψη μου ήταν πίσω από την πόρτα όπου ήταν τα 307.
«Αύριο πρωί έχω κανονίσει να κάνουμε ξενάγηση στο Αρχηγείο, μην σε απασχολεί θα τα δεις όλα...» αυτά ήταν τα τελευταία λόγια της ημέρας.

Επόμενη μέρα και ξεκινούμε την ξενάγηση, για λίγη ώρα μαζί μου ακόμα μια γνωστή, η Annick Peuvergne υπεύθυνοι τύπου της παγκόσμιας ομάδας η οποία μου κάνει μια γρήγορη περιδιάβαση στα γραφεία της ομάδας. Μετά ξανά είμαι στα χέρια του Christian όπου ξεκινά το κύριο μέρος της επίσκεψης μας.
«Θα ξεκινήσουμε από την αποθήκη και το τμήμα πελατών, Μετά θα πάμε στο εργοστασιακό κομμάτι των εγκαταστάσεων και θα τελειώσουμε στο τμήμα εξέλιξης για το 206 Super 1600 , το 206 RC Super Gr.N και 406 Coupe»

Παίρνει τυχαία μια παραγγελία για να μου δείξει τον τρόπο που ετοιμάζονται οι περίπου 85 παραγγελίες ημερησίως, γνώριμη η διεύθυνση πάνω στο fax, Lion Hellas – Kifisou Ave, ήταν η παραγγελιά για το 206 Cup. Παίρνουμε από τους τεράστιους διαδρόμους με τα εξαρτήματα τα οποία ξεκινούν από τα λιγοστά κομμάτια που έχουν μείνει για 205 , 309 και 106 και καταλήγουμε στο βάθος όπου είναι των 206 WRC και 206 Supper1600. Μας εντυπωσιάζει η σβελτάδα στην αποπεράτωση της παραγγελίας μας η οποία ήταν και αρκετά μεγάλη. «Σε λίγες ώρες θα είναι έτοιμα όλα αν υπάρχουν σε στοκ, εάν όχι θα ειδοποιήσουμε τους προμηθευτές που έχουν 48 ώρες να μας προμηθεύσουν με τα υλικά».

Το τέλος του κεντρικού διαδρόμου μας φέρνει στην είσοδο του «oνείρου», στην είσοδο στο συνεργείο και στους χώρους προετοιμασίας της εργοστασιακής ομάδας. Τηλέφωνα , κάμερες και φωτογραφίες έμειναν στην είσοδο φυσικά. Εκεί άλλος ένας φίλος μας παραλαμβάνει εν ονόματι Lionel Carre ο οποίος είναι ο Τεχνικός υπεύθυνος για της δόκιμες της ομάδας. Ωραίο φαίνεται από μακριά το 307 αλλά από κοντά είναι άλλο πράγμα, εντυπωσιακό αλλά και διαφορετικό. «Πρέπει να κινηθούμε γρήγορα, η ομάδα είναι έτοιμη για Σουηδία και Πρέπει να φορτώσουμε τα καραβάνια», εγώ είπα ναι αλλά η σκέψη δεν ήθελε να φύγει από εκεί.
«Μπορώ να καθίσω στο κάθισμα του Μαρκους;» «Κάνε το αλλά σβέλτα, βλέπεις το προγραμματίζουν..»
¶ρχοντας ο πανύψηλος Φιλανδός στο 307 που εσωτερικά έχει κοινά με το 206. Δεσπόζει το αλλαγμένο σύστημα επιλογής ταχυτήτων και ο κεντρικός πίνακας ενδείξεων. Το μοτέρ ζωντανό μας τρυπά τα αυτιά την ίδια στιγμή που ο Γάλλος Τεχνικός κάνει τις τελευταίες ρυθμίσεις για τον αγώνα. Δίπλα το δίδυμο 307 του Βέλγου Λοιξ έτοιμο κατευθύνεται για το φορτηγό.
«Μοιάζουν εξωτερικά τα ίδια, αλλά ρυθμισμένα διαφορετικά, ο Μαρκους είναι πιο επιθετικός από τον Λοιξ»
Δεν χάνουμε ευκαιρία και ρωτούμε τον Lionel: «Πως βλέπεις την Σουηδία;» «Πάμε για νίκη, έχουμε λύσει το πρόβλημα με το κιβώτιο»
«Είναι η ώρα του Μαρκους» ακούγεται μια φωνή από πίσω μας καθώς περνούμε από τα γραφεία προς το τμήμα εξέλιξης. Ο κύριος Provera που είχε εύκολα αντιληφθεί την παρουσία μας αφού δεν ταιριάζαμε στα κόκκινα τους ρούχα ήταν πίσω.
«Καλώς ήρθες, πως το βλέπεις το 307?» ,
«Όμορφο είναι, αλλά δεν έχει σημασία, οι νίκες θα το δείξουν»
«Θα κερδίσει, αυτό δεν μας απασχολεί... Έχουμε ένα τίτλο να πάρουμε πίσω. Καλή συνεχεία στην περιδιάβαση σου Πρέπει να πάω στο γραφείο μου»
«Ευχαριστώ, Καλή επιτυχία» Και αφού έχουμε πάρει πίσω κινητά και ότι άλλο είχαμε αφήσει στην είσοδο περνάμε στο χώρο εξέλιξης του 206 Super 1600 και του 206 RC Super Gr.N.
Προ εκπλήξεως βρίσκουμε τον Cedric Robert ετοιμοπόλεμο στο 206 RC.
«Ήρθαμε στην ιδανική στιγμή, η τοπική ομάδα θα βγει για δόκιμες με τον Cedric»
«Γιατί με το RC και όχι με το 1600?»
«Δεχθήκαμε πολλά φαξ που μας ζητούσαν ένα καλό Ν, πήραμε από Νορβηγία, Σουηδία Ιταλία Πορτογαλία και Βουλγαρία πολλές παραγγελίες, μέχρι τον Απρίλη θα είναι έτοιμο δια χειρός Cedric Robert.» «Το 1600? είναι λίγο πίσω από τον συναγωνισμό?» «Ετοιμάζουμε μια καινούργια εξέλιξη για το 2004, Ο Cedric και ο Voulioz θα τα οδηγήσουν στο τοπικό πρωτάθλημα» «είναι ώρα για φαγητό πάμε μας περιμένουν»

Η εταιρία Sodexho που είναι και σπόνσορας της ομάδας ειδικεύεται στα Catering και έχει εστιατόριο στο εργοστάσιο. Όλοι είναι εκεί για το κλασσικό γαλλικό φαγητό. Στο τραπέζι μαζί μας ο Lionel και ο Christian που ήταν οι κύριος μας οικοδεσπότης αλλά και ακόμα 2 πρόσωπα, ο Race Engineer του Μαρκους Demaison και το δεξί χέρι του Jean Pierre Nicholas και πρώην Μάνατζερ Carlotti.
«Τι καιρό έχει στην Κύπρο?» Ρώτα γελώντας ο Demaison
«Βρέχει είναι κρύο αλλά τον Μάιο θα είναι ζεστή» λέω προσπαθώντας να καταλάβω τι ήταν το φαγητό. «Γι αυτό Έχουμε Cabriole αυτοκίνητο...» λέει με σιγουριά

Μετά το φαγητό και πάλι στα χέρια του Christian ο οποίος μας Παίρνει στο μικρό Showroom που υπάρχει μπροστά, ένα 206 ένα 307 και στο βάθος ένα 205 Τ16.
«Κάπου εδώ τελειώνουμε, έχεις δει 2 πρωταθλητές και τον μελλοντικό...»

Εξω σχεδόν όλη η ομάδα πλην τους οδηγούς, Μια τεράστια ουρά από φορτηγά και αυτοκίνητα ξεκινά για Σουηδία. Εντυπωσιάζει το όλο σκηνικό και η οργάνωση. μέχρι και τα ρούχα της ομάδας τα έχουν σε αποθήκη και τα παίρνουν πριν από κάθε αγώνα.. Την ίδια στιγμή τελειώνει σύσκεψη στα πάνω γραφεία με θέμα τους νέους κανονισμούς, Κάπου δεν συμφωνεί η Peugeot, το έβλεπα στο βλέμμα τους και το καταλάβαινα στα λίγα γαλλικά που ξέρω. ενώ ένας μηχανικός θυμάται διάφορες τέτοιες περιπτώσεις με τα Group B, το 905 στο Le Man και το Paris Dakar.

Περνώ την λίγη ώρα που μου απομένει για την πτήση μου χαζεύοντας όλο αυτό τον μηχανισμό να ετοιμάζεται για την Σουηδία. Φεύγοντας αποχαιρετήσαμε γνωστούς και φίλους με την ευχή να τους δούμε στο 51ο Ακρόπολις και στο 32ο Ράλι Κύπρου.
Ο Christian με οδηγεί στο αεροδρόμιο με ένα 307 αλλά 2 λίτρων.

Απολογισμός, Φουλ επίθεση στο Παγκόσμιο, αναγεννημένη στο γαλλικό Πρωτάθλημα και μια νέα πρόταση για ιδιώτες. ¶ραγε οι Λέοντες επανέρχονται;_Γ.Κυπριανού(geokyp@spidernet.com.cy)
vangsgr - Πεμ 05 Φεβ 2004, 14:11:52
Θέμα δημοσίευσης:
Question Question Question
fpug - Πεμ 05 Φεβ 2004, 14:35:59
Θέμα δημοσίευσης:
αρθρο ειναι απο το rally.gr
vangsgr - Πεμ 05 Φεβ 2004, 16:32:11
Θέμα δημοσίευσης:
Που θέλει να πει Question Question Question
Κι εγώ το διάβασα.
Τον λόγο μεταφοράς στο forum ψάχνω
mick206 - Πεμ 05 Φεβ 2004, 20:20:21
Θέμα δημοσίευσης:
vangsgr έγραψε:
Τον λόγο μεταφοράς στο forum ψάχνω

Ετοιμαστείτε... Laughing Laughing Laughing
Μάλλον θα τρίβουμε τα ματάκια μας απο αυτά που θα δούμε... Twisted evil
netblaster - Παρ 13 Φεβ 2004, 23:26:47
Θέμα δημοσίευσης:
Ετσι φαινεται...Ολο εκπληξεις ειναι η Peugeot τελευταια!!! Very happy Very happy
sotamax - Σαβ 14 Φεβ 2004, 09:41:02
Θέμα δημοσίευσης:
Πολύ καλό το άρθρο απο το rally.gr...
Και πολύ λογική η μεταφορά του στο site μας αφού μας αρέσει πιστεύω να
παρακολουθούμε το πόσο οργανωμένη είναι η αγωνιστική ομάδα του εργοστασίου απο το οποίο 'εχουμε αγοράσει αυτοκίνητο.... Exclamation Exclamation Exclamation
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr