PSClub - Hellas

Μετάδοση - Ρουλεμάν κιβωτίου Peugeot 307

PanosZaf - Δευ 21 Ιούλ 2014, 15:52:39
Θέμα δημοσίευσης: Ρουλεμάν κιβωτίου Peugeot 307
Καλησπέρα φίλοι και φίλες του club!
Ως νέο μέλος θα ήθελα να ζητήσω την βοήθεια σας, σε ένα προβληματάκι που μου εμφανίστηκε στο καινούριο τουτούνι μου Thumbs Up Σήμερα αγόρασα το Peugeot 307 από έναν "αξιόπιστο" έμπορα εδώ στην Αθήνα. Μετά την αγορά και αφού είχα οδηγήσει για κάνα μισάωρο, παρατήρησα ότι ακουγόταν ένας περίεργος ήχος όταν επέλεγα την πρώτη ταχύτητα στο σασμάν, σαν ένα χουρχουρητό. Αμέσως πήγα στον μηχανικό μου και μου είπε οτι κατα πάσα πιθανότητα υπάρχει πρόβλημα στο ρουλεμάν του πριστιρεκ και θα πρέπει να το αντικαταστήσω άμεσα. Νευριασμένος απευθύνθηκα στην αντιπροσωπία και τους είπα ότι το αμάξι έβγαλε αυτό το πρόβλημα για το οποίο δεν ευθύνομαι εγώ, και ότι θα έπρεπε να το γνωρίζουν ήδη αφού υποτίθεται πως είναι ελεγμένα τα αυτοκίνητα που πουλούν. Με τα πολλά πολλά μου είπαν να τους αφήσω το αυτοκίνητο και θα αναλάβουν εκείνοι την επισκευή, και το μόνο που θα πληρώσω εγώ θα είναι το κόστος του ρουλεμάν. Θέλω να ρωτήσω λοιπόν, είχε ποτέ κανείς από εσάς τέτοιο πρόβλημα με το κιβώτιο του, και αν ναι, θυμάται πόσο του κόστισε το ρουλεμάν; Πρέπει να βάλω μαμά ή να πάρω καλύτερα ένα απο την SKF;
Ελπίζω να μη σας κούρασα με το μεγάλο ποστ! Rolling eyes
By the way το κάρο μου είναι το Peugeot 307 1.4 8v (75hp)
Giannis307 - Δευ 21 Ιούλ 2014, 18:48:14
Θέμα δημοσίευσης:
Τα σαζμαν στα γαλικα ειναι ευαισθητα σχετικα οποτε λογικο ειναι να ζητησει ρουλεμαν απλα ισως να ηταν πιο σοφο απο την στιγμη που κατεβηκε να αλαζοντουσαν ολο το σετ τα ρουλεμαν....ποσα χιλιομετρα εχεις?
RoadRunner122 - Δευ 21 Ιούλ 2014, 20:42:54
Θέμα δημοσίευσης:
Πάνο, και από Peugeot να το πάρεις, κατά 99% SKF θα είναι. Στο κιτ επισκευής που είχα αγοράσει πριν κάτι χρόνια και περιελάμβανε όλα τα ρουλεμάν, με εξαίρεση αυτά του διαφορικού που ήταν Timken, τα υπόλοιπα ήταν SKF.

Συμφωνώ με Γιάννη κατά τα άλλα. Εάν όμως θέλεις να κρατήσεις το κόστος χαμηλά άλλαξε τουλάχιστον και τα 2 τσιμουχάκια ημιαξονίων για να περιορίσεις τις διαρροές.
PanosZaf - Τρι 22 Ιούλ 2014, 10:19:36
Θέμα δημοσίευσης:
Σας ευχαριστώ και τους δυο σας για τις άμεσες απαντήσεις. Γιάννη το αυτοκίνητο έχει 120.000 χλμ. Το γεγονός να αλλάξω όλο το σετ ρουλεμάν όπως λες κι εσύ ίσως να είναι μια καλή επιλογή μιας και θα "κατεβεί" όλο το σασμαν, άλλα δεδομένου ότι έχω μείνει ρέστος και δεν ξέρω πόσο κοστίζει όλο το σετ, προτιμώ να αλλάξω μόνο το πριστιρέκ και τα τσιμουχάκια ημιαξονίων που αναφέρει και ο RoadRunner122.
RoadRunner122 - Τετ 23 Ιούλ 2014, 18:45:58
Θέμα δημοσίευσης:
Εάν όντως έχει μόνο τόσα χλμ και ο προηγούμενος έβαζε βαλβολίνες εντός προδιαγραφών αλλάζοντάς τις έστω και ανά 40-50.000χλμ, δε νομίζω να έχεις φθορές.
TopGear - Πεμ 24 Ιούλ 2014, 00:12:11
Θέμα δημοσίευσης:
RoadRunner122 έγραψε:
Εάν όντως έχει μόνο τόσα χλμ και ο προηγούμενος έβαζε βαλβολίνες εντός προδιαγραφών αλλάζοντάς τις έστω και ανά 40-50.000χλμ, δε νομίζω να έχεις φθορές.


Κανονικά, κάθε πόσο πρέπει να αλλάζουν δηλαδή;
PanosZaf - Παρ 25 Ιούλ 2014, 13:37:30
Θέμα δημοσίευσης:
Τελικά παίδες άσχημα τα πράγματα. Μου τηλεφώνησαν από το συνεργείο και είπαν ότι το σασμάν έχει αρκετή φθορά και θα πρέπει να αντικατασταθεί με μεταχειρισμένο, κόστος 1000€. Τρελάθηκα Shocked Την Δευτέρα θα το πάω μαζί με τον πατέρα μου σε έναν φίλο του που φτιάχνει σασμάν για Peugeot, μήπως γίνεται να κάνουμε καμιά ανακατασκευή, γιατί δεν πιστεύω ότι είναι για πέταμα όπως λένε αυτοί. Είδομεν Confused
RoadRunner122 - Παρ 25 Ιούλ 2014, 15:33:02
Θέμα δημοσίευσης:
Ποοοοοοοσα????

Αποχωρησε σε παρακαλω, τετοια συνεργεια πρεπει να ξεμενουν απο πελατεια και να κλεινουν!
kane - Παρ 25 Ιούλ 2014, 15:39:06
Θέμα δημοσίευσης:
Στείλε το σαζμάν θεσνικη να γίνει φουλ ριμπιλντ με το 1/4 των χρημάτων...

Δεν είναι δυνατόν τέτοιες εποχές να κοροϊδεύουν το κόσμο περισσότερο απο τότε που το χρήμα χυνόταν απ'τις τσέπες.

Ελεος.
PanosZaf - Τρι 05 Αύγ 2014, 11:34:14
Θέμα δημοσίευσης:
Παίδες μόλις τώρα πήρα στα χέρια μου το αυτοκίνητο. Τελικά το σασμάν επισκευάστηκε, και δεν χρειάστηκε η αγορά καινούριου. Κόστος για λύσιμο-αλλαγή ρουλεμάν-δέσιμο 250€. Τώρα αρχίζω να ψήνομαι για κάνα προγραμματάκι να ανέβουν λίγο τα άλογα, αλλα τις απορίες μου θα τις κάνω σε άλλο ποστ Wink
Giannis307 - Τρι 05 Αύγ 2014, 19:57:49
Θέμα δημοσίευσης:
Μια χαρα οποτε....μην ασχοληθεις με τιποτα παραπανω σαυτο το μοτερ μαυτη την καροτσα....
Mono AEK - Τετ 06 Αύγ 2014, 17:53:34
Θέμα δημοσίευσης:
Giannis307 έγραψε:
Μια χαρα οποτε....μην ασχοληθεις με τιποτα παραπανω σαυτο το μοτερ μαυτη την καροτσα....



Θα συμφωνησω
Αν θες παραπανω αλογα δωστο και παρε το 1,6
Giannis307 - Τετ 06 Αύγ 2014, 20:26:48
Θέμα δημοσίευσης:
Mono AEK έγραψε:
Giannis307 έγραψε:
Μια χαρα οποτε....μην ασχοληθεις με τιποτα παραπανω σαυτο το μοτερ μαυτη την καροτσα....



Θα συμφωνησω
Αν θες παραπανω αλογα δωστο και παρε το 1,6


Ουτε αυτο πΑει...αν θες αλογα δωστο και παρε 207
Mono AEK - Τετ 06 Αύγ 2014, 21:47:39
Θέμα δημοσίευσης:
Giannis307 έγραψε:
Mono AEK έγραψε:
Giannis307 έγραψε:
Μια χαρα οποτε....μην ασχοληθεις με τιποτα παραπανω σαυτο το μοτερ μαυτη την καροτσα....



Θα συμφωνησω
Αν θες παραπανω αλογα δωστο και παρε το 1,6


Ουτε αυτο πΑει...αν θες αλογα δωστο και παρε 207


Καλα ναι για το λιγο παραπανω λεω και δεδομενου οτι ηθελε αυτο το αμαξι
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr