Κινητήρας - αναθυμιασης σε peugeot 106 16v axmanos16v - Κυρ 13 Ιούλ 2014, 13:48:07 Θέμα δημοσίευσης: αναθυμιασης σε peugeot 106 16v
θα ηθελα τα φωτα σας για αυτο που εχω παθει!εχω ενα citroen ax με μετατροπη απο citroen saxo vts και το δουλευω μονο για αγωνες!προσφατα του αλλαξα κεφαλι με μια αλλη που ειχε boubis ενκεντρα συμπιεση περιπου στο 12.4 ροικη απο τον αλεπη και ενα προγραμα φορουσε και ενα χταποδι powerfull και εβγαλε μαλλον 145hp με πολλα προβληματα στις χαμηλες αφου μπουκονε!στον αγωνα λοιπον πεταξε στο δοχειο αναθυμιασεων πολυ λαδι αφου το δοχειο ξεχειλησε!ο δεικτης κατεβηκε κατω απο την μεση!το αμαξι λυθηκε και η διαγνωση ειναι οτι εχει κανει οβαλ τους κυλινδρους και εχει κατσαρωσει τα πιστονια, βεβαια το αμαξι ειχε κανονικα συμπιεση!ειναι πιθανον να ειναι ετσι που λενε και εαν ναι απο τη προηλθε???καμια βοηθεια κανεις?? turbomaniac - Τετ 16 Ιούλ 2014, 07:39:58 Θέμα δημοσίευσης:
προφανως θελεις ρεκτιφιε... alfasud - Τετ 16 Ιούλ 2014, 09:18:54 Θέμα δημοσίευσης:
Λύσε το υπάρχον μοτέρ και αχρήστευσε το. Πούλα ότι πουλιέται με πρώτα και καλύτερα τα μπουμπάκια.Κρατάς εισαγωγή και ορισμένα άλλα... κοκοψίνια που θα σου χρειαστούν . Με τα χρήματα που θα γλιτώσεις από την επισκευή ( ρεκτιφιέ, λύσε-δέσε), βρες ένα καλό JP4 μοτεράκι από 206/307 κλπ. Κάνε τις απαραίτητες μικροτροποιήσεις ( δες το αντίστοιχο τόπικ μετατροπής από TU5J4 σε TU5JP4) και πέτα το πάνω, φορώντας το χταπόδι που έχεις και ένα σετ επώνυμα έκκεντρα.
Ακόμη και με μαμά ραλοέκκεντρα πας 140 άλογα με τη μία χωρίς τίποτε άλλο. Με το χταπόδι, + καλά έκκεντρα + την εξάτμιση που πρέπει, θα περάσει τα 155 για πλάκα turbomaniac - Πεμ 17 Ιούλ 2014, 06:46:57 Θέμα δημοσίευσης:
νομιζω αυτη ειναι η καλύτερη λύση.
παρε κορμο tu5jp4 και βαλε όλα τα υπολοιπα απο το μοτερ σου (πολλαπλές, εκκεντρα, ωστηρια, ελατηρια βαλβίδων, πεταλούδες, πλεξούδα, αισθητηρες)
ετσι θα γλυτωσεις το ρεκτιφιέ και τα πιστονια που ισως εχει και αμφιβολα αποτελεσματα axmanos16v - Παρ 18 Ιούλ 2014, 21:19:55 Θέμα δημοσίευσης:
σκεφτομαι ρεκτιφιε με πιστονια σφυρηλατα! France_8v - Τετ 10 Σεπ 2014, 13:35:32 Θέμα δημοσίευσης:
alfasud έγραψε:
( δες το αντίστοιχο τόπικ μετατροπής από TU5J4 σε TU5JP4)
Έναν σχετικά πλήρη οδηγό έχω βρει στο αγγλικο φόρουμ αυτό.
Χρειάζεται λίγο ορισμένες μεταφράσεις σε τεχνικους όρους για να είσαι σίγουρος, αλλά οι φωτογραφίες που έχει βοηθάνε πολύ έτσι κι αλλιώς .