PSClub - Hellas

Τεχνικές - Μηχανολογικές Συζητήσεις - Επαναπρογραμματισμός σε 207 1.6 110 HDI.

Andreasf1 - Δευ 07 Ιούλ 2014, 22:22:58
Θέμα δημοσίευσης: Επαναπρογραμματισμός σε 207 1.6 110 HDI.
Ψάχνομαι αυτόν τον καιρό να προγραμματίσω το dieselακι μου. Δεν με ενδιαφέρει καθόλου ο παράλληλος εγκέφαλος κτλ.

Έχουμε κατά νου κάποιον καλό προγραμματιστή που να ασχολείται με τους HDI και να είναι γνώστης του αντικειμένου;;

(Δεν θέλω απλά ένα πρόγραμμα.. Θέλω μαζί και κατάργηση φίλτρου μικροσωματιδίων και βαλβίδα EGR)
Andreasf1 - Πεμ 27 Νοέ 2014, 13:46:45
Θέμα δημοσίευσης:
Ας απαντήσω μονός μου για να υπάρχει σαν αρχείο για όποιον θέλει να κανει κάτι αντίστοιχο στο μέλλον μιας και προβλέπεται σε λίγο καιρό τα πετρελαιοκίνητα ιχ να είναι πολυ περισσότερα απο τώρα και να ενδιαφέρει το συγκεκριμένο θεμα και αλλους..

Λοιπον να πω πω πως πριν περίπου ενα μήνα εκανα την κατάργηση του dpf με τροποποίηση στο υπάρχων (θα στείλω φωτο κάποια στιγμη) και κατάργηση της egr.

Ενδεικτικά να αναφέρω πως η γενική μου κατανάλωση απο 4,4-4,5 που ηταν τώρα είναι στα 4,1 μετα απο 1450 χλμ που έχω κάνει απο τότε που πεταξα dpf και egr όπου μέσα σε αυτά έχει φάει φόρτωμα, πόλη...ξύλο(!) κτλ.

Επίσης έχει γίνει αρκετά πιο πρόθυμο στην απόκριση του γκαζιού και δίνει απο πιο χαμηλές στροφές και ψηλά νιώθεις να μην πεθαίνει η ροπή λόγω της απελευθέρωσης της εξαγωγής.

Εννοείται έχω γλίτωσε αρκετές αναγεννησεις με οτι αρνητικό υπάρχει σε αύτη την διαδικασία (τουλαχ 3 μέσα σε αυτά τα χλμ που έχω κάνει απο τότε).

Δεν βγάζει μαύρο καπνό απο την εξάτμιση μόνο λίγο (που μου το έχει πει φίλος που καθόταν απο πισω) σε περιπτώσεις κατεβασματος τρίτης και βυθισμένο γκάζι που στην ουσία και πριν γινόταν αυτό. Κατα τα αλλά είναι αρκετά καθαρό :Ρ
Γενικά είναι μια απο τις καλύτερες κινήσεις που έχω κάνει μέχρι τώρα για το αυτοκίνητο και άξιζε τον κόπο και τα χρήματα με το παραπάνω! Το συνιστω ανεπιφύλακτα. Δίνει διάρκεια ζώη στο αυτοκίνητο σας! :Ρ

Σε λίγο καιρό θα πάω και για προγραμματισμό και θα πω και τοτε εντυπώσεις.
reselie-206 - Πεμ 27 Νοέ 2014, 13:51:11
Θέμα δημοσίευσης:
τι είναι οι "αναγεννήσεις"?
makis106 - Πεμ 27 Νοέ 2014, 13:56:01
Θέμα δημοσίευσης:
http://car-moto.info/index.php/2011-04-17-16-16-28/2011-04-17-16-39-18/186-diesel-dpf
Andreasf1 - Πεμ 27 Νοέ 2014, 14:20:40
Θέμα δημοσίευσης:
Είναι μια διαδικασία αυτοκαθαρισμου- ″πλυσιματος″ του φίλτρου μικροσωματιδων απο τα σωματίδια που προκαλεί η καυση του πετρελαίου. Το γνωστό μαύρο ντουμάνι είναι στην ουσια σωματίδια απο την καυση. Το κάνει γιατί στην ουσία μπουκωνει το dpf μετα απο κάποια χλμ απο τα πόλλα μικροσωματίδια που συγκρατεί και φράζει τις διόδους για την εξαγωγή των καυσαερίων.
Ο καθαρισμός του dpf γίνεται με ενα υγρό χημικό πρόσθετο, το όποιο θέλει ανανέωση κάθε 100.000χλμ περίπου (αξίας 300€ χοντρικά) και με την υπερβολική κατανάλωση πετρελαίου για να ανέβει η θερμοκρασία του dpf. Λόγω της υπερβολικής ποσότητας που ρίχνει στους θαλάμους καύσης δεν προλαβαίνει να το ″καψει″ σωστά με αποτέλεσμα μικρή ποσότητα να περνάει ως και τα λάδια του κινητήρα με οτι αρνητικό μπορεί να δημιουργεί αυτό στα λα δια του κινητήρα μας και προφανώς και στον ίδιο τον κινητήρα.

Η διαδικασία της αναγέννησης γίνεται καθε 500 χλμ περίπου ανάλογα πάντα τους δρόμους που κινείσαι..

Γενικά είναι μεγάλος διαολος αυτό το μαραφετι για τα πετρελαιακια. Razz
Andreasf1 - Πεμ 27 Νοέ 2014, 14:26:22
Θέμα δημοσίευσης:
Τα είπα αρκετά αναλυτικά εγώ.. Όπως τα λέει το άρθρο.

Μια παρατήρηση μονό.. Εμένα δεν ανάβει λαμπάκι οτι και καλά κάνει αναγέννηση αλλά το καταλαβαίνω απο την στιγμιαία κατανάλωση.. Απο εκει που είναι 3,2 για παράδειγμα σκαρφαλώνει ξαφνικα στα 12 στα 100.. Επίσης ακούγεται και η ασφάλεια που ενεργοποιείται οτάν είναι να κάνε καθαρισμό..
puglover - Πεμ 27 Νοέ 2014, 14:38:42
Θέμα δημοσίευσης:
και απο ρυπους τι παιζει μετα την καταργηση? Ειναι εντος οριων?
reselie-206 - Πεμ 27 Νοέ 2014, 14:43:21
Θέμα δημοσίευσης:
Το ανταλλάζεις το πετρέλαιο? Laughing χαχα
Mono AEK - Πεμ 27 Νοέ 2014, 14:49:13
Θέμα δημοσίευσης:
το ξερεις οτι πλεον δεν εισαι euro 5?
reselie-206 - Πεμ 27 Νοέ 2014, 15:10:46
Θέμα δημοσίευσης:
εγώ πάντως είμαι euro4..όσοι έτυχε να είναι πίσω μου μου βγάλανε και κάρτα Laughing Laughing Laughing
RoadRunner122 - Πεμ 27 Νοέ 2014, 15:40:19
Θέμα δημοσίευσης:
puglover έγραψε:
και απο ρυπους τι παιζει μετα την καταργηση? Ειναι εντος οριων?

Φυσικά και όχι...

(είναι σαν να ρωτάς αν βγάζει κάρτα ένα βενζινοκίνητο καταλυτικό που του έχουν αφαιρέσει τον καταλύτη)
reselie-206 - Πεμ 27 Νοέ 2014, 15:45:47
Θέμα δημοσίευσης:
RoadRunner122 έγραψε:
puglover έγραψε:
και απο ρυπους τι παιζει μετα την καταργηση? Ειναι εντος οριων?

Φυσικά και όχι...

(είναι σαν να ρωτάς αν βγάζει κάρτα ένα βενζινοκίνητο καταλυτικό που του έχουν αφαιρέσει τον καταλύτη)


Εγώ ξέρω 207 που πέρασε χωρίς μέσο και χωρίς σκόντα με μόνη παρατήρηση οτι "ο καταλύτης σου είναι στο όριο" χαχα
309 lover - Πεμ 27 Νοέ 2014, 18:47:39
Θέμα δημοσίευσης:
παιδια το συγκεκριμενο 207 ειναι μοντελο του 2006, οποτε σαφως και δεν ειναι euro5...... ανταποκρινεται στις νορμες euro4 που ισχυαν τοτε.
επισης να πω πως τα 207 ντιζελ εκεινης της περιοδου δεν ειχαν ολα φιλτρο μικροσωματιδιων απο το εργοστασιο.
τα 1400 και τα 1600 με τους 90 ιππους δεν ειχαν FAP (δηλ φιλτρο μικροσωμ) παρα μονο τα 1600 με τους 110, κι ομως αν δειτε και αυτα χωρις το FAP ειναι euro4 και εκπεμπουν φυσιολογικους ρυπους καθως ολοι οι κινητηρες ανεξαρτητως αν εχουν FAP ή οχι, διαθετουν καταλυτη ωστε να μην εκπεμπονται βλαβερα καυσαερια, κυριως οξειδια του αζωτου.
ο αντρεας στο αμαξι του εκανε αφαιρεση του FAP και οχι και του καταλυτη του που παρεμεινε πανω στο downpipe, δεν το εκανε decat το αμαξι.
επισης με το συγκεκριμενο σεταπ περασε κανονικα κτεο χωρις καν υποψια παρατηρησης για ρυπους.
οποτε ηταν και παρεμεινε euro4
το FAP αυτο που κανει ειναι να κατακραταει τα μικροσωματιδια αιθαλης που εκπεμπονται κυριως κατα τις φασεις της πληρους επιταχυνσης χωρις να επηρεαζει καθολου τους ρυπους που εχει μετατρεψει ο καταλυτης.
για την εκπομπη μικροσωματιδιων περα απο το FAP μεγαλη σημασια εχει και η σωστη λειτουργια του συστηματος τροφοδοσιας που αν δε λειτουργει σωστα, το αμαξι πεταει 'ντουμανια' και με το FAP επανω.
χοντρικα αυτα ισχυουν...... αν κατι ξεχασα ας το συμπληρωσει ο φιλος ανδρεας
309 lover - Πεμ 27 Νοέ 2014, 18:50:24
Θέμα δημοσίευσης:

309 lover - Πεμ 27 Νοέ 2014, 18:55:37
Θέμα δημοσίευσης:
http://www.feline207.net/media/docs/207_fr_07c_ct.pdf

και ενα λινκ απο το προσπεκτους του 207 (δεν βρηκα ελληνικο) που φαινεται ξεκαθαρα το ποιοι κινητηρες εχουν FAP και οτι ολοι ανταποκρινονται στις νορμες euro4
RoadRunner122 - Πεμ 27 Νοέ 2014, 20:56:06
Θέμα δημοσίευσης:
309 lover έγραψε:
ο αντρεας στο αμαξι του εκανε αφαιρεση του FAP και οχι και του καταλυτη του που παρεμεινε πανω στο downpipe, δεν το εκανε decat το αμαξι.

Επειδή:
α) από τις ταπεινές μου γνώσεις ξέρω πως dpf (ή fap κατά psa) και καταλύτης είναι ένα σώμα
β) είμαι άπιστος Θωμάς κι ας με λένε Γιάννη,

θα μπορούσες να μας αποδείξεις με κάποια φωτό/διάγραμμα το παραπάνω;
Andreasf1 - Πεμ 27 Νοέ 2014, 21:29:32
Θέμα δημοσίευσης:
309 lover έγραψε:
παιδια το συγκεκριμενο 207 ειναι μοντελο του 2006, οποτε σαφως και δεν ειναι euro5...... ανταποκρινεται στις νορμες euro4 που ισχυαν τοτε.
επισης να πω πως τα 207 ντιζελ εκεινης της περιοδου δεν ειχαν ολα φιλτρο μικροσωματιδιων απο το εργοστασιο.
τα 1400 και τα 1600 με τους 90 ιππους δεν ειχαν FAP (δηλ φιλτρο μικροσωμ) παρα μονο τα 1600 με τους 110, κι ομως αν δειτε και αυτα χωρις το FAP ειναι euro4 και εκπεμπουν φυσιολογικους ρυπους καθως ολοι οι κινητηρες ανεξαρτητως αν εχουν FAP ή οχι, διαθετουν καταλυτη ωστε να μην εκπεμπονται βλαβερα καυσαερια, κυριως οξειδια του αζωτου.
ο αντρεας στο αμαξι του εκανε αφαιρεση του FAP και οχι και του καταλυτη του που παρεμεινε πανω στο downpipe, δεν το εκανε decat το αμαξι.
επισης με το συγκεκριμενο σεταπ περασε κανονικα κτεο χωρις καν υποψια παρατηρησης για ρυπους.
οποτε ηταν και παρεμεινε euro4
το FAP αυτο που κανει ειναι να κατακραταει τα μικροσωματιδια αιθαλης που εκπεμπονται κυριως κατα τις φασεις της πληρους επιταχυνσης χωρις να επηρεαζει καθολου τους ρυπους που εχει μετατρεψει ο καταλυτης.
για την εκπομπη μικροσωματιδιων περα απο το FAP μεγαλη σημασια εχει και η σωστη λειτουργια του συστηματος τροφοδοσιας που αν δε λειτουργει σωστα, το αμαξι πεταει 'ντουμανια' και με το FAP επανω.
χοντρικα αυτα ισχυουν...... αν κατι ξεχασα ας το συμπληρωσει ο φιλος ανδρεας


Ο φίλος Ευθύμης με κάλυψε στο μέγιστο!!! Χωρίς να λέει αερολογίες, μια τεκμηριωμένη απάντηση.

Κάτι που θέλω να συμπληρώσω.. Ανάφερα πως η κατανάλωση μου ήταν στο 4,5 και πλέον είμαι πολύ χαλαρά στο 4,1. Με λίγα λόγια είμαι σχεδόν στο μισό λίτρο κάτω με ότι θετικό μπορεί να προσφέρει αυτό. Ο νοών νοεί τω.
Andreasf1 - Πεμ 27 Νοέ 2014, 21:32:00
Θέμα δημοσίευσης:
RoadRunner122 έγραψε:
309 lover έγραψε:
ο αντρεας στο αμαξι του εκανε αφαιρεση του FAP και οχι και του καταλυτη του που παρεμεινε πανω στο downpipe, δεν το εκανε decat το αμαξι.

Επειδή:
α) από τις ταπεινές μου γνώσεις ξέρω πως dpf (ή fap κατά psa) και καταλύτης είναι ένα σώμα
β) είμαι άπιστος Θωμάς κι ας με λένε Γιάννη,

θα μπορούσες να μας αποδείξεις με κάποια φωτό/διάγραμμα το παραπάνω;


Ξεκάθαρα από servise box φαίνεται πως έχει φτιάξει το dowpipe της η peugeot για το συγκεκριμένο μοντέλο.

309 lover - Πεμ 27 Νοέ 2014, 21:41:49
Θέμα δημοσίευσης:
απιστε γιαννη Laughing ........ χχαχαχααχα
πιστευω πως η φωτο που ανεβασε ο ανδρεας και ειναι απο το service box της μαμα peugeot θα σε καλυψε πληρως
309 lover - Πεμ 27 Νοέ 2014, 21:46:04
Θέμα δημοσίευσης:
στη φωτο το πανω βαρελακι ειναι ο καταλυτης και το κατω βαρελακι ειναι το FAP, οπου σαφως και δεν ειναι ενα σωμα αλλα χωριζονται μεταξυ τους
N207r - Πεμ 27 Νοέ 2014, 22:17:47
Θέμα δημοσίευσης:
Βγάλε Κ τον καταλύτη εκεί να δεις γλέντια έχουν μια τάση να γίνονται τσιμέντο εσωτερικά Κ να φραζουν εντελώς την ροή..
Andreasf1 - Πεμ 27 Νοέ 2014, 22:48:26
Θέμα δημοσίευσης:
N207r έγραψε:
Βγάλε Κ τον καταλύτη εκεί να δεις γλέντια έχουν μια τάση να γίνονται τσιμέντο εσωτερικά Κ να φραζουν εντελώς την ροή..


Η αλήθεια είναι πως είδα τον καταλύτη μου και μου φάνηκε αρκετά καθαρός.. Δεν ξέρω κατά πόσο φράζει..
Να μια ενδεικτική φωτογραφία απο τον καταλύτη εσωτερικά:

RoadRunner122 - Παρ 28 Νοέ 2014, 18:38:25
Θέμα δημοσίευσης:
Επηρεασμένος από το αδελφό C4 eHDi 115 που έχω και στο οποίο dpf και προκαταλύτης είναι ένα τεμάχιο μασίφ, φαντάστηκα πως και στο 207 με ίδιο μηχανικό σύνολο θα ήταν ίδιο.

Δηλαδή αν κατάλαβα καλά, λύσατε το "βαρελάκι", από το τεμάχιο "12" αφαιρέσατε το περιεχόμενο (το στοιχείο του φίλτρου σωματιδίων) και το ξανακλείσατε;
Andreasf1 - Παρ 28 Νοέ 2014, 19:21:32
Θέμα δημοσίευσης:
Μα και στο c4 1.6 ehdi με τα 115 είναι ξεχωριστά καταλύτης και dpf. (Αν είχα αυτή την εξαγωγή πάρτι θα έκανα, γιατί θα ήταν πολύ πιο εύκολη η μόντα! :Ρ)

Ορίστε πως είναι η δική σου εξαγωγή..


Στο 10 είναι ο καταλύτης και στο 21 το dpf.. Το dpf δεν είναι πάνω στο downpipe. Είναι σαν ένα μεσαίο καζανάκι απ όσο μας δείχνει το επίσημο public servise box της citroen.

Στην δική μου περίπτωση λύσαμε το "βαρελάκι" του dpf και στην θέση του βάλαμε ένα άλλο άδειο βαρελάκι τροποποιημένο. Πρέπει να ανεβάσω φωτογραφίες με την μοντιφιά που έγινε στο βαρελάκι-πρώην dpf για να καταλάβεις χωρίς πολλά λόγια το πως και γιατί.. Razz Αλλά σε άλλο θέμα για να είναι λίγο πιο τακτοποιημένα.
Πάρε όμως μια ενδεικτική φώτο απο το τελικό αποτέλεσμα:

RoadRunner122 - Παρ 28 Νοέ 2014, 19:33:25
Θέμα δημοσίευσης:
Andreasf1 έγραψε:
Ορίστε πως είναι η δική σου εξαγωγή..

Κι όμως, δεν είναι έτσι.

Πάρε φωτό:

Andreasf1 - Παρ 28 Νοέ 2014, 20:14:15
Θέμα δημοσίευσης:
Τι φάση? Razz Στο service box της citroen όλα τα καινούργια C4 1.6 ehdi με τα 115 άλογα τα δίνει με αυτή την εξαγωγή που έστειλα. Ότι να ναι.
Μπορούμε να δούμε μέσω αρ. πλαισίου πως ακριβώς είναι η δική σου εξαγωγή. (αν θες στείλε πμ τον αρ πλαισίου σου να το βάλω στο σερβισ μποξ να δούμε τι παίζε έτσι για την απορία). Razz
Andreasf1 - Παρ 28 Νοέ 2014, 21:57:57
Θέμα δημοσίευσης:
Εδώ είναι η διαδικασία για το πως ακριβώς έγινε και η τροποποίηση του DPF.
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=28015
ixat47 - Δευ 19 Φεβ 2018, 21:52:19
Θέμα δημοσίευσης:
Μεγαλο προβλημα φιλοι μου , σας ενοχλει εσας που εχετε I.X. σκεφτειτε να χατε επαγγελαματικο και να χανατε ωρες απο την δουλειας σας με τα νευρα σας στο κοκκινο , αρρωστια ! Εχουμε και λεμε : DPF+Καταλυτης 1000ευρω(χωρις εργασια) , δοχειο Ad-blue με εγκεφαλο(αυτα πανε μαζι) 900+ευρω , βαλε και eolys και 17 λιτρα ad-blue , σερβις 220 και μαζι αμορτισερ διοτι στα 40χ.χιλ. χτυπαει ο κορμος , οριστε ? πως ειπατε?ποσο το πηρα το αμαξι?χαχαχαχα !
salex - Δευ 19 Φεβ 2018, 21:55:11
Θέμα δημοσίευσης:
ixat47 έγραψε:
Μεγαλο προβλημα φιλοι μου , σας ενοχλει εσας που εχετε I.X. σκεφτειτε να χατε επαγγελαματικο και να χανατε ωρες απο την δουλειας σας με τα νευρα σας στο κοκκινο , αρρωστια ! Εχουμε και λεμε : DPF+Καταλυτης 1000ευρω(χωρις εργασια) , δοχειο Ad-blue με εγκεφαλο(αυτα πανε μαζι) 900+ευρω , βαλε και eolys και 17 λιτρα ad-blue , σερβις 220 και μαζι αμορτισερ διοτι στα 40χ.χιλ. χτυπαει ο κορμος , οριστε ? πως ειπατε?ποσο το πηρα το αμαξι?χαχαχαχα !


Πετρέλαιο δεν μου θέλετε με Euro 5 και euro 6? Αν θέλεις να έχεις χαμηλό κόστος στα καύσιμα, κάνεις ό,τι σου ζητάει με το νι και με το σίγμα.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr