turbomaniac έγραψε: |
το 306 παει για μετατροπή 400 άλογα. |
Steve έγραψε: | ||
|
turbomaniac έγραψε: | ||||
για ν' αντεχει... το ΜΑ κιβωτιο δεν αντεχει... |
turbomaniac έγραψε: |
για ν' αντεχει... το ΜΑ κιβωτιο δεν αντεχει... |
Steve έγραψε: | ||
|
lambrosp έγραψε: |
φίλε όντως το ΜΑ δεν αντέχει, ότι γιατροσόφη και άν έχεις ακούσει!
Η μόνη περίπτωση να αντέξει..... είναι για roll καταστάσεις και μόνο. Αν θές να ξεκινήσεις απο στάση με καλά λάστιχα launch control κ.α ¨(είναι και βαρή το 306,δεν είναι rallye) θές οπωσδήποτε ΒΕ. Έχεις το μοτερ με τα 110hp 1.6? |
turbomaniac έγραψε: |
εχουν ξαναφτιαξει τετοιο μοτερ με td05-16G, πραγματι είναι λίγο μεγάλη, μέγιστη πίεση κάνει γύρω στις 3800 στροφες.
με 1.2 μπαρ βγάζει περίπου 20 κιλά στις 3500 στροφες και περιπου 17 στις 3000, νομιζω ειναι κάτι που θα αντέχεται. ο κόφτης θα να περιπου στις 7800, οποτε έχει ενα ευρος περιπου 4000 με 7800. επειδη το κοστος είναι βασικό πρόβλημα προσανατολιζομαι σε καποια τουρμπίνα θρος μεταχειρισμένη απο καποιο μοντελο με ευρεια κυκλοφορία (με ανακατασκευή φυσικά), δηλαδη μιλάμε για ένα κόστος περιπου στα 250-300 ευρω μαζι με την ανακατασκευη. αν εχετε υπ' οψη καποιο άλλο μαμα αμαξι που φοραει τουρμπίνα με μεγιστη παροχη 30-40 b/min, ευχαριστως να το κοιταξουμε, γιατι συμφωνω οτι πιθανον να ναι λιγο μεγαλη αυτη που έχω διαλέξει. Για το ζητημα της αποδοσης, φυσικά και δεν με πειραζει για 20-30 άλογα λιγοτερο, αρκει να μην κρεμαει η τουρμπίνα ψηλά και να έχει ωραία λειτουργία απο τις 2500-3000 στροφες. Μακαρι να μπορουσα να βαλω GTX2863R, ώστε να τραβαει απο τις 3000 και να έχει παροχή ψηλά μεγαλύτερη και απο την TD05-16G, αλλα τα οικονομικά μου δεν επιτρεπουν. η TD05-16G εχει μεγιστη παροχή περιπου 40lb/min |
Nik_psa έγραψε: |
Aν δεν έχει ανάγκη το μοτέρ σου από ΒΕ από θέμα αντοχής ξέχνα το μεγάλο κόστος κι όχι τόσο πασπαρτού στα παντρέματα όπως τα ΜΑ |
MariosT έγραψε: |
Αμα ειναι προσεχτικος στο πως παταει το γκαζι και στις ποσες στροφες αντεχει οριακα το ΜΑ. Στο δικο μου το ψεκαζω με +100 απο τις 4500 στροφες και πανω με κολλημενο κορωνοπηνιο και δεν εχει παρουσιασει προβλημα . Το εχω με 16/65 και στενες σχεσεις και μακρια πεμπτη , ουτε πολυ μακρυ ουτε κοντο.
Τωρα αν το σπουλαρει απο χαμηλες στροφες και με μεγαλες ταχυτητες θα ζοριστει . Οι ανοιχτες σχεσεις που τις εχω δοκιμασει δεν μου αρεσαν... Βεβαια παιζει ρολο και το βαρος του αυτοκινητου... Κουρευει ευκολα γραναζι παντως. |