PSClub - Hellas

Μετάδοση - 306 - 6αρι σασμαν απο 306 διλιτρο σε 306 1.6

turbomaniac - Κυρ 15 Ιούν 2014, 14:30:14
Θέμα δημοσίευσης: 306 - 6αρι σασμαν απο 306 διλιτρο σε 306 1.6
οπως λεει και ο τιτλος του θεματος, θελω να βαλω σασμαν 6αρι σε 306 1.6 (tu5jp)

πως πρεπει να γίνει? με χελωνα απο be4 και σωθικά απο το 6άρι? Ημιαξόνια?

αλλιώς τι χρειάζεται για να βαλω ΒΕ4 σασμαν απο turbo diesel πχ berlingo?

αν μπει το BE4, τι ημιαξόνια πρεπει να βάλω.

το 306 παει για μετατροπή 400 άλογα.
turbomaniac - Παρ 20 Ιούν 2014, 02:45:41
Θέμα δημοσίευσης:
κάποιος?
turbomaniac - Παρ 04 Ιούλ 2014, 07:29:52
Θέμα δημοσίευσης:
up
Steve - Παρ 04 Ιούλ 2014, 09:20:45
Θέμα δημοσίευσης: Re: 6αρι σασμαν απο 306 διλιτρο σε 306 1.6
turbomaniac έγραψε:
το 306 παει για μετατροπή 400 άλογα.
Τότε γιατί να βάλεις 6άρι;
turbomaniac - Τρι 08 Ιούλ 2014, 07:46:22
Θέμα δημοσίευσης: Re: 6αρι σασμαν απο 306 διλιτρο σε 306 1.6
Steve έγραψε:
turbomaniac έγραψε:
το 306 παει για μετατροπή 400 άλογα.
Τότε γιατί να βάλεις 6άρι;



για ν' αντεχει... το ΜΑ κιβωτιο δεν αντεχει...
athanas - Τρι 08 Ιούλ 2014, 16:51:31
Θέμα δημοσίευσης: Re: 6αρι σασμαν απο 306 διλιτρο σε 306 1.6
turbomaniac έγραψε:
Steve έγραψε:
turbomaniac έγραψε:
το 306 παει για μετατροπή 400 άλογα.
Τότε γιατί να βάλεις 6άρι;



για ν' αντεχει... το ΜΑ κιβωτιο δεν αντεχει...



και γιατι να μην βαλεις 5αρι...?????ετσι κι αλλιως ροπη θα εχει οση θελει...
RoadRunner122 - Τρι 08 Ιούλ 2014, 21:28:40
Θέμα δημοσίευσης:
Προφανώς το θες για dragsterοκατάσταση, οπότε καλύτερα να είναι 5ρι για να απλώνει. Το 6ρι έχει αρκετά κλειστή κλιμάκωση.
Steve - Τρι 08 Ιούλ 2014, 21:35:02
Θέμα δημοσίευσης: Re: 6αρι σασμαν απο 306 διλιτρο σε 306 1.6
turbomaniac έγραψε:
για ν' αντεχει... το ΜΑ κιβωτιο δεν αντεχει...
Έτσι σου είπανε;
turbomaniac - Τετ 09 Ιούλ 2014, 07:55:41
Θέμα δημοσίευσης:
και το 5αρι κανει την δουλεια συμφωνω.

Απλα δεν ξερω απο ποιο αμαξι πρεπει να είναι (νομιζω berlingo-partner 1.6 turbodiesel) και τι άλλα πραγματα θελει για να δουλεψει (βασεις, ντιζες, ημιαξόνια, μηχανικός συμπλεκτης, κλπ)
turbomaniac - Τρι 05 Αύγ 2014, 14:15:55
Θέμα δημοσίευσης:
Steve έγραψε:
turbomaniac έγραψε:
για ν' αντεχει... το ΜΑ κιβωτιο δεν αντεχει...
Έτσι σου είπανε;


καποιος μου ειπε οτι κατι πλαστικό αλλαζουνε στο ΜΑ και επειτα αντεχει,

ξερει κανενας τιποτα?
turbomaniac - Τετ 06 Αύγ 2014, 07:29:39
Θέμα δημοσίευσης:
τελικα, μηπως ξερει κανενας να με βοηθησει, να δω τι θα κανω με το σασμαν?

γι όλα τ' αλλα εχω καταλήξει, εκτος απο σασμαν.

θα βαλω ΒΕ απο 306 2.0 με την χελώνα απο το ΜΑ?

θα βαλω ΒΕ πετρελαιο απο pertner/berlingo?

θα κανω καποια ενισχυση του ΜΑ, για να αντεχει παραπάνω?

τι με συμφερει να κάνω τελικά?
lambrosp - Τετ 06 Αύγ 2014, 09:15:36
Θέμα δημοσίευσης:
φίλε όντως το ΜΑ δεν αντέχει, ότι γιατροσόφη και άν έχεις ακούσει!
Η μόνη περίπτωση να αντέξει..... είναι για roll καταστάσεις και μόνο. Αν θές να ξεκινήσεις απο στάση με καλά λάστιχα launch control κ.α ¨(είναι και βαρή το 306,δεν είναι rallye) θές οπωσδήποτε ΒΕ. Έχεις το μοτερ με τα 110hp 1.6?
Pughell - Τετ 06 Αύγ 2014, 09:24:48
Θέμα δημοσίευσης:
Αν σε βολευει η ραλλοκλιμακωση σαν φασμα,βρες σασμαν απο 205/309 GTi και χρησιμοποιησε Κ/Π απο καποιο diesel.

Αν παρεις απο βενζινη,ή θα εχει πολυ κοντο Κ/Π με μακριες σχεσεις ή θα εχει το αντιστροφο(μακρυ Κ/Π και κοντες σχεσεις).
Σε ολες τις περιπτωσεις δηλαδη θα χρειαστεις τουλαχιστον δυο σασμαν για αυτο που θες να κανεις.

Υ.Γ. Για το 6αρι,ισχυει αυτο που σου ειπε ο Γιαννης παραπανω,δεν κανει για την περιπτωση σου σαν κλιμακωση.
turbomaniac - Τετ 06 Αύγ 2014, 12:45:00
Θέμα δημοσίευσης:
lambrosp έγραψε:
φίλε όντως το ΜΑ δεν αντέχει, ότι γιατροσόφη και άν έχεις ακούσει!
Η μόνη περίπτωση να αντέξει..... είναι για roll καταστάσεις και μόνο. Αν θές να ξεκινήσεις απο στάση με καλά λάστιχα launch control κ.α ¨(είναι και βαρή το 306,δεν είναι rallye) θές οπωσδήποτε ΒΕ. Έχεις το μοτερ με τα 110hp 1.6?

σαν βαση μοτερ, θα ρησιμοποιηθει το tu5j2 (106 rallye 1.6 8V), με catcam, ροικη, συμπιεση 9:1, πιστονια-μπιέλες, τουρμπινα TD05-16G large απο μιτσου εβο (με μεγιστη παροχη περιπου 400 άλογα) και custom πεταλουδα- πολλαπλή εισαγωγής)

στοχος είναι τα 250 άλογα για καθημερινή λειτουργια και κανενα trackday και 350-380 για κανενα πατηματακι.
RoadRunner122 - Τετ 06 Αύγ 2014, 13:31:00
Θέμα δημοσίευσης:
Οποτε το ΜΑ το ξεχνας.
OnyX - Τετ 06 Αύγ 2014, 17:02:20
Θέμα δημοσίευσης:
H 16G Big θα σου πεσει λαγκατη για καθημερινη χρηση...δεν κοιτας καμμια VF34 η VF35 ? πιστευω θα την γεμιζει πιο γρηγορα ενα 8βαλβιδο 16αρι απο οτι θα γεμιζε την 16G big ( ας εισαι και 10-15 αλογακια κατω δεν λεει και τιποτα )
turbomaniac - Πεμ 07 Αύγ 2014, 07:12:10
Θέμα δημοσίευσης:
εχουν ξαναφτιαξει τετοιο μοτερ με td05-16G, πραγματι είναι λίγο μεγάλη, μέγιστη πίεση κάνει γύρω στις 3800 στροφες.

με 1.2 μπαρ βγάζει περίπου 20 κιλά στις 3500 στροφες και περιπου 17 στις 3000, νομιζω ειναι κάτι που θα αντέχεται. ο κόφτης θα να περιπου στις 7800, οποτε έχει ενα ευρος περιπου 4000 με 7800.

επειδη το κοστος είναι βασικό πρόβλημα προσανατολιζομαι σε καποια τουρμπίνα θρος μεταχειρισμένη απο καποιο μοντελο με ευρεια κυκλοφορία (με ανακατασκευή φυσικά), δηλαδη μιλάμε για ένα κόστος περιπου στα 250-300 ευρω μαζι με την ανακατασκευη.

αν εχετε υπ' οψη καποιο άλλο μαμα αμαξι που φοραει τουρμπίνα με μεγιστη παροχη 30-40 b/min, ευχαριστως να το κοιταξουμε, γιατι συμφωνω οτι πιθανον να ναι λιγο μεγαλη αυτη που έχω διαλέξει. Για το ζητημα της αποδοσης, φυσικά και δεν με πειραζει για 20-30 άλογα λιγοτερο, αρκει να μην κρεμαει η τουρμπίνα ψηλά και να έχει ωραία λειτουργία απο τις 2500-3000 στροφες. Μακαρι να μπορουσα να βαλω GTX2863R, ώστε να τραβαει απο τις 3000 και να έχει παροχή ψηλά μεγαλύτερη και απο την TD05-16G, αλλα τα οικονομικά μου δεν επιτρεπουν.

η TD05-16G εχει μεγιστη παροχή περιπου 40lb/min
lambrosp - Πεμ 07 Αύγ 2014, 13:02:04
Θέμα δημοσίευσης:
Άκου φίλε όσον αφορά την μετάδοση αφου τα οικονομικά σου δεν είναι και πολύ καλα και το 1000ρικο δεν θα το γλυτώσεις (για όλα αυτά που θές για ΒΕ μετάδοση κομπλέ μετατροπή τοποθετημένα), η μετάδοση σου ΜΑ με λάστιχα δρόμου και roll καταστάσεις δευτέρας, αντέχει και μέχρι τα 360 που το έχω δοκιμάσει και εγώ ο ίδιος πρωσοπικά.Δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα φτιάχνοντας ένα δίσκο τετραφτερο να αντέχει την ροπή που θα βγάλεις και η μόνη ενίσχυση στο ΜΑ που θα κάνεις είναι να κολήσεις το κορωνοπίνιο να μην στρίψει απο την δύναμη. Εγγυημένα εκτός και αν κάνεις καφρίλες..... Αυτό σε συμφέρει καλύτερα και αργότερα αν αλλάξουν οι προσδοκίες σου ,το κάνεις.
OnyX - Πεμ 07 Αύγ 2014, 16:56:38
Θέμα δημοσίευσης:
turbomaniac έγραψε:
εχουν ξαναφτιαξει τετοιο μοτερ με td05-16G, πραγματι είναι λίγο μεγάλη, μέγιστη πίεση κάνει γύρω στις 3800 στροφες.

με 1.2 μπαρ βγάζει περίπου 20 κιλά στις 3500 στροφες και περιπου 17 στις 3000, νομιζω ειναι κάτι που θα αντέχεται. ο κόφτης θα να περιπου στις 7800, οποτε έχει ενα ευρος περιπου 4000 με 7800.

επειδη το κοστος είναι βασικό πρόβλημα προσανατολιζομαι σε καποια τουρμπίνα θρος μεταχειρισμένη απο καποιο μοντελο με ευρεια κυκλοφορία (με ανακατασκευή φυσικά), δηλαδη μιλάμε για ένα κόστος περιπου στα 250-300 ευρω μαζι με την ανακατασκευη.

αν εχετε υπ' οψη καποιο άλλο μαμα αμαξι που φοραει τουρμπίνα με μεγιστη παροχη 30-40 b/min, ευχαριστως να το κοιταξουμε, γιατι συμφωνω οτι πιθανον να ναι λιγο μεγαλη αυτη που έχω διαλέξει. Για το ζητημα της αποδοσης, φυσικά και δεν με πειραζει για 20-30 άλογα λιγοτερο, αρκει να μην κρεμαει η τουρμπίνα ψηλά και να έχει ωραία λειτουργία απο τις 2500-3000 στροφες. Μακαρι να μπορουσα να βαλω GTX2863R, ώστε να τραβαει απο τις 3000 και να έχει παροχή ψηλά μεγαλύτερη και απο την TD05-16G, αλλα τα οικονομικά μου δεν επιτρεπουν.

η TD05-16G εχει μεγιστη παροχή περιπου 40lb/min


H τουρμπινα αυτη εχει 505 cfm στo 1 bar σε Evo & Impreza και βγαζει περιπου 390 αλογα στο 1.5 σε Evo και καμμια 10αρια λιγοτερα σε impreza...πιστευω οτι γενικα σου πεφτει μεγαλη αν το αμαξι το εχεις για all around χρηση.

Στην θεση σου θα προτιμουσα την ΤD04L που την φορουσαν πολλα WRX (οχι STi) και Forester Wink με 380 cfm στο 1 bar θα εισαι μια χαρα πιστευω δεδομενου οτι δεν εισαι και 2λιτρος να την σπουλαρεις γρηγορα και απο χαμηλα αλλα και οτι το αμαξι λογικα ειναι all around.

Σε VF θα σου ελεγα για την VF 35 (425 cfm , 250 -330 hp) που την χρησιμοποιουν και παρα πολλα group VAG.
turbomaniac - Παρ 08 Αύγ 2014, 00:27:04
Θέμα δημοσίευσης:
ευχαριστω για τις συμβουλες σας, μου είναι πολύ χρησιμες...

θα κρατησω το ΜΑ με καλες βαλβολίνες και το κολημενο κορονοπήνιο και όσο κρατησει..

απο το impreza μαλλον ειναι πιο μικρη απ΄οτι θελω η τουρμπίνα, εκτος αν βαλω καμια billet kimugawa φτερωτη κομπρεσσορα και παρει λίγο παροχη ακόμα, θα δειξει, αναλογα τι θα βρεθει και πόσο.

η VF35 ειναι οτι πρεπει, αλλα αν ηταν να αγοραζα καινουργια τουρμπινα, θα πληρωνα κατι παραπανω για GTX2863R..
turbomaniac - Κυρ 24 Σεπ 2017, 12:35:14
Θέμα δημοσίευσης:
ξεθαυοντας το θεμα του σασμαν και επειδή οταν σπασει πρεπει να είμαστε είτοιμοι, εκανα μια έρευνα αγοράς για το πιο σασμαν μπορεί να κάνει:

σασμαν κανει ΒΕ4 απο μοτερ 1.6 16V 110 hp. Αν το πάρεις απο berlingo/partner έχει τελική σχέση μετάδοσης 4.06 και είναι πολύ μακρύ, η 3 απλώνει μέχρι 170 στις 7300.

Αυτο διορθώνεται με κορωνοπήνιο απο 307 cc ή 307 στέισον, που έχουν τα ίδια γρανάζια με το berlingo αλλα κορωνοπήνιο 4,69, οπότε το σασμαν γίνεται αρκετά κοντο για πολλά άλογα (σαν 106 rallye).

Το τι πατέντα θα χρειαστει για να μπει δε ξερω, κατι για ημιαξόνια διαβάζω, αλλα δε θα ασχοληθώ παραπάνω (μόνο άμα σπάσει το ΜΑ).

προς το παρόν παραθετω κωδικούς ΒΕ4 που σίγουρα ταιριάζουν στο μοτερ και δε ξερω τι γίνεται απο εκεί και ύστερα (ημιαξόνια, βάση μηχανής, ντίζες, κλπ):

Berlingo/partner: 20DL38,

307 cc/sw: 20DM12, 20DP10

οι παραπανω κωδικοί είναι με επιφύλαξη. Όποιος βρει τετοια σασμαν πρεπει να εξετάσει και άλλα πράγματα (πατέντα στη βάση του σασμαν για να βιδώσει στο σασί απο το 106, πατέντα στις ντίζες, πατέντα στα ημιαξόνια, κλπ) Αν λυθει το θέμα (αν υπαρχει κι όλας τετοιο θέμα) με τα ημιαξόνια, τότε τα άλλα δεν είναι δύσκολη ούτε ακριβή υποθεση για ένα μηχαβουργείο που ξερει τι θελει να κάνει.
Hellas4x4 - Τρι 26 Σεπ 2017, 00:25:37
Θέμα δημοσίευσης:
Επειδή δεν γνωρίζω τους κωδικούς και μπερδεύτηκα λίγο... Embarassed
Το κιβώτιο που έβαλες ή θες να βάλεις είναι για 1,6 16ν και είναι 6 ταχυτήτων;;; Question
turbomaniac - Τρι 26 Σεπ 2017, 07:19:13
Θέμα δημοσίευσης:
το 6αρι κόπηκε απο το project καθως θελει πολύ πατεντα για να μπει, οποτε μένουμε στο 5αρι απο berlingo/partner TU μοτερ (βενζίνη ή πετρέλαιο) ή 307 cc /station 1.6 βενζίνη TU μοτερ και εφόσον το ΜΑ παραδώσει πνεύμα.
Pughell - Τρι 26 Σεπ 2017, 17:06:30
Θέμα δημοσίευσης:
Τις ιδιες πατεντες θελουν και τα δυο,απλά στο 6αρι,σε καροτσα σαξοραλλου,θελει και λιγο κοψιμο λαμαρινας.
Hellas4x4 - Τρι 26 Σεπ 2017, 19:09:13
Θέμα δημοσίευσης:
Ευχαριστώ για τις πληροφορίες...
Μάλλον η μοναδική λύση για μένα είναι να αλλάξω γρανάζι 5ης... Rolling eyes
Nik_psa - Πεμ 28 Σεπ 2017, 06:25:28
Θέμα δημοσίευσης:
Aν δεν έχει ανάγκη το μοτέρ σου από ΒΕ από θέμα αντοχής ξέχνα το μεγάλο κόστος κι όχι τόσο πασπαρτού στα παντρέματα όπως τα ΜΑ
turbomaniac - Πεμ 28 Σεπ 2017, 17:24:57
Θέμα δημοσίευσης:
Nik_psa έγραψε:
Aν δεν έχει ανάγκη το μοτέρ σου από ΒΕ από θέμα αντοχής ξέχνα το μεγάλο κόστος κι όχι τόσο πασπαρτού στα παντρέματα όπως τα ΜΑ


ναι ειναι αυτο που σκοπευω να κανω. Θα κολήσω το κορωοπήνιο στο ΜΑ, θα βάλω βαλβιλίνη άριστης ποιότητας και όταν (και άμα) "καρφωσει" το σασμαν, τοτε το ξαναβλέπουμε.

στο μοτερ μαλλον θα μπει td05-20G που απ' οσο δείχνει με βάση άλλα 1600άρια θα σπουλάρει περίπου απο τις 3600 περίπου και μετά, φούλ πίεση μέχρι 4500-4600 και καλή παροχή για μέχρι τις 8200-8400.

Θα δουλευει περίπου 0.5-0.6 για καθημερινή χρήση και περίπου 1.2 για λίγο.

στο 0.5-0.6 δε νομίζω να βγάλει και τεράστια ροπή, υπολογίζω γυρω στα 24-27 κιλά, οπότε μαλλον δε θα χει πρόβλημα το σασμαν ΜΑ με λογική χρήση.
Nik_psa - Πεμ 28 Σεπ 2017, 20:32:23
Θέμα δημοσίευσης:
1.2 για πολύ λίγο σίγουρα δε νομίζω να χαρείς 2ψήφιο αριθμό πατημάτων με το ΜΑ
Κάπου σας έχασα τούρμπο ακόμα και σε ελαφρότερη καρότσα με κλειστό μοτέρ και μικρή πίεση δεν θα το δοκίμαζα..
Σχέσεις ανοιχτές από απλό ΜΑ, βήμα 17-61 και μια τουρμπίνα πολύ μικρότερη μπας και αντέξει μερικές μέρες...
Δεν έχω διάθεση να ειρωνευτώ αλλά ξέρω κάμποσα saxoralla που επένδυσαν πολλές χιλιάδες στη τουρμπομετατροπή και το κιβώτιο μετά το στρώσιμο το είπε το ποιήμα..
turbomaniac - Πεμ 28 Σεπ 2017, 21:20:57
Θέμα δημοσίευσης:
θα έχει μπιελες, σίγουρα (είναι και οικονομικές). Πιστονια μαμα. ίσως και να κρατάνε μέχρι 30 κιλά ροπής (λογική χρήση πάντα). συμπίεση γυρω στο 9.5. Αμα μας λιώσουνε βλέπουμε.... Μεταλλα στοφάλου-μπιελών επίσης σίγουρα (ACL trimetalic) και.... καλό λαδάκι με ψυγείο λαδιού. Το μοτερ θα μετρηθεί καλά απο εμένα πριν δεθεί (διακενα καβαλετα στροφάλου, μπιελών, πιστονιών, κλπ) και έτσι θα είμαι σχετικά σίγουρος.

εκκεντροφόρος μαλλον μπουμπης ή cat 645 και ροική made by me. Χρονισμα στα μαμα μάλλον σημάδια.

κλειστό μοτερ παντως το tu5 με λογική χρήση αντεχει ανετα 25 κιλά ροπής και για μερικά πατήματα και μεχρι 30+.

Το σημαντικό είναι να μην πατας συνέχεια και "βράζει" το λάδι. Αν το αφήνεις να ξεκουράζεται οδηγώντας για λίγο υποπίεση, αντεχει. Συνήθως οι μπιέλες την ακούνε πρώτα και γι' αυτο και είναι το πρώτο που θα αλλαχθεί.

το pro - προηγούμενο μου αμάξι άντεξε 5-6 χρόνια με τις μαμα μπιελίτσες και είχε μοτερ της σειράς, θεωρητικά πιο "άδύναμο" σε αντοχές απο το TU5. Έκοψε μπιέλες μόνο στο 1.3 και με 5η σε παρατεταμένη ανηφόρα. Οσο το δούλευα 0.7-0.8 (230 άλογα), δεν έκανε κιχ (με λογική χρήση πάντα).

Απλα, καγκουριές μόνο σε κλειστό αυτοκινητόδρομο και για λίγο. Στην πόλη ή σε επαρχιακό είναι κρίμα να παίζουμε κορώνα-γράμματα την αναπηρία μας για να δειξουμε στον διπλανό ότι έχουμε πιο γρήγορο αμάξι.
Nik_psa - Παρ 29 Σεπ 2017, 05:40:40
Θέμα δημοσίευσης:
Για το κιβώτιο μιλάω και μόνο φίλε...
MariosT - Παρ 29 Σεπ 2017, 08:17:44
Θέμα δημοσίευσης:
Αμα ειναι προσεχτικος στο πως παταει το γκαζι και στις ποσες στροφες αντεχει οριακα το ΜΑ. Στο δικο μου το ψεκαζω με +100 απο τις 4500 στροφες και πανω με κολλημενο κορωνοπηνιο και δεν εχει παρουσιασει προβλημα . Το εχω με 16/65 και στενες σχεσεις και μακρια πεμπτη , ουτε πολυ μακρυ ουτε κοντο.
Τωρα αν το σπουλαρει απο χαμηλες στροφες και με μεγαλες ταχυτητες θα ζοριστει . Οι ανοιχτες σχεσεις που τις εχω δοκιμασει δεν μου αρεσαν...
Βεβαια παιζει ρολο και το βαρος του αυτοκινητου...
Κουρευει ευκολα γραναζι παντως.
Gotcha - Παρ 29 Σεπ 2017, 12:15:04
Θέμα δημοσίευσης:
MariosT έγραψε:
Αμα ειναι προσεχτικος στο πως παταει το γκαζι και στις ποσες στροφες αντεχει οριακα το ΜΑ. Στο δικο μου το ψεκαζω με +100 απο τις 4500 στροφες και πανω με κολλημενο κορωνοπηνιο και δεν εχει παρουσιασει προβλημα . Το εχω με 16/65 και στενες σχεσεις και μακρια πεμπτη , ουτε πολυ μακρυ ουτε κοντο.
Τωρα αν το σπουλαρει απο χαμηλες στροφες και με μεγαλες ταχυτητες θα ζοριστει . Οι ανοιχτες σχεσεις που τις εχω δοκιμασει δεν μου αρεσαν...
Βεβαια παιζει ρολο και το βαρος του αυτοκινητου...
Κουρευει ευκολα γραναζι παντως.


Εισαι και 300 κιλα πιο ελαφρης απο 306
Pughell - Σαβ 30 Σεπ 2017, 19:04:23
Θέμα δημοσίευσης:
300 δεν ειναι αλλά 150-200 ειναι σιγουρα.

Το θεμα ειναι οτι το ΜΑ αντεχει καμποσο αν δεν εισαι μλκας...
Αν τις καρφωνεις ή κυνηγας το δεκατο του εκατοστου στην αλλαγη,οχι,δεν θα αντεξει ποτέ σαν ΒΕ.
Οπότε ο καθενας επιλεγει αν θελει να κρατησει γεματη την τσεπη του και να αλλαζει ταχυτητες σαν ανθρωπος ή να αλλαζει σαν μοσχαρι και να καταληξει σε ΒΕ(που και αυτο,σιδερο ειναι,χαλαει καποτε).
Nik_psa - Σαβ 30 Σεπ 2017, 20:41:58
Θέμα δημοσίευσης:
Σε 306 και μάλιστα τούρμπο ρε Στέλιο..;
Pughell - Κυρ 01 Οκτ 2017, 09:22:15
Θέμα δημοσίευσης:
Για αυτο λεω αμα δεν εισαι μλκας... Laughing Laughing Laughing

Απλά,αν καταλαβα σωστα,αφου ειναι 8v,αντε να φτασει 200-220 αλογα;
Και αυτα τραβηγμενα απο τα μαλλια; Confused
turbomaniac - Δευ 02 Οκτ 2017, 16:36:30
Θέμα δημοσίευσης:
το τι άλογα θα βγάλει το τουρμπάτο αμάξι, εξαρταται απο τι τουρμπίνα θα βάλεις και πόσα άλογα έχει ένα μοτερ ατμοσφαιρικό, δεν παίζει ρόλο αν είναι 16βαλβιδο ή 8βαλβιδο.


Για παράδειγμα ένα 8V με 120 άλογα και τουρμπίνα GT2871 στο 1 μπαρ, θα βγάλει περίπου 300 άλογα, ενω ένα 16V με 120 άλογα και GT2860 θα βγαλει στην ίδια πίεση περίπου 260 άλογα.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr