PSClub - Hellas
Φτιάξε το μόνος σου - Επαναλειτουργία αερόσακου, προεντατηρων και σβήσιμο λαμπας.
petran_x13 - Κυρ 08 Ιούν 2014, 20:45:58
Θέμα δημοσίευσης: Επαναλειτουργία αερόσακου, προεντατηρων και σβήσιμο λαμπας.
Επαναλειτουργία αερόσακου, προεντατηρων και σβήσιμο προειδοποιητικής λάμπας μετά την αλλαγή τιμονιού.
Κυριακή σήμερα μπόλικος ελεύθερος χρόνος και αρκετή όρεξη όποτε αποφάσισα να ασχοληθώ με το πρόβλημα του τίτλου. Οι περισσότερη από εδώ μέσα έχουμε σκεφτεί η έχουμε ήδη αλλάξει το τιμόνι του αυτοκίνητου μας (αναφέρομαι σε κατόχους παλαιοτέρων χρονολογικά αυτοκίνητων π.χ 106-206-306 κτλ.) το πρόβλημα είναι ότι ναι μεν χάνουμε τον αερόσακο αλλά όχι μόνο. Χάνουμε και όλο το κύκλωμα, δηλαδή αεροσάκου συνοδηγού και πλαϊνούς αν υπάρχουν όπως και προεντατηρες. Οι λύσεις είναι δυο η να βάλουμε στο καλώδιο των αερόσακων που πάει στο τιμόνι μια αντίσταση 1.8ohm η να κάνουμε μια μικρή εγχείριση στον αεροσάκου τιμονιού ώστε να πάρουμε τα απαραίτητα. Εγώ επέλεξα τον δεύτερο τρόπο που είναι και πιο σίγουρος. Βεβαία να πω ότι ειχα στα χεριά μου δυο εργοστασιακούς αεροσάκους όποτε δεν με ενδιέφερε η καταστροφή του ενός.
http://postimg.org/image/4gdrjtgw5/
http://postimg.org/image/uj86s1ksb/
Εδώ το (κουτί) του αερόσακου ανοιγμένο και άδειο.
http://postimg.org/image/joq6e2iz7/
Ο αερόσακος.
http://postimg.org/image/wc385vgqn/
Η αντίσταση του αεροσάκου
http://postimg.org/image/qhv4o2z6b/
Εδώ η αντίσταση χωρίς το δίχτυ που μέσα είναι γεμάτο με αζίδιο του νάτριου, παρακάτω υπάρχει λινκ με την ακριβή λειτουργιά του αεροσάκου. Το αζιδιο του νάτριου υπήρχε μέσα στο δίχτυ σε μορφή σκόνης περίπου 70-80γρ. το δίχτυ το αφαίρεσα προσεκτικά με ένα ίσιο κατσαβίδι και την σκόνη την έριξα σε ένα σακουλάκι για να την πάω σε κάποιο πρατήριο να την πετάξουν μαζί με λάδια κτλ.
http://postimg.org/image/vyo05d6yj/
Αμεσως μετα κόπηκε το γύρο περίγραμμα ώστε να πιάνει όσο λιγότερο μέγεθος γίνετε μέσα στο ταμπλό πάνω από τα πόδια του οδηγού.
http://postimg.org/image/qi8wtb3bn/
http://postimg.org/image/6u55o0mmr/
Έπειτα βάφτηκε ώστε να είναι προφυλαγμένο από υγρασίες και οξείδωσης το κομμένο μέταλλο.
http://postimg.org/image/p3bxibrmb/
http://postimg.org/image/has5sx5pp/
Τοποθετημένο πλεον πάνω από τα πόδια του οδηγού το μόνο που χρειάστηκε ήταν μια απλή επιμήκυνση το καλώδιο που δυστυχώς ξέχασα να φωτογραφίσω.
http://postimg.org/image/w6cx71gc7/
Τέλος βλέπουμε στο καντράν ότι η προειδοποίηση έσβησε και όλα λειτουργούν κανονικά.
http://postimg.org/image/aalbd8mnn/
http://postimg.org/image/6u2vauvav/
http://postimg.org/image/4xmo81h1v/
Επίσης μερικές πληροφορίες για την λειτουργιά των συστημάτων αερόσακων.
http://www.car-moto.info/index.php/2011-04-17-16-38-36/2011-10-09-16-45-26/20-2011-04-19-07-58-18
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group