Giannis307 έγραψε: |
αμα δεν εχει φθορα και ειναι μονο ρουλεμαν τοτς ναι ειναι πολλα....αν εχεθ και ςπισκευη της σωληνας τοτε καλα ειναι..... |
groupN έγραψε: |
παρα πολλα λεφτα. μαλλον δεν ξερει ο μαστορας και βαριεται να στο κανει και θελει να στα παρει χοντρα. πηγαινε το σε αλλον η ψαξε μονος σου τιμες. τα ρουλεμαν κανουν 35ε το ενα σετ και ο σωληνας στην ακρη αλλαζει. το κομματι στην ακρη που προεξεχει και παταει το ρουλεμαν κανει και αυτο περιποπυ 40ε. αμα βαλεις ολα μαζι και 100ε εργατικα βγαινει 250ε το πολυ |
TopGear έγραψε: | ||
Εμένα πάντως μου'χαν πει ότι τα πλαϊνά τα "αυτιά" στον άξονα, δε βγαίνουν, ώστε να αλλαχτούν μεμονωμένα, σε περίπτωση που'χουν φαγωθεί απ'τα ρουλεμάν. Κι ότι η λύση των περισσοτέρων είναι νέος άξονας (μεταχειρισμένος). Ούτε καν τόρνο. Από κει κι έπειτα, τι ισχύει ακριβώς και τι λύσεις υπάρχουν, δεν ξέρω...Ας πούνε τα παιδιά από δω που πιθανώς τα έχουν εφαρμόσει όλα. |
groupN έγραψε: |
το κομματι στην ακρη που προεξεχει και παταει το ρουλεμαν κανει και αυτο περιποπυ 40ε. |
groupN έγραψε: |
με το 206 και 106 ιδιοι δεν ειναι οι αξονες; |
RoadRunner122 έγραψε: | ||||
To πουλάει η peugeot/citroen αυτό το part? Γιατί δε βρίσκω κωδικό... ![]()
Καμιά σχέση. |
OnyX έγραψε: |
Ναι ειναι πολλα 400 ευρωπουλα ειδικα αν σκεφτουμε οτι καποιοι δουλευουν πλεον 3 εβδομαδες για να τα τσεπωσουν αλλα και αν κατσεις και κοστολογησεις τα υλικα που απαιτουνται σε περιπτωση γεμισματος κτλ κτλ ναι ειναι οντως αρκετα τα 400 ευρω... |
Giannis307 έγραψε: |
Αφου εισαι μηχανουργος για πες μου γιε τετοια δουλεια τι θα επερνες?
Δηλαδη να σου φερω την σωληνα του αξονα να την γεμησεις και να την τορνιρεις? |