PSClub - Hellas

Κινητήρας - σφυρήλατα στον THP

genik - Σαβ 10 Μάϊ 2014, 19:56:51
Θέμα δημοσίευσης: σφυρήλατα στον THP
Παιδιά με ενδιαφέρει να μάθω ποιά σφυρήλατα πιστόνια έχετε βάλει στον THP σας και γιατί επιλέξατε τα συγκεκριμένα;
bagos - Κυρ 11 Μάϊ 2014, 08:28:09
Θέμα δημοσίευσης:
Για δωσε μας μια περιγραφη του αυτοκινητου σου κ τη κατασταση του....δλδ ποσα κμ εχεις,εισαι ο πρωτος ιδιοκτητη?περιφερειακα?τροπος οδηγησης?σου εχει βγαλει κανενα προβλημα με χρονισμα?καθαρισμο αυλους εχεις κανει?απο συντηρηση λαδια μπουζι καθε ποσα κμ?τι λαδι βαζεις?κ το σπουδαιοτερο,τι προβλημα εχεις,απλα αυξημενη καταναλωση λαδιου η κ κατι αλλο???
genik - Κυρ 11 Μάϊ 2014, 09:44:02
Θέμα δημοσίευσης:
bagos έγραψε:
Για δωσε μας μια περιγραφη του αυτοκινητου σου κ τη κατασταση του....δλδ ποσα κμ εχεις,εισαι ο πρωτος ιδιοκτητη?περιφερειακα?τροπος οδηγησης?σου εχει βγαλει κανενα προβλημα με χρονισμα?καθαρισμο αυλους εχεις κανει?απο συντηρηση λαδια μπουζι καθε ποσα κμ?τι λαδι βαζεις?κ το σπουδαιοτερο,τι προβλημα εχεις,απλα αυξημενη καταναλωση λαδιου η κ κατι αλλο???

Πρόκειται για ένα miniCooperS 2008 (R56S), έχω κάνει 80.000km, οδηγάω δυνατά αλλά δεν το λιώνω (δεν έχει και νόημα), το αμάξι είναι μαμά 100%, πρόβλημα χρονισμού όχι, καθαρισμό αυλών όχι, λάδια όποτε συνιστούσε η bmw και συμπλήρωμα στα ενδιάμεσα, το θέμα μου είναι η κατανάλωση λαδιών και πως κάποιες φορές υπάρχει απώλεια overboost.
Αυτά όμως τι σχέση έχουν με το τι σφυρήλατα πιστόνια προτιμούνται γενικά; Smile
marios_207_GT - Κυρ 11 Μάϊ 2014, 14:49:06
Θέμα δημοσίευσης:
Για τα σφυρηλατα πιστονια υπάρχει θεμα, αυτο http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=18102&sid=82550410c201f73b7484331e6e8b3bff , γενικα φιλε μου ψαχνε πριν ανοιξεις θεμα, εχεις ανοιξει νεα θεματα για πραγματα που εχουν συζητηθει μεσα στο φορουμ.
genik - Κυρ 11 Μάϊ 2014, 14:53:41
Θέμα δημοσίευσης:
Ναι οκ έχεις δίκιο φίλε, δεν ήξερα τι ήταν ο THP τότε, γιαυτό μπερδεύτηκα. Ξέρω ίσως κάποιοι μονολογούν κ με το δίκιο τους "ήρθε ο κουπεράκιας να μας τα κάνει πουτ@να εδώ μέσα", sorry Crying or Very sad Very happy
marios_207_GT - Κυρ 11 Μάϊ 2014, 14:58:44
Θέμα δημοσίευσης:
Οχι σε καμια περιπτωση δεν ειναι θεμα κουπερακια ή καινουριου μελους κλπ κλπ, απλα ειναι κριμα οταν καποιος θελει να ψαξει να πεφτει πανω σε 2-3-4 θεμτα με το ιδιο περιοχομενο, σου προτεινω εαν ψαχνεις π.χ. για σφυρηλατα να πληκτρολογεις στο google "psclub.gr σφυρηλατα πιστονια" και θα δεις οτι θα σου βγαζει θεματα να κοιταξεις Laughing Laughing
bagos - Κυρ 11 Μάϊ 2014, 16:31:28
Θέμα δημοσίευσης:
Βασικα για πιο λογο θες να βαλεις σφυρηλατα,αν το αμαξι σου ειναι γνησιο?το ξερεις οτι τα σφυρηλατα ειναι εμβολα επιδοσεων κ οχι μακροζωιας?δλδ τα σφυρηλατα θα αρχισουν να σου καινε λαδια καθε 60000-80000κμ κ θα πρεπει να λυνεται ταμαξι για αλλαγη μεταλλων??κ μετα απο 1-2 φορες αλλαγη μεταλλων,κ αλλαγη πιστονιου με οβερσαιζ γιατι οπως ειπα ειναι εμβολα επιδοσεων,με πιο σκληρα μεταλλα κ "ανοιγουν" οι κυλινδροι???
Οποτε ποιος ο λογος να βαλεις σφυρηλατα σε μαμα μοτερ??
genik - Κυρ 11 Μάϊ 2014, 16:50:12
Θέμα δημοσίευσης:
bagos έγραψε:
Βασικα για πιο λογο θες να βαλεις σφυρηλατα, αν το αμαξι σου ειναι γνησιο? το ξερεις οτι τα σφυρηλατα ειναι εμβολα επιδοσεων κ οχι μακροζωιας? δλδ τα σφυρηλατα θα αρχισουν να σου καινε λαδια καθε 60000-80000κμ κ θα πρεπει να λυνεται ταμαξι για αλλαγη μεταλλων??

Eάν αυτό είναι το επιχείρημα (πως δεν πρέπει να βάλω σφυρήλατα γιατί είναι σκληρά και θα τσιμπάει λάδια ο κινητήρας), ε τότε να πω πως και με τα μαμίσια πιστόνια/ελατήρια (που είναι πιό μαλακά) που από 40.000χλμ άρχισε να τσιμπάει τι κατάλαβα;
Επίσης να σου πω, τι έχω μάθει εγώ από το ψάξιμο που έχω κάνει με ειδικούς κλπ. Πως ο κινητήρας αυτός καίει λάδια λόγω μεγάλων ανοχών που άφησαν ώστε να επιφέρουν μεγάλη μακροζωία, με τη διαφορά όμως πως το παράκαναν με αποτέλεσμα να υπάρχει αυτή η μεγάλη κατανάλωση λαδιού κλπ.
Καλά τα λέω;

bagos έγραψε:
κ μετα απο 1-2 φορες αλλαγη μεταλλων,κ αλλαγη πιστονιου με οβερσαιζ γιατι οπως ειπα ειναι εμβολα επιδοσεων,με πιο σκληρα μεταλλα κ "ανοιγουν" οι κυλινδροι???

Είσαι σίγουρος πως αυτό που λες είναι ακριβές, πως δηλαδή τα σφυρήλατα με τη χρήση τρώνε τους κυλίνδρους, γιατί παλιά το έλεγα κ εγώ αυτό σε έναν μηχανικό και με κορόιδευε, μου είπε πως δεν ισχύει κάτι τέτοιο δηλαδή πως ξεχυλώνει ο κύλινδρος με τα πιό σκληρά πιστόνια.
Ψάχνωντας για σφυρήλατα, είδα πως δεν είναι όλα φτιαγμένα από τα ίδια μέταλλα και πως υπάρχουν κάποια που διαστέλλονται περισσότερο από άλλα, ή είναι πιό μαλακά από άλλα κλπ.

bagos έγραψε:
Οποτε ποιος ο λογος να βαλεις σφυρηλατα σε μαμα μοτερ?
O λόγος ήτανε πως εφόσον ανοιχτεί (επειδή καίει αρκετά τώρα) ε ας βάλω σφυρήλατα ώστε μελλοντικά να καλύψω τυχόν αναβαθμίσεις σε δύναμη! Βάλε και το γεγονός πως σκέφτομαι ήδη μόλις λυθεί το θέμα κατανάλωσης λαδιών να δυναμώσω τον κινητήρα!
Πάντα φιλικά! Smile
marios_207_GT - Κυρ 11 Μάϊ 2014, 17:29:20
Θέμα δημοσίευσης:
Εαν οντως θες να ανεβεις τοσο σε δυναμη να πας σε σφυρηλατα, αλλα υπολογισε πως σε σχεση με το να ανοιξεις το μοτερ για να λυσεις το θεμα καταναλωσης υπαρχει η διαφορα της τιμης που εχουν τα πιστονια-μπιελες + καμποσα παρελκομενα που εαν δεν μας τα πει ο μηχανικος εμεις δεν τα υπολογιζουμε σαν κοστολογιο. Για μενα φτιαξτο να μην σου καιει λαδια και ασε τις λυσεις του στυλ "περναω σφυρηλατα επειδη καιει λαδια" κι εμενα αυτα μου ελεγε να κανω ενας μηχανικος ο οποιος ειπε τα ιδια και σε αλλο παιδι στο φορουμ και εν τελη απ οτι φαινεται μπορουμε να λυσουμε το προβλημα με μικροτερο κοστος.
genik - Κυρ 11 Μάϊ 2014, 17:32:18
Θέμα δημοσίευσης:
Μα όχι δεν λέω πως είναι λογικό να μπούν σφυρήλατα για να μειωθεί η κατανάλωση, σε καμία περίπτωση, αλλά εάν δεν κάνουν κακό, ε αφού θα το λύσω το μοτέρ, καλό είναι να τα βάλω τώρα για να μην το ξαναανοίγω όταν θα το δυναμώσω!
bagos - Κυρ 11 Μάϊ 2014, 17:34:05
Θέμα δημοσίευσης:
Το λαδι το καιει απο την κεφαλη,οχι απο τους κυλινδρους.
αν τυχον τωρα το καιει απο τους κυλινδρους,τοτε ειναι απο μη συμβατο λαδι.εχει διαπιστωθει πως το 5-30 δεν ειναι το καταληλοτερο λαδι για τα συγκεκριμενα μοτερ.κ εννοειται πως οταν λεμε μοτερ,δεν ενοουμε μονο κορμο κ εμβολα,αλλα κ τουρμπινα,τσιμουχακια κεφαλης,τρομπες λαδιου κ οτι αλλο λειτουργει με λαδι...
εφοσον ο μηχανικος που ειχες ρωτησει σου ειχε πει το συγκεκριμενογια τα σφυρηλατα,τοτε θα ξερει να σου πει πως ο κινητηρας μας αντεχει μεχρι 300 αλογα χωρις επεμβασεις στο εσωτερικο του.προσεχε ομως μη τη πατησεις οπως ενας φιλος που ηθελε να αγορασει ενα 207,κ πηγε σε πολυ γνωστο μηχανικο στην αθηνα για το λαμπακι χαμηλης πιεσης λαδιου που του αναβε,κ του ειπε οτι ειναι επειδη φοραει λαθος λαδια Confused Κ το παιδι αγορασε ταμαξι κ με το που το ακουσε ο μηχανικος μου για το λαμπακι,μου λεει εχει προβλημα...αποτελεσμα???ειχε σπασει,ειχαν περασει τασφυρηλατα οπως κ οπως,κ τα γρεζια ειχαν γα**σει κορμο,κεφαλη,εκκεντρα,καβαλετα κεντροφορων,μεταλλα στροφαλου κτλ κτλ.μονο ο στροφαλος ειχε μεινει που να αξιζε...αλλα οπως σου ειπα κ πιο πανω,ο μηχανικος σου θα ξερει καλυτερα!
Φιλικα παντα Wink
genik - Κυρ 11 Μάϊ 2014, 17:44:51
Θέμα δημοσίευσης:
Ευχαριστώ για την πληροφορία περί κεφαλής κλπ. θα το ψάξω περισσότερο.
Nα ρωτήσω όμως:
- Ένα leak down test θα δείξει εάν είναι από τη κεφαλή ή τα ελατήρια το πρόβλημα;
- Πως έχει διαπιστωθεί ότι για την κινητήρα αυτόν τα κατάλληλα λάδια δεν είναι τα 5w30; Και εάν δεν είναι αυτά, ποιά είναι;
bagos - Κυρ 11 Μάϊ 2014, 17:53:29
Θέμα δημοσίευσης:
Κοιτα να δεις,το 95% των αυτοκινητων που εκαιγαν λαδι κ λυθηκαν,το εκαιγαν απο τη κεφαλη...τα τσιμουχακια ηταν θεοξερα κτλ.αν το λυσεις για καθαρισμο κεφαλης,υπαρχει οργανο που μετραει ο μηχανικος τους κυλινδρους κτλ.αλλα εαν στα καιει απο τους κυλινδρους,αυτο θα φανει κ στο καπακι,οταν λυθει,η ακομα κ στα μπουζι Wink μην αγνωνεσαι,αν τα μπουζι σου ειναι καθαρα απο λαδιλες κτλ σε καθε αλλαγη,τοτε δε το καις απο τα εμβολα το λαδι Wink
οσο για το πιο ειναι το καταλληλοτερο λαδι,εν συντομια θα σου πω το 0-30.πιο αναλυτικα υπαρχει τοπικ με το πιο ειναι το καταλληλοτερο λαδι κ γιατι Cool
genik - Κυρ 11 Μάϊ 2014, 18:01:25
Θέμα δημοσίευσης:
Thanx φίλε, το ερώτημα τώρα λοιπόν είναι, πως μπορεί κανείς να δεί από που καίγεται το λάδι (κεφαλή ή έμβολα ή οτιδήποτε άλλο) "ανοίγοντας/λύνοντας" το μοτέρ ΟΣΟ ΤΟ ΔΥΝΑΤΟΝ ΛΙΓΟΤΕΡΟ... υπάρχει τρόπος; Wink
Κάνοντας το leak down test, έχω μάθει πως σου λέει κ εάν υπάρχει διαρροή αλλά και από πού... καλά δεν λέω;
marios_207_GT - Κυρ 11 Μάϊ 2014, 18:03:39
Θέμα δημοσίευσης:
Εγω σιγουρευτηκα για το που τα εκαιγε λυνοντας τελειως το μοτερ. Αν και για να καις 700ml/1000km εαν δεν εχεις καποια διαροη απο ρακορ ή δεν σου καιει πολλα το τουρμπο τοτε δεν ειναι μονο απο κεφαλη ειναι και απο ελατηρια πιστονιων.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr