max έγραψε: |
Αμα ανοιξετε το εγχειριδιο στην τελευταια σελιδα θα δειτε οτι για δυσκολες οδηγικες συνθηκες δηλ.κινηση μεσα στην πολη,μικρες διαδρομες με κρυο κινητηρα,πολεις με πολυ σκονη κτλ προτεινονται πιο συντομα χρονικα διαστηματα για τα σερβις ανα 20000 χλμ ή μια φορα το χρονο αλαλογα τι θα ερθει πρωτο. |
GFG (ΓΙΩΡΓΟΣ) έγραψε: |
ΤΙ ΝΑ ΚΟΙΤΑΞΕΙΣ ΡΕ ΠΕΤΡΟ ΣΤΑ 1500; ΑΠΟΛΑΥΣΕ ΤΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΣΟΥ ΜΕΧΡΙ ΤΑ 10.000 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΤΑ ΛΑΔΑΚΙΑ ΣΟΥ. ![]() |
petrskar έγραψε: | ||
καπου ειχε παρει το ματι μου οτι αλλαζεις τα λαδια στα 1500 την πρωτη φορα! γι αυτο ρωταω. ευχαριστώ |
thankap έγραψε: | ||||
Εμένα πάντως μου είπε ο αντιπρόσωπος να πάω να αλλάξω λάδια στα 2500 (δωρεάν) |
thankap έγραψε: |
Εμένα πάντως μου είπε ο αντιπρόσωπος να πάω να αλλάξω λάδια στα 2500 (δωρεάν) |
teoman έγραψε: | ||
Δωρεάν μόνο η εργασία (όπως σε όλα τα καινούργια).Διευκρίνησέ το μαζί του. |
Sidobre έγραψε: |
Eδώ και καιρό έχει καθιερωθεί από τις αντιπροσωπείες, τα ενδιάμεσα servive από τα προγραμματισμένα να μην χρεώνουν τις εργασίες παρά μόνο τα ανταλλακτικά.
Αν δηλαδή έχεις προγραμματισμένο service στα 20.000 χλμ. τότε το ενδίάμεσο (10.000) θεωρείται έλεγχος και ότι εργασίες θα κάνουν θα είναι δωρεάν. Πέτρο γνώμη μου είναι εντελώς προληπτικά να αλλάξεις λαδάκια. Αυτό είχε καθιερωθεί παλιότερα κατά το στρώσιμο του κινητήρα ώστε να αποβάλλονται μαζί με τα λάδια και το φίλτρο του λαδιού τυχόν κεριά που βρίσκονταν στο εσωτερικό του κινητήρα για προστασία ή / και καμμιά φορά γρέζια από τα μέταλλα που για πρώτη φορά άρχισαν να γυρνάνε. Ομως βέβαια τα τελευταία χρόνια οι αυτοκινητοβιομηχανίες επιμένουν ότι τα μοτέρ είναι στρωμένα και δεν χρειάζεται κάτι τέτοιο. Μερικοί που δεν εμπιστεύονται ούτε τον ίδιο τους τον εαυτό (βλέπε εμένα) εντελώς προληπτικά αλλάξανε λάδια στα πρώτα χλμ για να μου φύγουν όλες οι αμφιβολίες. Αλλωστε το κόστος είναι μικρό! Βέβαια εγώ το παράκανα γιατί άλλαξα στα 1.000, 5.000, 10.000, και από τότε κάθε 7.000 χλμ αλλαγή λαδιών/φίλτρου λαδιού |
pappaki έγραψε: |
Επειδή φτάνω και εγώ σιγά ,σιγά τα 2500 κm,θα ήθελα να ρωτήσω αν επηρεάζεται καθόλου ο υπολογιστής του service από την αλλαγή των λαδιών ![]() ![]() |
petrskar έγραψε: |
Οπότε αν το πας σε peugeot υποχρεωτικά θα βάλεις ΤΟΤΑL. |
mick206 έγραψε: | ||
Χαχαχαχαχαχαχα Για ξαναπές το αυτό!! Καμία σχέση! Εγώ στην αντιπροσωπεία που το είχα πάει για τα 20.000(και απο εκεί και πέρα δεν το ξαναπήγα ποτέ!) βάλανε Shell! Επειδή είναι γαλλική η Peugeot δεν σημαίνει πως θα σου βάλουν και γαλλικά λάδια... ![]() |
o buba-αλεξανδρος έγραψε: |
Πηγα στην Condor πριν απο μια βδομαδα για πρωτο ελεγχο στα 3000 km με τα Motul 300V ετοιμα στο πορτ μπαγκαζ. Δεν δεχτηκαν να αλλαξουν λαδια δικης μου επιλογης, μονο τα δικα τους Shell, οποτε τι να κανω και εγω πηγα σε ενα "τυχαιο" συνεργειο και μου τα αλλαξαν μπροστα στα ματια μου. Μονο το φιλτρο αγορασα απο το συνεργειο , ενα της Champion μεταλλικο, 8 ευρω με χρεωσαν. |
pappaki έγραψε: | ||
|
mick206 έγραψε: |
Λάδια Motul 8100 - 5W40 4 λίτρα 36Ευρώ! ![]() |
mick206 έγραψε: |
Έριξε τις τιμές; Πολύ καλός! ![]() Παιδιά πληροφοριακά τα συγκεκριμένα είναι πολύ καλά λάδια! Γάλλους και πάλι γάλλους! |
mick206 έγραψε: |
Πήγες πιο μετά απο εμένα Στέφανε! ![]() ![]() Το ξέχασα αυτό... ![]() |