PSClub - Hellas
Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - 207 HDi 1.6 - Διαρροή καυσαερίου από μπεκ πετρελαίου & λάδι
Andreasf1 - Δευ 21 Απρ 2014, 15:43:54
Θέμα δημοσίευσης: 207 HDi 1.6 - Διαρροή καυσαερίου από μπεκ πετρελαίου & λ
Χρόνια πολλά και Χριστός Ανέστη σε όλους!
Χθες βράδυ παρατήρησα ότι μυρίζει πετρέλαιο μέσα στην καμπίνα του αυτοκινήτου (Peugeot 207 1.6 110 HDI). Ανοίγοντας το καπό και με την βοήθεια του φακού είδα ότι έχει διαρροή καυσαερίου πάνω απο το 1ο common rail(μπεκ) του κινητήρα μου. Την διαρροή την έχει μόνο στο ρελαντί.. Όταν δίνεις γκάζι η διαρροή σταματά. Στο ρελαντί όμως πάλι τα ίδια.
Εκτός αυτού γύρω απο τα μπέκ ήταν σα να έχουν πέσει λάδια.
Να πω πως πριν κανα 9μηνο είχε γίνει καθαρισμός μπέκ μέσα στην πεζώ. Απο τότε έχω κάνει κάπου στις 20.000χλμ. Έχω την υπόνοια πως δεν μου άλλαξαν τα o-rings!
Καμιά άλλη ιδέα μέχρι αύριο που θα πάω πεζώ να δώ τι γίνεται?
Όποια είδους βοήθεια, δεκτή! :)
φωτογραφίες εδώ(ότι μπορούσα να βγάλω):
http://postimg.org/image/f6pnxpmvv/
http://postimg.org/image/5kw3hevq3/
drdino - Δευ 21 Απρ 2014, 18:34:27
Θέμα δημοσίευσης:
Κλασική βλάβη στο μοτέρ αυτό. Πρέπει να αλλαχτούν τα o-ring.
Group206 - Δευ 21 Απρ 2014, 22:00:31
Θέμα δημοσίευσης:
Νομίζω ότι το δυσκολότερο θα είναι να περιμένεις να σου πουν την αλήθεια. Θα καταλάβουν το λάθος τους, πιθανόν να μη στο πουν, θα το διορθώσουν και θα βάλεις και το χέρι στην τσέπη, την έχω πατήσει αρκετές φορές έτσι με το δικό μου.
Έχω σταματήσει αρκετά χρόνια να πηγαίνω σε αντιπροσωπεία. Το 1999 όταν είχε πάρει ο πατέρας μου το δικό του, δε τον άφηναν να μπει στο χώρο του συνεργείου, στη Lion. Από τότε ψάχνοντας πολύ και βλέποντας συμπεριφορές σε μικρά πράγματα κατέληξα στον άνθρωπο για το αυτοκίνητό μου.
Εύχομαι να βγάλεις άκρη και να ξεμπερδέψεις γρήγορα με τη βλάβη.
Andreasf1 - Τρι 22 Απρ 2014, 05:37:32
Θέμα δημοσίευσης:
Όντως είναι κλασσική βλάβη? :Ο Δηλαδή είναι κλασσικό να βγάζει λαδιλα και να πεταει καυσαέρια από μη καλά ο-rings? Εν μέρη χαίρομαι γιατί είναι κάτι "σχετικα απλό" να αλλαχθουν χωρίς να λύσουμε το μισό αμάξι και ν ταλαιπωριομαστε για να δούμε τι όντως φταίει (γιατί δεν βρίσκεις μάστορα εύκολα να ξέρει πολλά για αυτα τα μοτερ δυστυχώς! :/). Και κλασσικα τους πειραματισμους και την άγνοια τους την πληρώνουμε εμείς! Τα o-rings το καθένα κάνει μόλις 0,33 λεπτά.. Δλδ για λιγότερο από 1,5εύρο κόστους πρέπει να πληρώσω το βαλε βγαλε μπεκ! Ανάθεμα!!
Πάντως το αμάξι ούτε έχει πέσει σε δύναμη ούτε έχει ανεβεί η καταναλωση..
Κάτι άλλο να κάνω μίας και θα βγούν τα μπεκ(εκτός τα κλασσικα του καθαρισμου)?? Καμία επιπλέον συμβουλή?
Group206 - Τρι 22 Απρ 2014, 12:54:46
Θέμα δημοσίευσης:
Όχι δε νομίζω ότι μπορείς να συνδυάσεις κάτι με τη συγκεκριμένη εργασία.
Μια επισήμανση μόνο να έχεις το νου σου, προσοχή από που βάζεις πετρέλαιο, βλέπω είσαι Καλαμάτα. Αφού θα καθαρίσεις ρυθμίσεις μπεκ καλό είναι να επιλέξεις ένα συγκεκριμένο πρατήριο από εδώ και πέρα για την τροφοδοσία σου. Η αντλία πετρελαίου είναι υψηλής πίεσης και ιδιαίτερα ακριβή οπότε η ποιότητα του καυσίμου την επηρεάζει ιδιαίτερα.
Καλές διαδρομές.
Πέτυχα ένα παλικάρι σε ένα parking και μου έλεγε για την κατανάλωση, είχε και αυτός diesel, απίστευτα χιλιόμετρα...
Συγχαρητήρια για την επιλογή σου.
Andreasf1 - Τρι 22 Απρ 2014, 14:24:21
Θέμα δημοσίευσης:
Τα τελευταία περίπου 10.000χλμ βάζω v-power. Τα επιλέγω γιατί το αυτοκίνητο έχει φίλτρο μικροσωματιδίων και απ' ότι έχω δει η αναγέννηση που γινόταν περίπου ανά 400 χλμ τώρα μπορεί να κάνω και 1000 χλμ και να μην γίνει. Αυτό πάει να πει οικονομία στα καύσιμα, μακροζωία στο πρόσθετο υγρό και προφανώς και στο φ.μικροσωματιδίων αφού δεν "μπουκώνει" τόσο συχνά. Επίσης το νιώθω πιο ροπάτο και πιο στρωτό δούλεμα.
Τώρα το πόσο καλό είναι για τα υπόλοιπα μέρη του αυτοκινήτου, όπως τα μπέκ ή την τρόμπα υψηλής για παράδειγμα, δεν γνωρίζω.
Σε ευχαριστώ φίλε μου. Όντως η κατανάλωση είναι αρκετά καλή(4.4 μικτά στους δρόμους που κινούμε που είναι πόλη και επαρχιακοί δρόμοι).
Θα πάρω πεζώ να παραγγείλω τα ανταλλακτικά γιατί σίγουρα δεν θα τα έχουν και θα περιμένω καμια 15αρια μέρες.
Υπάρχει θέμα στο να το κινώ αυτό το διάστημα?
Group206 - Τρι 22 Απρ 2014, 15:26:02
Θέμα δημοσίευσης:
Τα προϊόντα της καύσης θα πρέπει να οδηγούνται από το θάλαμο στην εξάτμιση για αρκετούς λόγους, οποιοσδήποτε άλλος δρόμος μόνο προβλήματα μπορεί να δημιουργήσει. Σκέψου την υψηλή θερμοκρασία των καυσαερίων...
Το πιο συνετό θα ήταν να επισκευαστεί το συντομότερο, όσο για τον αν θα πρέπει να το κυκλοφορείς αυτό είναι κάτι που εσύ θα πρέπει να το αποφασίσεις.
Andreasf1 - Τρι 22 Απρ 2014, 19:13:27
Θέμα δημοσίευσης:
Σίγουρα, δεν το συζητώ! Απλά επειδή το χρησιμοποιώ για να πηγαίνω στην σχολή μου.. Αν υπήρχαν τα ανταλλακτικά θα το πήγαινα και σήμερα αλλά δεν..
Υπομονή λοιπόν!
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group